Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Puzsér Róbert

2012.04.27. 05:34 ripők

Vendégposzt. Szerző: Spadla z oblakov


Puzsér Róbert úgy villant be a magyar áltehetségkutatás-showbusiness világába, mint egy meteor. Életét eddig elnyomott óvodásként élte, mindenről megvan a véleménye, az euthanáziától kezdve a sportembereken keresztül a köztársasági elnökig, és annak hangot is ad. Miközben a befelé figyelés fontosságát hangoztatja, videóblogot futtat azon fiataloknak, akik lusták olvasni. 

Videóiban láthatjuk az igazi ostoba, nyakas magyar minden kelléktárát: a mindenhez értést, a mindenben erős és szilárd állásfoglalást.

Jelemző módon könyvét, amely nagy nehezen üti meg a közepes színvonalat 4 év alatt hárman véleményezték Müller Péteren, korunk buzeráns femininezoterikus nyavajgóján kívül, akit ezért feltehetően jól megfizettek. 
 
Jellemző, hogy egy ilyen, közepes kvalitású véglényt, aki eddig kritikusként a videójáték kritikusságig vitte, szemelt ki az ertéelklub, aki kemény, markáns és esztétikai szempontokból meglehetősen irreleváns kritikákat képes határozott hangnemben a kamerába mondani. Csak a hülye nem látja, hogy a bohócok bohócának lett választva.
 
Puzsér Róbert elképesztő jelenség, akinek inkább a mónikasóban volna a helye, mintsem egy tehetségkutatónak álcázott, modernizált ki mit tudban.
 
Mindenesetre elmondhatjuk, hogy ha valahol a tehetségeket ilyen tehetségtelen kritikus véleményezi, abból sok jó nem sülhet ki. Inkább nyomnának egy piedóne filmet, az olcsóbb is, és ott mindenki tisztában van vele, hogy a székek balsafából vannak, a pofonok meg csak legyintések!

104 komment

Címkék: független előbőr rákkendroll végbélnyílás oktatóanyag agyzsugorítás bibliamagyarázat liberális fertő spadla z oblakov

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr874475822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2012.04.27. 09:02:14

@"the dragon":

Nade bazmeg, ki a faszomat érdekli, hogy milyen szart zabál össze, mikor ehetne normális magyar ételt is, aminek még íze is van! Én megkóstoltam párat az ilyen szarokból, nekem ne mondd, hogy egy tojásos nokedli vagy egy szaftos pörkölt nem ezerszer finomabb, te sznob pöcs!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.04.27. 09:03:19

@szanalmas:

Egyszer majdnem kormányszóvivő lett, de nem volt hajlandó olyan játszótérre vinni a gyerekét, ahol a cigánypurdék összefogdosnak mindent a koszos kezeikkel. Egy szó, mint száz, a demagógia áldozata!

Egyébként nem a zsánerem, szóval csak szopott!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 09:13:30

Azért megnézném a könyvét egy pálgium détektorral. Valahol olvastam, hogy a videóbloggerek nem is tudnak írni.

szanalmas 2012.04.27. 09:22:33

@radairosseb:

Manapság már nem lehet olyat írni amit mások már ne írtak volna meg, ezért olyan nyűgös Frikk is, minden jó dolgot megírtak már!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 09:24:02

@szanalmas: Ez még nem ok arra, hogy folyamatosan rosszat írjon! Kapálhatna is, segílykének valót termeljen, ne pít!

szanalmas 2012.04.27. 09:25:18

@radairosseb:

Te tudod a legjobban, hogy nem dolgozik a fajtád, miért erőszakolnád meg akkor pont őt!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 09:26:52

@szanalmas: Ezzel kellett volna kezdenie, hogy fajtámbéli! Még nyomorbánnak is megbocsátom a bűneit, pedig hozzá képest Frici kispályás lepketakonyhalász!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 09:27:39

@szanalmas: Persze ez még nem zárja ki az erőszakmentes közösülést! Elvégre ha úgy tarkón vágom, hogy elájul, akkor nem kapálódzik, ergó nincs erőszak!

