Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

papok (mert mostmár ideje volt, bazmeg!)

2010.04.27. 18:54 Lev Alekszejevics Nyunyeszkij

(Tóta W. Árpádnak, példaképünknek és totemünknek)

Hívhatjuk őket még csuhásoknak vagy lelkészeknek is. Legfőbb ismertetőjelük, hogy dagadtak és részegesek, és kisfiúkat farkalnak a sekrestyében. A papok (ill. csuhások és lelkészek) egy rothadó, az utolsó napjait élő, és saját botrányaiba fulladó világméretű kizsákmányoló szervezetnek (mafiának) a papjai, amely az utolsó percekig igyekszik fenntartani az erkölcsiség és az Istentől (aki nincs) eredeztethetőség látszatát. A papok azt hiszik, az emberek majd szemet hunynak az évezredes, legalább a sagittariusig érő bűnlajstromuk felett, hogyha mindenféle Isteni törvényekről hadoválnak, amit egy állítólagos Isten közölt az ő állítólagos fia (Jézus krisztus) segítségével, és persze ezeket pont nekik (a csuhásoknak) kell betartatniuk..az emberek többsége számára már rég tisztázott a tény, hogy az Egyház egy bűnszövetkezet, álszent, ájtatoskodó öreg exnácik és prűd, saját gyermekeiket sanyargató vénlányok falkája, akik minden erejükkel azon vannak, hogy minket, egészséges és tisztán gondolkodó embereket megtévesszenek, vagy ha ez nem sikerül, meg is öljenek akár (inkvizíció és keresztes háborúk igaz befigyelnek, kedves hívők!). Az Egyház és papjai a friss ministránshús beszerzésén kívül még a pénzharácsolásban jeleskednek igazán, elvárják az embertől, hogy pénzzel támogassa az amúgy is fullos kocsikkal felszerelt és dagadtra hízott papokat, ha meg nem, hát kedvenc kitalált rémképükkel, az ördöggel fenyegetik, akinek mellesleg, ha létezne, biztos jó szolgái lennének ezek a mocskok!

Persze a papok bűneire rengeteg példát tudnánk felhozni, a lista a Sagittariusig ér-ha a kétezer éves öldöklést nem is vesszük, ott van a szexualitás merev tagadása, és a "farizeusság"-persze a kárhoztatott "parázna" dolgok elkövetésében is élen járnak ezek a szemétládák, elég, ha a megszámlálhatatlan mennyiségű megrontot kisgyerekre gondolunk, miközben persze a cölibátus és a szüzesség mellett prédikálnak. A papok sok tudóst is megöltek. A papok sajátságos tulajdonsága, hogy tengernyi bűnüket mindenkoron titkolni igyekeztek, és az erre vonatkozó iratokat előszeretettel égették el-ezt persze egy ideje már nem tehetik meg, hála Istennek!

Az egészséges, függetlenül gondolkodó világpolgárnak elsőrendű feladata tehát, hogy minden lehetőséget kihasználjon, ha az Egyház és pedofil papjainak szervezkedésének megakadályozásáról van szó, legyen az egy ártatlannak tűnő hittanóra, egy mise, vagy egy, a Deák teret kereső apáca-sose tudhatjuk, miben mesterkednek, a végén még a lakásunkra is bejutnak, szegény, ártatlan gyermekeinkre törve!

(Ja, és a papok tehetnek a holokausztról is-egy kedves kommentelőnk kiegészítése)

 

241 komment

Címkék: egyház pedofília papok igazságbeszéd

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr491951241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.27. 19:35:15

Ajjaj, nem is tudom, hozzá merjek-e szólni. Előre félek, hogy dragger meggondolatlanul felköti magát - a gond nem azzal van, hogy felköti, hanem hogy meggondolatlanul, és még a végén sikertelen lesz a kísérlet!

Nem szabad azonban megfeledkeznünk arról sem, hogy ezer éven át az egyház volt a tudomány és műveltség fellegvára Európa-szerte! Emberáldozatokat pedig a keresztény civilizációnál fejlettebb helyeken is követelt a vallás, igaz, az valóban sajátságosan európai szokás, hogy nem az aljanépből, hanem a legrátermettebbekből válogattak, de mint tudjuk, az irigység is a hét fő bűn közé tartozik!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.27. 19:43:18

Hát erről a segggitározás izéről még nem is hallottam!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.27. 19:51:57

Így van Nyunyó, hajrá! Sajnos sorainkba is beférkőztek az aljas csuhások retkeslábú ügynökei, de ez ne tartson vissza téged további, a témát érintő leleplező tudományos anyagok közzétételétől!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.27. 20:02:16

@radairosseb: bár én úgy tudom, a rühes kínaiak ebben is fölülteljesítettek, de ugye mondanom sem kell, vajon kiktől jöhetett az ötlet...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.27. 20:04:12

Minden sorával egyetértek, bár ha szivemre teszem a kezem, azok a jóféle apátsági sörök azért hiányozni fognak! Mindegy, Ágostont meg Eckhart mestert olvashatok anélkül is!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.27. 20:05:45

@piréz vitéz / plüssmacsó:
Uh mesélj Piréz, csak nem láttál valakit a Vidám Vasárnapon?!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 20:30:21

Nyunyó, te áruló, a kurva anyád!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.27. 20:55:29

@LadyCarambole: Ágostont a lófaszát, a te csülkeidben max a Die Fette Ungarische Huren tegnapi számát látni egy rúd szalámi társaságában...

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 20:57:53

@LadyCarambole:

Én nagyon nem értek egyet Nyunyóval!
Ordenáré, ostoba, liberális cikk!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.27. 21:10:04

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Jól van na, Nyunyerának nem sok érzéke van a finom, cizellált irónikához. Így teljes a kis csapat, amíg dragger el nem zarándokol Mekkába a posztok hatására!

@Nyunyóka: Ehhez nem nyúltál elég mélyre hájas barátunk hátsójába, te orángután!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.27. 21:14:36

@radairosseb: ez nem irónika, fartúró barátom, ez valami egészen más, valami sokkal misztikusabb.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.27. 21:19:33

@Nyunyóka: Akkor ez csak valami csuher összeesküvés lehet. Misztikával csak zsidók és papok foglalkoznak, rólad meg tudom, hogy a zsidók már rég kiközösítettek a smucigságod miatt!

_nyuszi_ 2010.04.27. 22:37:02

nyunyóka, kedvesem, kapjad be az összes faszom!
ócska általánosítás az egész.
"minden erejükkel azon vannak, hogy minket, egészséges és tisztán gondolkodó embereket megtévesszenek,"
te, meg az egészséges gondolkodás...., ugyanmár!

Samuzia 2010.04.27. 22:39:58

Na végre! Valaki az összes közhelyet összegyűjtötte egy blogba!( Ez a módszer a Jobbik sajátossága) A világpolgár tehát az aki kollektíven bélyegez meg egy csoport minden tagját, ezt már hallottuk és láttuk: sárga csillag, kulák, osztályidegen, nigger stb.) kollektíven bűnös tehát mindenki. ( Svábok, magyarok...) Dunába mindenkivel aki pap! ezt is írhattad volna. Sajna én így nem lehetek világpolgár, és te is arabul írnál, ha nincsenek a keresztények.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 22:51:15

@márnyuszi.:

nyunyó egy rohadék libsi! hát szégyen, bazdmeg, szégyen!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 22:52:13

@Samuzia:

a négereket hagyjuk ki a felsorolásból, ők ugyanis még erősen szteppelnek az evolúció treadmilljén

Samuzia 2010.04.27. 22:54:18

Ja és akkor minden tanár, rabbi, tűzoltó, stb pedofil?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.27. 22:57:04

@Samuzia:

Te mindig ilyen geci általánosító vagy?

Természetesen nem mindegyik, max. a 90%-uk.

Samuzia 2010.04.27. 22:58:28

@piréz vitéz / plüssmacsó: Kérdőjel van a végén az általánosító a blogíró!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 22:59:41

@Samuzia:

bizonytalan, érzelmileg billegős, kérdezgetős nőket a mentálhigiénén kezelnek, nem itt!

Samuzia 2010.04.27. 23:00:15

@Samuzia: Gondolod, hogy Mo. nem csaptak volna le az Egyházra ha lett volna ilyen, pl. a komcsik, az elnyomás idején?

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:02:29

@Samuzia:

mőőőőőőheheheheeeeeee.....

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:03:11

@Samuzia:

wááááháháhháháháhhhhőőőőmőőőőőheheeeee.....

ne, kérlek, ne kínozz, bazdmeg, megölsz....

Samuzia 2010.04.27. 23:06:12

@Csönd-Nesz-Rizs.®: este 11 van azt hiszem túl fáradt vagyok az alacsony színvonalhoz. Minden esetre aki ezt a blogot írta, az pszichésen beteg és az index is.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:08:23

@Samuzia:

ebben igazad van.

a színvonal meg borzalmas.

a gyógyszered vedd be azért, mielőtt lefekszel!

_nyuszi_ 2010.04.27. 23:08:25

@Samuzia:
a komcsik az elnyomás alatt kúrogatták a kőmíves sacát, nem szóltak bele az egyház belső dolgaiba.

Samuzia 2010.04.27. 23:10:40

@márnyuszi.: Tanulj történelmet, még helyezni sem lehetett az ÁEH jóvá hagyása nélkül.

_nyuszi_ 2010.04.27. 23:11:38

aki a posztot írta az meg egy általánosító, provokatív faszfej.

Samuzia 2010.04.27. 23:12:02

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Hahaha, én jól alszom anélkül is, inkább te ne felejtsd el.

_nyuszi_ 2010.04.27. 23:13:05

@Samuzia:
az hiányzik, hogy kioktass. főleg az ötvenes évekből. hihihi.

_nyuszi_ 2010.04.27. 23:14:17

@Samuzia:
gondolom a történelem könyvekből tanultad a történelmet. :(

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:14:31

@márnyuszi.:

OLVASD már el újra az elejétől, bazeg.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:17:23

@Samuzia:

szóval te egy kommunista vagy!

fújbazmeg, te atka!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.27. 23:18:37

@LadyCarambole:

Na ha te is szoktál járni, akkor randizzunk ott!

