Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Diktatúra

2016.10.11. 10:41 havaz.petty.rianás

dictator.jpegA diktatúra fogalma a fellelhető vonatkozó irodalmakban hibás. A diktatúra mint olyan az akarat érvényesítéséről és nem a hatályos törvényekkel való szembenállásról vagy azok figyelmen kívül hagyásáról szól.

A diktatúra alapja nem a központi személy, hanem a tömegakarat. A diktátor a tömegakaratot koncentrálja és fejleszti tovább és vetíti ki azt újra a tömegre. Magyarán szólva nem lehet ott diktatúrát csinálni, ahol arra nincs tömeges igény és befogadókészség.

A diktatúra esetében a tömegakarat a hierarchikus társadalmi berendezkedés felé tereli az adott országot, mely akaratot előbb-utóbb egy önjelölt felemel, magához vesz és formál. Fontos megjegyezni a diktatúra kialakulásának ezen, evolúciós jellegét, lassú de biztos és visszacsatoláson alapuló természetét. Az igazi, mély diktatúrákat lassan, de biztosan alakítja ki a diktátor, úgy hogy közben folyamatosan iterál a néppel.

Fontos a diktatúra kialakulásának dinamikája: egy pont után, mikor már a diktátor nem a tömegakarat után kullog, hanem a tömegakarat megy a diktátor után, akkor beszélünk személyi diktatúráról, előtte a többség diktatúrája valósul meg. Az átmenet szinte észrevehetetlen, de mikor megtörténik, a rendszer további elemei szinte maguktól épülnek ki.

A diktatúra legfontosabb eszköze a tömeg manipulációja. A diktatúrának három alappillére van: az első az ideológia, a második az ellenségkép, a harmadik a megosztás.

Ideológia: ennek egy könnyen megérthető és nagy tömegek által is emészthető eszmerendszernek kell lennie, egy életfelfogásnak, világszemléletnek vagy teremtéselméletnek. Az ideológia alapja lehet például a kommunizmus, a kereszténység, az örök jég elmélete vagy az öngondoskodás és mástól nem függés ideológiája. Fontos, hogy a tömeg az ideológiát gyorsan magáévá tegye és minél jobban azonosuljon azzal. A diktátor az ideológia megismertetője, részletes bemutatója és védelmezője.

Ellenségkép: Az embereket folyamatosan ellenségképpel kell ellátni. Az ellenség az elfogadott ideológiára veszélyt jelentsen. Az ellenség lehet külső, idegen természetű, de persze folyamatosan fenn kell tartani a belső veszélyeztetettség érzését is, akár hisztérizálás útján is. Ha az egyik ellenségkép elgyengül vagy a diktatúra miatt annak szereplői elfogynak, akkor mielőbb találni kell egy másik ellenséget. Biztos, ami biztos, érdemes egyszerre több ellenséget is definiálni. Az ellenség a MI és TI alapvető emberi viszonyulás érzését szolgálja. A diktátor az ellenséggel szembeni védőerőként jelenik meg a képben, aki mind a tömeget, mind az ideológiát képes megvédeni.

Megosztás: Találni kell egy vagy több olyan tengelyt, ami mentén a tömeg megoszlik. A túl egységes diktatúra túlzottan nyílvánvaló és hamar a diktátor ellen fordulhat. Ellenben ha a tömegen belül folyamatosan megosztó pontokat talál a diktátor, akkor a tömeg nem a diktátor ellen fog fordulni, hanem a nép egymás ellen fog ellenségesen viseltetni. Kialakulhat az a helyzet, amikor az emberek egymást hevesen gyűlölik, viszont mindenki egyetért az ELNÖK személyében és szereti őt. Érdemes egy vagy több kisebbség ellen fordítani a tömeget, amely így biztonságban érzi majd magát és bátran el tudja tiporni a kisebbséget. Fontos, hogy a kisebbségeket is egymás ellen fordítsa a diktátor, így garantálva azok egyet nem értését és lassú mozsolódását, ideológianélküliségét. Megosztani mindenkit lehet, csak az érdekellentéteket kell megtalálni és kihegyezni. Fontos például a diktátort kölülvevő első és második kör folyamatos megosztása is, így garantált hogy azok erőiket egymás ellen és nem a diktátor ellen fogják fordítani.

Az ideológia, ellenségkép és megosztás hármasa egymásba folyik és egymást erősíti, végsősoron a diktátor javát szolgálja. Megfelelő adagokban elhatalmasítva és az adott elemeket jó arányban használva a diktátor egyeduralma hosszú évekre garantált.

Egy dolgot nem tudnak a diktátorok uralni, az pedig az a fránya idő.

162 komment

Címkék: csokoládé diplomácia candida belépő chaplin fenyőgyöngye belzebub

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr5011790311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 11:05:17

"A diktatúra esetében a tömegakarat a hierarchikus társadalmi berendezkedés felé tereli az adott országot"

Minden társadalom hierarchikus.

"előtte a többség diktatúrája valósul meg"

Ennek neve: demokrácia.

"A diktatúrának három alappillére van: az első az ideológia, a második az ellenségkép, a harmadik a megosztás."

Minden rendszerre igaz ez, azaz ezek nem a diktatúra jellemzői.

Mi a valóságban a modernkori diktatúra tehát? Jellemzői:
- a vezetés hatalma nem a néptől ered,
- hivatalos ideológia van, az eltérést üldözik, de legalábbis diszkriminálják,
- nem létezik civil társadalom, vagy csak erősen korlátozva létezik,
- a kultúra, a tájékoztatás, a médiák teéjesen vagy szinte teljesen a hatalom kezében vannak.

Tipikus diktatúra: Kádár rendszere.

havaz.petty.rianás 2016.10.11. 11:34:45

@bircaman maxval szerkesztő: Köszönöm építő jellegű, tudományos igényű hozzászólásodat, sajnos nem tudok egyetérteni.

'Minden társadalom hierarchikus.'
>>Tévedsz.

"előtte a többség diktatúrája valósul meg"
Ennek neve: demokrácia.
>>Nem. A többség szavazata nem diktatúra. Ne keverjük a fogalmakat.

"A diktatúrának három alappillére van: az első az ideológia, a második az ellenségkép, a harmadik a megosztás."

Minden rendszerre igaz ez, azaz ezek nem a diktatúra jellemzői.
>>Ez nem minden rendszerre igaz. Van ellenségkép nélüli és nem megosztáson alapuló rendszer (?) - társadalmi berendezkedés is.

Eléggé át vagy már formálva látom, nem ártott neked ez a poszt!

Mi a valóságban a modernkori diktatúra tehát? Jellemzői:
- a vezetés hatalma nem a néptől ered,
>>>Minden hatalom a néptől ered, még a katonai is. Hosszú távon tarthatatlan a nem népi erővel rendelkező diktatúra!

