Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Buli van

2012.07.14. 17:55 szanalmas

sound.jpg Bevallom, gyermekkori egyik traumám végigkísérte az életem, és valószínűleg attól utáltam meg a tánc szinte minden formáját (ahogy korábban már említettem kivételt képez a lassúzás, persze csak addig a másfél percig, amíg meg nem kíván a vágyam tárgya és forró szekszbe csap át a dolog a tipi-tapi és a nyakbalihegés után), és sötét fellegként kísértett rémálmok formájában is, de ébrenléti szorongásokat is okozott! Egy "sci-fi" volt, pontosabban nem is egy csúnya földönkívüli, de még csak nem is egy véres haláljelenet. Az Orion űrhajó fantasztikus kalandjaiban volt,  több jelenetben is, többféleképpen elképzelve. A jövő tánca.

Itt egy példa:

Vagy itt: https://www.youtube.com/watch?v=evx-1CtRlek&feature=related&t=20

Grrrrr..., távozz sátán!

És a jövő beteljesedett -sőt túl is teljesített- azt vettem észre, mikor véletlenül kattintottam egy cikkre a neten ahol Lio Messi személyes jelenlétét üdvözölték egy állítólag híres DJ buliján. Aztán néztem egy videót is róla. Buli. Hát én kurvára lemaradtam erről a dologról, azóta is figyelem a különböző "bulik" híreit, és újra rettegek. Soundok és fesztiválok, anyátok, az! Bazmeg, én sosem voltam egy bulizós fajta, de ha buliba kerültem, azt felismertem, jó hangulat, összebújó párok, rázó fiatalok, igazi zene, sőt zenekar, poénok, beszélgetések. És néztem a videót. Hodály, álló, bizonytalan nemi identitású fiatalok, gombnyomogató úgynevezett DJ -aki sztárDJ mert ő nyomogatja a gombot a legjobban-, és ő keveri elektronikusra a szemét zörejeket. Az kurvaélet, hogy beszarok. Néztem aztán még néhány hasonló videót, ma az a menő, hogy bebasznak valami szintetikus szarral, aztán egyedül, nagy ritkán párban ránganak erre a tuc-tuc szarra. Lengetik a kezüket vagy szinkrontalanul rugdalnak és lépdelnek, láthatóan zavart elmével. Rángatóznak. Tulajdonképpen látszik néhány arcon, hogy már nekik is kínos. Ez a buli, ma:

ÁÁÁÁÁÁÁÁ! Bulihangulat Ibizán, bazmeg!!! És ezek ezért fizetnek is...

Jut eszembe az egyszeri vasútbalesetes szavai a vonatnak: hát a faszom nem kéne?! Te meg dögöljél meg Orion űrhajó!

Le ne felejtsem a magyar IQ prémium linkeket:

http://index.indavideo.hu/video/Aki_nem_tud_bulizni_Skrillexre_az_nem_ember

http://index.indavideo.hu/video/Na_ettol_premium_a_Balaton_Sound

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr354656746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FilcTroll 2012.07.14. 19:52:31

A legviccesebb, hogy ezek a partizók már nem is dugnak. A hülyék!

szanalmas 2012.07.14. 20:07:17

@FilcTroll:

Na ne, te át akarsz engem baszni, ekkora sebességű mutációt nem hiszek el, hacsak nem a H1N1 vakcinába volt valami, vagy a vízbe tesznek szereket. Azt mondjuk én nem iszok, szóval nálam nem jeletkezett eddig ilyen probléma!
Szerintem veled nem dugnak csak, mert egy szőrös állat vagy és ma az nem trendi!

FilcTroll 2012.07.14. 20:23:59

Velem télleg nem dugnak, de egymással se, talán mert megkapják a drogoktól az extázist anélkül, hogy ki kellene csomagolni az altestüket.
De csak úgy hallottam ezt, mert engem nem ilyen buliba engednek be, mert túl nagy és büdös vagyok.

szanalmas 2012.07.14. 20:25:22

Komolyan segíthetne valaki, hogy ez mióta van így, mert esküszöm, tényleg 9 napja láttam először életemben ilyet.