@márnyuszi.:

Olyan előítéletes vagy. Lehet, hogy minden mondat a posztíró ijfúkorának közvetlen élményeiből táplálkozik.

_nyuszi_ 2010.04.27. 23:19:15

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
[Tóta W-nek, példaképünknek szeretettel ajánlva.]
ez az előbb is ott volt? :)

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:20:05

@márnyuszi.:

a gy.k.-k kedvéért végül ki kellett rakni.

_nyuszi_ 2010.04.27. 23:20:58

@piréz vitéz / plüssmacsó:
igen, az vagyok. mindenkit utálok, aztán majd megengedem neki, hogy megkedvelhessem :)

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:22:55

@márnyuszi.:

hátügyehogyügye, lendületből jövunk, azt ekézzük a szerény, csendes és felettébb békés bloglakókat, he?

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2010.04.27. 23:23:06

Hát nem tudom. Ha TWÁ a példaképed, akkor még nagyon sokáig kell gyakorolnod az írást. Azon se lepődnék meg, ha TWÁ elhatárolódna. Az ő egyházkritikáit sokszor olvasom kesernyés vigyorral bólogatva, ezt meg... na jó, őszinte leszek, kb. a 2. bekezdés negyedik soráig olvastam, ott van egy furcsa mondat, aminek sehogy se akar vége lenni, amellett, hogy komoly stilisztikai - hogy mást ne mondjak - problémáim is vannak a szöveg egészével.

Van egy kezdeményezés:
ilyenazenpapom.com/customPages/ilyen-az-en-papom

Böjte Csaba OFM inspirálta, pont az ilyen szörnyedvények miatt, mint ez is.

_nyuszi_ 2010.04.27. 23:27:18

@Felicitasz:
ugye, tudod mi az az irónia?
amúgy, ha belegondolsz, ez egy bonyolult kérdés. ja! és Böjte Csaba nem pap, hanem ferences szerzetes. az meg megint más.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:27:54

@Felicitasz:

azért még mi szerethetjük, és imádhatjuk tótát, nem?

most, hogy győzőtt a fidesz, és a jobbik, már a gondolat is bűn?

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.27. 23:29:16

jaj... megbuzútam, kérdezgettem.

thinker_ 2010.04.27. 23:30:05

azon is csodálkozom, hogy írni megtanultál ennyi sötétséggel a fejedben.
mondjuk aki a tótát tekinti példaképének, attól ne is várjunk mást.

gitáros 2010.04.27. 23:46:50

@Felicitasz:
No, igen, az iróniát kérdeztem volna én is elsősorban. Szeretni nem muszáj, de azért fel kéne tudni ismerni.
Másrészt meg az idézett "Ilyen az én papom" marhára nem a kritikákat utasítja el, hanem a jó példák bemutatására buzdít.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.27. 23:56:53

@thinker_:

Osztán olvasni, úgy rendesen, tehát nem csak a betveket összerakva, vajon megtanultál-é azzal a sok atommal a fejedben?

((ui: kusss, én annyira cool vagyok, hogy még kérdezhetek is!))

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2010.04.28. 00:13:34

@márnyuszi.: Böjte Csaba pap. (Vannak szerzetesek, akiket pappá szentelnek, vannak, akiket nem. Vannak, akik már papként lépnek be szerzetesrendbe. Meg ilyenek.) Irónia megvan, csak ha színvonaltalan, az nagyon gáz, bárki is a példakép. @Csönd-Nesz-Rizs.®: ez nagyon félrement.

vasziljevics 2010.04.28. 00:31:57

bazzeg, a sötét, korlátolt fasz kommentelőkön többet röhögtem, mint az egész ótvar poszton.
bár anyám mindig mondta, hogy csak a disznók szeretnek a szarban dagonyázni...

Archenemy 2010.04.28. 00:46:30

nagyon jó írás, minden egyes sorával együttértek!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.28. 00:51:36

@Felicitasz:

Már maga a feltételezés is sértő, hogy netán a posztoló nem komolyan írta volna, amit, hiszen ő egy köztudomásúlag elismert, már-már nobeldíjaskutató, aki nem csak a levegőbe beszél, hanem élete során felhalmozott tudását szépen, decensen rendszerezve tárja az őáltala is igen nagyrabecsült olvasóközönség elé ama célból, hogy rendet teremtsen a kusza fejekben összerázkódott ideák, mémek, tévhitek, tények és mitológiák között, és így az ország és annak szépreményű lakosságának javát szolgálja az új kormányzat eljövetelének idején, egészen addig, amíg ki nem találok végre kibaszott lezáró tagmondatot.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.28. 00:54:24

Mellesleg megfigyelték-e már a T. kutatótársak azt a jelenséget, hogy minden ún. "iróniát" érdekes módon épp azok tartanak "színvonaltalannak", akikről szól...?

Napersze még szerencse, hogy ez nem az.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.28. 00:56:56

@Archenemy:

Ne itt kommentelj bazmeg, a kiskölökre megint nem néztetek rá négy napja, mi? Mars vissza te geek!

stefan75 2010.04.28. 01:01:05

@radairosseb: "Nem szabad azonban megfeledkeznünk arról sem, hogy ezer éven át az egyház volt a tudomány és műveltség fellegvára Európa-szerte!"

Nem szabad azonban megfeledkeznünk arról sem, hogy aki az egyházon kívül próbálkozott tudománnyal és műveltséggel, azt megölték.

Könnyű úgy futóversenyt nyerni, ha először megölöd az ellenfeleket.

Frick László Emlékzenekar 2010.04.28. 01:24:12

Zseniális a ráközelítés! Ezt Dr Brendel Mátyás a magyar fejlettateizmus kardinálisa se írhatta volna különbül. Vannak néphülyítő vallások egyház nélkül, de ha az Egyház-at így írjuk nagybetűve, rögtön a KATTÓLIKUS-ra tudunk gondolni. Példaképünk Tóta W náci-nak földerivált református lelkészről szóló cikkében megoldatta a blogtündérével azt, hogy attól mert reformátusról szól a cikk, azért ne feledjünk asszociálni a katolikusokra. Az osztályharc éles és Magyarországon a birkanép fele katolikusnak gondolja magát. Valószínű, hogy a frazíreusok is katolikusok voltak csak vagy titkolták vagy még nem is sejtették. Ki nem tudja, hogy Jézus amellett, hogy nem élt soha, persze katolikus volt , ésméghozzá nős! Ezt ügyesen kiszerkesztették ám a bibliából! Bibliája is kiknek van? És ezzel hülyítik a népet.
Harcóllani kell az egyházak túlhatalma és a katolikuspapok ellen, de ehhez a liberálisok langyos pöcs kis szekularizmusa nem elég, írmagjában kell elfojtani a mételyt!

Allah nagy, Allah hatalmas, nincsen egyháza és az, hogy mohamedán főpap, fordítási hiba, mert klényegében papjaik sincsenek és Mohamed az ő prófétája. Ha nincsen egyház, nincsen klérus.

A klérus az az, hogy adva van egy eszmerendszer, amiben mindenki egyenlő, de egyesek egyenlőbbek.

Képzeljetek el egy katolikus indexet: azt csinálnák, hogy az újságíróikat megbíznák azzal, hogy szervezzenek pártot: Először egy blogot alapítatnának és azt a klérusra jellemző katolikus szemforgatással címlaptra varázsolnák, meg állandóan ki lenne téve. Persze 2 év múlva már azt hazudnák a dögök, hogy spontán alulrólszerveződött. A sopk-sok politikától megcsömörlött ember mind beszopná az alulrólszervezettség látszatát és rájuk szavazna,
Ugye, milyen megborzongtató???

Ratzingert a kukába, Tótát, Brendelt a kormányba!

Frick László Emlékzenekar 2010.04.28. 01:32:32

@vasziljevics: A disznóü nagyon tiszta állat, csak az ólbantartás, az intenzív állattartás miatt alakult ki az a látszat, hogy a saját szarukban dagonyáznak. Az ösztönök, ugye, pl vannak férfiak, akik 4000 Ft-ot fizetnek azért, hogy egy 23 órája mosatlan kéz (pelenkázta a gyerekét, kiverte a férje faszát, míg natúr szopta a főnökét, prosztatamasszázst is végzett) gumit húzzon rá, majd az O-t formáló szája előtt ki.. pontosabban beleverje a gumiba a spermáját, és akkor odaszól a váltótársának, hogy na, jól megszopattam a ribancot, bazmeg.

A disznó eredetileg, a tanyán, normál körülmények között dagonyáz a pocsolyában, így tisztálkodik, mint a pápua emberek is agyaggal kenik be testüket az élsőködők, és szúróálatok ellen! (A pápua szépen minden nap lemossa az agyagot, megmosakszik, aztán az agyagot visszakeni, mert a textil azon az éghajlaton egészségtelen viselet, sose szárad meg a párás levegőn) A disznó kikelvén a dagonyábó, szépen valami fatörzsön vagy ilyesmin ledörgöli magáról a pocsolya iszapját. És a jól táplálkouó disznó olyan szalámi darabka szerűeket kakál, nem pedig szósz fosik, mint a "korszerű intenzív tartásban" amit sok folyóvízzel mosnak le. A régi parasztioknál a disznó az akol sarkába egy helyre szart, kb akkor, amikor a paraszt azt az értékes trágyát,, a barck és más gyümölcs, dinnye, eper, édességét adót, lapátra vette. Sőt, az anykocát tölgyfapadlós anyakocaólban tartották és az ilyen koca kipisilt az ólból!! Fölhívnám a figyelmet József Attila versében a szőke kifejezésre, szép tiszta szőke szőre volt a fehér sertéseknek...