- hivatalos ideológia van, az eltérést üldözik, de legalábbis diszkriminálják,
>>>ez nem csak a modernkorra vonatkozik

- nem létezik civil társadalom, vagy csak erősen korlátozva létezik,
>>>a civil társadalom buziknak való. már maga a fogalom megosztás, hékás!

- a kultúra, a tájékoztatás, a médiák teéjesen vagy szinte teljesen a hatalom kezében vannak.
>>>nem szükséges a diktatúrához kézbe venni. az evolúció miatt ez szépen átcsúszik a diktátor kezébe lassanként.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 11:57:37

@havaz.petty.rianás:

"A többség szavazata nem diktatúra."

Hát mi?

"Van ellenségkép nélüli és nem megosztáson alapuló rendszer (?) - társadalmi berendezkedés is."

Melyik az?

"Minden hatalom a néptől ered, még a katonai is. Hosszú távon tarthatatlan a nem népi erővel rendelkező diktatúra!"

Kevered a népszuverenitást a legitimációval. A kettő messze nem ugyanaz.

"hivatalos ideológia van, az eltérést üldözik, de legalábbis diszkriminálják,
>>>ez nem csak a modernkorra vonatkozik"

De igen. A premodern társadalom alapja egészen más, ott eleve nem a népszuverenitás a kiinduló alap, hanem valamilyen külső vagy immamens szellemi tényező, lásd "Isten által felkent uralkodó", "bölcsek tanácsa", stb.

"- nem létezik civil társadalom, vagy csak erősen korlátozva létezik,
>>>a civil társadalom buziknak való. már maga a fogalom megosztás, hékás!"

A civil társadalom lényege: az államtól van független állampolgári szféra.

"- a kultúra, a tájékoztatás, a médiák teéjesen vagy szinte teljesen a hatalom kezében vannak.
>>>nem szükséges a diktatúrához kézbe venni. az evolúció miatt ez szépen átcsúszik a diktátor kezébe lassanként."

Ha átcsúszik, akkor az diktatúra. De ez önmagától nem történik meg.

havaz.petty.rianás 2016.10.11. 12:12:18

@bircaman maxval szerkesztő:

sajnálatos módon itt nem lehet kérdezősködni, itt eredményeket, tézis-antitézis-szintézis formátumokat várunk. javaslom a kutatást, mint eszközt kérdéseid megválaszolására, bőséges irodalom áll rendelkezésedre a témában.

válaszaim a felvetéseidre:

"Minden hatalom a néptől ered, még a katonai is. Hosszú távon tarthatatlan a nem népi erővel rendelkező diktatúra!"

Kevered a népszuverenitást a legitimációval. A kettő messze nem ugyanaz.

***nem keverem

"hivatalos ideológia van, az eltérést üldözik, de legalábbis diszkriminálják,
>>>ez nem csak a modernkorra vonatkozik"

De igen. A premodern társadalom alapja egészen más, ott eleve nem a népszuverenitás a kiinduló alap, hanem valamilyen külső vagy immamens szellemi tényező, lásd "Isten által felkent uralkodó", "bölcsek tanácsa", stb.

****a premodern társadalmak ilyen tipusú klasszifikálása vérlázító leegyszerűsítés

"- nem létezik civil társadalom, vagy csak erősen korlátozva létezik,
>>>a civil társadalom buziknak való. már maga a fogalom megosztás, hékás!"

A civil társadalom lényege: az államtól van független állampolgári szféra.

****a civil társadalom, mint fogalom alapvetően hibás struktúra, betegséget nem kezelünk betegséggel

"- a kultúra, a tájékoztatás, a médiák teéjesen vagy szinte teljesen a hatalom kezében vannak.
>>>nem szükséges a diktatúrához kézbe venni. az evolúció miatt ez szépen átcsúszik a diktátor kezébe lassanként."

Ha átcsúszik, akkor az diktatúra. De ez önmagától nem történik meg.
****sajnos a diktatúra általam kifejtett dinamikájának megértésével problémáid vannak. a visszacsatolás miatt lassanként kicsúszik a társadalomból minden, ami nem a többség vonalába megy. nem elveszik a diverziót, hanem elvész, elenyészik, nincs rá kereslet, vagy csak minimális. belecsúszik az ellenségképbe, ami más. mint a kutyáknál. a folyamatra a diktatúra csak rásegít, de nem szükséges a túl direkt átvétel.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.11. 12:26:18

A demarkácia nem diktatúra, hanem karikatúra. Nem is értem, hogy lehet ez nem világos valakinek!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2016.10.12. 09:32:43

diktatúra mint népakarat szánalmas összekeverése a dolgoknak, mert honnan is venné vezérünk azt az ideológiát, amellyel összekovácsolja az ellenségképet a megosztással, nem hord a világ ilyen dolgokat önmagában, ez a gyatra kísérlet mint magyarázat nem csak a népekre dehonesztáló, hanem mintha megakarna különböztetni jó és rossz diktatúrákat, ami nem csak hogy nem logikus, hanem természetes ellenes is, és nem beszélva arról, hogy az ilyen lehelletnyi finom társadalmi hangolásokra egyetlenegy elme sem jogosult, de nem is képes. szerintem egy igazi jófej diktátorról sohasem derül ki, hogy valójában ki is ő valójában, mert a kiépült és müködő rendszereket hagyja úgy ahogy vannak. amiről fnetebben mint felületes álláspont cirkalmaz, nem más mint a magamutogató és jellemtelen emberek hatalmi kérödzése.

havaz.petty.rianás 2016.10.12. 12:23:33

@csillagkúll:

Szabad legyen megjegyeznem, hogy jelenlegi miniszterelnökünket a kezdetektől fogva a legnagyobb tisztelettel öveztük, ez a poszt SEMMIKÉPP sem a magyar demokráciáról szól!

Sajnos meg kell jegyeznem, hogy kevesebbet hisz Ön a diktátorokról, mint amilyen ügyesek és átgondoltak. Nem is gondolnék egy nőről mást. A diktátorok alaposan átgondolnak minden lépést! Ajánlom szíves figyelmébe a Main Kampf oldalait és annak betűit!