Most kukkoltam ezt:
index.hu/kultur/zene/fesztival/2012/07/14/partyarcok_kedvencei_sasha_buuren_kalkbrenner_es_a_tobbiek_a_soundon/
Az első videót néztem, 8 percig bírtam, és az egészről az állatkert mozgáskényszeres elefántja jutott eszembe, meg bedugult a fülem.

szanalmas 2012.07.14. 20:27:34

@FilcTroll:

Na de azt hallottam, hogy a mai csajok már szopnak csak főleg, de azt bármikor, bárhol! Ez sem igaz?!

FilcTroll 2012.07.14. 20:50:28

Sajnos trollt még a mai csajok sem szopnak, mert annyira erős a magömlésünk, hogy hátul kiszakítja a koponyájukat és ettől tönkremegy a frizurájuk.

szanalmas 2012.07.14. 21:08:28

@FilcTroll: Hát köttesd velük copfba előtte, és akkor nem látszik annyira, aztán ha kibonták, eltakarja a lyukat!

szanalmas 2012.07.15. 00:36:09

Mai filmajánló:

www.imdb.com/title/tt0978764/

Komolyan gyagyás fantasy, a pénzéhes mostohaapától a nácikon, az orkokon, a diliházon, a táncos kuplerájon, a tűzokádó sárkányon keresztül a robotkatonákig minden van benne! Csak mazochistáknak!

Tolják benne a kemény zenéket a Queentől a többit nem ismeremig.

2012.07.15. 00:55:29

@szanalmas: Nem döglődnek, ők így buliznak.

szanalmas 2012.07.15. 00:59:31

@little troll:

Na, még te is. Mondanom sem kell, hogy trollokkal már tele a padlás!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.15. 09:41:35

@szanalmas: Szander, ne emészd magad. Nem maradtál le semmiről, ha nem tudod, miről szól a pártizás. Elvégre tartalmas életed volt, a The Last Ninjától a Doomon, Quake II-n és WoWon át a Gears of War III-ig.

szanalmas 2012.07.15. 12:26:03

@radairosseb:

Nem tudom miről beszélsz, ezekből csak kettővel játszottam, ráadásul a Doomot minden idők legjobb játékának választották! Gondolom te valami house-os ismert partiarc vagy, mikor a cigánymintás susogós mackódban megjelensz a beach-en, vigyázzba áll még az a Gerendai nevű hippi is a szőnyeg szélén! Te életművész!

szanalmas 2012.07.15. 12:28:05

@kiraaaaa:

Jesszusom, te mindig meg tudsz döbbenteni a videóiddal, nemrég bábuskák, most meg ez, hát kezdek ám félni tőled!

kiraaaaa 2012.07.15. 14:32:27

@szanalmas: Csak demonstráltam, hogy volt a mostani buliszokásoknál rosszabb is.
Méreteim pedig különösen veszélyesek, tehát félhetsz is!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.15. 18:08:16

Diákkoromban minden évben legalább kétszer mentem diszkóba. "Csajozni." Ez egészen addig tartott, mígnem szemem elé került egy videofelvétel, amin egy hónaljig húzott farmeres, Snoopy-s pólót viselő, nyilvánvalóan elmeháborodott fiatalember vonaglott ütemesen, mégis komikusan. Még én éreztem kellemetlenül magam látván ezt a produkciót. Ekkor határoztam el, hogy soha többé. A pólót meg kidobtam.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.15. 18:20:00

@szanalmas: Kapisgálod a lényeget, Almás barátom! Nem tagadom, mint bedolgozó csörgődobos munkás korrodálódtam az "Ez itt az én Housám!" című szám Vlach Ibolya féle változatában is! A houzézene a véremben van!