Frick László Emlékzenekar 2010.04.28. 01:35:39

Szegény Feri, aki annyira akarta a reformokat, meg is mondta az Audi A8 RS-ből kikelvén, hogy az a baj Magyarországgal, hogy még mindig feudalizmus van. A feudalizmus pedig egyenlő gyémántos delizsancból kiintegető kenetteljes kéz! De ez a teljesen hülye nép (lássátrok Nagy Tanítónk, Árpád legújabb gyöngyszemeit, amit még mindig szelíd türelemmel vet, ó, mi disznók!, elénk)

Frick László Emlékzenekar 2010.04.28. 01:38:51

Fontolóra venném Brendel Mátyás közíró (NOL-blog , de jelent már meg írása papíron is a véleményrovatban...) meghívását szerzőként. Mindannyian itt töketlenkedünk íróieszközökkel, mint irónia, szarkazmmus, parafreálás, frazírozás, frappírozás és riposzt, de Brendel ezen eszközök nélkül, simán és tökre komolyra véve magát tud ilyeneket írni, mint amit ennyire zseniálisan a kedves szerzőtárs.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 01:41:43

@vasziljevics: És néha azért kimászik közülük megmosakodni, vagy minek, ha utána úgyis visszamegy?!

@stefan75: Te egy kicsit el vagy tévedve, öreg. Én ezer évről beszéltem.

@Frick László Emlékzenekar: Nem vágom, módszertanilag miben különbözik az általad emlegetett "katolikus" index a jelenlegi nem-katolikustól.

2010.04.28. 03:23:46

abszolút ártatlan vagyok. ma kiráztam, de közben nem is jutott eszembe isten (és közvetlenül előtte sem.) Most viszont, hogy olvasom, eszembe jutott isten és erről az is, hogy ma kiráztam.

arra gondolok, mi jutna eszembe, ha hinnék istenben és ki is ráztam volna, de valószínűleg ez csak kevesünknek vicces.

Cselo 2010.04.28. 04:50:38

Sok aljasságot olvastam már TWA-tól is, de te nyunyóka, bizton állíthatom, hogy rajta is túlteszel. Ilyen ocsmány, aljas, hazug, primitív beírást még SOHA nem láttam.

Muster Mark 2010.04.28. 05:58:32

Izé Nyunyóka... tudom én, hogy nem direkt vagy zsidó... senki nem kérdezte meg, hogy akarsz-e az lenni...

De másfelől azt is lásd be, kérlek...

Hogy éppen az ilyenek miatt gyűlölünk titeket.

b0lha 2010.04.28. 06:10:26

vicces, de vhogy 1 kicsit azt erzem, h ebben a postban most volt nemi indulat is :D mellesleg remelem MINDENKI szamara NYILVANVALO, h a csuhat is azert talaltak ki, mert egyreszt jo sokaig fedi a testszagot, masreszt csak felkapod az aljat, es mar lehet is gyerekeket molesztalni. a csuklya meg azert kell, h amikor taccssreszegek, csak az orrukba huzzak, es csendben, szigoruan lefelebamulva, szemkontaktust elkerulve hazabotorkaljanak...

Sopánka76 2010.04.28. 06:27:14

Ez hülyeség.
Azért, mert a primitív bulvársajtó csak azzal a néhány szomorú és botrányos esettel van elfoglalva, nem kéne megfeledkezni papok százezreinek áldozatos közösségszervező munkájáról!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 06:28:25

Ha valaki nem tudja mire vélni a posztíró fröcsögését, annak elárulom, hogy az illető szcientológus. (Áhhá! - kiálthatnak fel sokan)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 06:36:09

Nekem ez az egész pedofília dolog nem teljesen tiszta... Például az is megrontásnak számít, ha közben szerelmesek vagyunk a gyerekbe?!

b0lha 2010.04.28. 06:47:55

@Sopánka76: es itt jon ki szepen a hulyeseg. ha feltetelezzuk, h vmennyire is ertelmes emberek veszenk korul minket, akkor nyilvanvalo lehet, h nem a bulvarsajto cimlaprengeto torteneteibol indulunk ki.
igen, tenyleg vannak odaado, onfelaldozo, magukat a kozosseg jobb sorsa erdekeben 1 percig sem kimelo papok. de ugyan ne felejtsuk mar el, h mennyi de mennyi ver tapad a kezukhoz, es ahhoz a korhadt fa tebetuhoz, amit a jelkepuknek tartanak. ugyan ne felejtsuk mar el, h micsoda hatalmi jatszmak szintere volt az egyhaz, h hany embert uldoztek csak es kizarolag azert mert mast mertek gondolni, es h vajon mennyi de mennyi titkot rejtegethet meg az a tarsasag. felreertes ne essek, nem azt mondom h csak az egyhaz romlott, korrupt, nagyon sok egyeb szervezet/ember jar hasonlo topankaban. de mivel a post most az egyhazrol szol, igy offolas lenne elohozakodni masokkal. tehat mindosszesen csak annyit akartam mondani, h aki epeszu ember, az tudja h mit mennyire kell komolyan venni, es nem fog ien fassagokat beirni postkent, h ilyen aljassagot, es meg, es hat ezt h lehet, stb...
szar erzes amikor szukul a tabor mi? rossz az amikor basztatva vagy amiatt amiben hiszel, he?
felhaborito amikor megkerdojelezik az eletviteled, nem?
akkor gondolkodjatok 1 kicsit a tori konyvek felet...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 06:52:59

@b0lha:

Nagyon kérlek, a jövőben kímélj meg minket az anarcho-szindikalista kirohanásaidtól!

b0lha 2010.04.28. 06:58:05

@"the dragon": pedig az anarcho-szindikalista kozosseg jo!! hetenkent mindig mas gyakorolja a vegrehajto hatalmat... :D

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 07:06:39

@b0lha:

Akkor ott nagyon kell sietni a harácsolással... Szerintem buzik.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 07:28:09

@wmiki:

Sajnos te vegetáriánusként nem kommentelhetsz ide, ugyanis mink megköveteljük a disznóhús fogyasztást, ha érted, hogy mondom!

Flúgatlan 2010.04.28. 07:42:40

Hé!

Azt kihagytad, hogy a papok tehetnek a Holokausztról! ;-)

[Pedig ez is divatos felfújt ügy.]

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 07:44:43

@Panther_V:

eeezbazdmeg mekkora film volt...

Flúgatlan 2010.04.28. 07:47:04

(Először én is kiakadtam, csak másodikra fogtam fel, hogy ez humoros túlzás. Sajnos, vannak olyanok, akik komolyan majdnem ilyen fröcsögést rendeznek.)

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2010.04.28. 07:49:17

Nem olyan nagy májerség valakinek fennen hirdetni, hogy üres az agya helye és az érmének is legjobb esetben csak az élét képes észrevenni. Nyunyó szimplán szánalmas, vagy érdekvezérelt fröcsögő.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2010.04.28. 07:51:28

Ha ez csak karikatúra, akkor annak szar. A népesség 99%-a beszopja, mint őszinte poszt, azaz pont az ellenkező hatást éri el. Ha az...

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 07:56:24

@mimindannyian:

nézd, mi itt tudományos munkát folytatunk, a világot elemezzük, és lerántjuk a leplet az aljas, rejtődző összeesküvésektől.

neked javaslom a mimikri poszt értő olvasását. na az milyen vicces, hát wazzeg, az kész.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 07:59:26

@Flúgatlan:

köszönjük értő hozzászólásodat, megjegyzésedet a webkettő jegyében be is tettem a posztba!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 08:00:15

@mimindannyian:

na, ezt gondold át mégegyszer. logikából hányas voltál, mesélj?

seahawks 2010.04.28. 08:05:22

cinikusnak szánva is igaz minden bötűje!

szarkazmus ide vagy oda a katolikus egyház már nem sokáig húzza ebben a formában...
egyszer vmi fejes seggfej vagy egy menő ügyvéd gyerekét rántják meg az oltáron, oszt rómának gatter...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 08:07:47

@mimindannyian:

"üres az agya helye"

Figyu, ezt a szófordulatot alkalmasint használhatnám? Lefegyverző, megrendítő erejű, sokakat nevetségessé tudnék tenni vele!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 08:15:35

@seahawks:

Ja, ezek a szemetek megölték Giordano Brunot, meg... ööö ... szóval Giordano Brunot!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 08:18:15

@"the dragon":

én is felírtam a noteszomba. állati jó!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 08:18:52

@"the dragon":

a lista hosszú, valljuk be.
kibaszott hosszú

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.28. 08:22:54

A második képen az valami zsidaj? Mi az a kis szirszar a fején?

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.28. 08:27:20

@"the dragon": Meg Galileit! Legalábbis eszerint a remek zeneszám szerint, amit minden igaz magyar ismer, aki nem olyan, mint a bibsi a második képen: www.youtube.com/watch?v=qxSC8RXguq4

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 08:35:11

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Hát, folytasd hosszan, kibaszott hosszan...:)

Ha a spanyol inkvizíció 350 éves tevékenységét is figyelembe vesszük (holott az egy világi bíróság volt, seköze Rómához), az áldozatok száma még így sem haladja meg a második világháború egyetlen napi (!) "termését". És ezek nagy része ma az USA-ban épp a méreginjekcióra várna...

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 08:41:42

@"the dragon":

ne húzogasd az oroszlán bajszát. vagy te annyira művelt, hogy pontosan tudod, talán jobban mint én.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 08:47:45

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Minden bizonnyal jobban. De annyira hosszan biztos nem tudnám, mint amennyire felfújják ezt az egészet. Igazság szerint, ezred annyira se...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 08:49:30

@Bokortalan Lajtalan:

És azt lehet tudni, hogy az énekesnek miért van ilyen rossz hangja?

Doubledeceker 2010.04.28. 09:12:55

Gyerekek ne már, én sem komálom az egyházat, de ne gyalázzuk már ilyen alacsony szinvonalon.

Meg pláne ne álltalánosítsunk, mert ez igencsak kontraproduktív.

Igen vannak gondok az egyházon belül (ahogyan az egész társadalmunkban is egyre több a feszültség), de azért nem eszik ilyen forrón a kását, és ez így csak olaj a tűzre.

Mondjuk kétségtelen, hogy ez a nagy mamut szervezet, nagyaon nehezen néz szembe a mutljával és szinte képtelen változni.

