Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Negyedmillió

2010.06.12. 12:40 Csönd-Nesz-Rizs.®

 

 

Nyájas Olvasónk,

A Kigondoltam blog elérte a negyedmillió Pí-t, vagyis a kettőszázötven ezer kattintást.

Köszönjük, hogy páran értik, miről is szól ez a blog. Ha eddig nem derült volna ki, ajánljuk a fenti oktatóvideót.

-----------------------------------------------------------------------------

pppb: Kívánok minden hányingerkeltő olvasónak tormagyökeret a tüdejébe.

21: Baszlak pofán péklapáttal.

[magyar-magyar szótár ]- A Frick László Emlékzenekar gépkocsivezetéstechnikai asszisztense [road crew] : Megmondtam, hogy ne engedjétek be ezt a Bono-buzi Frick Zenekart, mert elbassza a renométokat, piff nektek címlaptündér! Negyedmillió?? Ez Népszabó'ul hangzik! Aligtöbb, mint kétszázezer, az igen! [ez is Népszabó' - a szerk. megj]

Zsit: Csak úgy! Bosszú: :)))

Esti Kornél: Köszönet az olvasásért és nem köszönet az alig kommentelésért. Remélem szereztünk pár elgondolkodtató percet nektek. Aki ért minket, az látogasson vissza a zárásig gyakrabban, aki pedig nem, az bassza meg.

szanalmas  2010.06.10. 17:01:04 : @Csönd-Nesz-Rizs.®: Lófaszt a picsádba!

"the dragon" : Szeretnék köszönetet mondani minden hűséges olvasónak, főleg annak a helyes szőke csajnak, aki két hete megkeresett e-mailben, aztán szájjal kielégített a MOM Park mögött! (Bár az is lehet, hogy lucecita gonzales volt kingkongnyitóban...)

ISTEN: Mégegyszer Elnézést Az Okozott Kényelmetlenségekért!

Karamból: Méghogy Isten...te pina! Tehát kedves Olvasó, köszi, hogy minket olvasol, ezzel is tanúbizonyságot téve a tudományos munka iránti igényre, valamint hogy a szellemi maszturbációnak igenis van létjogosultsága ebben a mai blablabla világban! Éljenek a lurkerek, fossátok továbbra is a szót, mint eddig! (Dragi édes, az én voltam! De a haj csak paróka volt, remélem nem bánod, de muszáj volt megtudnom, hogy tényleg kicsi-e. És tényleg!!!)  

CS.N.R: Ez a pillanat is eljött, drága olvasók! Köszönjük az érdeklődést! Anyátok!

PPiréz PVitéz: A meghatottságtól a szó is a torkomra forrt... Bogi, mi is a telefonszámod?

Levéltáros: Nem csak a nyájas olvasóknak kellett volna a videót megmutatni, hanem a kutatóknak is, mégpedig a tagfelvétel előtt. Most rajtam röhög a fél tudományos világ. Olvasó! Te nehogy! 

