Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A hajléktalan - Bogáncs írta!

2010.12.07. 08:00 Kadarka Jánoska

Nos kérem ilyen egy vendégposzt, amit egynéhány tudós kollégám a postaironja piros felével kijavít. Én nem értek egyet sem a poszt tartalmával, sem a kollégáim megjegyzéseivel, viszont az információszabadság nevében nem törlöm ki az egészet, és egyébként is, sok időbe telt beírni.
Kadarka János (a hülye buzi román kém)
És kócsag.
JA, MERT KURVA SOK IDŐBE TELLETT ÁM BEPÉSZTELNI !
VALLD BE, ÁCSINGÓZOL A BÉDIA.HU-RA A LEVÉLTÁRBLOGGODDAL, BE AKARSZ VÁGÓDNI ENNÉL A GYENGEELMÉJŰNÉL! ANYÁD REMÉLEM LÁTJA, MILYEN KÉTSZÍNŰ A KIS GUSZTÁV! 

Az olyan embert akinek nincs lakása, hajléktalannak nevezzük.

MÁR AZ ELSŐ MONDAT SZAR, SLENDRIÁN VÉRFOSÓ! ÉS AKINEK HÁZA VAN, VAGY VÁRA AZ MI?!

Az háztulajdonos vagy várúr, te agyatlan!

Te buta liba, mi a faszt kárálsz, nem nekem kell elmagyarázni, te izgatott osztrákvulva! Ennyire hülye csakis a sok fingatós tofutól lehetsz! 

Bár a lakástulajdon hiánya nincs ráírva a homlokukra, mégis vannak csalhatatlan jelek, amiről felismerhetők. A hajléktalannak nincs hol laknia, így WC-je sincs és fürdőszobája sincs, aminek megvannak a sajátos mellékhatásai: a hajléktalanok büdösek, ápolatlanok és csúnyák. Éppezért sok ember húzodozik tőlük.

EZEK SZERINT LEVÉLTÁROS ANYJA HAJLÉKTALAN! 

Ezek szerint nem, csak nem ismered a szappant. Az nem a bűz, amit érzel, hanem az ápoltság. Ellenben a te szagod...

Már megint hülyeségeket beszélsz. Én ismerem a szappant, ellenben Levéltáros anyja nem! Hát hogy is ismerné, hiszen egy hajléktalan luvnya!

E legutolsó tulajdonság, mármint a csúnyaság hasznosságát illetően jelenleg megosztott a tudós társadalom. 

MILYEN TUDÓS TÁRSADALOM, TE FASZ ALJA KOMMENTELŐ?! MÉGIS MIT KÉPZELSZ?!!!

Majd ha egyszer szóba áll veled egy tudós, akkor károgj! Addig is helyedre piszok! 

Egyetértek törpilla, ezt jól megmondtad a fasz bogáncsnak

Van aki a szépséget evolúciós kontraszelekciónak tartja, megint más csak pótcselekvést lát a szépítkezés mögött.

Aki nem tud dönteni, íme egy tesztkérdés:

 

MILYEN KÉPEK TE ELMEBETEG? 1 KÉP/POSZT! TÖMÖRSÉG BAZDMEG!!!

Miattad van több kép, a Mosó Masa Mosodája óta nem tudtál elolvasni egy könyvet sem, legalább nézegess! 

Miattad van kép, liba! A nőknek mindent ötször el kell magyarázni!

Mellékes dolog, de a hajléktalanok mind jó súlyban vannak, kövér hajléktalant én még nem láttam.

A JÓ SÚLY MAGYARUL TÚLSÚLYT JELENT!

Te már csak tudod!

Kurva anyád!

További érdekesség, hogy a hajléktalanok mind magyarok, cigány hajléktalan nincs. Az a kérdés, hogy honnan van a cigánynak háza, messzire visz, nem is bonyolódnék most bele.

Jó hír, hogy a hajléktalanok kihalásra vannak ítélve. Az a paradoxon még hagyján, hogy van olyan hajléktalan aki házas, az viszont egészen biztos, hogy még a házas hajléktalanok körében is rendkívül alacsony az éves szaporulat, tudniillik hálószobájuk sincs. Az utcán pedig mind a kisdolog, mind a nagydolog, mind a kamaty tilos.

