Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Malév

2012.02.05. 17:39 -=büdösmackó=-

66 évvel annak születése után, 2012 február 3-án fekete tintával írjuk be a történelemkönyvekbe nemzeti légitársaságunk gyors halálát.

Már gróf Széchenyi István is tisztában volt a hidak jelentőségével: az ország felemelkedéséhez hidak építését szorgalmazta, és vagyonával hozzájárult Budapest létrejöttéhez; jelentős összeggel járult hozzá a Lánchíd megépítéséhez, Pest, Buda és Óbuda összekötéséhez. Nemzeti légitársaságunk légi hídként kötött minket össze a világgal, nemzetünk előhírnöke és fontos része volt. Világszínvonalú szolgáltatásával méltán vívta ki a hozzánk utazók megdöbbenését, üzletemberek ezreit vitte már kora reggel Európa fővárosaiba és hozta őket haza időben, kényelemben és biztonságban.

A poszt írója rengetegszer utazott a Malév járatain, késést nem tapasztalt, mindig udvarias és kellemes kiszolgálásban volt része. Emlékszek, egyszer egy közel-keleti út után, ahol két hetet a sivatagban töltöttem el, és útitársaim nagy része megbetegedett az arab ételektől, az utolsó napon már mindannyiunk csak arról álmodozott, hogy a Malév járatának fedélzetére feltegye a lábát... A Malév járatai nem csak repülők voltak, hanem egy darab anyaföld: maga a haza. Sajnos engem is külföldön ért a szomorú hír és személyesen érintett vagyok: egy két órás út két napig tartott a sajnálatos esemény következtében.

Ezt a csodát, ami a minőséget fémjelezte, tette tönkre a Fidesz nemtörődöm, pökhendi és hozzá nem értő vezetése, politikai alapon. És most azt kell hallanom, olvasnom, hogy ez mekkora nagy siker és ez jó, és a Malév komcsikkal volt tele. És ne sajnáljuk.

Hát egy nagy büdös lófaszt. Sajnálom. Nagyon sajnálom. Az, aki szereti a hazáját, sajnál egy nemzeti repülőtársaságot. Még a faszombaszom románoknak is van nemzeti repülőtársasága. Ugyanis nemzeti stratégiai érdek, hogy nemzeti érdekek szerint vezérelt légitársaság legyen. Egy Lufthansa, KLM vagy Air France csak marginális elemként fogja a magyar érdekeket kezelni, menetrendjét, járatait és árait kizárólag anyagi alapokon fogja kidolgozni. A fapados légitársaságok pedig lószart nem érnek a 4-6 órás késéseikkel és személytelen kiszolgálásukkal.

Hiába hordozott sok-sok terhet a Malév. Hiába volt veszteséges és halmozott fel adósságot. Bárki, aki hozzájárult a csődbeirányításához nemzeti bűntettet követett el. Kötelesség, elemi érdek lett volna megmenteni.

Kifordul a belem a matolcsy - féle baromságáradat hallatán, a hurrá-hurrá minden rendben kommunikáció hallatára. Kurvára nincs semmi rendben. Kurvára úgy van, hogy épp tönkre lett téve egy fontos cég. Az nem menedzsment, hogy ha valami rosszul megy, azt kidobjuk. A menedzsment az, hogy rendbehozzuk. Egyetlen nagyvállalat vezetője sem hivatkozhat az előző rossz menedzsment munkájára : azért lett kinevezve, hogy rendbehozza, nem azért, hogy ujjal mutogasson és mást hibáztasson. Elég, kurvára elég a mutogatásból!

Direkt vártam meg, míg a címlaptündér átfésüli a blogokat, és kirakja a Malév posztokat. Nem szeretném, ha bárki ismétlem bárki becsmérlő szavakat merne ejteni a Malévet illetően. Aki megteszi, kimoderálom a picsába. Kár, hogy a Fideszt nem tudom kimoderálni a picsába. Tönkretették a magyar nevet, nevetségessé a magyar államot, csődközeli helyzetbe rángatták az országot, és csődbe vitték a Malévet. Hamarosan jön a BKV és a MÁV. Szinte mindent tönkretesznek, politikai alapon neveznek ki szakmai posztokra jelölteket. Visszatért a pártkatonák világa, az uram-bátyámozás, a kontraszelekció. Orbán Viktorra és pártjára nem azért szavazott 66 százaléknál is több állampolgár, hogy ezt a szégyent lássa!