Nyunyeszkij: F. úr kezében a lopott pisztoly bágyadtan lóbálózott, az ablakot szél zörgette. A lábai előtt a farkaskutya feküdt, egyre lassabban emelkedő-süllyedő horpasszal, vére sötét foltott festett a perzsaszőnyegre-a test túloldalán az unoka üldögélt egy karosszékben, és teát iszogatott. Vékony, fehér ujjai közt a teafilter madzagja tekergett. Most teljesen normálisnak tűnt, tehát nem nyöszörgött és nyáladzott, nem rángatta görcsösen a tagjait horpadt kis mellkasa felé, nem szorította össze a térdeit, ahogy korábban, és amitől az anyja-szegény-idegzsábát volt hajlamos kapni, mert olyankor képtelenség volt akárhová is elvonszolni...néha a vécé előtt jött rá a roham, és torpant meg egymáshoz szoruló lábakkal, ködös tekintetét a földre szegezve...de a rohamok-úgy tűnik-már elmúltak végleg, az unoka békésen hunyorgott át a bögre pereme fölött, mintha ugyan mindenkori, természetadta jogának és világpolgári kötelességének érezné, hogy a szokásostól eltérően viselkedjen, a váltásra adott bármiféle magyarázat teljes és következetes elhagyásával, és láthatóan semmilyen lelkiismeretfurdalást sem érezve azért, amiért makacsul megtagadta, hogy a változás lehetőségét-avagy a változás várható bekövetkeztét-akár öntudatlan eszközökkel is, de aggódó rokonsága számára megsejtesse valamiképp. A szobára telepedő csöndet a farkaskutya törte meg végül-véres, csapzott fejét felemelte, és láthatóan szólni akart. Az unoka és a nagypapa ránéztek, mindketten a komoly érdeklődés hiányával. A farkaskutya kinyitotta száját, és meg-megakadva, de komoly hangon ezt mondta:- Nézzétek el nekem, testvéreim, hogy győzelmeteket fölösleges, bazári Utolsó Szavakkal akarom megrontani, mert lássuk be (és gyanítom, nem is vonakodtok az erre hajló belátást kellő határozottsággal megejteni), semmi jogom az Utolsó Szó jogán magamat mentegetni, és mintegy kísérletet tenni arra, hogy alantas helyzetemet csalfa módon megváltoztassam a magam számára, csupán azért, mert -saját hibáim következményeként-hamarosan kimúlni kényszerülök. Látom türelmetlen, sürgető arcotokon, hogy a halálba kívántok immár, ezért rövidre fogom, amennyire csak lehet...tudjátok én egy kis faluban voltam kölyök, a főúttól pár kétszáz méterre..a bekötő út mentén-egy patak volt a közelben-öreg fűzfák álltak, véges-végig, és tavasszal egészen a törzsük közepéig benőtte őket a zöld fű...a főút két oldalán viszont nyárfák sorakoztak, ha kora májusi estéken lerohantam a bekötő út kérges aszfaltján a főútig, fehér pamacs tengere kavargott a lábaim körül, az út két oldalán nyomorúságos kis kertecskék szorongtak, a drótkerítések mögött rozsdásodó, öreg teherkocsikkal, pléhből és hulladékfából eszkábált ólakkal és karámokkal-emlékszem a libák gyertyafehér nyakaira...látjátok, halálunk előtt mégis érzelgősek maradunk az utolsó percig, okuljatok az esetemből...még annyit mondanék (már érzem, hogy sokkal többet nem is fogok tudni), hogy talán valamennyire fölment, -erre rájöttem-a dolgok nem felfoghatók...józan ésszel persze eszkábálhatunk valami karámfélét, ahova a nekünk tetszőket betereljük, és bezárjuk őket, de a kerítésen túliakról fogalmunk sincsen...a patakon túli rétek számomra ismeretlenek voltak, most már az is maradnak...Most sem találok összefüggést a lerohadó vakolatú házfalak, és a fényes bogarak közt, és teljes értetlenséggel állok a tény előtt, hogy öntudatlanul mégis valami összefogó magyarázatot keresek, okságot kutatok a a dolgok elrendezésében, mikor tudom, hogy nincsen semmi ilyen, nincsen összefüggés, hogy a fű csak azért hullámzik, mert ez a dolga, én pedig azért lettem ilyen, mert ez volt a dolgom, másképp nem tehettem volna...remélem nem néztek le a magyarázkodásomért, bár ha igen, helyesen teszitek, mást nem is tehetnétek...utolsó lehelletemmel még annyit mondanék, hogy ne siránkozzatok, és ne sajnáljatok semmit, ami megtörtént, és inkább legyetek olyanok mint a fák, és hagyjátok, hogy körülnőjön bennetek a fű, úgyis lekaszálják, és úgyis újranő, vagy legyetek olyanok, mint a nyárfa fehér pamacsai, nagyon szép, hogy miért, senki sem tudja...úgyis mindent elmondtak már, és talán az se volt fölösleges, ki tudja...bocsássatok meg nekem, ha bűnöm volt, és ha így végül énem mégis megvezetne, és tévednék, de többre nem vagyok képes..nem bánom, hogy most meghalok, ég veletek, és ne haragudjatok rám utólag, mert nekem már mindegy lesz, ahogy nektek is..és-de nem tudta befejezni.

