Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Autó, haj és ing

2012.11.22. 16:12 Kadarka Jánoska

Jó néhány hónapja, talán egy éve kezdtem el érezni, hogy egyre kedvetlenebb vagyok, minden csak idegesít, ami körülöttem történik. Rosszkedvű, sőt boldogtalan voltam szinte mindig. Nem is tudom, mikor nevettem utoljára. Pedig a dolgaim jól mentek, sikeres voltam a munkában meg utána is, és a pénzem is tengernyi. Kiégtem volna?

Úgy hiszem, a tüneteket időben ismertem fel magamon, és arra is rájöttem, hogy változtatnom kell. A változásom főbb lépéseit osztom meg most veletek.

Első és legfontosabb lépésem az autócsere volt.

A BMW-seket sokan tartják agresszívnek. Van benne kis igazság, szeretünk tempósan autózni, és nincs annál rosszabb, mint amikor egy átlagautós azt hiszi, hogy neki nem kell félrespriccelnie előlünk. Ugyanakkor az is igaz, hogy sok autós kifejezetten hergeli a BMW-seket, rendőrt játszanak, megpróbálnak minket a szabályok betartására bírni. Hát persze, hogy ilyenkor kicsit ideges lesz az ember.

BMW-sként sok konfliktusom volt az utakon, osztottam azokat, akik azt hitték, a KRESZ felülírja az autós hierarchiát. Nyilván az autóm márkája provokálta ki a lúzerekből ezt a viselkedést, de végül ez oda vezetett, hogy hetente volt kisebb-nagyobb pofozkodásom az utakon. Nem mintha ez zavart volna, de akkor sem éreztem jól magam, ha betörtem néhány fejet. Ezért kombi Volvóra váltottam.

happy-driver.jpg

A Volvo igazi családi autó, a biztonság szimbóluma, az agresszió a lehető legtávolabb áll tőle. A Volvómban autózva ezt nap mint nap érzem is, egy szelíd, nyugodt világba kerültem. Csak néhány BMW-s parasztkodik néha, de azokat kezelem.

Aztán a haj. Aki kopasz, kigyúrt állat, az bizony bekerül a sűrűbe időnként. Olyan ez, mint a színdarabokban a fegyver. Ha egyszer egy pisztoly előkerül, akkor annak el kell sülnie. Ha egy nagydarab kopasz megjelenik valahol, ott törik a csont. Ezért megnövesztettem a hajam és divatos frizurát készíttettem magamnak, hogy a brutális kinézetemmel ne késztessem párbajra az erőspistákat. Frizurámmal jól vegyülök, sokkal kevesebb a konfliktusom. Az izmaimmal persze nem tudtam sok mindent csinálni, de már nem gyúrni járok, hanem inkább futok, az szálkásít. És szúrni se szúrok semmit.

A ruházatomon csak kicsit kellett váltani, mert világ életemben menő voltam. Az öltönyök maradtak, csak most inget is veszek a zakó alá.

És képzeljétek, új életet kaptam magamtól. Az autózás immár nyugtat, nem idegesít, a társaságban nem kötözködik velem senki, és én sem érzem azt gyakran, hogy oda kéne csapnom. Autó, haj és ing, mindössze ennyi kellett a stressz-mentes élethez. Még néhány lényegtelen apróságot változtattam az életemen, de ezek voltak a fontosabbak. Az, hogy már nem szippantok, csak szívok, bort iszom a Red Bull-Jameson helyett és golfozom, minthogy utcai harcban indulnék, csak apróságok. Autó, haj és ing. Ajánlom mindenkinek, akit szétbasz az ideg.

