Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Nőnapi tanácsok - nőknek

2010.03.08. 22:00 pixelpiréz plüssvitéz

Készítse el a vacsorát időben. Már reggel tervezze meg, vagy akár előző este, hogy a férjét finom vacsora fogadja amikor hazaér a munkából. Így adja tudtára, hogy gondolt rá, amíg ő dolgozott és gondját viseli a szükségleteinek. A férfiak többsége éhes amikor megérkezik a munkahelyéről és a kedvenc ételének elkészítésével kielégíti a meleg fogadtatás iránti vágyát. Készüljön fel a fogadására. Pihenjen 15 percel az érkezése előtt, így őn friss és üde lesz amikor megérkezik. Igazítsa meg a sminkjét, tegyen szallagot a hajába és nézzen ki frissen. Az ön férje sok időt töltött a munkahelyén fáradt emberek között. Legyen érdekes és vidám. A munkanapja unalmas volt és szüksége van egy kis szórakozásra és az ön egyik kötelessége, hogy ezt biztosítsa. Csökkentse a zajt. Amikor a férje hazajön a munkából kapcsolja ki a háztartási berendezéseket és mondja meg a gyerekeknek, hogy ők is csendesedjenek el. Legyen boldog, hogy láthatja őt. Melegen mosolyogjon rá és mutassa ki őszinte vágyát, hogy teljesítse a kívánságait. Hallgassa meg amit mondani akar és még ha Önnek is sok mondanivalója van számára ne tegye azt közvetlenül a hazaérkezését követően. Először ő beszéljen, biztosan fontosabb dolgok kavarognak a fejében önnél. Ne zavarja. Ne panaszkodjon, ha a férje későn érkezik haza, vagy ha este el akar menni vacsorázni ön nélkül. Vita helyett, próbálja meg megérteni mekkora nyomás alatt van a munkája miatt. Amikor otthon van, biztos pihenni és ellazulni szeretne. És végezetül ne tegyen fel szükségtelen kérdéseket és ne gyanakodjon az itélőképességében vagy fedhetetlenségében. Ne felejtse el, hogy ő a ház ura és mint olyan mindig kereszztülviszi a saját akaratát becsületesen és igazságosan.
 

És jegyezze meg, a jó asszony tudja hol a helye.

113 komment

Címkék: nőnap nyunyó

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr861593581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.09. 12:34:28

há mondjuk mán unásig/rogyásig ismert alapvetések

Bádövéj: mi a faxom az a habtárca, he?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.09. 13:19:30

@piréz vitéz / plüssmacsó:
Azt azt!
Nyilván egy saját fél gondolatod sincs, csak sütkérezel a másoktól orzott (kétes) dicsôségben!

(Van film-változat, ahol elôkerül a vasaló is, de hagyjuk is ezt, még lopni se tudsz rendesen.)

Köszönöm mind a magam, mind nôtársaim nevében ezt a kedves, szívbôl jövô köszöntést!
Mindenesetre érdemes volna megszívlelned az alábbi soraimat, amelyet a legnagyobb jószándékkal mondok neked!
Aki így ragaszkodik a múlt avatisztikus árnyaihoz, annak nemhogy babér nem terem majd, de leszopni is max magát tudja majd, de te nem, te tohonya alak, neked ahhoz még sokat kéne tenned, de minimum jógázni úgy húsz évet!
De addigra meg már nem fog felállni, így a karmikus igazságtétel mindenképp meglesz.
Ja, a reumás jobb- és balkézrôl még szót sem ejtettem, pedig fájni fognak!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.09. 13:29:53

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Ja, és engedd meg kérlek, hogy virtuális puszit és virágot is küldjek a habtárcámból! Tôlem-neked!

