Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Értelmiségiek

2016.07.28. 11:51 havaz.petty.rianás


entellektuel.jpgÁltalában kocsmákban ülő, szétesett emberek, akiknek világvége  fájdalma van és borgőzös éjjelek után nincs más dolguk, mint a henyélés. Nem vetik meg a narkotikumokat sem, ráadásul liberális eszméket vallanak. Az értelmiségi kizárólag bölcsész, azon belül is az ELTÉN kellett, hogy végezzen, irodalom szakon, olyan témában amit régi  időkben a hóbortos főurak kedvtelésből tanulmányoztak.

Senki más nem értelmiségi, a többiek 'futottak még' kategória. Egyedül talán olyan karok rúghatnak labdába, mint a filozófiatudomány vagy nyelvészeti karok. 

A bölcsész általában nagyon részletesen és sokat tanul, olyan tudást magába építve, amit biztosan nem lehet a világban hasznosítani. Ettől függetlenül mindenről van véleményük, úgy érzik, hogy mindenben ők a mérvadók és mindenki mást lenéznek, kritizálnak.

Diplomamunkáikat elsősorban maguknak és egymásnak írják, a tanáraik semmibe veszik azokat, ivászat  közben nagyokat nevetnek diákjaikon.

Diplomaosztás után azonnal munkanélküli segélyért folyamodnak, majd takarítóként vagy hamburger árusként tengetik életüket, szomorkodnak a világon, később valamilyen szakmt megtanulva próbálnak boldogulni, így buszvezetők lesznek vagy biztosítási ügynökök, esetleg temetkezési ügyintézők.

A legrosszabb típus egy idő után mindent a társadalomra fog, gyűlöletében vidékre költözik tanyán lesz földművelő, raszta hajat növeszt és füvezik. Az ilyen, földfekete-körmű, mosdatlan értelmiségiek gyertya mellett olvassák vályogházba lehurcolt könveiket, lavórban mosakodnak, sajttermelésre vagy lekvárfőzésre adják fejüket és álvidéki álőstermelőkként közeli falvakban adják el a városi vegánoknak és hasonló 'tudatos' vásárlóiknak kétes termékeiket.

Elméleteik nyomában a romlottság, a liberális bűz és káosz terjed el, tönkreteszik a világot, számukra a régi értékek, mint a kereszténység, a hazafiság  és a családi kötelék semmit nem ér, támogatják a homoszekszualítást és a többnejűséget!

Vigyázzon mindenki a értelmiségiekkel,  mögöttes szándékaik rendkívüli  veszélyeket hordoznak!

156 komment

Címkék: sólyom tarja habcsók varangy levéltetű virágminta

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr538915814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2016.07.29. 14:17:05

ja a szagúkat én sem bírom, annyira megátalkodott, hogy az ember zavarában, amikor pipant egyet a körülöttük terjengő bűzből, nem is tudja, merrefelé öklendezzen.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.07.29. 15:42:09

Hiánypótló elemzés! Nekem egész eddig meggyőződésem volt, hogy az eltén értelmiségiek tanítanak, de végre megtudtam, hogy nem! Talán még nem késő, hogy felkérjenek vezető oktatónak!

annamari4063 2016.07.30. 09:42:34

Helytálló, a társadalom számára hasznos, előremutató megállapításokat is tartalmaz a szerző posztja. Felhívnám azonban a figyelmét arra, hogy a Budapest-központúság hibájába esett. Bölcsészeket nem csak az ELTE-n képeznek, van máshol is bölcsészképzés. Ráadásul a művészettörténet és a filozófia szakok végzősei is nagy reményekkel indulhatnak el a vérbeli bölcsésszé válás rögös, keserédes szellemi kielégülést nyújtó, értelmes célokat nélkülöző útján.

Páska Süme 2016.07.30. 21:58:00

Hülyeség, látszik, hogy a szerző értelmiségi!

havaz.petty.rianás 2016.07.31. 12:50:23

köszönöm azelismerő válaszaitokat, egyenként a kurva anyátok!

havaz.petty.rianás 2016.07.31. 12:52:32

@csillagkúll: szerintem te le is pippantod őket, élek a gyanúperrel, hogy a férjed egy értelmiségi!

havaz.petty.rianás 2016.07.31. 12:59:20

@radairosseb: meglepően kedvesek a szavaid, de átlátok a szitán! hátsó szándékaid bár elismerem, kitartóak, keress mást perverz vágyaid kielégítésére! természetesen engem már felkértek vezető oktatónak, de nevetséges ajánlatukat azonnal visszautasítottam!

havaz.petty.rianás 2016.07.31. 13:01:31

@annamari4063: látszik, hogy nő vagy! az értelmiségi csakis ELTÉS lehet, ez definíció, axióma! a filozófus az nem értelmiségi, sem a művészettörténész, azok csak úgy vannak!

a filozófusokat külön posztban fogom kibontani a közeljövőben, ez már a mostani poszt írásakor megfogalmazódott bennem!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.07.31. 14:17:34

@havaz.petty.rianás: A hátsód szándékait illetően nekem mások az elképzeléseim. Viszont ami az eltés felkérést illeti, szerintem csak meg akartak vezetni téged!

annamari4063 2016.07.31. 18:36:19

@havaz.petty.rianás: Az axiómák közmegegyezésen alapulnak, ebből következően ezeket nem te fogalmazod meg - hanem én, aki leginkább kompetens személy vagyok ebben a kérdésben is. Nyilván szép fővárosunk lakója vagy, így nem vagy tudatában annak, hogy Budapesten kívül is létezik élet a Földön, ennek okán egyetemek is. De ebbe nem megyek inkább bele, nem akarom fenekestül felbolygatni a világnézetedet.

Nyilván igen érdekes megállapításokkal gazdagítanád a világot a filozófusokról írt posztodban. Sajnos, annyira ritkán publikálsz ezen az oldalon, hogy előbb lesznek a németországi migránsok az emancipáció és a kereszténység lelkes hívei, minthogy a te új posztodat itt olvashassuk.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.07.31. 19:15:24

@annamari4063: Nyilván te vagy a legfőbb anutoritás a közmegegyezés kérdésében, mert anyádhoz hasonlóan közkézen forogsz!