ÓCSKA ÓTVAR POSZT! A HAJLÉKTALANOK DUGNAK! NÉZZ KÖRÜL , EGYRE TÖBBEN VANNAK!

Az még kevés a szaporodáshoz, ahhoz szülni is kell! Nekik még az otthonszülés öröme sincs meg, nincs hova hívni Geréb Ágit!

Te buta béka, a hajléktalanokat klónozzák!

Hajléktalannak születni tehát nem lehet, azzá csak szorgos munkával válhat valaki.

Újabb fura ellentmondás, hogy a hajléktalanok remek építészek. Építészeti remekműveik főként ősz végén válik mindenki számára láthatóva. Ahogy a fák ledobják lombjukat előbukkannak csodás farostviskóik, melyek sokszor még a félkomfortos színvonalat is elérik A legszebb alkotások a kispesti erdőben és az újpesti vasútállomás környékén találhatók. Előbbire a ferihegyi gyorsforgalmi autóútról, utóbbira a Budapest-Vác között közlekedő személyvonatról nyílik a legszebb kilátás. Persze vannak tehetségtelenebb egyedek is, ők beérik az aluljárók matávos telefonfülkék számára kialakított félreeső zugokkal.

 

NA EZ AZTÁN ÉSZVESZEJTŐ! MILYEN MATÁV TE ŐRÜLT BUZI!

Apró csavar a multinacionális vállalatok felé, egy füst alatt azok is kapnak. De te ezt nem értheted.

Már megint hülye vagy! Olyan csavar a multik felé, hogy már te is belegabalyodtál! A matáv nem volt multi, pinás!

Összességében elmondható, hogy nagyon érdekes jelenség a hajléktalanság és nagyon keveset tudunk róla. Több figyelmet és tudományos kutatást érdemelne a téma.

Szakirodalom: http://otthontalanul.blog.hu/
 

SZAR! HÚZZ ANYÁDBA VISSZA A NÍVÓTLANBLOGRA, NE ITT SERTEPERTÉLJ! NEM TUDSZ SEMMIT A TUDOMÁNYRÓL!

K:. Szörcsit grátisz odaadjuk, örökbe, ugye fiúk-lányok? Szerintünk remekül együtt tudnátok dolgozni!

Igen, ezt a K. néven jelölt korrektort viheti bárki.

Szegény Kornél, épp hogy csak megvetette itt a lábát! Szegény Kornél ráadásul buzi is!

Mindkettőtöknek a kurva anyját! Törpilla, te kurvára beégtél, inkább buddhulj tovább!

Sokat kokszoltál gyúrás előtt? Nem áll jól, te mázsás mazsola!

jó lenne, ha mostmár a tudományra koncentrálnál, nem az én péniszemre!

85 komment · 1 trackback

Címkék: filozófia hajléktalan szegény fetisizmus szépségipar széklet bogáncs csápos szex hagymázas

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr722495674

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csengery Kristóf - VALLOMÁS TERÉZNEK 2010.12.08. 15:05:10

Mint oly sokszor, most is fékezek ésmegállok a pirosnál, aztán, mint olysokszor, most is végigjárja a kocsisorta szakadt ruhájú hajléktalan. Annyirapiszkos, hogy zárt ablakon át is éreznivélem a szagát: izzadságszag, húgyszag,ürülékszag és lábszag sajá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2010.12.05. 23:10:33

Kár, hogy a szerző beszari és nem mer állást foglalni, de majd így mi sokkal okosabbaknak fogunk látszani tőle!

leginkább tejből 2010.12.05. 23:31:39

KIBASZOTT SZAR, PONTATLAN, TÖBB HELYEN IS HIBÁZOTT EZ A KRETÉN!
NEKED MEG A JÓ ANYÁD LEGYEN TROMBITA ÉS KÜRTÖLJÖN, TE LEVÉLTÁROS!

KURVA ANYÁTOK!

leginkább tejből 2010.12.05. 23:32:13

jellemző, hogy az idióta író a legvédtelenebbeket támadja. ilyenek a sakálok!

leginkább tejből 2010.12.06. 00:08:43

@szanalmas:

NE RÖHÖGJ BAZDMEG!
KIVAKARLAK A GECIBŐL, ÉS EZ A HÁLA!

