Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A politikai rendszer megreformálásának átfogó koncepciója

2011.06.22. 07:07 Kadarka Jánoska

A kormányt mindenki basztatja, az ellenzék, a nyugdíjasok, az IMF, a szomszéd országok szélsőségesei, a saját szélsőségeseink, és még sorolhatnám sokáig, a lényeg, hogy a kormányzás egyenlő azzal, hogy kiírjuk magunkra, Cigány vagyok, nem rasszista, és kimegyünk a Magyar Szigetre bulizni.

Így van ez minden kormánnyal, Orbán, Gyurcsány egyre megy. Az oka nagyon egyszerű: aki nincs kormányon, annak sok szabadideje van, ezért ráérősen basztatja a kormányt.

Ez gyakorlatilag a demokrácia csődje. A demokráciát anno azért fejlesztették ki a görögök, hogy mindenki – a rabszolgák persze nem! – beleszólhasson a dolgok alakulásába, legyen a közügy a köz ügye, mindenki tegyen valamit a közért. Mára ez a szép eszme elkorcsosult, gyakorlatilag a kormányzó erők akármit tesznek, az ellenzék azt megakadályozni próbálja, a közösség érdekétől függetlenül.

Jelen átfogó politikai reformommal ezt az áldatlan állapotot számolom fel, és adom vissza a teljes magyar politikai életnek az alkotás örömét, és szüntetem meg a kormánnyal való gecizés és kibaszás motivációját.

Egynegyedes törvényt a parlamentbe!

Demokráciánk jellemzője, hogy a legtöbb törvény meghozásához a parlament többségének szavazata szükséges, néhány kiemelt jelentőségű törvény esetében ehhez kétharmados többség kell. Mit csinál eközben a kisebbség? Pontosan azt, basztatja a többséget. Ötletem jelentőségét az adja, hogy a parlamenti kisebbségnek is törvényalkotói jogot delegálok, ezáltal nem felelőtlen obstrukció, hanem felelős törvényalkotás lesz a létezésük célja.

Ha huszonöt százalékos szavazati aránnyal lehetőség lesz törvényt alkotni – hát ezt bármikor meg lehet csinálni ellenzékből is –, akkor feleslegessé válik a kormány gáncsolása, az ellenzék is a haladásra, a jobbításra koncentrál majd, és sorjázni fognak az új törvények a képviselőik keze alól.

Nem lesz itt ellenállás meg keresztbetevés és feljelentés meg baszakodás: mindenki, kormány és ellenzék lázasan törvényt alkot, és teszik a jót az országgal, velünk. És eljön a Kánaán.

50 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr112993898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.06.20. 06:26:27

Felhívom a tisztelt olvasótömegek figyelmét, hogy ne dőljön be a szerző fenti, humorosnak tűnő javaslatának (talán Lettermannak képzeli magát??!), amely egy álságos trükk csupán!
A napnál is világosabb, hogy a szerző kiknek a szekerét tolja. Csak annyit mondok, hogy a világon minden negyedik ember kínai.

Frick László Emlékzenekar 2011.06.20. 08:46:14

@ripők: Elfelejtetted befejezni azzal, hogy ergo minden negyedikember SZARIK bele a demokráciába majd onnan a megfelelő szakemberek a szart cserpánnal kimerejtik, bele a szardzsunkákba, mert Kína legnagyobb kincse az emberszar, a mezőgazdaság tápláló aranya, egyetlen csöppje se veszhet kárba. ( minthogy az állatok szarát más állatok takarmányozására használják, pl a kacsaszart a disznókkal etetik föl, persze az inkakacsa szara újrahasznosíthatóakban szegényes, de mégis.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.20. 11:08:23

Kibaszott jó ötlet! Még azt kéne kitalálni, hogy ha két ellentétes értelmű törvényt is megalkotnak, melyik emelkedjék jogerőre. Igazából két lehetőséget látok. Eldöntik kockapókeren, vagy pedig mindkettő!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.06.20. 17:40:20

Eddig hárman szóltunk hozzá, a negyedik kínai lesz.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.20. 23:20:48

@ripők:

Úgy érted, a szemtelen kommentjeid miatt megérdemled a Gulágot, ugye?!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.06.20. 23:28:26

@Levéltáros: Ugyan, ne kapd fel a vizet! Igaz, hogy a 21. kromoszómád rendellenessége miatt az arckoponyád keleties jelleget mutat, de nem gondoltam komolyan, hogy a kínaiak láncos kutyája volnál.

szanalmas 2011.06.21. 10:11:31

És mégis, mi a faszt kezdünk a sok kibaszott idióta törvénnyel, azok nem termelnek GDP-t és megenni sem lehet! Ez a sok köcsög 22 éve csak törvényeket gyárt és mégis minden csak egyre szarabb! A törvények miatt tart itt ez az ország, szerintem be kellene tiltani törvényileg a törvényeket, az lenne az egy törvény mind felett!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.21. 10:36:57

@szanalmas:

majd viki kiáll, és közli: a törvény én vagyok.

most mindezt még suttyomban csinálja, de hamarosan ő lesz I. Szent Viktor király.