A nemzetünk egy része elesett, porba hullt. Ez a blog a férfiak dicsőségére nyílt, a repülés pedig a férfiak világa. Álljunk meg egy pillanatra és tisztelegjünk a Nemzet légitársasága előtt!

Isten Óvja a Hazát, Isten Óvja Nemzetünket!

 

41 komment

Címkék: átok buziság ágyaspálinka demokráciakesztyűjébetutultatás

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr134068278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.05. 22:53:33

Azért kíváncsi lennék rá, hány embernek van itt rajtam kívül repülési engedélye, mert akinek nincs, az máris behozhatja a teámat az irodámba kis habos kötényben!

szanalmas 2012.02.05. 23:36:07

@LadyCarambole:

Nem értem, mire vágsz fel, hisz' a nőknek alanyi jogon van repülési engedélyük mivel buta libák!
Amúgy meg a faszt se érdekli a MALÉV, mikor 1 óra múlva kezdődik a Szuperból!

Egyébként a 8 millió választópolgárból 2,7 millió szavazott a Fideszre, bazmeg, az 30 %, azaz a több, mint 2/3 nem akart fideszt (sem)! De tökmindegy, sikerült kis hazánkat élhetetlenné tenniük a köcsög politikusoknak! Annyit mondhatok, hogy ezt még megbánják, a fehér ember nem felejt!

Commandante Jayasuriya 2012.02.06. 04:04:34

@LadyCarambole:

Vajon a kisasszonka szakszolgálatija megvan-e? Mer anélkül csak egy papírfecni az egész.

Amúgy, mivel magam is gyakorló légiutazó vagyok, helyböl tudnék vitatkozni a té. Posztoló néhány állításával. Azonban tartom magam a régi elvhez, hogy a gyász óráiban a halottról vagy jót, vagy semmit...
Tehát semmi.

kiraaaaa 2012.02.06. 07:50:21

Kár, hogy nem ilyenre voltak festve a gépek.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.06. 08:50:54

@Commandante Jayasuriya:
A lófaszt van meg...a szakszó volt az elsô, amit visszavontak, de már csak két év és visszakaphatom!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.06. 08:53:48

Örömmel látom viszont, hogy végre normális mottónk van!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.02.06. 09:18:33

"Az nem menedzsment, hogy ha valami rosszul megy, azt kidobjuk. A menedzsment az, hogy rendbehozzuk."

Teljes és abszolút módon egyetértek, és jelentkezem is a feladatra kérlek alássan! Első intézkedéseim között lenne a fizetések megemelése, a jegyárak csökkentése és a világon egyedülálló módon az osztály-shift: a turista osztály kapna a business class szolgáltatásait, akik viszont az első osztályú szervízt kapnák. Mindezen intézkedések garantálnák, hogy a Malév lenne a legnépszerűbb az utazók és a szakemberek körében is.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.06. 09:27:18

Fásszom, gyerekként azt gondoltam, 2012-re már csészealjakon fogunk közlekedni. Minden tiszteletem ellenére azt kell mondjam, valaminek a vége egyúttal egy új dolog kezdete is. Nincs más hátra, az ország legnagyobb koponyáinak kénytelen-kelletlen ki kell rukkolnia egy unorthodoksz anti-gravitációs hajtómű pontos terveivel, lehetőleg még idén.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.06. 09:49:15

@Levéltáros:

felhívom figyelmed arra, hogy ez egy komoly blog, komoly témákkal!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.06. 10:13:27

@ripők:
Jól is fog az jönni, amikor itt lesz a világvége, és bennünket is csak a Föld szívcsakrájából előtörő kristálykupola fog megvédeni! Lássuk be, a MÁV-ra már most sem nagyon apellálhatunk, amennyiben például gyorsan szeretnénk eljutni bárhová az országban!

Commandante Jayasuriya 2012.02.06. 10:36:10

@LadyCarambole:

Osztánmeg miért vonták be azt az engedélyt ilyen hosszú időre?
Csak tán nem akartál te is úgy átrepülni a Diadalív alatt, mint az Alain Delon a Kalandorok című filmben?

