Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Szépség

2010.09.30. 06:50 pixelpiréz plüssvitéz

 Quasimodo kutatótársunk vendégposztja következik (a szerk.). (Anyád! - a posztoló)

A szépség modern korunk emberének egyik legfontosabb tulajdonsága. A szép emberek sokkal könnyebben elboldogulnak az életben, és a társadalmi szamárlétrán is gyorsabban haladnak felfelé, mint kevésbé mutatós társaik.
Ennek oka abban keresendő, hogy a szépek nem értenek semmihez, viszont a társadalomban valami szerepet kellett nekik találni, hogy ne haljanak éhen. Ez pedig az ún "idol" - esztétikai vezető, avagy kinézeti menedszer - szerepe.
 
Kinek ne lenne számtalan olyan ismerőse, akire igaz a mondás: "a szépség és az ész szorzata állandó"!
Aki szép, az értelemszerűen szellemileg sötét, lelkileg debil, emberileg fogyatékos. Nem csak azért, mert eleve így osztotta a jóistenke, hanem azért is, mert egyszerűn nincs szüksége másra. Evolúciósan kiszelektálódott belőlük mindenfajta hasznos tulajdonság.
 
Habár jóval több nő* tartozik eme csoportba, sajnos némely férfira is jellemző lehet effajta elkurvulás: ők a homokosok, melegek, transzik és természetesen a metrószekszuálisok is ide tartoznak!
 
Intelligens heteroszekszuális férfi nem törődik ilyesmivel, mint szépség, mert ő tisztában van azzal, mik jelentik az igazi értékeket becses személyében!
 
Mindennek ellenére ne becsüljük le a köztünk élő szépeket: berendezési tárgyként nagyon hasznos funkciót töltenek be.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Remélem már mindenki számára világos, a rondák társadalmunk legfőbb értékei. Ők azok, akik gondolkodnak, akik éreznek, akik dolgoznak, kik gondolatvilága ősi forrásból táplálkozik és a jövő reménysugarait alkotják!
 
-----------------------------------
 
* szerencsére eme blog női kutatóit nincs okom ilyesmivel sértegetni, amiért hálát adhatunk Allahnak**
 
** ugyanitt burkákat vennénk olcsón
 

 

52 komment

Címkék: tudomány társadalom szépségipar

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr922333451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.30. 00:04:07

Szigorúan esztétikai szempontból vizsgálva kanti értelemben szépnek tűnsz, piréz!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.30. 00:37:57

Szerintem piréz kira után a legjobb csaj errefele.

kiraaaaa 2010.09.30. 07:36:36

Te kurafi, Piréz, mondtam, hogy ne rakd ki a fényképemet!

@Panther_V:
tudtam, hogy neked is tetszem.

Commandante Jayasuriya 2010.09.30. 08:23:49

A képeket nézegetve arra a megállapításra jutottam, hogy valóban komoly eredményeket könyvelhet el napjaink plasztikai sebészete.

Én ugyanis néhány hónappal ezelőtt találkoztam már Piréz tagtárssal, és akkor még egészen máshogy nézett ki. Bár kétségtelen, hogy az illusztrációként felhasznál első kép őt ábrázolja, amint tükre előtt elégedetten vizsgálja a rajta végrehajtott szépészeti beavatkozás eredményét.

szanalmas 2010.09.30. 08:32:28

Szerencsére igen ritka esetben van rá példa, hogy a szépség és a zsenialitás (meg persze a szép nagy farok) egyesül egy emberben, a legjobb példa erre én vagyok.
Persze tudtam, hogy randapirézvitéz előbb utóbb irigységből megírja ezt a posztot, mert ő meg olyan csúf mint Lucifer segge!

