Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Tizenkilencedike és délután van! -basszusgitározzátok meg a kurzív eget!

2011.10.19. 12:59 Frick László Emlékzenekar

 bizniléksz:

A Kigondoltam blog saját szennyese!

 

Ezt a dalt az én Foxy-mnak, a Lady-nek küldöm!

NESZE LADY , AGGYAD NEKI!

(hangerőt tökig!)

A Kigondoltam blog tele van kőokosokkal, tüchtige osztrákháziasszonyokkal meg sterilre mosdikázott, magukat halálra dógozó zoknitlan HTML dizájnőrgrafikus írólányokkal, de

DÓGOZNI???

ÍRNI??

 

A kurva Frikk bezzeg  nem írt már napok óta, de ha meg ír, az a baj!

Arra kérem a tisztelt olvasókat, hogy olvassanak kommenetekt tőlem, ebben a blogban, amíg valaki az igazán kikent-kifent stílusú főkosak

és A Tisztelt Vezér Majom Úr (pedig neki kopírgépe is van, indexes) se ír.

ÍRJÁ' MÁ' LEVÉLTÁROS LEGALÁBB EGY TOP 10

 vagy TOP 100 témájú cikket, ha nem jut eszedbe semmi, nézd meg, a B-oldal honnan kopizott vérizzadva, amikor nem jutot eszükbe semmi. De mostanában a Modoros blognak is fasza eredetietlenségei vannak! Na!

131 komment

Címkék: asszonyállatok geci frikk garantált minőségű legkiválóbb poszt a címke kizárólagos használója levéltáros az illegális címkehasználat büntetendő geci frikk nem posztol 2011 et írunk bazdmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr623314302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 07:07:45

@Frick László Emlékzenekar: nekem a humor nem jött át a vodejócsipből, csak, hogy gyenge. Jelzem nekem a RHCP amúgy is talány, az én fülemnek lájtos popzene csak.

Hendrix nótákat meg nem nagyon sikerült eddig csak ár embernek rendesen előadni saját stílusában, kutya nehéz dalok azok. Van az vonal, hogy próbálják hendrixesen, no az csak télleg a legnagyobaknak megy csak, mint pl. SRV, és ebbe a műfajba egy szánalmas csőd a Tátrai féle emlékzenekarozás (az egyébként hungarikum, az az emlékzenekarozás dolog?), és megintcsak az igazán nagyok tudnak saját stílusban hozzányulni úgy, hogy izgalmas legyen, mint Roy Buchanan, Buddy Guy, a Flock vagy akár a Syrius. Mókás dolog ez, hogy sztem még a G3-as hendrix-zsinynegtetés se üti meg a mércét, egész eccerűen ezek az úgymond überászgitárosok hiába matekojják ki a dalokat, meg tekernek, mint a mérgezett egér, a Mester szertelensége és kiszámíthatatlansága nélkül pinafüst az egész, nem beszélve arról, hogy azért Micsmicsel elég sokat hozzátett a dologhoz, ojan kiráj dobos nem sok van.

Ebbe a klipbe én nem sok ötletet vagy zenei tréfát vélek észlelni. Még annyit se, minta Booker T-s Beatles lemezbe. Az lehet, hogy ez valami belterjes RHCP tréfa, amit én nem értek, de így ez a nóta döglött.

Sztem.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 07:13:59

@Rosszindulatú Vászka:
Sokmindennel egyetértek, amit Hendrixről mondasz, és csudálkozom is rendesen!
Hanem a humoriális ingerküszöbödről nem te tehetsz. Ak az igazság, hogy akik Myke Myersen meg a Monthy Pythonon szociaélizálódtak, azok..
Szóval ez olyan, hogy próbáljál meg úgy csajozni, hogy teával kínálod a bigét, és nem engedel neki cukrot meg citromot beletenni.. már foghatod is a kapát és húzhatod magadra a fődet...
ű
Sok-somkév telt el azóta, hogy a Michael Palin leülhetett Gyjatszo úrral egyet hülyéskedni, de maga Palin máig nem érti, min vihogott olyan jót az öreg. Viszont valaki levette a YT-ról pont azt a videót, talán Palin titkárnője. Akinek még az a régi (mára elavult) humorérzéke van, ami miatt nem akarta égetni a főnökét...Ebből arra következtetek, hogy a néni is kb Palinnal lehet egyidős...

Ellenőrzés:
ezen tudsz nevetni?
www.youtube.com/watch?v=Eu9plIvyK9c

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 07:36:52

@Frick László Emlékzenekar: no ez igazán mókás videjócsipp, mindég is rajongtam az NDK-s szalonhumor cizellált és árnyalt remekműveiért. Ennél jobban csak a fingós vicceket szeretem,meg amellikbe pina is van.

Az is lehet a baj velem, hogy nekem a 80-as évek popzenéje fehér folt, a tranzisztor megmérgezte. Az RHCP egésze eccerűen semmit nem mozgat meg bennem, vélhetően a sok cihedelikus meg progresszív rock elrontotta a fülemet. Az Aba zaba vicces nekem, meg a Mothor Mania is, ez nem jön át. Mint ahogy a Cure-os ördögűzös csippeket se értettem, pedig állítólag azok is viccesek. Lehet, hogy kiégett a viccrelém.

Monnyuk sok dolog van, ami régen viccesebbnek tünt, pl. a legtöbb régi film amiket szerettem, a Pasquale Festa Campanile, vagy a cseszkós Hrusinsky-s fekete-fehér filmek ojanok, hogy azokon még húsz éve szétröhögtem az agyamat, mostmeg inkább szomorúnak találom, mint mókásnak.

De hamár itten elkezdtél tibetelni, egy japó arc monta azt, hogy az igazi humorba mindég van bölcsesség is. Ez ugyan kissé zavaros, mint egy telivér haiku, de van benne némi jó meglátás, azt meg be kell látni, hogy hendrixtréfa azért nem csak annak az RHCP popkultrajongónak is talány, de talán nem abnormális, hogy nekem se jön át, ezt a zenei nyelvet nem értem, nekem pont annyira fehér zaj, mint a hörgős metál meg a szittya repp.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 07:39:26

@Frick László Emlékzenekar: na tessék, itt egy paródia, ami sztem vicces. Zenei tréfa is, meg paródia is, meg van benne szeretet meg tisztelet, sőtmitöbb, még virtuóz is:

www.youtube.com/watch?v=CmM3MbFhlaE&feature=results_video&playnext=1&list=PL89610EF8323F6600

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 08:04:22

@Rosszindulatú Vászka: Igen, a paródiánál az egyik alap -és ezért vacak Maksa Zoltán- hogy ismerjük, akit parodizáljunk. Még nem is kell annyira tudni hozzá (Zappa nem tudott úgy soha gitározni, mint Jimmy Page)
www.youtube.com/watch?v=uKgK91zCq44

Más. Sokat foglalkoztatott egy időben, miért próbálják Hendrixet megkisebbíteni. Hendrix egyik fő hibája volt az, hogy az életben manírok nélküli, rendkívül szeretnivaló, egyszerű csávó volt.
Lásd a méma videót, amin felkeresi a Rolloing Stonest az öltözőben. Keef Richards a megveszekedettségig irigy volt Hendrixre (Ő volt a Rollingnál a Levéltáros Gedeon) Ugye, a csaja talált rá Hendrixre és a csaja pofázta el Londonban, hogy micsoda nigger vadembert látott (és mekkora jó izmos, vastag állékony fasza van) Keef Richarrds, mintha magyar lett volna, nem vett tudomást [ignorálta] a Canned Heat-ről meg Alan Wilson munkásságáról és így úgy tűnhetett, hogy ő a blues zene Bartók Bélája. Óriási lemezgyűjteméne volt!!
Ez az irigység jellemezte Johnny McLaughlin-t is.

Van aztán a jazz gitárosok irigysége. Mutattak pl Pege Aladár bácsinak pár felvételt a Midnight Lighting posztumusz lemez hamisítványról, amin egy Jeff Smironoff nick pótpolta a hézagokat, jól hallani, hol hamisították vóna bele a Hendrix által már nem pótolható riffeket... Persze jól alátéve, hogyb 8ugye, hogy Aladár bácsi, milyen gyöngus ez és akkor még úgy beszélnek róla, mint gitárkirályról. Pege persze azut mondta, amit a Midnight lighting töltelékszámai alapján mondani lehet "Ilyent egy harmadosztályú jazz gitáros is tud!" Persze, amikor meg kell mutatni.
Én arra gondolok, hogy Hendrix ujjtechnikájába k9ötnek bele. nem beggyel fogott rá mindig a bundokra "szemből", ami "brilliáns virtuóz" látványt kölcsönözhet, csak úgy lustázva, ha megnézed a hosszú ujjaival, az egész ujjával, az ujjának azzal a részével, ami kb odaér, fogott hangokat .. alig moccannak néha az ujjai a nyakon.

Figyeld Keefnek hogy tele van a fasza Hendrix-szel! -mintha egy indexes újságírót látnék egy Kigondoltam ! bulin
A zene megtévesztő: Mindenki engedte kicsit jam-elni Hendrixet, ha meglátogatta őket, de itt Jagger és Richards cirkuszoltak [kamerán kívül persze], föl ne merjék engedni. Keef azon van kiakdva, hogy Jiminek tökmindegy voilt, ha nem húrozták át a gitárt és az alsó E alulra esett, az se zavarta, sőt, ha nagyon kötözködtek vele, akkor rendesen, a ballal fogva a húrokat is tudott úgy, mint egy átlagos gitáros.
www.youtube.com/watch?v=Rqqaw9iN0Js

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 08:12:29

@Rosszindulatú Vászka: Egy hányinger volt a 80-as években kortársként az akkori POP-ot hallgatni. Az embernek nagyon meg kellett válogatnia pl, hogy egy régebben ismert márkanévtől mit vesz meg vagy mit neveztek pl jazz-rocknak a 80-as években. Nem lehetett belehallgatni a lemezekbe, néha ugrás-a-sötöébe volt megvenni még e Herbie Hancock-ot is. Élesen emlékszem, a RHCHP-t fosnak fgondoltam. Már amit persze hallani lehettt nálunk. Amíg a Bleach-et nem jhallotam, a Nirvana is kiakasztott, olyan 12 éves nőknek fotelkarfalovaglásra való ereszdelahajamat kategóriás volt nálam... a The Cure? depis kismamakoromban hallgattam azt a 2 számot.
ez volt az egyik és önparódia:

www.youtube.com/watch?v=mGgMZpGYiy8&ob=av2n
a kibbbabámat böfiztettem erre

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 08:14:00

@Rosszindulatú Vászka: de pl a
Porl kobold kobzolta

sor a' bezzeg k'jól jött!