Commandante Jayasuriya 2012.02.06. 10:42:07

@ripők:
@LadyCarambole:

Itt már bizony csak a teleportálás fog segíteni.
Ennek az eljárásnak a fele megvan, mert már bizony mindenkinek tele van...
Már csak a porta kéne, de ahhoz ezekben a hitelínséges időkben nehéz lesz hozzájutni.
Hacsak a kormány ismét közbe nem lép, és rendeletben kötelezi a bankokat arra, hogy mindenkinek vegyenek ajándékba egy lakást.

_nyuszi_ 2012.02.06. 11:18:22

dönölűűű nekrológ.
könnyeimet morzsolgatom.

hiába, régen minden jobb volt.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.02.06. 16:36:37

@-=büdösmackó=-:

Felhívom a figyelmed, hogy komolyan írtam, amit írtam.

@Commandante Jayasuriya:

Teleportálás jó ötlet, csak vigyázni kell, nehogy légy kerüljön a teleporterbe!

@kiraaaaa:

2012-ben a mugliság a menő!

Rosszindulatú Vászka 2012.02.06. 18:48:29

Szeretem az ijen kantriba oltott nosztalgiázást, meg szrelmi sirámokat. Ami elmúlt, elmúlt. Nme ment, nem volt jó, hát végre vége.

Amúgy csak jelezném, hogy ejrópai légiközlekedés legnagyobb úttöröje és fellendítője szeméjesen a Vezér volt, aki korteskörútján népszerűsítette többekj közt polgári légiközlekedést egy szponzot repcsovel.

Amúgy meg a MALÉV igenis szovjet segítséggel és tárgyai javakkal indult, hát nagyon hejes és üdvözlendő, hogy eztet a náczi-kommer csökewvéynet végre lesöpörtük Nemzetünk testéről és tiszta lapapl újat kezdhetünk.

A célcsoporet azért még talányos, hogy ebbe a vihar- és kamatverte kies Hazában kinek van kedve repdesni és hová.

No persze a globalkapitallisták meg vörösiszapdílerek nyilván utaznak más légitársasággal, őket nem sújcsa ez a kicsi fennakadás.

Nyilván sértő lehet a turulreptetőknek, hogy ezentúl nem bonbonetti serrikvín meg balatonszelet lesz a fedélzeti nass, de csak béveszi a gyönge bélük a lnt csokuládét is kis undorral vélhetően.

@Levéltáros: jauntolni köll. Csak kellene hozzá az állomások.

Parafon 2012.02.06. 18:59:41

*Emlékszem

Vivát! Vivát! Vivát!

Micsoda lelkesítő írás, egészen belelkesedtem! Ki is szaladtam az előbb a kamrába, és meglengettem bal kezemben a piros-fehér-zöld (középen címeres-koronás, naná) lobogót, a jobban pedig az Árpád-sávost. De persze csak csukott ajtó mögött, és a villanyt sem gyújtottam fel. Annyi a rosszindulatú ember mostanság, nem kell nekem a zrí. (Ez a szó még létezik?)

dr. Natúrblondi 2012.02.06. 19:35:46

Nekem nagyon fognak hiányozni a rám marcona tekintettel meredő sztyuvi nénik, a vészkijárat ajtajából a hajamra csöpögő víz, a meglepetések, pl. amikor a Malévra vettem jegyet, de a Carpatair vitt és a Moldavian Airlines hozott haza, vagy amikor beszállás előtt közölték, hogy egy kormányküldöttség elvitte a gépet (az előző kormányé).

R.I.P.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.06. 20:15:20

Komolyra fordítva a szót. A posztolónak igaza van abban, hogy a politikai kinevezettek, az alkalmatlan csinovnyikok dilettáns asszisztálása kellett a jelen helyzet kialakulásához. Emlékezhetünk a Torgyán-féle légügyi dinasztiára, az irdatlanra növelt adminisztrációs vízfejre, a megszüntetett, teligépes járatokra, a rongyrázásra.
Személy szerint én nagyon sajnálom, hogy így történt. Emlékszem, milyen érzés volt az ukrán társaság után átülni a magyar gépre, magyarul kurjantani mégegy sör után, Gundel zsemlyét majszolni és szinkronizált filmeket nézni.
Sajnálom a többezer létbizonytalanságba taszított embert, a retro-rucis sztyuvikat, a mérnököket, az egyéb személyzetet és a pilótákat.
A politika baszta el ezt is. Kurzustól függetlenül lapátolták kifelé a pénzt a Malévtól; így megy ez, ha egy mammutcég többségi állami tulajdonban van.
Az örvendezőknek sok boldogságot, basszátok meg.

kiraaaaa 2012.02.06. 20:52:53

@Levéltáros: sárvérű én nem leszek, nem leszek.