És ha valóban nem fog változni előbb utóbb felfordul.

Legyünk türelemmel, avagy reménykedjünk, hogy jó útra tér. Az egésztől függetlenül meg ne feledjük, az egyháznak a bűnei mellett, (az utóbbi időben) kétségtelen érdemei is vannak.

Scarlet Crusader 2010.04.28. 09:15:40

@Nyunyóka: Pfuj.
szleng.blog.hu/2008/07/14/nyunyo

Te tenyleg buzi vagy? Mert mar a cikkedtol is okadni tudnek, de a neved tenyleg kiverte a biztositekot.

Nyomorult kocsogtocskolo.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 09:24:48

@Nandi29:

nézd, azért az igazság az igazság, bárhogy véka alá rejtegetnéd!

egyébként ezt az olaj dolgot nem értjük. kifejtenéd?

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 09:26:34

@Scarlet Crusader:

mi itt mindnyájan egy kamionon táncolunk cuki kis bőrnaciban, egymás iránt nagy-nagy szeretetben!

kérlek, ne sértegesd egykori szerelmemet!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 09:35:01

@b0lha: Ej, be szép szempilláid vannak, nem érsz rá véletlenül ma este, szépfiú?!

@mimindannyian: Köszönjük, hogy rámutattál: Nyunyó a szerzői gárda véleményével ellentétben tökéletes munkát végzett, és téged is alapos seggtágításra késztetett!

@"the dragon": Nem a darabszám számít, hanem az idenológia. Nem fogom verni a faszom az áldozatkész csuherre, aki kétezer éven át felgyújtott mindenkit, akinek nem tetszett neki a pofája! Ha egyetlen embernek egyszer is hazudtak, már pokolra való mind!

@Nandi29: Az általánosítás a csuherek szokása. Találkoztak egy tisztességes pappal, és már azt mondják egyből, hogy a többség ilyen! Na látod, ez a sötét túláltalánosítás! És az egésztől függetlenül ne feledjük, az egyháznak az érdemei mellett kétségtelen bűnei is vannak.

Ha mondjuk szervezetten letámadom a tesókkal a családod házát, a kisebbik öcsém megbassza anyádat, apádat meg a húgodat, amíg én tartom neki a zseblámpát, aztán felgyújtjuk a házatokat, akkor te majd biztos azt fogod mondani, hogy igaz, hogy van egy kicsit bűnös közöttük, de amúgy heti négyszer söprögetnek társadalmi munkában, ne ítéljük el őket!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 09:37:57

@Scarlet Crusader: Nem túl elegáns valakit a neve miatt sértegetni, te tahó!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 09:39:19

@"the dragon":

az ember gyarló és mocskos.

nem felfújják, hanem elővették, és nem véletlenül.

egyre lazább erkölcsök, kevesebb tartás és rend -> több konzumidióta

ilyen egyszerű

Doubledeceker 2010.04.28. 09:43:40

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Nem rejtegetném, mert nem komálom őket.

De így nem lehet támadni senkit, mert primitív és gusztustalan.

@radairosseb:

Persze így van ez, amikor egy Magyar ember meglop (mert van ilyen), akkor minden Magyar tolvajjá válik számodra?

Átbasznak valamelyik boltban a Magyarok, akkor meggyűlölöd a Magyarokat.

Igen, lehet vitatni az egyház vislet dolgait, sőt meg lehet kérdőjelezni a tanításait.

De ez csak ostoba gyülölet keltés, írom ezt én úgy, hogy nem hiszek az egyház által tanított Istenben.

Olaj a tűzre lásd Zsidók, a gyülületből előnyt kovácsolnak.

Scarlet Crusader 2010.04.28. 09:45:15

@radairosseb: Ah ertem, szoval nomen est omen, oke. Te is farturo vagy minden bizonnyal. Nevezhetlek sebes seggunek-mar ha a neveknel tartunk ugye.:))))
Vagy nem csiped a bizalmaskodast?:)))

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 09:45:37

@Nandi29:

sajnos nyunyó egy megveszekedett lmp-s szcientológus, de el kell viselnünk a blogon, mert ő a rektor fia.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 09:46:04

@Nandi29: A magyar mind tolvaj, ezt tudom, te patkány. És te mit gondolsz a romákról, tahó?! Cigánybűnözés van Magyarországon, de csuherbűnözés nincs, mi?!

Az egyház viselt dolgait nem lehet vitatni, sem megkérdőjelezni, mert vitathatatlanul gusztustalan csürhe.

A zsidókat meg valamiért mindig divat szidni, ha a csuherbűnözés kerül szóba. Csak nem lehet, hogy gyűlölet vezérli csak a keresztényeket, a többi meg csokimáz a csuherfaszon, hogy rábukjon a kisfiú?!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 09:54:20

@Scarlet Crusader: A nevéről senki nem tehet, te buzerátor! Arról meg, hogy mekkora fartúró vagyok, Pest egyes környékein legendákat zengenek. Ha ki szeretnéd próbálni, milyen kivert foggal leszopogatni a saját szarodat a farkamról, húzz egy sorszámot, mostanában megszaporodott a munkám, de egy ilyen bájos popólédinek, mint te, nem tudnék úgysem ellenállni!

Doubledeceker 2010.04.28. 09:55:27

@radairosseb:

Biztosan fura lesz számodra, de az életben nem minden fekete vagy fehér. Na meg vannak arányok is.

Ha 1000 papból egy megkefél egy fiucskát az ugye 0.1 %.

Ha 100 magyarból 20 le akar húzni, ahol csak ér az 20 %.

Ha 100 cigányból 80%-nak nincs munkája 80%.

Nos igen kijelenthetjük, hogy a legnagyobb baj a világban a papsággal van.

De semmi nem fekete vagy fehér, szóval az egyházzal tényleg van gond, de sokkal árnyaltabban és nagyobb léptékben jelentkeznek ezek a problémák.

A tanítások egy része pedig igen is jó.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 10:04:03

@Nandi29: Te biztos minden pappal megbaszattad magad, aki gyerekeket farkal, innen tudod a pontos számokat. Az én pap ismerőseim körében 60-70% körül van azok száma, akik kis- vagy fiatalkorúakat molesztáltak (néhol kölcsönösségi alapon), és mielőtt azt hinnéd: veled ellentétben nem csak fényképről láttam feszületet.

De kövessük a te logikádat. 100 10 éven aluli gyerekből 100%-nak nincs munkája, tehát börtönbe az összes gyerekkel, válogatás nélkül, születésük percében! Viszont mivel az SS-tisztek közül nem mindenki ölt saját kezűleg ártatlan embereket a világháborúban, az SS egy humánus szervezet, alapvetően jó tanításokkal!

Attól még, hogy egy szerencsétlen cigán segélyre szorul, nem fog gyerekeket farkalni, legfeljebb a sajátját, hogy szokja a gyöpöt a rohadt lurkója! A pap meg kurvára megfizethetné a ribancot (a tisztességesebbje meg is teszi), de mit csinál a csuherbűnöző?! Inkább a magadfajtákat húzza a farkára, aki ennek még örül is, és fennen hirdeti, hogy az egyház a legjobb dolog a világon. Persze nyilván azért, mert azt hiszi, csak a pap fasza tud neki anális kielégülést adni.

Felhomályosítalak, haver, a prosztata nem a tanításokra stimulálódik, hanem a döfködésre!

Ja, és ha már tanítások: valaki kétségbe meri vonni, hogy a lenini tanítások "egy része" igenis jó?! (Olyanokról beszélek, akik olvastak egy oldalnál többet Lenintől.) Attól még nagyon csúnya dolgot műveltek ám a kommerek!

Doubledeceker 2010.04.28. 10:21:56

@radairosseb:

SZép inteligens érveélst láthatunk megint.

Te valamit nagyon benézel. MInt többször írtam nem szeretem az egyházat, az egyház aroganciáját, a hatalomba történő törekvését, az aljas hazugságait.

De ez nem ilyen egyszerű, ennyire nem szabad és nem is lehehet leegyszerűsíteni, mert a lényeg vész el, és mint írtam kontraproduktívvá válik a dolog.

Senki nem vitatta Lennin tanításainak joságát, csak hát azok megvalosíthatatlanok, ahogyan pl. a cölibátus is.

Nem szívesen válalok veled közöséget, de mi egy oldalon állunk ha nem vetted volna észre, csak én nem hiszek az ilyen gyülölködő kirohanások értelmében.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 10:38:02

@Nandi29: A kontraproduktív szó jelentését guglizd meg, kérlek, mert másodszor használod rossz kontextusban.

"Nem ilyen egyszerű", "ennyire nem szabad és nem is lehet leegyszerűsíteni", stb. - ezek nem érvek, hanem lózungok. Olyan szintű általánosságban beszélsz, hogy ennél még az is konkrétabb, hogy minden csuher pokolra való.

Lenin tanításai nem megvalósíthatatlanok, Sztálin megvalósította őket, amint az egyház is megvalósította a cölibátust, amely jelenleg is érvényben van. Ilyen alapvető tárgyi hiányosságok mellett nem értem, miért szólsz hozzá a témához.

Természetesen én sem vállalok veled közösséget, és tökéletesen tisztában vagyok vele, hogy nem állunk egy oldalon. A hozzád hasonló, mindent elkenő, "semmi sem fekete-fehér" liberális zsidóbérenc hozzáállás miatt kell elnézni a papoknak, hogy farkalják a gyerekeket, mert azzal ellentétben, ami párszáz éve volt, most már hatalom nincs a kezükben, csak a fajtád gyengesége.

Doubledeceker 2010.04.28. 11:05:24

@radairosseb:

Nem szükséges begoogliznom, mert úgy értettem, ahogy kell. AZ ilyen jellegű durva támadások, pont az ellenkező reakciót váltják ki, még azok is az egyház mellé állnak, akiknek semmi közük hozzá, illetve azt mondják, lám-lám megy a gyülülködés, az emberek ok nélkül gyülölködnek, és ez fedi el a valóságot.