(Virtuális habtárcám = rózsás ánuszom)

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.09. 14:24:06

@Nyunyóka: Pedig hiába is ismételgeted nekik, egy év alatt elfelejtik. Jobban jársz te is ecsém, ha inkább férfiakat kúrsz. Tudod, ahogyan Piréz szokott cicázni veled, mikor a popókádban turkál.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.09. 14:25:04

az uram szerint a nemzetközi nőnap valami buzi emléknap lehet csak

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.09. 14:26:07

@est komor őre.: ahán már te is kaptál nőnapra virágot nemcsak én.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 15:29:42

Az olaszoknál - mint minden - ez is sokkal jobb!
A poszt ráébresztett egyben arra is engem, hogy vannak még emberek, akik a helyükön kezelik a nőket. Brávó piréz!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.09. 16:50:35

@Lady Carambole: mondjuk az még mindig szerencsésabb eset, mint hogy egy magadfajta otromba tehenet kelljen folyton győzkődnie, hogy dehogy kövér ő, és nem zavarja, hogy a havi fizetése fele a konyhamalac kosztoltatására megy...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.09. 18:01:29

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Egyetértek! Még ez is jobb az olaszoknál, mert náluk még a szar is jobb!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.09. 19:20:54

@Nyunyóka:
Nahát, a férfiak is tudnak hazudni?
Ez meglep...

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.09. 20:19:58

@Lady Carambole: tudni nem tudnak, csak kénytelenek..már ha olyan töketlen bólógatójánosokról van szó, mint piréz, vagy szörcsi.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.10. 14:20:57

@Lady Carambole:

Avatisztikus, mi? Látom bejönnek a kék lények, eszetlen lyuk... Légy oly kedves és ne beszélj itten rómaiul - hülyeségeket pláne ne -, az ugyanis radai kiváltsága!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.10. 15:30:46

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Tartok tőle, hogy félreértettél, te ganajtúró. Úgy értettem, a szar is jobb, mint az olaszok.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.10. 15:42:38

@radairosseb: Nem én turkálok más valagában ganéj mélységben, te kis huncut. Basztál te már olaszt?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.10. 17:22:51

@"the dragon":
Mondjuk inkább úgy, hogy csillogtatom lenyugôzô tájékozottságomat. Persze nem elôtted, mert te nem érted.
A nyelvet - melyet voltál szives említeni - latinnak hívják, nem rómainak. Bár ezt kivételesen értékelem Radai korlátolt személyében.

Amúgy? Feltörte a snowboard-csuka a gombás lábfejedet, mi, te csôdör?
ÈS igenis jó volt a film, tudod én bírom az ilyen nyilazós-baszós-partraszállós múvikat.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.10. 18:53:38

@Lady Carambole:

Akkor most kerek perec kimondom, az a szó, amire gondoltál, az atavisztikus, ezzel szemben az "avatisztikus" csupán a te bomlott elméd szüleménye... Cula...

csőr dzsinn ész 2010.03.10. 19:55:08

@Nyunyóka:

azt nem te mondod meg, te seggfej.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.10. 19:58:45

@csőr dzsinn ész: várj, csak nem arra készülsz, hogy a zsíros lelkeden esett sérelmeket azzal torlod meg, hogy jól felveszed Karámbulát? tudd meg, nagyon aljas húzás lenne...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.10. 20:08:58

@"the dragon":
Úristen, mekkora bakot lôttél, te szerencsétlen!
Avatizmusról hallottál-e?
NYILVÁN nem, de azért illendôen megkérdezem, mert él bennem egy ilyen ostoba romantika, hogy nem hiába teszem.

csín rend szösz 2010.03.10. 20:42:32

@Nyunyóka:

nézd, itt teljes a káosz. te admin vagy, dragon meg próbaposzt nélkül fölvett egy olaszbuzi buzi olaszt. egyelőre nem kell félni a dologtól, hiszen be sem jelentette az igényét.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.10. 20:48:03

@Lady Carambole:

Nyilván nem, mint ahogy számtalan más olyan szóról sem hallottam még, AMI NEM LÉTEZIK!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.10. 21:01:25

@"the dragon":
Azért, mert nem találtad meg a wikiben, még létezik.

csín dressz nőz 2010.03.10. 21:21:38

@Lady Carambole:

okés, írj próbaposztot.

a témakör legyen a korrupció

kép linkjét es a szöveget benyomod kommentbe.

aztán meglátjuk.

csín dressz nőz 2010.03.10. 21:22:56

@Nyunyóka:

összeszörult a végbeled félelmedben, mi? te lassú fasz, három hete fityeg ott a NÉGY bazmeg, három hete.
Ha akarnám tíz perc alatt megírnám, de olyan lesz, hogy elbőgöd rajta magad, te emós.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.10. 21:32:34