és ez tök király!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.21. 10:53:00

@szanalmas:

Te nem emlékszel, hogy micsoda hatékony törvényeket hoztak a rendszervátoztatgatás után? Például HTO és dízel árkülönbsége évekig törvénybe volt foglalva, ennek volt köszönhető az olajszőkítő iparág megteremtése szinte a semmiből, felhasználva a közmondásos magyar kreativitást és üzleti érzéket. És ennek a törvénynek a segítségével született meg egy új kapitalista réteg, valamint a politikusok egy része is vagyonos lett, nem kellett már hajbókolnia néhány rongyos kis milliós vesztegetési pénzért.

Na most az egynegyedes törvények segítségével az ellenzék is gazdagodhatna, nem lennének korrupciós botrányok, mert mindenki sütögethetni a saját csemegéjét.

szanalmas 2011.06.21. 11:33:33

@Levéltáros:

Én nem tudom, hogy te melyik LMP-s farkát dédelgeted, de hogy igen, az kétségtelen!

szanalmas 2011.06.21. 11:38:37

@-=büdösmackó=-:

Majd a pallos alatt nem hancúrozol ennyire, te tiszteletlen bitang!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.21. 11:40:09

Szerintem nagyfokú haladást azzal lehetne elérni, ha a politikusok munkaköri kötelességei közé bevezetnék a közelező közmunkát, mivel ez most nem annyira egyértelmű a számukra. A lakóhelyükön heti két napot szemetet szedhetnének, ülésnapokon pedig a fővárost szépíthetnék meg aluljárómosással, kutyaszar-gyűjtéssel, graffiti átfestéssel, ültethetnének fát, virágot, és még temérdek
egyéb dologhoz nyújthatnának segítő kezet! Havi egy napot fordíthatnának a törvénykezésre, így járnánk a lehető legjobban mi is, és ők is méltán és megérdemelten vehetnék fel az alapfizetésüket!

spájdernecc 2011.06.22. 08:02:37

@Levéltáros:
féligazság
a HTO mindig / kb 75 óta / "támogatott" volt
a vegyipari kutatásokat a megkülönböztatő festés gyorsította fel.
aztán a szőkítás okafogyottsága miatt felszabaduló szürkeállományt csoportosították át a tablettásbor-projectbe, meglehetős sikerrel
lásd: a bácskiskuni aranyháromszög

spájdernecc 2011.06.22. 08:04:55

másrészről, kissé paradox módon ugyan, de a működőképes demokrácia legfőbb akadálya a liberalizmus.
nem véletlenül volt cenzus Athénban

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.22. 09:54:12

@spájdernecc:

Most mondod, hogy 75 és 90 között lemaradtunk a HTO nagy bizniszről?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.22. 10:41:55

@spájdernecc:

A működőképes demokrácia legfőbb akadálya, hogy nem egy korabeli Athén méretű városállamban élünk, ahol a szavazójogot egy homogén réteg birtokolja.

Ideje lenne belátni, hogy az emberek többsége soha nem is fog megérni a demokráciára, azzal a 4-5%-kal meg, akik igen, lehetne működtetni egy elég frankó, technokrata diktatúrát! Ezért is hoztuk létre a Kigondoltam-pártot, aminek a vezérigazgató-jelöltje én vagyok!

spájdernecc 2011.06.22. 11:03:50

@"the dragon":
a terv jó
ezért nem lesz soha megvalósítva

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.22. 11:16:31

@spájdernecc:

Fontolva haladunk, lépésről lépésre! Felvettünk a kubatovlistánkra, okés?

spájdernecc 2011.06.22. 11:27:52

@"the dragon":
a lófaszt
illő tisztelettel
nekem az is elég, ha békén hagytok

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.06.22. 12:34:20

Egy ilyen remek kezdeményezés, és máris mindenki gáncsoskodik, akadékoskodik...

