Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Ligások

2011.11.04. 19:17 -=büdösmackó=-

Ajóisten megbassza azt a sok tüntetőt a négy azaz NÉGY kibaszott kurva autójával, aki az emhetes és emnullásnál tüntetett a jogaiért/több fizetésért/kevesebb nyúlért/fehérebb mókusokért/jobbízű tehéntápokért!

A hülye buzeráns szemüvegleverő elmebeteg szmogriadójáért -27 kilométeres SZÉL FÚJ BAZDMEG, 27! - , aminek a kellős közepére a Ligások bazdmeg, LIGÁSOK lassítják a forgalmat óriási dugókat generálva!

Aztán itt van a sok LIGARENDŐR aki csak úgy, spontán rendeletellenesen büntiztette a szerencsétlen pöfögőket húsz perccel a rendelet meghozása utánbazdmeg!

KÁOSZ BAZDMEG KÁOSZ! Hát mi a KURVAISTEN van itt, hogy aki normális, csak húzná az igát (nem a kibaszott LIGÁT), szépen próbálja túlélni az újabb hazug, populista választási beszéd utáni valóságot (túúlsokazadó-söralátétbevalláskell-lekellvenniaZemberekválláról a terhet-aZállambelemászik mindenbe-MatolcsiABanksanyargató) azt sújtja az adó, eltörlik tőle az evát, egyre szigorúbban büntetik, LIGÁSOK állják el az útját, rendőrök büntetik, kitatlálják a faszombaszom adót, és még azt is megadóztatják, közben megy a faszomba fel az euró, a svejci frank már megint az égbe, de közbe a végtörlesztés is parasztvakítás, de közbenbazdmeg hallgathatjuk hogy senkit nem engednek, hogy elveszítse a házát!

ELÉG BAZDMEG, ELÉG, A JÓ KURVA ANYÁTOK!

HAGYJÁTOK TERMELNI AZ ÁTLAGEMBERT, A NORMÁLISAT, A NEM INGYENÉLŐ CSAK NYÁVOGNI TUDÓT, A MAGYAR ÁLLAMPOLGÁRT!
 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr183354198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killercsiga 2011.11.04. 19:58:00

Ilyen szépet még sosem olvastam.
De viccen kívül, tényleg.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.04. 20:01:33

@killercsiga:

ajánld be Boginak, a blogtündérnek! kurva jól mutatna a címlapon, és kibaszott aktuális! anyáznék szívesen az idetévedőkkel!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.04. 21:25:28

Ez a Rákellenes Liga?! Kurvaanyjukat, mikor én kifejezetten szeretem a homárokat!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.04. 21:31:54

@LadyCarambole:

Kigondoltam, hogy alkossunk ligákat, amelyek megállnak az autópályákon, lassítva azokat. Csak akkor vonulunk le, ha fizetnek nekünk!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.11.04. 21:37:46

Mit ugrálsz te offshore bróker, mindenkinek jobb lenne, ha nem közlekedni akarnál, hanem otthon kuksolnál a seggeden, és írnád a hasonló okosságokat. Az ilyenek olvasása undorral tölti el a rendes netezőket, lógás helyett mennének vissza dolgozni. Na ennyi lehetne a te hasznod, így járulhatsz hozzá a termeléshez, sehogy máshogy.

kiraaaaa 2011.11.04. 21:40:32

Az a baj, hogy nem repülővel közlekedsz.

Parafon 2011.11.04. 22:38:04

Sok nevetséges, hisztis, sértett, tyúkszaros életében korlátozott "író" röfögés-böfögését olvastam már a neten, de hogy az egyik legdíszebb példányába pont ezen a mármár gőgösen felsőbbrendű, színtisztán tudományos blogon fogok találkozni, azt nem gondoltam volna.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.11.04. 23:35:15

@-=büdösmackó=-:

Haha, nekem a szomszédomnak volt helikoptere, láttam lezuhanni a kukoricaföldre motorhiba miatt, nem volt szép látvány. Megúszta, de a gépe tropára ment. Így repkedj.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.11.04. 23:36:12

@Parafon:

Ez a blog nem gőgösen felsőbbrendű, hanem csak simán.

Frick László Emlékzenekar 2011.11.07. 07:11:50

Mackó, bazdmeg, ezeknél sokkal faszábbak voltak azok a Ligások, akik paksnál a 6-oson Jobbiknak tolták hátulról. ne félj, nem is tették ki sehová az ablakba a +18 karikás képeket a fehér lukszusmotoros Árpád-zászlós jobbikossal ékelt alakzatról! Én meg a mezőszilasi útlezáráshoz siettem, én voltam a dereka az Ötödik Hadoszlopnak.

Frick László Emlékzenekar 2011.11.07. 07:13:21

@Parafon: Azért, basszusdgitározd meg a kurzíveget, mert te se voltál ott Paksnál. Rögtön jobb kedved lett volna, ha meglátod a fehércsopperes jobbikos csókát! Az élén a tüntikének!
süti beállítások módosítása