@csín dressz nőz: na írd csak! de ne rajtam kérd számon, ha a többiek felelősségre vonnak a hirtelen minőségzuhanás, és a forgolódó ősök miatt!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.10. 22:01:38

@"the dragon": Te inkább dolgozz "a" fontos, minőségi blogon, ne egy rendes asszonyt vegzálj!

csőr dzsinn ész 2010.03.10. 22:26:15

uraim, már megint tépik egymást a nagy gondolkodásban. ebből két út vezet csak ki: kúrás egy hosszúcombú szőkével, avagy egy index főcímlap sok aranyos kis gregpal-al!

gregpal, a kunnyád, gyere vissza!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.11. 00:42:00

@Nyunyóka:

Ezt kikérem magamnak, én folyékonyan tudok hazudni!
Mentségemre szóljon, hogy kizárólag nőknek vagy buziknak szoktam.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.11. 03:12:42

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nem tudom, Salvatore Schillaci neve mond-e neked valamit. '84 őszén futottam össze vele egy messinai kávézóban. Virgonc fajta volt, így aztán lefejelte a wécécsészét, de aztán végül beaadta a derekát.

@Lady Carambole: Először ott basztuk el, amikor beszélni tanítottuk a fajtátokat. Másodjára pedig amikor a szólásszabadságot is kiterjesztettük rátok.

@"the dragon": Te tényleg bedőlsz egy ilyen olcsó dumának? Nem látod, hogy röhög a markába közben?

@piréz vitéz / plüssmacsó: Értem már, miért van olyan érzésem néha, mintha folyamatosan becsapnád magad.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.11. 03:13:20

Ti lapostetvek. (Ezt kifelejtettem.)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.11. 10:25:49

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

AZ elkövetkező két hétben szerintem kommentelni is csak elvétve fogok, utána lehet róla szó...

@radairosseb:

Csak sarokba akarom szorítani a cafrangot! Nem értesz te a fifikához...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.11. 13:26:14

@csőr dzsinn ész: az igen én kaptam de lakkosra te nyaltad te bélféreg utánzat

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.11. 23:05:10

@"the dragon":
Az utópiához van köze, de többet nem segítek.
(Szinte hallom, ahogy koppan az állad, kiscsávó!)

KeRESEndő (törölt) 2010.03.12. 00:55:28

Utópia?
Írjatok az antiutópiákról,
kis pöcsök, kis kurvák!
Elaludtatok?
Mi a fasz van veletek?
Ja, értem!
Hajnalban jön a kiéhezett pinák reakciója, s kora délután feltűnnel a hímek.
Faszszopó, buzeráns köcsögök vagytok, s betegek, de nagyon!
Igen, most lelehet tiltani!!!!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.12. 01:14:12

@Lady Carambole:

Biztos nem anyád fehérfolyásához?

@KeRESEndő:

Hát te meg ki a retek vagy? Az úgy nem megy ám, hogy idejössz, kedveskedsz egy kört, aztán már azt várnád, hogy öleljünk a keblünkre...

KeRESEndő (törölt) 2010.03.12. 04:26:01

@"the dragon":
Retek a jó kurva anyád.
Kedveskedtem?
Baszd meg!
Tanulj meg olvasni!
Öleljen kebelére a sárkánynak
bűzös, égető okádéka, te gané!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.12. 07:24:00

@KeRESEndő:

Te valamit nagyon el akarsz érni. Gondolom BKV-s voltál, s azt gondoltad bevágódsz itt nálunk, mi meg majd bújtatunk. Tán majd a piréz.

est komor őre. 2010.03.12. 07:26:33

@KeRESEndő:

Gregpal! Hol a jó kurvanyádba császkáltál!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.12. 10:31:52

@KeRESEndő:

Beleolvastam az aktivitásodba, és alig derült ki valami, azt leszámítva, hogy szabad idődben azon ábrándozol, egy szép napon majd Orbán Viktor cipőjére térdelhetsz és engedi, hogy bekapd a faszát. Amit előtte hetekig nem mosott, ahogy az cigányéknál szokás. Szóval ha nem Szijjártó Péter vagy, akkor szabad a gazda... Ha mégis, akkor dögölj meg!

