Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A dinnyeipar titkai

2012.07.20. 15:16 szanalmas

dinnye.jpg Az uborkaszezon után jön a dinnyeszezon, a lényeg, hogy a víztartalom 90% felett legyen! Dinnyét ennék! -hangzik fel a sokat hallott óhaj, az ember ilyenkor elindul a dinnyeboltba, már ha olyan hülye, és képes cipekedni valakiért. A dinnyeboltok kínálata ezerszínű, kis dinnye, nagy dinnye, közepes, hosszúkás, gömböc, zöld héjú, csíkos, másképp csíkos, mag nélküli, magvas, sárga bélű, piros bélű, kunkori farkincájú. Szóval nem könnyű az egyszeri dinnyevásárló dolga, mire rátalál a kis kedvencre és leméreti. A lékelés ma már a metropoliszokban nem menő, egész dinnyét illik venni, hogy egyszerre lehessen a kukába vágni, ha rossz a választás. Kevésbé kalandvágyóknak árulnak felvágós dinnyét de akár előre kockázott rögtön fogyaszthatót is. De milyen a jó egész dinnye, ezt kutatja mindenki évezredek óta! Mivel nekem OKJ-s dinnyeszakértői vizsgám van, segítek picit, hogy boldogabbá tegyem életeteket, mert kurva önzetlen vagyok, meg persze nem én fizetek!

Szóval. Az ideális magyar dinnye 6-9 kg, hamvas héjú. A hamvas héjat úgy kell elképzelni, hogy gyakorlatilag az ujjunkkal tudunk rá rajzolni, és az látszik is. Ez a frissesség jele. Szintén friss a dinnye, ha a szára zöld, és a tépés helyén kis zöldes barna izé szivárog ki. Válasszunk lehetőleg olyan dinnyét, amin gusztusos sárga folt van alul, az az érettség egyik jele. Ergó, ha szemre gusztusos a dinnye, az már fél siker! Bátrabb és erősb emberek óvatosan két kézbe fogva megpróbálhatják finoman összenyomni a dinnyét, ha halk roppanás hallható, az vagy a könyök porca, vagy az érettség jele. Szinte csalhatatlan jel az is, ha a dinnye felvágásakor reccsen, az már jót jelent!

Természetesen még ekkor is tévedhet az ember, de minimálisat. A felvágott dinnye legyen kásás állagú -ne fényes felületű, mert az valószínűleg rágós-, és ne látszódjanak benne vastag sárga erek! 

Nézzük meg a bizonytalan dinnyéket, mint 21 méter blogtársunk pl.

Simára csiszolódott, esetleg sokszor karcolt héj, ami arról árulkodik, hogy vagy 15-ször ide-oda pakolták. A leszáradt farkinca a sok napos/hetes szedés árulója, esetleg a leszáradt indázaté, ami szintén nem a jó dinnye ismérve, szokás még az olyat kényszerérettnek is mondani.. A sárga folt hiánya éretlen dinnyére utalhat, de ez nem törvényszerű. A kicsi dinnye nem annyira ízletes, a túl nagy meg esetleg mesterségesen felfújt lehet, elképzelhetően üreges középpel, de erről a súlya is árulkodhat. A puha héj az egyértelműen a disznóól kategória.

Kopogtatás. Kopogtassál az ajtón, bazmeg, vagy a Vissza a jövőbe Biff fejen, a dinnyekopogtatás a buzik ismérve. Remélem senki nem gondolja komolyan, hogy a dinnyéket leszedés előtt a gazda megkopogtatja, mert akkor sose lenne leszedve, bizony a profik ránézésre szedik a dinnyét, ahogy fentebb is elhangzott!

Summa summarum, középtermetű, hamvas, sárga hasú és nedvező farkincájú legyen vágyunk tárgya, de ez nem azt jelenti, hogy egy ázsiai lédiboyt vigyünk haza, mert az nem biztos, hogy osztatlan sikert arat!

226 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr974668057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 15:33:58

A lékelés úgyis csak átbaszás. A dinnyés Lacibácsinak cukros vízben ázott a halef, így a tököt is el tudta sózni annakidején.
Ja és kimaradt az ütögetés. Kurvára bírom, amikor áll anyuka a három kölökkel és szájtátva bámulják apát, aki egyre-másra püföli a dinnyéket, hogy végül kiválassza azt, amit először megfogott.

szanalmas 2012.07.20. 15:38:34

@ripők:

Pótoltam azóta, hihi!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 15:47:23

@szanalmas: Na, így már nem kell szégyenkeznünk a menetrendszerinti címlapmegjelenés után sem.

szanalmas 2012.07.20. 15:56:05

@ripők:

Ez egy errefelé szokatlan nagy szakmaiságot tartalmazó írás itt, amire csak én vagyok képes, a nagy tömegeknek túl sok benne az infó, szóval remélem, nem jelenik meg az ördögöd!

szanalmas 2012.07.20. 16:05:29

@little troll:

Te lány vagy, kicsi troll?!

2012.07.20. 16:09:36

Nem, dinnye, miii?

Spadla z oblakov 2012.07.20. 16:11:48

@little troll:
@szanalmas:

kislányok, itt nem illik kérdezősködni.

2012.07.20. 16:19:51

@Spadla z oblakov: Se kérdezősködni, se szmájlizni. Úgy kell nektek, fiúk.

2012.07.20. 16:21:33

@szanalmas: Na de mi van a sárgadinnyével? Azt könnyebben haza tudom cepelni. Gondolhatnál a nőkre is.

szanalmas 2012.07.20. 16:31:40

@little troll:

A sárgadinnyéből pálinkát kell főzni, más jellegű felhasználása Isten elleni vétek!

szanalmas 2012.07.20. 16:39:54

@Spadla z oblakov:

Hékás, az én kommentem végén megbotránkozó jel volt és nem kérdő!

2012.07.20. 16:41:21

@szanalmas: Pá-lin-kát?! Ezt most hallom először. Hol és hogyan? Én, ha kiderül róla, hogy tök, akkor miszlikbe vágom, lecukrozom, és öntök rá fehérbort vagy valami töményebbet. Csak egy kicsit. Aztán hűtőbe vele.

2012.07.20. 16:44:44

"megbotránykozó jel" (szmájli helye)

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 16:56:59

Úgy tudom, a lédibojt lehet még az üzletben lékelni.

fuakjs11 (törölt) 2012.07.20. 17:06:37

Végre egy dinnyés poszt.
Így kiírhatom magamból, hogy a 99 forintos minimálár-korlátozás miatt bojkottálom a dinnyét.

Felháborító ez a beavatkozás. Felháborító, hogy a magyar "gazdákat" arra kondícionáljuk, hogy szarjanak a hatékonyság/minőség növelésére, mert úgyis megkapják a 100 forintjukat kilónként.
Hát a nagy lófaszt. Én is normálisan dolgozom, dolgozzanak ők is.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 17:25:27

@franc0:

Nem a gazda kapja meg a százast, öcsisajt. Nem tudtad, hogy mindig a kufárok járnak jól? Nem véletlenül űzte ki őket Krisztus urunk a templomból!

