Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Rájöttem vs. Kigondoltam

2010.08.26. 07:00 Commandante Jayasuriya

Mese, csak haladóknak...

Volt egyszer az Indexes blog.hu-n, egy Rájöttem című blog, ahova néhány furcsa nicknevű, hányaveti blogger szórta felületes, pár mondatos firkálmányait tavaly novemberig. Ez a díszes kompánia, névszerint: bicepsz, Copfos, CSACSI, Sáfrányos, és stevie, (már a nevük is milyen sokatmondóan beszédes) szélsőséges stílusával megbotránkoztatta a békés bloggertársadalmat. Tehették ezt nap, mint nap háborítatlanul, mert az Index gazdái, szinte minden nap főcímlappal jutalmazták ezeket a magukból kivetkőzött huligánokat. Elbizakodottságukban nem vették észre, hova vezet ez a demagóg kalandorpolitika. A legkritikusabb időszakban, a világon végigsöprő H1N1 vírus tombolása közepette cserbenhagyták olvasóikat. Még csak el sem köszöntek súlyos kétségek közt vergődő, hűséges kommentelőiktől!

Telt, múlt az idő. A hallgatás súlyos igájába kényszerítettek közül néhány, az elmélyült tudás, az alkotó kutatómunka és a pártatlan tényfeltárás eszmeisége iránt elkötelezett blogger életre hívta a Kigondoltam.blog.hu-t. Rövid idő alatt, hallatlan népszerűségre és tiszteletre tettek szert nívós elemzéseikkel, bátor, konfliktusokat sem kerülő, tényfeltáró írásaikkal. Egyre többen csatlakoztak kicsiny, de lelkes alkotóközösségükhöz. Érzékelvén a közönség követelő igényét a színvonalas blogok iránt, az illetékesek nem tudták tovább az elhallgatás homályában tartani a blogot, ezért néhány alkalommal szerepeltették a Blog.hu címlapon a mai napig páratlan Kigondoltam-ot.

Ezt látván, nyilván megírigyelve a Kigondoltam nem várt sikereit, ezek a lelketlen bértollnokok, megtörve a saját magukra önként kirótt hosszú szilenciumot, 2010 július 16.-án újraindították a Rájöttem nevezetű, fércposztokkal tarkított csetblogjukat. Tarkított, mondom én, mert a plágium súlyos bűnébe estek. Több írásuk, ha ezt írásnak nevezhetjük, témaválasztása, a Kigondoltam-tól eredeztethető. Még arra sem vették a fáradtságot ezek az elvetemült blogbbanditák, hogy más címet válasszanak sekélyes irományaiknak. Most úgy próbálnak népszerűséget szerezni, híveket toborozni maguknak ezek a figurák, hogy a Kigondoltam alkotómunkáját próbálják alantas sárdobálással ócsárolni. De ez mind semmi! A blog magas színvonalát lekicsinylik, munkatársait provokálják, azt gondolván hogy ezzel megtörik az alkotói egységet, így kifoghatják a szelet a viharzó blogtengeren száguldó Kigondoltam hajójának duzzadó vitorláiból!

Nos uraim, nem! Bomlasztásra irányuló stratégiájuk nem fog sikerre vezetni, mert résen vagyunk ám...! Már bekészítettük az evezőket hajónkba, hogy ha máshogy nem, akár szorgosan lapátolva érjük el a félmilliomodik kattintást.

P.S.: Mielőtt bárki is vitriolba mártogatná ujjbegyeit, hozzászólása megfogalmazása előtt, közlöm: Az írás, és az abban szereplő személyek 100 %-ig a szerzői fantázia szüleményei. Ha valaki mégis valós történésekre, helyzetekre, vagy esetleg magára ismerne, az kizárólag a véletlenek egybeesésének köszönhető! Éppen ezért, az ebből eredő károkért nem vállalok semmiféle felelősséget.

Kiegészítés:

Nem látom, a sok új, eredeti posztot. Biztosan az én szemüvegemmel van valami...

63 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr822201591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leginkább tejből 2010.08.22. 10:09:48

@Commandante Jayasuriya:

baszki, tudom, de amúgy hetekig ücsörögsz rajta!
négy nap múlva jelenik meg, addig csak befejezed!

leginkább tejből 2010.08.22. 10:40:43

@Commandante Jayasuriya:

pöpec! belsős kommentem a témához a csettopikban!

szanalmas 2010.08.22. 11:35:52

Én nem szeretném itt nyilvánosan senki faszát szopni, de a rájöttemes Istenek meghurcolása gusztustalan kommunista módi!
Kivéve Páfrányost, mert ő buzi.

leginkább tejből 2010.08.22. 13:27:14

@szanalmas:

még nincs kész. valami poén várat magára szerintem. Erik a végén szokott csavarni.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.22. 14:22:00

@szanalmas:
Fáj ezt mondanom, de egyetértek.
(Figyi, ne szellőztesd már, hogy a Páfrány buzi, mert a dagadt travink akkor egyből felveszi tagnak!)

szanalmas 2010.08.22. 15:03:56

@leginkább tejből:

Az nem mentség, bár az tény, hogy mi sokkal Istenebbek vagyunk, főleg én!