@ripők: Én mindig azt hittem, hogy a horgászok korán fekszenek, és nem pártiznak, hogy hajnalban minél előbb mehessenek sörözni!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.15. 18:30:44

@radairosseb: Ez így is van! Jómagam a szórakozóhelyek legádázabb ellensége vagyok. A szórakozóhelyeket aljas örömkufárok találták ki, akik a busás fizetség ellenére csak talmi felszabadultságot és egy tartás nélküli, erkölcstelen fiatalságot adnak cserébe. Mi ez ahhoz képest, hogy az ember kimegy a természetbe, a madártrillázásba, hallgatja a víz neszeit, elmélkedik az élet és a társadalom nagy és érdekes dolgairól, közvetlenül azelőtt, hogy talajrészegen befejelne a csalitosba?!

szanalmas 2012.07.15. 18:54:58

@ripők:

Magyarul, te vagy a világ leglustább bulizója, te egy horgásszéken képes vagy bambulva kiütni magad! Nem is csoda, hogy nem jársz sehová, mert ott már állni vagy akár rángatózni is kellene! Annyiban mindenképpen igazad van, hogy sokkal olcsóbb így a pia, viszont így csak arra van esélyed, hogy a halőr kutyája csókolgatja a sörszagú orcád, vagy egy ponty elégít ki orálisan!

@kiraaaaa:

Naaa, azért egy jó diszkóban azért ehhez képest zene szólt, meg mindenféle táncmozdulatokat is végeztek, szóval vagy nem nézted végig a második videót vagy te a diszkóban egyedül ültél a sarokban évekig és innen az előítéleted!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.15. 19:28:43

szerintem nincs semmi baj, a mai modern tánczenével, dallamos, ritmusos
www.youtube.com/watch?v=lRh7cGLMpcA

am én sem szeretek bulizni járni, bár én nem tudom ilyen ügyesen félremagyarázni, mint a poszttoló, hogy azért nem, mert egyetlen csajt sem tudtam még soha ilyen helyeken felszedni, ahogy itt mindenki

sajnos a vv alekoszi intellektus nem tud érvényesülni a bömbölő zene mellett

szanalmas 2012.07.15. 19:43:35

@wmiki:

Miki, Miki, lásd, olyan vagyok hozzád, mint anya a hülyegyerekéhez, kistafírungoltatlak, megadom neked a társkeresés receptjét!
Veszel két tubus barnítókrémet, kiraksz az asztalra egy villanyrezsót -ahogy a videódon látható-, beültettesz magadnak 2 liternyi szilikont, kiszőkítteted magad, ondoláltatsz, veszel 2000-ért egy Genius fejhallgatót, kérsz kölcsön a húgodtól egy szekszi, pánt nélküli rucit, majd kiállsz a közönség elé és elkezdesz legyet és szúnyogot hessegetni, tíz perc múlva öt kigyúrt félállat is megkíván, és végre lesz pasid, amennyit csak akarsz!
Ennyi!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.15. 20:00:27

@szanalmas: kedves fiú vagy száncsi, de mondtam már, hogy veletek ellentétben én az ellenkező neműeket preferálom

tudom ez deviáns, meg nem is túl liberális, dehát nem is járok milla tüntetésre, ilyen ódivatú vagyok :ü

szanalmas 2012.07.15. 20:02:51

@wmiki:

Pont ezért segítettem, hisz én a csajokat komázom, míg te velem ellentétben a saját nemedhez vonzódsz, nem szégyen az ma már, hogy más vagy!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.15. 20:12:48

Miért lenne ez baj?
Az ilyen bulikban legalább neked is esélyed lenne a koordinálatlan mozgásodat táncnak hívni. (a koordinálatlan mozgás remélem, csak tánc esetén igaz, az enterek zokon veszik, ha ütemtelenül nyomkodod őket)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.15. 20:24:48

lássuk be, Száncsó titkon édes nosztalgiát táplál kis szívében a hippikorszak iránt, amikor még utoljára fel bírt szedni valami csajt 1965-ben, ezért nem is tudok rá haragudni ezért a posztért, ami sajnos nem a rá jellemző alapossággal és kellő előkészítéssel publikálódott...de a jó hír az, hogy még mindig vannak hippik, csak ők már cyberban nyomják, szóval fel a fejjel, Pánzá, egy jófajta mammert simán le tudnál ott is akasztani!

szanalmas 2012.07.15. 20:31:19

@Zsit (nyau és rémizé):