Annak meg, hogy Budapesten kívül is van álítólag élet és egyetem, semmi köze ahhoz, hogy képeznek-e ott bölcsészeket. Egyébként tényleg szoktak, miután hazamentek az ELTE elvégzése után, vidéken kébzik ki őket krumplipucolásra a mekdónászba.

annamari4063 2016.07.31. 21:01:07

@havaz.petty.rianás: Rada barátod nem igazán bízik a képességeidben. Azt hiszi, nem tudod megindokolni az állításaidat, neki kell közbelépnie. Nagggyon közeli jó barátok lehettek, ha ennyire aggódik érted!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2016.08.01. 13:11:47

@havaz.petty.rianás: szerintem, te ebben a pippantásban sokkal jobban képzett vagy, mint én elképzelni is tudnám.

Páska Süme 2016.08.02. 00:15:10

Elszerencsélt tőlem a párt, ez vett a lesztem.

Frick László Emlékzenekar 2016.08.02. 11:49:52

E cikk alkotóművészét legszivesebben Chuck Lorre szkeccsrabszolgájává tenném. Annyi esze van, hogy ilyen kevéssel bevennék a Barátok közt írócsoportjába is. Gratulálok.

Frick László Emlékzenekar 2016.08.02. 11:51:54

@radairosseb: csípom amikor tipikus ELTE bőcsészek (szociológia kar) teszik a fejüket gatyásféliccnek. Te echém mért nem vagy már a megérdemelt helyeden a PM-Együtt cocojológiai főcsoprtjában a mélyszegénységkutatásban?

Frick László Emlékzenekar 2016.08.02. 11:52:43

@annamari4063: Régen nem jártam ebben a blogban, a pina mint olyan téma még mainapság?

annamari4063 2016.08.02. 13:07:02

@Frick László Emlékzenekar: A szokások nem változnak. Pl. aki kérdezget, azt rögtön lekurvaanyázzák. Én persze nem, mert kedves és udvarias vagyok.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.02. 13:31:02

@Frick László Emlékzenekar: Fricikém, ez a szöveg már akkor is nemszeszki volt, amikor úgy öt éve először fölböfögted. De az is valami, hogy sikerült kijózanodnod annyira, hogy megtaláld a billentyűzetet! Ennek örömére elmondom neked, hogy a szocilonógusok társadalomtudósok, nem bölcsészek - tudom, amikor utoljára nem romkocsmában hallottad az értelmiségi szót, akkor az előbbi még vanódi rácshalmaza volt az utóbbinak, de meg kell mondjam, hogy a szocinológina azóta eszmélődésből hárt szájenszé vált.

Ettől még a szememben nem nőtt a fajtájuk, ahogy a megélhetési segélyezőké sem, mert csak lenyúlják, ami nekem járna. De a politikási pálya jó ötlet, lehetnék Magyarország második Római Ministránselnöke!

Na menj, okádj egyet aztán igyál rá, a szesz utáni jövedenemadóból jön a jó kis segílyke!

havaz.petty.rianás 2016.08.02. 14:25:56

@annamari4063: az axióma nem közmegegyezés, olvass utána jobban!

A kommented többi része a poszt meg nem értéséről tanúskodik, hát persze hogy valami szőke nő vagy, szép nagy dudákkal, de annál alacsonyabb ikúval!

nem baj, az a lényeg, hogy szopj rendesen és nyeld is le!

havaz.petty.rianás 2016.08.02. 14:27:00

@annamari4063: radát személyesen ismerem, tényleg akkora bunkó állat, mint amilyen itt, a blogon, de emellé brilliáns elme és rothadó fogak is párosulnak!

havaz.petty.rianás 2016.08.02. 14:28:23

@radairosseb: a szociológusok a legnagyobb árulók a bölcsészek között. egyszer kifejtem, bár nem biztos, hogy megérted majd!

havaz.petty.rianás 2016.08.02. 14:29:25

@annamari4063: annaamari, mi már nem merünk igazán kurvanyázni, mert a kormány olyan intézkedéseket hozott, hogy a mi kvázi üdvözlésünk már-már bűntett.... a kurva anyjukat!

havaz.petty.rianás 2016.08.02. 14:29:52

@Frick László Emlékzenekar: kérdezősködjél még, kurvára illik hozzád!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.02. 14:37:56

@annamari4063: Na néda: "Rada barátod" - neked Rádai bácsi, kiscsibe!

@havaz.petty.rianás: Én azóta nem bízom bennük, mióta megtanulták a számokat, és azt hiszik, ettől már valami komoly dolgot csinálnak. Pedig induljunk ki csak a matekból: ott is hiába a számolás, ráhugyozok a papírra és lenyeletem vele, aztán egészítcse ki ő az apja kasszát!

annamari4063 2016.08.02. 14:56:17

@radairosseb: Az dicséretes, hogy az alkoholfogyasztást némi szarkazmussal - már amennyire tőled telik - negatív színben tünteted fel. De a szociológusokat tudósként aposztrofálni jobb esetben egyszerű tájékozatlanság, rosszabb esetben az emberi társadalom tudatos leépítését célzó körmönfont ármánykodás.

annamari4063 2016.08.02. 15:03:34

@radairosseb: Nem akarlak bácsizással megsérteni, inkább szólítalak kiscsibének. Ez kedves és a jellemedet tükröző megszólítás.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.02. 15:13:26

@annamari4063: társadalomtudósként - nagyon nem mindegy! Van, ami fasza, de apádfasza nem fasza! Következtetések képpen a társadalomtudós se tudós!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.02. 15:15:30

@annamari4063: próbálok jó hatással lenni rád, bár apád dolga lett volna, hogy megneveljen.