73 komment

Címkék: ing stressz autó kopasz boldogság béke ideg haj agyonváglag te szaros szuzukis

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr304920141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.11.22. 19:46:54

Nem tudom, próbáltál-e már sétálni valaha, az is egészen érdekes élmény.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.11.22. 21:34:35

Egy igazi modern Diogenész vagy, fityiszt mutatsz a képmutató világnak! Csak így tovább!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.11.22. 22:55:01

nono, nem kell itt szerénykedni a pár aprósággal, egész bátran számolj csak be a péniszpumpa-beültetésedről is, elvégre sokat lendített az addig nemlétező szekszuális életeden!

amúgy csak így tovább, így kell leszámolni a komfortista, kiüresedett világgal!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.22. 23:04:09

@little troll:

Próbaltam sétálni. Mit gondolsz, hogy megyek a parkolóházból az üzletekhez, talán repülök!?

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.22. 23:05:28

@21méter:

Köszönöm!

@LadyCarambole:

Na mi van, Tréfi hasznalja Törpilla accountját?!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.23. 12:33:16

A poszt tele van tévedésekkel!
Kezdjük ott, hogy a buddhisták köztudomásúlag tökkopaszok, mégis jámbor természetűek és még a légynek sem tudnának ártani.
Aztán: ma ingben jöttem, feszengek egész nap, legszívesebben nyakonvágnék valakit.
A BMW-met ezért aztán nem adom.

RomBold! (törölt) 2012.11.23. 12:58:44

@ripők: attól tartok, hogy magister Kadarka, nagyon fontos, tényeket állapított, meg, és lefolytatott egy kétséfkívül érdekes, és értékes kísérletet, de a következtetéseit még rendszereznie kellene, az ön által felvetett problémák tükrében. Szükség lenne még néhány újabb kísérletre is, pl fogni kellene egy tibeti mukit, aki buddhista, tök kopasz, és inget sem hord, és meg kellene tanítani BMW-t vezetni.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.23. 13:32:45

@ripők: @RomBold!:

TIBETBEN BUNKÓSKODJATOK, NE ITT! HA MÉG EGYSZER KOMMENTELTEK, KITÉPEM A SZÍVETEKET!!!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.23. 14:49:21

@Kadarka Jánoska: Ne tessék, oda is a lelki egyensúlyod, te rózsaszíninges! Próbálom továbbá kíméletesen közölni, hogy a fülszőr fejtetőre fésülése még nem frizura.

RomBold! (törölt) 2012.11.23. 14:49:53

@Kadarka Jánoska: Ez is megérne egy kísérletet...
Adsz egy bömöst, meg egy kis zsét, én már dobom is le az ingemet, tolatom a fodrászlánnyal nullásra a sérómat, és megyek ki Tibetbe.

kiraaaaa 2012.11.23. 15:41:31

És a kisjános ha nem mükszik, akkor azt hogy cseréled le?

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.23. 16:23:37

@kiraaaaa:

Nálam minden működik, miről beszélsz?

@RomBold!:

Nulla egy ember vagy te hallod, eladnád a lelked is pár milláért. Az ilyenek miatt tart itt az ország!

Commandante Jayasuriya 2012.11.23. 17:11:51

Micsoda tahó dolog a Jamesont Red Bullal keverni!

Igyál inkább CreamSodát Metaxával.
Az valami...!

kiraaaaa 2012.11.23. 17:13:30

@Kadarka Jánoska: ezt egy percig sem vontam kétségbe.

Rosszindulatú Vászka 2012.11.23. 19:05:53

Hát igen, valóban szomorú, hogy a külvilág érzéketlen és csak a külsőségek alapján ítélkezik. Azért, mer a piros lámpánál lerúgtam a szuzukis köcsög tükrét, meg szeretek kreatívan parkolni, még intelligencs és érző lény vagyok. Még a virágokat is szeretem, meg kiskutyám is van.

RomBold! (törölt) 2012.11.23. 19:52:46

@Kadarka Jánoska: Na és ha eladnám a lelkem? Tibetben vennék egy jobbat kilóra.

RomBold! (törölt) 2012.11.23. 19:59:41

@Rosszindulatú Vászka: Érző lény vagy?
Nem azt akartad írni, hogy vérző lány? Az meg magyarul azt jelenti, hogy havibajos némber, így pedig máris érthető a piroslámpánál tanusított hisztérikusan irracionális agresszióba forduló szociopatologikus viselkedésed is, és az is, hogy genetikusan képtelen vagy a normális parkolásra.