Hahaha, nyuszifül, én a legnagyobbaktól tanultam táncolni és ez a legkedvencebb mozdulatsorom! Nem mondhatod, hogy ez semmi, de főleg nem morbidálatlan:

www.youtube.com/watch?v=uq-gYOrU8bA&t=210

szanalmas 2012.07.15. 21:13:09

@wmiki:

Érzem, hogy valaki még belinkeli a Diszkópatkányokat is, de kitiltom izibe!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.07.15. 21:35:27

@szanalmas: mennyi nyűgöd van...

egyébként nem is játsszák minden diszkóban azt a lágy, meditációs zenét, amit én kedvelek
www.youtube.com/watch?v=_Yr5rn3Sv_4
www.youtube.com/watch?v=2Gdv70Ha8Cg

na megyek, elteszem magam holnapra, mert nem bírom az éjszakázást

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.16. 01:18:37

Az én kedvenc tánczeném sajnos nincs fenn a youtubén, de nagyon jó szövege van, mivel én írtam! Az a refrénje, hogy "Buzi fasz, buzi fasz, megbaszott a kis ravasz!"

Egyszer majd közzéteszem a kottát, bár olyat úgyse tudtok olvasni!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.16. 07:25:36

@Spadla z oblakov: Te lementél tinégerba, és youtubét linkelsz!

szanalmas 2012.07.16. 19:33:36

@LadyCarambole:

65-ben csajt? Azért annyira vén nem vagyok, te kis hobbitlány!

szanalmas 2012.07.16. 19:37:10

@LadyCarambole:

Ja, a poszt meg tökéletes, sikerült elkerülnöm az index címlap átkot -szorítottam érte, mint szűzlány a pettingnél-, már csak azt kéne tudni, hogy mi a titka a dolognak, vagy átrakni a rontást ripőkre!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.07.16. 21:03:54

@szanalmas:
hogy lenne már tökéletes, amikor nem én írtam?!

bár amíg Ramones-t linkolsz, addig nincs bajom a zenei ízlésed hiányával! * kacsint*

szanalmas 2012.07.17. 00:42:37

@LadyCarambole:

Nyehehe, ez úgyis egy elbaszott jútyublinkelős poszt lett, szóval egy még elfér!

www.youtube.com/watch?v=fbRBQOmLfBw

szanalmas 2012.07.17. 22:25:53

@Zsit (nyau és rémizé):

Mér, nem tetszik?! Hát mi legyen, mókusfarok?! Én így csajozok hellóka!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.17. 22:33:17

@szanalmas:
jaaaaa
ú
én meg észre se vettem
Deee, tetszik, eccerűen imádom! Még sose szólítottak nyuszifülnek!
vazz!
(mondjuk ez sok mindent megmagyaráz)

szanalmas 2012.07.17. 22:45:06

@Zsit (nyau és rémizé):

Várjál, van még ilyen, te kis cicatappancs!

szanalmas 2012.07.18. 10:51:28

@Zsit (nyau és rémizé):

Hogyne, persze, te kis malacköröm, hívd a 0690-es számom, hogy nekem is jó legyen!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.19. 09:33:09

Nem járhatok messze az igazságtól, ha azt állítom, Zsit és szancsó eszkalálódó virtuális üzekedése kinyírta a bulit. Menjetek már szobára!

szanalmas 2012.07.19. 09:41:20

@ripők:

Az efféle bulikat hogyan lehet kinyírni, te kloáka, ettől a izétől még egy Fradi B-középben is jobb a móka!
Arról nem is beszélve, hogy feldobtuk a párok életét azzal, hogy növeltük a kapcsolatuk cukifaktorát!
Azt kell észrevennem, hogy felforrt a káposztalé a buksidban!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.19. 09:44:00

@szanalmas: Cukifaktor?! Te fogalmi dugóba keveredtél! A geronto-szekszben nincs semmi cuki a magamfajta egészséges lelkületű, intelligens fiatalemberek számára!

szanalmas 2012.07.19. 10:06:42

@ripők:

Miattad és a hozzád hasonlók miatt hugyoznak bele a kólába a mekdonáldszban! Te proli!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.19. 10:11:03

