Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A férfi sofőrök kritikus dicsérete

2010.06.09. 08:08 Kadarka Jánoska

Hogyan érdemes élni az egyetlen életünket: lassan, unatkozva, hogy hosszúnak tűnjön, vagy izgalmasan, minden percben újabb és újabb életre szóló élményt szerezve? A kérdés költői, hiszen unatkozni nem érdemes, azaz szabálykövető, konfliktuskerülő női kocsivezetővel utazni időpazarlás, ellenben egy férfi sofőr maga a tömény élvezet.

Megpihenés a tömény élvezet után

Mit csinál egy jól képzett – vagy rosszul képzett, ám agresszív – férfi sofőr? Cikázik a sávok között, előz akkor is, ha a szembejövő már teljesen szemben van, és letol mindenkit, aki nála lassabban akar közlekedni. Egyszóval: rém sok élvezetet szerez az utasának. (Valójában ezt nem egy szóval mondtam, de mi, irodalmárok, néha így használjuk.)

Egy női kocsivezető soha nem fog belemenni a pajkos leszorítós játékokba, nem húzza ránk fenyegetően a kormányt, ha megelőzzük, és durva test-test elleni küzdelemre sem számíthatunk, ha netán koccanásos esemény történik az utakon. Egy férfi minderre kapható, sőt. Élvezetes versenyeket csak a férfiak tudnak vívni az utakon, és a híradókba se kerülhet bele nő által okozott halálos baleset. Tiszteljük emiatt a férfi sofőröket, hiszen ők azok, akik elviselhetővé teszik az unalmas hétköznapokat, megfűszerezik a besavanyodott életünket.

Nem mellékesen a társadalmi haszna rendkívüli a férfi sofőröknek. Kicsiny országunkban naponta 3,2 ember hal meg közúti balesetben (a három halál mellett a 0,2 a végtag amputációkat jelenti), ez gyakorlatilag tíz új élet naponta. Vese, szív, tüdő, máj és lép; mind átültethető, és várnak is rá sokan. Viszonylag nagy a káló, a felhasználhatatlan anyag a roncsolások miatt, de ha csak női kocsivezetők lennének az utakon, akkor a szervátültetéssel foglalkozók csak az illegális beszállítókra számíthatnának, ami lassítaná a gyógyítást.

Férfiaknak gyártott gépjármű, balesetes amputációk utáni használatra kifejlesztve

Végül, de nem utolsó sorban, anyagi érdek is fűződik a férfi sofőrök favorizálásához. A biztosítók bónusz – malusz rendszere azon alapul, hogy vannak vétkesek és vétlenek. Ha nem lennének bevállalós férfi sofőrök, akkor a malusz generálta extraprofit megszűnne, és a bónuszok kifizetésére nem lenne fedezet. Ha pedig a biztosítók bedőlnek, megroppan az egész nemzetgazdaság.

Női gépjármű, a balesetmentes közlekedés biztosítási bónuszából könnyedén megvásárolható

Remélem, rövid tanulmányom meggyőzött minden kételkedőt arról, hogy a közúti agresszivitásnak van létjogosultsága, és a megfelelő szintű agressziót csak a férfi sofőrök jelenléte tudja biztosítani az utakon.

46 komment

Címkék: autó férfiak nők

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr822038095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 08:49:46

A buzimetálszínű autó jobbról, ami a pasié, egy Toyota Yaris szedan, ilyet nem láttok magyar utakon FARKas!
Szeretettel üdvözöljük Toyota Yaris-szal rendelkező dzsesszgitáros barátainkat, mind az összeset! (szórványos taps, hökkent csönd, fejek forgatása...)

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 08:52:12

Szerencsén van, nekünk, büdösbunkó fallokrata áálattoknak egyszerre kanyarodás közben, ha a Kiskegyed és más nőitudományos magazinok jóvoltából közismerten többirányúfigyelemre képes nőivezetők a kanyarodó autójuk orráról fölemelik tekintetüket akkor, amikor félautóhossznyival már átlógtak az átlón és nem a kormányt nézik, milyen szögben áll vagy a lábukat, hogy jól van-e a kuplungpedálra téve.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 08:55:05

Sok nő, férfiakhoz hasonlóan az autóban nem csak az orrát szokta fiknyázni, mert úgyse látja senki , hanem szemben a férfiakkal, akiknek technikai nehézségeik vannak ezügyben, a nadrágon keresztüli odadörmicéléssel maszturbálni is tudnak többirányúfigyelem közben -de ennek BELÁTÁSÁRA csak kaminyótós állatfajtáknak meg teherautósofőröknek és a kis pöcs csiocsipszterítő PözsóBokszereseknek lehet szerencsétlensége!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 08:57:31