est komor őre. 2010.03.12. 10:42:45

@"the dragon":

én nem olvastam bele az aktivításába, mert azt csak a magadfajta buzeránsok teszik de mindenképpen a jó anyját!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.12. 15:27:17

még mindig felháborít, hogy egyes frusztrált kispolgárok mások verbális gyalázásában élik ki magukat az Interneten...az ilyenek miatt tart itt ez az ország!

est komor őre. 2010.03.12. 16:11:39

@Nyunyóka:

nehéz veled egyetérteni, de engem is elborzaszt ezen viselkedés!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.12. 17:26:27

@Nyunyóka:

Egyrész miattuk, de szerintem a szörcsi féle vérszopó pénzemberek sem válnak a javára!

KeRESEndő (törölt) 2010.03.12. 22:30:38

@Panther_V:

Nem voltam. Most is ott vagyok.
A BKV-nél "dolgozom".
Sikerül naponta lenyúlnom 1-2 millát,
van még 1 hónap "szabadrablásom",
aztán inkább a fegyház, minthogy ti bújtassatok...
Az ánuszomnak annyi lenne, ugye?

est komor őre. 2010.03.12. 22:32:05

@KeRESEndő:

ahányszor látom az arcodat a tévében hányni tudnék.

KeRESEndő (törölt) 2010.03.12. 22:34:50

@"the dragon":

Nem ábrándozom erről, hanem nap mint nap megteszem.
Nem esik nehezemre leszopni Őt, mivel cigány vagyok.
Csodálatos, ahogy bukéink találkoznak,
s szúrósszagúvá válik körülöttünk a levegő!
Szeretnéd pucolni a cipőjét?
Talán szólhatok az érdekedben.
Legrosszabb esetben elég lesz a mocskos köpedelmed. A többit bízd rám!

KeRESEndő (törölt) 2010.03.12. 22:37:14

@est komor őre.:

Miért nézel TV-t?
Értelmes ember nem tesz ilyet.
Hányni meg Televízió nélkül is lehet, pl tőled.

est komor őre. 2010.03.12. 22:42:25

@KeRESEndő:

az intelligens heteroszexuális férfi tévézik

a magadfajta kretén buzeráns lecsúszott értelmiségi, aki valaha magyartanár szeretett volna lenni, de végül vágóhídi kisegítő, na az vagánykodik azzal, hogy nem néz tévét, közben amint hazaér, rögtön rátapad joshi baratra, mint a pióca

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.12. 22:52:25

@est komor őre.:

Pontosítsunk, az intelligens heteroszexuális férfi most épp a Tango és Cash-t nézi a viasataon, miközben a számítógépen adatokkal babrál...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.12. 22:53:33

@KeRESEndő:

Azt mondod, hogy a cigányságod önmagában predesztinál arra, hogy leszophasd? Akkor már tudom, miért mondják róla, hogy elfoglalt ember...

csőr dzsinn ész 2010.03.12. 22:59:53

@"the dragon":

anyátokba már, egész este kérdezősködik mindenki ezen a kibaszott kurva blogon!

kis kurva kislányok, gondolom menstruáltok!

csőr dzsinn ész 2010.03.12. 23:00:24

@"the dragon":

anyádat pontosítsd, mikor nem nyel.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.13. 15:26:12

@Panther_V:

Bújtassák ám igen tisztelt nőrokonaid, ott ahol engem is szoktak!

Amúgy szerintem Radai az, elolvasott pár Popper Pétert, és új életet akar kezdeni.

Mirlia 2010.03.16. 00:52:58

Boldog napokat nekem höhö. Különben egyetértek a leírtakkal még nő létemre is. A legtöbb nő azzal cseszi el, hogy kérdezősködik feleslegesen és jár a szája feleslegesen. Lehet persze beszélni, de ahogy a kínai mondás mondja: "csak akkor nyisd ki a szád, ha a mondanivalód értékesebb a csendnél."

est komor őre. 2010.03.16. 08:22:26

@"the dragon":

Mocskos geci, hogy beszélsz? A szülés csodálatos dolog. Lehet utána placentaperkeltet enni és gátat varrni.

est komor őre. 2010.03.16. 21:42:06

@piréz vitéz / plüssmacsó:

te 'h' fosó papucsállatka, a gátat előbb vágják, aztán varrják. hacsaknem mandlaolajas a szülés!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.16. 22:33:25

@est komor őre.:
Jobb helyeken tépik vagy egyáltalán hozzá se nyúlnak.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.03.16. 23:01:57

@piréz vitéz / plüssmacsó:

a nőgyógyászat nem csak pinanyalásból áll, te surmó!