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 08:22:07

@Frick László Emlékzenekar: zappa azért nagy mágus volt, sztem a rock Picassoja, ha élhetek egy ijen képzavarral, soxor nem értem mit csinál, de valahogy mégis átjön és tecc.

Hendrix ügyben meg nekem az a véleményem, hogy egy nagy bűne van, a gitártépős metál. Arról tuti ő tehet. Meg Leslie West.

Nemtom láttad-e azt a filmet, ami a halála után pár hónappak készült, szar film, de vannak benne mókás részek. Pl. a két kis kötöttsapkás feka az egyik első bandájából, akik csak azt szajkózzák, hogy Jimi nem volt feka, mert nem érdekelték a fekák problémái. Fles.

Vagy amikor Pete Townshend monnya, hogy akkoriba csörögött a telefonja hajnali 3-kor, hogy haló, Erik vagyok. Mijen Erik? Hát Clapton. Te is hallottad? Ja. Nemtom mi lesz velünk. Mennyünk moziba? Ja. Szal monynuk Clapton akkoriba még nem volt akkora ász, mint késöbb, de azért tudott, Pete meg egy nagyon alulbecsült zenész, pedig zseni, szal mókás volt, hogy befordultak a kis fekától.

Sose értetem azokat a kritikákat, hogy a wooddstocki vagy a wight sztigeteki a leszálló ága, sztem épp a csúcson volt, kristájtiszta a játéka, sztem még alázta volna a sztárrokkereket, ha megéli. Pont a Rainbow Bridge a gázos szakasza, mikor belefilozofálta a hippis szarságokat a cuccba. Monnyuk a Her my train c. nóta ott a legjobb sztem, azon a filmen.

És Hendrix zsenijére a legjobb példa, hogy a Bors őrmesteres nótából mijen patent zúzós számot csinált, ojat más nem tudott. Vagy abból a Dylan számból.

Az utókor meg sosem hálás, a Pink Floydból is cihedelikus meg minden más lett utólag, holott Waters úr elég világosan monnya a Pompeii rendezőis váűltozatában, amejikibe bele vannak vágva a riportok a Dark Side-os szúdiómunkákból, hogy a "a rákkendroll nem halott, mi rákkendroll zeneka vagyunk."

Mókás nem?

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 08:26:25

@Frick László Emlékzenekar: hamár belepisáltunk a nosztalgia mocsarába, nekem egy tömör talány, hogy lett most nemrég autóreklám abból a Lene Lovics nótából, beszarás. Télleg érdekelne, ki és hogy és miért szedte elő.

Na meg itt van még egy paródia, ami vicces és szeretem ezt az emberet:

www.youtube.com/watch?v=qr_UCYnbTws

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.20. 09:42:15

@"the dragon": jellemő

hogy milyen elmaradott digitális analfabéta vagy

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.20. 09:51:18

@Frick László Emlékzenekar: nem kell kisebbíteni

érdemei elismerése mellett túlértékelt kicsit, korai halálából kifolyólag

:bocs

-Tom- 2011.10.20. 10:21:21

Az egészhez annyit, hogy nekem tényleg nincs példaképem, semmilyen téren. Azaz rosszgyerek vagyok.
Ja. Én nem számítok.
Jó. Mindegy.
A példakép a gyenge mankója.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 10:42:58

@tomsawyer: Tudod, milyen érzés, amikor gyöngének nézik az embert, oszt egyszercsak jól fejbebassza a kivagyiakat a mankójával és elszalad?

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 10:49:44

@Rosszindulatú Vászka: Pont a Rainbow Bridge idejében jött föl. Ez egy fos kis filmm iszonyú dilettáns csinálta és csak terhelte Jimit. Éppen kezdett feljönni, megvolt már az Electric Ladylend, agyondugta Bridgit Bardot-t, csináltzak neki egy fasza new york-i lakást, megvolt az Electric ladyland, csak az a gyilkos turné.. meg az a szemét geciláda, aki a sose anyagozó Billynek LSD-t nyomott a mittoménmijébe, valami kajába. Minden koncerten vacak volt a szerelés, a wight sziógeten azt a copfos ródot.. tudodmicsináélnék a gecivel... Rádióadásokat fogtak a csöves erősítők és valaki felgyújtota a szinpad fölötti izéét (ponyvát)

Tényleg nem érdekelte a Black Power. Egyszer a fekete maffia rendezett neki egy koncertet, ő meg a Corvette-jével ment és valakik kilopták belóle a gitárját. Akkor szólt a feketemaffiózóknak, hogy kéne a gitárja, meg is lett secperc alatt.

Ő nagyon jó ember volt, tényleg sefehér, se fklete se semmilyenszínű.
Ő nem szerette ezeket a mozgalmakat pl nem szerette, ha bántják a katonákat, pedig pocsék katona volt és sokat szenvedett.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 11:06:51

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Megint az a probléma, hogy "hátulról nézzük"
a már megtörténtek felől. (Az Orosz Ötök rüöhögtek bach-on, akkor még valami 50-100 kotta forgott az öregtől)
Itt van @Rosszindulatú Vászka: tévedése arróól, hogy a hevimetál 8vagy mi a farkam)Ö Jimi miatt van, nem, a stadionrock következménye. Olyan korai fazo9noké, mint ez:
www.youtube.com/watch?v=0x6chChxzV0

Igen, ezt ismerem, hogy mnem annyira jelentős, mint amilyen túlkorán távozott.

De mondom, hátulról nézzük ezt, a már megtörténtek felől.
Próbáljátok meg kikapcsolt múlttal, tehát írunk 1966-ot mi volt akkor az elektromosgitározás és akkor megérkezik Jimi Londonba.
De nagyonszigorúan mindent kapcsoljatok ki, nem halljátok a Led zeppelint, nem hallamni a Deep Purple-t, semmit se hallani, csak az van, ami van Londonban.
És akor megérkezik Jim
Hanni te, egyszer nézd már meg a Roxal Albert Hallt, a febr 24-i koncvertet. De megintcsak kikapcsolt minden egyéb későbbivel, tehát jelenkorában. www.youtube.com/watch?v=d3YBf8Lo4E4&feature=results_video&playnext=1&list=PL38834B83BEFA134E
De vegyük csak az Electric Ladyland-et. hallgasd meg jelenidejében (1968) mint ugye kocepcióduplát

mennyiminden nincsen meg igazán jó felvételen ráadásul

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 11:07:34

@Frick László Emlékzenekar: a Whight szigeteki DVD-n van az a rész, mikor már baszottul unnya, oszt int Billynek, hogy baszserszóló, oszt hátramegy sutyorognia fehér srácokkal, oszt jön ki egy mosojgós feka. Na az monnyuk szomorú rész.

Ellembe a legmókásabb a Woodstock-in az kongásimitátor, aki kapaszkodik a dobba, hogy össze ne essen. Meg a dubla DVD-sbe van ugyanaz a cucc, alternatív kamerákbúl, nagyon fles. Van az első sorba a dühöngőbe az a latin cica, aki egy iromba köjökmacskát tart a kebele halmai között, végig ottvan. De a legnagyobb fles, mikor a ráadásblokk előtt a jólöltözött kuculábú fehércsaj csámpázik elfele a sárba puci lábbal dagonyázva, na az pont ojan mint azon a blúzfesztivál sorozaton, ami Eternába is kjött, na annak a filmjén van ojan, hogy a fekák nyomják a Szentháromságt a színpadon (tonika, dominéáns, szeptin, négynegyed tizenkétütembe) a fehér picsákok meg a csipkés gömcbe a széken támasztott lábbal unottan bambikáznak, mint a Titanicon az arisztokrataimitátor középosztájbeli értelmiseggek, na az ojan volt az a picsa. Meg a sztédzs szélln a szemügés vúdielenimitátor kiscsóka az is vicces. Ojan feje, akiket verni szoktak a gimisfilmekbe a menő arcok.

Na ezeka filmek azok, amik miatt érdemes a DVD-vel veszkődni.

A Ranbow bridge meg persze, hogy szar fuilm, nem az a baj vele, hanem szarul is szól. Monnyuk mikor terheltéka virágzenét filozófiával,a z rögtön behalt és szar lett, egyedül az Elenginzbergesek jók, monnyuk szar zenék de mégis lehet szeretni, meg nem hiteltelenb, mint a Hair-be meg a Jézus Krisztusba az a nagy világbékés picsogás.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 11:10:14

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Azért tartom fontosnak Sztavinszkij munkáját a neoklasszikus korszakában, amikor elővette Bachot, hogy megmutassa, mit is ér az öreg.

Nekem semmi bajom ezzel a nemvoltannyirajelentőssel: Arra a gitárszerkóra és erősítőkókálmányra, amivel ő viaskodott a szinpadon, egy Joe Sa6triani rá se nézne, nemhogy.

Megvan? Kocsis Zoltán, ahogy a hangszerboltban a pianinot kinyitja és azt mondja az elképedt Pressernek: ezen is lehet játszani.

Semmi gond, linkelj valakit, aki a.. hogy is mondjam nehogy egy virtuózt! Aki egyet bele-bele billenteni olyan "mocskosan" tud...

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 11:13:10

@Rosszindulatú Vászka: A Voodstock különben egy afféle próba volt, a folytatása annak, annak a pár napnak ott a nyaralóból, nyilvánoös próba. Össze-vissza szokás vágni, de néha fönt van a XYT-n az eredeti sorrend. lezavraja a himnuszt eddig EZ VOLT gyerekek és most ez lesz
és onnan sejlik melő, mit szerettt volna.. ha ahgyják,.
Amerikábú begyön a zene
amerikában se kellett (a Band of Gypsys)
Az egyik riportban, amikor Buddy elsírja magát...

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 11:19:34

@Frick László Emlékzenekar: az Electric Ladyland az egyik legjobabn szerkesztett hanglemez, mióta rokkbiznic van, az nagyon rendbe van. Na ott láccik világosan, hogy merre lett volna, ha tovább él. Sztem.