Commandante Jayasuriya 2010.08.22. 17:22:36

@szanalmas:

Na de azt a leborultját!
A hányás, szarás, fingás halmazatban, mennyivel gusztusosabb dolog, mint egy tudományos-fantasztikus elemzés.

Commandante Jayasuriya 2010.08.22. 17:24:21

@LadyCarambole:

Ahogy azt mondani szokták:
Hol itt a problema...?

leginkább tejből 2010.08.22. 18:22:17

jé, tényleg, közel a félmisi.

akkor nekünk már kurva jó lesz.

leginkább tejből 2010.08.22. 18:22:48

@Panther_V:

hacsak nem az, hogy anyádat már megint nem említik meg benne!

leginkább tejből 2010.08.22. 18:23:29

@szanalmas:

kurva jó arcok voltak a rájöttemesek, csak az a baj, hogy rohdék kis buzik!

Yvettebabacool 2010.08.22. 21:09:35

@leginkább tejből: en a Csacsikat imadtam, meg baszomkat is, meg az Aldamat, de sztem o fel-felbukkan:D, es Berija???

leginkább tejből 2010.08.22. 21:30:29

@Yvettebabacool:

baszomka szeptemberben meg lesz hívva. remélem ő rendet rak!

Rosszindulatú Vászka 2010.08.22. 21:35:22

Nehezemre esik leírni, már úgy zsigerből, de egyetértek.

szanalmas 2010.08.22. 22:25:45

@leginkább tejből:

Na jó ez igaz, de mi híresen toleránsak vagyunk, még azt is megengednénk nekik, hogy posztoljanak ide. Persze szigorúan csak vázlatba, mert úgy sem érnék el a minimál szintet ami itt követelmény!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.08.23. 17:15:19

Már megint a megalkuvás megy, még egy ilyen, és kitiltalak benneteket a bloggról!

szanalmas 2010.08.23. 18:26:53

@radairosseb:

Ne cigánkoggyál már itt bazmeg, nem a kállói bucsuban árulsz most fakanalat, kokszos!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.23. 18:55:07

@szanalmas:

Szerintem leszarnak titeket, nem tudom, miért picsogtok utánuk. Ez valami pszichológiai probléma nálatok, nem tudtok elszakadni anyutól. Én szerencsére nem ott nőttem fel, akkoriban múzeumokba és könyvtárakba jártam, amikor ti rájöttemeztetek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.08.23. 19:09:44

@Levéltáros: Remélem, ezt a kemény beszólást teljesen egyedül gondoltad ki!

Commandante Jayasuriya 2010.08.25. 23:27:42

@Levéltáros:

Na robbantsátok ki a punnyadt seggeteket, ebből a sekélyes nihilből!

leginkább tejből 2010.08.26. 08:41:02

Ma lesz a napja, hogy felveszem a kigondoltam-rájöttem piros telefonvonalat. Hihetetlenül lusták a kutatók odaát!

Yvettebabacool 2010.08.26. 08:45:28

@leginkább tejből: szerintem ez az informacio szamunkra roppantmod erdektelen es felesleges is!

szanalmas 2010.08.26. 09:13:21

@leginkább tejből:

Azt mondta az a buzi Páfrány a múltkor, hogy kutatnak. Hát szerintem mások táskáiban esetleg, hisz olyan buták, mint a segg!
Néha a saját posztjaikat is nekünk kell elmagyarázni nekik! Köcsög bölcsész banda.

szanalmas 2010.08.26. 09:15:23

@radairosseb:

Azt én mégis honnan a faszból tudnám, te jársz vele, bazmeg!

Yvettebabacool 2010.08.26. 09:21:02

@leginkább tejből: Baszomkat lefoglalom magamnak, hogy engem kenyeztessen!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.08.26. 11:39:09

hát ez az na tessék nemmegmondtambazmegfrakciózásszéthúzásfúrásellenségeskedésmagyarátokdögöljönmegaszomszédteheneamásiknőjemindigjobbanszopamásiksávmindiggyorsabbezvanbazeganyátokat

szanalmas 2010.08.26. 11:47:26

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

"... mert vannak a semmitmondó senki emberek akik blogolnak, és van a Kigondoltam! ami az emberiség számára az örök értéket teremti. Szükség van a hasznavehetetlenekre, hogy a kevés kiválasztott észrevehesse az értékest!
Így működik a világ."

(Korunk legnagyobb gondolkodóját idéztem.)

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.08.26. 11:48:27

Unalmas egyébként, hogy ilyen fnusztrált pöcsök vagytok, és pár szánalmas seggfej tart benneteket sakkban!

szanalmas 2010.08.26. 11:50:28

@radairosseb:

Látom, sikerült elkapnod Lékó Petit is egy szimultánra!

