Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Átadó ünnepség

2013.04.30. 19:19 **büdösmackó**

atadounnepség.jpgAz emberek imádnak ünnepelni, de a magyarok tudnak is. Bármi történik kis hazánkban, mi megünnepeljük. Az ünneplés fő eleme a pogácsa és a bor, de lehet az ünnepi evés puccos, úgynevezett svédasztalos prolibuli. Az átadó ünnepség az ünnepség azon változata, melynek során valaki valamit átad. Kis hazánkban az átadást általában egy politikus végzi el. Érdekes esemény ez, mert a politikus -akit adóból fizetünk- általában közpénzen épített vagy vásárolt dolgot -híd, autópálya, épület, színház, múzeum, BKV busz átad a népnek, ezzel kvázi megengedve azt, hogy a nép az adott közjószágot használja, és úgy téve, mintha azt neki köszönhetnénk, vagy ő bármit is tett volna a dolog érdekében.

Mindemallett, hogy a nép adópénzéből, vagy mostanára már a még nem be nem fizetett, a jövőben egyre csak emelkedő adókra alapozva banki kölcsönökből finanszírozott jószágot nagyvonalúan átadja az adott politikus, a mai rendszerben sokszor olyan dolgot adnak át a népnek, amit nem elég, hogy az ő pénzükből építettek, de majd annak a használatáért is fizetnek.

A politikusnak legfontosabb az igencsak kétes, átadó ünnepség által kapott elismerés és dicsőség, a népnek pedig a legfontosabb a pogácsa. Aminek az átadásán nincs pogácsa, átok fog ülni. Fontos tehát az ünneplő sereg alapos megetetése, minden szempontból. Ne feledjük a régi magyar közmondást: Szavakból nem lakik jól az ember!

44 komment

Címkék: kommunizmus fenyőgyöngye eszem faszom megáll agyborulás hamvasbéla.org baktalóránt békávékék

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr1005258468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.04.30. 22:00:09

Sajnos van mostanában egy olyan irányvonal, hogy rendes pogácsa helyett fornettis szarokat adnak átadáskor. Na ez, ez mindennek az alja.

pszeudozsiráf 2013.05.01. 00:15:59

Aki átad, adjon bét is.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.05.01. 08:31:29

A szerző sajnos nagyon buta! Az átadó ünnepség lényege, hogy az adott dolog át legyen adva. Mert ha nem lenne átadva, akkor hiába épült volna meg közpénzből, még használni sem lehetne, ami irtó nagy pazarlás, velőtrázó ostobaság lenne!

Arról nem beszélve, ha méregdrága pogácsákkal számolunk, még akkor is az átadás lesz a kivitelezés folyamatának a legkevésbé ráfizetéses része.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.01. 08:51:27

Az avató ünnepségeknél csak az alapkő-letételek szívbemarkolóbbak. Amikor munkavédelmi sisakban és öltönyben helyeznek el időkapszulát az államférfiak/államnők az utókor okulására.

A pogácsázást viszont ellenzem. Az olasz fokáccsából délszláv közvetítéssel jutott el hozzánk ez az eledel és mint ilyen, nemzetidegen, globalista métely. Vajon kinek állhat ez érdekében?!

**büdösmackó** 2013.05.01. 11:29:28

@Methylphenidate: örömmel értesítünk, hogy felvételi kérelmed műhelyünkbe nem került elutasításra.

**büdösmackó** 2013.05.01. 11:30:40

@"the dragon": kritikád kritikán aluli. Gondolom tegnap éjjel Alföldi Róbertet kényeztetted azzal a csücsöri kis száddal!

**büdösmackó** 2013.05.01. 11:31:10

@ripők: igazad van! kizárólag szittya langallót az avatókra!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.03. 23:44:29

@ripők:

Időkapszulánál nincs menőbb téma, de ezt remélem, te pontosan tudod. Azzal viszont senki nem foglalkozik, hogy az internet az maga az időkapszula. Ami oda felkerül, az ott marad, legalábbis ha van benne szex. És még sisak se kell hozzá.

