Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Kiteregetjük a szennyest!

2010.01.31. 09:47 csőr dzsinn ész

Nakérem, nyájas olvasók, Önök úgy látják ez a blog lassan de biztosan leépül.

                         LÓFASZT!

Egyrészt, mivel nem kommenteltetek, nem volt friss hús, hát máshol találják meg napi betevő kurvanyázásukat, valamint a belsős csettopikban élnek rejtett életet, bősz kurvanyázás keretében.

A legalja, legordasabb tréfát -nem meglepő módon- az a mocskoslelkű DRAGON és ARCSI követi el, karriert építettek a PUÁ-ba. 

Lelkesebb olvasóink elképzelhetik, mit tanítanak a köcsög lúzer PUÁKNAK!

 

a belső beszélgetés releváns részlete pedig:

 

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu/2010.01.30. 23:23:00

Baszki, ezt csak most látom:

PuaKlub január 30.szombat 18.00 óra
VIII. Puafesztivál Klub
Intelligens Csajozási Klub

Előadó: Dragon! Gyere el!

Részletek: www.puafestival.com/program
Szólj hozzá:
Fórumbejelentés

KÍVÁLÓ MAGYAR HÓDÍTÓMŰVÉSZEK!

Ezen az oldalon Magyarországon lett híres Pua, avagy Pua közösséggel érintett férfiakat mutatunk be!

2009. szeptemberi helyzet. Jimmi beszámolója.

Itt találkozhatsz velük, élőben is, katt!

Folyamatosan bővítjük.

Dragon: 31-32 éves. Igazi naturalként, igazi férfiként robbant a pua közösség életébe 2008. decemberében. Ahogy rátalált a közösségre fejleszteni akarta meglévő tudását. Korán érő tipusként 13 éves korától csak sikerei voltak a Nőknél. Volt már házas is, jelenleg 1 éve van Magyarországon újra, és egy háremet "menedzsel". Terepbeszámolói futótűzként terjedt el, ahogy nőket csábított el, legtöbb tag rá kiváncsi.


Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu/2010.01.31. 01:19:22

@"the dragon":

Ne terelj. Mennyit kapsz ezért. Álmok, Célok, Keretek; ez te vagy.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2010/01/14/kornyezetfasizmus2010.01.31. 01:31:24

@Panther_V:

Pedig ezen fostam le a rüsztöm, csak igazán!

puafestival.com/puataboreloadas

Archie (3 hónap a a pick-up-ban, tapasztalatok) Friss csajozási tapasztalattal ugyan, de annál nagyobb szenvedéllyel és lekesedéssel mondja el, hogy mit kell tenni ahhoz, ha gyorsan jó eredményeket akarsz elérni a csajozásban.

Ezek szerint Arcsival szoktam puáskodni!

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr591716372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.31. 11:46:48

Hiába is ácsingózol arra, hogy a mi sikereink farvizén neked is jut majd a tündöklésből, de ebből nem eszel, te ótvaros cigány!

Inkább örülni kéne, hogy annyi év monoton ánuszolás után Archie immár három hónapja csajokkal is próbálkozik...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.31. 13:03:32

@Kiraaaaaa:

Hát a www.puafestival.com , a világ legeslegjobb, és hasznosabb internetes oldala, te buta kurva!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.02.01. 09:26:58

ja én vagyok az élő bizonyíték arra hogy Dragon milyen csábos

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.01. 15:11:33

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

Én azt hittem azért szoptál le, mert kilátásba helyeztem, hogy ellenkező esetben lerúgom a veséd... De igazad van, a te verziód sokkal jobban hangzik!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.02.02. 08:45:05

m@"the dragon": meg azért is, meg azért is mert jól esett.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.02.02. 13:38:21

@"the dragon": ezt az állokat kár volt emlegetnde, mertha még álltál volna, de............... annyi ideje nincs az emberlányának szopókázásra.
süti beállítások módosítása