Nem hinném, hogy citált tanulmányom felületes volna, semmilyen fellelhető irodalomban nem találtam ezen kompozit ilyen rendszerben bemutatott egymásba kapcsolódásának leírását, a diktatúra mélylélektanát, a személyes -és tömegpszichológia kapcsolatának ilyen frappáns megfogalmazását!

havaz.petty.rianás 2016.10.12. 12:24:00

@radairosseb: Köszönöm a hozzászólásodat, kedves Rada, benned soha nem lehet csalódni!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2016.10.12. 14:56:04

@havaz.petty.rianás: egy szóval se illettem magyarország mélyen tisztelt miniszterelnökét. nem is értem, hogy keverted ide.

amit hiszek a diktátorokról, hogy gyávák és gyenge jelleműek. mein kampf, hahaha és még nem is zsórakoztató írás.

felületességről,! elhinni a modern kor diktátorairól, hogy a népakarat ültette őket trónusra?!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.12. 16:23:30

@havaz.petty.rianás: Ha ez valami metrószeszkuláris enyelgés, akkor köszi, de nem kérek belőle!

havaz.petty.rianás 2016.10.12. 18:08:04

@csillagkúll:

egy szóval se illettem magyarország mélyen tisztelt miniszterelnökét. nem is értem, hogy keverted ide.
>>> váháhá! ez bolsi fordulat, bolsi vagy!

amit hiszek a diktátorokról, hogy gyávák és gyenge jelleműek. mein kampf, hahaha és még nem is zsórakoztató írás.
>>>ízlések és pofonok. kérlek definiáld a zsórakoztató fogalmat.

felületességről,! elhinni a modern kor diktátorairól, hogy a népakarat ültette őket trónusra?!
>>>nehéz ügy, megértelek.

havaz.petty.rianás 2016.10.12. 18:19:10

@radairosseb: talán pánszexuálisra gondoltál, de az esetedben ne reménykedj.

Hadd idézzem Kant úr idevágó kinyilatkoztatását:

Irrtümer entspringen nicht allein daher, weil man gewisse Dinge nicht weiß, sondern weil man sich zu urteilen unternimmt, obgleich man doch nicht alles weiß, was dazu erfordert wird.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.12. 18:33:54

@havaz.petty.rianás: Azért ebből az idézetből is látszik, hogy nincs túl sok esze, de nem is az eszét kell megfárkalni, szóval sunáznám a kant!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.12. 19:56:41

@havaz.petty.rianás: Röhögés helyett elmondhatnád, dagadék, hogy ezt a @bircaman maxval szerkesztő:-t honnan a geciből rángattad ide. Ne mondd, hogy ő is a te multid!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2016.10.13. 13:28:43

@havaz.petty.rianás: hiába provokálsz, a személyeskedésbe nem megyek bele, az légi libbant trükk.

"felületességről,! elhinni a modern kor diktátorairól, hogy a népakarat ültette őket trónusra?!
>>>nehéz ügy, megértelek "

úgy láttom ezt te nem érted, választást elcsalni, vagy törpe kisebbséggel puccolni?

Bambuci 2016.10.16. 21:50:56

Ez mind szep es jo, de hol a fekete volga?!

havaz.petty.rianás 2016.10.17. 11:33:30

@radairosseb: anyád a dagadék, cigó!

Tudja a franc, honnan jönnek ezek, én nem hívom őket!

havaz.petty.rianás 2016.10.17. 11:34:09

@Bambuci: nagy szerencséd, hogy feloldottad a kérdőjelet!
Fekete volga nincs a posztban, igyál kevesebbet!

havaz.petty.rianás 2016.10.17. 11:35:20

@csillagkúll: megjegyzem te porovokáltál már az első vonatkozó kommentedben, és most ismét PROVOKÁLSZBAZMEGMINTHANEMTUDNÁDHOGYNITTNINCS KÉRDEZŐSKÖDÉS!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2016.10.17. 11:42:37

@havaz.petty.rianás: én nem kérdeztem semmit, én megállapítottam a véleményemet, ami lehetséges,hogy elég sarkos, de legalább vélemény.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.17. 14:27:06

@havaz.petty.rianás: A dagadék anyád a cigó, paraszt!

Ideje lenne letiltani a betolakodókat, mert folyton okoskodnak meg kérdezősködnek. Kezdhetnénk mondjuk azzal, hogy nem poschtolunk többet, de látom, már ebben se lehet rád számítani!

2016.10.17. 15:14:59

Lószart, mama. Demokrácia az, ahol pár ezer rohamrendőrrel még fent lehet tartani a rendet - klasszikus iskolapélda a mai Németország vagy Gyurcsány Ferenc kormányzása. Az ennél bonyolultabb rendfenntartási módszer a diktatúra.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.18. 23:50:32

@nagyjoco: Azért vald be hogy téged nem az eszedért szoktak szeretni!

2016.10.21. 12:13:13

@radairosseb: Ahelyett, hogy hálás lennél, hogy elmondom, hogy hogy van, még neked áll feljebb. Bazdmármeg.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.21. 12:19:26

@nagyjoco: Nekem nem feljebb áll, álltalában csak simán fel! De a megbaszásnak ez tényleg szükséges, hadenade nem elégséges előfeltétele, szóval most nagyot nőttél a szememben, de van még hova felylődnöd!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.21. 22:12:47

Most először legyintett meg az a gondolat, hogy van itt más értelmes szerző is rajtam kívül. Ez a poszt rendkívülien tudományos, holnap Putyin elnökkel részletesen átbeszélem. Gratulálok, dagadék, a jutalmad nem marad el.

Páska Süme 2016.10.22. 11:07:43

A fogpiszkálót se használtam azóta, amióta vettem belőle egy új dobozt, ott porosodik. Diktátorom is van, de minek??

havaz.petty.rianás 2016.10.25. 14:43:25

@Páska Süme: süme! kurvakérdőjellel ne buzulj!

szomorúan olvasom, hogy már nincsenek fogaid!

havaz.petty.rianás 2016.10.25. 14:44:00

@Kadarka Jánoska: tudom, hogy tudományos, hiszen én írtam.
dagadékért megbaszódhatsz.

annamari4063 2016.10.25. 19:07:39

Ez a poszt jobb, mint amit eddig kinéztem belőled. Persze, ha már elemezted a diktatúrák kialakulását, fenntarthatóságuk feltételeit; a diktátorok bukásának okaira is kitérhettél volna. De ne legyek telhetetlen, ha rólad van szó! Szóval annyira nem rossz az írásod!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2016.10.28. 11:28:25

@havaz.petty.rianás:
áltudományos hablaty.
a poszt irója sosem látott igazi diktátort, és valljuk be, ezzel sokan vagyunk ugyanigy.
mondhatná erre a világtalan posztoló, hogy de igenis látott, mert annak idején minden május elsején lelkesen integetett a tribünön részegen támolygó kádárjánosnak, de kádárjános például pont hogy nem számit diktátornak, mivel ő ezt a posztot nem olvahatta. kádárjános (hoppá, kadarkajánoska! véletlen volna?! nem hinném!) ugyanis a poszt megjelenése előtt évtizedekkel meghalt. ezért tehát nem is válhatott diktátorrá úgy, ahogy itt le van irva! továbbá őt inkább szerették a zemberek, és szeretik ma is, ellentétben a poszt irójával, akit a kommentekből jól kiolvashatóan utálnak, mint a szart.
vagy mint egy digidagi diktátort!
kisztihand a kis kezire, tessék inkább a migránsokról disszertálni.