Netuddki. 2012.07.20. 18:00:08

@franc0: A magyar gazda ebből max. 40Ft-ot kap meg. Az orbán ezzel a kartellel a multik különadóját kompenzálja. A magyar birka állampolgár meg mindezt csak fizesse meg...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 18:03:13

@szanalmas: Kész. Most már tuti, hogy lepippantottad Szily Lászlót, ne is tagadd!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2012.07.20. 18:13:31

franc0! Teljesen igazad van! Szó szerint! A dinnyét pedig igenis tessék csak kopogtatni, nem volt hülye, aki 10000 éve kitalálta, a jó dinnyének más a hangja. Nem mondom el milyen, mert nagy az arcotok:-))) Kopogtassátok, majd rájöttök!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 18:24:04

@Alfagumi: A nagyzolós nejlonparasztok kopogtatják csak a dinnyét. Egy racionálisan gondolkodó kereskedelmi vállalkozás - amennyiben igaz az állításod - csak végigkopogtatott és kiválóan hangzó dinnyét kínálna a fogyasztóknak, a többi ott rohadna a termelőnél.

Measurer 2012.07.20. 19:00:47

Többen Kishont Ferencre hivatkozva állítják, hogy az éretlen dinnye határozatlan "plopp" hangot ad, míg az érett gyümölcs érces "PLOPP" hanggal válaszol a kongatásra.
A gyengébbek kedvéért hozzáteszem, hogy 100-250 Hz rezonancia-frekvenciával)

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 19:01:12

CINKLAPOS POSZTBA NEM KOMMENTÁLUNK, STOP!

szanalmas 2012.07.20. 19:07:15

@little troll:

A nyári konyhában, és minél gyorsabban! Tudod, van az a vicc, hogy attól függ, hogy pálinka vagy lekvár lesz a szilvából, hogy a papa vagy a mama ér ki hamarabb a fához!

@Measurer:

Természetesen Sennheiser fejhallgatón kell hallgatni, mert a többi torzít, ez meg ráadásul rímel a nevedre!

szanalmas 2012.07.20. 19:24:33

@radairosseb:

Téged biztos a rosszdinnyelobbi pénzel, amúgy is tik kivonultok a családdal a fődre, leloptok tízet, oszt lesz benne 5 jó! Te lehetnél a menő gádzsó a soron az itt megszerzett tudással!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 19:27:58

@szanalmas: Értelmes dinnyetolvaj nem lop dinnyét. Először egy jól irányzott rúgással megnézi, hogy érett-e. Ha nem, felsóhajt, hogy nem baszta el, és milyen jó, hogy nem vitte haza! Ha meg érett, miután szét van rúgva, keres egy másikat!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 19:38:57

Az mondjuk érdekelne, hogy a szerző mikor rajzolt utoljára hamvas héját egy dinnyére!

szanalmas 2012.07.20. 19:49:27

@21méter:

Ha lyukat fúrsz a dinnyébe és egy kicsit megmikrózod, jobb, mint a pite, vagy a hotdogkifli, amiket eddig dugtál!

szanalmas 2012.07.20. 19:52:32

@radairosseb:

Azt hallottam, manapság gondosan megtörölgetik a nyílvesszőket, hogy ne találjanak rajta semmit, mielőtt seggbelövik a dinnyemészárosokat, héló!

elTig 2012.07.20. 19:52:48

Pedig a kopogtatás nem rossz. Illetve nem a kopogtatás, a paskolás. A jó dinnye, ami vágáskor reccsen, paskolásra "reng". Mélyen.

kiraaaaa 2012.07.20. 19:55:17

Az ANTSZ tiltja a lékelést! Tehát az egész a vak szerencsére van bízva.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 19:56:03

@szanalmas:

Mint szakértőt kérdeznélek meg, mikor a dinnyébe rakod, akkor az dugásnak vagy szopatásnak számít?

szanalmas 2012.07.20. 19:59:08

@elTig:

Ha neked egy négy-öt kilós dinnye valaha is mélyen fog rengeni, akkor majd szólj, léccike, hogy kiszaladjak az utcára!

szanalmas 2012.07.20. 19:59:51

@kiraaaaa:

Jó vicc, és a félbevágás az mi?!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 20:00:45

@elTig:

Paskolásra a tehén fara reng, mondjuk vágáskor nem reccsen, már ha jól használták a pikkert előtte.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.20. 20:03:01

Hiánypótló ez az idényjellegű tudományos munka. Úgy vélem, innen nincs tovább, őszig be lehet zárni a Zinternet.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.20. 20:03:09

Erre a reng-re várnék valami egzakt számot, biztos mérhető, hogy mekkora cukorfoktól reng jól és mennyitől rohadt már a rengés. És persze a rohadt rengésre van-e külön szó.
Meg hogy milyen mélyen reng, ugye. Ezt meghatározza a dinnye mérete? Az aljáról kell rengenie, vagy a közepétől? (nem mindegy, mert mintegy kétszeres a különbség, ha meg olyan, mint a gyorsulás, akkor négyzetes)

szanalmas 2012.07.20. 20:10:30

@21méter:

Sejtettem, hogy ráizgulsz a "témára", de csak annyit tudok mondani erre, hogy a tett halála az okoskodás!

elTig 2012.07.20. 20:10:58

Pedig reng.
Brit tudósok bebizonyították. :)
Na, jó, nem britek voltak. :D
index.hu/tudomany/2011/08/26/erdemes_a_dinnyet_kopogtatni/

kiraaaaa 2012.07.20. 20:11:32

Az én izmaimmal max, egy almaméretű dinnyében tudnék rengést előidézni!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 20:12:36

@szanalmas: Te egy igazi tudós vagy, látom. Nem is kötekszem veled, csak azt mondd most már meg légy szíves, hogy a kockás terítőt mikor veszed le a faladról, mert olyan szinten gáz, hogy már Vonó Gabi se szereti, csak a bajuszos Laci, mert őbenne még fel- feléled a kravát szellem!

Ha érted, hogy mondom!

szanalmas 2012.07.20. 20:14:14

@elTig:

Haha, az a Kecskeméti Gabriella egészben is lenyelt egyet!

szanalmas 2012.07.20. 20:16:28

@radairosseb:

Én libenális vagyok, a dinnye is ember, szóval ne engem kóstolgass, hanem a dinnyét!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 20:20:51

kenyérrel enni a dinnyét viszont teljes mértékben sokkoló!

2012.07.20. 20:27:27

@szanalmas: Az nem vicc. Nálunk is úgy volt, hogy ha a mama ért ki előbb a szilvásba, akkor lekvár lett a vége a nyári konyhában, ha a papa, akkor viszont ren-ge-teg hullott sárga- és kékszilva egy hordóban, amiből aztán pálinka lett az én sebeim fertőtlenítése érdekében.
De a tökös görögdinnyét így nem lehet riszájkolni, sajnos.

2012.07.20. 20:29:48

Azért elárultad magad, legközelebb felismerlek a dinnyésnél.

Bokortalan Hajléktalan 2012.07.20. 20:33:36

Állítólag, ha valaki megeszi a magját, annak vakbélgyulladása lesz.