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 23:16:27

@Lady Carambole:

óbazdmeg, tépik... te szadista állat. mesélnél keveset a tépett sebek gyógyulásáról? és ugyan mesélj, hogy tépik szét a gátat

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.16. 23:38:45

@csőr dzsinn ész:
Miért, szerinted 200 évvel ezelőtt hogy szültek a nők?
A gátizom szülésnél mindenképp szakad, ez van. Vannak ritka kivételek, de arra bizony gyúrni kell.
El nem hinnéd, de bizony komoly fogalmat bonyolítanak azok a helyek, ahol nem vágják a nőket, ugyanis ha vágják a gátizmot, nagy az esély rá, hogy soha nem jön helyre egészen.
A gátizom egy elég speckó izom egyébként, a legjobb az, ha hozzá se nyúlnak, és magától szakad, de rá lehet segíteni a szülés közben, ezért hívják tépésnek.
Most már okos vagy.

est komor őre. 2010.03.16. 23:48:42

@Lady Carambole:

Mő, te Nő!

Először is a tépés és a szakadás között kéne különbséget tenni. A tépés a különböző szöveteket választja el egymástól, és közvetlen külső hatás szükséges hozzá, a szakadás kérlek a szövet önfeláldozása valamilyen más szövet védelme érdeképen, közvetlen külső hatás szükséges hozzá. A repdésről nem értekeznék.

Nem tudom hol élsz, de nálunk 2010-et írnak, és fejlett intelligens, heteroszekszuális társadalomban élünk.

Na itt nálunk nem hagyják a gátat szakadni, vágják, mégpedig azért, mert sebészeti alaptétel, hogy a vágott seb gyorsabban és jobban gyógyul, mint a szakadt seb.

A gétmetszés egyetlen modern alternatívája az olajas (mandulaolajas) szülés. Ezesetben a hüvely gátfelőli részét folyamatosan olajozzuk, még a kitolási fázatnál is. Ezzel a síkosítással és hámösszehúzással óvjuk a szövetet a repedések majd a szakadások keletkezésétől.

A hüvely rugalmassága nagyban csökken szülés után, kitágul. Ennek általában az izoszöveti, struktúrális változás az oka, nem a gátmetszés, a beállt állapot hüvelytornával nagyban javítható.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.03.16. 23:53:24

@est komor őre.:

Huuúbazdmeg, léccci...!
Ez valami tudományos munka vótt...?

est komor őre. 2010.03.16. 23:58:22

@Flat Eric / sta press:

attól messze van!
de kérem, szégyen az, hogy egy nőt nekem kell erről felvilágosítani.

hiába no, a feketemosogató ausztriában is feketemosogató...

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.03.17. 00:15:35

@est komor őre.:

Azt én nem tudhattam, hogy ez a karambolozó lédi, ez valami nőféle...
Nyilván kimaradtam valamiből.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 00:18:24

@est komor őre.:
Szörcsi, bár a mandulaolajos szülés valóban egy jó módszer (meg is dicsérlek miatta, de gondolom pont leszarod), azért barokkos, hogy szerinted ez az egyetlen alternatíva.
Az elmúlt 3 évben 4 szülésen voltam bent, ebből egy vízben volt, egy úgynevezett csendes szülés, kettő pedig szülősámlis szülés volt. Minden esetben vagy alternatív szülész vagy dúla volt bent, és sehol se kellett gátat vágni. A csendesnél volt olajozás is.
De amúgy és természetesen igazad van!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 00:29:25

@Flat Eric / sta press:
Nyilván...