Mivel látod most is azt állítják, hogy ez valójában csak egy gyülölet kampány része, és ezzel takaróznak.

"Sztálin megvalósította" hát nem pont azt valósította meg.

Most akkor hogy is van a liberalisták mindig támadják az egyházat, de mégis nekik kell elnézni ha a papok a gyerekeket farkalják.

Na mindegy, az tény, hogy az egyházzal valami oltáris nagy istentelen baj van.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 11:10:41

@Nandi29:

Nálad aljasabb, sunyibb csirkefogót még az életben nem láttam!

Adod itt a korrektkedő, visszafogott egyházkritikust, így próbálva vélt igazad egyfajta objektív nézőpontként elfogadtatni, holott aki képes olvasni a sorok között pontosan tudja, ha tehetnéd, kiírtanád az összes keresztényt... Te beteg állat!

Szóval leszel szíves megbaszni a jó kurva anyádat ezzel a "nekem is vannak buzi/zsidó/stb. barátaim" típusú érveléssel!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 11:14:42

@Nandi29:

Te rosszabb vagy, mint azt elsőre gondoltam. Egy kommunista, egy marx/lenin-mosdató szarházi!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 11:17:43

@Nandi29: Baszki, hogy jönnek ide a liberalisták?
Korrekt, értelmes polemizálás folyt a pederaszta papságról, és a geci egyházról.
Erre politizálni kezdesz, és a antiszemita módon a zsidólibsikre fogod azt, hogy a rohadt katolikus papok gyerekek seggében turkálnak?
SZerinted ez korrekt dolog?
Fogadok te vagy az aki a homokosokat is tojással dobálod amikor a kamionon táncolnak, közben meg otthon a buzipornóra vered ki.
Ez a hipokrita, szar gondolkodás az oka annak, hogy a papokat nem lehet felelősségre vonni. Mert ilyenek mint te rögtön ágálni kezdenek, és a zsidókkal jönnek!

Doubledeceker 2010.04.28. 11:18:28

@"the dragon":

Faszoamt sem írtanám ki. Semmi bajom velük, az egyházzal van bajom, illetve annak egyes cselekedetivel.

Ti mind lököttek vagytok bazdmeg, nehéz elfogadni, neked is, hogy valami nem fekete vagy fehér.

A hívő emberrel, a becsületes emberrel nincs bajom, az egyházzal nincs bajom, akkor van, ha bujtatja a bűnösöket. Na de ez ugyanúgy igaz, a cigányra, zsidóra, jobbikosra, MSZP-sre, Fideszesre, és még sorolhatnám.

MIért kellene kiirtanom őket, amíg nem szólnak bele az életembe, addig nekem sincs bajom velük.

Tényleg hülyék vagytok-e????

Aki gyereket farakal rossz ember, függetlneül attól, hogy kipa van a fején vagy kereszt lóg a nyakában.

Az általánosítás az undorító.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:19:19

@Nandi29: Megmondod akkor, hogy mit produkál az, ha valaki nem szidja az egyházat?! Akkor lehet ugyanis kontraproduktív az, ha szidja, ha valamit produkál az, ha nem. Az ellenkező reakció teljesen mást jelent, mint a kontraprodukció, és te ellenkező reakcióról beszélsz.

Viszont nem azért szül ellenkező reakciót, mert a gyűlölködés elfedné a valóságot, hanem pusztán azért, mert ilyen szorult helyzetben az ember egyetlen dolgot tehet: terel. Ha az egyház beismerné, amivel vádolják, a saját halálos ítéletét mondaná ki, akár fröcsögve bírálják, akár elnézően.

Azt mondod, Sztálin nem pont azt valósította meg, amit Lenin megálmodott. Összefoglalnád nekem négy-öt pontban a különbségeket, vagy megint csak a levegőbe beszélsz?! Tudom, hogy erre a kérdésemre sem válaszolsz, ahogy eddig egyetlen egyre sem, de nem árt explicitté tenni, hogy már megint ködösítesz csak.

A liberálisok nem támadják az egyházat, ezt nem tudom, honnan vetted. Ha támadnák, már legfeljebb múzeumként üzemelnének a templomok Európában (Észak-Amerikában meg soha nem is építettek volna).

@"the dragon": Ami a legdurvább az egészben, az az, hogy mindezt érvek nélkül tenné, még odáig sem megy el, mint Nyunyóka, hogy legalább felsoroljon tételesen konkrét érveket, hogy miért máglyára való az összes csuher!

Doubledeceker 2010.04.28. 11:19:27

@gájricsi dezső:

Hű bazdmeg, ti aztán hülyék vagytok, ezt nem én írtam:

"hozzád hasonló, mindent elkenő, "semmi sem fekete-fehér" liberális zsidóbérenc hozzáállás miatt kell elnézni a papoknak, hogy farkalják a gyerekeket,"

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:21:20

@Nandi29: Te nem veszed észre, hogy épp most általánosítasz! Hogyan mondhatod _minden_ emberre, aki gyerekeket farkal, hogy rossz?!

Csak egy példa, általánosító buzikám. Lekötözlek, telenyomom a farkadat viagrával, és ráhúzok egy csecsemőt. Szóval most azonnal húzd le magad a vécén, mert potenciális pedofil vagy!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 11:22:21

@Nandi29:

"Semmi bajom velük, az egyházzal van bajom"

"az egyházzal nincs bajom"

Jó lenne végre, ha legalább konzekvensen hazudoznál...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 11:22:24

@Nandi29:

"Most akkor hogy is van a liberalisták mindig támadják az egyházat, de mégis nekik kell elnézni ha a papok a gyerekeket farkalják."

Ezt te írtad, ne tagadd!
Még sunyi módon csúsztatsz is?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:22:56

@Nandi29: Dicknek igaza van, attól még, hogy liberális vagy, és erről lerántottam a leplet, nem kéne idekeverned a liberálisokat!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 11:24:47

@Nandi29: Mért kell nekik elnézni?
Mert zsidók? azért?
Mert szégyelljék magukat a származásuk miatt és ezért ne vonják felelősségre a pedofil papokat?

Doubledeceker 2010.04.28. 11:25:48

@radairosseb:

Na ne menjünk már ilyen szintre.

"Megmondod akkor, hogy mit produkál az, ha valaki nem szidja az egyházat?! Akkor lehet ugyanis kontraproduktív az, ha szidja, ha valamit produkál az, ha nem. Az ellenkező reakció teljesen mást jelent, mint a kontraprodukció, és te ellenkező reakcióról beszélsz."

A kontraprodukció pedig pontosan a szándékkal ellenekző rakciót jelenti, azaz rúgni akarsz az egyházban, de ez nem sikerül mert azt bizonyítod, hogy az egyház rugdalói mind hülyék.

Mondjuk én a helyedben megfogadnám a saját tanácsomat és utánanéznék a kontraproiduktív szónak.

Szép dolog, buzizni, kurvaanyázni, köpködni, általánosítani, és követelni a korrekt érveléseket.

:D

Doubledeceker 2010.04.28. 11:27:21

@gájricsi dezső:

Ez válasz volt az elözőre, ha nem vetted volna észre.

Mindegy, az egyiknek az a baja, hogy állítólag gyülőlöm a keresztényeket, a másiknak, meg hogy védem őket.

Érdekes.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:27:44

@Nandi29: Akkor megmondod végre, egyetlenegy kérdésemre válaszolva, korrekt érvelő Nandikám, hogy MIT PRODUKÁL az, ha nem baszogatod a csuhereket, vagy nemcsak a kontraproduktív, de a produktív szó jelentésével sem vagy tisztában!

Lehet, hogy néha itt-ott kicsúszik a számon ez-az, de nem én kenem el folyton a témát, minden kényes kérdés elől azzal menekülve, hogy inkorrektnek akarom beállítani a másikat, te ganajtúróbogár!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:28:54

@Nandi29: A kettő szorosan összefügg, hiszen a zsigeri gyűlöleted miatti lelkiismeret-furdalásod miatt véded őket. Tipikus liberális betegség. Második körben szoktak jelentkezni a drogelvonási tünetek és a homoszeszkulális hajlam.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 11:32:14

@Nandi29:

Mindenkinek az a baja, hogy gyűlölöd a keresztényeket, de rada csőrét az is bassza, hogy közben meg véded a gyermekmolesztálókat.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 11:32:45

@Nandi29: mert önmagadnak mondasz ellent folyamatosan.
Döntsd már el végre, hogy akkor most a papokat felelősségre kell vonni, éppen úgy, mint más halandó embert, vagy nem kell?

És ki tehet arról, hogy pedofilok: az egyház a lbierálisok-zsidók, vagy a keresztények, az álszent társadalom vagy a gyerekek szülei, vagy ki?

Egyszer véded őket, egyszer meg a libsikre kened, aztán mégse.
Kurvára következetlen vagy.

Doubledeceker 2010.04.28. 11:33:45

@radairosseb:

Te még mindig nem google-ztál.

Akkor öntsünk tisztavízet a pohárban, ahogy korábban is mondtam gyerekeket molesztálni bűn, ezt eltitkolni bűn, aki ezt teszi, akár intézményes formában az bűnös. Az egyház bűnös.

Ezt senki nem vonhatja kétségbe.

Személyeskedést hagyjuk, nem tartozik ide szerintem, de ha neked örömet okoz folytasd csak.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:34:21

@"the dragon": Ritkán mondok ilyet, de fején találtad a szöget! A kizárólag tiszteletet, megbecsülést és felebaráti szeretetet érdemlő keresztényeket gyűlölni, akiknek a kultúrát és emberséget köszönhetjük, miközben ártatlan gyerekeket farkaló, ratyi csuhereket védünk - hát mi ez, ha nem maga a liberális fertő!

Doubledeceker 2010.04.28. 11:36:05

@gájricsi dezső:

Sosem állítottam, hogy nem kell őket felelőségre vonni, pusztán arra szerettem volna rávilágítani, hogy az egyház több, mint pedofil csürhe gyülekezete.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 11:38:11

@radairosseb:

Továbbmegyek, szerintem a gyermekmolesztálókat úgy általánosságban mentette fel bűnük alól - talán ő is az?! -, mégha ezt nem is merte nyíltan kimondani, és már tagadja a dolgot...