A metál meg azért, mert azt a torzítós hangzást, mikor nem dalalmozik, hane absztrahál és a zúgásból jön ki a harmóni valójába és bele van komponálva aktívan a csövestorzítás a hangba, meg a gerjedés, sztem azt imitálták a metálosok, csak ugye az nem műxik lebutítva, meg a tranzisztoros szintis hangzásvilággal megintcsak fals. ojan kicsit, hogy ha rajzolok egyvonalas tusgesztussal egy pinát, az csak egy gesztuspinaimitáció, anank a vén buzgár panyolnak meg üzemszerűen ment, mert zseni volt és tudott rajzolni. Nem emléxek mejik Vonnegutban, abb festőművészesbe van erről egy elég korrekt leírás ami erre is ül.

Sztem Hendrix akaratlanul és vétlenül is nagy hatású zenész volt, legfőképp a zenészekre hatott. Mint az első Velvet underground lemez, amit kb. 1000 példányba tuttak csak eladni, mégis odabaszott rendesen, nem egy túl dekoratív zene, mégis erős, nagyon inztenzív. Szal Jimi után lett a gitár a rokkzene frontja. Asszem. Persze nyilván a leevgőben volt a dolog, talán 69-be volt a robbanás, akkor jött a Mountain, a Zep, a metálősnek tartott Purple akkor még utánjátszó popbanda volt, igaz szép reményekkel. Illetve monnyuk a 3. lemezük már hasít rokkba is.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 11:26:55

@Frick László Emlékzenekar: hehe.

Nikolaus Harnoncourt írja az Beszédszerű zene címá gyűjteménykötetében, hogy Dávid Ojsztrah egy iskolai hegedűn is pont úgy tudta volna hozni azt a tökéletes hangot. És ez nem is szépítés, az első rendes hangszerét az első nyugati haknija gázsijából soppolta, a többi gázsiját már lenyulták a komcsik, merthogy a szovjet zenész a népé, így a pénze is.

Woodstock ügyre meg ugye ott az egyik legdögösebb énekmentes száma, a Villanova junction, na azt abba villába szerezte.

A Band of Gipsys dupla CD megvan neked? Amin mind a két koncertből vannak cuccok. Pár éve adták ki, nagyon rendben van. Eredetileg ugye csak azt az egyvinyles volt elérhető. Van abból külömbe egy hatcédés is, de az még nincs meg. Majd meglesz az is.

-Tom- 2011.10.20. 11:35:30

@Frick László Emlékzenekar: Ühümm...Azér' nem tudhatom, mert mielőtt ez eszébe juthatna a bicebócának (ejtsd: kripli), kirúgtam alóla a rossz lábát, vagy/és elvettem a mankóját és már a földön tanyál.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 11:52:07

@tomsawyer: nalátod, ojan példaképet kell választani, aki legalább 500 éve halott és azt mondasz és gondolsz róla amit akarsz. Így sokkal kisebb az eséje, hogy cslódsz benne, illetve könnyebben lehet hárítni a negatív kritikákat és kedved szerint válogathacc a források közül leugatva a neked nem teccőt.

-Tom- 2011.10.20. 12:22:30

@Rosszindulatú Vászka: A szükségletekből kell kiindulni. Máshonnan... Nekem nincs rá szükségem.
Nem motivál, nem segít, nem visz előrébb.
Az ember azért választ példaképet mert hasonulni, idomulni akar titkon. Mert a vágytendenciák a fejében kielégítés végett harcolnak folyton. Egy miniközgazdász fejével gondolkodik. Lehet, nem tudatosan. Azért kell a példakép mert hasznos. Akar "valamilyen" lenni. Keresi azt a "valamilyent", amilyen leginkább akar lenni. Ezt találja meg a példaképben. Olyan tulajdonsággal rendelkezik (vagy ruházza fel az illetőt inkább), amilyen ő akar lenni. Aztán majmolja, vagy csak titkon imádja. Vagy igyekszik finoman idomulni - ez már habitus kérdése. El akar érni az életben valamit, és úgy véli, ha a választott példakép általa jónak tartott tulajdonságaira kezd hajazni, van rá esélye, hogy ő is elérje, vagy legalábbis jobb legyen az adott téren, vagy úgy "amblock".

Túl cinikus vagyok ahhoz, hogy higgyek ilyesmiben és ne vegyem észre a hibáit bárkinek, akár 500 éve halott, akár élő ember. Aztán ne rúgjam ki a mankót...egy mozdulattal.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 12:39:22

@Rosszindulatú Vászka:
Vászenykám,. Jimi olyannyira nemérdekelte a pénz, hogy az már a felkapaszkodott kispolgári és proletárkörökben (élenjáró Mick Jagger,Keef Richards és az egész majom mod piperkőcök [Towsshend]) botrány számba ment. Jimi fütyült a pénzre, ha nagyon kellett valami, kért, de egyébként nem kuporgatott, nem számoltatott el, nem vásárolt kastélyokat és vállatrészeket. Jagger, miután Brian Jones-től megszabadult nagyörömére, mérsékelte a drogozást majd le is szokott, átállt a fitnesszre. Lényegében lesajnáták őt – Clapton kivételével, meg a Beatles is becsülte, hiszen ők nem majmok voltak, hanem zenészek. Towsend gitártördelése a szarok rá, megtehetem, telik rá. Jimié inkább szertartás volt, nem is szivesen törte és fel is hagyott vele,

Jiminél hetek is számítanak, nála 3 hét egy esztendő volt, egy évben dógozott annyit, mint az Animals egész pályafutása alatt cuzammen.

Zappa nem tudott úgy, mint Picasso a maga ágazatában. Picasso egy olyan André Segovia volt, aki Bo Diddly is, ha muszáj volt. . Picasso magányos művelő volt. Zappa pedig zenekarvezető, akit mégis „szólista”-ként emlegetünk. Hideg főnök volt, felfogadta a zenekart, kivette belőlük velőig, amit lehetett aztán mehettek, persze a Zappánál játsztam, az egy idő után oklevélbe számított. Nagyon jól ismerte a szűk technikai kereteit és abból jó sokat kihozott. Mindig nálánál sokkal jobb zenészeket keresett És állandóan tanult, a 80-as évek második felére befogta a kortárs (bocs a szóért „komoly”) zenét.. alulról persze, haloványan, de ezt az iskolázatlanságához képest kell nézni. Sokan nem tudják, de Zappa a végén nem gitáros, hanem a Synclavier művésze volt az segíett neki kibekkelni a technikai fogyatékoklat, a Synclavierral lehettt virtuóz csemballista is. Billentyűfrenetizmus nélkül, mint zeneíró… parvenű is volt a hippiség mögött sznob polgár. Szerette a rendet, a tisztaságot, gyűjtögette a Nagy Látogatók skalpjait. Nagyon szeretett másokon gúnyolódni, ő magát is kicsúfolta, ha kellett, de a tizedét nem tűrte volna el másoktól abból, amit ő csak úgy osztogatott. Mégis szeretem, főleg a filozófiáját meg a gitárjátékát. De mindent, a lemezborítóit, a szövegeit, a filmjeit, a videókat. Mint embert, Captain Beefheartot mégis inkább szeretem, ha értesz.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 12:42:42

@tomsawyer: badarság. A példakép azér kell, mint a csíkos zászló meg az arab sál. Csupán identítás illusztráció, mint a fészbúk csoportok, hogy mikor csajozni akarsz vagy barátkozni, tuggyon hová tenni a másik fél. Egy csomó felesleges hiriget megspórolsz vele. Mekkora égés, hogy felviszel szobára egy pompomlányt és kiderül, hogy közbe korbácsos domina, jól elver, ráadásul a pöcsöd is begyullad a pirszingjeitől.

Nem kell ezt túldimenzinálni, mint a hippik a világbékét.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 12:51:24

@tomsawyer: A mellykasskáját egy gorilla is képes döngetni, de egy gorillának több esze van, mint az önhitt embernek.

A példakép az nem mikiegérkopírozó zsírpapír útján keletkezik, hanem az ember legyen szerény és tudjon, ismerjen el magánál jobbat.

Ha nem tudok magamnál jobbat és csak az van, ami az én igényem és szükségletem, akkor alacsonyabbrendű vagyok, mint a gorilla, hiszen a majom az embertől származik és a gorilla nem majom.
Amit itten hablatyolsz büszkén, már ne haragudj, de Dj Lie Szű csummára elkoptatta a korai antikonfúciánus-antitaóista diszkókban ie 300 előtt... Nem is magadtól mondod, hanem olyan példaképeidtől ragadt rád, akiket utólag nőcisen eltagadol magad elől.
Olyan vagy, mint egy nő, aki reggel mosdás helyett frismosdás illatű dezordorral fúkálja körbe a blúzát s aztán pillog, milyen üde.

A te tudatodatB 8ezt a büszkét, ami nem szorul mankóra9 minden másegyéb emberrel és a majmokkal meg gorillákkal ellentétben ezek szerint a jézi hozta neked karira vagy a nyusz tojta vagy nőtt benned, mint Lao Ce anyukája ódalában 81 éven át Lao Ce ugye?

Természetesen lehetek én [mármint te, az egodeista] is kiindulópont, de ha kizárólag az én szükségleteimből indulok ki, akkor DADDA! FÜLINAP
zabálok, baszok, fingok szarok húgyozok vedelek, leütöm átharapom a torkát nincs is eszem, egyszerűen azért mert ki se fejlődik.
Olyan virágládát még nem szart az olasz (= román) műanyagipar, ami gyáriállapotában muskátlit termett.. kell bele főd, meg olyan fajta növény, ami komálja a műanyagot. vannak olyan növények, amik csak a cserépedényt komálják.

Még a cicának is van példaképe, ha nincs, nem fog egeret és akkor, ha nem etetik viszkazzal, megmúrel.
Mert ösztönszerűen nem képes egeret fogni, csak úgy, hogy először látja mástól, az anyukája elenged neki egyet, de nem nagyon. Sőt, hihetelen, de macska apák is hoznak egeret.

Fejszenyélfaragáshoz kéznél a minta, de persze téged, ha a holdra raklak ki, akkor is, egyesegyedül is a hóóódon semmit se látbva tucc fejszenyelet a kápába kitalálni.

Ez a legnagyobb tévedésetek, hogy azt hiszitek, hogy egyediek és megismételhetetlenek vagytok és amit tudtok, az magatoktól nyőtt, mint erdőbe a gomba (ui a spóra nagyon kicsiny...