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr502064883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.10. 20:26:24

Elképesztô, hogy ennek a felét 8-10 ember hozta össze, a maradéknak a felét másik 8-10. Kurvára ráérnek egyesek, ezért tart itt ez az ország.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.10. 21:23:12

@Panther_V:

pontatlan vagy, geccó.
nem a felét hoztuk össze. kevesebbet
a statcounter jól mér.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.10. 21:37:13

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Nem pontatlanság, finom túlzás.
Egyszer kitörölted, ha jól emlékszem.
Kekeckedsz mint Drága Albán Úr.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.10. 21:46:19

@Panther_V:

a countert egyszer levettem, ez így van, zsit kérdésére. aztán megnéztem, és kiderült, egész jó jogosultsági rendszre van neki, visszaraktam.

a belső, blog.hu-s statisztikával szinkronban van, százezrenként csúszik ezerötszáz pít a két számláló

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.06.10. 22:07:58

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Na akkor itt a dilima, melyik a jó negyedmillió? Egymilliárdnál már sokat számít ennyi csúszás.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.11. 06:48:58

Negyedmilliőőő Ft-ért olyan fasza II-es Golf nyolcszelepes GTi-t kapni, 112 LE, megy, mint a lórúgás, szemben a 90 LE-ssel nem csak 100 fölött aláz Suzukit, bárviszont annyit is eszik, mint egy 1,3-as Suzy.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.11. 06:49:59

És ebből a negyedmillióból mennyi az, ami a magunknak való felnyúlás, faszverés, ujjazás vagy hogy kell, most láttam egy japán csajszit konyhaasztalsarkán.

Yvettebabacool 2010.06.11. 10:48:54

kire kell fogadni? mennyi a beugro?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.11. 11:55:46

@Yvettebabacool: Ettől tartottam, hogy subba dadda támogató tapétakockák is szavazni fognak.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.11. 11:56:52

@Csönd-Nesz-Rizs.®: mármint nem rád gondoltam, csak eltévesztettem az irodaajtót, bocs.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.06.11. 13:21:36

Domborodnak a személyiségek, már csak az üzenet formázásából és terjedelméből külön értekezést lehetne írni.

Yvettebabacool 2010.06.11. 13:30:30

@szanalmas: a friklaci beskatulyazo miegymasos hozzaallasa, az

feluletnazi es kesz

Frick László Emlékzenekar 2010.06.11. 14:12:35

@Yvettebabacool: Trendicsek voltál babba, de én tartalomFASZista vagyok, pl egy csajon azt szoktam nézni, milyen könyv van a hóna alatt, és ha a Sylvia Plath Napló, akkor c'mon, ha úgy néz is ki nyúltfarmerben meg anyu kutya alól kihúzott kötöttpulcsijában, mint egy southperk riporterlyány. Viszont műkörme alól a retket szutyogtatván cukkíninézéssel lehet a Méri Csicsóné lyánya is. Ennyit a felületnáciságról.

Az milyen náci, aki EGYÉBKÉNT fiatalok gruppensekszéről szóló hoaxhírben az országtáblát nézi, és ha az katolikus, akkor hirtelen az lesz a lényeg az antiklerikálisnácijának, és az igazi poent a blogzsellérnek kell ingyen betalicskáznia a kommentoszlopba, de a felületes mocsoknácik (ha ugye van felületnáci, akkor van mocsoknáci) arra is szarnak? ;) hm, babba?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.11. 14:15:50

@Yvettebabacool: milyenszínű skatulyáimból a hányszázadikat kéred, zoknimókus?

Yvettebabacool 2010.06.11. 14:17:50

van sylvia patom es elisabeth wurtzelem is , ha ez adja meg a skatulyam gerincenek cimkejet. Mukormom sosem volt lasd:

yvettemese.blog.hu/2010/05/31/nyunyek_az_apad_fasza_rancos_eres_nem_az_en_kis_babakezem#c10108830

amugy meg kulsos pompomlany vagyok emiatt neminemigazan nekem kell szallitanom a helyi hireket megha ugyis van, akkor sem, erre valok a tulajdonosok, es az oket korbevevo diszgarda.

Excusez-moi.

