Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Kontra

2011.07.18. 12:19 -=büdösmackó=-

Döbbenetes technikai találmány, melynek egyszerűségében van a nagyszerűsége. A kétkerekű jármű - kerékpár - hátsó kerekének tengelyébe épített fék.

Akkor jó, mikor sokat tekerünk, és nem akarjuk használni a kezeinket, egyszerűen csak hátratekerünk, és az agyban elhelyezett kontra görgői a ház falának feszülnek, ezzel súrlódási energiává alakítva a lendületünket. Elképesztő energiák szabadulnak fel ilyenkor, de semmi gond, a következő lejtmenetben lehűlnek az alkatrészek!

 

 

Fenti illusztrációnkon Ruzsa Sándor reinkarnációja hamarosan felpattan a kormány mögé és beletapos a kontrába, ezzel lendítve minket egy szebb jövő felé.

28 komment

Címkék: aktuális mechanika alpacino erőlteltett menet horokkereszt

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr1003076617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.18. 12:48:36

Megjegyzem, az a férfi, akinek a kontráról elsőképp nem az ulti, másodsorban pedig a kommunisták ellen harcoló tisztességes nicaraguaiak ugranak be - főleg most, hogy Ronald Reagannek immár több szobra van Budapesten, mint ahány keze Szili Katalinnak... -, az bizonyosan egy utolsó homoszexuális nudlipöcs!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.18. 13:07:40

@"the dragon":

szigorúan visszautasítom a gyanusítgatást!
jelzem a kártya nem lenne rossz hasonlat, ha ez az egész szerencsejáték lenne, de ez nem az.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.07.18. 15:28:35

@"the dragon":

Úgy gondolom, felelős üzletembereknek és tudósoknak a kontráról a Network Marketing legnagyobbja kell, hogy beugorjon legelébb.

www.kontrajoe.com/

Az ember, aki asztalosként kezdte, és elért mindent, amit el lehet érni ebben a szakmában. Hogy mást ne mondjak, _indított_ egy vállalkozást 1998-ban, aminek 2000-re az egyik igazgatója lett, majd még később vezető igazgatója.

Még a saját cégében is végigjárja a szamárlétrát. Na ezt kontrázd pupák!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.18. 16:43:48

@Levéltáros:

Ezt az egészet nem kell ám elhinni, csak mert Majnik Böbe, holmi független elemző (persze, mint Gréczy Zsolt!) azt mondja... Gondolom te még kútba is beugranál a kedvéért, pancser!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.18. 16:56:00

@Levéltáros:

Te most ugyanarról a Majnik Böbéről beszélsz, aki rendezett egy futballtornát kislányoknak csupán azért, hogy aztán a saját purdéja nyerhesse el a legjobb kapusnak járó díjat?! Köszönöm szépen, de én az ilyen alakoktól még használt autót sem vennék, nemhogy ingyen tankönyvet!

Commandante Jayasuriya 2011.07.18. 19:48:25

@"the dragon":

Csak a kiscsoportos, homokozóban kukihúzgáló buzik verik a blattot.
Az igazi férfi azonnal a Kontra Barbara cicijére gondol, a brácsás cigány után.

Commandante Jayasuriya 2011.07.18. 19:52:35

@-=büdösmackó=-:

Ez a manus a képen valami cigányprímásféle lehet, ahogy így a magyarosan matyósra hímzett lajbiját elnézem.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.18. 20:02:28

@Commandante Jayasuriya:

De legalább nem téveszted össze anyáddal, elvégre ő sosem volt egy matyó hímzés!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.18. 20:04:45

@Commandante Jayasuriya:

Ha találkoztál volna Barbival, tudnád, hogy micsoda kis ortopéd törpilla a csaj. Majd' felbukik a saját csöcseiben, ami harminc éves korára úgy lóg majd, mint Szaddám Huszein!

Commandante Jayasuriya 2011.07.18. 22:45:37

@"the dragon":

Jaj ember, hát miért nem szóltál, hogy rokonod a bácsi!
Akkor nem prímást írtam volna, hanem zenekarvezetőt, ami persze a lényegen nem változtat ugyan, de mégiscsak jobban hangzik.

-Tom- 2011.07.18. 22:50:18

Én találkoztam vele.
Félreáll a szája, engem az ilyesmi zavar. Olyan gnómmá teszi az arcot.
Zavarónak érzem.
Brezsnyevnek is így állt, nem is tetszett nekem. Egy cseppet se.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.18. 23:18:55

@Commandante Jayasuriya:

Tudd meg, nekem nincsenek, és nem is voltak soha Kelet-magyarországi rokonaim! Huhh, még sosem sértettek meg ennyire...

@tomsawyer:

Még a szemöldökkel sem tudott kompenzálni?

