Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Autószerviz

2012.05.22. 09:27 szanalmas

 Az autószerviz az emberek rémálma, olyan mint az orvos.

Nem csak időveszteséget jelent hanem nagy kiadást és a személyes szabadság szimbólumának tartott, féltve szeretett négykerekű kedvenc rövidebb-hosszabb időre történő elvesztését is, ami miatt teljesen át kell szervezni a család életét, már amennyiben olyan lúzer valaki, hogy családos, vagy nincs másik ótója.

A legfontosabb dolog amit tudni kell az autószervizekről, hogy 95%-ban átbasznak. És ezt jól jegyezd meg!
Az autószervizekben ugyanis alulfizetett, frusztrált emberek dolgoznak, állandó olajszagban, hegyes, balesetveszélyes eszközökkel. A frusztráltsághoz persze hozzájárul a sok egységsugarú, magát technikai zseninek képzelő és mindeközben vonyíkoló ügyfél is, aki arra sem veszi a fáradságot, hogy a kurva tragacsát legalább lemossa mielőtt beviszi. Meg persze a tetű szerviztulajdonos, aki mindig sír a magyar vállakozók zöméhez hasonlóan, és a válságra meg a szokásos "most rosszul megy" kamura hivatkozva szart sem fizet, miközben az új yachtjának méretein szomorkodik.
Na meg persze ma már nem javítják az autót hanem alkatrészt cserélnek, csak azt tudnám, ehhez minek kell 3-4 évet bohóckodni az iskolában. Mert ahhoz, hogy a bolondbiztos műszereket rákösse valaki az autóra elég egy két napos tanfolyam.
Az autószervizben gyakran direkt elrontanak ezt-azt az autódban, hogy aztán csere címén jól megvezessenek, aztán a kicserélt alkatrészed beépítik másik autóba, vagy eladják, vagy csak szimplán növelik a bevételt.
A literenként 4.000 forintos olajcseréd a 600 forintos teszkós olajjal történik.
Minimum két-három flakon szprét, egy-két doboz ilyen-olyan olajat felszámolnak, pedig dehogy.
A gumiszervizes minden évben kicseréli az összes szelepedet.
A kötelező garanciális szervizekről nem is beszélnék, mert az a legnagyobb szégyen az autózás történetében!
Ha voltál olyan hülye, hogy nem pakoltad ki a dolgaidat a kocsiból, akkor majd valaminek a hetekig tartó keresése után bevillan, hogy szervizben volt a kocsi, hihihi.
Az autóbuzik autóján a külszíni karcok 99 százaléka az autószervizek eredménye, csakúgy, mint a foltos kárpit.
Lényeg a lényeg, a jó autószerviz olyan mint a jó orvos, csak a filmekben létezik, de minimum tőled 3000 kilométerre!
És ilyen:
 

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr94531133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 09:49:54

A maszek autószerelők trágár ügyeskedők, akik fölényes pofával tájékoztatnak arról mindenkit, hogy egy halom fost vásároltak autó helyett, miért nem Bentlit vett a paraszt. Általában tömegközlekedéssel járnak vagy kerékpárral esetleg egy húszéves, szétrohadt Folcvágennel.
A márkaszervízekről meg nem is szólva. Bedugják a laptopjukat tízezerért és blazírt pofával közlik, hogy ki kell cserélni a motrot.

Spadla z oblakov 2012.05.22. 10:54:06

Nem hiába mondom: a bevált fogorvos, autószerelő, rosszlány és jogász egyenes út a kiegyensúlyozott és boldog, modern élethez

Spadla z oblakov 2012.05.22. 10:56:04

A poszt elképesztően jó, pedig levéltáros írta.

Megjegyzem a szombat esti láz szervízautóval jelenséget, amikor a tízmilliós verdáddal homorít a szerelő és belerak egy este 300 kilométert, valamint kapsz 2 traffipaxot, mivel leugrottak a balcsira.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 12:50:42

@Spadla z oblakov:

Hát igen, levéltáros mindig szuper posztokat írt, kár, hogy már nincs köztünk.

Spadla z oblakov 2012.05.22. 13:22:31

@Kadarka Jánoska: mindenki tudja, hogy levéltáros új multija szánalmas.

de te ki vagy?

szanalmas 2012.05.22. 15:19:42

@Spadla z oblakov: @Kadarka Jánoska:

Ott basztam el, hogy nem ripőköt jelöltem be szerzőnek, mert akkor rég címlapos lenne! :D

szanalmas 2012.05.22. 15:22:07

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Te például hol a picsában voltál eddig, mondanom sem kell, hogy a hiányzásaid miatt most ki vagy tiltva!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 16:21:56

@Spadla z oblakov:

Én Csönd-Nesz-Rizs.® vagyok. Sokáig nem voltam, de most visszatértem és újra blogolni fogok, mert rájöttem, hogy brókernek szar vagyok.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 16:22:41

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Mi pontosan tudjuk, hogy micsoda velejéig romlott alak ez a Frikk, de ekkora aljasságot nem hiszünk el róla. Hazudsz!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 16:33:35

@szanalmas: Szemenszedett hazugság! Imidzset váltottam Frick miatt és mostanában már nincs is címlapom. Viszont ehhez a maihoz küldtem 2 kiajánlót is a blogtüncinek, hogy te is feketeseggű legyél!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.22. 19:09:03

Bevallom férfiasan, ezt a posztot nem értem. Ha egyszer elromlik az autó, nem egyszerűbb újat venni? Gondolom a szerzőből élnek az utolsó drótostótok is...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.22. 19:50:22

hát ha elromol, akkor mekkérdem, hogy mibe fáj javítani. ha túl sok, akkó inkább eladom, oszt veszek egy kevésbé szart. vagy?

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 19:57:03

@ripők:

Mmsz világosan leírta, hogy mennyi értelme van az ajánlásoknak. Jó dolgozat, kár, hogy nem lett főcímlapos.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.22. 19:58:35

@"the dragon":

Az ilyen fogyasztói mentalítás miatt tart itt az ország és a világ. Majd ha elfogy a minden, akkor jó lenne javítani, de akkor késő lesz!

szanalmas 2012.05.22. 21:45:07

@"the dragon":

A szerző nem hordja az autóját szervizbe és ezért annak semmi baja! Egyébként is, hogyan is értenéd ezt az egészet, mikor biciklivel jársz!

szanalmas 2012.05.22. 22:13:05

@Kadarka Jánoska:

Óbazmeg, 1/2 9-kor még azt sem tudtam, hogy posztot fogok írni, arról meg, hogy olyan tetű blogok mellett szégyenkezzek a főoldalon mint a nívó, hát köszönöm, inkább a halál! (Mármint dragoné vagy ripőké!)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.22. 22:15:56

@"the dragon":
Már a férfiasannál paradoxonok áthatolhatatlan falába ütköztünk, Dragon fiam!

@szanalmas:
Még ha erről lenne szó, de egy BKV bérlet boldog tulajdonosaként aratná itt a babérokat, ami teljesen felháborító!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.25. 05:22:51

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Innentől már csak egy apró lépés az egyszerhasználatos, eldobható gépkocsik szép, új világa.
süti beállítások módosítása