(folytatás) sajnos a férfisofőrök teljesen állatok.
Mivel a nők kevesebbszázalékának van jogosítványa, így nők a népesség teljesszázalékában sokkal kevesebb balesetet okoznak. Bár "Dr" Geréb Ágnes, aki még mindig bábának is meri nevezni magát (most vallott aról, hogy orvosiismeretei korlátosak) autó nélkül is belement már néhány csinnbe.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.06.09. 09:00:35

a férfisofőrben az a kiváló, hogy ha egyesbe teszi valamiért lükverc helyett aztán hirtelen kidönt egy szanetlit (szanitert?) még azt is el tudja tréfálkozni, míg a hölgysofőr hasonló esetben idegösszeroppanással kombinált szívérgörcsöt szimulál rögvest.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 09:01:25

A cikk szerzőjét is hagy dicsérjem meg:
A teljes magyar irodalom- film- és zenekritikusi kollégyiom nincsen tisztában azzal, mit jelent a

kritikus dicséret,

pedig van ilyen.
Egy példa kedvenc, egyébként kottaanalfabéta "zenekritikus"-om védelmére: Fáy Miklóssal nagyon jó lehet sörözni, hogy a végbelét tisztán tartja-e arról mentora, MGP tudna vagy nem akarna beszélni. MGP Fáy védelmében kiemelte, hogy nagyon jól ír. Ez teljesen igaz, bár a kijelentése veszélyességét fokozza, hogy Lovas István is jól ír és Joseph Goebbels még annál is jobban írt!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 09:02:35

A laudáció az nem kritika. A recepció se nagyon kritikák összessége, hanem inkább piaci bevezetés éstehát reklám-marketing fogalom.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 09:04:41

@periplaneta plumbum: Aljas rágalom! Ha nőivezető ORRAL
érted, majd mindjárt megmagyarázom , mi a különbség a sofőr
és az autóvezető (úrvezető) között.
Tehát ha a nő autója orrával tövön üt egy 150 éves tölgyfát a szokott és kijelölt parkolóhelyén AZ TEGNAP MÉG NEM OTT VOLT. Fallokrata áálatt vagy Plumbi!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 09:06:46

Az úr és autóvezettó mindenhová orral áll be, aztán persze bénázik a kitolatáskor.
Sofőr az, aki toléatva parkol be. A treszkó és fosonyparkolókban is, aztán, amikor bepakolna a kosarából, bénázik. De büszkén!
Változat: nyugdíjas FÉRFI sofőr nem ismer lehetetlent: rückwertsben beáll a bevásárlókocsival és a szomszéd autó fél opldalán lezúzza a lakkot.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.06.09. 09:17:17

@Frick László Emlékzenekar: magamnak kérem ki az utolsó mondatot, mert igenis jobban kedvelem a hölgyvezetőket, legyen akkor vezető, hiszen ahogy a posztból kiválóan kiderül (?) a férfiak maguknak valóak. namost ez a helyzet nehezen összeegyeztethető azzal, hogy az utca meg a város meg a főút, az autópálya meg a falu meg a hegyi utak mindenkié.

Friedmann Juci 2010.06.09. 09:33:36

szeretnék én is fallokrata állat lenni. egyebekben ide lehetne másolni a múltkori kommenteket. a női vezetőket utálom, mint ahogy a női bicikliseket is. kismajmok.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 09:46:08

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A gitárod tökös, és innentől a te dolgod, hogy egységnyi gázsiból (ami eszmei, tudom) miért költesz 100km-ként 2 literrel több benzinre azért, hogy egy fékbetétcseréd 33%-kal legyen drágább, mint a -2 literrel százra kevesebbet evős, könnyebben takarítható és városon kívüli utakon stabilabb autói [nevek a szerkesztőségben] aminek a csomagtartójába több cucc fér ugyanakkora külméret mellett. Ezutóbbi autóban pont legszélesebbre tárt karodnyi a táv a műszerfal és a hátsó ülés támla között, és majd ha lemégy a Yaris -hoz, mérd meg, azé mennyi ;)
Azért próbálok rajtam kívülálló tényekre mutogatni, mert ugye monomániás, fóbiás és... még mi is? elfelejtettem, vagyok ;)
Endéká a gitárom, és elszórván a pénzem, egy régi videoton rádió lett a ládám, amit pompásan túl lehet vezérelni!!! Láénykoromban is ez volt a kontrollom, ma már Boss Distortion , fullalap