annamari4063 2016.08.02. 16:22:23

@@havaz.petty.rianás: Axióma - alaptétel, aminek hitelességét senki nem vonja kétségbe. Alapigazság, amit mindenki érvelés nélkül elfogad - kvázi közmegegyezésen alapuló alaptétel. De olyan vagy, mint a buta diák, nem érted meg a definíció lényegét, csak bemagoltad anno. Nem fogod fel, ha ugyanazt a lényegi elemet valaki szinonimákkal, más szószerkezetekkel fejezi ki. De ne aggódj, ma ilyen hozzád hasonló szerény képességekkel rendelkező emberek is érhetnek el sikereket a közéletben, lám a szerinted briliáns elméjű, ám rohadt fogazatú Rada barátod is politikusnak készül. És sajnos előfordulhat, hogy az is lesz... Akkor aztán pláne dicsekedhetsz vele, hogy személyesen ismered.

annamari4063 2016.08.02. 17:04:36

@radairosseb: Kedves vagy, hogy ilyen népnevelő szándékkal jobbá akarod tenni az emberiséget, de talán a te személyiséged vadhajtásait kellene először nyesegetni, minimum egy buldózerrel.

annamari4063 2016.08.02. 17:12:46

@havaz.petty.rianás: Egyszer majd erről írsz, meg arról írsz... Vigyázz, mert ha ez a halogatás az élet minden területén jellemző rád, hamarosan komoly változások állnak be a párkapcsolatodban! Már ha eddig nem tapasztaltad a következményeket...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.02. 20:02:17

@annamari4063: még a gyanú árnyékának feltételezésének sugallatát is visszautasítom! Az öcséd az enyémé, nekem szarta apátok, de tehozzád bisztossan semmi közöm ! ! ! Menj vissza ahonnan jöttél, hüvelygányadék!

annamari4063 2016.08.02. 20:38:57

@radairosseb: Szívem, nyugodj meg! El nem tudom képzelni, miből vontad le azt a következtetést, hogy bárkiben felmerül a halvány gyanúja annak a visszatetsző dolognak, hogy hozzám bárminemű közöd van. Felhívom viszont a figyelmedet a nyilvánvaló, ám mégis meglepő tényre, hogy téged is anya szült, s mint ilyennek, neked is közöd van a bájos női nem testének rejtett titkaihoz.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.02. 20:49:04

@annamari4063: Anyám redvás picsájához, Isten nyugtassa. Maradjunk ennyiben. Ott meg önmagadnak mondasz ellene, hogy nincs közünk egymáshoz, és azt mondod, hogy én vagyok a te szíved, te szívtelen szajha!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.02. 20:58:04

@annamari4063: Közmegyeegyezés az, amiben mindenki (a köz) megegyezik. Amit mindenki elfogad, abban nem egyeznek meg, hanem elfogadják. Ha kapsz pötyitől végre egy adag genyát a szádba, amire ácsingózol tőle, azt elfogadod, nem pedig megegyezel benne vele neki hozzá általa.

annamari4063 2016.08.02. 23:08:45

@radairosseb: A "szívem" csupán egy hangulatos megszólítás, amivel az érzékelhető feszültségedet próbáltam oldani. Így nevezem az unokaöcsémet is, mikor sír. Ne szűkölködjön az ember a kedvességgel, bár tulajdonképpen kár volt rád pazarolnom szimpatikus személyiségem ezen udvarias gesztusát.

Kevered a tudományos és a hétköznapi nyelvezetet. A tudomány nem a piaci kofák, a kocsmák bölcselkedő közönsége és okoskodó netezők (ez te vagy) logikája alapján alkotja meg fogalmait, szaknyelvét.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.03. 00:29:48

@annamari4063: mink, tudósok klára et disztilla fogalmakat hszanálunk, nem szinomimákat, mint te feljebb, ha már kofázásnál és tudományos nyelvnél járunk, epém! Pont a tudományosságot védi ez a szerencsétlen pötyi a habladoló fajtádtól!

havaz.petty.rianás 2016.08.03. 09:33:32

@annamari4063: na, te beszélsz, akinek hosszú évek óta egyetlen szekszuális élménye a kispárna csücskével kapcsolatos! tudom jól, hogy miután dörzsizel és ronaldó képeket nézegetsz, egyetlen igaz társad a macskád, de megsúgom, az sem törődik veled !

havaz.petty.rianás 2016.08.03. 09:34:43

@annamari4063: sajnos az axiómáról úgy tűnik, nem sokat tudsz, javaslom olvass többet, műveld magad!

annamari4063 2016.08.03. 12:23:10

@havaz.petty.rianás: Bizonyára a saját siralmas szexuális életedből kiindulva találsz ki más emberekről ilyen fantáziaképeket. Szedd kicsit össze magad, fürödj meg, válts végre fehérneműt és próbálj értelmes arcot vágni, hátha legalább egy mosolyt kapsz egy hölgytől.

Én az élethosszig való tanulás híve vagyok a te tanácsod nélkül is. Javaslom neked is, hogy ne ragadj le a sok évvel ezelőtt megszerzett? tudásnál, régen volt már az a 8. osztály. Így talán hiányosságaidat felmérve és belátva, az axiómákkal kapcsolatban sem állsz le vitatkozni egy nálad sokkal műveltebb emberrel.

annamari4063 2016.08.03. 12:34:12

@radairosseb: Mert pötyi az olyan. Szerencsétlen és véd. Remélem legalább a 'mink, tudósok" közé nem sorolod oda. Meg magadat se. Szinonimát pedig nem egy tudományos értekezésben használtam, hanem egy blogon, így közérthetővé téve a hétköznapi emberek számára a tudományos nyelvezetet. De persze van, aki így se érti.

havaz.petty.rianás 2016.08.03. 15:22:48

@annamari4063: a nőkből igazán semmi másra nincs szükség, mint a nunájukra!

látod, megint félrement a kommented, én nem dörzsizek a kisbárrnámmal, hanem a fejem alá gyűröm és döbbenetesen hokolok rajta!

megjegyzem a heteroszekszuális, intelligens férfi fürdik, nem úgy, mint TE!!!!

