Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Anyátok picsáját

2010.05.15. 22:10 Panther_V

Mint aki halkan belelépett,

És jönnek távol, ferde illatok
Mint kósza lányok és hideg cselédek
Kiknek bús kontyán angyal andalog

Mint aki halkan belelépett.

Mint aki halkan belelépett,
Valamibe... s most tüszköl s fintorog;
Mint trombiták és roppant trombonok
S a holdvilágnál szédelegve ferdül
Nehéz boroktól és aranyló sertül
Úgy lépek vissza mostan életembe
Mint kisfiú, ki csendes, csitri, csempe
S látok barnát, kókuszt, koporsót, képet -

Mint aki halkan belelépett.


 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr22006077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.15. 22:19:01

csodás poszt!

Írta Karinthy Frigyes műve.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.15. 22:21:23

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Baszdmeg már elévü;t, s idéztem, ne perelj

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.15. 22:27:31

Én nyafogok az életben, mint kevesek.
Én nyifegek. Távol mezőkön bőrző levesek.
Én nyühögök, valami van, valami nincs.
Én szepegek, valami kósza, kótya kincs.
Én szüpögök az éjbe, későn és korán.
Én szipogok az orromon, e roppant trombitán.

Most akkor Vers Mindenkinek lesz a blog címe? Én pártolom, hozok egy Pilinszkyt mindjárt.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.15. 22:28:43

@gájricsi dezső:

én elrejtettem az enyémet, háló!

nehogymár művelődjünk a kurva életbe!

Frick László Emlékzenekar 2010.05.16. 06:36:47

Hú. Kisz Pálydúccom, e jaóesett. Neked és Mága Zoltán meg a Bárándyak csalággyának szeretettel ajánlom a kisfüleibe az alábbi J-L Ponty hegedőszólójával megspékelt kis zenét:
(A pozanszólót a dúspicsájú Farkas Zsófinak lavva!)
www.youtube.com/watch?v=gkcOQMnbL0c&feature=related

Frick László Emlékzenekar 2010.05.16. 06:40:19

Bús kontya a barna alkonyon
Picsája partjaira bomlik
Paplika ari erei
Erednek édes gilisztákat ígézőn
Azta!
Szült is, ez egy fehér giliszta gátján
S alant a bódulat
A Bődületes
Odv odsza
Adsza engemet
Csak még egyszer
Ígérem jobb leszek
(Részlet az Anyám picsája c ciklusomból)
süti beállítások módosítása