-Tom- 2011.07.18. 23:24:36

@"the dragon": folyton nedvesen csücsörített. Nem bírom a felajánlkozást. Szemöldök ide vagy oda.
Vadász-típus vagyok.
Ez a szanalmas esete - mondtam, és durván visszautasítottam.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.18. 23:28:42

@tomsawyer:

Brezsnyev? De remélem Csernyenkot azért csak púzóra engedted a halálos ágyán...

Commandante Jayasuriya 2011.07.19. 09:36:02

@"the dragon":

Ne vedd a szívedre!
Egy alapos családfakutatás nyomán még az is kiderülhet rólad, hogy Vlad Tepes egyenesági leszármazottja vagy.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.07.19. 09:39:18

@Commandante Jayasuriya:

A közvélekedéssel ellentétben Konta, és nem Kontra az a Barbara. Nem tudom, hogy dolgozod fel ezt a szerelmi csalódást, kellemetlen lehet, ha kiderül, hogy egy nem létező nőbe voltál szerelmes.

Commandante Jayasuriya 2011.07.19. 13:28:34

@Levéltáros:

Elárulok egy olyan titkot neked, amit te nem ismerhetsz!
Az igazi férfi csak olyan nőbe szerelmes, aki mindenben tökéletes. Mivel azonban ilyet még nem hordott a föld a hátán, ezért az a hímnemű, aki egy kicsit is ad magára, az csakis nemlétező nőbe lehet szerelmes.

killercsiga 2011.07.19. 18:39:33

megy a próbálkozás a kontra durchmarschra
index.hu/belfold/2011/07/19/ezeket_a_csapokat_te_elzartad_magad_elott/

ráadásul színes játék, úgyhogy nem egyéni kontra van

offkérdés: nem akartok erről a szar bloghuról elköltözni?

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.19. 19:42:04

@killercsiga:

ha mennénk, akkor a fészbúkra kéne menni, de az egy kibaszott liberális szar

nézd meg, a batta posztot is hányan lájkolták, és alig kommentezték.

az emberek már nem társalognak, nem kommentelnek, nincs kellemes kvaterkázás, csak lájkolnak.

össze fog omlani a kibaszott fészbúk, meglásd, egyszercsak visszatérnek a régi, szunnyadó értékek!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.07.19. 20:57:08

@killercsiga:

Mókás ez az index cikk, pláne annak fényében, hogy épp ma reggel fejtegettem egy dagadt bróker szaktársunknak, hogy a fidesznek kurvára nem lesz érdeke, hogy eztán rend legyen Gyöngyösszopatán...

A blog.huról pedig csak akkor költözünk el, ha más szolgáltatónál is garantálni tudod a havi milliós nettót, plusz a napi tízezer látogatót!

killercsiga 2011.07.19. 21:25:44

@-=büdösmackó=-: hát igen, a régi értékek
egy kicsiny, de elszánt csapattal felgyújtani és kirabolni egy falut, megerőszakolni a nőket és macskákat, aztán ellovagolni a naplementébe... "kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi."

szanalmas 2011.07.19. 23:36:36

A cikkírónak kibaszottul biztos, hogy görgők vannak az agya helyén!

-Tom- 2011.07.20. 08:38:47

@-=büdösmackó=-: Én baromi elégedett vagyok vele, elhalasztottam a felrobbantását vasárnapra.
Van 365 komment egy olyan posztnál, amivel dolgoztam 1 perc 20 másodpercet, (igaz abból 300-at én írok) de még így is jó az arány.
Mondjuk ésszerűséget nem keresünk benne, pláne, hogy magánprofilban írogatok, az a buzi Zuckerberger meg nem utalt eddig egy kanyi vasat se, (mindet a kövér, puffadt kutyájára költi) és az ÁVH-tól is folyton tettegünk, de ettől vadregényes a dolog.

Komolyan mondom, olyan vagyok már mint Rupert Murdock a szar közösségi oldalon. Egy lépés és jól lehallgatok valakit.

-Tom- 2011.07.20. 08:40:34

A "tetteg" szó a "retteg" szlenges megfelelője, kódban beszélgetünk, a kurva kódja a "művész", a zsidóé meg a "tőzsdés".

Commandante Jayasuriya 2011.07.20. 09:17:42

@tomsawyer:

Először hallgasd le magad, és sürgősen tedd meg a megfelelő intézkedéseket ellened.

Például titkosítsd magad 2222-ig.

-Tom- 2011.07.20. 20:45:00

@Commandante Jayasuriya: Megtettem. Nem kérek a hívatlak látogatókból, remek ötlet volt, kis kezedet csókolom. {cuppogva ráhajol a kacsóra}
süti beállítások módosítása