szanalmas 2012.04.27. 09:30:37

@radairosseb:

Az ilyen furmányos gondolkodásmód miatt éltek meg ti a jég hátán is!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 09:33:12

@szanalmas: Azért bevallom, Magyarországba jobban érzem magam, az eszkimókról nem lehet annyi bőrt lehúzni, mint rólatok!

szanalmas 2012.04.27. 09:35:21

@radairosseb:

Majd ha Máriautalványban kapod a segílyt meg a purgyépótlékot, akkor legyél nagylegény!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 09:42:25

@szanalmas: No ne félj, nem is szavaztam a kómmerokra!

Commandante Jayasuriya 2012.04.27. 10:37:37

@szanalmas:

Ahogy elnézem ennek a Puzsérnak a fizimiskáját, ez is csak egy lehet a radai pereputtyából. Ezek olyanok mint a sáskák, mindent ellepnek, még az országház is tele van velük. Nem lehet azon csodálkozni, hogy a szegény Kövér úrnak egy újabb gárdát kell kiállítania, hogy megvédjék tőlük a koronát, meg azt a sok rézkilincset ami odabent van. Ezek még a bajuszkötőjét is lelopnák a szája fölül, ami csillog a pomádétól, ha nem vigyáz éberen oda!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 10:41:31

Ha jól értem, akkor ennek a futóbolondnak az a munkája, hogy szenvedélyes arccal és egy drámaszakkörös, szerelmes gimnazista taglejtéseivel éterbe okádja a véleményét. Mitől lett ez a tökfilkó igazságosztó szubjektív témákban, kérdem én!

Spadla z oblakov 2012.04.27. 10:49:08

@szanalmas: ami nagyban fent, az kicsiben lent.

megjegyezném, hogy amire te célzol, azt úgy hívják hogy kontraszelekció.

Spadla z oblakov 2012.04.27. 10:52:24

@Vass Linda: ha megnézed a videóblogját, valahogy az egész mimikája meg mindene úgy kombinálódik, hogy egyszerűen nem tudod komolyan venni.

olyan, mintha a gyúrcsány látnánk.

kiraaaaa 2012.04.27. 12:06:02

@szanalmas: ,már a Biblia megírása óta nem lehet új dolgot írni!

Egyébként meg igaza van.

Vass Linda (törölt) 2012.04.27. 12:28:06

@Spadla z oblakov: Tényleg!

Alapvetően engem szórakoztat Róbert, olyan kis puha, fruttis karamella az egész koma.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 12:32:07

@Commandante Jayasuriya: Irigykedsz, mi! No, ha Rádics Gigi leszorítja végre Bejoncét a slágerlistákról, már csak két célunk lesz: Barack Óbanánt meg Rácingert kitúrni!

avionics 2012.04.27. 12:35:49

szóval ezt gondoltad ki...
kár volt ezzel fecsérelni az idődet...
keress valami kevésbé fajsúlyos, hozzád illő témát

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 12:42:31

@avionics: A kritizálást bezzeg eltanultad az idolodtól, te konzumidióta Gyúrcsánpribék!

Commandante Jayasuriya 2012.04.27. 12:45:35

@radairosseb:

Az például nekem is tetszene, ha ez a Ratzinger felvenne valami bokszos jelmezt, vagy átadná a pásztorbotot Bob Sappnak, és a továbbiakban zsoltár helyett minden templomban kötelező lenne dzsiggelni, meg goszpelt énekelni.
Álleluuuúúújjaa brada...!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 12:53:52

@ripők: Ne bántsd már. Akinek egy ertéeles ripacs a "fajsúlyos" téma, az vagy rásszista, vagy egyszerűen csak a hájpacnikkal van baja!

@Commandante Jayasuriya: Namost én komolyan beszélek, seggfej!

avionics 2012.04.27. 13:01:05

@ripők: nincs önkritikád, így hallgass az okosabbakra... ilyen egyszerű

Spadla z oblakov 2012.04.27. 13:10:13

@radairosseb: soha nem értettem, hogy kerülnek ezek ide.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 13:14:13

@avionics: A kritikusok valahogy mindig másokon kérik számon az önkritikát, innen lehet tudni, hogy beképzelt seggfejek.