Páska Süme 2016.10.28. 20:08:15

Azért hülyeség a poszt egyébként, mert az Észak-Koreaiak sose akartak olyat, ami aztán ott lett!
Ők ugyanis tök ugyanolyanok, mint a dél-koreaiak. Azok szerencsére megúszták a dolgot, de az északiak nem!! Tehát összefüggésében kell nézni a dolgot, és rájövünk, hogy hülyeség a poszt.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.29. 05:56:57

A diktátorok cseles, okos vagy erős emberek. Tudják, hogy mikor, mit kell tenni, különben már rég felakasztották volna őket. Az emberek jobban bíznak az ilyen határozott egyéniségekben, mint a sálas, hülyehajú nyámnyámokban, akik a cipőjük orrát bámulva folyton csak tanakodnak és a seggüket vakargatják.
Egy olajozottan működő diktatúrában nagyobb szinergia aggregálódik, mint egy demokráciában. A parancsuralmi rendszerekről készült fényképeken mindenki mosolyog és integet, míg a demokráciákban sok a depressziós, ostobán merengő ábrázat. A diktatúrákban az utcák tiszták és rendezettek, a gyermekek iskolaköppenyt hordanak, a szabadosabb berendezkedésű országokban meg sztrájkolnak a kukások vagy legalábbis nem húzzák vissza a helyére a tartályt, a nebulók meg szedett-vedettek és a frizurájuk is felháborító.

annamari4063 2016.10.29. 22:40:04

@ripők: Jó néhány diktátort felakasztottak, kivégeztek, bármennyire is okos/erős emberek voltak. Haláluk e kegyetlen módja valószínűleg szoros összefüggésben állt azzal, hogy a gyermekeket iskolaköpeny viselésére kötelezték.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.10.30. 01:25:57

@annamari4063: Te a _volt_ diktátorokról beszélsz. Légy oly' kedves ontopik maradni és nem széttrollkodni a kommentközösséget mindenféle hajánál fogva előrángatott sületlenséggel!

annamari4063 2016.10.30. 11:06:33

@ripők: Éles logikára vall, hogy kikövetkeztetted, ha valakit kivégeztek, az csak volt diktátor. Hiába, meglátszik a kigondoltamos múltad! Értékes, előremutató hozzászólásom pedig erősen kötődik a témához, semmiképpen nem trollkodás.

havaz.petty.rianás 2016.11.04. 15:57:37

@ripők: hozzászólásod felüdítően tudományos és átgondolt! megállapításaidat elfogadom tézisem kiegészítésének!

havaz.petty.rianás 2016.11.04. 15:59:03

@annamari4063: egyik diktatúra sem szűnik meg, tovább él az emberekben, a népben és újra manifesztálódik. Ezt kéne megérteni!

havaz.petty.rianás 2016.11.04. 16:00:05

@Páska Süme: sohasem azt akarja senki, ami lesz belőle. Az már a diktátornak köszönhető végkifejlet!

Páska Süme 2016.11.05. 11:18:36

@havaz.petty.rianás: de Észak-Koreában nyomorognak és bénáznak, Dél-Koreában meg a csúcsteljesítményű Samsung és a többi! Holott teljesen egyforma emberekről beszélünk, Koreaiakról!! Ezt a nagy különbséget magyarázd meg az elméleteddl.

annamari4063 2016.11.05. 16:54:05

@havaz.petty.rianás: Szép gondolat, hogy amíg emlékszünk valamire/valakire, addig az él/létezik. Hogy emlékeinkben élnek a letűnt korok, az nem jelenti azt, hogy azokban élünk, pláne nem, hogy újra beköszöntenek. Tudománytalan a tézised!

GCS Politikatudományi Szakelemző Csoport 2016.11.08. 10:15:23

@ripők: Amelyik vezető nem képes egy normális diktatúrát kiépíteni, annak kár volt a pályára lépni.

havaz.petty.rianás 2016.11.08. 14:40:50

@Páska Süme: Süme, ezt most elcseszted, olvass utána, hogyan is alakult a dolog Észak-Koreában. Pontosan azt csinálta Kim, amit leírtam. Pontosan!

Tessék többet olvasni! tudomány bazdmeg, TUDOMÁNY!

havaz.petty.rianás 2016.11.08. 14:45:02

@annamari4063: lehet, hogy te a megjegyzésedből ezt gondoltad, de én nem. Próbálj már magasabb szinten analizálni! Te buta nő!

Wakka 2016.11.11. 14:57:33

Látom, Donald győzelme ledermesztett mindenkit, jómagam 5-ös szorzón tettem, köze ennek a diktatúrához semmi.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.11.12. 23:57:58

@Wakka:

Mi Donald kampányán dolgoztunk, nem dermedtünk egy cseppet sem, inkább azon csodálkoztunk, hogy voltak a hülyék, akik Hillaryban hittek. De most nem érünk rá, van egy négy éves felkérésünk, ugye sejted, nem GyurcsányOrbántól.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.11.13. 20:42:03

@Kadarka Jánoska: Azért lássuk be, elég rossz munkát végeztetek! Ha Donald nem fizetett volna ennyi pénzt nekem Hilláry kampányáért, sose nyerünk!

szanalmas 2016.11.13. 22:09:03

Mi a lófasz az a dinkatúra.

Páska Süme 2016.11.15. 11:15:05

@szanalmas: csak pár támpont: siratófal, félig edzett bakkecskék, lojális kaszkadőrök.

annamari4063 2016.11.16. 19:54:29

@havaz.petty.rianás: Talán ha összeszednéd magad, és megpróbálnád zavaros, a filozófia axiómáinak abszolút ellentmondó gondolataidat legalább megközelítőleg értelmes formába önteni... Értem én, pl. a nagypapám a Rákosi korszakban élt, és az ott szerzett tapasztalatok a diktatúráról beépültek a gondolkodásába,ami hatással van a következő generációk életszemléletére, a társadalmi környezethez való hozzáállására. Ez azonban nem változtat azon a nyilvánvaló tényen, hogy a diktatúrák előbb-utóbb, így vagy úgy megbuknak, véget érnek.

havaz.petty.rianás 2016.11.23. 10:20:43

@annamari4063: kommented maga a káosz. Szerintem te sem tudod, mit is akartál írni!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.11.25. 17:44:44

@annamari4063: Azért a filozófia aszkinómáira egy tudományos bloggon hivatkozni elég eretnek gondolat. Remélem, jövőre nem jössz kártyajóslással vagy netán időjárásjelentéssel!

De van egy nagy nívóm a kommentodban: hogy minden diktatúrának vége lesz. Ezt sose gondoltuk volna, főleg, hogy minden diktátor meghal egyszer.

@havaz.petty.rianás: Én elhiszem neki, hogy tudja, hogy mit akart írni, csak azt nem tudja, hogy nem sikerült!

Páska Süme 2016.11.25. 19:34:51

Ha én leszek a diktátor, hogyan fogtok szólítani?
És kapok majd diktátorként extra sültkrumplit a sajtburgerhez a mekiben?

annamari4063 2016.11.26. 14:00:59

@radairosseb: A filozófia minden tudomány alapja. Bár itt biztosan nagyobb sikerem lenne a kávézaccból jóslás alapján levont következtetésekkel, látva néhány kommentelő földhözragadt, minden kreativitást nélkülöző gondolkodásmódját. De én természetesen kizárólag tudományos igénnyel megfogalmazott, széleskörű ismereteken nyugvó kommenteket vagyok hajlandó írni.