Yvettebabacool 2010.06.11. 14:18:53

@Frick László Emlékzenekar: szerintem leosztottad a skatulyaimat, csak ragaszd a homlokomra, en meg eleneklme a marszejezt-namajd ha eleget ittam , persze ez termeszetes.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.11. 14:24:43

@Yvettebabacool: Skatulyára skatulyát ragasztani nem bűn, hanem minden hazafi kötelessége Ratkó Anna néni rendelése óta akkor is, ha a korai vaginal jizzed most jól megszívja, ha nem tudtak elmenni előnyugdíjjal. De ezzel is a békét véded bébi, vigyed a dobozaid közt a dobozaimat.

Tegyed nagyhangerőre, hagy szellőzzön A Dohánygyár, baajbíí:
www.youtube.com/watch?v=yM1nQ8BgWK4

Frick László Emlékzenekar 2010.06.11. 14:29:33

@Yvettebabacool: Tudod, min szoktam különben röhögni? Azon hogy gonzóújságírás, ezen be lehet szarni is. Szörpalkoholisták! Délutánilepkék!
Fejősévajoyceológusok. A gonzóból már a szájuk megvan. Meg (bibliaikurzív a rizspapírról, tudod) a b b a n a nyelvierejük, de abban! Az az eszüktokja is. Gonzó, muchacha,
nnna zappato!

Yvettebabacool 2010.06.11. 14:36:17

@Frick László Emlékzenekar: az a baj, hogy azt hiszed nem ertem , pedig de

a zene jo, tetszik.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.06.11. 16:05:02

Nyunyó, mi az apád fasza ez? És miért nem kapod be inkább?

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.11. 16:33:33

@"the dragon":

eeez bazdmeg kész.

na, nyomjuk a meccsnézést.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.11. 23:03:30

Nyúnyó te faszkalpag!

Ha most meg sms-ben kezded nyomatni kiadatlan fércműveidet, örökbe adatlak Flatrick és Kornália örökházastársnak!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.12. 05:19:18

@Yvettebabacool: Grande Figa, tu sei Bella, én ne tudnám, mennyire érted, amikor neked [kurzív]az a szakmád? Az én portfóliómban a legmagasabb a közművelődési felügyelőség és tavaly még tudtam, mi a színkódja a magentának, de ma már nem tudom, na, balracsőr

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.12. 12:39:57

@pixelpiréz plüssvitéz:

elolvastam, nem is ilyan rossz nyunyó írása!

de inkább posztolt volna...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.12. 14:26:44

Jelzi a nagy olvasottságot, hogy lassan két órája kint van a poszt mindenkinek láthatóan és 0 külsős írt ide.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.06.12. 15:56:04

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Mit is írhatnának, gratulálok? Lurker motiválónak ez nem jó poszt, ez bensőséges ünneplés, csendesen mindenki elorzsol egy könnycseppet és ámmen.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.12. 16:08:00

@Levéltáros: Talán igazad van. Ha máshova nem ír az a hihetetlen nagy olvasóközönség, akkor ide miért írna.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.12. 16:23:26

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Látom nagyon leakadtál ezen, megakadt a tű... de kiafaszt érdekel(sz)?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.12. 16:54:55

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Ez frappáns volt.
Szólj, ha segíthetünk.

(Már az önleszopáson kívül, azt az eddigiek alapján magadnak is meg tudod oldani.)

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.12. 18:12:46

Azért jó, hogy nem egy emberes a blog, mert így folyton frissít a sok buzi szerző, hogy mit ír vissza a másik. Meg mindig kitörlik, amit beleírok, ahelyett, hogy valamelyik tapló megmondaná végre, hogy KI A FASZOM AZ A MISI?!?!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.12. 19:44:01

@Csönd-Nesz-Rizs.®: mi az hogy nem is olyan rossz, sonkuci? tudom ám, hogy zokogtál közben, mint egy kisgyerek!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.06.12. 21:01:06

Függetlenül a gólpassztól, a tény, hogy Heskey akár a válogatott közelébe is kerülhet, komoly szegénységi bizonyítvány az angoloknak...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.12. 21:03:45