Frick László Intézet 2016.08.03. 16:37:23

@radairosseb: Dobna az íráskészségeden, ha tudnál olvasni is. Ennyi ésszel elmehetnél díszcigánynak Botos művészúr helyére a 444-be és még fizetnének meg igazi újságíróigazolványod is lehetne. Naszóval karikázd már be nekem a szövegemben azt a részt, ahol a cocojológijust én bőőcsésznek neveztem, arról ne beszéljek hogy egy orvos több irodalmat olvas 50 éves korára, mint egy irodalmár. Az értelmiségi művelt embert jelent, aki művelt az nem szakbarbár, vagyis pl annak ellenére, hogy gépészmérnök, zenél ésvagy némaértő olvasási készsége eléri az ált. isk. 3. osztályos minimumszintjét.
Szép példa McMenemy Márk akikertészeti műsorában büszke arra hogy nem tudja, mi az a terpentin. Tehát az ilyen nem értelmiségi. Az értelmiségi tudja hogy mi a különbség a gyújtásmegszakító és a feszültségszabályozó között, tudja, hogy a refkók nem hadonásznak feszülettel és a reformátusoknak akkor sincsen pátere, ha Balogh Zoltán mniszter tiszteletes létére ami ugye nem pap. De ha megnézed, Pete Hungarious büszke szóleleményére a török egyházi körök-re. Vagyis értelmiségi az, aki tudja az igazságot a muzulmán egyházról meg a református klérusról.

Ha most így kirajzolódott benned egy értelmiségi-kép. légy szives megmesseni a maimagyar un. értelmiségiekkel, természetesen kezdheted nyugodtan Uj Péterrel is.

annamari4063 2016.08.03. 17:55:51

@havaz.petty.rianás: Tényleg nem sok hasznát veszed a nőknek,mert csak egy dolog kellene tőlük, de azt sem kapod meg. De ez nem baj, hiszen vannak heteroszexuális férfiak, akik értékelni tudják a nőket tetőtől talpig, te meg még egy kispárnával se igen tudsz mit kezdeni. Ezek szerint te csak szeretnél heteroszexuális lenni, jobban járnál, ha az aszexualitás felé orientálódnál. Cuki rajzfilmeket nézhetnél, meg sapkákat köthetnél, mindjárt hasznosabban telne az időd!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.03. 21:13:11

@Frick László Intézet: Idézin a metrószeszkulárisok szoktak, de azt írtad, hogy elte bölcsészek, zárójel, szociológia kar. Namostudje az eltén sincs szociológia kar, ahogy nagyon máshol se, de ez mindegy is. Ha nem azonossági, akkor bennfoglalási a renáció.

Addig nem foglak olvasni, amíg te se olvasod magad, már ne is haragudgy meg, te értelmiségi.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.03. 21:14:20

@annamari4063: Érzed, hogy hülyeséget beszélel, ezért kényszeresen megmagyarázod azt is, amit nem lehet. Nem lennék most a helyedben, ha érted, hogy mondom!

Frick László Intézet 2016.08.04. 09:58:47

@radairosseb: Dr. Daróczi Csilla
PhD, egyetemi adjunktus, szociálpedagógia szakvezető | CV, publikációk
Szociális Tanulmányok Tanszék

E-mail: daroczi.csilla@btk.ppke.hu
Fogadóóra a szorgalmi időszakban: , 301/A tanári szoba

1998-ban a Bárczy Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolán szociális szervező diplomát kapott, majd az ELTE Bölcsészettudományi Karának szociológia szakán végzett.

Szivesen idetűznék egy bazdmeg-et, de félreértenéd és nekiesnél Csilla doktornőnek.

Frick László Intézet 2016.08.04. 10:00:06

@radairosseb: Utóirat: A szociológia áltudomány, tehát organikusan tartozik a Bölcsészet köréhez, nem csak okt.pol trükkök folyamányaiból

annamari4063 2016.08.04. 10:52:42

@radairosseb: Tudom, hogy még nem jöttél rá, de ez egy blog, aminek többek között az a célja, hogy az emberek kommenteket írjanak, kifejtsék véleményüket, adott esetben vitatkozzanak. A többség ezt is csinálja, csak te írsz folyamatosan a saját életfolyamataidról, valamint kötekedsz másokkal. Jó tudom, nincs véleményed a posztokról, hiszen nem a libatenyésztésről és a fröccsözésről szólnak, de már az is szép teljesítmény, hogy próbálkozol, mondjuk erősen vitatható sikerrel.

havaz.petty.rianás 2016.08.04. 12:42:18

@radairosseb: a diszkusszióba becsatlakoznék, az ELTÉN van szociólógia társadalomtudományin, nem a btk-n.

az értelmiségnek a btk-n kell végeznie az irodalom szakon, mint ahogy a posztot írtam.

más nem értelmiségi, hanem csak afféle.

havaz.petty.rianás 2016.08.04. 12:43:37

@Frick László Intézet: hiába bazdmegoldsz, az alapdefiníción kívülre terelted a tudományos beszélgetést.

az afféle kategóriáról polemizálhatunk, szerintem az afféle értelmiségi pl. nem tévesztendő össze a tájékozottal vagy az érdeklődővel

havaz.petty.rianás 2016.08.04. 12:49:17

@annamari4063:

áh, te semmit nem értesz. a nők csak úgy vannak, az ember szórakozik velük, rajtuk, bennük.

spadla kutatótársunk nőgyűlölet posztjának minden sorával egyetértek a témában

a többi sorod sértegetés, kicsinyes és alantas, mondhatni női dimenzióba tereli a jelen poszt alatti értekezést, ezért ignorálom.

havaz.petty.rianás 2016.08.04. 12:50:49

@Frick László Intézet: a szociológia kurva kommoly dolog, látom erről külön posztot kell írnom a nálam kevésbé tisztán látó kollegáimnak

havaz.petty.rianás 2016.08.04. 13:22:08

@annamari4063:

nem, ennek a blognak nem az a célja, hogy kommenteket írjanak az olvasók, hanem hogy értelmesen járuljanak hozzá a világ rendszerezésének bonyolult munkájához.