Olvasd vissza kedves barátod hozzászólásait, akkor talán megérted, miért volt szükség annak a nyilvánvaló ténynek a megfogalmazására, hogy a diktatúrák véget érnek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.11.26. 14:22:43

@annamari4063: Azért az kész szerencse, hogy te krenatívnak és tudományos igényűnek tartod visszaböfögni azt a kétezerötszáz éves közröhejt, hogy a filozófia minden tudomány alapja. Megkérdezném azért, ha Szörcse nem hugyozna be a kérdésektől álmában, hogy akkor mégis: ez vajon filozófiai, tudoányos és alapos álítás e!

Azt meg ne várd már el tőlem, hogy mások kómentjait olvassam, mikor a tiedé is épp elég hosszú volt nekem erre a hétre! Két bekezdésnél többet egy nap csak a saját életművemből olvasok, mert az örök igazságok olvasása hasznos dolog, a ti szemetelésetek viszont csak rontcsa a szemem, ami nem egészséges!

havaz.petty.rianás 2016.12.01. 10:28:11

@radairosseb: mivel te bevállaltan kizárólag a hátsó ajtókon keresztül találkozol az akadémiával, valamint szekszualításoddal kapcsolatban is vállaltad ferde hajlamaidat, kérdezhetsz nyugodtan. A helyi kultúra tisztelete érdekében egyszerűen használj felkiáltójelet kérdőjel helyett!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.01. 10:35:58

@havaz.petty.rianás: Leszarom a hisztidet! Ha kíváncsi vagy a kérdésemre, tisztelned kell a kulturhámat!

havaz.petty.rianás 2016.12.01. 14:52:27

@radairosseb: engem nem érdekel a kérdésed. a kérdésfeltevés a kutatás része, nem az eredménye. antitézisekkel tele van a padlásbazdmeg! itt más csakis a szintézissel foglalkozunk!

amúgy meg anyád!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.02. 21:42:46

@havaz.petty.rianás: Szintatizálj akkor el anyádba! Nem érdekel, hogy nem érdekel a kérdésem!

annamari4063 2016.12.03. 17:31:33

@radairosseb: Igen, filozófiai, tudományos és alapos állítás. Ezért a kérdésért kár volt egy embertársunk éjszakai nyugalmát kockára tenni.

Megtisztelsz, hogy az én kommentjeimet olvasod, a többiekét tényleg nem nagyon érdemes. De ha csak saját életműved érdekel, előbb-utóbb beszűkül a gondolkodásod. Inkább előbb. Javaslom, nézz körül a blogon, olvasd el ismét a kommentjeimet, ez talán majd felráz ebből a mostani, világtól elzárkózó tudatállapotodból.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.03. 18:21:19

@annamari4063: Ami filozófiai, az nem tudományos. Ami tudományos, az nem alapos. Végül ami alapos, az csak ritkán filozófiai.

Namajd szólok, ha találok a kommenttyeid között érdekeset.

Páska Süme 2016.12.04. 11:36:12

A valós az etnikai szubsztancia kifürkészhetetlen maradványa, amelynek a predikátumai az identitásunkat alkotó különböző kulturális jellemzők. Pontosan ebben az értelemben a faj úgy viszonyul a kultúrához, mint ahogy a valós a szimbolikushoz.

havaz.petty.rianás 2016.12.05. 16:43:22

@Páska Süme: Vasárnap a velencei tónál kifogtam egy sügért. Halott volta az a hal. kb 5 kilós volt. A kövek között, fejjel befelé fúrta magát a jéghideg vízbe, ott akart elenyészni.

Macskatáplálék lett, bárhogyis nem akarta még halva haltában sem, hiszen miközben próbáltam kiszedni egy pár faággal, többször kiszabadult és beesett a vízbe. Végül a parton kötött ki.

Igazi ezoterikus tapasztalat volt, szikrázó napsütésben.

Páska Süme 2016.12.05. 21:56:20

@havaz.petty.rianás: ennek vajmi csekély a tudományos relevanciája.

havaz.petty.rianás 2016.12.06. 11:22:41

@Páska Süme: mindenképpen tragikus fejlemény.

placsni 2016.12.07. 01:07:03

el vagytok laposodva! :)
Kvázi két hónapja nincs, aki csaholjon?

havaz.petty.rianás 2016.12.07. 09:56:52

@placsni: egyrészt a tudományhoz sok idő kell. nem szórakozni járunk ide.
másodszor pedig senki nem hívott ide egy ócska buzit.

placsni 2016.12.10. 00:15:17

Nos, a nyelvileg helyes formula szerint a válasz egyrészttel kezdődik és másrészttel folytatódik, kár hogy a mondatalkotásban nem vagy otthon kismadaram. Ezen túl pedig igazán nem voltam kíváncsi a látens nemi identitásodra, de ha már (megint) kibökted, nem is igazán baj. Majd, miközben kigondolod, hogy miért vagyok még egyszer buzi és ez téged miért izgat, illetve miért vagy a hozzászólásom miatt frusztrált és nyekenyóka hím, valszleg rárántasz. Kívánom egészségedre, szerencsétlen!

annamari4063 2016.12.10. 23:43:21

@placsni: Nyelvileg nem helyes formula az "el vagytok laposodva" kifejezés (vö. A macska fel van mászva a fára.) Az ellaposodás folyamata pedig azt feltételezi, hogy volt egy kezdő fázis, ami gömbölyded volt. Nos, kérdés, hogy ennek a blognak volt-e ilyen periódusa. Biztosan volt.

annamari4063 2016.12.10. 23:52:03

@radairosseb: Állításaid mindegyike nyilvánvalóan hamis.

Légy szíves, ne szólj, ha az érdekes kommentjeimet olvasgatod, mert az már zaklatás számba menne.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.11. 01:59:30

@annamari4063: Csak szeretnéd, ha a zaklatásom a szádba menne!

annamari4063 2016.12.11. 16:58:21

@radairosseb: A zaklatás az egy fogalom, s mint ilyen, nem alkalmas a helyváltoztatásra.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.11. 17:04:47

@annamari4063: Olyan nagyon jól nem beszéled anyád nyelvét, ugye! Vagy a figunatív nyelvhasználat nem erősséged. Nyugi, nem is kell figunáznod, egyenletes csapásokkal is fényesre nyalhatod az ánuschomat, de csak mert itt a karácsony!

annamari4063 2016.12.11. 18:10:27

@radairosseb: A magyar nyelvet tökéletesen bírom, még néhány nyelvvel egyetemben. Csupán csak a bárdolatlan megjegyzésedet kulturáltan kezeltem, udvariatlanságodat civilizált ember módjára reagáltam le. Vegyél példát rólam, figyeld a válaszaimat, így talán a magasabb kultúra csírái megjelennek viselkedésedben, s hiányos neveltetésed kevésbé ütközik ki a társadalmi érintkezés során.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.11. 18:20:02

@annamari4063: Nem magyaroztam le anyádat, nem kell védekezned egyből! Azért azt rögtön hozzá kell tennem, hogy a magasabb kultúra csírái nem szoktak viselkedésben megjelenni, legfeljebb a kulturáltság szokott, mivel a magasabb kultúra nem viselkedési forma! A "társadalmi érintkezést" meg magyarul társas érintkezésnek hívják, mivel a társadalom egy kicsit mást jelent! Amúgy ahhoz képest, hogy azzal vagizol, hogy jól beszéled a magyart, két enementáris hiba nem is rossz négy sorban!