@Spadla z oblakov: Beírják bazmeg minden reggel a gúgeliba, hogy Spadla z objakov vendégposzt, rád vadásznak, nincs más magyarázat!

Commandante Jayasuriya 2012.04.27. 13:18:01

@ripők:

Az a gyanúm, hogy ez nem nyakas félét, hanem pirtóit iszik.

Spadla z oblakov 2012.04.27. 13:18:57

@avionics: mesélnél nekünk a gyerekkorodról?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 13:25:22

@avionics: Nézd, kritikád megalapozottságának vizsgálata során nem kerülhette el a figyelmemet a tény, hogy nyilvánvalóan gyengéd érzelmeket táplálsz a címszereplő iránt. Felteszem gruppieként torokra is veszed párszor bálványodat a haknibusz és a kultúrház közötti árnyas részen.

Lehetnél elfogadóbb mások véleménye iránt is, nem muszáj folyton a média által felkapott, hivatalos megmondóemberek farvizén prüszkölnöd.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 13:28:52

@ripők: Látom, kifogytál az érvekből, és már csak személyeskedni tudsz, te nyomorék! Érvelhetnél kiegyensúlyozottabban is, nem tehet arról ez a páviánfaszú korcs, hogy Puzsér tinégerkorában (tehát a múlt héten) a faszára húzta, és most azt képzeli magáról, hogy ő a Puzsér használt bosszeralsója!

Commandante Jayasuriya 2012.04.27. 13:29:50

@radairosseb:

Jó, hát ha te ilyen érzékeny vagy, akkor húzza a misén a Miskolczi Horváth Zoló, vagy a Járóka Lakatos Sándor és népi zenekara!
Bár megjegyzem elég hülyén hangzana a templomi nagyorgona helyett gordonkán, és cimbalmon elbazseválva Johann Sebastian Bach a-moll miséje, vagy Buxtehude d-moll Toccataja.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 13:32:03

@Commandante Jayasuriya: Nem kell megköszönnöd, de ezúton világosítalak fel, hogy Bács Sebestyén János apai ágon lovári felmenőkkel dicsekedhet!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 13:33:46

@Commandante Jayasuriya: A démol tokáját meg eleve cimbálomra írták, tanulatlan! Csak nem mindenkinek futotta ütőre, annak billentyűs cimbálomot adtak!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 13:39:00

@radairosseb: Te valamit akarsz ettől az ürgétől, ne is tagadd! Testhezálló feladat lenne a magadfajta lomizós kokerónak, biztos vannak belső értékei.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 13:53:36

@ripők: Á, ennek is nekiesünk öten, mint tegnap Máriának, aztán szűzen távozik a placcról, mert megijed a nadrágban dudorodó farkaktól!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.04.27. 14:06:37

@avionics:

Szerintem nagyon igazad van! Csak tudod ripőknél szinte mindenki okosabb, és ebben a szinte mindenki által meghatározott óriási halmazban néha bizony eltérő vélemények is megfogalmazódnak. Olyankor ripőknek kire kéne hallgatnia?!

szanalmas 2012.04.27. 14:10:25

@kiraaaaa:

Már dehogynem! Például a Sörgyári capriccio sincs benne!

szanalmas 2012.04.27. 14:23:30

@Spadla z oblakov:

Lófaszt! Én arra célzok, hogy túl sok a hülye, de valamit csinálniuk kell, ráadásul mivel többségben vannak azt hiszik, hogy az a jó, amit ők csinálnak! Meg ilyesmi.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 14:46:27

@"the dragon": Rám, mint rangidősre, egyben legokosabbra és legönkritikusabbra!

spájdernecc 2012.04.27. 14:48:14

egy szó, mint száz
Puzsér egy ripők

kiraaaaa 2012.04.27. 14:59:18

aki ilyen fos műsorokban szerepel az ne sírjon hogy megbasszák.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 15:15:10

Ugyan Lóbelt a blogján a köznépből - szerinte méltatlanul - kiemelkedő olimpiai bajnokokat fricskázza, mégis asszisztál egy olyan produkcióhoz, aminek nem titkolt célja, hogy újabb celebcsordát zúdítson a hazai közéletre. Micsoda cinikus impertinencia!