járj máshová kommentelgetni, azt mindenhol lehet.

mondjuk nőket csak móka képpen engedtünk mind kommentelni és posztolni ezen a blogon, de kivételt tehetünk, kérésedre bármikor kitiltunk!

annamari4063 2016.08.04. 16:02:03

@havaz.petty.rianás: Tehát ide olyan olvasókat vársz, akik gondolatátvitellel kommunikálnak. Igen, ez tényleg célravezető módja a világmindenséget érintő problémák feltárásának, megvizsgálásának, megoldásának.
Sajnálom, hogy félsz a tőled okosabb nőkkel való vitától, hiszen eközben a világlátásod, életszemléleted sokat fejlődik, tudásod gyarapodik. De nem baj, még látok lehetőséget arra, hogy ezen a téren is átlépj saját gyengeségeiden, és egy hosszú szocializációs folyamat eredményeként társadalmunk hasznos polgárává válj.

havaz.petty.rianás 2016.08.04. 23:39:00

@annamari4063: jaj, ezt már nehezen hiszem, hogy nem érted, mit mondanak neked. ahelyett, hogy elmagyaráznám, azt mondom: bolsevik vagy!!!

annamari4063 2016.08.05. 12:01:58

De nem vagyok bolsevik!Ha kéred, kifejtem, hogy miért nem.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.05. 13:10:48

@Frick László Intézet: De, csak oktpol trükkök folyományaiból. Múlt évezredbeli tudományszociológiai dokumentákkal ezt nem tudod elkendőzni, merthiszen az álításom éppen az volt, hogy korábban a bölcsészethez sorolták, már nem. Ezzel még az elte is képes lépést tartani, csak te nem! Minden bölcsészet áltudomány, de nem minden áltudomány bölcsészet! És különösen baromságokat beszéltél, amikor egyenest szociológia karról értekeztél. Az a gyanú ébredezik bennem, hogy csak képen láttál egyetemet!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.05. 13:12:11

@annamari4063: Ha valakinek nincs igaza, de nem hajlandó belátni, két jellemző renakciója szokott lenni. Vagy a megmagyarázhatatlant magyarázza, vagy a nyilvánvalót. Te mindkettőt ellőtted; hogyan tovább, kiscsibe!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.05. 13:14:04

@havaz.petty.rianás: Pérsze, mert a szocinológia társadalomtudomány. Így aztán hacsak nem jóxan racinolális megfontolásból eleve nincs egy egyetemen társadalomtudományi kar, a társadalomtudományokat oda suvasztják be.

annamari4063 2016.08.05. 14:15:09

@radairosseb: Drága, tökéletesen megfogalmaztad az alig-alig létező vitakultúrád jellemzőit! Ezek szerint nem vagy reménytelen eset, ennek örüljünk együtt! Az igen tisztelt posztíró pedig szerintem önállóan is tud döntéseket hozni, bízzuk rá a dolgot! Valószínűleg nem fogja kérni a ló nemi szervét, de te jobban ismered, lehet, hogy lesz rá igénye.

annamari4063 2016.08.05. 14:30:28

@Frick László Intézet: A múlt században talán a szociológiát még valóban a Bölcsészettudományi Karon oktatták. Aztán valószínűleg valamelyik okos "társadalomtudós" hosszas elemzések után kimutatta, hogy de hát a szociológia társadalomtudomány! Így átkerült a Társadalomtudományi Kar kötelékébe. Maradjunk szerintem ennél a századnál, és bízzunk abban, hogy az ELTE szociológusai tudják, mit tanulmányoz a szociológia!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.05. 16:09:17

@annamari4063: Nem kellett senkinek se okoskodnia. Edjszerűbb a helyzet: A szocinológia ténylegesen social science lett Geisteswissenschaftból. Amit írol, már csak azért se nem állja meg a hejét, Mert a szociopátia nem átkerült a társtudományi karra, hanem nagyrészt abból csinálták.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.05. 16:11:17

@annamari4063: Mondjuk anyád nyelvén még megtanulhatnál, hátha segítene értelmezni a "lófaszt fogja kérni" frázist. Ha nem, akkor hajfestés, minnél sötétebb, anál jobb.

annamari4063 2016.08.06. 00:32:31

@radairosseb: Talán igaz, amit az ELTE karok átszervezéséről írtál. Nem biztos persze, mert tőled származik az információ,de most nincs időm utánanézni, ugyanis fontosabb, nagyobb horderejű problémák megoldása foglalkoztat.

Bocs, de én tényleg azt gondoltam, hogy a kedves posztoló úr valóban kérni fogja a ló általad említett szervét. Csodálkoztam is, és sajnáltam szegény lovat. Így sokkal jobb, hogy ez a szófordulat csak egy szólás volt, amit ugye átvitt értelemben szokás használni. Szerencsére ezt a félreértést is kiküszöböltük. A hajam színe szép, nem szeretném átfesteni. Ilyen hosszú hajat nem szerencsés gyakran színezni, de kedves tőled, hogy érdeklődsz, tanácsot adsz.

A "Te olcsó" kezdetű kommentedet sajnos nem sikerült befejezned. Biztosan megszakadt a net. Bosszantó dolgok ezek.

havaz.petty.rianás 2016.08.06. 00:32:55

@radairosseb: a szociológia A Társadalomtudomány. A többi nem.

annamari4063 2016.08.06. 00:38:01

@havaz.petty.rianás: De nem vagyok bolsevik! Ha lesz időm rá, elmagyarázom neked, hogy miért te vagy bolsevik.

havaz.petty.rianás 2016.08.06. 10:49:56

@annamari4063: látom, mentegeted magad, de minél jobban tagadod, annál inkább az vagy!

Páska Süme 2016.08.06. 23:08:31

Tényleg arról vitatkoztok hogy mi az a szociológia vagy mi a fene? Kit érdekel? Bölcsészek vagytok mind!!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.09. 18:33:13

@annamari4063: Nem az ELTE karok átszervezéséről írtam. Ez világtrendencina, ha nem tudsz róla, inkempotens vagyol.