Friedmann Juci 2010.12.06. 08:02:34

@leginkább tejből: azért az is szomorú, hogy egy önálló gondolatod sincs. neked sem. ja, és bazmeg!:*

@szanalmas: igazából te is, és pontosan tudod, hogy miért. ne kérdezősködj.

szanalmas 2010.12.06. 08:57:46

@leginkább tejből: @Friedmann Juci:

Ti majdnem olyan hülyék vagytok mint én!

490!!!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.06. 09:20:37

@leginkább tejből:

Szerencsére nívós megjegyzésekkel feldobtad a posztot. Akár vendégposztolhatnál is a fórumon. Összenő, ami összetartozik!

leginkább tejből 2010.12.06. 09:23:07

@Friedmann Juci:

például az önálló gondolat hogy elehetsz a kurva anyádba, te nyipegőgép!

leginkább tejből 2010.12.06. 09:23:35

@Levéltáros:

akár megbaszhatna téged a radai rosseb!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.06. 09:27:09

Ez kurvajó, én is belejavítok!
Elveszítjük az utolsó kommentelőnket is, de hát a tudományos munkának ára van.

leginkább tejből 2010.12.06. 09:28:09

@LadyCarambole:

nyomjad bazdmeg! szaggasd cafatokra! mindent a tudományért!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.06. 21:48:31

@LadyCarambole: @leginkább tejből:

Gyíkfejek vagytok, még egy teasüteményt se tudtok szétcincálni, nemhogy egy féltudományos fércművet. De próbálkozzatok csak, mert Bogáncsnak jót tesz, ha eleinte csak ilyen kezdő tudóspalánták veszik kezelésbe, és nem kell szembeszállnia egy igazi intellektussal (velem).

leginkább tejből 2010.12.06. 22:10:14

@LadyCarambole: Te olyan buta vagy kiscsimbók, mint egy üregi nyúl!
Nem azt mondtam, hogy szaggass cafatokra, hanem azt, hogy szaggasd cafatokra!
Hát egy kevés időt eltöltesz a sógoroknál, aztán elflejtesz mádzsárul!

BAZDMEG!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.06. 22:23:41

@leginkább tejből:
Te csak ne beszélj mellé, aki meg már írni se tud!
(Na jó, akkor kielemzem tudományosan is, csak hogy örülj!)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.06. 22:37:59

@szanalmas:
A végére rájött nagy nehezen, hogy nem is én voltam! Bizonyára nagyon felizgult a korrektálástól, mást nem is tudok elképzelni...!
Váháhá!

szanalmas 2010.12.06. 22:42:06

@LadyCarambole:

Szerintem még mindig nem jött rá!

leginkább tejből 2010.12.06. 22:47:33

@LadyCarambole:

mit érdekel engem, hogy kicsoda?! te vagy a hibás és kész!
én igazságos vagyok!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.06. 22:55:05

@leginkább tejből:
Hiába is próbálod kitaposni az utat magad előtt, mint Mátyás reinkarnációja, csak nevetni tudunk ezen!

leginkább tejből 2010.12.06. 22:57:14

@LadyCarambole:

az nevet, aki utoljára nevet!
kitiltottalak örökre!

hahaha!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.06. 22:59:25

Mit műveltek már ezzel a poszttal, elég legyen!

szanalmas 2010.12.06. 23:12:48

@Levéltáros:

Nebazmá, ez a legjobb poszt lett a kigondoltam történelmének utolsó 12 perce óta!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.07. 10:37:18

Vacillálok, hogy a közös ló háta, vagy a kreatív csapatmunka szelleme határozza-e meg jobban a posztot. :)

Mindenesetre: Kedves nívós olvasók! Ti több tízezren akik átjöttök ma ide olvasni, kéretik az apró betűs részeket (a lényeget) nagyon figyelmesen elolvasni.

szanalmas 2010.12.07. 10:52:07

@bogancs:

Tulajdonképpen ha az apróbetűs részeket kihagynánk belőle, egész jó kis poszt lenne!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.07. 10:54:36

@szanalmas:

Hozzá ne nyúlj! Ez így jó, ahogy van, majd meglátod.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.12.07. 12:33:23

valami kis buzi lehet a szerző hogy színesekkel kiemelt a szövegből

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.07. 12:59:14

@zsanett- a csillagkútról:

Csoportmunkáról még nem hallottál mi, te ki Rambó?!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.12.07. 13:08:24

@Levéltáros: nem is tudtam ha partiba vágnak téged azt nevezik csoportmunkának

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.07. 13:22:48

"A matáv nem volt multi, pinás!"

