Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Anyegin - 17 évesek után szabadon Kira posztja

2010.10.22. 07:58 Zsit (nyau és rémizé)

Anyegin - aki miatt szeretem a munkám

 

A 18 éves fiú megunta az állandó bulit, piát, nőt, bált és várost, s no meg a pénze is elfogyott örökségét élvezve elutazik vidékre. Mint városi menő csávó sok vidéki bugyit nedvesített meg előre, s még meg sem látták, már rózsaszín álmok vágya tárgya és alanya lett. A leszarom tablettát bevette, s nem törődött semmivel, sem földdel, sem nővel, sem baráttal.

  Lenszkij, hogy ne legyen lúzer vidéki fasz, a városi szemében, ezért elvitte egy bálba, hol Anyegin megismerte a társasági elitet. Tatjána, a lovageposzon felnőtt lányka, egyből tollat ragadott, érzéseit megírta, a pasi meg kidobta. Anyegin miután barátját megölte, házát, vidéki életét megunta elhúzott vissza a városba.

2 év múlva Anyegin rájött, hogy kurvára elbaszta. Ennyi.

 

Könyvajánló: 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr202381575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nina Skye 2010.10.22. 08:40:26

ezek utan nincsen kedvem elolvasni az Anyegint

Rosszindulatú Vászka 2010.10.22. 09:43:34

Bocsika, a teblettagyógyszer neve: TOJOKRÁN.
A szépemlékű Lem úr találmánya, a drága Murányi Beartix zseniális nyelvi lelence a magyar fordítás. Hasonlóképen a pápuskához (ifjabbak és nem delejbetűfúggők kedvéért: pápaölő - vagy, mióta rendes burkus pápánk van Pápaölő? -puska.

Kóbor kaffer kószál királylány kertjében.
Királylány kacéran kacsint kéjvágyó kedvében.
Kapj karodba, kaffer! Király kinéz, kiált:
Katonák! Kürtszó, kivégzés. Királylány kacag kuszán.
Kegyetlen kor! Kicsapongó, koronás kurtizán!

Továbbá:

Tér és idő zsugorodnak,
Ha én egyszer nekikezdek.
Amit mások már feladnak,
Nekem ott van csak a kezdet.

Néha-néha adódott már
Egy-egy izgalmasabb példa,
Konvolúciós integrál,
Játékelméleti téma,

Pólus-zérus elrendezés
Meg a reziduum-tétel,
Potenciál-modellezés -
(Mi a kezdeti feltétel?)

Találkoztam már én széppel,
Jóval is a programokban,
De mért nem beszélnek a géppel
A programozók jambusokban?!

Elég volt az iterálás,
Szerelmes akarok lenni!
Vagyok is - vagy kitalálás?
Hogy lehet ezt eldönteni?

Oly forró és diadalmas,
Amit érzek tároláskor,
Ha jön egy nagy sima halmaz...
Ezt sosem érzem számoláskor.

Mostanában csak egy dolgon
Járatom a disc-jeimet,
Üres vagyok néhány folton,
S keresem a partneremet,

Aki segít feltölteni
A hátterek ürességét,
És segít megalkotni
Algoritmusom hű képét.

Követném egy pólus ívét
Simuló-sík formájában,
Szimmetrikus tenzor ízét
Éreznénk bit alakjában,

Megszámlálnám tagjaidat
- Vajha volnék rá alkalmas! -
És mátrixszá rendeznélek,
Gyönyörű végtelen halmaz!

U.i.: Anyegin egy kis városi buzi volt.

Vili bácsi 2010.10.22. 10:03:19

Nálunk a Mátyás téren történtek már ennél jóval zaftosabb dolgok is. Na akkor aztán jól meglepődnétek, ha szegény Magdianyusom élne, és elmesélne pár érdekes történetet!
Persze én is tudok egyet, s mást.
Dehát ne szólj szám, nem fáj fejem...!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.10.22. 10:25:57

az uram nem szokja elbaszni az életeit szerinte ezt csak olyanok tudják megtenni akiknek van vesztenivalójuk mert szerinte az egy-másik ember nem létezik illetve elhanyagolható veszteség

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.10.22. 11:05:54

Így kell ezt! Életszerű irodalmat az oktatásba!