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 12:53:23

@Frick László Emlékzenekar: tojm mit monc, van pár tucat Zappa lemezem, monnyuk a szintis cuccai vicckategóriásak, mint az a barokk cincogás is. Az tény, hogy gondosan válogatta zenészeit. És azért van jópár lemeze, ami nagyot szól, még ma se kopott meg, mint a Mether Mania, a Joes garage a 200 Motels meg a Yerbouthi sejk, vagy a New Yorki koncertes. Azért soxor engem zavar a túlhízlalt hangszrelése. A szinfónikusos cuccai sztem felejtősek, inkább érdekesek mint jók. A koncertfilmjeit meg szeméj szerint ki nem állhatom, többet mond bennük vicceset, mint zenél. Ritkán kattanok rá, de akkor nagyon, igaz hamar el is múlik. Amúgy az iTunes-ba van egy Zappa rádió, remek stresszteszt, hány percig bírod fojamatosan hallgatni.

A virtuózirás és a technikai tudás meg a popzenébe nem feltétlenül áll egyenes arányban a zenei nagysággal.

Pont remek példa a Sones, akik a legcikibb számaikat, az Endzsit meg ezeket akkor csinálták, mikor a legjobb gitárosuk volt. Mókás nem?

Amúgy ezt a popszekciót nem nagyon szokom hallgatni, hamár könnyűzene és nem jazz akkor inkább blues meg progresszív rock, a ott vannak izgalmas kísérletek meg érdekes mutánsok. Monnyuk nekem Jimi az alap, meg a Zep.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.20. 12:53:23

@Frick László Emlékzenekar:

Ezzel arra célzol, hogy Jimi nem csak embernek, de még rocksztárnak is silány volt?! Biztos nem hallotta az alábbi életmódkalauzt...

www.youtube.com/watch?v=Psc57mBpmYU

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 12:53:42

@tomsawyer: Bicebócának kurvanagy gyakorlata van ám a mankótlanul a földönközlekedésben siklásból pl tökönrúgni meg ilyesmi. Olyan ez, mint a vakok magatartása, amit akkor tanusítanak, amikor TUDJÁK hogy látók szemei előtt vannak. Ha nem látja őket látó, akkor praktikusabban érzékelnek...

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 12:58:33

@"the dragon": Jimi eléggé antiszoc meg zárkózott is volt, nem felelt meg az akkor frissen kialakult sztárkultuszterméknek (merhogy a jimi Hendrix Experiences meg a Cream meg pár nagybanda menedzserek által kreaált formáció volt, cask ezek bejöttek meg jók lettek). Ezt a késöbbi metálosok jobban csinálták, igaz zenélni nem tudtak. Akkoriban meg a Beatles meg a Rolling Stones voltak azok a mindent beterítő bandák, hogyteljes műsor, rádióadások, moziiflmek, hakniturné mifene.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 13:09:45

@Rosszindulatú Vászka: Jimi antiszoc és zárkózott volt, -ez újság a számomra. Éppen azzal ment mindenki agyára, állandóan jam-elni akart, meg koncert és lemez, közösmunka terveket szövögélt, már bújkáltak előle...
Senki előtt nem csápolt egyébként annyi sztár, a 3/4 Beatles,
pl egyszer Jim Morrison és Janis Joplin is. Jim le akarta szopni Jimit, Janis erre egy üres viszkisüveggel fejbevágta Jim-et, de már nem érkezett jimihez felmászni: kitette a taccsot az áldozatára, Morrisonra... [Részelt az Aranjuezi(newjorki)
Clapoton nem csápolt de rettenetesen figyelt, igyekezett egy JImi koncertet se elmulasztani Szépnapokból]

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 13:11:41

@Rosszindulatú Vászka: Mick Taylort a kinézete miatt vették föl. Túl jól gitározott és ez nagyon idegesítette Keefet. Mayall nevelés volt, mint Clapton. Keef csak szeretett volna olyanokat fogni, amiket Mick Taylor már ovis korában tudott... Így aztán ki is útálta azzal, hogy túl jófiú.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 13:16:58

@Frick László Emlékzenekar: valami riportba nyafogtak régi zenésztársai, hogy nem nagyon szeretett velük együttműködni. Pár ojan jam lemeze van nekem is itthon, de a legtöbb egész egyszerűen hallgathatatlan. Talán az egy Jim Morrison-os, Johny Winter-es ami jó. A B.B. Kinges pl. elég gyenge.

Azt Clapton is monnya abba filmbe, hogy eljárt a Jimikre, meg Townhsend is.

Meg pont az Electric Ladyland felvételéről nyilatkozta valaki stúdiós, hogy mindenkit kiégetett a hisztijeivel, meg a tökéletességre törekvő ezerszeres ismétléseivel - lemez jó is lett- hogy Noel Redding már kijárt cigizni, hogy lehiggaggyon, mire Jimi inkább feljáccotta a basszert is.

Monnyuk nehéz ezekből az utólagos anekdotákból valós képet kialakítani.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 13:20:37

@Rosszindulatú Vászka: Szó szerint: Chas Chandler kempingezésnek mondta az Electric Ladylend felvételét. Mivel Noel redding szerelmes volt Jimibe, aligha szenvedett. sülve főve egyben volt az egész banda, egy szobában orgiáztak, minden... lásd a svéd turnét. Partiba vágták volna a cég aggszűz titkárnőjét is, csak az sose ért rá, feszt bőrgyógyász után kajtatott a társulatot gyötrő heveny tripper miatt.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 13:21:24

@Frick László Emlékzenekar: azok a Tayloros Mayall lemezek jók is nagyon. Clapton meg azért csicskázott rendesen nemcsak Mayall-nál, hanem Buddy Guy meg Junior Wells-nél is már a hatvanas évek elején is. A Mayall iskola azér tekinthető sikeresnek.

Azt a brit diaszpórát, Dick Heksthal-Smith, meg Anshley Dunbar meg Graham Bond meg Keef Hartley meg ezeket sokan másokat szeretem is nagyon, ott készültek remek zenemuzsikák.

-Tom- 2011.10.20. 14:27:29

Nya. Milyen jó.
Frikk te összekevered a szocializációt a példaképgyártással.
A szocializáció során tanulod meg azt, hogy hogyan lépj, hogy ne fújd az orrod az asztalterítőbe, és anyáddal ne kefélj. Tanulási folyamat része, épp úgy, mint a betűk formálása, vagy az olvasás megtanulása. Attól, hogy tantónéni megtanítja nekem, hogyan írjam a bé betűt, nem lesz példaképem a tantónéni, aki már tud bé betűt írni. Mért lenne.
Anyám se lesz példaképem attól, hogy ráültet a bilire és megtanítja, hogy ne az ágyba szarjak.
A példakép más kategória. Nem egyszerűen tanítónak ismerjük el, de magunknál különbnek gondoljuk. Én nem gondolok senkit sem magamnál különbnek. De - téves álláspontoddal ellentétesen - alábbvalónak sem.
Sem kevesebb, sem több.
Tévedsz, ha a nagyképűség felől közelíted a dolgot. Ahhoz semmi köze.
A szkepticizmushoz már inkább. Ja, hogy azt is tanultam? Szocializálódunk. Ez az élet. Tanulási folyamat. Egymástól is tanul az ember. Attól még, hogy Józsitól megtanultam azt, hogy más nőjével ne basszak, mert orron basz, nem fogom Józsit példaképemnek tekinteni. De egy életre megtanított erre és most már az "én tudásom" része.
Lao Ce-től is megtanulom a dolgokat, amikkel egyetértek. Amikkel meg nem értek egyet, azt fogom "tudni" de nem fogom alkalmazni. Példaképem nekem Lao Ce ezek után? Nem. Mert van olyan dolog, amit szerintem nem jól gondolt. Van olyan amit igen. De te vagy én is ilyen emberek vagyunk. Nem?
Van olyan dolog, amit jól tudunk már a világról, ahogy ezelőtt 2300 évvel is jól tudták.
Van olyan amit nem jól tudunk és 2300 évvel ezelőtt se jól tudták.
Van olyan amit mi tudunk jól és mondjuk 1000 éve röhejesen rosszul tudták, pl. amikor azt hitték a Föld lapos mint a palacsinta. Hozzájuk képes én tudom jobban, hogy nem az. Mért kéne hát nekem őket példaképnek tekinteni?

Nincs tökéletes ember. Nincs. Nem létezik.
Nincs abszolút tudás sem.
Nem ismerhető meg a tudás teljes egészében. Részleteiben esetleg.
Ezek a részletek minden embernél más arányban vannak.
Ami nálam megvan, lehet, másnál nincs. De nála van olyan, ami nálam nincs.
És ez a másik ember lehetsz te, de lehet 500 évvel ezelőtt élt koma is. Amit ő tudott, azt lehet én is tudom. De lehet én olyat is tudok, amit ő nagyon rosszul tudott még. Melyikünk lehet akkor a másik példaképe?
Ja, hogy én azért tudom, mert ő rájött? Biztos? És ha ő nem jön rá, akkor más sem fog? Akkor nem mástól tudnám? És tudok-e olyat, amire meg nem jött rá, ergo hiányos volt a tudása? Ja, hogy azt máshonnan tudom, vagy máshogyan jutottam el a tanulási-szocializációs folyamat során odáig? Lehet. De ha én mindenhonnan begyűjtöttem, akkor a részek egy egésszé bennem álltak össze. És a részek összege mindig több mint az egyes részek önmagukban. Még így hiányosságaim vannak. Másnak az a hiányos rész megvan. De neki lehet, az nincs meg, ami nálam igen.
Nincs abszolút tudás.
És ezért senkit sem fogok magam felé helyezni. De senki sincs alattam sem.

-Tom- 2011.10.20. 14:34:16

@Rosszindulatú Vászka: Ez is egy felfogás. De nekem pont olyan érdekes egy domina, mint egy pomponlány.
Csak más miatt érdekfeszítő.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 15:35:49

@Rosszindulatú Vászka: Hát eeggeeen, Alexis Korner nagyon kemény volt (az óvóbácsija pl Jagger-éknek)
ez nagyon kemény:
www.youtube.com/watch?v=2RcxqavyKnU
de van ennél keményebb ugyanebből, csak nem lelem

Frick László Emlékzenekar 2011.10.20. 15:43:30

@tomsawyer: Miért kéne "tökéletes embert" példaképül választani. nem vagy képes elvoönatkoztatni a szó csomagolásától, a [étel neve]t is [csomagolás]ostul eszed?

