Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A sebhelyesarcú

2011.04.24. 07:00 Commandante Jayasuriya

A sebhelyesarcú férfiak általában kemény küzdelmekben edződtek. Rendszerint igen alacsony származásúak, sanyarú gyermekkori éveik után kemény munkával küzdötték fel magukat igen magas irányító posztokba. Ellenfeleikkel kíméletlenül leszámolnak, az irányításuk alatt álló szervezetet kemény kézzel, célratörően, megalkuvás nélkül vezetik. A legfontosabb számukra a "család", amelyhez nem csak a vér szerinti rokonok tartoznak, hanem számtalan keresztgyermek is. Az elért eredmények nem töltik el önhitt elégedettséggel őket, tettre készen állnak az új kihívások elé. Jelmondatuk: „The world is yours!”*

*http://hu.wikipedia.org/wiki/A_sebhelyesarcú

17 komment

Címkék: család karrier egészségügy rokonság keresztapa scarface gyöngyöspata alpacino oliverstone briandepalma tonymontana

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr682849196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

büdösmackó 2011.04.24. 06:58:04

zseniális poszt, commandante feltámadt!

na, mit szóltok, a rend büszke őrei a cigók helyett a magánvéderőművekre koncentrálnak (csak addig, míg a bokszosok el nem lopják a gumibotjaikat)

koboldmaki 2011.04.24. 09:02:02

Az arca engem leginkább egy lovasrendőrre emlékeztet, habár olyannal még nem találkoztam.

Commandante Jayasuriya 2011.04.24. 09:45:29

@büdösmackó:

Kérdezd csak meg a Radait, ő ebben a szakember, a gumibot nem érdekli őket, mert azért egy huncut vasat sem adnak a színesfém begyűjtőben.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.04.24. 10:08:03

@Commandante Jayasuriya:

De a "rendőrbottal" - leánykori nevén viperával - már egész más a helyzet!

Commandante Jayasuriya 2011.04.24. 10:55:14

@"the dragon":

Az más tészta.
Manapság azért nem a hagyományos fém kézi bilincset használják az őrizetbe vételkor, inkább műanyag szíjjal fűzik hátra a ficerék csuklóját, mert nem tudtak a zsernyákok elszámolni a szerszámmal rovancsoláskor.

szanalmas 2011.04.24. 11:01:27

@büdösmackó:

Az már engem is kezd érdekelni, hogy mi a faszom folyik már megint ebben a kibaszott országban. Az, hogy egyre nagyobb gumicsontokat dobálnak be csócsikálásra az rendben van, az impotens semmittevést valahogy maszatolni kell, de, hogy miért csinálnak "hőst" a gárdából -a kényszeres tehetetlenséget nem ideszámítva-, annak csak az LMP szopatása lehet célja, aminek azért mindenki örül gondolom. Az, hogy a fidesz mindenképpen szopóágon van, az rendben van, de mivel még nem alapítottuk meg a Nemzetmentő Kigondolkodó Géniuszok szervezetét ami az egyetlen lehetősége sokat szenvedett Hazánknak, kicsit korainak gondolom a kavarásodat macika, mert nyilván te mozgatod a marionetteket unalmadban.

szanalmas 2011.04.24. 11:08:49

Az hogy a posztíró szándéka a sonka-tojás ünnepén a test védelme, az már leesett nekem, az étvágyamat sikerült elvennie és hánytam is! Valami vega fasz lehet ez az kámondante, vagy zöldségeslánca van, vagy valami gyógyszermaffiája.
Mivel azt már korábban is említettem, hogy fogalmam sincs, hogy az ilyen celebek mi a faszért akarnak hatalmat és milliárdokat, mikor úgysem tudják mire használni, ezért ezt már nem sütöm el még egyszer. Egy lúzer akkor is lúzer, ha csilliárdos...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.04.24. 11:39:17

@szanalmas: Már megalapítottuk Száncsóka, csak te szokásodhoz híven bealudtál hentai nézés közben!

Legfőbb célunk, hogy az egész világ Magyarország legyen, nem kell annyi kontinens- meg óceánnév, lesz Magyarország, meg a Magyar-tenger, azt csumi!
Picsának kell ennyit tökölni, hát nem?!

szanalmas 2011.04.24. 11:51:59

@LadyCarambole:

Benned már többször is láttam az értelem szikráját felvillanni, de gondolom, csak az agyi implantátumodat flexelték!
Nem hentai nézése közben aludtam be, hanem House 3. évadának vége felé, mert mivel sosem néztem folyamatosan, ezért leszedtem az egészet és elkezdtem nézni sorban, mert gondoltam, úgysem láttam a felét sem. Ehhez képest eddig egyetlen rész tűnt újnak a teljes 3 évadból! Amúgy a hentai se lehet rossz, eddig tetszett az az egy-két részlet amit láttam, mindben alázzák a kemény csöcsú csajokat! De mint említettem, hozzám a túlfűtött erotika áll közelebb, az igazi kölcsönös bujálkodás!
De a Magyarországos elképzelésed nem rossz, bár ügyködésed az osztrák gyarmaton elég harmatos eredményeket mutat!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.04.24. 12:07:30

@szanalmas: Az eredmények nem túl látványosak, ámde máris számottevőek! Az osztrákokat már most is a Rántotthús-konglomeráció részeként kezelhetjük, a perkeltet ugyan itt még gulasozzák, de már nem sokáig, mert az alvósejtes aknamunka meghozza majd áldott gyümölcseit! Ráadásul folyamatosan keverjük zseniális magyar géneinket az osztrákkal, így amikor végre odáig jutunk majd, hogy beérnek terveink, meglásd, ők teljesen simán és zökkenőmentesen olvadnak majd bele a magyar nemzet testébe!

Commandante Jayasuriya 2011.04.24. 12:26:50

@szanalmas:

Ha hánytál, az csak azért lehetett, mert nyilván jól teletömted a bendődet valami keményre pácolt, zsíros parasztsonkával és nem csapattad szét egy - két kupica minőségi pálinkával.
Ami a bizniszt illeti, majdnem fején találtad a szöget. Én a libafröccsipar egy részét tartom a kezemben, a fogyasztási jogokkal rendelkezem nálunk.

szanalmas 2011.04.24. 19:50:22

@Commandante Jayasuriya:

Még nem ettem sonkát, majd mindjárt, viszont pár napja tolok le egy fél butella Jack Daniel's-t, persze nagyon óvatosan, mert nem szokta a cigány a szántást, apró kortyokkal haladok. De van a garázsban egy flaska igazi tirpák kerítésszaggató, majd beleszagolok és hányok!
Szóval libásgordon sleppjéhez tartozol, sejtettem! Gyilkos!

szanalmas 2011.04.24. 19:51:46

@LadyCarambole:

Na jó, bevallom, irigylem Jürgent!

szanalmas 2011.04.24. 19:53:19

@Commandante Jayasuriya:

Ja, a parasztsonka stimmel, vannak azért a disznóölésnek jó pillanatai is, nem csak a szenvedés!

Frick László Emlékzenekar 2011.04.26. 04:34:09

Nem akarom előre lelőni a zsákbamacskát, de lesz hamarosan nagyöröm a Sebhelyesarcúval kapcsolatban.
süti beállítások módosítása