Wakka 2012.02.06. 21:09:52

Tisztelegj bazmeg, tisztelegj előtte!

Bojdzsordzsnál leragadtál, azóta csak próbálkozol.

Wakka 2012.02.06. 21:29:18

Állítólag a bejegyzés írója Avar János.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.06. 21:59:13

@ripők: a MAHART-tal pont ezt csinálták, csak az kisebb visszhangot kapott.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.06. 22:18:23

@Rosszindulatú Vászka:

kurva nagyot fog ez szólni, ha berántja a repteret. beleroppan a magyar gazdaság...

hűlye elbizakodott faszkalap fidesz.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.06. 22:20:27

@dr. Natúrblondi:

bombajó sztyuvik voltak a malévnél, csak ki kellett fogni. egyiknek egyszer elmélyülten vizsgálgattam az alsó szoknyáját... nem is olyan régen.

a légkondi rossz lehetett... ez nem a malév hibája, boeing tipushiba. meg az is, hogy hideg van a vészkijáratnál.

moldáviába pedig csak a magadfajta tájékozatlan csóró balfaszok utaznak.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.06. 22:41:56

@-=büdösmackó=-:
Nem is olyan régen, amikor elaludtam a reptéren, és beleakadt a kezem a hasitasim zsebébe...

Rosszindulatú Vászka 2012.02.06. 22:46:46

@-=büdösmackó=-: lehet, hogy ezér nyomulnak enynire a pápistáknál, hogy miszerint már le van zsírozva egy nagyobbfajta jó is Csoda. És a Haza féynre derül.

dr. Natúrblondi 2012.02.06. 23:32:07

@-=büdösmackó=-:

A sztuvik szoknyája térd alá ér, hogy vizsgálgattad te az alsószoknyáját? Talán a folyosón kúszva?
A Malév új generációs flottájából ne csöpögjön a hajamra a víz.
Nem Moldáviába járok. A Malév nem sokkal a velencei járat beindítása után átadta a járat üzemeltetését a Carpatairnak, évek óta már ez röpül, és egyszer a Moldavian jött vissza.
De ha Moldáviába járnék, egy kulturált ember akkor sem nevezne ezért tájékozatlan csóró balf*sznak. Egyszer voltam ott, ott is emberek élnek. Tanulj kultúrát.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.07. 00:54:52

@Rosszindulatú Vászka: A MAHART-hoz képest annyi csak a különbség, hogy van kábé két hajózható folyónk meg egy tavunk, míg a légtér szinte minden irányban rendelkezésre állt.
Igazán üdvös lenne, ha a magadfajta begyöpösödött irredenták is megbarátkoznának a ténnyel, hogy maholnap egy tenger, nemsok, annyi sem marad, országunk partjait nyaldoklandó.
Új és új horizontok felé kell vetnünk ábrándos tekintetünket, ha mást nem, a Közel-Keletről eltanult módszerrel kell önnönmagunknak ómagyar szigetvilágot összeberhelnünk, a Csendes-óceán közepén, a kapacitás-felesleggel küzdő, világhírű magyar építőipar által, a jól bevált kereslet-élénkítés szilaj huculját meglovagolván, hogy másra ne is térjek ki.

Commandante Jayasuriya 2012.02.07. 07:42:26

@ripők:
@és mindenki:

Apukám te mikor repültél utoljára ezekkel...?
Amikor még MASZOVLET-nek hívták a céget, akkor biztosan így volt, ahogyan írod.

Mert az a Gundel-zsömle, meg a sör, az csak a régi időkben volt. Meg az is csak azért lehetett, mert az a zsömle volt a legdrágább a piacon, és ezért volt miből tejelni a beszállítókkal szerződő catering főnököknek. Manapság örülhettél, ha egy félszáraz, -nem bort-, sajtoskiflit nyomtak a kezedbe, a sonkás már luxuscikknek számított, és a kétdecis szénsavmentes ásványvízből sem nagyon adtak repetát. Gondolom a több órás úton extra vizet követelő, mohón szomjazó utasok vihették csődbe ezt a nagyon igényes légitársaságot.