Egyszerűen kell egy másik, rajtamkívüli pont, hogy a horizonttól való távolságomat fölbecsülhessem.

Én egy folyamat része vagyok ... közösségi termék.

Persze hazudhatom magamnak, hogy én vagyok én, a kocsma közepén.

De a kocsma a faluszélén van, kurta is, azaz kb murcipeshedéstől lőrehígításig tarthat nyitva. ÉS odarúg ki a Szamosra.

Kétségkívül kellemes álláspont a tiéd.

Ha megnézed, amit frank Zappáról írtam, példaképem -alavetően nem értek vele egyet, hiszen én teista vagyon. Ő pedig azt mondja: "Legjobb tudomásom szerint nincs isten" Ő az egyik példképem. Nézd meg, mkit írtam róla... Szerintem egészen reálisan, az összes hibájával látom.

Azt hiszem amivel összekevered a dolgot, az a fun-ság. Behúmott szemmel, ragacsos bugyival toporogva a tűsarkúval sikoltozni, hogy Póóól, Póóól, Póóól. Ne feledd, nekem meg kellett érnem a traumát, a váltást, amikor a csajok 1980 december 9-én reggel elkezdtek sikoltozni, hogy John! John...

A példaképválasztás, az nem a FUN-ság édes mocsara.

-Tom- 2011.10.20. 16:40:53

@Frick László Emlékzenekar: Nem erre gondoltam. Nem a tökéletest, hanem a "nálam többet" említettem. A "felettem állót".
Az valóban egy kiindulási pont, hogy abszolút nincsen.
Vagy tökéletes nincsen. DE CSAK egy kiindulópont.
Ahhoz, hogy valaki példaképül válasszak, nálam többnek kell tekintenem valamiben. (bár nem tökéletesnek, de többnek)
Nem tekintek annak senkit sem.
Valamiben úgy kell(ene) éreznem, jobb mint én. Az első részét úgy is fogom vélni (miért ne lenne bárki bármiben jobb mint én? Nagyon is elképzelhető. Pusztán azt vitatom, én miért ne lennék mástól jobb bármiben? Ha ez így van, egyiken se vagyunk a másiknál jobbak. Mert kiegyenlíti egymást a dolog.)
Ennyi amit állítok.
Nem "funság". Aki fun, az valóban nem látja a sztár - vagy az imádott idol hibáját. Tökéletesnek képzeli. Egyáltalán nem erről beszéltem.
Pusztán leszögeztem, hogy nincs abszolút tudás. Vagy tökéletesség. De csak kiindulópontul szögeztem le.

Aki példaképet választ, az látja a hibáit az idolnak, de úgy véli, az illető (nevezzük Pólnak) nála valamiben jobb, több. Én meg úgy vélem nem az. Vagy ha igen, (mert mért ne, oké) akkor én másban vagyok Póltól jobb. Ergo kiegyenlíti egymást a dolog.

De köztudottan egy furaember vagyok, mit számít hát a véleményem. Nem igaz?

-Tom- 2011.10.20. 16:47:40

{legyint} Ahogy nem ismerem el az abszolút tudást, és azt, hogy arra lenne mód vagy lehetőség, úgy nem ismerem el azt sem, hogy bárki felettem áll bármiben. De szorosan ezzel együtt magamat sem tartom bárki/senki felett állónak. (Így az "én vagyok én a kocsma közepén" nem állja meg a helyét, mivel semmilyen kivagyiság, vagy bármilyen beképzeltség és egocentrizmus nem vezet, de ezt már említettem.)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.20. 17:10:39

@tomsawyer:

Na ne viccelj már! Elvégre ha alaposan megvizsgáljuk a kérdést, világosan látszik, hogy nálad tulajdonképpen majdnem mindenki jobb mindenben...

-Tom- 2011.10.20. 17:19:21

@"the dragon": Kétségtelen. De három dologban elég tűrhető vagyok.

Rosszindulatú Vászka 2011.10.20. 17:25:54

@Frick László Emlékzenekar: úgy van. És akkor Mayall-tól nagy ravaszul eljutunk a legnégerebb apró fehér emberhez, aki mókásan fest a War borítókon:

www.youtube.com/watch?v=DNB_v1yHOms&feature=related

-Tom- 2011.10.20. 17:28:49

@"the dragon": Ne a saját kvalitásaidat hangsúlyozd. Szemellenzős látásmód.

De mondok egy példát: mikor azt mondom pl. egy írásra, hogy szar, az nem azt jelenti, hogy az illetőt kevesebbnek gondolom magamnál, vagy alábecsülöm (lásd mint fenn), hanem azt, hogy biztos vagyok benne, ő kiváló géplakatos vagy szövőnő(amihez amúgy nem értek egy fikarcnyit sem, ergo máris abban több nálam, jobb nálam) de írni, azt nem tud.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.20. 17:34:30

@tomsawyer:

Na jó, halljuk azt a három dolgot... De azt kikötöm, hogy az írás és a jogászkodás nem lehet közte, mert akkor azt hisszük, hogy csak viccelni próbálsz!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.20. 17:34:44

@Frick László Emlékzenekar:

Ennyi sok zenészkomment után csak a történelem kedvéért jegyzem meg, hogy egy ideje már nem sértődök meg rajtad és azon, amit mondasz nekem meg a nikkemnek, azt hiszem, fejlődtem.

-Tom- 2011.10.20. 17:35:30

Ezzel nem azt mondtam, hogy a 3 közül az írás volt az egyik. De nem is a te kvalitásaidat próbáltam magamnak vindikálni.

-Tom- 2011.10.20. 17:38:56

@"the dragon": Lásd mint fenn előző kommentem, nem volt közte.

Nem érdekes, melyik az a három.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.20. 17:41:41

@Levéltáros:

De azért csak visszakérdezhetnél már, hogy ki a faszom az a Bogi/Zsolt/Hanni, mert így aligha érthetjük az igazi összefüggéseket!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.20. 17:43:49

@tomsawyer:

Feltettem egy kérdést, az a minimum, hogy válaszolsz rá. Ha nem tartod érdekesnek, akkor is! Mert én pl. ettől még simán röhöghetek rajta, ami igazi felüdülés lenne a sok hótunalmas kommented után...

-Tom- 2011.10.20. 17:54:01

@"the dragon": Eddig azt hittem te vagy itt az én szórakoztatásomra.
Ne fordítsd meg a szerepeket.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.21. 05:25:53

@Levéltáros: Nalátod. Amit neked mondok, azt ugyanis nem a nickednek. Mér'? A Hírcsárdában kapni kávét? Férős a parkolója? Pl Frick László feszt részeg volt, egy szinte kibirhatatlan link alak, nagy igérgető.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.21. 05:34:23

@tomsawyer: Senkinek nincs véleménye, mindenki szajkóz valamit, ezt ugatom, mióta. Neked esélyed sincsen saját különbejáratú eredeti új, eddig sosemvolt gondolatra.
Nekem már van ilyen:
"Szokjatok le az evésről és [legalább] búcsúpillantást vethettek a tökéletesre."

Hasonlatos vagy azokhoz a zenészekhez, akik nem csupán hazudják azt, hogy ugyan ők senki más zenéjét nem hallgatják meg, hanem tényleg komolyan is gondolják és gyakorolják is. Éppen azért nem is tud az ilyen zenész semmi eredeti.

Zappa pl azért is jó példaképnek, mert ő maga magát úgy alakította, hogy nem föléhelyezhető senkinek (semminek)

Frick László Emlékzenekar 2011.10.21. 05:38:30

@tomsawyer: Nem te tehetsz arról, hogy nincsen véleményed, hanem papagájgép vagy. Igaz, szelektív. Jó régen az a törekvés, hogy ne legyenek képesek az emberek önálló véleménylkotásra.. még gondolkodásra sem. Az iskola sem vitatkozni, sem érvelni nem tabnít meg senkit. Ezt tetejezte nálunk a moookszizmus azzal, hogy haladványszerű világképet hoaxál.
Itt van mindjárt a vallásgyűlöleted, de hogy akarsz valamit rendesen és mélyen gyűlölni, ha nem érted meg?

Ki az okosabb, a bölcsebb az Iván Gábor elemér - Brendel Mátyás vitában? -holott egyiküknek sincsen igaza.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.21. 05:43:15

@tomsawyer: Ugyanis amit te valláskritikádban értés[ed]nek gondolsz, az szajkózás, végiggondolatlanul.

nagyon érdekes pl a kép, a sperma a biblián. Nem is eredeti kép, de eleve elhibázott, hiszen a sperma nem szar, nem húgy, nem genny és nem fika. A sperma fikulása [szarráválása stb] eleve tévedésen alapul. Ugyanez a biblián végigvezethető, ráadásul az Ótestamentum van felül (a borító alatt)

És ez még semmi, ráadásul szofisztikusnak is képzeled magad... Ez különben az egész netokrata társadalom egyik súlyos (mármint persze nem az én számomra súlyos) tévedése...

Rosszindulatú Vászka 2011.10.21. 07:46:14

@Frick László Emlékzenekar: a problémásabb részt simán lehazuggyák mostanság a katkók meg a refkók is, ahol szokás kirakni a Szentírást, szállodákba meg ijesmi csak Újszöveccséget szoknak mostanába. Egy csomót spórolnak is ezzel.