Commandante Jayasuriya 2012.04.27. 16:37:18

@radairosseb:

Akkor már értem, hogy miért volt az öreg mindig olyan hülyén öltözve. Azt a fehér parókát is nyilván lopta valahonnan a család, a toalett többi részével együtt. A zenéről már nem beszélve, mert feltehetőleg annak is minden kottafeje lopott.

Ütőre meg persze hogy nem futotta mindenkinek a bandában, ha a fiúk elvitték magukkal az összeset, amikor pénzt behajtani mentek. Orgonát meg azért nem hasznának a bazsevához, mert amikor fújni kellett volna a megszólaltatáshoz, felszólításnak vették a dolgot, azonnal megfújták, és eladták az egész hóbelevanszot a MÉH-ben.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 16:40:26

@Commandante Jayasuriya: Konkvisztádor nép, mint a mienké, nem cipel magával orgonát, amúgy is buzi hangja van.

Commandante Jayasuriya 2012.04.27. 16:48:43

@radairosseb:

Jó, én nem vitatkozok veled, de így tavasz elején pedig egy-két csokor orgona határozottan jót tenne neked, mert az illata elnyomja a fokhagymás abált tokaszalonna és a kisüsti pálinka szagát.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 17:26:39

@Commandante Jayasuriya: Ne rakják bele fokhagymást meg pálinkát, ha nem bírod a szagát!

Egyél müzlit meg orgonavirágot, az való a fajtátoknak, csak aztán meg ne lássam, hogy lazsáltok árokásás közben!

Commandante Jayasuriya 2012.04.27. 17:35:14

@radairosseb:

Na bibas, te sem muzsikus famíliából származol. Az, hogy botfüled van, még nem volna baj, de a te szakmádban azért annyit illene tudnod, hogy az orgonasípokért igen szép pénzt fizetnek a színesfémkereskedők.

szanalmas 2012.04.27. 17:38:54

@kiraaaaa:

Ez gyönyörűen írtad, eszem a zuzád! Betenném mottónak, de a mostanit nem lehet űberelni.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.27. 17:42:22

@Commandante Jayasuriya: Pestinek mondod, hogy sárga a villamos! Épp azért nem kell magunkkal vinni az orgónákat, mert a sípját eladod, a többi meg szart se ér, az maradhat a templomban, hadd visítozzon zsoltárokat a paraszt.

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.27. 21:31:32

Hiába tuszkoljátok is a vékát az ajakharapva visszafojtott szenvteli vágyatokra, tisztán látszik, hogy mind szúrnátok a Puzsér púzóját...szánalmasak vagytok.

szanalmas 2012.04.27. 22:38:11

@Uzis szakáll K.O.:

Jó lenne, ha nem személyeskednél velem, te alulművelt kondás!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.27. 23:27:02

@szanalmas:
Fogadd elismerésem! Ritka azon napjainkat dúsítók száma, akik képesek felismerésig tuszkolni, tapasztalati alapú gondolatszövevényesítésük kiszületni kívánkozó kényeskedéseit. Hidd el, sok esetben távolról sem szórakoztató csoporttá vetemült sertéslétek szabályozása. Viszont hithű katulikosként kikérem magamnak, hogy az ádott trágyától sikos mezőkön reám ragadt veltséget műnek tituláld! Mióta megértettem az ablakzsiráfból motiváló helyezkedés fontosságát, nincs több kérdésem...egyértelmű, hogy alantas lényed hierarchikus tagozódást elfogadni képtelen kommunistaként végső elkeseredettségében az anarchia örökké nyitott kisóvodás kénygörcsű sértegetésbe kényszerült fordulni. Szánalmas!