2013.05.04. 07:58:58

@macika, mi az, hogy "a mai rendszerben sokszor olyan dolgot adnak át a népnek, amit nem elég, hogy az ő pénzükből építettek, de majd annak a használatáért is fizetnek"?! A te kis régi rendszeredben talán ingyen mentél színházba, múzeumba meg a BKV-val?!

Soha semmi sincs ingyen, legfeljebb nem tudod, mivel fizetsz érte, te kis tudóska.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.04. 08:32:43

@little troll: Tudod, régen ezek a dolgok privátin mentek. A magadfajta szakállas nők hormonkezelését nem közadakozásból finanszírozták. Ha mégsem akartam megdobálni záptojással, hát egy fityingbe sem került.
Na.

bűvösmakró 2013.05.06. 11:11:19

@little troll: kedveském, az autópályákat anno ingyé adták, mondván, hogy a benzin azért drágább mint bárhol a világon, mert beleépítik az árába ezt is. Mára már az autópályát állami vagy félig állai beruházásként építik (a te adóforintodból) utána pedig szépen sarcolnak.
Sorolhatnám, de nem teszem, csak pár példát kiragadok: kórházak, szakrendelők, fürdők, budapesten az adott kerület súlyadója, stb...

2013.05.08. 07:27:18

@bűvösmakró: maci2, akkor újra: Soha semmi sincs ingyen, legfeljebb nem tudod, mivel fizetsz érte.

2013.05.08. 21:55:21

@**büdösmackó**: ne okoskodj, nincs igazad.

Néger Ignácz nyug. m. kir. sóhivatali tárnok 2013.05.24. 01:27:05

@little troll: Bácsika ám az öregapád csütörtököt mondott karabélya! Neked én Néger nagyságos úr vagyok, de üsse kő, ha bizalmaskodni akarsz, hívhatsz Ignácz bátyámnak is!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.25. 00:40:31

@Néger Ignácz nyug. m. kir. sóhivatali tárnok:

Hadat üzenek a multinikkeknek, és amint megértem, hogy lehet téged innen kitiltani, ki is foglak, te gyopár.

PuhaMoha 2013.05.25. 19:02:21

@Kadarka Jánoska: Menjél szépen Svédországba, és onnan tiltsad kifele a négereket, ha bírod! Te liberális komcsi!

FaParazsa 2013.05.25. 19:51:11

@Kadarka Jánoska: Kettős mérce! Fújjjj! Nekem tilos a keménykedés, egy ficakkal arrébb meg arra szólítottad föl szegény aknatáskarádiót, hogy legyen keményebb: "minálunk nincs helye a nádszálaknak. Lengeni majd otthon, itten acélnak kell lenni."

2013.05.25. 21:04:50

@Néger Ignácz nyug. m. kir. sóhivatali tárnok: Egyik megszólításodra sem áll rá a kacsóm, de azért nagyon szépen köszönöm a hétköznapi metaforádat, ezen az oldalon nem volt hétköznapi.

JegenyeFa 2013.05.25. 21:06:45

Másrészt viszont igyekszem megérteni középszerű humoralista lelkiválságodat, ami arra kényszerít téged, hogy a puhaság és a keménység - mint két szélsőség - ellen egyként emelj szót, hiszen számodra csak a középszerből fakadó rendezettség elfogadható. Szerencsére a világ kaotikus és szélsőséges, az a bizonyos arany középszar, és a belőle fakadó harmónika csak a te fejedben létezik.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.25. 23:28:02

@FaParazsa:

Neked, csak neked elárulom, hogy hármasmércét használok. De te mindegyiken a nullánál vagy.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.25. 23:29:33

@JegenyeFa:

A harmónia nem egyenlő a középszerűséggel. De te ezt akkor se értenéd meg, ha egy harmonika közepébe raknám a fejed, aztán indítanám a tangót.

PuhaMoha 2013.05.26. 00:12:45

@Kadarka Jánoska: Ennek kifejezetten örülök.

http://www.nmsnet.hu/~munkatar/rita.nmsnet.hu/wp-content/uploads/2012/02/tarot-nagy-arkánum-bolond.jpg

Ha akarsz, ha tudsz, ha mersz, lehetsz a kiskutyám.