Szia Erik, udvariasan akkor bemutatkoznék: Karamból! Neked csak Milédi. Mesélsz majd az egzotikus betegségeidről, ugye?
Asszem Szörcsi orvos, vagy olyan betegirányító/ápoló, aki annak képzeli magát.

csőr dzsinn ész 2010.03.17. 00:31:11

@Lady Carambole:

a legnagyobb találmány a labda. a vízben szülés maga a vicc, ütni kéne, aki kitalálta

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 00:41:23

@Lady Carambole:

Kazánfűtő, csak sokat ivott együtt vmi zugdoktorokkal, oszt azóta már egyszerre négy agyműtétet is szimultán lezavar.

@est komor őre.:

Neked nem magyar az anyanyelved, ugye-e?
"Gátat szabok Szörcsi faszságainak." Mondom hogy szablyák, és nem kardok, te fosállomány!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 00:47:03

@csőr dzsinn ész:

Pedig a vízben szülés jó, anyádat is rá kellett volna venni, hogy aztán feltűnés nélkül leereszthessen a lefolyón...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 09:49:13

@piréz vitéz / plüssmacsó:
Tudod Kazimír, ott a cirkuszban nem nagyon volt ilyesmi, én is a földre pottyantam, de szerencsére nem lett bajom.
Èdesanyámat csakis maximális tisztelettel emlegesd, s ha nevét ajkaidra is veszed, azokról mindig mosd le kérlek a szart előtte!

est komor őre. 2010.03.17. 10:24:06

@piréz vitéz / plüssmacsó:

énbazdmeg farfekvéssel születtem, négy kiló felett.

tudod, kedvelem a kihívásokat születésem óta!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.17. 10:34:20

@est komor őre.:

Nem mellesleg születésedtől fogva egy dagadt anyaszomorító vagy...

Mirlia 2010.03.17. 14:29:33

@"the dragon": na baze...még mindig nem, de már kényelmesebb lenne.
@est komor őre.: fúj! A húsra végig rá sem bírtam nézni, illetve csak a sovány, fűszermentesekre. Szerencse, h nem fogom látni, mi történik odalent, csak az eredményt. És hát az a lényeg höhö.
@Lady Carambole: csak van tapasztalata. De jaj, ne ijesztgessetek már! Eddig nem is izgultam. És a bnőm most szült és neki tök könnyen ment.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.17. 14:45:55

@Mirlia:

És nem félsz, hogy esetleg hasonlítani fog Archenemyre?! (Ha egyáltalán fennáll ez a veszély.) Nem tisztem tanácsokat adni, de a legjobb lenne lebucskázni valami lépcsőn, utána meg azt mondani, hogy baleset volt... De ha mindenképp megtartanád, akkor javallom keresztnévként a "the dragon"-t, már csak az irántam érzett feltétlen tisztelet okán is!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 14:49:44

@Mirlia:
Nem is mondtunk semmi ijesztőt!
Azok a szülések ahol bent voltam, teljesen rendben mentek, utána volt boldogság, öröm, kisded anyja mellyén.
Mikorra várható az esemény?

csőr dzsinn ész 2010.03.17. 17:55:50

@"the dragon":

én pinából csusszantam ki Isten ege alá, de te anyád ánuszából estél ki, te szar.

est komor őre. 2010.03.17. 18:01:22

@Lady Carambole:

Na, most már biztos, hogy egy liberális vérhernyó vagy!

A szülés kibaszottul, őrjítően fájdalmas, küzdelmes, véres és megterhelő.

Szülés után az anyuka kábé a pináján is levegőt vesz kimerültségében, és bár mindenki elvárja tőle, hogy mosolyogjon, miközben a még véres gyereket odatolják az orra alá, ő akkor még azt sem tudja mi történt vele, anya lett és innentől végérvényesen megváltozik minden az életében.

De az igazi heteroszekszuális nő ezen simán átesik, és csodálatos anya válik belőle, gyermekét gondozza, férjét csodálja és dicsőíti.

Mirlia 2010.03.17. 18:13:01

@"the dragon": Szerintem rá hasonlít, van róla fénykép, igaz az még 4 hónaposan készült. És már akkor biztos voltam benne, hogy fiú lesz, a mozgásából. Dragonnak nem fogom nevezni, nem is a sárkány éve van, szal tigris lesz.
@Lady Carambole: Nőgyógyász vagy? Öööö...elvileg szombatra vagyok kiírva, de akármikor jöhet, már megvan a súlya. Úgy képzeljétek el, hogy megvan a régi alakom, csak mintha lenyeltem volna egy méretes görögdinnyét. Egészben.