Commandante Jayasuriya 2012.04.28. 07:31:16

@radairosseb:

Tudtam, hogy a templomba is csak lopni jártok! Szégyen ez, pedig itt lenne már az ideje, hogy ragadna rátok, de különösen rád valami abból az erkölcsiségből, amit a papoktól lehet tanulni. Ha nem volna világos, leginkább a fiúgyermekek irányába tanúsított érdeklődésedről beszélek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.28. 08:48:43

@Uzis szakáll K.O.: Nekem belefér, már ha fizikánissan is.

@Commandante Jayasuriya: Nem csak lopni járunk a templomba, nehogy azt hidd! Adakozó lélek vagyok én, ne csak a ministerfiúkáknak legyen megtöltve a buszkája, kap a plébános úr is!

kiraaaaa 2012.04.28. 13:27:57

@Uzis szakáll K.O.: már ne is haragudj, de én max. fa karóval tudnám szúrkálni, már ha akarnám!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.28. 13:59:52

@radairosseb:
Ha az avatarod nem hazudik sokat...elképzeltem milyen feje lenne, ha egy vazelines tégellyel, álló pélóval rárúgnág az ajtót egy vasárnap délelőtt.

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.28. 14:00:54

@kiraaaaa:
Valami azt súgja, hogy tudom, akarod-e vagy sem.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.04.28. 17:05:04

@Uzis szakáll K.O.: Mondták már mások is, hogy kissé slánkít ez a fénykép!

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2012.04.28. 22:57:12

Pedig én egy nyugodt ember vagyok, de az utolsó bekezdés egészen felháborító!

Mindenki tudja, hogy Bud Spencernek vannak a legnagyobb pofonjai a világon. Talán csak Hájtauer és Steven Segal éri el az ő szintjét, ha egyáltalán.

Ha a szerző nem hiszi, álljon oda elé.

Commandante Jayasuriya 2012.04.29. 07:38:30

@radairosseb:

Na jól van, most megnyugtattál!
Akkor mégiscsak él benned némi erkölcs, és tisztesség, hogy megtiszteled isten házát és a benne szolgálókat.

Spadla z oblakov 2012.04.29. 09:11:59

@ccactus: Na, csak te kellettél ide, te otromba fasz! Látom megint jöttök anyagért, hogy átgyúrva majd felhasználjátok és jól megszedjétek magatok a főcímlappal!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.29. 21:58:02

@radairosseb:
Alessz, hogy tényleg rá kéne még gyúrnod egy kicsit...áttetsző ez fotsoppos tömegnövelés, bár így a lánc is baróbban adja, szo hasít az vell.

Frick László Emlékzenekar 2012.04.30. 04:58:56

Akinek ebben a kemény világban keménytáblás cérnafüzött könyve jelenik meg ráadásul szinte a Hamvasi Életmű folytatásaként, az méltó arra, hogy ha már Pokorny Liának volt annyi esze hogy a nemszabad elnyomottsajtómunkásság védkarjaiba vesse magát és alkalmanként cidázzon annyiért, amennyi azelőtt a havi alapfizja volt, Puzsér meg jóllakott óvodásként a Forgó Morgó -t adva mókázzon nekünk. Még Levéltáros Gedeon Összes Művei között is akad pár puhatáblás behajtófüles paperback mű!
Nesztek: Ajánlom ezt a könyvet meditációs objektumnak. Ez Hamvas Béla kifejezése, aki azt mondta, hogy manapság egyedül a könyv és a gondolat az, ami meditáció tárgyává tehető. Én is kipróbáltam. Puzsér gondolataival elkezdett birkózni az agyam, s tovább gondoltam őket - Magyar képei pedig megálltak bennem, mint az álomképek, melyeket meg kell fejteni. Ha valakinek könnyebb a képi meditáció - annak a gondolatit ajánlom. Ha a gondolati a könnyebb - annak a képit. Mert ez azt jelenti, hogy nincs egyensúlyban a bal és jobb, az árnyék és a fény. Gyakorolj! Egy gondolatot tovább gondolni - és egy képet tovább képzelni. Müller Péter

juliusbond 2012.05.03. 14:52:39

Nem győzött meg a poszt. Szerintem 1 pont. Mert nincs 0.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 15:02:51