Igaz ugyan, hogy csak azért, mert a tizenkettő szemével próbállak nézni.

Abban tökéletesen egyetértünk, hogy a harmónika nem egyenlő a középszerrel. Azt esetleg megvizsgálhatnánk, hogy a középszerből fakadhat-e harmónika?! És ha igen, akkor az hol van?!

JegenyeFa 2013.05.26. 10:42:28

@ripők: Hízelgő feltételezés, és néha tetszenek is az ilyen apuka lipstick jellegű fílmek, de én csak az (ön)akasztott emberre gondoltam:

files.blogter.hu/user_files/101685/osi12.jpg

Ami pedig a nyalizást, aszexuális orientemet és az internet sötétebb bugyrait illeti:

Véleményem szerint minden blog és blogszerű képződmény az internet sötétebb bugyrai közé tartozik.

Igen, strici vagyok, buzi és kurva, méregből mézzel összegyúrva, de ne ezért legyél velem durva!

www.youtube.com/watch?v=0jwTEgapMko

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.26. 10:52:05

@JegenyeFa: Meglátásom szerint a választott magány miriádszor jobb, mint a társas valamint az információs szupersztrádán nincsenek napfényes bugyrok, csak bevilágított műtermek esetleg.

Egyébként időnként feltűnik itten egy csávó, a wémiki, akivel szerintem jól kijönnétek, ő is vágja ezeket a kártyatrükköket, de a leánybúcsúról kérünk majd képeket!

FaParazsa 2013.05.26. 15:38:14

@ripők: Nem az esetem. Ráadásul ha erre jár, szopatjátok eleget, én már hozzá se férnék. Ennyit a csupasz szexről. Romantikus szerelem meg azért nem alakulhatna ki köztünk, mert egyrészt nem leszek itt (bloghu) olyan gyakori vendég, hogy legyen időm randizgatni, másrészt közte és köztem van egy erősen a péniszedre emlékeztető (apró, ám lényegbevágó) különbség: nekem úgy tűnik, hogy ő szereti is, meg hiszi is a természetfeletti dolgokat, amikről beszél, én meg úgy vagyok vele, mint Frick az seggbedugással, hogy beszélek róla, meg hasonlatokba ágyazom, de valahogy nem az én világom.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.26. 17:29:36

@FaParazsa: Egy pillanatig szent meggyőződésem volt, hogy te magad vagy Uj Péter. Azonban ő hisz a yetiben.

PuhaMoha 2013.05.26. 18:19:55

@ripők: Uj Péter ezzel a 44!!!!négy hülyeségével kiírta magát a normális emberek sorából. Ha így folytatja, a végén csak szmájlizni meg LOLozni fog! Másrészt viszont ha nekem is százmillió okom lenne arra, hogy higgyek abban amit pofázok, akkor én is hinnék.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.26. 18:29:27

@PuhaMoha: Ééértem. Nincs százmillió okod, tehát magad sem hiszed, amit pofázol. Miféle tempó ez, te bulvársznob picsa!

FaParazsa 2013.05.26. 18:34:17

@ripők: Én inkább abban hiszek, amit te pofázol.
Ha az agyar-agyarban nyalizásnak minősítetted az őszinte, elismerő szavaimat, akkor ezzel mit kezdesz?!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.26. 18:38:00

@FaParazsa: A renomém érdekében feltehetőleg elküldelek a véres nyálba, miközben önelégülten szisszentek egy sört és a nyirkos tenyeremet a paszomántos házikabátom mellyerészébe dörűllöm.

szanalmas 2013.05.28. 14:41:57

@JegenyeFa:

Ebben a képben az volt a poén, hogy pár óra múlva néztem egy filmet:

www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Kq215EndD-s#t=982s

És ráadásul a főgengsztert Rómainak hívták!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.06.01. 00:05:18

@szanalmas:

Filmnézés, de szép is az! Remélem, tetszett az a szar.
süti beállítások módosítása