A sperma dolog jó meglátás, jelzem az is csak az első részbe van, az meg úgyse számít, csak, ha valami abberráció vagy rossz példa kell a szentbeszédbe.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.21. 07:51:52

@Rosszindulatú Vászka: Azok a Gedeonisták, lassan tagolom: Ge, de on -isták, akik elspórolják a Régiszövetségi írásokat a szállodavendégek elöl. Gedeon Társaság, ha értesz GEDEON. (Angolul Gideon).
Szerintem te katkókat meg refkókat még csak index tálalásban láttál

Ez az ember Jézus útját járta be , a buddhizmusból jött vissza , ha fejből jóltudom, valami 42 éves korában szentelték pappá. Nem ijesztegetni akarlak, de az a gatya, amit felkötni az indexnél osztoganak a katkók & refkók ellen, kreppapirból van és nem vízzáró.

www.youtube.com/watch?v=eHskDkAQN5o

-Tom- 2011.10.21. 10:37:20

@Frick László Emlékzenekar: Nem akarlak kiábrándítani, Frikk, de Hannibalal egyetértve, egyrészt mindig túl komolyan veszel, vagy nem eléggé,- az se jó. Másrészt eszem ágában nem volt itt "véleménnyel" akadémiai székfoglalót tartani, pusztán merészeltem azt leírni, hogy nincs példaképem. Mivel ez egészen elképzelhetetlen volt számodra, így próbáltam indokolni, és elhitetni veled, nem most találom ki, hogy nincs, hanem harminc éve nincs. Sose volt. Kamaszkoromban sem. Egyetlen plakátom, falra felszögelve nem volt soha, néhány komolyzenei cédén és egy jazzlemezen kívül semmilyen zenei anyagom nincs itthon, sose hallgatom, hidegen hagy, és sose volt.
Kamaszkoromban sem. Volt egy Guns'n Roses albumom, amit ajándékba kaptam. Azt meghallgattam, nagyon jó, kicsit zajos. Ennyi volt a reakcióm. Szegényes? Az. De el kell fogadni, hogy vannak másféle emberek, mint te.
És az élet más területén is ugyanaz a viszonyulásom a dolgokhoz.
Nem tiszteltem soha senkit mint példaképet, mert mindig úgy véltem, az emberi elme határtalan, és én is képes vagyok arra amire más, más téren, vagy ugyanazon a téren, és inkább magamban hiszek, mint bárki másban. Köze nincs a nagyképűséghez, vagy önhittséghez. Egészen másról szól a dolog. De egyszerűsítsük le: különös természetű ember vagyok.

Ami a vallásgyűlöletem illeti, erős tévedés, talán Tóta W-vel keversz, bár őszintén szólva az ő munkásságát sem tanulmányoztam. Hallottam, hogy van valami gondja, de hogy pontosan mivel, nem tudom, három cikket ha olvastam tőle, sokat mondok. Nem hazudok, tényleg így van.
Az egyházat talán nem kedvelem, a vallás tekintetében meg nem tudom megállapítani, hogy mi az igaz, mert úgy vélem kevés hozzá az ismeretem. Ennyi. Ezért nem foglalok állást hitbuzgón semmilyen oldalon. Viszont a kettőt soha nem mosom össze.

Nagyjából hasonló hozzáállás miatt életemben nem voltam pártrendezvényen, nem voltam párt tagja, és szinte teljesen hidegen hagy a politika. Jókat röhögök rajta. Ennyi. Ja, hogy közben az én bőrömre is megy, és hát a gazdaság! Jaj a gazdasággal mi lesz? Leszarom. Elmegyek más országba oszt jónapot. Ja, hogy idegenszívű vagyok és hol marad a hazaszeretet? Mért kéne nekem azt a hazát szeretni, aki engem nem szeret? Nem értem. Az egyoldalú dolgokat sose komáltam. Szociálpszichológiai alapvelv (lásd Aronson) hogy aki minket szeret, azt viszontszeretjük. Aki meg nem szeret, azt előbb utóbb mi se fogjuk szeretni. Nagyjából ilyen a viszonyom elég sok dologgal, (itt is) úgyhogy lehet benne valami.

Semmit se szajkózom, és életemben semmilyenista nem voltam. Ha nagyon akarom agnosztikus, (már hitéletileg,) de úgy alapvetően nem akarom azt se. És ha nem muszáj, nem adok nevet a gyereknek.
Nagyjából nem is tudom, mi milyen ista.
Lehet, hogy olvastam már róla, de nem akarok ezzel foglalatoskodni naponta, és azt kutatni magamban - elég narcisztikus és rögeszmés módon szerintem - hogy most ha azt gondolom, az izésita, ha meg ezt, az izésita. Vagy nem? Vagy hogy? Vagy mit is gondolok én? Elég jó-e, ha ezt gondolom? Az izéista vagy izéista, vagy ne adj isten izééista??!
Leszarom.

Másrészt viszont úgy vélem, pontosan úgy keletkezett, vagy "készítődött"- hogy ilyen szép, műkifejezéssel éljek - a legtöbb filozófiai elmélet, hogy ad1: kiindult egy másikból és azt cáfolva, de félig-meddig elfogadva eljutott valahová, ad2: kiindult belőle és az ellenkezőjét állította, ad3: kiindult belőle és a másikból, meg a harmadikból és ezeket szintetizálta, azt mondva, hogy ebből ezt, ebből ezt, ebből meg ezt fogadom el. És EZ AZ ENYÉM. Ami mint látjuk három másik részleteinek egybegyúrása. Ezzel egy új alkotása.
Ha ez így van, akkor most vagy ezek is szajkóztak baszod, vagy néddemá' ez a módja egy önálló filozófiai vélemény kialakításának, hacsak nem a jurakorban élsz, amikor még egyetlen másik se létezett, ergo ami vagy két őslény lemészárlása között eszedbe jutott, az kibaszott eredeti gondolat lesz, garantáltan, lesz róla szertifikét is.
Attól eredeti a jelenkorban egy gondolat, hogy különböző arányban szintetizálja- gyúrja össze mások gondolatát, és abból egy saját egyveleget alkotva, az csak rá jellemző, arra aki mondja, mint egy ujjnyom. (nem lenyomat, az pongyola!)

Na, akkor előrebocsátva a sűrű elnézést kérésemet, tennék egy -két javaslatot:

Engedjük meg nekem, hogy ne legyen példaképem.
Engedjük meg nekem, hogy teljesen zagyva és sok helyről részleteket kiragadott, SAJÁT egyvelegemben gondoljam azt, hogy miért nincs. Ha már magyarázni kell nekem azt feltétlenül, hogy miért. A rövid indok az lett volna: mert én ilyen vagyok. Ennyi. Ez vagyok én. Ilyen voltam 7 évesen is, meg 16 évesen is. Kibaszott fárasztó koma, és furcsa idegesítő, de ilyen. És nem tud másmilyen lenni. Se jógyerek, se rosszgyerek. Mert magasról szarik rá. Se más, csak Tamás. Tojik arra, mi az elfogadott, és tojik arra is, tetszik-e másnak, vagy az Indexnek, vagy elég eredeti-e. Neki tetszik. Ő így gondolja. Nincs kedve megfelelni, hogy elég JÓ legyen, neked, vagy másnak. Mert mások meg neki nem elég jók, mégis összeszorított foggal ezt nem hozza naponta a tudomásukra. Vagy elfogadod így ezt az embert(vagy nevezed nicknek, tőlem), te is más is, vagy nem, és hidd el, azt is le fogja szarni, mert itt a neten ha valamire megtanították, akkor az, hogy nem érdemes tisztességesnek lenni, és a másikra egy szikrányit is odafigyelni.

Végül szögezzük le, hogy nem volt rossz provokáció, de ugyanakkor könnyen érvelhető volt. Mivel személyeskedéssel indított, túl könnyen is. Talán.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.21. 11:25:03

@Frick László Emlékzenekar:

a korszak egyik meghatározó blues-rock gitárosa

az sem kevés

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.21. 11:31:55

@Frick László Emlékzenekar: Bachot - először - Mozart fedezte fel:)

tessen meghallgatni minden idők egyik legnagyobb zenéjét, az 550-es nagy g-moll szimfóniát, annak is kontrapunktozó(!az akkoriban erőst avíttasnak, maradinak számított) menüettjét

www.youtube.com/watch?v=VVZc8IOo4QI

Azután még sokan, sokszor, a romantika is, meg minden korszak újra és újra... ami nem kisebbíti Sztravinszkij érdemeit, csak kontextusba (punktusba:) helyezi

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.21. 11:33:43

@Rosszindulatú Vászka: ha már, akkor a Purple a hard rock őse, a metálé a sabbath

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 07:42:32

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A Hard Rock is sokkal korábbi. Frank Zappáék már 1964-ben játszottak VICCBŐL hard rockot. A fuzzpedal feltalálásig a hardrock nem szólt olyan nagyot, ez lehet a megtévesztő..

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 07:43:59

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A médiasulis tankönyvekben vannak benne ilyesmik, hogy mitől a Purple, honnatól a Sabbath. A gyerekeknek mindent rendszerbe kell tenni, elgyen eleje, vége, közepe, pl a gőzgépet találja föl James Watt, mert neki tudjuk a nevét.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 08:04:30

@tomsawyer:

Sok embert meg lehetne ölni azzal, ha szembejöveszteném vele ifjúkori önmagát. Elég lenne egy pár órás The Best of video.

Olyan nagyon nem különbözik kettőnk véleménye, mint amennyire kardoskodunk. És persze mindketten tudjuk, hogy kardoskodni nem szabad.

Jópár ember van, aki engem nem szeret és én szeretem mégis.

Az internetet pl arra használtam, hogy párbeszédekbe kerüljek bele. Minthogy az életben egyébként sokat kell ha.lgatnom és az életben nem találkozom emberekkel, akiket érdekel az, ami engemet érdekel. Ennek megfelelően nem azért állítok valamit, hogy azzal másállítást megdöntsek vagy megdönthetetlen fölé magasodhasson az enyém, hanem azért hogy bepróbáljam: felborul-e. Ha megdőlt, újraállítom, megdőlt, újraállítom, de lehet, hogy elfogadom s úgyhagyom.

Mások álláspontját is állítom, próbálom, beakasztom a láncát, ne csússzon szét.

Igen sok az önmagával megdönthető álltás. nem akadályozni kell az állítást, hanem megengedni, mert csak az dőlhet el, amit fel (meg)állítottak. Ez a fajta vita és érvelés, amit a mai síklogikus netolratív ostobizmusban elképzelni sem lehet már. "Mér állítanám én a más kijelentését, azér gyöttem , hogy lerombójjam!")