@juliusbond: Azt értjük most már, hogy szereted a faszt a végbeledbe, de mondd csak! Megfelelő pigmentszámmal rendelkezel-e, vagy anélkül osztod itt az észt!

juliusbond 2012.05.03. 15:16:11

@radairosseb: Azt már értjük, hogy nem rendelkezel elég értelmi képességgel, hogy vitát nyiss érvekkel. Csak csúnyán beszélni tanultál meg.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.03. 15:32:21

@juliusbond:

Hogy a faszomba ne lenne nulla, ha a tizest is ki lehet hajtogatni?!

Komolyan mondom, a hozzád hasonló ostobák miatt hígult fel ennyire a popszakma!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 15:39:03

@juliusbond: Ugye tudod, hogy amit csináltál, az személyeskedés, nem érvelés! Felétek, sznobéknál úgy mondják, hogy argumentum ad hominem. Ami amúgy illegitim a köreitekben.

juliusbond 2012.05.03. 15:39:47

@"the dragon": megneztem.blog.hu/2012/05/03/hajos_megelegelte_puzser_szigorat?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_05_03&utm_campaign=index

Ha megnézed a 10-est, akkor egy lapon van, és nem külön egy 1-es és egy 0-ás.

Azért mert régen a Ki Mut Tud-nál olyan tábla volt, amin külön lehetett állítani, nem jelenti azt, hogy most is az van.

Előbb beszélsz, mielőtt megnézted volna, igaz-e amit állítasz. Szokásos cselekedet, nem szeretem.

Ostobának nevezel? Mi az alapja? Vagy csak káromkodsz? Akkor hallgass Belgát, ők szeretnek csúnyán beszélni, de már szoknak le róla.

Ha te annyira ász vagy popszakmában, akkor kérlek sorolj fel 5 előadót, aki szerinted jó. Aztán lesz kb. ezer troll, aki szerint egy gombás tökű impotens biszexuális, nőági felmenőt bizarrul abajgató állati elme vagy.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.03. 15:42:35

@juliusbond:

Hibajavítóról hallottál már esetleg?!

Elképesztő, hogy egy osztriga kreativitásával osztogatod itt az észt... De legalább radát felizgatod, mármint homoszexuálisan!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 15:47:31

@juliusbond: Neked egyet se kell felsorolni, és trollnak se kell lenni hozzá, hogy máris tudjuk rólad.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 15:49:16

@"the dragon": Kezdem megérteni, mi Frici baja az internettel! Ha az - ahogyan ő mondja - jóoldali trollok személyeskednek, az legitim, ha a rosszoldali trollok, az csúszómászóság. Rátok férne már egy tetemes népirtás!

juliusbond 2012.05.03. 15:52:31

@"the dragon": Hibajavító? No megfogtál, ezt nem értem. Vagy a morcos kismalacot idézed a fenyőfán ül, és cseresznyézik? Persze, hogy lehet vinni magaddal 0 pontos táblát. Sőt akár PI vagy E feliratút is.

Egyébiránt te ismered az osztriga kreativitását?

Mind1, én voltam barom, hogy trollok közé keveredtem. Nézzétek tovább a CSISZ-t, és zrikáljátok Puzsért. Majd egyszer hülyén meghaltok, és akkor senki nem lesz szomorú. Csak talán édesanyátok...de ő már el is kezdte.

NA ez a személyeskedés !

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.03. 15:58:13

@juliusbond:

Láthatóan felzaklat, hogy az elevenedbe találtam... Hagyó Miklós monnyon le!