Bokortalan Hajléktalan 2012.07.20. 20:35:10

@Bokortalan Hajléktalan: Mármint a dinnye magját, szóval a szerző fellélegezhet.

Imadom a trapistát 2012.07.20. 20:44:39

És micsinálsz akkor, ha szarízű a lék?

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:04:25

@little troll:

Én annak a kellemetlen helyzetnek a lekezelését feszegettem, amikor a szemébe kellene mondanod a gazdának, hogy a dinnyéje tök. Lékeljünk meg egy másikat is.

2012.07.20. 21:09:14

Egyáltalán lehet még lékelni?

2012.07.20. 21:11:37

Amúgy a hentesnél sem harapsz bele a nyers húsba próbaképpen, nem?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 21:16:14

@Imadom a trapistát: Izzasztó az a kutyaszorító, amit felvázoltál! Jobb bele sem gondolni!

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:18:02

@little troll:

A húsba nem. De a kolbászba már nem árt vétel előtt beleharapni.

Mint ahogy a kerti medencénél is az a természetes, hogy feltépsz egy dobozzal megtapizni, hogy milyen az anyaga, aztán megveszel egy másik, hibátlan dobozost.

2012.07.20. 21:21:05

@Imadom a trapistát: A vétel előtt a kolbászba? Hol?

szanalmas 2012.07.20. 21:24:16

@Imadom a trapistát:

De mekkora buli lenne, ha a tecsóban felállítanának egyet, hogy kipróbálhassa a vevő, ez persze nem jut eszébe senkinek! Oda járna radai nyaralni!

2012.07.20. 21:24:27

@Imadom a trapistát: A természetes az, hogy NEM veszünk kerti medencét. Kert. Nem medence. Minek akarsz te kerti medencét venni? Az összes hibás. Konceptuálisan.

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:25:16

@little troll:

Holl?? Hát a Csabafesztiálon! Mér' te hol szoktál szalámit venni?

2012.07.20. 21:28:04

@szanalmas: Nemá'. A csirkepálinkával meg csak viccelsz, ugye?

2012.07.20. 21:29:38

@Imadom a trapistát: Sehol nem veszek szalámit. Vegetáriánus vagyok.

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:31:26

@little troll:

Nyilván ezért ilyen kurva nehéz veled poénkodni te anyaszomorító.

2012.07.20. 21:35:42

@Imadom a trapistát: Inkább együnk dinnyét, ha tök is, talán abban nincs hormon meg antibiotikum, te apaszomorító.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 21:36:03

@little troll:

Úgy tudom, hogy a vegetáriánus biblia szerint vasárnap szabad megnyalni a lógyulai végét!

2012.07.20. 21:39:42

@szanalmas: Inkább keressetek egy patakot, mint egy tecsós medencét, aztán lógassátok bele, amitek van. A radaival együtt.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 21:40:54

@21méter:
nem-nem, téves felvetés!
mondjuk örök toposz, hogy a sperma minek is számít, én személy szerint a zöldségek közé sorolom!

2012.07.20. 21:41:42

@21méter: Linkeld be azt a szakirodalmat.

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:44:24

@little troll:

Ahogy mondani szokás, egészséges férfiember kolbászt eszik gyalog.

Esetleg egy kis vöröshagymával.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 21:44:38

@LadyCarambole:

Aztán felétek mennyi kilója a naschmarkton?

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:45:36

@LadyCarambole:

ráadásul az igazi az zselés állagú.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 21:46:56

@little troll:

Jó hogy a holt tengeri tekercseket ne linkeljem be...
Mondjuk az nincs benne, hogy utána le is kell nyelni, ami a szádba kerül, ha ellenérzéseid vannak vele szemben, akkor nyugodtan kiköpheted.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 21:47:56

@Imadom a trapistát:

Te aztán igazi ínyenc vagy barátom! Gondolom kis katonákat szoktál csinálni belőle aszúzselével.

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:49:20

@21méter:

"Mondjuk az nincs benne, hogy utána le is kell nyelni, ami a szádba kerül, ha ellenérzéseid vannak vele szemben, akkor nyugodtan kiköpheted."

Nem tudsz élni, barátom!

mrZ (törölt) 2012.07.20. 21:50:05

Nagymutter fanyelű késsel kopogtatta meg, más termelőkhöz is átjárt szedéskor "szakérteni".
A jó dinnye az minimum 10kilós, a 20körüliek már ehetők, és a magját is érdemes megszedni.
A hamvas dinnye az éretlen!!
A szárban a fehér rostok kialakulása és vastagsága, a héjon az alsó sárga foltot megkaparva kemény fehér réteget találva is megállapítható az érettség.
Friss dinnye évek üta nem kapható, rákaptak a kényszerérett termelésre: amikor megvan a tervezett méret(6-8kg) levágják a dinnyét a tőről, és kinthagyják a földön "érni". Így marad ereje a növénynek még további dinnyéket növelni, jó lesz(szar lesz az is) az utószezonra.

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:53:06

@mrZ:

Mert mindig a külföldi intenzív szart veszed.

Közben meg itt van a jófinom igazmagyar dinnye százforintért, te fösvény!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 21:57:44

@Imadom a trapistát:

Ja peeersze, hiszen te odavagy a trapistáért!

Imadom a trapistát 2012.07.20. 21:58:32

Csak hogy tudjátok: Az én dédnagyapám dinnyecsősz volt. Na ő aztán tudta, hogy kell a finom dinnyét kiválasztani.

Azóta is apáról fiúra száll a szakma minden csínnyabínnya.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 21:58:57

@Imadom a trapistát:

Gondolom nem voltál még classicus borbíráláson.

Imadom a trapistát 2012.07.20. 22:00:27

@21méter:

Nem! De a hagyományosban óriási múlttal rendelkezem.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 22:01:34

@mrZ:

Jól van öregem, mi ám nem ilyen késes famíliából származunk ám! De ugye megígéred, hogy nem küldöd át a nagymutert a fanyelűvel!

Imadom a trapistát 2012.07.20. 22:03:15

@21méter:

Három liter után kiköpött olyan, mint a klaccikus.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 22:08:40

@Imadom a trapistát:

Ezt jobban is kifejthetnéd, mert nem igazán értem. Főleg a terroir jelentőségére térjél ki, mert az tényleg nagyon érdekel.

Martian (törölt) 2012.07.20. 22:28:42

Van értelme a dinnye kopogtatásának, de a legjobb erre műszert használni:

index.hu/tudomany/2011/08/26/erdemes_a_dinnyet_kopogtatni/

:)

mrZ (törölt) 2012.07.20. 22:36:09

@21méter:
Nem él már szegény.
A példám a kopogtatás érzékeltetésére szolgált.
Nem tartom magam szakembernek(gyakorlat ellenére) viszont nem is posztolok hülyeséget, lásd hamvas, 6-9 kilós jó dinnye méret,
>>Remélem senki nem gondolja komolyan, hogy a dinnyéket leszedés előtt a gazda megkopogtatja, mert akkor sose lenne leszedve, bizony a profik ránézésre szedik a dinnyét, ahogy fentebb is elhangzott!
Ez bizony hülyeség. A szakember megy a földön a kopogtatással(is) kiválasztja a megfelelőt, ÉS MEGFORDÍTJA és esetleg le is vágja. A négerek meg jönnek és felszedik azokat. Miért ne lenne ideje? Nem kell mindet megvizsgálnia(10mp), csak a szemre megfelelőt ellenőrzi.
Legközelebb gondold ki jobban!