Ha tényleg azt gondoltad, akkor egyszerűen csak ostoba vagyol. Nem szégyen, kellenek nyomik is, így teljes a világ, szóval én hálás vagyok neked, hogy válalod mások helyett ezt az áldatlan, de szükséges szerepet!

@havaz.petty.rianás: De!

@Páska Süme: Nem vitatkozunk, nyominger! Én megmondtam, hogy mi a szocionológia, ezek meg próbálják megérteni, de mivel bölcsészek, nehezen megy nekik. Ahogy persze az, hogy nem fogtad fel magadtól, hogy mi történik itt, elég sokat elárul arról, hogy te milyen viszonyban állhatol a bölcsészettel!

Páska Süme 2016.08.10. 00:18:24

@radairosseb: te megmondtad? ne röhögtess!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.10. 08:47:14

@Páska Süme: De röhögtetlek, amikor csak akarlak, getcó!

annamari4063 2016.08.10. 17:00:17

@radairosseb: Ja, hogy neked nem tűnt fel, hogy az ELTE karokról társalgunk. Még jó, hogy a szociológia, mint téma, stimmel a kommentedben. Nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni, de annyira nem vagy kompetens ebben a témakörben, hogy le sem tudod írni ennek az egzaktságot nélkülöző aligtudománynak a nevét.

Szóval nem értetted, amit írtam. Tudom, hogy a férfiaknak nehezebben megy a kommunikáció, de ennyire!

annamari4063 2016.08.10. 17:06:11

@havaz.petty.rianás: Két lehetőség van. 1. Nem tudod, mit jelent a szó: bolsevik. 2. Nem tudod, mit jelent a szó, bolsevik; ráadásul egy bolsevik bölcsész vagy. És nem is az ELTE-n végeztél, hanem egy másik egyetem bölcsészkarán.

annamari4063 2016.08.10. 17:12:47

@Páska Süme: Nem vitatkozom, próbálok népnevelni. De nem az ELTE-n végeztem, tehát nem lehetek bölcsész. Szerintem a többi kommentelő bölcsész, csak kompenzálnak. Meg bolsevikok is. Ja, akkor ezek szerint te is az vagy.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.10. 17:35:09

@annamari4063: Nem, nem az ELTE karokról társalgunk, még ha tárt karokkal várják is a fajtádat. A téma az értelmiségiek, avagymáschszóval a bölcsészek, csaxólok, kesasszony. Az meg, hogy nem tudol olvasni, nem az én hibám, szóval ne kritikáld az írásomat!

Mivel többek között a komenikációtudomány tiszteletbeli doktora is vagyok, az utolsó megjegyzésed egyszerűen csak a tudatlanságod folyomája. De semmi baj, tudsz te ennél jobbat is a másik nikkjaidon.

annamari4063 2016.08.10. 19:38:09

@radairosseb: Csakhogy a poszt azt írja, hogy a bölcsészek szerint értelmiségi csak az ELTE-n végezhet bölcsészkaron. Tehát az ELTE karokról társalog az, aki elolvasta a posztot. Aki nem, az csak össze-vissza írogat, ez vagy te.

Aha, kommunikáció és médiatudomány az ELTE bölcsészkarán van. Aminek te állítólag a doktora vagy. De ne aggódj, nem látszik rajtad, hogy valaha betetted volna a lábad valamiféle egyetemre. Ahhoz, hogy tiszteletbeli doktora legyél valaminek, először is tisztelőidnek kellene lenni. Azok meg, ugye, nincsenek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.10. 20:27:58

@annamari4063: Lasschan mondom, hogy te is megértcsed, agyatlan. Az eltén csak egy bölcsészkar van, tehát még ha az elte böltcsészkar is lenne a téma, akkor sem az elte karjai, hanem csak egy karja. De nem is ez a téma, ez csak egy melléxál, amibe te belegabalyodtál, így aztán csak külön jó, hogy a többit föl se fogtad, mert mi lenne most akkor veled, ha.

Attól még, hogy az eltén van kommukácinó tudomány, nem csak ott lehet valaki a komeniánicijó díszdoktora. Hogy megértcsed, attól még, hogy anyádnak picsája van, és mindenki az anyja picsájából gyött ki, még nem mindenki a te anyád picsájából valósi. Ami neked nagy szerencséd, mert például ha pofán baszlak, attól még nem kapol el vérfertőzést!

annamari4063 2016.08.10. 21:43:36

@radairosseb: Csak meg kellene már tanulnod olvasni, te képzeletbeli dísztoktor! Te magad próbáltad tőled telhetően értelmesen megfogalmazni (kevés sikerrel) hogy a szociológia a társadalomtudományi karon van. Vagyis az ELTE-n működő több kar is szóba került. Ha már elfelejtetted, miről írtál, legalább olvasnád vissza, mit gügyögtél össze korábban a magad zagyva módján.
Persze, hogy nem az ELTE-n lettél a kommunikáció díszpintye. Nincs az a fizetős büfészak, ahová beengednének. Csak szólok, hogy díszdoktori címet nem a kocsmában a csapos ítéli oda, mert még a sokadik fröccs után is el tudod gagyogni a rendelést.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.10. 21:55:41

@annamari4063: Szedd le a kulcsszavas tiltásokat, cipők, mert így képtelenség komunikélni.

annamari4063 2016.08.10. 23:34:27

@radairosseb: Ez a mondatod komunikélés esszenciája.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.10. 23:50:45

@annamari4063: Szíjjad be az esszenicát, aztán távozz.

annamari4063 2016.08.11. 12:29:51

@radairosseb: Kérlek, ne mondd ezt! Elszomorítasz!

elbaszottangyal 2016.08.13. 03:27:55

Sérelmezem, hogy azok a rohadt,aberrált, agresszív, mindenféle neurológiai, szekszuálpszichológiai és elmekórtani nyavalyákkal küzdő
pedagógusok kimaradtak az elemzésből, hiába is gondolja a té szerző, hogy ők nem bölcsészek.(Pedig azok. Jó, a jobbak..de azok azok!)
Különösképp a fent említettek nőnemű képviselői szenvedtek el fájdalmas és égbekiáltó diszkriminácót, hiszen a blog aorta abdominalis lateralis-a, mely éjt-nappallá téve a herék felé pumpálja az oxigéndús vért, nem bírná a tempót a mindenkori hülyepicsák meggusztálása és legenyázása nélkül. SzÓval basszátok meg.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.14. 17:38:01

@elbaszottangyal: A szeszkuláris piconógia nem értelmesség, tehát a szeszkuláris piconógiákusok nem bölcsészek, a neuralgusokról meg nem is beszélve. Azért bármilyen furcsa is, még a bölcsész léthez is kell valamilyen végzettség, születési rendellenességekre nem adják ki a papírt!