De legfőképp és elősször is: az udvariaskodás és kulturháltságra hivatkozás a nyápicok, lüttyösorrú buznyákok és az asszonyfélék szokása. De nem kellenek a formaságok, egyszerűbb, ha térdet és fejet hajtasz, aztán engedélyt kérsz kimenni cselédmunkát végezni, abból is értcsük, hogy tudod, hol a helyed!

havaz.petty.rianás 2016.12.12. 13:11:25

@placsni: nemtelen dolog más hibáját ilyen erősen kifordítani, eltúlozni. komolyan megsértettél volna, ha nem tudnám, hogy egy ócska proli vagy, akinek nincs jobb dolga, mint a félig rohadó paneljéből osztani az észt.
nem tehetek róla, hogy öreg vagy, csúnya, buta, nő és ráadásul rosszindulatú!

havaz.petty.rianás 2016.12.12. 13:24:59

@annamari4063: régóta komoly vitákkal övezett a német szórend használata a citált mondatszerkezetben.

számomra nem gond, ha valaki ilyen elbaszottul tud csak fogalmazni, ez inkább az ő gondja, ráadásul minden nyelv mozgásban van: ami tegnap még ügyetlen formula volt, mára már elfogadott.

nekem ami nem tetszik az a durva jövevényszó-használat, mint pl. lúzerség, de az ilyen, nyegle megfogalmazások sem tetszenek mint 'lehidaltak a...'.

minden tiltakozásom ellenére az új generáció folyamatosan beilleszti, formálja az amúgy rendkívül szép anyanyelvünket, általam nem tetsző irányba terelve azt, de megjegyzem több száz éves gond a emberi tudás és kultúra folyamatos foncsorozódása, leépülése.

igény van a bunkóságra, alpáriságra, ocsmánykodásra. a szép, finom műveltséget igénylő dolgokra egyre jobban nincs szükség.

ez van.

havaz.petty.rianás 2016.12.12. 13:28:50

megjegyzem ennek a blognak volt egy fénykora. nem gömbölyű volt, hanem ismert. mára már nem ismert. egyrészt a lelkes kutatócsoport nagy része elunta a blogot, másrészt az index tulajdonosváltásával legfőbb pártolónk eltávozott, harmadrészt a mai virtuális-tér szabályozás nem teszi lehetővé a kemény kurvanyázást, ami ennek a blognak a lelke volt.

így van ez jól, lassan minden véget ér.

'az a jó az elmúlásban, hogy az is elmúlik egyszer'

placsni 2016.12.13. 00:07:04

@annamari4063:Bocs, de nem nyelvileg helytelen, hanem a valóságtartalmat tekintvén. Nem el vannak, hanem már el lettek laposodva Lehettek egykoron esetleg kockák-vagy maradjunk a két dimenziónál-, netán trapézok is..( megnyilvánulás, kognitív gondolkodás és íráskészség szerint osztályozhatnánk a "szerzőket" tulajdonságaik figyelembe vételével, bővülő meghatározások szerint is, mint paralelogramma,téglalap, rombusz, négyzet és deltoid. De maradjunk abban, agyilag kockák, testileg deltoidok..)

placsni 2016.12.13. 00:08:49

@havaz.petty.rianás: Az összes prekogníciódból egy igaz.hogy te vagy a buzi.

havaz.petty.rianás 2016.12.13. 12:19:20

@placsni: látom, pontos volt a leírásom, te ostoba, lepukkant komcsi!

A prekogníciónak az a lényege, hogy nem tudjuk, igaz-e, az majd kiderül. Amit leírtunk, az pedig a múlt. Jó lenne, ha legalább az alapvető dolgokkal tisztába lennél!

havaz.petty.rianás 2016.12.13. 12:24:42

@placsni: váháhá, geccó, hogy eltaláltam! tanár vagy, öreg és elhagyott a férjed! meg sem néztem a kommentjeid más blogokban, egyszerűen lesírt rólad a frusztráltság!

figyelj, jobb az neked, ha elhúzol innen, elbánt veled az élet, és itt nem vagyunk tekintettel az életkörülményeidre. itt egészséges, erős kommentelők rúghatnak csak labdába, jobb az neked, ha nem készítünk ki!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.14. 10:24:50

@havaz.petty.rianás: Egyáltalán nem szégyen az! Minden öreg tanárt elhagy a férje, erről ő nem tehet!

havaz.petty.rianás 2016.12.15. 12:09:12

@radairosseb: ronda buzi, te mindenbe beleszólsz!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.15. 12:12:04

@havaz.petty.rianás: Csak azért, mert nem vagyok szép, nem kéne sértegetned!

annamari4063 2016.12.15. 22:41:37

@radairosseb: Igen büszke lehetek magamra, hiszen az én hatásomra a különböző testváladékok emlegetése, a szokásos szexuális utalások kimaradtak a kommentedből, és megpróbáltál egy kulturált ember stílusában írni. Mondhatni kibillentettelek a komfortzónádból. Ilyen szempontból már az sem baj, hogy a hozzászólásodban szereplő állítások mindegyike tárgyi tévedés, valótlanság, sőt némelyik butaság.

Viszont az új dolog, hogy még ronda is vagy. Hálás lehetek a sorsnak, hogy minden pozitív tulajdonsággal engem áldott meg!

placsni 2016.12.16. 00:33:52

@havaz.petty.rianás: Ha már ott tartunk gecó, hogy kitalálunk másokról szarságokat, akkor te meg egy impotens, ruppótlan, informatikus balfasz vagy, katasztrófális ízléssel.Mielőtt a feleséged elhagyott, öt évig nem hagyta, hogy megdugd.Te meg voltál olyan hülye, hogy ahelyett, hogy kerestél volna magadnak valaki mást, csak bámultad szarás közben a klozeted megsárgult falát és figyelted, mikor mutat a digitális órád négy egyforma számjegyet.. Innentől idegbeteg alkoholista és láncdohányos lettél, egy lepukkant albérletben tengetted a napjaidat, a falra kiábrándító dvd-tokokat szögeztél, hogy ne látszódjanak a penészfoltok.Érzelmi életed sivár volt- pont azért, amilyen te magad is voltál,vagy és leszel....Itt, ezen a blogon erős, faszagyerek, nagypofájú, minden picsát elintéző szupermacsó képében tetszelegsz, ám alapjában véve, egy fogatlan nyuszi vagy, aki csak a baszásra áhítozik, mivel anyci annó olyan nagyon csúnyán elbánt veled.NNa. Remélem, most jó neked, meg mindenkinek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.16. 00:34:03