Frick László Emlékzenekar 2010.08.26. 13:18:23

Dojó, hogy nem vagyok képbe, végre valami, amiről babszemnyi lövelletem se nincsen. Assetommijez, még jó, hogy Hanni tudja.
www.youtube.com/watch?v=46aHty_hL6w

Frick László Emlékzenekar 2010.08.26. 13:32:14

Nesztek, ezt is tiszta szivemből (Vászka kivétel, neki keményebbet szánok) de ti csak hallgassátok, a Babij Jar (a börtönszimfónia) Egy Marilyn MAnson koncertbe még senki nem halt bele, de Sosztakovics főellensége infarktusban gebedt meg e mű hallatán! Otthelyt a koncertterem előcsarnokában!
www.youtube.com/watch?v=FQccC7ATJbE

www.youtube.com/watch?v=jj4EMqrRkJI&feature=related

Ezt érdemlitek, meg a Húgyozó Kutya Pártot
nesztek!
www.youtube.com/watch?v=Wah02wqEfDI&feature=related

Friedmann Juci 2010.08.26. 13:39:14

@Frick László Emlékzenekar: nekem meg küldjél már egy kis a-mollt a vivalditól.

Rosszindulatú Vászka 2010.08.26. 13:40:20

@Frick László Emlékzenekar: Sosztakovács egy gyáva pöcs volt. Annyira beszart a Generalisszimusztól, hogy csupa ijen nyálas szart írt, hogy a részeg bakák nen kapjanak stresszt a dúrnál bonyolultabb akkordoktól.

Na tessék, ha már ijen ruszkinyaló vagy, ez már zenemuzsika:

www.youtube.com/watch?v=MhEhqYpmaQ8&p=FED1367B8F4ABC9F&playnext=1&index=35

No meg ez:
www.youtube.com/watch?v=XiPPvIkpCaY

Szal ki kéne szakadnod a kettő-négy zsinnyegtetés csóvájábúl.

Rosszindulatú Vászka 2010.08.26. 13:42:06

@Frick László Emlékzenekar: Monteverdit szeressem, meg azt a vonatozós bárzongoristát is, monnyuk Lisztet egy picit Arrauval jobban, de Gyuribá is szépen blattolt.

Frick László Emlékzenekar 2010.08.27. 12:12:55

@Yvettebabacool: Én is balettpatkány szerettem volna lenni, gyakoroltam is a spitz-et, de gumicsizmában nehéz volt, de tanyán anélkül is.
Én ezt halllgattam nap mint nap oviba indulás előtt:
www.youtube.com/watch?v=Qop7yNv-Mhc

Fenehorizont 667 2010.08.27. 12:42:28

@Frick László Emlékzenekar:
én nine inch nails koncerten kétszer majdnem meghaltam.
tool-on meg valóban meg is haltam.

szanalmas 2010.08.27. 17:48:05

@fenehorizont:

Legalább egyszer elemetnének vagy 5 méter mélyre ha már ennyiszer megdöglöttél, nem fertőznéd tovább az egészséges gondolkodású blogokat, te biciklis rasztajuh!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.27. 23:32:18

Szép álmokat, aludjon minkenki jól.

Sáfrányos 2010.08.28. 09:01:52

aquincum non captat muscas

leginkább tejből 2010.08.28. 09:06:25

amúgy aquila, bár gondolom kurva jó viccnek szántad, remélem latinból jeles voltál te is!

Commandante Jayasuriya 2010.08.28. 09:10:50

@Sáfrányos:

aquincum nem is, aquila talán...,
mert a veréb is madár.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.28. 09:14:30

@leginkább tejből: @Commandante Jayasuriya:

Utoljára Torgyán Józsi bácsi szájából volt hiteles ez a mondat.

Commandante Jayasuriya 2010.08.28. 09:16:59

@21méter:

Na de akkor nagyon, ezt lássuk be.

leginkább tejből 2010.08.28. 09:22:50

@21méter:

bizony, bizony. torgyán... az ő idejében még a politikusok is becsületes kisstílű tolvajok voltak, nem úgy mint manapság!

Commandante Jayasuriya 2010.08.28. 16:47:34

@leginkább tejből:

Akkor bezzeg még volt igazi stílus!

Amikor a Nagy Rózsadombi Kisgazda, nemzeti színű pántlikával díszített lovakkal vont, fellobogózott hintókon hajtatott be Siófokra, oldalán a Csárdáskirálynőnek maszkírozott Mariska asszonnyal, azok voltak ám a szép daliás idők. Gerbovits Jenő bácsi, a valódi kis gazda kisgazda, meghatottan fogadta a vándorszínházi trupp bevonulását, sőt még a kárpótlási jegy is szárba szökkent Jóska bátyó dörgedelmes szózatai nyomán.
Megígérte országnak-világnak, patakvér fog folyni lefelé a Sió-csatornán, kiűzi a gaz idegenszívűeket. Na erre mi lett, úgy megriadtak az angolnák, hogy hassal felfele fordulva, dögnek álcázták magukat. Úgy menekültek lélekszakadva.
süti beállítások módosítása