CSISZ egyébként a nőd, hogy így ajánlgatod? Hol táncol?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 16:14:38

@juliusbond: @"the dragon": Remélem, te is belátod, Dragger, hogy a puszta tény, hogy Hulió neked osztja az észt, nekem meg nem mer válaszolni, elégséges bizonyíték arra, hogy én két mondattal tarkón vágtam, te meg még sehol nem vagy mindig!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 16:32:40

@juliusbond: Ördögien forgatod a szavakat, de ezt már a posztodnál is meg akartam jegyezni.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.03. 16:33:12

@radairosseb:

Szerintem az lehet a gond, hogy műértő a szentem, és nem tetszik neki, hogy kottából játszod a cigányt, te Dankó Pista!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.03. 16:34:25

@juliusbond:

Előbb megdugom, minthogy kimondod annak a fura nevű walesi településnek a nevét!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 16:43:40

@"the dragon": Én itt népművelő munkát folytatok, nem élvezkedem csak a betörendő kiscsikókkal, mint egyes koblenzi izraelita származékok! Ami persze nem szégyen, csak azért mégsem dicsekednék vele!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 16:58:47

@juliusbond: @ripők: @"the dragon":

Az mindenesetre roppant gyanús, hogy ez a kis buzernyák idejön ezzel a személyeskedő hangvételű, kihaénnem stílusban megírt kommenttal:

juliusbond 2012.05.03. 14:52:39

Nem győzött meg a poszt. Szerintem 1 pont. Mert nincs 0.

aztán pedig vernyálol, hogy nem vagyunk elég ikúbajnokok ahhoz, amit mutat (tényleg nehéz ez alá menni; Puzsérnak néha sikerül, de neki elhiszem, hogy szándékosan csinálja).

Szóval ideje, hogy bevalljátok, melyőtöké ez az áltroll, mert viccnek is gyenge!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.03. 22:42:33

@ripők:
"You can't knock the hustle or the life that I'm livin
Quick to stick the clip in, blow you out position!"

lobster thermidor 2012.05.03. 22:43:23

@radairosseb: @ripők:

Ezt a buzi dzsipó motoros dumát be kellene fejezni, különös tekintettel arra, hogy Oszama halálának évfordulóján a szuzuki katana emlegetése nem komilfó a művelt nyugat értékítélete szerint.

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.03. 22:44:08

@radairosseb:
Én se natúr basz@sra gondoltam, ma mán minden nigger écces aszongyák, nem tehetem meg a családommal, hogy ilyen csúfos halállal intek viszlátot!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 22:51:20

@lobster thermidor: Azt értem, hogy menstruál a macskád, de erről nem szegény ripők tehet!

@Uzis szakáll K.O.: Ha a végbelébe küldöd, nem vészes, úgy nem lehet elkapni női betegségeket!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.03. 22:54:08

@radairosseb:
Édes vagy, vettem...lehet, hogy az Y-jára mozdulok...csak ázúr tudjá biztosan! Meg a májam helyzete sem utolsó 'beleszóló'.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 22:56:54

@lobster thermidor: Klasszikust idéztem a kommentemben, te macskajancsi!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.03. 23:11:19

@ripők:
Az 'értők' legtöbbször boldogan vetik magukra a 'tudó'sságuk fényét, sőt önnön segglyukukat virtuálisan is látványos nyálbő nyelvcsapásaik közepedte még az azt megelőzőknél is magyartalanabb 'citelláltság' ügyén ídégén szévék magyrosított verzióinak látványos koreográfiáit is képesek megtévesztésed ügyében mindhiába bevetni.
Bízzunk AZÚRban inkább...tán Ő látá a géniuszok szerény rejtezkedéseinek megfontoltságát!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 23:15:13

@Uzis szakáll K.O.: Nincs itthon tömény, úgyhogy hiába is terjengőzöl, te szipus troll!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.03. 23:48:46

@ripők:
Bíztam a művészi lelked átérző képességében, da, ha már így leleplezel...iszok még egyet!

szanalmas 2012.05.04. 01:06:57

@juliusbond:

A jó anyád ül a fenyőfán cseresznyével és morcosan te bávatag! Agresszív, és almafán, te kibaszott viccgyilkos!
süti beállítások módosítása