Imadom a trapistát 2012.07.20. 22:36:24

@Martian:

Nem viccelsz, pajtás?

Mindenesetre egy kérdést megér a dolog Levéltáros Jánoskához. Ő itt a házifizikus, higgsz bozontot is fogott már.

Martian (törölt) 2012.07.20. 22:37:02

@franc0: még felháborítóbb, hogy a brüsszeli maffia által uralt bizonyos országokban vastag szubvencióval tömik a parasztokat, hogy ránksózzák a tápos műzöldségeiket (hatékonyság és minőség nuku).

Imadom a trapistát 2012.07.20. 22:39:39

@Martian:

"hatékonyság és minőség nuku"

És azt tudod, hogy hívják a kínai papot?

Naugye!

szanalmas 2012.07.20. 22:40:51

@mrZ:

Az igazi magyar dinnye a mélyzöld egyszínű, ami vérvörös húsú. Az hamvas, kivéve, ha megtörlik. A csíkos halványabb húsú mostani fajták talán nem hamvasak azzal én már nem foglalkoztam, én az igazi magyar dinnye korában nőttem fel, mozgattam meg párszáz tonnát, azóta nem eszek dinnyét! Szerintem a piacon a termelők ma is friss dinnyét árulnak, néha még üzletben is találkoztam gyöngyöző szárú friss dinnyével.
Aki leszedve érleli napokig a földjén a dinnyét, az minimum a lóval éljen nemi életet, éspedig, hogy ő legyen a fasz másik végén, aztán vegyék el a földjét és törjék kerékbe!

Imadom a trapistát 2012.07.20. 22:43:24

@szanalmas:

Most mér'?

Van aki kifejezetten a kásásat szereti.

szanalmas 2012.07.20. 22:47:39

@mrZ:

Na most már menj te a picsába, a kopogó szellemeddel együtt, és ott okoskodj, buzigyerek! Te értesz a dinnyéhez vagy én?! Nyilván én, hisz a posztot is én írtam, és nem te! Te valami bukott kisgazda államtitkár lehetsz, aki mindenhez hozzászól ész nélkül!

szanalmas 2012.07.20. 22:51:07

@little troll:

De egy magatehetetlen banya vagy te, hát a gúglit sem tudod használni, ebből kiindulva informatikus lehetsz nő létedre, 130 kilós és zsíros hajú!

www.google.hu/search?q=csirkep%C3%A1linka&hl=hu&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=eMQJUOKrCYWe0QXuus3GCg&sqi=2&ved=0CFkQsAQ&biw=1095&bih=605

Imadom a trapistát 2012.07.20. 22:56:51

@szanalmas:

Nem azért, de marha feltűnő: Könnyeden kommentelgetsz, poénkodol itt fél tízkor, majd eltűnsz laza másfél órára, és agresszív hamvas kistökként térsz vissza.

Szerintem még itt is leveszi mindenki az összefüggést, hogy mi történhetett..

mrZ (törölt) 2012.07.20. 22:57:10

@szanalmas:
Hát elég szánalmasra sikerültél.
>>buzigyerek
Ehhez is értesz? Gyakorlat?

szanalmas 2012.07.20. 22:59:56

@Imadom a trapistát:

Szekrényeket tologattam baszki, ez az esti hobbim!

szanalmas 2012.07.20. 23:00:40

@mrZ:

Értek hát, téged is felismertelek azonmód!

szanalmas 2012.07.20. 23:09:47

@mrZ:

Most írd azt, hogy nomen est omen!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 23:18:38

@szanalmas: @mrZ:

Jól egymásra talált a két dinnye, csak aztán ne kezdjétek egymást hasra fordítani, aztán úgy vizsgálgatni, hogy kinek hamvasabb a bőre, meg gyöngyözőbb a szára!

szanalmas 2012.07.20. 23:21:05

@21méter:

Ki vagy tiltva örökre, te perverz!

szanalmas 2012.07.20. 23:28:31

@mrZ:

Egyébként a magyar dinnye kisebb méretű volt, mint ezek a mai karvalytőkés globalizált fajták, de sajnos ezek nyerték a csatát, mert igénytelenebbek és jobban ellenállók a nyavajáknak. Tipikus történet ez, szent hazánk történelmében!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 23:30:44

@szanalmas:

Aztán nyugodtam megírhatod majd a Homok titkai c. dolgozatodat is, nemcsak recenzió lenne az örökbecsű sorozatról, hanem egyben a megfelelő dinnyetalajra is kitérhetsz!

szanalmas 2012.07.20. 23:38:14

@21méter:

Erről az jut eszembe, hogy régen mindenki ismerte a Homok asszonyát Abe Kóbótól, mert minden könyvtárban az volt a legelső könyv a sorban. Jóanyádat szidtam-e ma már?!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.20. 23:54:44

@szanalmas:

Csak nem a könyvtár raktárában tároltátok a dinnyét, mert ott olyan jó hűvös van?

szanalmas 2012.07.21. 00:10:29

@21méter:

Most mit nem értesz meg azon, hogy ki vagy tiltva, a kit, a vagyot, vagy a tiltvát! A CBA-nak meg ne adj ötleteket, mert hamarost répát rágcsálva olvashatsz salátát a Fővárosi Szabó Ervin Zöldség és Gyümölcscentrumban!

mrZ (törölt) 2012.07.21. 00:13:11

@szanalmas:

Hevesi vagyok. Hevesi sötétzöld dinnyénk (kis fekete maggal) volt. Eleinte hamvas, mikor megérett fényes sötétzöld (majdnem fekete) lett.
A szépek szalma közé rakva az egri piacra mentek szekéren, időnként a tsz teherautójával. A 10 kiló alattiakat a disznó ette, vagy az áfész felvásárlónak adtuk. A termés nagyrésze tövenként 2 db 15-20 kilós dinnye volt. Rendszeresen volt 25 kiló feletti. Semmiféle műanyagot-permetezést-gépet nem használtunk. (Nem is volt)

Imadom a trapistát 2012.07.21. 00:32:35

@mrZ:

Na az megint másfajta dinnye. Hevesi óriás!

szanalmas 2012.07.21. 00:44:28

@mrZ:

Elfelejtettem beírni a posztba, hogy a ki hazudik nagyobb hülyeséget versenyre nem itt kell nevezni!

Imadom a trapistát 2012.07.21. 00:46:51

@szanalmas:

Jól van! Értem én! Lányodnak mondod, hogy vejed is értsen belőle mi?

mrZ (törölt) 2012.07.21. 01:18:40

@szanalmas:
Maradj a köcsögölésnél, abban legalább szakember vagy.
Hamvas dinnye, mi?

Imadom a trapistát 2012.07.21. 01:22:07

@mrZ:

Hamvas? Az a kis letörölhető izé lesz az, ami például a szilván is van, nem?