@szanalmas: És milyen jól teszik! Aki egy imperialista polip vendéglátóegységében vigéckedik és "életérez" ahelyett, hogy egészséges és hagyományos mangalicatermékeket fogyasztana, az szembesüljön is választásának árnyoldalaival!

szanalmas 2012.07.19. 10:39:28

@ripők:

Appicsába, a saját kelepcémbe estem. Ez így nem ér, moderáld ki az előző kommented és írj mást!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.19. 10:43:43

@szanalmas: Szerintem nem lesznek túl boldogok a főnökeid, ha bennfentes infókat szivárogtatsz ki!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.19. 20:51:33

@ripők:
eszkalálódó?
te vidéki segéd-agronómus, te - most már bizton állíthatom, hogy te nem láttál még sosem eszkalálódást! (mondjuk ezért lehetsz még mindig segéd)

szanalmas 2012.07.19. 21:15:54

@Zsit (nyau és rémizé):

Segéd-agronómus?! Lolbazmeg, király csaj vagy! :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.19. 21:55:59

@szanalmas:
nyah, lebuktál te is, ezek szerint láttál mán olyat és tudod is, mi a dóga

szanalmas 2012.07.19. 23:01:00

@Zsit (nyau és rémizé):

Én minden nyarat falun töltöttem (sőt bokorban!) kölökkoromban hélóka, tudom milyen érzés egy 125-ös MZ kormányát fogva repülniaz ülés felett, tudom milyen porban taknyolni biciklivel, tudom milyen lovaskocsit hajtani, cseresznyefára mászni, dinnyét szedni, friss tejet inni, a paraszti lét csínját-bínját ismerem, de agromókust csak Jancsó filmben láttam, baszki! Azok a falusi párttitkárok, mindig elbújnak a munka elől!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.07.19. 23:15:24

@szanalmas:
mer nem a téeszcsében hédereltél, azér!
Dekülnönbenmeg rohaggyá meg, így spontán - szmájli!

szanalmas 2012.07.20. 00:15:08

@Zsit (nyau és rémizé):

A téeszcsében mindenki mindig merevrészeg volt, meg hatalmas zsák lopott cuccokkal volt elfoglalva, a tsz iroda meg a lopás és szesz főhadiszálllása volt!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 05:48:29

@Zsit (nyau és rémizé): @szanalmas: Le sem tagadhatjátok, hogy rólatok mintázták Szanyadi Katica és Pondoray Béla szívmelengető történetét!

szanalmas 2012.07.20. 10:20:23

@ripők:

Miért nem mondod ki a valót, hogy szeretnél egy édes hármasban részt venni, te pókhasú!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 10:38:04

@szanalmas: Egy trojka összehozásánál magasabb szempontok dominálnak; nem elegendő két loboncos üstök sürgölődésének ígérete az ember lágyékánál.
Lehetőleg legyenek katólikussak és saját ingatlannal rendelkezők!

szanalmas 2012.07.20. 11:15:20

@ripők:

Nem is tudtam, hogy a szekszshopokban már van katolikus ingatlanügynök jelmez! Ezért szeretem az internetet, naponta tanulok valamit!

szanalmas 2012.07.20. 11:16:57

@ripők:

Apropó, gondolom, ilyen perverzitással te valami excel ikon mintás latexben szoktál disznólkodni, hát most mit mondjak erre!?!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.20. 11:24:05

@szanalmas: A latexruha a korosodó informatikusok mentsvára! Így próbálják rejtegetni a májfoltos valagukat meg a szöttyedt mellbimbóikat!

szanalmas 2012.07.20. 12:00:49

@ripők:

Te még informatikusokkal is csinálod?! Fujj!

szanalmas 2012.07.20. 23:53:31

Na, készül már az új CNN buli, baszki...

index.hu/kulfold/2012/07/20/korulnezett_a_bolgar_nyaralohelyeken_a_burgaszi_gyanusitott/

Azt ugyan még nem tudják, hogy ki volt, de az biztos, hogy Hezbollah tag volt "és iráni támogatóik általános utasítására járt el".

Vajon azt is tudják már a CIA-nál, hogy mi az Teheráni bombázás megkezdésének napja?!
süti beállítások módosítása