Na végre valamibe beleköthetek: A Matáv ott van Montenegróban, tehát multi!

szanalmas 2010.12.07. 13:31:30

@Panther_V:

Meg állítólag nem gyurcsányi már a góré sem az országban!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.07. 13:34:53

@Panther_V:

Ja! Valójában hajléktalan sincs, csak két hajlék közötti.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.07. 13:38:11

@bogancs: Ezt beszéld meg velük éjjel a kelenföldi kocsmájukban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.07. 13:44:09

@Panther_V:
Az de gáz, egyszer be kellett oda mennem pisilni, olyan szag volt, mint egy betonfal.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.07. 13:44:43

@Panther_V:

Csak nem arra célzol, hogy nem jártam körül alaposan a témát posztolás előtt?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.07. 13:47:21

@LadyCarambole:

Akkor láttalak! Valami könyvet olvastál egy kötött sapkában.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.07. 13:49:18

@LadyCarambole: Jó kis hely. Én egy idôt eltöltöttem ott mire leesett, hogy miért ilyen fura itt a társaság.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.07. 13:51:02

@bogancs: Ugyanmár. A poszt kitűnő. Írhatnál legközelebb a postagalambokról.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.07. 14:41:05

Annak örülök, hogy amikor tejföl hülyeségeit helyretettem, akkor azt Karambólénak tulajdonította a butája. Ekkora átverés még a Kész átverés című nagyszerű tévéműsorban sem volt, bár pontosan nem tudom, mert nem láttam.

Balatonrajongó 2010.12.07. 16:44:04

Szia meg szeretnélek hívni vendég bloggernek a www.balatoniwiw.hu közösségi oldalra, ahol többezren olvasnák naponta szívesen az írásaidat.
Üdv, Karcsi

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.07. 17:06:24

@Balatonrajongó:

Kösszi, mink a Karib-tengerre járunk,de viszont bisztos valaki csatlakozik a sok spamm miadt,amit beírtál mindennhol.Azért örülög ,hogy tetszet az irasóm.

Nina Skye 2010.12.07. 17:12:53

@Balatonrajongó: Karcsi!
elore figyelmeztetlek, itt a szexualis aktusnak ara van!

szanalmas 2010.12.07. 17:28:16

@Levéltáros:

Nekem a Balaton a Riviéra!

leginkább tejből 2010.12.07. 18:41:07

@Levéltáros:

te rohadék buzi, teljesen félrevezettetek. körömbülé közölte, hogy belejavít, és nem tette, pedig azt írtad te nem javítasz bele, de belejavítottál.

mindkettőtök aljas internacionalista, kommunista provokátor és bolsevik!

ha így megy tpovább levéltáros, neked pinád nől.

ja még egy: úgy írtál mint egy nyomorult nerd nő.

leginkább tejből 2010.12.07. 18:42:38

@Balatonrajongó:

te szar buzi rohadék szpammer, takarodj innen és vidd ezt a szerencsétlen bogáncsot!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.07. 19:59:13

@leginkább tejből:
Én igenis belejavítottam, csak épp fingod sincs, hol, te spermahajder!

leginkább tejből 2010.12.07. 20:00:09

@LadyCarambole:

neked sincs fingod, hogy én hol javítottam bele, punás!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.07. 20:37:34

@leginkább tejből:
Ezt kivételesen jól tudod, tényleg nem fingok.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.07. 20:43:36

@leginkább tejből:

Bizony oltári móka áldozatául estél, de nem azért, mert annyira dörzsöltek voltunk, hanem mert te butuska.

Lédi titokzatosan K.-val jelölte, amit írt, mert ő ilyen becsületesféle, az osztrák agymosás kiölte belőle a magyar virtust.

Én pedig legendás parodizáló képességemmel bárki stílusát leutánzom, ennek bizonyítására itt egy leginkább rád jellemző mondat:

öööö, arany, ööö enyém$!

leginkább tejből 2010.12.07. 21:06:06

@Levéltáros:

én az én a bejegyzéseimet azzal jelöltem, hogy anyádról értekeztem.
remélem olvassa kaméleon gyermekének iszonyú sorait!

leginkább tejből 2010.12.07. 21:06:47

@LadyCarambole:

persze.
sőt, nem is kakilsz.
hogyne.

vegaként.