Hát ezért tart itt ez a kurvaország!

szanalmas 2011.06.22. 13:32:04

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Látszik, hogy egy büdös hippi vagy 24/24-ben belőve, mert itt nem gáncsoskodás folyik, hanem az alapötlet éleinek lesimítása és építő jellegű kritikák! Még a legnagyobb elméknek sem (pl. én) könnyű minden apró-cseprő részletet kidolgoznia rögtön, akkor meg Levélgyárosnak pláne!
Bólogatni könnyű!

szanalmas 2011.06.22. 15:46:31

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Nem akartam ilyen nyersen, de köszi, tulajdonképpen pontosan!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.22. 16:58:28

@"the dragon":

Elnökként támogatom a vezig pozíciódat.

killercsiga 2011.06.22. 18:50:08

"kormányzás egyenlő azzal, hogy kiírjuk magunkra, Cigány vagyok, nem rasszista, és kimegyünk a Magyar Szigetre bulizni"

namármost, azt nefelejcsük hogy a mindenkori kormányok kezében mindig ott lapul pármillió elsőrangú fasz a csalán elleni háborúban.
nézd csak meg, alig lehet már csalánt találni az országban.
persze kemény munkával most is lehet, ebből is látszik milyen nagyszerű a vezetésünk.

az ellenzék persze a kormány farkára ácsingózik ebből a célból, de legfeljebb pár csepp hullik az orcájukra.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.22. 18:55:06

@Levéltáros:

Te maximum az igazgatótanács elnöke lehetsz, de csak míg össze nem vonom a két pozíciót!

-Tom- 2011.06.22. 20:32:18

Az Eupatridák uralmában hiszek.
Egy szűk felső réteg kormányozzon, akik isteni származásukat igazolni tudják ( vízpróbával, tűzpróbával, és napba nézéssel- napfogyatkozás során)
a népnek az élő isten ellen lázadozni nincs joga, nem is merne. Így lép be a vallás szerepe a kormányzati rendszerbe, avagy az állam és egyház szétválasztása a legnagyobb baromság volt, amit el lehetett követni.
Hisz mélyen hiszi a balga proli, hogy transzcendens alapon a legmegfelelőbb kormányoz - mért kéne ezt a könnyű győzelmet megnehezíteni holmi szekularizációval?
Ha szar a termés úgyis mindig a "ver az isten" felkiáltással szokás bűnbakot keresni.
Most ha sok az adó: ver az isten.
Ha bebörtönöz ártatlanul: ver az isten.
Ha ellopja az állam pénzét: ver az isten (vagy lop)
De mivel isten ellen nem lázadhat, mert kiskorában a sekrestyében Gazsi atya a kis kezébe rakva a farkát megmondta, hogy nem-nem, ne told el, isten akarata szent - hát birkamód tűr.
Egyedül az ateistákkal lenne gond.
Ezeket azonban pénzzel igen könnyen át lehet állítani, és jó, ügybuzgó vallásos- egyházhoz hű embert faraghatunk belőlük.
Ugyanis akinek se istene se vallása, az többnyire hazudik, mert mammonban hisz, ergo nagyobb bigott mint bárki.

-Tom- 2011.06.22. 20:34:44

Lassan átveszem a blogon az uralmat.
Ideje lenne megtenni adminná, és szépen kijelentkezni mind a 110 embernek, aki jelenleg admin, beleértve a fél origót, és a CNN operatőr+világosító szekcióját is.

Commandante Jayasuriya 2011.06.22. 20:48:36

@tomsawyer:

Ha azt hiszed, hogy ez egy elegáns megjegyzés volt, akkor nagyon tévedsz!

-Tom- 2011.06.22. 20:57:56

@Commandante Jayasuriya: Nekem a véremben van az elegancia. Így ha akarom, ha nem, az vagyok.
Most sem azt írtam, hogy ideje elmenned füvet nyírni az USÁ-ba, és unatkozó kertvárosi, kövér háziasszonyokat töcskölni a borravalóért - hanem elegánsan utaltam arra, hogy húzzál szépen vissza az ABC-hez, (nem, nem az Éjbíszíre gondolok, hanem a sarki Manci Marketra) pénztárosnak, aztán majd megoldjuk itt a dolgokat én és néhány jó emberem.

-Tom- 2011.06.22. 21:23:38

@Commandante Jayasuriya: Ne fossál ennyire be, csak tréfáltam, tehh!
Holnaptól úgyse nagyon érek rá, így neked kell itt boldogulni a többi 109-el. Nem fog menni, de így jártál.

szanalmas 2011.06.22. 21:27:28

@tomsawyer:

Elkezdhetnél készülni a holnaptólra már most.
Bár ha jobban belegondolok, vartyogj nyugodtan úgysem olvasom el! Te amúgy hol laksz, hogy nem vertek még agyon?!