Buzi-e vagyok?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 09:51:32

@kreatívszajha: Ha ki tudsz menni a konyhába anélkül, hogy kanyarodáskor nézzed a vállad meg a könyökedet és a térded mégse vered az előszobafalba, az remény arra, hogy ugyanez autóval is megy, ezáltal az ülést hátrébb húzhatod, így a csípőd előrébb kerül, jobban eléred a pedálokat és ha szán rá egy negyedórát meg egy 90%-ban üres fosonyparkolót és megtanulsz tükörből két vonal közé egyenlően tolatni úgy, hogy a sövény előtt egy tenyérnyivel ÉRZED a végét, rögtön kiderül a számodra is, amit a HP-k még a Kiskegyeden meg az I.C.A. irodalmi centrifugán kiművelt elméjükkel képtelenek megérteni, hogy egy nőnek pont annyi szerve meg kitüremkedése (cici nem kell!!) van autóvezetéshez, meg érzéke meg mindene, mint egy férfinek. Jó, hát kamion légrugósfülkében, légrugósülésében nem kell méhet rázatni napi 4x4 órában, de ha valaki ragaszkodik hozzá, avanti!!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 09:56:12

@periplaneta plumbum: Kikérted az utolsó mondatodat? Nesze! >>>hölgysofőr hasonló esetben idegösszeroppanással kombinált szívérgörcsöt szimulál rögvest<<<

Megsúgom neked, hogyviszont a nők nagyon jók útonátszaladó kisállat nemelütésében, és ha kormányelrántás előtt kinéztek sréhen hátra a tükörholttérbe , akkor anyu helyett nem a rendőrbácsik kopogtatnak rá a vacsit váró éddybabusokra vackorbaharapott képpel, hátul a mindenreelszánt bohócdoktorok, anyut meg kiskanalakkal vakarják közben a tűzoltóbácsik két kamion alvázáról meg a tündiautó kasznijából kifelé ...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.06.09. 10:06:16

@Frick László Emlékzenekar: mi a tipp?

yaris - fele városi, fele autópálya 120 körül - 5,4 liter körül fogyaszt átlagban

Mi az a fékbetétcsere?
(5 éve van nálunk, szervizt nem láttunk)

a 'csomagtartó' tényleg kicsi

Friedmann Juci 2010.06.09. 10:06:52

@Frick László Emlékzenekar: ne nekem magyarázd, hanem a nyúl-jellegű hápéknak, akik kiskegyeden művelődnek, és akik rémülettel a szemükben cikáznak előttem.
:*

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.06.09. 10:10:25

@Frick László Emlékzenekar

Tényleg érdekelne, milyen szuper autó megy el 3,4 literes fogyasztással pesti-budai dugós városi forgalomban

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 10:20:30

@A Hannibal Lektűr-attitűd: A Seat Arosa, viszont abban a műszerfal-hátsóüléstámla táv nem nagyobb a Yarisénál. És a csomagtartója is alig nagyobb. Viszont, ha tényleg 5,4-gyel elmegy városban, akkor a tiéd magyar bajnok! Az én Polo-m bizony megette A Városban a 4,5 litert bár az igaz, hogy 333333 km után, amiből 300000 at egy Uschi nevű 127 kg-s bajor hölgy taposott bele és 1982-es évjáratú (ma csini 45 kg-s popsi ül a Szalay Kiadó Don Wismey sorozatával sk. kijavított ülésben) Viszont 6300 Ft hozzá egy hátsókerék csapágy garnitúra.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.06.09. 10:40:42

@Frick László Emlékzenekar:
az átlagfogyasztása 5,4,
2.5 személy terheléssel

a használata vagy budapest, vagy autópálya
(igen ritka a kedélyes 70-el gurulás)

és nem akarok/tudok/szükséges csapágyat stb cserélgetni - ez fontos!:)

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.06.09. 11:52:13

@Frick László Emlékzenekar: kösz. viszont hamàr tükör, mièrtisnemondjam el, hogy hölgyvezető mellett üldögèltem mèg règen a komjàdi előtt a fàbiàban ès aszongya idèzem nèzd meg vàlthatok e sàvot.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 12:05:42

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Az olyan, hogy ha szerencséd van, akkor sír, mint a telefon Koós művészúr dalában, ha nem, elvékonyodik úgy elöl a dupla(belsőhűtésű) féktárcsád, hogy egy fékezéskor eltörik és akkor az ABS-s sem segít. Bár kb 50000 km az nem sok, majd aug 6-án megkukkantom.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 12:11:06