Ráadásul bölcsészek között nincsenek jobbak és rosszabbak, csak bölcsészek. Itt kezdődnek a problémáid, bölcsész!

elbaszottangyal 2016.08.17. 00:27:04

@radairosseb: Bukfenc- igazából ez eufemizmus, inkább egy kurva nagy lyuk- van az okfejtésben, bölcsész.

Páska Süme 2016.08.17. 00:50:44

A szociológia egyértelműen kettős jellegű olyan értelemben, hogy nem tartozik azon területek halmazába, amelyek egy harmadik tárgyat tesznek szükségessé egy második helyett, viszont a második tárgyat mégis mellőzik.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.17. 01:02:02

@elbaszottangyal: Majdnem érveltél. Még tíz-húsz próbálkozás, és menni fog! Én hiszek benned!

elbaszottangyal 2016.08.17. 01:31:05

@radairosseb: Nyehe.. Ha feccölnék energiát az érvelésbe, akkor meg le lennék hülyepicsázva, szóval lófasz a seggedbe.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.17. 02:41:40

@elbaszottangyal: Persze, mert úgy se menne. Kéne valaki, aki ért is hozzá ideje rajtam kívül.

elbaszottangyal 2016.08.17. 03:35:10

@radairosseb: Kontextusilag kissé zilált visszaröffenésedet észleltem.Mondd már, ki érthetne hozzá jobban rajtad kívül?( itt kissé kacagtam)
Majd, ha rendezed soraid, értekezhetünk, addig jobbulást.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.17. 09:53:48

@elbaszottangyal: Biztosan jó okod van rá, hogy azt gondold, körülötted forog a világ, pedig tájékoztatlak, hogy körülöttem!

Frick László Emlékzenekar 2016.08.17. 13:01:22

@annamari4063: Az az évszázad, amiben le lehet írni eufemiaszerűen olyat hogy egy [magát szíriai menekültnek kiadó, szexuális nyomorába belehülyült afgán kecskefejőfiú] südliche typ déli típus -> vö. Stirlitz ] az az évszáézad csak a XX. század lehet. És még több más jel is arra mutat ,hogy nem ért véget

little troll (törölt) 2016.08.17. 23:03:49

100. :D

elbaszottangyal 2016.08.19. 00:08:06

@radairosseb: Majdnem érveltél. Még tíz-húsz próbálkozás, és menni fog! Én hiszek benned!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.19. 01:21:37

@elbaszottangyal: Nem állt szándékomban érvelni, ha szándékomban ált volna, észrevetted volna!

elbaszottangyal 2016.08.19. 02:19:18

@ra@radairosseb: Elbagatellizálod a potenciazavarod!
Ha állt volna, biztos észrevehető lett volna, de erre- ugye- évek óta példa nem volt, csak a szájkarate, az megy, illetve fidesznyikszerű, negyedóránként változtatható , átpozicionálható vonatkoztatási rendszer.Leginkább akkor,ha botláson- mit botláson!-lankadáson kap valaki- bár ez nem feladat, hiszen tényszerűen adott.
Oké. Maradjunk annyiban, hogy nem állt, nem áll, és remény sincs arra, hogy álljon.
Szomorú, szomorú élet a tiéd! Saccperkábé innen eredeztethető a nőkkel szembeni ordaspofájú viszonyulás.A kerítés mögötti kutya is csak csaholni bír.

annamari4063 2016.08.19. 12:51:30

@Frick László Emlékzenekar: Túlbonyolítod a dolgot.Nézz a naptárra vagy a telefonodra, és némi gondolkodás után következtethetsz az évszázadra. Van, amikor érdemes az érvelés érdekében visszamenni az őskereszténységig meg Stirlitz elvtársig, de jelen esetben bebizonyítottad a tisztelt posztíró felesleges bölcsészkedés iránti ellenérzésének létjogosultságát.

havaz.petty.rianás 2016.08.19. 16:14:28

Kellemmes hétvégét, gecók!

Páska Süme 2016.08.19. 17:57:12

a kép egyébként is félrevezető, az értelmiségiek (vagyis ti) nem ilyen izmosak és sportosan öltözöttek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.20. 08:16:25

@elbaszottangyal: Kerülj csak a keríttésen belülre, aztán meglátjuk!

@havaz.petty.rianás: Anyád lapos, puttána!

little troll (törölt) 2016.08.20. 11:05:47

@havaz.petty.rianás: Mi fáj? Akarsz beszélni róla?

elbaszottangyal 2016.08.21. 01:30:21

@radairosseb: Adjátok meg a kerítés koordinátáit, fityegők!
Jaj, jaj.. nem érvelnek, rinyálnak.!
Csupa impotens, mind álnéven köpköd, közben meg kurvára lankadt.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.21. 15:11:40

@elbaszottangyal: Haha, itt kezdődnek az inkompetencicáid, hogy még a kaloridátákat is tőlünk kérdezed ahelyett, hogy kiderítenéd!