Mirlia 2010.03.17. 18:17:32

@Mirlia: a tigris miatt Piréz ne bízza el nagyon magát höhö.
@est komor őre.: A bnőm pár órával a szülés után már rohangált és csomagokat akart cipelni. 2 nap alatt haza is mehetett. Már a szülése előtt dumáltuk, hogy valszeg csak nyafognak az anyukák, hogy olyan nehéz. Nála igaz is lett, remélem nálam is. Hasizom van bőven.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.17. 20:32:27

Óbasszátok meg, szülünk is? Micsoda forgalom, terhesanya-vonzóak a témák meg a társaság?
Na, Mirlikém, ne szarj be, nagy munka, túl lehet élni, a barinőd még rohangált is 2 nap múlva - de azért szólok, hogy a gyermekágy okos találmány, frissen szült nő ne futkározzon!
De majd Dottore Szörcs Őre megmondja.

Mindazonáltal gratulálok. Apja lesz a kis éliennek?

Mirlia 2010.03.17. 20:40:41

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér): Jóvanna, majd kifexem, ameddig jólesik. Szerencsére nem önerőből kell hazatápászkodnom a kölökkel, van rá sok jelentkező. Luxuslimuzinok, stb. Van pár kuncsaftom, aki belém van esve és gondoskodik rólam, hogy minél előbb folytathassam a strichelést.
Van apja, kiderül ki az, ha megszületik, kivéve ha rám hasonlít. De mivel fiú lesz, szerencsésebb lenne, ha nem rám hasonlítana.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.17. 21:04:36

@Mirlia:
akkor jó
Mekkora a forgalom ott körülötted! Csak a gyerek el ne vesszen a sürgés-forgásban! Hátha megtetszik valamelyik kuncsaftnak, ugye.
Férfigyerek? Hmm ... lehet, hogy én is elmegyek sürögni-forogni, nekem csak hasítottak vannak, ugye.

Mirlia 2010.03.17. 21:30:39

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér): Senkinek nem adom oda höhö. Nahát, több hasítottad is van? Akkor a fiamnak háremje is lehet. Ráadásul idősebbek, biztos tapasztaltabbak is lesznek. Össze kéne őket majd hozni olyan 15-16 év múlva.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.17. 21:51:10

@Mirlia:

Erről van szó, osszuk fel magunk közt a piacot! Legyen az, hogy 10 év múlva én fújatom őket, 15 múlva meg ifjabb Archenemy...

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 22:01:14

@"the dragon": @est komor őre.:

Na aztán honnan is tudtátok, hogy ellik a korbácsos?
Lebuktatok, köcsög indekszes belterejes bagázs vagytok mindahányan!

@Mirlia:

Natessék! Tán már a porontyot is rámvernéd, mi, te lehánythajú cafek?

De rendben, lásd kivel van dolgod, ha kellően nagy lesz az ikúja, elnevezheted rólam...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.17. 22:07:05

@Mirlia:
na, rendben, de most mondom, hogy háremre esély nem nagyon lesz a számosság okán. Bár valakinek 2 is sok. Ugye @"the dragon": ?
Rendes legyél ám! Nem ám elrontod majd rögtön az új játékaid!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 22:58:13

@Mirlia:
Nem, képzelt beteg vagyok. Például azt is tudom, mikor fogsz szülni, pedig nem akarom!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 23:00:22

@est komor őre.:
Kicsit összezavarsz a teóriáiddal, de ezt máris orvosolom némi dezinformációval.

Mirlia 2010.03.18. 00:47:48

@"the dragon": oxi, bár nem tom most hány évesek.
@piréz vitéz / plüssmacsó: a lehányt hajút honnan vetted? Épp azt próbáltam sugallni, hogy nem te vagy a boldog apa, bármennyire is a tigris éve van.
@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér): Asszem kezdetnek kettő is elég lesz neki, bár már most alig fér a bőrébe.
@Lady Carambole: akkor miért kérdezted? Jaaaa, értem...költői kérdés, mi? Hát...lehetett volna költőibb is höhö
süti beállítások módosítása