A pilótákat, és a személyzet egy részét nem sajnálom, mert ugyebár néhány éve még vadul sztrájkoltak a magasabbnál is magasabb fizetésért, zsarolási potenciálként használva a jó fizetést kínáló külföldi légitársaságokat, persze ezzel is beverve egy-két szöget a MALÉV készülő koporsójába. Most meg krokodilkönnyeket hullatva picsognak, meg lírai búcsúleveleket írnak ahelyett, hogy molotov-koktélokat, meg füstbombákat dobálnának azoknak az uraknak az irodája előtt, akik ezt a helyzetet így menedzselték és ide juttatták a céget.
Mellesleg megjegyzem, most szabad a pálya, lehet menni jó pénzért! Ha a német, és holland, és egyéb nemzetiségű uraknak nem derogál, akkor azért a magyaroknak is csak jó lesz az a néhány szaros milcsi.
Az a gyanúm, hogy azért az összes megható levelet író, könnyektől elfúló hangon rádiónyilatkozatot adó pilótabácsi talál majd magának munkát valamelyik feltörekvő fapadosnál, vagy egy menő arab, esetleg ázsiai társaságnál. Ha még eddig nem talált, és csak úgy megszokásból rinyál.
Mert én nem gondolom annyira hülyének őket, -országot lehet ész nélkül vezetni mint látjuk-, az utasszállítók vezetéséhez azért vannak követelmények, hogy már rég nem néztek körül a piacon, hol találnak munkát, ha egyszer bekövetkezik az, aminek be kellett következnie.

A sztyuvinénik esete az már más tészta, a nagy részük sajna bizony kiöregedett a szórakoztatóiparból, de azt a rutinos utcalányok is tudják, hogy bizony még a jobb időkben gondolni kell az öregkorra. Mostantól lehetnek például madámok valami jól bejáratott kuplerájban, vagy hirdethetik magukat valamelyik népszerű társkereső újságban, az erotikus masszázs MILF kategóriájában. Hallom arra nagy a kereslet a fiatal menedzserek körében, és speciel a hölgyeknek minden adottságuk, sőt tán még a gyakorlatuk is megvan ehhez a munkához.
Talán hallottál már a MALÉV-nél előszeretettel alkalmazott "ekipázs" (equipage) rendszerről, amely a pilótabácsik szekcuális túlfűtöttségét volt hivatott egyensúlyban tartani, az alájuk beosztott hölgyszemélyzet által.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.07. 08:31:49

@Commandante Jayasuriya:
Jól beszélsz, csak az a kár, hogy lassan inkontinenciás pelusra fogsz szorulni!
Viszont mi is kidolgozhatnánk egy ilyen remek equipage rendszert, mert mostanában szörnyen feszkósnak érzem magamat!

Commandante Jayasuriya 2012.02.07. 09:28:21

@LadyCarambole:

Akkor legalább a nénik egy részének lesz valami munkája, reszkető kezekkel cserélhetik a pelust a Commandante bácsin.

Dolgozzunk rajta...!
Például nyunyó lehetne egy fordában Dragonnal, meg a száncsi a Levéltárossal. A Panti, büdösmaci, ripők, R.Vászka csapat sem nézne ki rosszul.
Frikk lehetne a fregoli, ő oda mehetne, ahol éppen valakinek a havíja miatt felmentése van a hajózásból.

Te meg választhatod magadnak azt a csoport, amelyik neked szimpátikusabb, de a jólfizető tengerentúli járatokért hálásabbnak kell lenned, mint eddig...

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.07. 10:21:56

@Commandante Jayasuriya:

látom, kígyót melengettünk a keblünkön, te kommunista!

Commandante Jayasuriya 2012.02.07. 13:11:24

@-=büdösmackó=-:

Attól még kiverhetik...
Vagy az ekipázs nemteccik?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.07. 13:13:18

@Commandante Jayasuriya:
Héló, álljon meg a menet, egyelőre én vagyok a kapitány!
De nem bánom, az ifjak legyúrhatnak, hátha rájuk ragad valami a söralátéten kívül is...

Commandante Jayasuriya 2012.02.07. 17:03:47

@LadyCarambole:

Látom a botkormányt szeretnéd ismét jól megmarkolni...

Mielőtt hiú ábrándokba kergetnéd magad, az ifjú pilótákról elmondom neked, ők már csak a pléjsztésönből ismerik az ilyesmit.
süti beállítások módosítása