Imadom a trapistát 2012.07.21. 01:22:29

@mrZ:

És ha letörlöd, akkor utána fényes lesz.

abc 2012.07.21. 07:44:18

Utálom a dinnyét.
Víz és rengeteg mag bezárva egy labdába.
Nemrég 298 volt az ára és úgy vitte a nép a 10 kilós dinnyét 3000 ért mintha a létszükséglet minimuma lenne.

2012.07.21. 08:07:29

szanalmas bacsi, eszembe sem jutott kiguglizni a csirkepalinkajat, azt hittem, hulyeskedni tetszik.
Kedves, ahogy el tetszik engem kepzelni, en is cserebe szanalmas bacsit el:
st-listas.20minutos.es/images/2010-10/256810/2710207_640px.jpg?1287082800

Gatinho 2012.07.21. 09:12:02

1. Minek kell bazmegolni? Attól jobb lesz a blog?

2. Kásás dinnyét zabálj csak te.

3. Akkor is kopogtatok, mert jólesik.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.21. 09:18:11

@Gatinho:
teljesen igaza van, kedves hozzászóló!

aki legközelebb bazdmegol, azt bohócoknak beöltöztetett törpékkel és harapós pónilovakkal fogom megbaszatni, világos, bazdmeg?!

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.21. 09:49:39

@szanalmas: Azért a dinnye hangját, érettségét illetően a fasorban sem vagytok.

A régi szakértők szerint akkor érett a dinnye, ha ütögetésre olyan a hangja, mint a csizmaszárnak. Meg ne kérdezd, hogy mi az a csizma!

Lenne egy kérdésem:
Újabban a dinnyét az árus nem lékelheti, de szeletelve, befóliázva árulhatja. Vajon szeletelés előtt megmossák és megtörölgetik a dinnyét?

Measurer 2012.07.21. 09:52:16

Ki lehet azt fejezni kulturáltan is, hogy ha elégedettek vagyunk a dinnye minőségével.
www.youtube.com/watch?v=OtT-YUJnhAM

Xmas 2012.07.21. 10:03:44

Az már régen rossz, ha a dinnye kásás állagú! Az már túlérésben van...
A dinnye kopogtatásnak pedig bizony van értelme. Egy jól érett dinnye magos részei elválnak egymástól, belül kis üregek keletkeznek, és meghallod a hangján, hogy az nem tök, hanem dinnye...

Xmas 2012.07.21. 10:06:13

@mrZ: No igen :) A jó dinnye bőven 10 kiló feletti :)
Anno sose voltunk hajlandóak 15 kiló alattit megvenni... egyszerűen nincs értelme.

korondisz 2012.07.21. 10:31:44

Nos a cikk írója a végén nagyon nagy baromságot írt...Húsz éve járok dinnyét vásárolni a földekre, amit továbbértékesítek.A gazda a dinnyét igenis kopogtatással vizsgálja, annak a késnek a pompa felével koppint rá egyet-kettőt amivel a megfelelőket rögtön le is vágja. Nem csak a hangját figyeli hanem a "rezgést" is.Nincs talán az országban nagyobb dinnyeföld ahol ne jártam volna, és mindenhol így csinálják.A cikk többi része megfelel a valóságnak.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.21. 13:58:24

@korondisz: "A cikk többi része megfelel a valóságnak."

Hadd kételkedjünk ez után a mondat után abban, hogy valaha is láttál már dinnyét közelről!

szanalmas 2012.07.21. 19:38:01

@korondisz:

Én nem tudom, te hova és milyen gazdákhoz jársz, én profikról beszéltem, nem egynyári dinnyésekről!

szanalmas 2012.07.21. 19:39:13

@Xmas:

Fasznak váltasz nicket, megismerjük a már kommentelt buzikat, ráadásul saját magaddal beszélgetsz!

szanalmas 2012.07.21. 19:44:39

@látjátok feleim szümtükkel:

És ugyan milyen csizmáról vakerolsz, te kopogtató félcédulás, gumicsizma, vagy lovagló, netán tiszti vagy csak simán a piros combközepes otthoni lakkcsizmádról, amiben a buzibárokba jársz?! De ha már ott vagy, kérdezősködj a barátaidtól, mi nem a TIT vagyunk, cicafiú!

Spadla z oblakov 2012.07.21. 19:48:30

@elTig: ezt vissszaigazolom. Ennek fiziológiai alapjai vannak. Tudományosan nem akarom kifejteni, de a döngetés bizony a legjobb megoldás.

Spadla z oblakov 2012.07.21. 19:50:06

@little troll: NEM KÉRDEZ! itt mindenki mindent tud.

Spadla z oblakov 2012.07.21. 19:55:27

@Zsit (nyau és rémizé): namost. a kocsány ne legyen száraz. az nem jó. de zöld sem. a sárga folt tényleg fontos.

rajta van a vizsgált dinnye a többin, és finoman, épp csakhogy zárt ujjakkal kb. 5 cm magasból rácsapsz és rajtahagyod az ujjad. és a jó dinnyék (a víztartalom miatt) vissza fognak döngeni. ezzel nem az édességet tudod megvizsgálni, hanem hogy mennyire éretten és víztelítetten szedték le a dinnyét. az éretlen dinnye víztartalma csekélyebb,nyersebb és nem döng. A túlérett pedig elvesztette a víztartalma nagy részét, beszáradt, így belül ilyen kásás szar.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.21. 20:03:00

@Spadla z oblakov:
minden mást értek, a rengést kevéssé, ugyanis nem objektív.
Vagy az, de eleddig titkolt tudás volt.

Amúgy jó az ideológia mögötte, szinte fogyasztható általam is.

Spadla z oblakov 2012.07.21. 20:10:10

@Zsit (nyau és rémizé): kérlek ne kötekedj. rosszak az idegeim, nagy a feszkó.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.21. 20:23:06

@Spadla z oblakov:
bocs
(amúgy tényleg érdekel - mindenesetre köszönöm a technika leírását, ez is közelebb vitt)

2012.07.21. 20:24:28

@Spadla z oblakov: Nem maradok. Moderáld magad.

szanalmas 2012.07.21. 20:31:05

@Zsit (nyau és rémizé):

Szóval a makkomra fáj a fogad!

@Spadla z oblakov:

Lófaszt neked a valagodba! Miután a profik leszedik neked a vagon dinnyét ami 97-98%-ban érett, kurvára okosnak érzed magad mikor megkopácsolod, és úgysincs esélyed rá, hogy rossz legyen, tehát nagy büszkén azt hiszed, hogy a többi mind rossz és egyedül a tied a legfaszább a világon! A kopogtatás a dinnyevásár bolondhajtása! A sok buzi kopogtat, de arra még nem jöttek rá, hogy 5 jó közül kopogtatják ki maguknak az egyiket, hahaha! Ha meg rosszat visz haza, akkor legközelebb is ugyan azzal a lendülettel kopogtat percekig, de a tantusz sosem esik le neki!

