Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Mivan

2010.05.12. 16:20 Panther_V

Teljesen kezdem elveszteni a fonalat, talán túl sokat ittam az elmúlt idôben, talán túl sok az inger, talán kevés, na azt nem hiszem. Nem gyôzöm olvasni se már a termést - hálistennek nem fagyott le, bár ebben az idôben kérdéses beérik vagy lerohad. Teljesen lazán csak sört iszom ma, de így is, vagy inkább nem tudom,de legalább képes vagyok rá, hogy. Fogalmam nincs kinek van igaza, mert nekem nincs véleményem, illetve van, de túl sok nézôpontból szemlélek mindent így végeredménybe egyszerre vagyok az ördög meg az ügyésze, s a fene se tud kiigazodni, hogyan is látom valójában ezt az egészet vagy akárcsak-e kis részletét nemhogy én

 

Moslék-ország

Jött értem a fekete hajó,
Jött értem a fekete vizen.
Álom-királyfit, vitt, tova vitt
Moslék-országnak mentiben -
Fekete hajó, fekete vizen.

Moslék-ország, hajh cudar ország,
Hajh, Hortobágy, zsír-szívü rém; -
Hajh, Átok-város, Redves-ugar:
Piszok-hazám, mit kapaszkodsz belém?
Fekete vizeken jöttem én.

Vagyok a nyugati sirály -:
De magyarnak köpött ki a föld.
Moslék-ország a nyakamon ül,
Engemet Moslék-ország örökölt:
Nyöszörög a hájszagu föld.

Már nem megyek el, fekete hajó,
Moslék-ország hagy' örülj szegény!
Hadd ugassanak, hadd ugassanak,
Fekete vizen, fekete legény,
Hajh, kutyafáját szomorú legény.

 

Nem megy hova is folytatnám már csak a betûket írom nem szavakat végképp nem bármilyen magasabb egységet vagy mit.

Ezvan.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr621994104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.05.12. 16:22:36

panti, ezzel a kóros felsőbbségtudatoddal kezdeni kéne valamit...mondjuk feldughatnád a seggedbe, faszfej!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.12. 18:11:19

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: @Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Lófaszt se értetek, ez egy utolsó kiáltás a kétségbeesés mélyen elnyúló, hívogató szakadékja felett!

@Panther_V:
Milyen virágot szeretnél Panti kedves? Csak azért kérdem, mert én nem tudom lehuggyantani a sírodat, mint a srácok...de várjál, ezzel az igen práktikus eszközzel mégis!
www.pisilnikell.hu/
De ha nem jó, marad a virág. Piros szegfű a nosztalgiás és szolidáris idők emlékére? Érted áldoznék, most komolyan!

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.05.12. 18:29:39

Pontos, lényegre törő határozottsággal, konkrétan a problémát megragadó dolgozat.
Respect

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.05.12. 18:39:57

baz véletlen megnyomtam, hogy tetszik és kiírja a nevem. beperlek mindenkit.
amúgy panti teljesen együtt érzek veled azért.

szanalmas 2010.05.12. 19:08:44

@periplaneta plumbum:

Pláne meg árukapcsolás. Ki a fasz fog ezért fészbúkra regisztrálni?! Én nem!

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.05.12. 22:48:35

@szanalmas: most kipróbáltam egy titkos trükköt, tehát megnyomtam újra és eltűnt a nevem.
én sajnos fenn vagyok, de irtóhasznos, legalábbis ma az volt, előtte is egyszer már.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.12. 22:59:07

@periplaneta plumbum:

na, akkor téged is megkérdezlek, mire jó?
de kérlek fejtsd ki.

én regisztráltam, de húsz perc után sem értettem mi a fészbúk és az iwiw közötti különbség. teljesen elveszek ezek között a viá-k ban meg linkekben, a tamagocsit meg kiröhögöm, mióta megjelent.

valavala

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.05.12. 23:16:17

@Csönd-Nesz-Rizs.®: ma azért volt jó, mert megtalált valaki hasznos dolog miatt.
amúgy meg nem fogom védeni azt a húgyfost, mert húgyfos, ahogy ezt magad is kiválóan kifejtetted.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.12. 23:19:42

@periplaneta plumbum:

én tényleg nem értem a fészbúkot, meg a twittert. pl nem tudom, kinek írt kicsoda, meg ki linkelt mit.
most vagy nagyon egyszerű, vagy valami nagyon bonyolult.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.12. 23:25:05

Köcsög Panter, mielőtt eltávozol majd az árnyékvilágból, a fügebort ne felejsd el!

LucecitaGonzales 2010.05.13. 10:03:28

@Csönd-Nesz-Rizs.®: fészbúkon ugyanazok tevékenykednek aktívan, akik bulvárhíreket néznek a tévében.
süti beállítások módosítása