@Nandi29:

Tényleg, akkor te most tulajdonképpen pedofil vagy, vagy csak pedofilfil?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:39:43

@Nandi29: MIT PRODUKÁL?! Tudsz rá válaszolni, vagy hagyjuk a témát, és beismered, hogy EGYETLEN EGYSZERŰ kérdésre sem vagy képes egyenes választ adni, miközben korrektségről papolsz.

A kontra szó jelentését úgy látom, érted, de a produkció kapcsán segítségre szorulsz. A produkció "termelés, ugy nyers, mint ipari termékekre értve; productiv, termelő, termékeny, alkotó; productivitás, termékenység, különösen a gazdaságban, productum, termék." Szóval mit termelsz akkor, amikor nem szidod a csuhereket?!

Nem értem amúgy, az egyház miben lenne bűnös. Már megint túláltalánosítasz. Attól még, hogy egyes papok gyerekeket farkalnak, hogyan lehetne az egész egyház bűnös, pláne, hogy - bár felétek, világi iskolákban ezt nyilván nem tanítják - az egyház intézmény, ráadásul nem is világi, így felette áll az egyes papok (egyszerű halandók) számszerű összességének?!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 11:39:56

@Nandi29: Mivel több?
ÉS úgy érzi ő nem általánosít...pfff.
Ez konkrét érvelés volt? Nem volt az.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:41:40

@Nandi29: Ja, egyszer az egyház több, mint pedofilok gyülekezete, aztán meg az egyház bűnös a pedofil papok miatt. Na szép.

@"the dragon": Ezt már egyből személyeskedésnek veszi és terelni fog, figyeld meg! A kényes kérdések elől mindig kitér, vagy azt mondja, hogy személyeskedünk, vagy nekiáll általánosítani és ködösíteni! Az ilyenek vagonírozták a zsidókat Auschwitzba!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:43:24

@gájricsi dezső: Máshogy nem megy, gondolom, bepötyögte valami gagyi zsebszótárba a kontraproduktív szót, és azt dobta ki neki, hogy ellenható.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 11:43:41

@radairosseb:

Az ilyenek az ilyeneket! De legalább lejátszották egymás közt, és nem kezdték el gyalázni a hitemet...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:46:21

Hiába, kiveszett már az emberekből a klasszikus, latinos műveltség. Ilyenkor áldom Gábor atya nevét, aki miközben a seggemben matatott, mindig szigorúan kikérdezte a declinatio-kat!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:47:24

@"the dragon": Együttérzek veled. Nagyon szar lehet, hogy miután feladtad a kaftános hitedet, hogy ne érjen vallási alapon megkülönböztetés, most erkatként ugyanazt kell átélned, mint a nagyszüleidnek Dachauban.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 11:51:39

@radairosseb:

te lóbaszó, menj már el hollandiába! Arminius büszke népének és a református egyház szégyenét látod, templomokban kávéházak vannak és bevásárlóközpontok!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 11:55:14

@radairosseb:

Ne már! Így is eléggé felhúztam magam Nándin. Nem elég, hogy ide jön, és megpróbál kioktatni katekizmusból, megkérdőjelezi az emberi szeretet hatalmát, hitet tesz a háborúk és a népirtás szükségszerű volta mellett, most még te is gonoszkodsz... Szóval ne rázd a pofonfát - mintha a kutyád faszáról volna szó - mert bajok lesznek!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:57:13

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Nem kell hozzá Hollandiába mennem, közelebb is van night clubbá alakított templom, két utcasarokra tőlem. Képzeld, valamikor még állatokat is tartottak a kolostorokban! Az ájtatosság nem azt jelenti ám, hogy az evilági kötelességeinkről meg kell feledkezzünk, harcsabajusz csávó!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 11:57:20

@"the dragon":

hogy jön ide a katekizmus, te bóbita?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 11:59:17

@"the dragon": Igazad van, legalább mi ne marjuk egymást, ha már az egész világ összeesküdött ellenünk, felvilágosult kutatók ellen. Beleköpök a tenyerembe és békejobbot nyújtok neked, szebb páros leszünk, mint Baló György és Baló Györgyné!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 12:01:18

@"the dragon":

hibát hibára halmozol, te féreg!

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.04.28. 12:02:55

most nem olvastam nyílván el a kommenteket, szóval nem tudhatom, hogy hiányzik-e rajtam kívül bárkinek, de pap ritáról semmi? na?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 12:04:55

@periplaneta plumbum: Nagy király vagy, ha lenyomod az alt gombot, aztán az F betűt, és beírod, hogy "pap ritáról", akkor máris kiderül.

Doubledeceker 2010.04.28. 12:14:58

@"the dragon":

Na ezen a liberális faszopó munkahelyen benyomtunk egy kis pezsgőt, ja ünnepeljük a narancsosokat, ahogy 4 éve a szegfű mellett tettünk hitet.

Na csak annyi, hogy baszam meg magam, megtettem!!!!

Béke veletek.

Érdekes egy csapat vagytok nem vitás, megyek Zsidót koncolni, ma ez a menü, azt hiszem holnap jönnek a keresztények (sajnos).

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.04.28. 12:17:06

@radairosseb: ehh mán kisherceg, látom te még mindig ilyen találékony vagy. ellenben ezen a jó kis gépen ekszplórer van és lehet csak. nabaszki

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 12:17:18

Most vagy bánatában leitta magát, és félrebeszél, vagy rájö... kigondolta, hogy miről is szól a dörgés.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 12:17:55

@periplaneta plumbum: Azt nem ismerem, de szóval ott nem írja ki a kommenteket.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 12:36:24

@Nandi29: Fogadok, hogy kiugrott pap vagy.
Ez egyértelmű.
És idejársz nosztalgiázni.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.04.28. 12:44:48

@radairosseb: én se ismerem, de mostmár hagyjuk akkor. elment a pap ritától örökre a kedvem.

Doubledeceker 2010.04.28. 12:47:25

@gájricsi dezső:

Így lehet, nem fértem be a cspatba, vagy a csapat nem fért belém.....

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 12:51:06

@Nandi29:

néha nézz be, az intelligens vita felüdít!

LucecitaGonzales 2010.04.28. 13:24:57

Na, most majd mind jól a pokolra kerültök..

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 13:32:45

@periplaneta plumbum: Meggugliztam, de nekem mindenképpen paprikát akar kidobni. Namost ez vagy pap rita, vagy pap réka, csak el van gépelve.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.28. 14:57:39

@Csönd-Nesz-Rizs.®: egykori??? és ezt így kell közölnöd, te bunkó állat!?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.28. 15:18:36

@b0lha: abbahagyhatnád itt a kétértelműségek eregetését, mert a végén még moderálásra kerülsz, "barátocskám"!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.28. 15:27:14

@Felicitasz: mi az hogy kesernyés vigyor?? ha igazi ember lennél, a meghatottság könnyeivel olvasnád a mi Tanítónk sorait, ingadozva a derűs nevetés és a vigasztalhatatlan zokogás közt!

magyar-magyar szótár 2010.04.28. 17:17:15

@Cselo: Akkor Ön nem a múlt század 70-es éveiben és a Népszabadság sorai között tanult meg olvasni.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 17:25:44

@Nyunyóka:

Inkább azt magyarázd meg nekünk, hogy miért vagy ennyire elfogult a témával kapcsolatban. Mármint ez a puhapöcs, kritikai érzék nélküli egyházimádatod, a "más szemében a szálkát is, a papokéban a gerendát se" dolog miből eredeztethető?

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 18:31:27

@"the dragon": Stochkholm-szindróma.
Gyerekkorában a seggében turkált Péter atya.
Addig-addig turkált amíg megszerette a dolgot.
Elkezdett vonzódni hozzá.
Átált az Atya oldalára.

Ez így szokott lenni ha a terror sokáig tart.Az áldozat annyira átveheti támadójának a nézőpontját, hogy már nehezére esik elszakadnia tőle.
Az áldozat öntudatlanul is megpróbálja, hogy támadójában az embert, méghozzá a „jó embert” lássa, mert ha meg tudja győzni magát arról, hogy a fogvatartója tulajdonképpen jó ember, akkor az a reménye is erősödik, hogy támadója, "fogvatartója" nem is fogja bántani őt.
A victimológiai-pszichológia szerint az áldozatok gyakorta hajlanak arra, hogy kisebbítsék támadójuk erőszakosságát, egyszersmind eltúlozzák annak kedves voltát, megpróbálják a "szerencsétlen embert", az „áldozatot” látni benne, sőt arra is képesek, hogy önmagukat hibáztassák az elszenvedett bántalmazásért.
Ezt történt Nyunyóval.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 18:38:43

@gájricsi dezső:

Akkor ez ugyan az, mint a Helsinki-szindróma, amiről a Die Hardban beszélnek?!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.28. 18:44:47

@"the dragon":

már ki is dobott az újságírónőd?
gondolom nem állt fel a kis kukacod.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 18:58:53

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Nyilván én rendeztem le idejekorán, hogy este meccset nézhessek a cimbikkel... És neked hogy vannak a térden táncoló bölcsészlányaid?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.28. 19:20:45

@tomsawyer:

Téged nem tanítottak meg arra, hogy költői kérdésekre felelni a homoszexualitás legcsalhatatlanabb indikátora?

(Vigyázz, ez is az!)

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 19:28:53

@"the dragon": Apádfasza sem kérdezett sem költőit sem más!
Rajtad kívül.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.28. 19:30:14

@"the dragon": nem mondom, az igazán kemény dolgokkal most nem hozakodtam elő, és egy kicsit lájtosra vettem a formát, annak reményében, hogy hátha a buzi katkók is okulnak belőle valamit...tudom, idealista vagyok, de én sosem adom fel az emberekben való bizodalmam! (na jó, géjricsit lelkiismeretfurdalás nélkül lőném a Duna jege alá..)

