Most, hogy jön a választás, kétségbeesetten próbálkoznak mindennel a politikusok az életünkbe bemászni. Mivel a média, mint olyan átdefiniálódott az utóbbi tíz évben, és már az egyes 'nemzedékek' kb. 3 éve nőnek ki, és nem harminic évente, így összeköthetőek az IOS verziók kódgenerációjával és a mobilokon futtatható applikációkkal.
Ezek a nemzedékek már nem néznek tévéhíradót, klasszikus tévécsatornát sem, az írott média túl hosszú, a digitális média nem érdekes, a fészbúk a nagyinak van, az insta uncsi, a snapchatot égő használni. Kétségbeejtő jelenség ez a marketingeseknek és a politikusoknak, szét kell szóródni és be kell ágyazódni a social media kis bugyraiba, valahogy be kell mászni az emberek zsebében tartott mobiltelefonba.
Ennek a kínlódásnak láthatjuk a jeleit, és követhetjük nyomon, hogy milyen kétségbeesetten próbálnak mind a cégek, mind a politikusok beáramlani a célcsoportok életébe.
De hamár bele akar mászni valaki a fiatalok életébe és táncos tik-tokon keresztül belopni magát azok szívébe egy múnvalkkal, akkor szánjon már rá egy órát, hogy megtanulja: a múnvalk spiccből indul, a lábujjakkal majd talppal nyomja magát hátra az illető és a másik lábbal csak csúszik hátra, tehát a teljes testsúly egy lábon van a lépés során.
Így lehet elérni azt, hogy valaki úgy tűnik, előre megy de közben hátra halad. Értjük mi a szimbólumot, de ezt megfelelően kéne demonstrálni. Így nemcsak nevetséges valaki a tiktokon a célközönsége szemében, de szánalmas is.