A nincs példaképem az kb a Nincsen anyám (se apám). nagyon jólhangzik, poetica, értjük, én is vertem rá szűkített akkordokat, punk. Természetesen, hogyne lehetne neked is dallni a nincsenapám seanyám-t (nem at, hanem néma -t)

Ha lepottyantallak egy dzsungelbe mauglinak, akkor hány szót makogsz magadtól.
Én -szerencsém volt- rengeteg olyan elmével találkoztam, akiknek a szókincse 6 évesen 30 szóból állt. Tisztában vagyok az intelligencia és a műveltség különbségeivel. Ismerek szinte analfabétát, aki az ország egyik csúcsszuperintelligensésművelt családját fingatta meg. És nem verőemberekkel. Természetesen azt is tudom, hogy nem a majdnemanalfabéta nyersintelligenciája győzött, hanem az okosak önhittségük áldozatai
megengedem persze, legyen úgy, ahogy akarod, ha te úgy akarod, hogy nem volt példaképed, akkor legyen úgy :)

Az ujjnyom a kép
a nyomat a kép és amin van
teghát ujjnyomot rögzít a

és ujj[le]nyomatot tesz az asztalra nyomozótársa elé

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 08:24:03

@Rosszindulatú Vászka: Nem voltam már gépközelben, amikor ezt fejben kiötlöttem neked. A kereszteslovagokra emlékezte engem a jóoldaligondolkodási gyárilagateista jógyerekség (ugye a katkózók és refkózók) Ugye, a keresztesek a szaracént csak nagyon sokáig elképzelték,. Meg-megvíttak egy-egy szaracénnal, de úgy istenigazából ez egy olyasmi volt, mint a kampf, amit Tóta folytat Ami csak nagyon ritkán, a misebor cucnál vagy a katolikusklersztből képzett fefkókra nyomkorászott nyilaskeresztnél bukott ki. Van összesen refkóba a Hegedűs Lóri és béneje meg a zapja... él még? meg mittomén, de úgy istenigazából polémia nincsen

Ahogy a keresztesek szalmabábok fejéről verték le amnit elképzeltek a szaracénok fejére, azt az izét. És mindig győztek és jóül is szórakoztak. Fogtak pár szaracént, azokkal is elbántak.

Kb ez történt az amerikaiakkal Afganisztánba vagy Irakba készülődvést.

Megalkotja Kocsis atyát majd szétfikázza.

Vizsgáld meg a széjjelfikázott ratzinger képet
és Ratzinger változását Wojtyla ülepe helyén.. Hány 80 körüli ember képes így változni? Nézzük azok szemszögéből, akik püfölnék Ratzingert. hagy kérdezzem meg:szerinted szalmabábot csépelnek a jógyerekek Ratzingerként vagy egy valósabb figurát? [-> Ratzinger és az internet]

Pl a katkók között van egy figura, nagy, jelentős, akinek semmi nem jut a fikából, mert nem tudnak róla a jógyerekek, pedig ez a figura aztán reá-fika-hányás nélkül is már fika...

arról nem is beszélve, hogy ezek régi magnókazetták, a katkók és refkók és közben a CD is megyen kifelé a divatból...

Szüremlenek át persze valóságelemek is a poltikikából, ugye, aki politikát FOG (vesz/ragad) azáltal vész, ha pap is. (-> opportunuizmusként felfogni Jézus mondatát arról, mit kell adni a császárnak)

Én egész netes ámokfutásom alatt összesen néhány olyan párbeszédsorozattal találkoztam, ami jógyerekek és képzett -éppenséggel református- teológus között folyt. ne tudd meg, egyedül hogy .. a legyalázásneem jó szó, nem bántotta ő az ellenfeleit... egyszerűen félkéz elbánt hárommal is.

Soha nem felejtem el figyelmeztetni a nékem kedves jógyerekekt: Ügyeljetek gyerekek, élesen azokat a kardokat, vastagot a kelevézből, keményfából! Tessék szépen zsírzni a szerszámokat.. "Minek, szar-a-cén a szaracén egy fos, hűjje, búta, tökfejű a szaracén!"

És bár ez a kép is széjjelfikázható, nézzük csak végig. különböztessük el ugyanis az arab kultúrát ( Granada ) a töröktől... Vizsgáljuk meg ott az arab kultúrát, ahol a türk belepocsékolt, az mindenkinek megvan, ahogy a görög kultúrába máig láthatóan belerothasztott a türk.. de az arabba is [-> Egyiptom]

próbáld a képet ne összefikázni addig (vagy széjjel) amíg nem értelmezted.

-Tom- 2011.10.22. 11:51:11

@Frick László Emlékzenekar: Önmagamat megint ismételni nem fogom a "Maugli-alias tanulási-szocializációs folyamat" témában, mivel ezt egyszer leírtam már.
Ott fent olvasható.
Elölről meg nem kezdem már megint leírni mint egy beragadt gramofon, újrajátszva.

Más kiindulási pontból más következtetésre jut az ember, és totálisan más a kiindulási pontunk.
Úgy véltem, ha valaki, és valahol, akkor itt talán akad ember, aki ért engem, és nem félreért.
Ha az általam semmire se tartott blog.hu-n az általad jógyereknek nevezett "piszokjóemberek" írnak rólam olyanokat, vagy írtak anno, a: "budai ficsúr e' bazmeg", vagy a: "lenézi ám ez a bőcsészt, kitudja kinek képzeli e' magát", vagy: "önhitt majom, majd mi jól helyretesszük" - témakörben, akkor gúnyosan megrántom (megrántottam) a vállam, és nem pazarlom arra az időmet, hogy elmagyarázzam nekik, köze nincs az önhittségnek a dolgokhoz, inkább ellenkezőleg(úgyse értenék, mert nem akarják), nem vagyok budai úrificsúr, lehet, hogy annak akartak nevelni,(vagy ki tudja...ugye) de mivel utáltam pl a dolgot, és azt aki próbálta, így nem jött össze neki, harmadrészt meg magam is bölcsészféle vagyok, van olyan végzettségem, és nem áll távolt tőlem a gondolkodásmódjuk, csak azóta másra kellett trenírozni az agyam, másféle rendszerben kellett gondolkodnom.
Nem magyaráztam el, mert nem ér meg egy szót sem nekem. Mert miközben engem akartak nagyképűnek beállítani, olyan fokú visszataszító arcossággal leckéztettek volna, amitől nem áll távol a 420 volt belevezetése bárkibe heccből, vagy mert úgy érzi, ő arra felhatalmazást, jogot, esetleg egyszerűen csak lehetőséget kapott. Adj a kisember kezébe hatalmat, (akár minimálisat is) és garantáltan visszaél vele.
Egyszóval leszarom, akkor is leszartam őket, és leléptem, (nem is jöttem vissza. Legfeljebb ide írok kommentet néha.)
Meg mert tudom, hogy csak alibi volt, valamivel indokolni és fedezni kellett, miért vagyunk menthetetlenül irigy, kicsinyes emberek.
De nem tőled vártam, hogy megismétled most azt a lózunghegyet, amit ők anno szajkóztak (ha már szajkózás...)Sztereotip, és felszínes, "fogást találni rajtad mindenáron" - törekvésben kiizzadt dolgaikat.

A "minden ember egyenlő" elv minden téren sajátom, ebben hiszek, ennek része, hogy nem szeretem, ha bárki felém próbálja helyezni magát, én meg magamtól biztos nem fogom felém pakolni semmiért sem. Nem arról van szó, hogy nem ismerem el a tudását. Vagy nem tartom nagy dolognak, amit véghezvitt, elért, hanem arról, hogy hiszek abban, hogy mindenki képes elérni bármit, amit akar, mert éppen olyan határtalan elmével és elmebéli lehetőségekkel van megáldva, mint bármelyik másik embertársa. Nincs köztünk valódi különbség. Ha valakit "hülyének" vagy "ostobának" definiálok, nem azt jelenti, hogy ő nálam hülyébb, pusztán azt, nem használta a lehetőségeit eddig, nem hajlandó az agyát használni, ezért dühös vagyok rá, mert kéne, volna rá módja. Mért nem teszi?
Valóban nincs akkora különbség a te és az én nézetem között, csak teljesen máshonnan közelítjük meg a kérdést. Valójában egyetlen ponton van eltérés: kell-e emiatt (az elért dolgai miatt) nekem őt az átlagos, minden ember felé irányuló, (nézetem szerint alanyi jogon nekik járó) tiszteletemtől jobban is tisztelnem? (Ami a tisztelet minimuma, és az emberi mivoltból fakad) Szerintem nem kell. Szerinted meg igen.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.22. 12:27:35

@tomsawyer: nekem tetszik, amit írsz
Feltehetőleg homoszekszuális vagy, mert mersz az érzelmeidről írni. Regisztráltam a szánalmas blogodra is pár hónapja. Nem emlékszem, hogy hozzászóltam-e. Buzis, ömlengős, de bírlak. Mindennek dacára.

Commandante Jayasuriya 2011.10.22. 13:05:05

@tomsawyer:

Ne vedd ám komolyan @ripőkőt.
Rendes srác ám, csak akkor buzul ha józan. Igaz ez mostanában nem fordult elő vele.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.22. 13:13:21

@Commandante Jayasuriya: Felmérgesítettél, dühömben meghívlak egy kanta mőcsényi zöldveltelinire!
Ja, és dragon buzi!

-Tom- 2011.10.22. 13:59:38

@ripők: Ez megható, és viszont. Te vagy a 7. olvasó. Gondolom a naljaumpaglia transzvesztita név mögött rejtekezel. Ki akartam baszni onnan, jó, hogy szólsz. Akkor marad.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.22. 14:06:01

@tomsawyer: Sajnos már nem emlékszem a fikanikkemre, nyugodtam baszd ki. Ehh, úgyis hülyeség az egész.

-Tom- 2011.10.22. 14:28:29

@ripők: A senkilend? Ja. Hülyeség. De legalább teljesen független, és senki nem mondhatja, hogy az "ő felületüket" használom.
Engem nem szoktak ilyesmire méltatni egyébként, úgyhogy hadd bődörögjek itt a hokedlin még egy keveset, (miközben horgolgatok egy rózsaszín kesztyűt)- mielőtt kibaszom.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.22. 14:37:35

@tomsawyer: Bődörögj baszki, én lehanyatlom. Még visszafordulva kikacsintok a gumírozott álcám alól: kurvára hasonlóan gondolkodunk. Csak én nem vagyok buzi. Ellenben dragon de.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.22. 14:43:15

@ripők:

Csak mert Catonak bejött ez a fajta szuggesztió Karthagó vonatkozásában, azt hiszed, hogy idővel rád fanyalodom? Hát, ki kell ábrándítsalak...

Commandante Jayasuriya 2011.10.22. 15:37:13

@ripők:

És mijafsz van a kanta zöldveltelinivel?