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.28. 19:30:18

Én csak kifejtettem tudományos nézeteimet Nyunyókáról.
És eléggé ideges vagyok.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.28. 21:20:43

@"the dragon": mert a huszonegyedik századi zsidó mikrofonok szükségszerűen eltorzítják az igaz, ősi magyar hangot.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.28. 23:59:56

@Bokortalan Lajtalan: Na, téged is jól a fejedre ejtettek, humortalankám! Nem szép dolog a gyengébből gúnyt űzni, paraszt!

magyar-magyar szótár 2010.04.29. 02:45:29

@mimindannyian: Ez is a matulista fikaizmus lényege. Nagyon finom a csavart svanyúcukor rúd, de próbálj csavarni az Original Turo Rudi -n. Az eccerűnép kell nekünk, aki nem fog föl bonyolultakat. A politika pl nagyon bonyolult és összetett , kb mint a széljárás, ha idelent É-K-ről fú, akkor 10000méteren meg Ny-ról. Ehhez képest az emberek egy része azt hiszi hogy a szelet a fák csinálják.

magyar-magyar szótár 2010.04.29. 02:48:04

@gájricsi dezső: "Nem kell atyának szólítania. Anabaptista vagyok." /A.T. Tapman. Tábori lelkész , Huszonhetedik Légihadosztály, Pianosa 1944./

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.29. 05:53:48

@radairosseb: A zsidók nem gyengébbek. Csak Isten nem velük van.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.29. 10:18:28

@Bokortalan Lajtalan: Bokros Lajos Miniszter Úrról beszéltem, te korlátolt tapló!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.29. 10:32:00

@Bokortalan Lajtalan:

A zsidók a legfrankóbb nép a világon!
Kibaszott kúl dolog ám kaftánban pajesszal kipában flangálni, méteres dzsangát nyomni és közben énekelni a

'HAMALACHIM HOLCHIM AL BEHONOT ' dalocskát!

amúgy te ilen kis köcsög náci vagy? mert akkor a kurva anyád!

póközön 2010.04.29. 13:33:13

A pokol legmélyebb bugyraiban fogtok megdögleni ti eretnek, lélek nélküli pogányok:

pcforum.hu/hirek/11964/Az+Internet+ol+butit+es+nyomorba+dont-a+papa+szerint.html

LucecitaGonzales 2010.04.29. 13:50:07

@póközön: erre már én is felhívtam a figyelmüket, de szinte szóra se méltattak.

Elszomorító ami itt folyik, köszönjük a linket.

Frick László Emlékzenekar 2010.04.29. 13:53:37

@póközön: Á, dehogy, az internet tanítva nevelé és műveltetve szórakoztat! Az internet segítségével játszva szedek föl pesti kislányokat, akik aztán majd a 6-os út tündérei lesznek. Vagy a Pécs Európa KF programban vesznek rész (ui a Linz Európa Kulturális Fővárosa programban is nagysikerel szerepeltek az unkoorische huren szekcióban, ma már leszbikusoknak hordják fel őket bárcával Bezzeg Németország!ba)
Nembeszélve arról, hogy az internet e blog fő érdeklődési körében is TÁÁÁGÍTJA a fogalmakat az anális sex területén, teszemazt a beöntés szükségességének tárgyában. Azelőtt a sima videókorszakban azt hitte mindenki, hogy a seggbekurrantás ilyan, mint a Danontevés, kinyitja az embwer a dobozcsit s bele a kanalcsit.

Az interet a népnevelés területe, ki tanítota úgy a népet, ahogy TWÁ tudja tanítani a sok bunkókáimat??

Az internete át jönnek le közénk a Nagy Emberek, pl Török Gábor politológus egyszerű bloggerként vesz részt (pedig pénzkereső foglalkozsától von el időt) a közösségünkben. Ma már nagy írók, mint Kornis Mihály is blogolnak.
Azt is az internetről tudom, hogy az USÁ-ban 4000 katólikus pap ellen folyik eljárás pedofília miatt (forrás IV. Napóleon, írd be s megtudod)

Hol tartana az ateista felvilágosító propaganda, ki ismerné Brendel Mátyás atya tanításait internet nélkül.
Írja csak be drágám, hogy Clyde Sandy és majd jól megtudja, mekkora szellemek tevékenykednek Az Emberiség Homályos Felének fölvilágosításán.
"Clyde Sandy" kifejezés 1-10. találata az összes, kb. 1 840 000 találatból. (0,23 másodperc)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 13:59:27

@póközön: @lucecita gonzales:
Bongyorkáim, aztán Benni bácsinak miért olyan pirosak a tenyerei? Csak nem egy kis picsipacsi ficcent be az Urbi et Orbi előtt?!

LucecitaGonzales 2010.04.29. 14:26:26

@LadyCarambole: magas a vérnyomása, mert napi huszonnégy órában aggódik a világ lelki üdvéért! Igen! A tiedért is!
Megy ki az a sok fölösleges aggódási energia a sztatoszférába, ahelyett, hogy valami erőművet hajtanánk meg vele és olcsóbban melegíthetném a mikróban a kávét.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.29. 15:03:09

@Bokortalan Lajtalan: Végre egy ősmagyar tisztaszívű ember!
Nabaszdmeg! Ezt ugatom már mióta!
Torzítja a kurva bibsimédia az igazak hangját.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.29. 15:49:14

@LadyCarambole: szerintem azért, mert az áldás előtt odasündörgött hozzá két magadfajta gerinctelen libsi provokátor, akiknek-jó porosz módjára-két csattanós pofonnal felelt meg, mondván tartsd oda a másik orcádat is, leányom!

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.29. 17:52:50

@gájricsi dezső: Na, Te érted, miről van szó, a többiek meg hülyék.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.29. 18:09:55

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Meg kéne ezt a Bencust is hívni, esküszöm bazmeg, olyan dumája van, odaveri az egész Kigondoltam !-ot! Garantált nonstop címlap, baszod. Ekkora ótvar szar kamusüketelést még Nyunyó és Dick együtt se képes pnodukálni. Állítom, hogy egy amerikai középiskola osztályfőnöki órájából szedte az érveit. Ezt nem lehet tanulni, bazmeg, erre születni kell, nem véletlenül vitte sokra a vén szoknyás farkalóművész!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 19:34:27

@radairosseb:
Háhá, de akkor oda kéne tartanod a másik farpofádat is, ahogy azt az előbb Nyunyó mondta helyesen, csak épp rossz kontextusban! Mondjuk nem ért hozzá, ezt tisztán látni.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.29. 21:44:05

@LadyCarambole: Miféle konszenzusról beszélsz, te hibbant teutongecinyelő! Éppen vitatkozol, ez neked konszenzus, te párosujjú patás!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.29. 21:59:30

@radairosseb:

bencus zseni. nem vagyunk hozzá méltók.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 22:16:02

@tomsawyer:

Az apád.

Egyszer volt egy kemence,

Belebújt a kis Bence.

Kormos volt a kemence,

Fekete lett kis Bence.

Odament a mamája,

Nem ismert a fiára.

Becsukta a kemencét,

Jól megszidta kis Bencét.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.29. 22:45:01

@Panther_V: Ezt most:

a) művészetnek
b) humornak
c) 2in1
szántad?

Jelzem a válasz: d.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 22:48:39

@gájricsi dezső:

A mûvészet nem érdekel, a humort nem szeretem, a 2, 3 stb. az egyben dolgokat még kevésbé. A mondandójukat pontokba szedô embereket viszont utálom.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.29. 23:00:03

@Panther_V: És engem a te lelki problémáid mennyire érdekelnek? A pszichoanalitukosodnak mondjad, az ad Prozakot.
Impotens/frigid lesz tőle az ember, libidó a kanyarban sem, de lehet az még segíthet neked.
Ezért nem kell fizetni.
Ingyen adtam tanácsot.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 23:00:49

@gájricsi dezső:

Egyetlen lelkinek mondható problémám az, hogy miért nem fogod be inkább a pofád, ha csak ilyesmi jön belôle.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.29. 23:03:40

@Panther_V: A kezem kéne csókolgatnod, mert segítettem, te állat! Pfej.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 23:25:05

@gájricsi dezső:

A kezedet pofázmány?! Ki a fasz vagy te, te vagy A vezénylô tábornok Úr?!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.29. 23:30:00

@Panther_V: Vitéz Horthy Miklós!
Ifjabb.
A köbön.
Fehér lovam is van.
A spájzban tartom.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.29. 23:32:00

Jól van kislányok, csak ismizzetek!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 23:45:14

@gájricsi dezső:

Sejtettem, hogy istállóban laksz. Ezért emlegeted ennyit az állatokat, meg a szart.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.29. 23:48:18

@Panther_V: Nem.
Azért mert együttérzek veled.
Mert neked az álltkerti ketrecben kell magad alá vizeni, meg szarni, miközben hetven japán turista fényképez, minden szögből.
Ezért.
Ezt empátiának hívják.

Bár van, ahol performansznak.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 23:50:10

@gájricsi dezső:

Te figyelj. Nem minden Panther lakik állatkertben.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.29. 23:55:06

@Panther_V: Rajtad kívül vannak még elvétve a Nesöneldzsiógráfikon píár párducok, akiket a forgatásra betesznek egy műkörnyezetbe, és két vödör húsért az anyjukat eladják, a kamera előtt basznak.
Ilyet más állat nem tesz.
Ugye.

De neked a hátad mögött ott figyel Bánáti Gyuszi bácsi, a gondozó borvirágos orra. Aki néha szeszgőzben megujjazza az ánuszodat, miközben eléd lapátolja a rothadásnak indult vágóhídi hulladékot. Mint ebédet.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.29. 23:59:53

@gájricsi dezső:

Te szerelmes lettél az avataromba, te huncut. Szegény Dezsô, ki kell ábrándítsalak: valójában nem én vagyok rajta. (Ne haragudj, el kellett mondanom, nem akartam, hogy becsavarodj, s megkérlek idegeneknek ne áruld el, hátha lesz még néhány ilyen balfácán.)