Kon Troll 2012.07.21. 20:37:14

@little troll:

Cső troll! Van egy fasza nickem, most regisztráltam, mindjárt megmutatom!

szanalmas 2012.07.21. 20:38:31

@Kon Troll:

Jajj, ez én voltam, de összekuszálódtak a nickek, mint a Matócsnyi szemei!

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.21. 21:52:26

@szanalmas: Látom bunkókám, ha tudtam vón a buzi bárban, hogy a sarokban te okádsz, biz isten hátúrú megnyomtalak vóna.

Frick László Emlékzenekar 2012.07.22. 07:20:39

A korszagalkotó dolgozathoz csak annyit, hogy a 10kg alatti dinnye nemdinnye, csak esélye a dinnyénnek.

szanalmas 2012.07.22. 08:43:58

@Frick László Emlékzenekar:

Nem akarnálak ám nagyon elkeseríteni, de a magyar dinnyefajták ~90%-ánál a 10kg tömeg már csaknem az átlagsúly duplája, tulajdonképpen a tíz fölötti átlag egyedül a Marsowszkynál képzelhető el nagggyon idejális esetben! Végül is nem kéne egy komoly OKJ-s dinnyeszakértőbe belekötnöd, hahó!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.22. 08:48:13

@Frick László Emlékzenekar:
bezonyám, akkora óriásiak voltak, és nem is fértek be a hűtőbe sosem, hanem a kádat kellett mindig teleengedni vízzel, hogy abba hűljön ehetőre!

és régen volt sárgabelű dinnye is...

kiraaaaa 2012.07.22. 08:56:58

A sok hablaty alapján elképzeltem, ahogy én dinnyét veszek: felemelem két kézzel a dinnyét, ami szemre tetszetős, vagy visszakacsint a sárga folt róla, egyik tenyeremben megpihen a drágaságom a másikkal meg jókorát rápaskolok.
Az eredmény: a földön landol, mivel nem bírom megtartani.Ez a rengés,kongás számít?
Vajon hány dinnyével próbálkozhatok, mielőtt megver az eladó?

@LadyCarambole: de rég volt, amikor még jófajta sárgadinnyét lehetett venni. Valahogy mostanság nem finomak, nem is sárgák, nem is édesek.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 09:01:00

@kiraaaaa: A sárgadinnye az offtopik. Azt szaglálni kell. Lédi a sárgabelű görögdinnyét emlegeti sóhajtozva, ami szerintem valami génkezelt mocsok, olyan, mint a lilabelű burgonya! Tisztességes magyar ember rá nem fanyalodna!

kiraaaaa 2012.07.22. 09:07:48

@ripők: olyat én még nem ettem, az csak úri huncutság lehet.

Spadla z oblakov 2012.07.22. 09:10:33

@kiraaaaa: ó, te logika huszára! ki kérte, hogy emelve kongass? ott a halmon, a többi dinnyén is meg lehet ejteni a dolgot.

kiraaaaa 2012.07.22. 09:16:27

@Spadla z oblakov: nem győztél meg.
Te nagy ember vagy, mi van, ha akkorát csapsz, hogy a többi is belereng?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 09:20:27

@Spadla z oblakov: Én akkor is azt mondom: nem kell minden szart megenni. Már a csíkoshéjúval is nehezen békéltem meg, de ez a pisaszínű meg aztán tünnyönee.

Spadla z oblakov 2012.07.22. 09:26:40

@kiraaaaa: kb. 5 centi magasról kell passantani, lazán, gyengén.

@ripők: ízlések és pofonok...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 10:24:53

@Frick László Emlékzenekar: Nofene, címlapos posztoknál még a Frici is beköszön! Hiányoztál, tesó!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.22. 11:27:03

@ripők:
te tökfej, a dinnye egy tökféle, és eredetileg nem is volt piros, az már a keresztezések eredménye!
Azt meg már meg sem merem említeni, hogy bizony létezik fehér húsú is belőle, de hát kell neked igazi tudósokat megkérdőjelezni!

Nagyanyám úgy mesélte, hogy amikor még gyerek volt, ők mindig megpirították a dinnyemagot, és mint a tökmagot, úgy ették, plusz a dinnye héja se ment veszendőbe, a külső, sötét részét levágták, az ment a malacnak, a halványzöld belső héjat pedig kirántotta a dédi vacsorára, olyan íze volt pont, mint a töknek.

szanalmas 2012.07.22. 11:43:50

@LadyCarambole:

A csirkék is komálják a dinnyehéjat, de még a tengerimalacok is!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.22. 13:18:37

@szanalmas:
egen, a tengerimalac tipikusan része a magyar tanyavilágnak...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 15:15:51

@LadyCarambole: Na fjejj, pupák! Tudom én, hogy minden szarból van már minden szarféle, de a dinnye az, amit feldobunk ződ, ha leesik piros. Capiche?
A többi a természet megcsúfolása, és ha te ezek mellett a frankensteini képződmények mellett törsz lándzsát, hát bizisten az etikai bizottság elé citáltatlak, Igor!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 15:53:21

@LadyCarambole: ehh. olyan is van, de akár guglizhatsz is

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.22. 18:32:41

@ripők:
nem-nem, az már átirat, viszont most látom,hogy én viszont kegyetlenmód elbasztam, mert az capisci, "i"-vel!
fászom!

szanalmas 2012.07.22. 19:42:57

@LadyCarambole: @ripők:

Faszér' nem tudtok magyarul beszélni, kapísi=vágod?!
Vágjátok-e, hogy nem beszélünk azoknak a nyelvén akik macskát zabálnak! De ha már, akkor makszimum kapiskál! Buzik!

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.22. 20:14:39

@ripők: "...a dinnye az, amit feldobunk ződ, ha leesik piros. Capiche?"

Kapaszkod Malvin! Láttunk má oljan dinnyét is, amit ha födobtak ződ vot, amiko léesött, akko mög naracssárga.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 20:46:22

@látjátok feleim szümtükkel: Osztán olvasni tudol-e a szümüddel, te melegházi zsúrbubi?! Attól, hogy mindenféle vackot dinnyeként árulnak, még nem jelenti azt, hogy az is. Példának okáért a szamócát eper néven árulják, pedig az eper fán terem.

2012.07.22. 21:18:32

@Spadla z oblakov: A trollok nem szoktak megdögleni. A trollok kővé válnak.

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.22. 21:18:59

@ripők: "Attól, hogy mindenféle vackot dinnyeként árulnak, még nem jelenti azt, hogy az is."

Lehet, hogy igazad van de azt tudom, hogy a ripők, az minden féle képen azt jelenti, hogy ripők. Azért mert te még nem ettél finom sárga bélű görög dinnyét, nem zárja ki azt, hogy létezik.

A szamócát nem eperként, hanem földi eperként árulják. Képzeld komám a fáról hullottból most főzzük a pálinkát.

Mellesleg te mi a f*szal olvasol, nem a szemeddel?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 21:26:24

@látjátok feleim szümtükkel: Sokan tán kételkednek benne, én mégis azt állítom, van olyan szórakoztató veled csevegni, mint egy pincebogárral.
Várj, csengettek, megnézem ki az. Addig el ne tűnj!

szanalmas 2012.07.22. 21:37:41

@ripők:

Most végre leepreződött a butaságod!