Gyakorold szorgalmasan a mélytorkozást, és akkor a hurkástarkójú béemvés pasidtól biztosan kapsz virágot is, meg puncipöcögtető kiskutyát is.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.23. 23:48:31

@little troll:

Nagy hülye lehet az a faszi, hogy ilyen messze lakik a nőjétől és a gymtől. Másért minek autózunk, ugye.

2012.11.24. 00:55:57

@Kadarka Jánoska: Nem sikerült megragadnod a lényeget, de azért ne add fel!

RomBold! (törölt) 2012.11.24. 03:02:57

20000 mérföld az nagyjából 32187 kilométer, ha ezt leosztom akkor az jön ki, hogy naponta 88 kilométer, meg egy pici.

Zsíroshegyi útról begurulok a Kövér Lajos utcába edzeni, onnan eltiplizek golfozni vagy Gödre, vagy Kisorosziba, onnan vissza a belvárosba dugni, dugás után egy szusi a Hajós utca és az Ó utca sarkán, majd irány haza.

Lehet számolni, hogy mennyit autózok!

Szóval a napi 88 kilométer az lófing!

2012.11.24. 09:16:52

@RomBold!: Neked sem sikerült még megragadnod a lényeget, többet kellene sétálnod!

Commandante Jayasuriya 2012.11.24. 09:43:25

@Kadarka Jánoska:

Jönnek itt az okosok mindenféle marhasággal, és közben nem tudják, hogy a stílusban van a lényeg!

Az pedig sok olyan apró összetevőből áll össze, mint például a szofisztikált alkoholfogyasztás is.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2012.11.24. 12:09:02

Voltam PÁVon és alkalmas vagyok. Már csak

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.24. 13:36:50

@RomBold!: Igazi hülye vagy, ha ott szusizol.

www.lagunasushi.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/AKCI__S_Maki_box_50521acf02e02.jpg

1650. Bazmeg, ebből négy és le van a gond a főzésről aznapra.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.24. 22:15:26

@little troll: @21méter: A séta egy dolog, de ha valaki mindenáron kényelmeskedni akar, minek mindjárt a BMW, mikor ott a BKW is!

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.11.24. 22:38:07

Egyúttal követeljük, hogy ismét lehessen disznót vágni a buszmegállókban!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.24. 22:41:21

@Dinamuki: Vagy legalább álljon meg a busz a vágóhídon!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.24. 23:17:41

@little troll: Nem tagadom, lángeszem gyakran szór szikrákat szerte az univerzumban, ennek köszönhetőek általában a Nóbeldíjas alkotások! Szerencsére elég sokszor csiholódnak a szikrák ahhoz, hogy ezt a feszkót évente megrendezhessék több tudományban is! Ha beleinvesztélnél a hubi-ászok kombómba, talán egyszer a trólkodásból is tudományt csinálhatnának, mert abból is futná nekem szikrára, hogy legyen rá Nóbeldíj!

De amúgy csak onnan jött az ötlet, hogy én is sokat szoktam állni a BKW B pavilonjában!

titokmacsek 2012.11.24. 23:26:30

@Panther_V: fejezzük be szépen a mondatot! tehát: már csak az a kérdés, mire.
@Kadarka Jánoska: az ügyvédem keresni fogja a tiédet, mert posztolvasás közben leköptem a monitort, úgyhogy pör lesz.Sérültem lelkileg.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.25. 00:30:46

@little troll: Ha diszripucolom, nekem is jár a jattból!

2012.11.25. 00:46:03

@radairosseb: Nem tudom, hol látsz itt pénzt, de ha akarsz, csinálj belőle.

2012.11.25. 00:58:24

Te vagy az első, akinek a trollról nem a Wikipédia jut eszébe, te is troll vagy, ahogy elnézlek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.25. 01:00:34

@little troll: Hol látok pénzt! Vegyél békás terméket, hogy ne basszon ki a csajod! Te nem nézted végig a videódat!