@kreatívszajha: Szerinted sikerrel pályázhatnék a 'Kiskegyed Grecsó Krisztián -ja' címre? Szép leánykanevelő cikkcsiket írnék, pl mire jó, ha a fejünkön egyensúlyozva próbálunk tárgyakat vinni, pl másfél kilónál is nehezebbeket. Vagy biciklizésen kívül mit lehet még elengedettt kézzel elérni és hányszor? -> ~:

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 12:15:20

@periplaneta plumbum: A Fabiá-ban idézem, Q"baromian" széles a C-oszlop. Csak 17 éves görög vagy olasz lányok tudnak vele oldalt kétkocsi közé hátramenetben egyfogásra CUPP beparkolni (nagygáz, nagyfék, bólint) És a Fábiának ÁLLAT (idéztem) az üléskárpitmintája a félluxusban barlangirajz emberek rohangálnak!
Az Árpád hídtól lefelé vagy fölfelé?

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.06.09. 12:27:28

@Frick László Emlékzenekar: margaretta felé. délnek ugyanis. lefele(?). ellenben a céoszlop nem kifogás. volt a gabi, aki kamionsofőr volt és gabi, mint riella, nem mint or. mondjuk ezt külsőleg semmi nem támasztotta alá, a hangja is, mint egy ipari hulladékdarálónak.

Friedmann Juci 2010.06.09. 12:29:59

@Frick László Emlékzenekar: próbáld meg cica.
én inkább 'hogyan szopjad körbe főnököd faszát' cikkeket akarok gyártani.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 13:56:59

@kreatívszajha: Tessék, gyűjteményemből.

1.Cigány pógármester felsőfokú képesítést igénylő állást hirdettet meg.
2. Vadul ismisizz az összes jelentkezővel
3. interjúzás hete előtt: hat öhm!öhmöss, ebből kettőn csak félciciről húz föl a blúz a többi kétcsöcsös, egy hasikó dombalján fazon bozonterdeje a szövegek a képekhez illőek.
A fickó nem kreol: nagytál tejbegrízben két szem kökény meg egy gerezd mandarin.

Az interjúon kiderül, hogy az x jelentkezőből kettő nagyon ronda , ezeket meg se hallgatja (az egyiknek pedig félmell öhm!öhm!össhhh! )

A többi X-2-nek azt mondja, azé lesz az álás, aki jó lesz vele. Még mínusz kettő.

A többik jók lettek vele, legyen ez a szám Y.
Y-Z=1 jeletkezőt vett föl az állásba.
A kérdése az volt az álás kiadása után, hogy mért akar még mindig jó lenni vele Z-4 fő és mért kap vad ismisseket Y-1 főtől MIUTÁN AZ ÁLLÁST BETÖLTETTE??. De erre informátorom se tudott válaszolni. Én se, pedig a lélek mekkmestere vagyok.
De majd te piroskörmű, válaszolsz ugye??

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 14:04:14

@periplaneta plumbum: Butch volt a kaminyonoscsaj? Felénk egy butch árvízvédelmi kubikosmunkákra szokott jelentkezni.
De a kaminyon kaminyon volt, mert kamion csak 25 tonna össztömeg fölött.
0,8-8 tonna ösztömeg között: NEMAUTÓ NEMMUNKA
8,1-12 tonna össztömeg: oda nem rántunk, de már majdnem autó.
12 tonna össztömeg fölött pót nélkül NEMMUNKA
20 tonna ösztömeg fölött figyelembe vehető
25 tonna össztömeg fölött lehet kamion.
Mindenféle nyergesvontató, afféle árúgyűjtős terítős, aki még a Dunán túl vagy innen se jár, napi 100-200 km-et megy NEMKAMION csak annak látszó.

DAF nemautó.
Autók: Scania, Mercedes,Volvo, eMÁeN[MAN].
Renault (MACK) fos

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.06.09. 14:14:35

@Frick László Emlékzenekar: erről nem beszélt gabi, de nekem gyanús, hogy NEMKAMION(8egész1-12tonna) kategória volt az, csakhát na.
MANNNnal volt már szerencsém találkozni úgy, hogy majdhogynem beköszönt, de végül csak a tükröt építette bele az Á oszlopba. gyula vezette, nem volt valami okos. én se, de az mindegy. gyula mannn néven benne is volt még az előző kistelefonomban. ám az is (gyula járműve) csak egy fos dömper volt. kinézetre olyan 270 tonna plussz 20 tonna metróalagúttöltelék.