-Tom- 2011.06.22. 21:39:35

@szanalmas: Ne provokálj baszki, ne provokálj!
Legutóbb amikor ez történt, több mint egy éve, két hétig egész nap a gép előtt ültem (gyakorlatilag szabadságot vettem ki) és minden bloghus blogra, amit címlapra tettek, és nem tetszett valamiért, beírtam, hogy "szar". Volt persze, amire ezt a magvas véleményt kifejtős esszében követtem el.

Régi szép idők.
hahhh

-Tom- 2011.06.22. 21:47:08

@szanalmas: Egyébként elkezdtem készülni, ne félj. Lazíts, engedd el a pöcsödet.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.22. 21:52:55

@tomsawyer:

Nemrég volt olyan, hogy csak egy admin volt, elég is volt ezt megtapasztalni, ezért a javaslatodat mind a 110-en ellenezzük.

-Tom- 2011.06.22. 22:07:58

@Levéltáros: Nem követtem nyomon a ti hányattatásaitokat mivel egy évig nem voltam itt, nem is olvastam.
Az, hogy kit teszek adminná és kit nem: ez a valódi emberismeret.
Egyszerűbb ha egy van, de az az egy jó, nyugodt vezető. Mint sok, aki marakodik.
De ha az az egy türannosz, akkor nyilván szívja a gázt a többi. Evidencia.
Az nem mindegy, ki az az egy.
Mielőtt megijedsz és letöröd a fotelkarfát: nem magamra gondolok. Hülyéskedtem.
Ezt meg csak úgy leírtam. Nem szokásom mások vackába beletúrni.

Úgyhogy üzenem a fosós commandanténak, nem célzás volt a kommentem, mivel semmilyen részletet nem tudok, nem követtem nyomon az ezek szerint fordulatokban bővelkedő szappanoperát, tényleg nem.

-Tom- 2011.06.22. 22:09:19

@Commandante Jayasuriya: Lehet, nem is akar érteni már régóta.

-Tom- 2011.06.22. 22:16:40

Még egyszerűbben - és hátha egy komoly, bár balga véleményt is elbír a blog, még ha különbözik is kissé a fősodortól, tudom - az egy vezéregyéniség köré szerveződött blogokban hiszek. Egy vezér, sok alvezér.
Nem fordítva.
De az az egy olyan legyen, akit a többi mind elfogad. Hajlandó elfogadni.
Ez nagy egójú tagoknál szinte lehetetlen vállalkozás amúgy.
Rizsmackó pl. lehetne ilyen.

Nem kell válasz, csak leírtam egy véleményt, némileg rombolva a blog jól kialakított imidzsét - most komolyan körmölve.
Na, de addig is az ABC-ben mi újság?
:D

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.22. 22:25:31

@tomsawyer:

Rájöttél a blog lényegére, talán jót tett neked az egy év szünet. Büdöske köré szerveződnénk, de nem vagyunk elegen, hogy ténylegesen körészervezzük magunkat, az elképesztő méretei miatt folyamatos adminfelvétel van. Úgy saccoljuk, ha 200-an leszünk, akkor teljesül a körészerveződés.

-Tom- 2011.06.22. 22:41:52

@Levéltáros: Csak az a baj, hogy Büdöske boldog-boldogtalant megtesz adminnak a saját becses személye mellett.
De nem akartam zavarni ezzel. Nem az én dolgom, tudom. Szorri.

-Tom- 2011.06.22. 22:44:24

@Levéltáros: Hagyjuk.
Én kedvelem a boldogokat(talanokat). Is.

-Tom- 2011.06.22. 22:47:27

@Levéltáros:
És anyád hogy van, most hogy ott hagytam kimerülten a budi kövén? Hm?
Hogy valami tudományosat is kérdezzek, mielőtt távoznék.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.22. 22:52:51

@tomsawyer:

Távozhatnál kérdés nélkül is, itt nem szokás a trágárkodás, keresztyén közéleti blog vagyunk.

-Tom- 2011.06.22. 23:41:34

@Levéltáros: Nem tudtam, hogy Tóta W-nek ilyen ócska nickje is van.
Hogy ráér az is...unalmában.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.23. 00:06:47

@tomsawyer:

Tóta W.-nek nincs ilyen nickje, helyette viszont herpesz a seggében an(n)ál gyakrabban.
süti beállítások módosítása