Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Dillinger dédunokája

2010.10.27. 07:27 Kadarka Jánoska

A legnagyobb amerikai bankrabló, minden gengszterek királya, a legyőzhetetlen John Dillinger egyenes ági leszármazottja vagyok, bár dédapámmal nem szoktam dicsekedni. Most egy temetés miatt a tengerentúlon jártam, és a család amerikai ágával hosszan beszélgettem Johnról, talán utoljára olyanokkal, akik személyesen is ismerték. A felkavaró emlékek miatt írom meg ezt a személyes posztot.

Akik dédapám bűnlajstromát akarják szemezgetni, azok olvassák el a hivatalos életrajzát, itt most a genetikáról lesz szó.

A Dillinger vérvonal sokáig titok volt előttem, apám nem tudott (többnyire börtönben ült), anyám nem akart beszélni róla. Amikor azonban 14 évesen kiraboltam a teljes hetedik évfolyamot, anyám erőt vett magán és mindent elmondott.

A vér nem válik vízzé, kezdte, de mostanra biztosan állíthatom, hogy ez nem igaz. Néhány gyermekkori kisiklástól eltekintve egész életemben jogkövető magatartást tanúsítottam, hasznos tagja vagyok a társadalomnak, és büszkén mondhatom, hogy példaképe vagyok nemcsak a szűkebb környezetemnek, de az egész országnak is.

A megboldogult Czeizel Endrével, egykori mentorommal, a magyarországi genetikai kutatás legnagyobb alakjával sokat beszélgettem erről, főként neki köszönhetem, hogy hamar felismertem az erősségeimet és a korlátaimat, és el tudtam indulni az adottságaimmal harmonizáló, társadalmilag hasznos pályán.

Endre egyik alapvetése volt már a kezdetekkor, hogy az ember temperamentuma teljes mértékben a gének által meghatározott, nem érdemes küzdeni az átalakításával. Legyek önmagam, egy igazi Dillinger, de találjuk meg a pozitív dolgokat dédapám viselkedésében, és azokra fókuszáljak.

Köztudott – és az amerikai utam meg is erősített ebben –, hogy John Dillinger kíméletlenül eltaposta azokat, akik az útjába álltak, de erkölcsös és gyermekszerető ember volt, támogatta a gyengéket és az elesetteket. Ha nem hangzana hamisnak két tucat bankrablás, négy rendőrőrs felégetése és a rengeteg halott után, azt mondanám, hogy emberbarát volt, afféle Robin Hood-i módon.

Mentorom tanácsát megfogadva életemet a közösség szolgálatának rendeltem alá, és terveimet tűzzel-vassal végig is viszem, átgázolok az ellenem – és társadalmunk ellen – ágállókon, létrehozva így egy igazságosabb és jobb világot.

Vannak még gyengeségeink, a megoldandó feladatok nagyok, de jó úton járunk. És most elnézést, de abba kell hagynom, kezdődik a kormányülés.
 

9 komment · 1 trackback

Címkék: politikus gengszter zseniális poszt

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr812394159

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Petrik Iván - VÁRJUK MEG TINDALT! 2010.10.27. 10:58:23

HÉTKÖZNAPI RÉMREGÉNY 2. RÉSZ Shaftesbury szétnézett a lakásban. Észrevette, hogy hiányzik a gyertyatartó és a kihúzhatós műanyag pohár, a fali szőttesek helyén fehér foltok éktelenkednek. Eddig rendben is volna – gondolta mohón. A lemezjáts...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Emlékzenekar 2010.10.27. 06:46:57

Dr Czeizelnek köszön*hetjük Nagy Tanítónk Tóta W Árpád létrejöttét is. Dr Czeizel egyedül többet tett a magyar nemfogyásáért, mint Fekete Pákó, Gyula és Laci együttvéve.

babyboom 1976-1981

Frick László Emlékzenekar 2010.10.27. 06:48:09

Ha kormányüllésre kell menned és Dillinger leszármazottja vagy, akkor Orbán Viktor nem csak szurikáta de szinte Dillinger! Hűha!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.27. 09:23:31

Ahogy a fotósorozatot végignézem, szerintem még sem kellene elvetni Lombroso elméletét.

alt.dro.hasz 2010.10.27. 15:07:12

A poszt kurva jó.
A fotók zseniálisak.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.10.27. 21:07:49

@Frick László Emlékzenekar:

Húha bizony. Hát még ha tudnád, hogy a másik dédapám Dutch Schultz volt, szintén komoly játékos a "politikában".

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.10.27. 21:09:01

@alt.dro.hasz:

Remélem, benne vagy a Nobel-díj osztó bizottságban.

Frick László Emlékzenekar 2010.10.28. 07:08:09

@Levéltáros: @easykarma: jujujuj, közben eszembe jutott, hogy Dillinger nem az olasz [amerikaiul: digó] maffia főnöke volt, hanem aaaaaa m á á á á á s i k é, juj
és így viszont csak amerikában szabad emlegetni jaj.

alt.dro.hasz 2010.10.28. 14:51:33

@Levéltáros:
Hogyne lennék.
Mindegyikben.
Már fel is terjesztettelek.
süti beállítások módosítása