2012.11.25. 01:23:09

@radairosseb: Én ezt a videót már többször is megnéztem, mert jókat nevettem a pasin. Bocs'!
Sajnos, még nem sikerült megragadnod a lényeget, de ne add fel!

2012.11.25. 01:24:24

Ui.: az egy nonprofit béka!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.25. 02:09:59

@little troll: A válaszodból, hogy ez egy nonprofit béka, elég egyértelmű, hogy kinek nem sikerült megragadnia a lényeget. Mindannyian tudjuk, hogy a nonprofit dolgok kiknek a pénztárcáját vastagítják.

De remélem, mostantól ingyen szállítod a tejet meg a felvágottat a purdénak, persze békás címkével. A szállítás költségeit átvállalom, csak a kaját álld.

A videó lényege az, hogy megértsd te is, hogy a becsületes fogyasztó és Teréz anya között az a különbség, hogy az utóbbi nem tette hozzá a világ boldogulásához a saját kontribucinóját, mert nem vett békás terméket kibaszott nonprofit pénzért, hanem a világ megmentését tűzte ki célul a maga eszközeivel, ami mivel nem a békások eltartása, emberiségellenes és nem pusztán szükségképpen pusztulással jár, de morálisan is vállalhatatlan, gusztustalan cselekedet. Soha ne akarj Teréz anya lenni, ha a teszkóban veszel békás tejet, azzal teszel meg egyedül mindent a világ boldogulásáért!

Ejj, de fáj, hogy egy tudósbloggon ilyen szájberrágósnak kell lennem. Mindjárt azt gondolom, hogy csak provokálol.

2012.11.25. 23:36:23

@radairosseb: Ejj, de fáj, hogy egy tudósblogon ilyen szájberbetyár vagy.Inkább falszifikálnálak.

2012.11.26. 00:22:03

"Mindannyian tudjuk, hogy a nonprofit dolgok kiknek a pénztárcáját vastagítják."

Ilyen kósza mondatot nem írunk tudományos dolgozatba.

2012.11.26. 00:31:17

"De remélem, mostantól ingyen szállítod a tejet meg a felvágottat a purdénak, persze békás címkével. A szállítás költségeit átvállalom, csak a kaját álld."

Nem szállítom ingyen. Úgy tudom, az adómból eltartom őket, így a költségeket állom, meg te is, ha adózol. Ez ugyan nekem nem olyan nagyon tetszik, nem azért, mert sajnálom tőlük, szorult belém némi társadalmi szolidaritás, az egyéb okokat meg itt most kifejteni hosszú lenne. Úgy gondolom, nem halat kell adnunk a rászorulónak, hanem meg kell tanítanunk halászni.

2012.11.26. 00:36:11

3. bekezdésedhez: Nem tudom, Jóembernek vagy Teréz atyámnak szólítsalak. Majd átgondolom és akkor írok rá!

2012.11.26. 00:45:49

Ha professor emeritus vagy, akkor értesíts!

Spadla z oblakov 2012.11.26. 18:18:21

@radairosseb: A szeretet alapproblémája Hegeli megközelítésben alapvetően a Kant féle dualitás kritikáján alapszik, melynek egyértelműen kétséges kritikája és egyben kiterjesztése a már-már cinikus, Schegeli érvrendszer. Mint Hegel megpróbálja a Kant-i dualitások feloldását, úgy próbálom veled én is megértetni, hogy anyád egy fogatlan fasszopó ribanc.

Spadla z oblakov 2012.11.26. 18:19:16

@spájdernecc: köszönjük kitüntető véleményét, hozzászólását regisztráltuk, és egy későbbi időpontba kiértékeljük.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.26. 18:19:45

@little troll: Megmondtam!

@Spadla z oblakov: Mondta, hogy ezt szeretted mindig is benne, de ezzel együtt is hálás vagyok a sok borravalóért, amit toltál neki! Nélküled sose tudnám, mi az a tibi csoki!