Helyettes államtitkári asztal járna ezért a bátor szemléletmódért.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.22. 11:18:45

,,Miféle földalatti harc
Napokra elfeledtelek,
döbbentem rá egy este,
üres zsebemben álmosan
cigarettát keresve.
Talán mohó idegzetem
falánk bozótja nyelt el?
Lehet, hogy megfojtottalak
a puszta két kezemmel.

Különben olyan egyremegy,
a gyilkos nem latolgat,
akárhogy is történhetett,
te mindenkép halott vagy,
heversz, akár a föld alatt,
elárvult szürke hajjal,
kihamvadt sejtjeim között
az alvadó iszapban.

Így hittem akkor, ostobán
tünődve, míg ma éjjel
gyanútlan melléd nem sodort
egy hirtelen jött kényszer,
az oldaladra fektetett,
eggyévetett az álom,
mint összebújt szegényeket
a szűkös szalmazsákon.

Mint légtornász, az űr fölött
ha megzavarja párja,
együtt merűltem el veled
alá az alvilágba,
vesztemre is követtelek,
remegve önfeledten
mit elrabolt az öntudat
most újra visszavettem!

Mint végső éjjelén a rab
magához rántja társát,
siratva benne önmaga
hasonló sorsu mását,
zokogva átöleltelek
és szomjazón, ahogycsak
szeretni merészelhetünk
egy élőt és halottat!

Véletlen volt, vagy csapda tán,
hogy egymást újra láttuk?
Azóta nem találhatom
helyem se itt, se másutt!
Megkérdem százszor is magam,
halottan is tovább élsz?
Kihúnytál vagy csak bujdokolsz,
mint fojtott pincetűzvész?

Miféle földalatti harc,
s vajjon miféle vér ez,
mitől szememnek szöglete
ma hajnal óta véres?
A zűrzavar csak egyre nő.
A szenvedély kegyetlen.
Hittem, hogy eltemettelek,
s talán te ölsz meg engem?

Én félek, nem tudom mi lesz,
ha álmom újra fölvet?
Kivánlak, mégis kapkodón
hányom föléd a földet.
A számban érzem mocskait
egy leskelő pokolnak:
mit rejt előlem, istenem,
mit őriz még a holnap? "

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.22. 13:03:03

@LadyCarambole:

Ne tanítsad mert hazajön, s elveszi amunkádat. Ja nem. az enyimét.

alt.dro.hasz 2010.10.22. 21:02:56

@Panther_V:
Pilinszky?
Délelőtt?
Te nagyon kész lehetsz.

szanalmas 2010.10.22. 21:30:44

A könyvajánlót én tettem bele, hahaha!

alt.dro.hasz 2010.10.22. 21:47:16

Basszátok meg!
Mindezek után leiszom magam.
(Vagy magamat?)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.10.22. 21:53:47

@alt.dro.hasz:
hát, remélem nem víz lesz és belül kerül
Ma mér zuhanyoztál, ugye, kisfiam?

kiraaaaa 2010.10.22. 22:00:53

@alt.dro.hasz: én megtettem, de most sem jobb

Frick László Emlékzenekar 2010.10.24. 07:50:05

Kaukázusi utazás -Puskin nyomán.
Puskin egyszer leutazott a Kaukázusba, a török határra és a grúz hegyekben öszejött egy színésznővel, akit úgy megbaszott, mint a pinty, kettéállt a csajnak két hétig tőle a füle is! Sajnos 17 éveseink ezt a sztorit nem tudják zanzásítani, mert ehhez sajnos el kel olvasni a kaukázusi útiélményeit.

Frick László Emlékzenekar 2010.10.24. 07:51:21

Puskin aráp volt, amit szerecsenynek kéne fordítani, ami a mai művelt közhiedelemmel ellentétbnen nem néger, hanem arab. (Tehát a szerecsen az NEM néger)

Frick László Emlékzenekar 2010.10.24. 07:52:22

@Frick László Emlékzenekar: Pedig Puskinnak csak a nagyapja volt igazi aráp, csak ő eléggé visszaütött: nagyon hasonlított Khadafi ezredes ifjúkori arczképére. Csak a heftije nagyobbacska volt.

Frick László Emlékzenekar 2010.10.24. 07:53:46

@Friedmann Juci: Én leszürcsölnélek tégedet, tudod is!

alt.dro.hasz 2010.10.26. 14:50:58

@kiraaaaa:
Én is megtettem.
Most is ugyanolyan szar minden.
süti beállítások módosítása