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.22. 21:51:55

@ripők:
Qva nagyot mondtál, elég gyenge vagy. A pincebogárban is több jó ízlés van, mint benned, bunkókám.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 21:57:31

@látjátok feleim szümtükkel: Hadd adjak hangot méltatlankodásomnak! Mi bajod az ízlésemmel?! (Egyébként a pincebogaras hasonlatod meghökkentően eredeti. Hogy jutnak ilyenek az eszedbe, te kópé?!)

Egyébként a csengetés vaklárma volt, szerintem csak valami aszfaltbetyár szórakozott. Csak, ha furdalna a kíváncsiság.

Spadla z oblakov 2012.07.22. 22:00:43

@little troll: messze vagy te bármiféle trolltól. esetleg nagy kalap szarnak hívhatunk...

Spadla z oblakov 2012.07.22. 22:02:04

@látjátok feleim szümtükkel: ne haragudj, de igénytelen paraszt kommentelőkre nincs szükségünk. elhúznál a kurva anyádba?

szanalmas 2012.07.22. 22:10:22

@Spadla z oblakov:

Mióta teszünk fel itt ilyen kérdéseket, macika, minimum felszólítunk! Puhulsz mióta ritkán jársz erre!

2012.07.22. 22:16:40

@Spadla z oblakov: Te is messze vagy a jegesmedvéktől. Ne mentsen meg a Greenpeace...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.22. 22:17:04

@szanalmas: Ez azon ritka alkalmak egyike volt, amikor a kérdés jogos! l.f.sz kommentelőtársunk igen kényes a jó modorra, erre való tekintettel szerintem helyénvaló a durva utasítgatás mellőzése. (Mégha ő igen illetlenül is sértegetett engem méltóságomban.)

Spadla z oblakov 2012.07.22. 22:30:19

@szanalmas: engem te csak ne figyelmeztess, mert megbaszlak kaktusszal.
pont ti kértétek a belső tereinkben, hogy legyek kedvesebb a kommentelőkkel.
minden elvem feladva kérdőjelt hasnzálok és udvarias formában kommunikálok, de ez sem elég, látom!

egyébként kurva anyád!

Spadla z oblakov 2012.07.22. 22:31:46

@little troll: nem tudom, neked ki mondta, hogy én jegesedve volnék, de nagyon átbaszott. több probléma is akad tézised ellen, pl. a jegesmedvék nem tudnak gépelni...

2012.07.22. 22:41:46

Amint látom, te se tudsz, szedd elő egy másik nicked.

szanalmas 2012.07.22. 23:18:34

@Spadla z oblakov:

Végre valami élő emberhez hasonló reakció! Én ugyan nem kértem ilyet sose, ne kamuzz, mert megbaszlak buzogánnyal!

Tiedé!

Frick László Emlékzenekar 2012.07.23. 03:37:27

@szanalmas: A fejlett EU-s vevőszopatóipar követelményeire álltak át a 10> -es dinnyék termesztpésére. A német piacot évtizedekig a 4-5 kilós félérett dinnye jellemezte, sok német el se tudta képzelni, mitől olyan piros az a magyardinnye, amit ez a cigánybanda zabál. Bulgáriába ezt addig fokozták, hogy 2-3 kilós zölddinnyéket sóztak rá a tájcsikokra.

Az európai nőnek is alpjaiban rendülnek meg a hiedelmei már akkor, ha elolvas pár most divatos "regépnyt" a legújabb bugyiizzasztó line-ban ("Feleség voltam Afrikában")Kicsit elgoglizgat német és angolszász néniknek készített videóklipecskékben és meglepően át kell értékelnie a faszról, spermáról alkotott fogalmait.
Nahát, ez a donnyecucc is ilyen, egyszerűen arról van szó, hogy az európulás még nem mindenüvé hatolt le és elmaradott bozótos vidékeken kaphatni még a sok exportdinnye mellett pár 10<-eset is.
Én persze nem OKJ-s dinnyeszakértő vagyok, hanem dinnyeohohólissta és mint ilyen, a látókörömbl az EU-szabvány dinnye kb úgy esik ki, mint magyar alkoholistának a Galtenbruner fantázianevű 2.8%-os lidlisör.

@LadyCarambole: Olyan öreg vagyok már, hogy emlékszem arra a pillanatra, amidőn a máraiapócsi II. Rákóczi Ferenc MGTSZ IFA szerelvénye bekunkorodott a mink kiskunistenfaszai Nemhátrálunk! TSZCS-nk udvarára és ott ingyen leadták a kisérletileg ültetett sárgabelű dinnyéket, mert még a pestieknek se kellett, a mieink is a disznókkal etették föl.

@radairosseb: A faszom se tudta, hogy ez címlapos poszt, annyira ostoba agyagagyialapi vagyok, hogy csak abból szoktam rájönni, valami címlapos, ha meglepően sok az idegen komment (címlaptroll) de itten ilyent nemnagyon látok ugye. Mint ahogy nem 9is szoktak lenni.

Frick László Emlékzenekar 2012.07.23. 03:38:11

@radairosseb: A célom az volt, hogy a Tom fiúról tudjak már valamit, mi van vele.

Spadla z oblakov 2012.07.23. 06:08:48

@little troll: a nikkemről beszélsz de a szép hatalmas péniszemre gondolsz. már előre közlöm: interneten nem ismerkedek, valamint ez egy kifejezetten tudományos blog.

Spadla z oblakov 2012.07.23. 06:09:33

@Frick László Emlékzenekar: heló Frikk, te vidéki malacbaszó remete! nem mondom, hogy hiányoztál!

Frick László Emlékzenekar 2012.07.23. 06:56:08

@Spadla z oblakov: A malacot nagyon nehéz megbaszni, de pl egy emse, az már igen, az ember csak rátámaszkodik a gerince hátsótengely fölötti ívére, nyomást gyakorol (azért azt is nézni kell, habzik-e a pérája) és ha megáll, akkor már teheti is befelé. Börtöntelepeken ezért népszerű munkahely a kocatelep. A kocák keveset szarnak, magasfokú a személyeshygiénéigényük, meghatározható helyre szarnak a kilapátoláshoz lehető legközelebbi időpontban és felháborodottan ingatják a fejüket a zöld szarhurkák és a gondozó tekintete között, na, mi lesz má.

Spadla z oblakov 2012.07.23. 07:28:29

@Frick László Emlékzenekar: levizsgázott jogból, annyit tudunk, azután eltűnt. depresszív személyiség, egy libsi, szóval egy rossz buzi.

Frick László Emlékzenekar 2012.07.23. 15:18:25

@Spadla z oblakov: Azért gyakorlatom nincsen, mert amikor disznóbaszókat megkérdeztem a sertés hüvelynedvének állagáról, halálra röhögték magukat, így jegyzeteimben erről n.a. . Ami biztos, a kandisznóknak messze nincsen akkora fasza, mint a humanoidoknak. A humanoidok nőstényei egyértelműen a minőséget a nagyságban határozzák meg, tehát szerintük a minélnagyobb a legjobb, így ebben a tekintetben a nőstény scofroidok elégedettek lehetnek, hiszen a humanoid hímtagja ANNÁL AZÉRT NAGYOBB. (ha a spermája jóval kevesebb is...) A scofroid partner az adatszolgáltatók szerint végtelenül türelmes, nem sürgeti a humanoidot, jó hosszú ötperceseket élvez és nem kezd el hisztizni valamin az ejakuláció pillanatában, pl hogy húzza már kifelé, mielőtt beleélvez vagy nyomja már föl teljesen, mi lesz...