Commandante Jayasuriya 2010.09.30. 09:49:51

@szanalmas:

Már az a ténnyel, hogy nyakló nélkül kérkedsz általad pozitívnak ítélt tulajdonságaiddal, végtelenül gyanússá teszed magad.
De az, hogy saját bevallásod szerint benned egyesül egy hatalmas farok, végső és megfellebbezhetetlen bizonyítékát adod személyiséged elborzasztóan torzult állapotának, vagyis hogy buzi vagy.

leginkább tejből 2010.09.30. 10:15:59

@Commandante Jayasuriya:

a második képen van piréz, az elsőn a drága felesége.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.09.30. 10:16:17

a szépség adottság
a csúnyaság elvettség

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.30. 10:57:02

a before-after képet nem értem - szerintem nem lett jobb after
Vagy összekeverem a balt a jobbal (ami nem meglepő nálunk, ugye)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.09.30. 11:01:21

@szanalmas: Kristálytiszta logika, alaposan megalapozott érvrendszer, lehengerlően magabiztosan meggyőző retorika!
Ez igen!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.30. 11:03:11

@szanalmas:
pfffffffppppff
nem
kizárt
nem voltam és már nem is leszek
(de jó a lábam - nem tudom, említettem-e már!)

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 11:44:08

én szép vagyok. Meg okos is. Állítólag.

madárnak öltözött bohóc 2010.09.30. 11:49:36

Én olyan randa vagyok , hogy a szarra lehet nézni , de rám nem.

kiraaaaa 2010.09.30. 12:08:38

Jéé, most látom csak, hogy milyen jó didkói vannak a pucér néninek.

madárnak öltözött bohóc 2010.09.30. 12:13:21

@kiraaaaa: Jobb , mint a tied ? Csak úgy kérdem.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 12:21:20

Jelzem az aszéspég-dolog kissé túlértékelt mostanság. Pont olyan botorság, mint a női orgazmus. A Grószmutti szerint, ha egy flrfi egy fokkal szebb, mint az ördög, akkor az már jó.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.30. 12:27:29

@Rosszindulatú Vászka:
és egy orgazmus jobb, mint a semmi?
csak az analógia miatt kérdem!

@szanalmas:
ühüm - láttad már Picasso portréit? Na, pont olyan.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 12:35:25

@Zsit (nyau és rémizé): nemtom, nekem még sosem volt egynél több eccerre. Mindazonáltal úgy vélem, időnként egy jó szarás többet és, mint egy rossz orgazmus. Meg fordítva is.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.30. 12:43:37

Muhaha, a mázkultusz által beetetett birkák vagytok, sértésnek szánt szavaitok annyit érnek, mint egy kelemenanna szakdolgozat a kvantummechanikáról!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.30. 12:48:15

@szanalmas: @Rosszindulatú Vászka:

A posztba már nem akartam beleírni, de valóban léteznek "szép és okos" (értékes) egyedek egyszerre, de ez MINDEN esetben azzal jár, hogy vagy irgalmatlan lábszag aura veszi körül őket 24 órában (ezért nem járnak talikra), vagy gyűlölik az össes többi embert, ezért egyedül döglenek meg egy patkányok által összeszart rothadó lyukban 30 éves koruk előtt. Wahahaahaaaa!

(Szóval Istennek van humora.)

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 12:52:46

@pixelpiréz plüssvitéz: az a hejzet, hogy mink kizárólag csak szép és okos júzerekel keveredünk. Nemár rossz fényt vessen ránk a többi hitványabb eber.

A lábszag dolog meg külön poszt lehetne. Egy igazi férfi sohasenem fél a szagától. Még a rántásszagtól sem. A szagra fanyalgás annyira buzis.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.30. 12:57:30

ELŐRE RONDÁK! NE HAGYJÁTOK MAGATOKAT ELVAKÍTANI A SZÉPSÉG TÜNÉKENY MÁKONYÁTÓL!

SZÉP VAGY? KURVA ANYÁD!

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 13:17:24

@pixelpiréz plüssvitéz: oly zsenánt ez gonosz, cúnya kiabálás. Megértem, hogy frusztrál rútságod, hidd el, minket is zavar. Már dolgozunk a terven, hogy a köztereken csak igazoltan szépek flangálhassanak.