@"the dragon": Szerintem rosszul látod. Heskey éppen azt a kulimunkát végzi el elől, ami egy klasszikus angol erőcsatár dolga: ütközik, harcol, lefoglal 1-2 embert, komoly fizikai tusát vállal, megtartja a labdát és leosztja azokat az érkezőknek, lásd most. Kevesen ismerik el őt és nyilván nem egy korszakos játékos, de nem hiába reaktiválta Capello, 4-5 meccsen is, bár keveseknek látszhatott, de ő volt a meghatározó ember.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.06.12. 21:07:24

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Kulimunkát végző klasszikus erőcsatárokra a Wigan szintű csapatokban van szükség, nem egy VB-címre törő angol csapatban... Ha már erőcsatárokkal operálnak, akkor húzzanak elő egy absztinens Adrianot a kalapból...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.12. 21:11:12

@"the dragon": Jó és hol találsz olyat Albionban? Capello azzal dolgozik amije van, Heskey meg nem egy Shearer, de hasznosan a dolgát.
Inkább a kapus hiánya a gáz Angliában.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.12. 22:07:46

@szanalmas: Nekem nem lenne fájdalmas, az olasz válogatott nem a szívem csücske, pláne ez a mostani.

szanalmas 2010.06.12. 22:33:46

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Hát akkor ez most nem jött be, a manóba is! Sebaj!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.13. 00:57:33

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Nyunyó írása kurvajó, s tényleg mehetett volna posztnak.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.13. 17:17:18

@"the dragon":

ápropó: valaki elmesélné, mi a fasz a helyzet szlovákiában? lesz szlota vagy nem lesz szlota?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.06.13. 17:21:12

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Slota biztosan nem. Remélhetőleg Ficó se... Viszont az MKP kiesett, ami kibaszott nagy gáz.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.13. 17:23:22

@"the dragon":

de ficóé a többség, ő behúzza slotát, akkor megvannak.

ahogy látom, mégis arról beszélnek, hogy a többiek lenyomják.

ez zavaros. most akkor mi a fasz van? dönt a köztársasági elnökük?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.06.13. 17:28:15

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

A többséghez 76 mandátum kell. Ficónak Slotával csak 71 van, ergó kevés.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.13. 21:20:09

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Nabazmeg, így végre megvan. Azt a rohadt kurvát ünneplitek, tik parasztok, mikor verik a majmok a szerbeket a vébén, ennyi eszetek is nektek lehet csak.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.13. 21:26:46

@radairosseb:

Tedd a szívedre a kezed, még sosem láttál egyben negyedmilliót!

Yvettebabacool 2010.06.13. 22:46:05

@radairosseb: ha nem rohadna a farkad azt mondanam te vagy Christan Bale ciganyba'

craft 2010.06.14. 04:00:19

Mind buzik vagytok!
<3

Frick László Emlékzenekar 2010.06.14. 06:57:37

@Yvettebabacool: Énkurva, vén? Te pöcs kurva, nesze , sose lehetsz már olyan fiatal, mint én, impotens jólfizetett pöcs, péniszirigy nejlongonzó:nesze, faszomküldi :
www.youtube.com/watch?v=iJa-_IF6VXo
Te Ragacs Lüszi, nyald fel:
www.youtube.com/watch?v=8ZYu7ugYEZ8&feature=related

Yvettebabacool 2010.06.14. 08:48:38

@Frick László Emlékzenekar: igazuk van , ezt mar nem lehet a meszkalinra fogni. Amugy szerintem de. Megertleke, hogy neha szetfeszitenek az erzelmeid, de a titok benned van,vagyis nincs-ez a baj..

Frick László Emlékzenekar 2010.06.14. 09:12:13

@Yvettebabacool: Ezért baj az, hogy ez nem vidijócsatt, mert akkor nem kormolhatnál a szofisztikáló (és ovi középsőcsoportos) szofisztikálásnak szánt szófostosásoddal, hogy így hűdeditkos maradhatsz, ha én nem vagyok belül titok.

Az a baj, hogy a közönség szokta olvasni a kommentjeimet és tudja, hogy azokat többnyire nem a táncrúddal a lábom közt mondom, ami egyébként a faszom.Nem nagy fasz, pöcsnek is közepes, de az enyém. Hogy megmutassam, milyen gázos a szofisztikálásod, mutatok egy kifordítottzokni szillogizmust, amit te szoktál használni:
azt te csak szeretnéd, ha a rúd a lábod között a sok bekapatott faszod lenne, de rúd az, te kurva.