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.07.23. 19:32:13

Mindegy a fának, ha rázza a szél,
Mindegy a szívnek, már nem remél.
Ha a nő elmegy repülővel,
Más nő neki már nem kell.

szanalmas 2012.07.23. 20:05:28

@Dinamuki:

Fúbazmeg, a többit legalább értettem, de ez valami ávángárd!

szanalmas 2012.07.23. 20:07:19

@Zsit (nyau és rémizé):

Szia szörcsi, most lebuktatok ti is Zsittel!

kiraaaaa 2012.07.23. 21:25:43

Na a napokban taglalt vásárlási tanácsoknak köszönhetően, nagyon finom dinnyét eszegetek épp!
Köszi srácok!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.23. 21:38:57

@Dinamuki:

Ez most nem olyan ütős,
Merthogy vacak repülős.
Inkább lenne biciklis,
Vagy mégis inkább semmi.

szanalmas 2012.07.23. 21:54:53

@kiraaaaa:

Ez volt a cél, a blog.hu-sok megérdemlik a megváltást!

@Kadarka Jánoska:

Baszki, te élsz és túlélted?! Nincs Isten!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.23. 22:06:33

@szanalmas:

Élek bizony, és akárhogy is tervezed, téged mindenképpen túl foglak élni!

kiraaaaa 2012.07.23. 22:13:57

@szanalmas: persze, megint az önérzet dagad!

szanalmas 2012.07.23. 22:24:23

@Kadarka Jánoska:

Romoljon meg az összes befőtted, és minden dinnyéd legyen tök!

2012.07.24. 00:44:36

@Spadla z oblakov: Hát nem gondoltam a lényegedre, azt hittem, ez a poszt a dinnyéről szól, nem a tökről, bár a dinnye is tök.
Amúgy én is Tomot keresem, mi az, hogy meghalt? Kinyírtátok? Azt mondod, "depresszív személyiség, egy libsi, szóval egy rossz buzi"? Akkor te meg HÜLYE vagy!
És nem érdekel, hogy törölsz ki. :D

:D

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.24. 07:36:49

@little troll: Ez a poszt nem a dinnyéről szól, az csak a felső réteg. A szerző szimbólumokat használ, a szellős, könnyen olvasható, vidám történetvezetés segítségével szólítja meg a blogoszféra egyszerű népét, a magvas mondanivalót egy debil kattintógép számára is befogadható, aktuálsztaniolba csomagolva. Ott válik el az ocsú a tiszta búzától, hogy az olvasó felfogja-e, az életben minden olyan, mint a dinnyevásár. (vö.: Forrest Gump és a bonbonos doboz)

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.24. 10:23:26

@ripők:
Ez nem ripőkség, csak egy jó, Ripőki gondolat. Kár, hogy úgy véled, ennek a közönségnek meg kell magyarázni mit is kell nekik gondolni, illetve kár, hogy nem nézed ki a közönségből, magától is képes érteni, amit értenie kell.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.24. 10:29:49

@látjátok feleim szümtükkel: Csak egy lehetségest vázoltam és nyitott vagyok más megközelítésekre is, bár címlapról beesőktől nem sok ilyet láttunk. És a dinnye néha bizony csak egy dinnye.

szanalmas 2012.07.24. 10:59:01

@látjátok feleim szümtükkel:

Igazából ez egy nostradamusi poszt akart lenni, ripők nagyon jól vágta a lényegét, minden dinnyehalom alján is dinnye van például! Vagy mondjuk Isten nem hiába teremtette a dinnyét eredetileg földgömb alakúra!
"Mondom én néktek, akinek van szeme, az látá a dolgok lényegét!"

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.24. 11:27:03

@szanalmas:
az én verziómban:

"Mondom én néktek, akinek van szeme, az látá a dolgok lényegét!", "... mondjuk Isten nem hiába teremtette..."

szanalmas 2012.07.24. 12:23:55

@látjátok feleim szümtükkel:

Na én mindig ezzel érvelek mikor meg akarok dugni egy csajt, de ez eddig sosem jött be! A nők a sátán ötlete, az biztos!

látjátok feleim szümtükkel 2012.07.24. 13:40:10

@szanalmas:
Baszki! Nem tudtod, hogy a dugáshoz nem szem kell? Ne csodálkozz, hogy ilyen balfasz érvelés mellett nem jött be. Azért szerintem nem is olyan sátáni a sátán ötlete.

2012.07.24. 22:10:48

Kedves ripők, szimbólumokban gondolkodva, a gyom olyan növény, amelynek még nem ismerték fel a hasznát. A debil kattintógép dettó. Kellemes felismerést.

szanalmas 2012.07.24. 23:06:10

@little troll:

Ejnye, trollocska, a gyomnövények egy része értékes haszonállat takarmány lehet, megköti a talajt, gátolja az erróziót, táplálja a talajt, a rovarokat és az vadállatokat, fotoszintetizál ésatöbbi! A debil kattintógép meg termeli a pít az indexnek! Keresd meg Tomot és fáraszd őt!

mrZ (törölt) 2012.07.24. 23:28:39

Mivel idepiszkítottam előzőleg, ezzel a videóval kérem a személyem iránti megvetés törlését.

Mert az igazi szakember kővel kopogtat:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SecIVnqpDSc
Az hogy jelen esetben a rezgés elmaradt, még nem jelenti a módszer alkalmatlanságát.

szanalmas 2012.07.24. 23:36:44

@mrZ:

Majd ha ilyennel kopogtatnak az ajtódon, veszel még vissza az arcodból gyorsan, öcsi!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.26. 11:22:22

@monka túrós nyomoz ó: Mindig nagy öröm a pozitív visszacsatolás az értő közönség részéről. Ezért tépjük az istrángot nap mint nap.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.26. 11:23:17

@monka túrós nyomoz ó:
azt el is hiszem!

Őszintén remélem, hogy akad végre egy egészséges heteroszekszuális kommentelőnk!

Pereczhalmy Armin 2012.07.26. 16:18:53

@ripők:
A jónak és a rossznak ugyanaz az arca, minden csak attól függ, hogy
életünknek melyik pillanatában találkozunk velük./Koéló vagy Kohéló/

@LadyCarambole:

egéssegesen heteró kan vagyok,remélem te borotválod a szőrödet,pláné a lábad közét!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.27. 00:22:20

@monka túrós nyomoz ó:
látszik, hogy buzi vagy, azok ijednek meg egy kis szőrtől!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.27. 01:37:07

@monka túrós nyomoz ó: Szóval ilyen az, amikor egy metrószekszuálist elkap a HÉV.
süti beállítások módosítása