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.30. 00:07:14

@Panther_V: Tudom, hogy te egy rühes bundájú, félig nyúzott, vén házimacska vagy.
Tudom.
Már eddig is tudtam.

De azt szerettem volna, hogy egyszer az életben te is lobogó szőrű, csodálatos vadállatnak képzeld magad. Ahogy álmaidban fanztáziálod néha... Aztán reggel a kispárnát nedvesen találod mert vagy ráhugyoztál, vagy telesírtad.

PEdig ennyi kijár. Kijárna.

Hogy legyen egy szép estéd.
Ennyire nagyvonalú vagyok, és jó ember.

Még az ilyen kis bolhás házimacskákkal is foglalkozom.
Hálátlan vagy. De ezt már írtam.

Frick László Emlékzenekar 2010.04.30. 03:50:21

@Nandi29: Maga is az egyházat kisbetűvel írja, így az emberek nem tudják a rendes egyházakat (mormon, anglikán, baptista, anabatptista, HIT gyülekezete, Jézus Várók Egyháza, Portage , episzkopális, C.A.S.H., Moon stb) elkülönböztetni a pedofilpapos klerikálistől.

Frick László Emlékzenekar 2010.04.30. 03:50:59

@Nandi29: Maga is az egyházat kisbetűvel írja, így az emberek nem tudják a rendes egyházakat (mormon, anglikán, baptista, anabatptista, HIT gyülekezete, Jézus Várók Egyháza, Portage , episzkopális, C.A.S.H., Moon stb) elkülönböztetni a pedofilpapos klerikálistől.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.30. 10:40:29

@magyar-magyar szótár: Macika, most oda vagyok.
És attól még érdeklik a kisfiúk, vagy elhatárolódik?!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.30. 11:42:15

@radairosseb:
Ezt most úgy mondod, mintha nem rajonganál azért a porosz iskolarendszerért, ami embert csinált belőled!
A teutonoknál a nyeletés meg teljesen jogos, voltak ínségesebb katonaidők is, ugye.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 11:54:13

@LadyCarambole: Nem először mondom, az iskolában egyedül a pedellusért rajongtam, bár hatodikos koromig tartott, míg felülkerekedtem rajta, ha érted, hogyan mondom.

A teutonok gecinyeletési jogosságát nem vitatom, de azért az kalkuttai hajlamokra vall, ha valaki önként és dalolva nyel nekik csak azért, mert ők nyeletni akarnak!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.30. 12:10:36

@radairosseb:
Akkor mindenképp elnézésedet kérem, hisz nem állt szándékomban beletaposni első, zsenge gyermekkori szerelemidnek becses emlékébe.

Tudod, ez is tudatos része annak a szuper-mimikrinek, amit Herbert Ferenctől tanultam, s aminek tökéletes elveit a mai napig használom.
Akinek műveit Szörcsinek sem ártott volna elolvasnia, mielőtt összehozza azt a fércművet a mimikriről.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 12:36:28

@LadyCarambole: Ki ez a francos? Valami zöldséges?! Ismerek egy kopaszt a Baross utcából, bomberdzsekiben és martinibakancsban árul zöldséget nonstop. Napközben főleg gyümölcsöt, éjjelente jobban fogy a zöld.

magyar-magyar szótár 2010.05.01. 06:58:23

@gájricsi dezső: Tapman-nek felesége volt, azt farkalta, a táborban viszont rejszolt (ami kisebb bűn a választható rosszak közül) A katolikus papnöveldékben téma aa szex, mi legyen. Az ember, mint sok emlős, ha képes lemondani vagy le kell mondania (A Vezér Majom farkal meg minden nőneműt) akor egy idő után "eunuch"-há válik. Ha a baromfiudvarban túl sok a kakas és a gyönge kakas nem akar meghalni, akkor un bábakakassá válik, azaz laikus szemnek föl nem ismerhető nemkakaskodó kakasá. Ennek megfelelően a papnöveldében javasolják az önkielégítés elhagysát, amiáltal kb 25-30 éves kor között a.. hogymondjam.. szóval a nemivágy erősen csitulni kezd majd el is múlik (vö az ÖNKÉNT cöliblált keleti pl buddhista szerzeteseket) ez a "bábakaksság" aztán orvosi, régi elavult szemrevételezésben is észlelhető, elvékonyodott penge ajkak vértelen, egyre magasabb hang (nem falsetto, nem kontratenor, de mondjuk basszusból tenor) szval lényegében egy régi orvos akár el is különböztethetné a kúró-baszó (természtesen pedofil hiszen annyi nőt dugott, hogy már csak a kisfúk popsija hozza tűzbe) papot a "bábakakas" jellegű aszexuálistól
Az aszexuális apáca azonban úgy 44 éves korában mindenképpen egy kisebb idegösszeropival fizet (rendszerint meztelenre vetkezik az étkezdében és trágárságkat kiabál) ez amiat van, hogy (illetve ha-akkor) nem szült, nincsen gyereke.

Tulajdonképpen számomra, aki gonosz ember vagyok (-> Esti Kornél) a legjobb móka lenne, ha egy élő sóban Tóta W ÁrpádSávot egy.. hát mondjuk.. legyen egy retorikából csak 3-as, közepesen művelt és a többi kispaphoz képest korlátoltan vitaképes papnövendék teológus, na, egy ilyennel Tótát összeengedném, kurvajól szórakoznék.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.01. 21:03:11

@magyar-magyar szótár:
Ezt mind nekem?
Höjj.
Ennyit nem érdemlek.
Kár belém a szó.
Mondhatni legyintésre sem érdemes. Nemhogy két flekknyi kommentet.

A női változata jobban érdekel engem. Az aszexuális apáca.
Láttam egy ilyet.
Különös tűz égett a szemében... A szája szabályos szív-eper alakú, telt, a cupido-ív gyönyörűen hangsúlyos.
Fekete szeme volt, mandulaforma. A haja mézvörös, ha létezik egyáltalán ez az árnyalat. Alabástrom bőr. Karcsú, párductermet. Az a típus, aki ma oly ritka. VAN dereka. Nem egyberészes, enyhe babahájjal kísért gusztustalan férfiderék.
Hanem darázsderék.
Igazi.
Békebeli.

Az egyik legizgalmasabb külsejű nő volt, aki valaha láttam. És a legizgatóbb is.

A papnövendékek általában meglepően műveltek. AZ, hogy a latin és az olasz nyelv perfektül megy, egy dolog. E mellett általában még két másik nyelvből is anyanyelvi szinten beszélnek. Eddig akivel találkoztam, ilyen volt. Ami a korlátoltan vitaképességet illeti, ez már helytállóbb, nagy a szórás, van amelyik ájtatosan hárítja a vita legkisebb lehetőségét is, van amelyik meg meglepően világi gondolkodású, kifejezetten élveteg arckifejezéssel veti bele magát a leggyengébb pengeváltás langy szelébe is. (némi képzavarral)

Tótával összeereszteni egy ilyet - hm... azért ne osszuk ki Árpádunknak rögtön a Szovjetúnió Legjobb Anyja érdemérem mellé az összetett olimpiai első helyet. Elég alamuszi fajták a teológusok, karón a madár-effektus, ha érted mire gondolok.

Amúgy én is egy gonosz ember vagyok, így azért az első sorban ülve tapsikolnék. Sőt,ha Árpi bátya megszorul, beröffentenék egy-két "kelj fel Árpád! Üss! Ne szinyelj te!" - mellé némi muníciót is.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.05.01. 23:49:19

@gájricsi dezső: magyarázatot adnál a mostanában mutatkozó, zsit-i mélységeket és felbaszás-értéket produkáló önbizalomhiányodra?

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.01. 23:55:54

@Nyunyóka: Ez most, hogy jött az aszexuális apácához, és TótaW meccséhez a kitalált teológushallgatóval?

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.02. 00:47:39

Jah, értem.

gájricsi dezső gajricsi.blog.hu/ 2010.05.01. 21:03:11
A komment eleje: Fanyar irónia. Nem úgy gondolom, csak ironizálok.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.02. 03:44:54

@gájricsi dezső:

Faszt irónizálsz. Buzi emós. Legyél öngyi, és mindkinek jólesszz.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.02. 08:41:38

@gájricsi dezső: A balfasz m-m szótár mitse tud az apácák titkos életéről. Egyrészt a cellatársnők elfenekelik egymást. (akinek van puncija, az tudja, miről beszélek, mennyire izgin rándulnak meg a sajátos izmok..) Másrészt imádkozás vagy kerékpárdefektjavítás közben közben a sarkukra ülnek úgy, hogy a klitortiszukat lágyan ruganyozzák. Kövérebb apácák a konyhában répapucolás közben keresztbeteszik a lábaikat és jól rá-rászorítanak (mintha pisiléstartanának vissza ) s így a hájgurigákkal lényegében a nagyajkakon keresztül nyomi-nyomit gyakorolnak addig, amíg azok az érdekes csikihullámok fel nem törnek és ilyenkor, ha könnybe lába a szemük s elpirulnak, még mindig ott van a hagyma, vagdalni.

A férfi szerzetesek viszont megrendelik online Pályi András egyik könyvét, amiben kúrnak az apácák mint kisállatok.

Mert a férfiak belsőképzeletmezeje sivár.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.02. 18:26:22

@Frick László Emlékzenekar: Teljesen egyetérek Frick.
Egyrészt pont ilyesfélét próbáltam fantáziálni az említett aszexuális rendnénivel kapcsolatban.
Másrészt még az én belső képzeletrétem is sivár, szikes.
Így a Pályi könyv jó szolgálatot tehet.

M-M szótárnak is ezen kell gondolkodnia, mert ezt a problémát át kell érezni.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.02. 18:29:22

@piréz vitéz / plüssmacsó: Ne reménykedj Piréz, elmentem kongresszuálni, és egészen feltöltődve tértem meg.
Így a seppuku érdeklődés hiányában elmarad.
Bár lehet, hogy téged a rituális szuicidkedés még érdekelne, és még fényképeznél is. De nem engem.
Ma nincs kedvem kiterülni.
süti beállítások módosítása