Commandante Jayasuriya 2010.09.30. 13:24:34

@Rosszindulatú Vászka:

Végre vége annak a nagy tolongásnak, meg a dugóknak. Mennyivel kényelmesebben fogunk közlekedni, mi néhányan.
Persze lehet hogy te fennakadsz a szigorú rostán.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 13:25:25

Eszembe is jutott egy kamaszkori olvasmányom címe: Öljünk meg minden rohadékot! Bár abba a végire pont a rondákre hajtottak a jócsajok.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 13:27:13

@Commandante Jayasuriya: hát igen, én valszeg tenyészmén leszek egy laborba. Vagy múzemba zárnak. Annyira szép vagyok, hogy kezdek is már félni a következményektől.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.09.30. 13:54:23

@leginkább tejből: mivel a teraszon nem válaszoltál, itt ejtem meg:
KURVA ANYÁD!:))

figyu ha tegnap nem Te téptél be, hanem valamiképp tudatmódosult állapotba kerültél, akkor gondolkodj el, reggelre kaptál-e süüüüüüütit, vagy rántottát, vagy valami finom fűszerezésű kaját.
Lehet a csodahambit nem hiába hívják úgy:)

rev. a posztra:
szar, meg már volt is, meg nem sunáznám, meg agyat és szépséget csak az ALDIból.

leginkább tejből 2010.09.30. 15:22:07

@Lewyke:

felháborító, hogy egyesek tbbszöri kérésem ellenére is szmájliznak!

HÁTBAZDMEGEZERSZERMONDOMDEGRADÁLÓAHANGULATJELNEMVAGYUNKMIUBORKÁKÉRTSÜKANNÉKŰIS!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.30. 15:52:45

@leginkább tejből:

Erről jut eszembe, hogy képzeled, hogy a saját értékrendedet ráerőlteted erre a nagyszerű közösségre?!

Itt az ideje a változásnak barátocskám!

Kérdezz! Szmájlizz! Mosolyogj!

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 15:57:35

@Levéltáros: és ha tudnád, hogy blogot szétcseszett már ezzel az erőszakos modorával... nem lenne olyan jó segge, én se barátkoznék vele.

leginkább tejből 2010.09.30. 16:30:31

@Levéltáros:

látszik, hogy most, miután sok évet lehúztál a feleséged mellett és unalomban telnek a napjaid, az enyészetet, a nyugdíjt és elmúlást várva életerőd gyertyalángjának utolsó villanásával úgy gondolod kimenekülhetsz az idő rozsdás vasfogaskerekei közül. nem csak vén fasz vagy, hanem egy vén rossz buzi lettél.

leginkább tejből 2010.09.30. 16:31:22

@Rosszindulatú Vászka:

hahó, ez nem buzilog, de nemám! ismizzetek a gaybearen!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.30. 16:51:27

@leginkább tejből:

Rég nyugdíjas vagyok, ez az egyik előnye a rendvédelmi szolgálatnak. A másik meg az, hogy bevitetlek ma este a haverokkal.

Nina Skye 2010.09.30. 17:47:11

@Levéltáros: Gedeon, en meghuzlak ha buzi ferfi leszek, mit szolsz, nekem bejossz

kiraaaaa 2010.09.30. 18:54:08

Mivel a szépség elmúlik, s a randának lenni jó, ezennel megnyitom a randává alakító bjutifulszalonom. Mivel liberális vagyok, pasik is jöhetnek, nem vagyok kirekesztő.

Én most vettem észre, hogy fasza van a nőnek....

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.09.30. 20:43:09

Erre a posztra egy poszttal kellene reagálnom. Egy-két dologal nem értek egyet.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.30. 20:55:50

@kiraaaaa: namost volt ijen rész a Bab Berci kalangyaiba, csak szólnák. Mikor a jányok rútítkoztak önvédelemből.

kiraaaaa 2010.09.30. 20:59:34

@Rosszindulatú Vászka: köszi, de még itt nem tartok a meséskönyvpolcon.

_nyuszi_ 2010.09.30. 23:53:45

én fáratt vagyok, de nagyon buta.

Frick László Emlékzenekar 2010.10.03. 07:00:12

Nem tudfom, mért erről a posztról jutott eszembe, de a huszonnégy már régelmúlt Bogi kitiltott a blogjából kommentszinten, pedig a Rudika Tarlós-lerejszolása alá faszát kommenteltem, de már elfelejtettem, mit. [Öveges prof hangján:] Gyáárekek, mi lehet az oka a kitiltásomnak:
-tippjeim: Juci és Bogi közös bugyi&harisnya szaglász partikat szokott tartani és ezek egyikén lebuktam öntudatlanul mitsesejtve
-Bogi azt hiszi, hogy ő Bogikakácska, holott nem
-Bogi bennfentes és akkor mindegy
-egyik sem és akkor is mindegy
süti beállítások módosítása