Nézd már meg hoaxaca néha a kommentjeim közötti "eltelt időt" és ránts oda a drehgriffnek bébi, mert én nem vidéki tönkrement unatkozóvállalkozó meg felsőfokútanfolyamos frissenért kisfiú vagyok, akiket ilyen népszabadságba illő (de Levelezési Rovat) kifordítom/befordítom zoknikkal leversz, béjbi és akiknek skalpjaiból van a pecsvörkpaplan a nyoszolyádon.
Avagy annyira "fiatal" vagy, hogy nem tudod, a pankoknál a köpés [phfeEŐJJJ] nem az indulat jele.
Bevág a bikicsunájj a nunkódba, nézd csak!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.14. 09:33:11

@Yvettebabacool: fhuu, ez nagyon ócska volt. Ennyi telik már csak, így ki vagy passzírozva? Lyukas a zokni? Hm?
Ilyen reakciós dumát ezer évvel ezelőtt népszabós rovatvezetők alkalmaztak, melőtt csőre rántották a kontraszelektálógépük. Úgy látszik, a flóra győzött a "nunusodban", mossad ecettel.

szanalmas 2010.06.14. 10:18:04

@Frick László Emlékzenekar:

Ti most az orrom előtt hetyegtek bazmeg?!
Ebből verekedés lesz!!!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.14. 10:24:52

@szanalmas:

nekem is úgy tűnt, és élmény volt olvasni.

amíg...

Frick László Emlékzenekar 2010.06.14. 12:32:00

@szanalmas: Hibecsuffnak bakkfitty [a jizz Ruzsa Sándor korabeli neve]. Amilyen az aggyonisten. De nem vérre megy ez, hanem nyelvierőre. Ám fakardra emeltem spédámat. Mindig ez van.
@Csönd-Nesz-Rizs.®: Hanem tudod, mit? -az mókás, hogy a megkrizmázottaknak, vagy akiknek telik illatvajra, hogy a fejükön olvadván orczájukat ragyogtassa , tudható is az IP cím (és minden extrájával) az egyenlősugarákoknak, a talpas tahóinak meg be a padsorokba, béégetni, adakozni [kattogásmarketing] benyalni a netokratív lózungokat.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.14. 12:34:50

@szanalmas: Nincsenek itt indulatok. Emlékszel még, többszáz évvel ezelőtt [februárban] mik mentek itt a kommentoszlopokban, még néhányan előadják nosztalgiasó kereteiben, bazmeg kabbefaszom kurvanyád kb ilyen terjedelemben és értelemmel, terembura, híjjnye möeaóó, bőőha huijj!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.06.21. 08:58:23

Grat, a negyedmillióhoz! Irány a félmillió! Elsőre azt gondoltam, hogy egy nagy sz..r ez a blog, de amit ennyien olvasnak, az csak jó lehet.

Beugrok én is időnként, ha tényleg a video szellemében írtok, az érdekelni fog.

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Köszi a kommentedet a tudtad?-ra, így találtam ide, szóval szereztél vele egy olvasót. :) Remélem Neked is változik majd idővel a véleményed rólam. (Persze ha komolyan gondoltad egyáltalán amit írtál.)

Más a stílusunk, de hát így kerek a világ. Azt írtad, hogy zolivagyokkal együtt fasztarisznyát alkotunk. Ez tök jó, mert zolivagyok odajár olvasni a moderálós cikket, és nem nagyon bírja szegény a kritikát. Gondolkodtam, hogy kellene csinálni egy zolivagyok2.blog.hu-t és oda bemásolni a posztba zolivagyok eredeti írását, majd lehetne kommentelni cenzúra nélkül. De hát nem akarok ennyire kiszúrni vele, bár megérdemelné.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.21. 09:23:27

@bogancs:

Igen, természetesen, s a te blogod meg sokkal jobb mint ez a szar. Nem sokat számít mert egyiket sem olvasom.
süti beállítások módosítása