Spadla z oblakov 2012.11.26. 18:20:25

@little troll: maga nem sokat tud Gaiáról, ha azt a maga anyjának hívja. Ellenben üdvözlöm a maga valódi anyját, azt a vén büdös ribancot.

Spadla z oblakov 2012.11.26. 18:22:04

@radairosseb: na ne hazudozz, vasfogú! majd még a végén elhiszem, hogy a boltban fizettél a pénztárnál.

Spadla z oblakov 2012.11.26. 18:29:36

@radairosseb: Hogy Radát, Hölderint, Fitchét vagy Schellinget idézzem: sose bízz a koblenzi zsidókban!

Commandante Jayasuriya 2012.11.26. 18:52:47

@radairosseb:

Milyen szar időket élünk...
Mostanában már nem úgy van, ahogy régen, amikor csak beugrottál a boltba, és máris a kezedbe nyomták a kasszában levő pénzt.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.26. 18:54:40

Genszterek! Miattatok éllünk ilyen napokat!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.11.26. 19:59:15

Itt már vagy negyedszer idézik Hegelt.
valami készülődik!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.11.26. 20:01:42

@spájdernecc:
a Francia Autók Szerelmeseinek Klubbja nevében kinyilvánítom, hogy ezt sose tudtam volna jobban összefoglalni!

Mester, vendégem vagy egy üvegcse kökénylekvárra!

RomBold! (törölt) 2012.11.26. 21:11:58

@-bobolysza-: Öreganyád gyorsabban mozog mint öregapád? Vagy hogy a bánatba történhetett, hogy nem pálinka lett belőle?

RomBold! (törölt) 2012.11.26. 21:13:24

Vagy lett két hordó pálesz, és mert öregapád gavallér, hát hagyott annyit öreganyádnak, amiből néhány üvegcse lekvár pont kijött?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.27. 22:59:10

@-bobolysza-: Na, ennél undorítóbbat régen olvastam. Méghogy francia autók! Csücsörítő és hevesen gesztikuláló népektől alapból nem veszünk autót. A közlekedés veszélyes üzem; nyafka idegbetegeknek nincs itt helye!

spájdernecc 2012.11.28. 08:47:53

@ripők:
jogos
én az enyémet pl egy tbányai neppertől vettem

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.28. 09:07:08

@spájdernecc: Nem lepne meg, ha egy CC kupéról lenne szó! Elképesztő!

spájdernecc 2012.11.28. 11:32:14

@ripők:
no, engem meglepne
hol fér el egy olyan juppi fostalicskában két zsák krumpli

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.11.28. 11:41:30

@spájdernecc: Az már szentigaz!
Viszont arról nem volt szó, hogy haszongépjárműről beszélünk. Mert ezesetben a Fantomaszos gépkocsi indokolt, a puha rugózás meggátolja, hogy az összeütődő burgonyaszemek barnulása okán minőségi kifogás merülhessen fel.
De azért, ha lenne Móron Nisszán szalon, ugye Te is inkább a megbízhatóságra szavaznál!

spájdernecc 2012.11.28. 12:52:06

@ripők:
a helyi fellelhetőség csak az egyik, bár nem tűl lényeges paraméter
a Nissan a nipponi felsőbbrendűségi tévhit és a gall slendiánság zabigyermeke, ha élhetek ehelyt ilyen képzavarral
szóval nem kéne.
Igazából meg nincs összehasonlítási alapom, hacsak nem a méltán népszerű Trabant és a köztudottan kényessegű, ám hisztis női lélekkel megáldott hidrós Citronyokat kell összevetni
monnyak le

szanalmas 2012.11.28. 13:47:16

Én erre a posztra nem nagyon tudok mit mondani, hajam az mindig volt, ingöm az van, a BMW meg a legsötétebb buzik autója. Az igazi férfi az vagy kabriót vesz, vagy Range Rovert.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.11.28. 18:06:10

@spájdernecc:
élhetsz.
de már nem sokáig.

@szanalmas:
mi belgák hová álljunk?
süti beállítások módosítása