ANYÁD!

_nyuszi_ 2010.12.07. 21:08:37

de igenis van cigány hajléktalan. egyet ismerek. szoktam neki adni cigit, meg pénzt, ő az én házi hajléktalanom!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.07. 21:14:27

@márnyuszi.:

Hohó! Ez már átvezet a következő tervezett posztomra: A koldus

Persze még nem biztos, hogy itt adom elő. Azért már fizetni kell.

_nyuszi_ 2010.12.07. 21:28:51

@bogancs:
és mégis ki fog lényegtelen dolgokért fizetni, he?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.07. 22:13:58

@bogancs:

Úgy akartad írni, hogy azt biztos, hogy nem itt adod elő. Ez persze változhat a fizetés nagyságától.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.07. 22:55:46

@Levéltáros:
Háhá, a K.-val jelölteket nem is én követtem el!
Istentelenül bálnák vagytok!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.07. 23:04:54

@leginkább tejből:
A nők nem finganak, ez tudományos tény! Bár górcső alá vehetnénk a jelenséget, hiszen tudományos megállapításokat csak mi tehetünk, nem igaz?! De!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.08. 10:34:27

@LadyCarambole:

Annyi csavar van már itt, mint egy jóféle kémfilmben. El kéne adni a sztorit Hollywoodnak.

leginkább tejből 2010.12.08. 10:50:02

@Levéltáros:

téged is el kéne adni Hollywoodnak.
de inkább Bollywoodnak.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.08. 10:56:33

@leginkább tejből:

Kaptam már ajánlatot Amerikából és Indiából is, mert bármi tudnék lenni bárhol és bármikor, de most inkább nem váltok.

szanalmas 2010.12.08. 10:57:16

@leginkább tejből:

Ez a világ iszonyatosan elhülyült, de szerintem akkora barom még nem létezik a földön aki egy ilyen gnómért fizetne! Csináljunk belőle trágyát!

leginkább tejből 2010.12.08. 13:11:04

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

nem vagy egyedül!

ilyen a közösségi tudományos munka!

Lényeg a lényeg: Bogáncs egy fasz, Levéltáros kém, az anyja meg hajléktalan!

JA, és mindenki hülye, csak én vagyok okos!

leginkább tejből 2010.12.08. 13:12:07

@szanalmas:

olvastad a peter's principle-t?

ez a világ az idiótáknak teremtett, pl. neked, és a legidiótábbak lesznek a vezetők, pl. levéltáros.

szanalmas 2010.12.08. 13:41:09

@leginkább tejből:

Most mondom minimum harmadszor bazmeg, hogy én NEM tudok olvasni!

leginkább tejből 2010.12.08. 13:48:20

@szanalmas:

van film is, funkcionális analfabékáknak, semmi gond!

szanalmas 2010.12.08. 14:03:11

@leginkább tejből:

Jaj bazmeg, most jut eszembe, hogy megnéztem azt a Sztallónés öreg fiúkos filmet, hát hihetetlen egy nagy kalap szar. Csak azért néztem végig, mert nem mertem elhinni, hogy ilyen trágya történetet még ötszázadszor is képesek megfilmesíteni. És pedig de!

leginkább tejből 2010.12.08. 14:30:47

@szanalmas:

történetesen én is láttam.
meglepő volt, ja.

szanalmas 2010.12.09. 08:45:59

@bogancs:

Jó lenne, ha nem akarnád megmondani nekünk, hogy mit csináljunk!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.09. 21:35:59

@bogancs:

Ahogy te kihasználod ezeket a szegény kiszolgáltatott nőket, az felháborító.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.09. 22:12:08

@Levéltáros:

Mindig a rossz hírt hozót büntetik.

Ezért tart itt ez az ország.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.09. 22:24:27

@bogancs:

Jajj ne, tejfölt elég nekünk elviselni ezzel a dumával, ne kezdd te is. Az ország azért tart itt, mert eddig jöttek el Álmosék, ha továbbmentek volna, tovább tartanánk.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.12.09. 22:52:45

@Levéltáros:

Hah! Történelem:
Az még hagyján, hogy már itt megálltunk, de ha Mátyás király tökösebb egy kicsit akkor nem itt tartanánk.
süti beállítások módosítása