@annamari4063: Azon a ponton untalak meg, amikor azt mondtad, hogy új dolog, hogy ronda vagyok. Aztatot javasolom, hogy töltcsél ki pár pisálós tesztet, vagy inkább nem is, elvégre emberség is van a világon.

annamari4063 2016.12.16. 21:48:51

@radairosseb: Jó, akkor régi dolog. Szomorú lennék, ha megunnál! Tekintsük semmisnek az utolsó két mondatot!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.16. 23:56:36

@annamari4063: Látom, a dugásra mész rá, de ittésmost kérdezem, hogy szőrös-e a bejáratod, mármint a végbélhez csatlakozó, mert a többi nem számít!

annamari4063 2016.12.17. 03:35:20

@radairosseb: Visszavonom a visszavonást. Most már én untalak meg!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.17. 11:21:33

@annamari4063: Ne is merjél többet megszólalni, mert egyik szavad üti a másikat!

havaz.petty.rianás 2016.12.19. 11:21:45

@placsni: ehhehe... mellé! egyik sem talált!
ellenben én teljes profilt rajzoltam két kommented alapján!

az a gond, hogy te lendületből írsz és butaságokat!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.20. 18:49:51

@havaz.petty.rianás: Te minden tízperces troll-llal hónapokon át enyeleksz! Nem értem, mi ebben az élvezet!

annamari4063 2016.12.20. 23:25:32

@havaz.petty.rianás: Értékeld az időt, energiát, amit belefektetett a kedves kommentelő a jellemzésedbe! Legalább valaki foglalkozott veled!

annamari4063 2016.12.20. 23:46:50

@radairosseb: Troll-llal! Nem vagyok helyesírás-rendőrség, pláne nem veled kapcsolatban, na de azért már mégiscsak!

placsni 2016.12.21. 01:10:51

@radairosseb: Elhülyült, demenciás faszkalapok irkálnak és mondanak ilyesmiket.

placsni 2016.12.21. 01:14:24

@havaz.petty.rianás: Ugyan... Csak a pofád csattog, megszokásból.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 01:39:15

@placsni: Épp ezért szólok, hogy titkolhatnád jobban is!

szanalmas 2016.12.21. 11:24:49

@placsni:

Szerintem mindenkinek jobb lenne, ha befejeznéd. Azon kívül, hogy baromira nem a megfelelő embernek címezted a mondandódat, eléggé prosztóra sikeredett, néhány tárgyi tévedéssel nemmellesleg.
Amúgy köszi, látom, sikerült rendszerezni a lényeget.
Jelzem, hogy szörcsi-tejföl-havaz-petty-ésatöbbi nicknevű TudósÚr alakváltoztató művész, én pedig itt a szanalmas nicknévvel kommunikáltam eddig csak. Sebaj, és hellóka!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:27:52

@szanalmas: jajjbazdmeg, akkor te kujonkodsz már megint, geccó! látom darálod a nőstényeket rendesen!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:28:37

@annamari4063: nem értékelek senkit. aki ide kommentel, általában önmagáról mutat tükörképet!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:30:09

@radairosseb: rada bazdmeg, írjál posztot inkább!!! rengeteg témám van, még több eredményem, de most te vagy a soros! (hahaha!)

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:34:46

@radairosseb: tudod, mióta nincs címlap olyan ritkán esik be valaki ide, azt nem lehet azonnal lekurvanyázni, mert akkor megint jön az uncsi. szép hosszan érdemes alázni, úgy, hogy a delikvens ne vegye észre, sőt azt higgye, kedvelve van. mikor már kiépül a bizalmi kapcsolat, akkor érdemes a kommentelőt alaposan lekurvanyázni.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 11:34:51

@havaz.petty.rianás: A blogg oszlopos tagja vagyok, a soros az te vagy, dagadt! És ha nem lazsáltátok volna szét a bloggomat, írnék is ezeret, de belétek kár!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:39:38

Megjegyzem tegnap este meghallgattam a Bartókon az Aidát. Egy 1959-es felvétel volt, Vaszy Viktorral. Baszki, igazi csemege volt, valami iszonyat, ahogy előadták. Ez inkább volt munkásmozgalmi jellegű előadás, mint opera. Aida és Amneris is borzalmas volt, nem énekeltek, hanem visítottak. A negyedik felvonást már nem hallgattam meg.

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:42:21

@radairosseb: jut eszembe, kezd megérni egy aranybánya core kiépítése. Esik kína mint a kő, azt is érdemes lassan komolyabban venni! A lazsálással kapcsolatban külön elverem az arcod, ha egyszer találkozunk, mivel én aktív vagyok, döntöm a posztokat, míg ti csak benéztek és odébb álltok!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:44:26

@szanalmas: szánika, mondtam már, hogy nőnek ne öntsd ki a lelked, kőgeci mindegyik!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 11:47:00

@havaz.petty.rianás: Ne sírj, mint egy szűzkurva, írtam, buznyák, ennyit érel!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:47:49

@radairosseb: tudod a a szomorú, hogy ez a placsni tanárnő, ezzel az ócska, kulturálatlan modorral és otromba stílussal, primitív hozzáálással és indiszkrét viselkedésformával! na ezért fog tönkremenni az ország! mondanám, hogy lehet, talán zsidó is!

szanalmas 2016.12.21. 11:48:35

@havaz.petty.rianás:

Azt mondd meg inkább, érdemes-e az Eurót átváltani angol fontra, vagy megy-e még lejjebb a hülyeangol pénz!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 11:50:19

@havaz.petty.rianás: Az intanaranciából már következik, hogy csakis kaftános lehet! Ha nem zsidó, minimum tenorista, de lehet, hogy egyenesen bugyiban turkáló migráncs!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:52:12

@szanalmas: kifejezetten érdemes! mondjuk attól függ mennyit és milyen hosszú távon gondolkodsz! tegnap nézegettem, elég olcsó az egy unciás aranylap a BÁV-nál, ha sok a forintod, akkor vegyél egy-kettőt!

vissszatérve a fontra, én szépen megshortoltam a fontot júniusban, a nyereségen pedig fontot vettem és azóta csak vásárolgatk hozzá még több fontot!

szanalmas 2016.12.21. 11:52:17

@radairosseb: Látom, végre boldog vagy, hogy van akit tőletek cigányoknál is jobban utál a magyar!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 11:53:31

@szanalmas: Tőlem aztán azt utál a parasztja, akit akar!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:53:47

@radairosseb: remélem a száni alaposan megkúrta párszor, a nőkben a nunijuk az unikális, minden másuk marginális!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 11:54:58

