Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Politikust keresünk

2011.08.30. 07:07 Kadarka Jánoska

Politikusokról többször írtak már politikus szerzőink (itt és itt), sajnos többnyire negatív felhanggal, amin nagyon nem csodálkozom, mert belülről látják a rothadást és a korrupciót, hát persze, hogy megcsömörlöttek tőle. Pedig a jó politikus a legkiválóbb ember, becsülni kell, mint a reggeli menetet negyven fölött.

Ahhoz, hogy valaki politikus legyen, nagy munkabírás kell. A választások idején a kampány napi 24 órában folyik, a választások közti időben meg vissza kell verni az ellenzék támadásait és kezelni a világból felénk áradó veszélyeket. Szerencsére nem vagyunk nagyhatalom, mert akkor ezek mellett még veszélyeket is kéne generálnunk a csökött kis országoknak. De nem elég a munkabírás, gyorsnak és naprakésznek is kell lenniük: egy vita hevében nem lehet azt mondani, hogy pillanat, megkérdezem a stábot, hanem frappánsan vissza kell vágni, lehetőleg ismerve a pontos helyzetet.

Egy politikus szót ért a prolikkal, a nagytőkésekkel, a bankárokkal és a parasztokkal, a fiatalokkal és a nagymamákkal is, a bűnözőkről nem is szólva. És mindig tudja, mi a dörgés, hol mi történt, hol van rá szükség.

Ilyen kiváló emberből kevés van, és az ilyeneket akarja mindenki megszerezni: a multik, mert átlátják egy pillanat alatt a céget, és tudják, hogyan lehet megduplázni a profitot; a bankok, mert tudják, milyen dumával lehet minél több emberre rásózni a svájci frankos hitelt; a szórakoztatóipar, mert szórakoztatóak. Mire a politika a közelébe kerül a potenciális jelölteknek, azok már elkeltek, és marad a másodosztályú áru meg a selejt.

Ezért alacsony nálunk a politikusok megbecsülése, mert nem politikusok politizálnak, hanem pótlékok. Kérek minden sikeres céget, hogy rúgja ki a topmenedzsmentjét, hogy azokat a szabad munkaerőpiacról felszívhassa a politika! Jöjjenek az új Kossuthok és Churchillek, s a haza fényre derül!

28 komment

Címkék: prostitúció rendszerváltás politikusok proletár aljasság csapetépítés garantált minőségű legkiválóbb poszt a címke kizárólagos használója levéltáros az illegális címkehasználat büntetendő

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr793184631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.30. 09:49:39

Nagy a szám, sokat beszélek, legtöbbször butaságot, és fehérneműs naptárt is lehetne kiadni velem.... politikus nem, de szóvivő azért még lehetek?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.30. 10:00:53

A prolikkal kőbányaizni kell, a nagytőkésekkel golfozni, a bankárokkal hajtani a jó kurvákat, a parasztoktól dinnyét venni, a nagymamáknak nyugdíjat emelni, a bűnözőknek mentelni jogot adni, a fiatalokat pedig le lehet szarni, de magasról ám!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.30. 10:18:46

@neccharisnyás útonálló:

Ha ilyen rosszul menedzseled magad, biztosan nem!

A politikusokat - és persze a Kigondoltam prominenseit is - ugyanis előbb kell leszopni, és csak aztán szabad kérni tőlük. Különben nem érzik a szerelmet, és sérül nárcisztikus személyiségük!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.30. 10:51:07

@"the dragon":
Bántott a csúnya néni? Gyere mucika, meséld el a mamának.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.30. 11:39:12

@neccharisnyás útonálló:

Mink itt azok közé tartozunk, akik osztják a lapokat, így legfeljebb mi bánthatunk másokat...

De téged nem fogunk, merő szánalomból, talán még a kiszeltündés naptárodat is finanszírozzuk, ha cserébe nem megígéred, hogy a jövőben nem beszélsz össze-vissza.

Rosszindulatú Vászka 2011.08.30. 12:17:20

@neccharisnyás útonálló: na látod, ez az! Hogy nincs benned semmi céltudatosság, meg ambíció, meg kitartás. Bezzeg tegnap még ludmillás kémnő akartál lenni. Ez így nem fog menni.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.30. 15:56:32

@"the dragon":
Öööhh, mint prominens, határozottan tiltakozom!

szanalmas 2011.08.30. 17:19:38

@LadyCarambole:

Nem értem, mi ellen tiltakozol, többször is elolvastam a dragi kommentjét, magamat, mint prominenst megtaláltam benne, Orbán Viktort is, mint politikust, de szerintem egy szóval nincsenek benne megemlítve Tolkien hobbitjai!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.30. 17:57:44

@szanalmas:
Ja, most már így leesett! Először azt hittem, hogy a prominenst úgy értitek, mint elbűvölően intelligens és vitán felül zseniális Kigondoltam-os, de már látom, hogy csak az önimádó kisfaszúakat kell alatta érteni!
Mindegy, a lényeg, hogy megnyugodtam, és hogy nem kell a kis játékszereimet a necces szájába adnom!

szanalmas 2011.08.30. 18:05:28

@LadyCarambole:

Egyszer még megzabállak! :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.30. 19:41:05

@Rosszindulatú Vászka:
Ha nem vennéd észre, ez a "legendá"-m. De nem vetted észre, ergo jó. Vagyis szupertitkos szuperhatékony kémnő leszek. 8 embert már megvezettem. Ha ez nem jó ajánlólevél, akkor mi az?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.30. 19:43:16

@LadyCarambole:
Igazán megtisztelsz, hogy kihagysz egy körből. A szám épp amúgy is teli van.... szalonnával meg pálinkával.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.30. 23:05:31

@LadyCarambole:

Nem tudom, mit lovagolsz ezen a méret dolgon, elvégre egy nagyobbacska példány - mint például az enyém -, jó eséllyel már a tüdődet cirógatná... (Így persze érthető, hogy miért is Osztrákiában találtad meg az "igazit".)

Erről jut eszembe, nem láttalak az új 3D-s Hupikék törpikék filmben! Remélem csak azért, mert magát a filmet sem láttam.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.30. 23:09:16

@neccharisnyás útonálló:

NFL, szalonna, pálinka... Miután lenyeled a szlottyot, öblösen böfögni is szoktál?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.30. 23:21:08

@"the dragon":
Helló Dragi édes, már azt hittem, beletapodtam a nem létező lelkivilágodba!
A Hupikék törpikék meg teljesen rasszista, mivel csakis kék törpék vannak benne!

A tüdőmet, mi? Na de alulról vagy felülről? Mert azért az nem mindegy, héló!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.31. 08:40:23

@"the dragon":
Nos igen, az öregségnek is megvannak a maga előnyei.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.31. 14:21:28

@"the dragon":
Attól, hogy valaki tud élni, még nem szükségszerűen ólban felnőtt sörtés barbár.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.31. 15:09:36

@neccharisnyás útonálló:

Ha előlem ennéd el a szalonnát, és innád el a pálinkát, nem sokáig tudnál élni...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.31. 15:44:52

@neccharisnyás útonálló:

Ne tetézd a bajt, te elbaszott Rosa Luxemburg! A maradék a tied, ha a kutyám nem kéri.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.31. 15:48:12

@"the dragon":
Nonémá! Calcuttai Szt. Teréz, szül. tiranai Danialova, ad egy falatot az éhezőnek, az meg megdobja vele.
süti beállítások módosítása