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 07:52:31

@tomsawyer: Azért ragadt le a gramafon, mert minden bizonyításod így kezdódik, om mani ÉÉÉÉN om mani ÉÉÉÉNNNN ÉNNN
Vagyis ha leredukáljuk a vitánkat, akkor te az
Én vagyok én a kocsmaközepént dalod
én meg a neménvagyok neménvagyok-at szajkózom.
Általában nm szoktuk sokrabecsülni a kocsmát, ahol iszunk.
Mondjuk vannak szociálisivók, akinek a szájában IV. fázisú idültalkoholistaként is otthon a négy fal között vagy apunál a dönögő méhes ölén olyan keserű, mint 8-9 éves korban..
Azért nem sok blog-cég mondhatja el, hogy ott a közreműködésével későbbeni parlamenti párt alakult. és powerelődött, majd a kihordás után persze vérben és mocsokban kilökődött, de utána azért a baba buba is maradt, kint is van, de sose szűnik meg egészen kiszaadni a madzogja. E' jó hosszú lett, de arra mutat rá, hogy attól, hogy te a kocsmaközepén azt mondod, hogy (egy ÉN-nel kezdődő mondatot) attól még mákszem se vagy abban a gépezetben, amiben úritökök is a sajátlevükben peshednek föl.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 08:00:43

@Commandante Jayasuriya: Ezt jól megragadtad, ez mindik tetszett a rovásírásosokban, hogy milyen autókat preferálnak. Újabb anekdot.
Még a rovásírás bevezetése előtt egyszerűen egy hazaffyjass érzelmű magánfuvarozó elhatározta, mekkora az az összeg, amit hajlandó ráfizetni azért, hogy néki magyar járműve legyen. 20% volt ez a pénz, ami azon járműkategóriában kb 30 millió Ft 20%-a. Elment a magyar gyárba, ahol magyarossan láttk vendégül, nem úgy, mint ha az index szerkesztőségét én meglátogatnám, hanem körbevezették, mindent megmutattak neki és nem zárkóztak el a mindössze 10 autó legyártásától, hiszen eleve 1-2 példányos flották legyártására sepcializálódtak. Természtesen 30%-kkal lett volna drágább -egyenesen a gyárból, értékesítői hálózat nincsen. Ez egy olyan gyár, ahol mindenféle külföldi köcsögönek is sírva kell könyörögni azért, hogy 20 %-.kal többet fizethessenek a 20%-kal gyöngébb termékeikért. Milyen a magyar, büszke, rábólint az árra, ekkor jönnek elő a farbával, az első autó átadása a következőötéves terv harmadikfelében várható. Jó, akkor felállt a mélymagyar és vett Tatra-kat, hiszen a Tátra (Fátra stb)egykor Nammamarósszágh része volt végülis.

-Tom- 2011.10.23. 11:10:22

@Frick László Emlékzenekar: Csodálatos komment megint. Valahogy feladtam azt megértetni veled, hogy minden vélemény, mindenkié úgy kezdődik, hogy "én úgy gondolom" vagy "szerintem". Hacsak nem X vagy Y véleményét "szajkózom", ismételgetem szolgaian ugye.
Ha te másét mondod, az öröm. Neked. Vagy nem. "ÉN" meg a saját véleményem szoktam leírni mindig.
Utoljára írom: NINCS köze a nagyképűségnek egyik kommentemnek sem. Legfeljebb a határozottsághoz.
NEM vagyok ateista, agnosztikus vagyok legfeljebb.
Nincs zavaros politikai véleményem, mert soha nem hangoztatom a politikai véleményem, mivel nem érdekel a politika.
Azért kellett leírni megint, mint gramofon a dolgokat, mert vagy nem akarod megérteni, amit írok, vagy nem érted. Egyik se egy jó feltételezés. Egy szóval tudnám röviden mondani, hogyan nevezik az elsőt, és hogyan a másodikat. De nem teszem. Igen "ÉN" tudnám írni. De "ÉN" nem teszem.:)
Szerintem (ÉN szerintem) beszéljünk a Hírcsárdáról. TE mint rajongó, ÉN mint értetlen.

-Tom- 2011.10.23. 11:35:09

Egyébként újat mondok és totálisan meglepőt: attól egyedi egy beírás, akár poszt akár komment, hogy az írója egyénisége, és egyéni véleménye jön át rajta. Hangjában is. Minden értelemben. Akkor meg sótlan és szar, ha egyetemi katedraszagú. Ott kell mások véleményét- tudományos eredményeit - ismertetni személytelenül és szárazon az emberekkel. Egy publicisztika (de akár komment is, fogjuk fel minipublicisztikának) lényege: az egyéni hang, az egyéniség. Az írója véleményét tükrözi. (Ő, Ő, Ő, Ő mit gondol, ŐŐŐŐŐŐŐ) Határozott és felismerhető stílusban. Akkor üt. Maradnék pórnak, korszerűtlennek, nem tudatosan "ilyennek", és felháborítóan tehetségtelennek. ÉN. Aki már csak így ír. Bármit.

Sose akartam sem érdekes, sem egyéni lenni. Nem ÉN izzadok, erőlködöm és görcsölök azon a neten, hogy hogyan lehetnék az. Ahogy elnézem...Konkrétan szarok rá. Hogy szókimondó legyek. ÉNNN. De mindig azt írtam, amit ÉN gondolok a világról, az adott eseményről. Ahogy ÉN látom a dolgokat, vagy bármit, ami VELEM történt, vagy LÁTTAM, amikor történik. Ez már ilyen vénen nem fog változni. Akkor sem, ha a mérhetetlen anakronisztikus korszerűtlenségemben a kutya nem olvassa el. Legfeljebb a fióknak írom, otthon.

Nincs ma jó kedvem, tegnap se volt igazán; és ez csak romlik. Igen. Nekem. Ez őrület. Gondolom. Hogy ezt le mertem írni.

-Tom- 2011.10.23. 12:47:26

Ja igen. Felénk, falun, úgy tartják, hogy nem azzal van a gond, aki közli, hogy amit leír az CSAK az ő véleménye, CSAK szerinte, Ő szerinte van úgy, lehet úgy. Azzal nagyobb probléma van, aki SOHA nem teszi ezt hozzá. Hanem kizárólag kinyilatkoztat, mint egyetlen, megfellebbezhetetlen igazságot.

RomBold! (törölt) 2011.10.23. 13:18:43

@tomsawyer: Csak csendben jegyzem meg, hogy Fricknek tonnányi gyűjtése van az ilyen "Felénk, falun..." dumákból :D
Sőt, néha ki is szokott egy-egy ilyet csomagolni, és amikor már látszik, hogy akkora mint egy diplodocus, akkor hanyagul a pofánkba is vágja :DDD

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.23. 13:27:30

@tomsawyer: Maradj puha. Szerintem.
ÉN hetekig nem kommentelek, mert mindent leírnak már előttem, ami eszembe juthatna és olyat is, ami sosem jutna eszembe. És amúgyis minek. Meg nem is értek semmihez. És minden leírt szavamat leírta már más korábban. Ezeket is. Megfeszülök, hogy egyedi kommentet írjak, de sablon nélkül nem megy.
Nem releválok, csak beszélgetek.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 15:04:23

@ripők: Rengetegmindent nem írtak még le. Én a kommentjeimben olyanokat írtam, amiket bejegyzésekben sem lelsz meg. Nagyon egyszerű, csak a szavakat kell megtalálnod és máris olyant írsz, amit még senki

@tomsawyer: ezért csodálom Dovlatovot. nyilván a fordítóknak sokat bajlódni nem kell: egyáltalán nincsen stílusa. nem használ stilisztikai eszközt. Képeket rakosgat, mint a középkori vásári képmutogató és száraz mondatokban megnevez, tudósít, nem szinez, nem burjánoztat. És mégis hallani azt a csudás basszusát. Még azt is tudom, hogy hazudik, bár nagyon merészen és nbátran ír a saját alkoholizmusáról, mégis egy picit behomályosít (ahogy Koncz Zsuzsa kéri az operatőröket, hogy milyen előtétet alkalmazzanak a közeliknél)

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 15:05:24

@tomsawyer: Leírja az orosz emigránsok los angelesi kongresszusát és az az egész posztszocialista blokk tragédiája egyben. Pedig senki nem hall meg.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.23. 15:13:41

@Frick László Emlékzenekar: Ezt mintha írta volna már valaki korábban.
Ja, és dragon buzi.

-Tom- 2011.10.23. 17:07:22

@ripők: Ha lehet, inkább önmagam maradnék.

-Tom- 2011.10.23. 17:17:19

@ripők: De lehet. Legfeljebb másnak nem tetszik.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.23. 17:21:00

@tomsawyer:
Persze, koppintasz direkt valami antipatikus, felforgató elemet a példaképeid közül. Köpedelem.

RomBold! (törölt) 2011.10.23. 17:29:05

nick+avatar
tomsawyer+macska
Régen olvastam már de nekem csak egy döglött macska ugrik be, meg a kerítésfestés...

Gondolkozok még ezen egy picit, hátha jelent valamit.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.23. 17:44:46

@RomBold!: A nikk plusz avatar nem jelent semmit. Én egy csendesen meghúzódó konformista vagyok IRL. A ripők csak egy jól csengző szó, főleg magasirodalmi berkekben. Az avatárom hiccskokk, aki majdnem minden filmjében szerepelt statisztaként. Átbattyogott bazmeg egy csoffadt bőrönddel a színen, csak hogy szerepeljen. Oriza Triznyákot akartam, de foglalt volt.
És dragon buzi.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.24. 01:57:28

@ripők: Így, ilyen kicsiben azt hittem az avatarodról, hogy Biberkopf a Berlin, Alexanderplatz c. Fassbinder filmből. Ám az ávátárod lényegén ,ugye, ez mennyire nem változtat? Üzeni is, hogy "hülye vagyok", de meg is csillogtatni az ennek ellenkezőjét sugallót, a műveltséghegyeket.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.24. 02:02:15

@ripők: Mit csináljak azzal, hogy "Dragon buzi". Lady Carambole pl hetero, egész rendes kis núnűcskája lehet, ha 2-3 dl folyadékot tartósan tárolni képes, flórája-faunája ép, de ez nem jelenti azt, hogy férfiként képes lenne tekinteni rám. Azaz a pornózabálós férfiak hülyeségével szemben szilárd meggyőződésem, hogy akkor se lenne jobb nekem, ha leszbikus lenne.

Alföldi Róbert is állítólag buzi, de nem is tud érdekelni, hogy buzi-e. Mégis kedvelem. Kedvenc színésznőm Nagy-Kálózy Eszter mániája pl, hogy megszárítja a neki küldött rózsacsokrokat, az ember , ha belegondol, hogy Legénváry Ferike orfeumi tánczosnő 1901-ben évente 45 köbméter rózsacsokrot kapott...
süti beállítások módosítása