@havaz.petty.rianás: Unikális a férfiak lyuka, a nőknek kettő is van, úgyhogy nem unikum egyik se!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:55:23

@radairosseb: a magyarokban az a legcsodálatosabb, hogy képesek mindenkit utálni, egymást is és önmagukat is. mondjuk nincsenek ettől a szokástól az angolok, de ők bónuszként még le is nézik egymást!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 11:56:03

@szanalmas: De ugye nem mondod, hogy a dagadék ráhibázott, és titokban tanárnéniket dugol, mióta ráuntál a hentájra!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 11:57:11

@havaz.petty.rianás: Ha mindenkit utálsz, senkit sem utálsz eléggé, mert elaprózod az utálatodat. Egyedül itt hibádzik a gondolatmenet!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 11:58:11

@radairosseb: TUDTAM BAZDMEG TUDTAM hogy ezt fogod válaszolni! ahhoz képest, hogy még pár éve Astell, Locke, Gassendi és Grotius művei felett vitatkoztunk, szépen végzett veled a met, te seggturkász!

szanalmas 2016.12.21. 11:58:27

@radairosseb:

Hentájban csak a sokcsápos szörnyes poresz a jó, a többi szemét!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 12:00:01

@havaz.petty.rianás: Én sose vitatkoztam veled, legfeljebb megmondtam, mikor nem volt igazad!

@szanalmas: A tanárnénikről meséljél inkább, ne tereld a szót a szoftszörnyesre!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:00:04

@radairosseb: nem hibádzik, az utálat kiapadhatatlan és erőfeszítés nelkül kivitelezhető! summma summarum, téged is utállak!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:01:53

@radairosseb: az, hogy te azt mondod nekem, hogy valamiben nincs igazam, nem feltétlenül jelenti azt, hogy nekem nincs igazam, jelentheti azt is, hogy tévedtél!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 12:02:03

@havaz.petty.rianás: Ha már ennyit magyarázkodol, ott nincs is valós utálat. Valld be, hogy csak megint arra vágyol, hogy szájba szeszkuláljalak!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:03:11

@szanalmas: tudod aki erre felizgul

cdn.images.hentaitube.video/misc/cat20129272.jpg

arra kijelenthetük, hogy nagyon beteg!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:03:59

@radairosseb: rossz helyen kopogtatsz, mókusmajom!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 12:05:24

@havaz.petty.rianás: Szóval ezúttal a hátsó bejáratnál kellene kopogtatnom, értem!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:08:02

@radairosseb: engedd meg, hogy Browne szavaival válaszoljak:

'Man is a noble animal, splendid in ashes, and pompous in the grave.'

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:09:19

@radairosseb: rada, már nem sok van hátra karácsonyig, akkor úgyis találkozol a jó édes anyáddal, tedd meg neki, hogy beteszed neki!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 12:12:06

@havaz.petty.rianás: Utólag megengedem, lásd milyen vagyok!

De anyám még a feltevős fajta volt, ischten nyugtassa, nem a betevős! Bákeliteseket tett fel mindig, a régi szép időkből, neki nem kellett a divedészkes lejátszó!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 12:13:38

@szanalmas: Egy fokkal jobb a tanárnéniknél, csak vigyázz, nehogy kijöjjön tőle az aranyered!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:15:21

@szanalmas: de tényleg, mesélj a tanárnéni-dugásról. remélem rendesen nyomtad a popsi-szájba szexet, az ilyenek nem érdemelnek többet!

szanalmas 2016.12.21. 12:24:27

@havaz.petty.rianás:

A pedagógusokról vagy jót, vagy semmit!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:47:13

@szanalmas: áh, maradsz jótét-léleknek, látom. ez szánalmas! nyehehe!

szanalmas 2016.12.21. 12:55:10

@havaz.petty.rianás:

Az ember nem változik, mint tudjuk! Írhatnál róla egy posztot!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 13:06:10

@szanalmas: arról te írhatnál, baszki! én változás párti vagyok!
megjegyzem én az új nemzedék házasság-ellenességéről és a középkorú férfiak válás-hullámáról fogok írni nagyívű posztot pontosan karácsony napján!

szanalmas 2016.12.21. 13:20:21

@havaz.petty.rianás:

Óbazmeg, ez kurva egyszerű, mert ugye a házasságok fele válással végződik, a maradék 30% szar, a maradék 10%-ban a felek egymástól külön élnek, a maradék 9,99% meg megözvegyül. A fennmaradó 0,01% boldog, de azokat meg még sosem látta senki!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 15:16:45

@szanalmas: a téma ennél sokkal több rétegű. azt még nem döntöttem el, hogy posztom részletesen ismertesse a területeket és jelenségeket, avagy a megszokott vitainditó-jellegű szinten ismertessem, de ez a hétvégére el fog dőlni!

szanalmas 2016.12.21. 18:01:44

@havaz.petty.rianás:

Nyilván az Ockham-borotvája elv szerint nekem van igazam, a túrónak kell mindenből hagymát gyártani!
(De kurva jó költői kép lett a hagymás-túró, már-már kőrözötti magasság!)

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 21:38:09

@szanalmas: khm... ez a riposzt elég összetettre sikerült!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.30. 18:10:24

@szanalmas: Azért ezek elég légbőlkapott statiszták. Énszerintem egész bisztos, hogy az elváltaknak, különélőknek és özvegyeknek is legalább fele boldog (aki megszabadult a másiktól), főleg, ha friss a dolog, és épp most élvezi ki az eltávot! Úgyhogy van az a 0,01 '/.-aléknak hazudott adat 30-40 '/. is!

placsni 2017.01.07. 01:59:00

@szanalmas: az ellopott regre egész jót nyomtál, nyomi..:D

erő.est.ormok 2017.01.10. 14:03:30

@placsni: bazdmeg, remélem tetteted, hogy ilyen sötét egy bunkó vagy.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.01.20. 13:01:00

@erő.est.ormok: Hijába írol neki, meguntam, úgyhogy már betiltottam a zinternetet a picsába.

Frick László Intézet 2017.01.24. 09:14:13

Tudományos. Fantasztikus. Szerintem a szerző azt hiszi, hogy ő most viccelt. Pl Rowan Atkinson, az ismert brit nagyvállalkozó és zoknigyáros is sokáig abban a tévhitben élt, hogy ő viccel. Vagy pl Chuck Lorre, szintén mágnás, is azt hiszi magáról, hogy ő humoros, valamint a kis jegyzetkéiről, hogy azok valamilyen értéket képviselnek illetve fölmentik őt a bűnei alól, hát nem.

Rámutatok, hogy a szerző mennyire nem ismeri a tréfát: A mai Törökországban pl tényleg a többség diktálja a diktatúrát és a diktátort.

erő.est.ormok 2017.01.25. 12:52:29

@Frick László Intézet: nem, a szerző nem viccel, nem viccelt, és nem is fog viccelni!
süti beállítások módosítása