Friedmann Juci 2010.06.09. 14:21:00

@Frick László Emlékzenekar: mert azok a szajhák vonzódnak a cigány pógármesterekhez, ebben semmi lelkiség nincs, csupa testiség az egész. Ugye!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 14:33:29

@kreatívszajha: Írjad megfelé bébi, mert én nem írhatom meg, ugyanis a történet sajnos igaz. Az egész ott szabódott el, hogy valaki a Don Juan -ból (amiben nem az a lényeg, hogy hánymennyisok nőt dug a bácsi, akkoriban ez alap volt, még a XVIII. században is) operalibrettót írt.
A történet ott kezd érdekes lenni, amikor tényleg édes, aranyos, kedves, kisalakú, nagyon tiszta, repedezettre mosfőztakrít (körme altt mindig kaja, mit "A" Buday Péter szakácsnak) dalol, seper, virágoskert és jön haza az ura, mint egy sörbefojtott birkapaprikással lehányt amerikaihűtőteremajtó az amerikaikonyhákban, akkora HUNAZÍTEL ill EMBERSZAGOTÍRZEK!! bömböl, minden... És akkor az ember elgondolkodik, hogy mért nem kell senkinek egy Szijj Ferenc arcú (vagyis szemüveg nélkül meglepően jóképű!!!) zöldkardigános zenetanár, aki annak ellenére minden nap gondosan kimossa a fitymáját is, hogy rá se néz a zeneiskola tanárikarából a sasorrú , csirkeszemű szolfézstanárnő se, a 147 cm magas, aki kitűzte, hogy neki 193 magas barna bajszosa lesz?
Ilyenkor az ember benyom egy Bronski Beat kazit és Why? Why? Why?
ez a dráma, nem a donjuánny...

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 14:37:32

@periplaneta plumbum: Én, ha meglátok egy MAN tégéá-t, azt érzem, mint amikor ott zümmörög egy ezres Marshall láda, Cry Baby fuzzpedal Fender Statocaster: FIRE és FOXY LADY
www.youtube.com/watch?v=4pSLmxBh5cQ
truckswallpapers.files.wordpress.com/2008/08/man-tga-xxl.jpg

Friedmann Juci 2010.06.09. 14:37:42

@Frick László Emlékzenekar: ne bébizz, mert leveszem a bugyim. Bár a budaypéternél az életkedvem is elment, nemhogy más.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 14:39:04

@periplaneta plumbum: Persze olyan vagyok igazából, mint Flaubert. Az életben bartókot hallgatnék a kaminyonban és tojás lenne a jobbtalpam alatt. Amíg egy kis fos csiocsipszes Fornettis 10 tonnás elém nem vág, a HÖRVANNYÁJÁT

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 14:44:49

@kreatívszajha: Amikor Stahl előállt a cs& p blog ötletességével versengő cuccával, miszerint leszopta a fincsit az ujjáról [minden ötödik részben]? Attól?
(Gálája a tyúkoknak van, az a tojástokhártyahurka-szerű, ami a kloákába türemlik)

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 14:47:24

@periplaneta plumbum: Dömperben a Volvo BM menő. És a Volvo BM a dömperek VW Käfere!
Ez már olyan, mint az 1302-es Käfer, de még elmegy
www.volvo.com/NR/rdonlyres/EE87FA58-BE92-4802-8516-030FA908E7D3/0/VBM_LM621_566x228.jpg

Frick László Emlékzenekar 2010.06.09. 14:49:04

@kreatívszajha: A bébizés az a kamionos álarcom gyáritartozéka, de akkor a kedvedért le az ea. és zumm kifelé!

Friedmann Juci 2010.06.09. 14:50:00

@Frick László Emlékzenekar: nem kell cica. az én kedvemért végképp nem. egy szajha kedvéért? komolyan?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.06.09. 15:59:04

Azannya, van egy totalcar/belsőség vonulata a kommenteknek.

Frick László zenekarúr annyira aktív vagy, hogy a végén ma nem sikerül 10 értekezést írni, csak kilencet?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.09. 19:23:22

nohát, tényleg tiszta totalcar

Te Frick, rendesen szerelsz, vagy autodidakta? a tolatásban egyetértünk: művészet megtalálni az egyensúlyt!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.06.09. 20:18:25

@Frick László Emlékzenekar:
az jó
hogy jössz

az nem jó, hogy valszeg nem a yarisszal megyünk
süti beállítások módosítása