Amúgy meg persze, hogy lankadok a kurvákra, de ha te rájuk gerjedel, az nem szégyen, csak sokat elárul a szeszkuláris kulturhádról!

annamari4063 2016.08.23. 23:41:02

@havaz.petty.rianás: Kiskegyednek több időt kellene töltenie egy tánc- és illemtanár társaságában, aki az úri modor mibenlétének demonstrálásával jó hatással lehetne a kommunikációs szokásaidra!

elbaszottangyal 2016.08.25. 19:44:59

@radairosseb: Maga a profilképe ellenére egy súlytalan.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.25. 19:50:08

@elbaszottangyal: Nem tettél még próbára, kisangyalom. A falysúlyos ellenfeleknek tartogatom magamat!

elbaszottangyal 2016.08.26. 19:24:35

@radairosseb: A maga értékítélete felettébb kérdéses. Mi a próba és mi a sima , az esti fitymahúzogatás előtti szájkarate? Itt csak a a kettő kombinációjának eredményeit olvashatjuk, amikor ön a saját hatása alá kerül.Túlsúlyos nők esetében bizton frappáns fikalizációkat csihol ki magából, szóval hajrá! Csak nyalja zsírt! :D

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.26. 21:43:30

@elbaszottangyal: Nézd, gyermekem, én szívessen trenírozlak, de az arcodból kicsit vissza kéne venned hozzá. Mondjuk úgy 8-tíz foggal kevesebb sokat segítene az esélyeiden, hogy valaha a lábnyomomba szagolhassál. Ha nincs, aki elintézi neked eztet, az Ászokban megtalálsz a Kálvárián. Még negyed óráig, mert tízkor zár a Teri.

elbaszottangyal 2016.08.27. 00:32:53

Juj! Most magam alá szolmizáltam egy szűkitett szeptimet! Ha nem óhajtom a sampinyonos lúdtalpad appercipiálni, akkor mi lesz? Kibaszol innét, mint Orbán Simicskát, csak mert nem bírod követni a szisztémát?Ugyan már..

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.27. 12:06:09

@elbaszottangyal: Nem baszlak ki. Inkább hagyom, hogy tovább alázd magadat!

havaz.petty.rianás 2016.08.29. 18:22:09

@little troll: kérdezősködj még, baromira hiányzik!

havaz.petty.rianás 2016.08.29. 18:23:09

@annamari4063: ha arra gondolsz, hogy egy női illemtanár rendszeresen leszop, mondjuk hetente kétszer, hát én azért nem fizetek, megvan az ingyen!

havaz.petty.rianás 2016.08.29. 18:29:05

@elbaszottangyal: szűkített szeptimet nem szoktunk szolmizálni, heló!
tessék pontosabban fogalmazni!

a fene esne bele a sok idiótába.

havaz.petty.rianás 2016.08.29. 18:32:10

hihetetlen, mekkora zseni vagyok, most nézzétek meg, itt az élő példa arra, mikor ál-értelmiségiek, az axiómámnak nem megfelelő bárdolatlanok polemizálnak:

mandiner.blog.hu/2016/08/26/igazuk_van_befejezem_bayer_zsolt_lovagkeresztrol_tragarsagrol_indulatrol

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.30. 17:09:50

Most kaptam egy felkérést magas körökből, hogy milyen egyetemet kéne bezárni jövőre, de akkor nem töröm magam, ez a dolgozat pont jó lesz az előterjesztésemnek. Aki még ELTÉs akar lenni, az igyekezzen, egy éve van rá!

annamari4063 2016.08.30. 18:30:05

@Kadarka Jánoska: Ezt nevezem széleskörű igényfelmérésre, hatáselemzésre épülő felelős döntésnek! Jó, a bölcsészekkel szemben megfogalmazott a posztíró valamiféle részigazságnak nevezhető kritikát, de az egész egyetem bezáratása egy kétes hitelességű megállapításokat tartalmazó írás alapján mindenképpen átgondolandó.

little troll (törölt) 2016.09.02. 21:19:05

@havaz.petty.rianás: Régen voltam itt, és most nem tudom, ki vagy, mi volt a régi nicked. Eszembe jutottatok, de elég nehezen találtalak meg benneteket, mert nem emlékeztem a blog nevére. De aztán kigondoltam. Nem akartalak zavarni kérdezősködéssel, bocs'.

elbaszottangyal 2016.09.03. 00:27:31

@radairosseb: Jajjmán.. Pedig pont fordítva történik.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.03. 01:11:06

@elbaszottangyal: Fordítva is leszophatnál, csak nem szeretem, ha valaki ennyire direktbe kínálkozik. Valami furfangosabb trükköt vessél be, ötvennégy év után éngem már nem lehet bármivel szopatásra bírni!

havaz.petty.rianás 2016.09.03. 01:12:56

@elbaszottangyal: szerintem nem tudod, mi a szolmizáció.

elbaszottangyal 2016.09.03. 01:21:28

@radairosseb: aszittem a fiúkákat szereted...egyébként meg szopjon téged a harapós ló.Valami baj van a szenzoraiddal, egy ideje te próbálod a szottyadt farkadat a szottyad gondolataiddal álcázva a testnyilásaimra oktrojálni. Kösz, de nincs rá igényem, akárhogy is kelleted magad.
Tán ez a szereptévesztés összefügg azzal, hogy a rosseb befészkelte már magát az idegrendszeredbe. Szar dolog lehet a penicillin korában a kakaslépés.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.03. 01:27:45

@elbaszottangyal: Nem szeretem a fiúkákat, de ha nincs más, persze őket is készséggel szájbarendezem! Asztat viszont nem fejtetted ki, milyen összefüggést akarsz te itt láttatni az én szeszkuláris prefenenciáim és a szájbabaszásod között. Ilyen összefüggés ugyanis nincsen, ezt most elmondom neked. Attól még, hogy megengedem, hogy leszopj, nem vagyol szeszkulárisan prefenencia. Mit nem lehet érteni ezen!

elbaszottangyal 2016.09.03. 01:37:33

Ha nem vagyok, akkor mi a lankadt, tábeszes faszodért erőlteted a témát? Te kezdted ezt a gyenge , orális vonulatot érvelés híján.Gondolom, azt feltételezted, hogy majd, ha a szimpla aéázásra szorítkozol a mertcsak vezéreszme mentén, akkor az már milyen izé lesz és majd kussolok.Mulattat, ahogy önmagadnak mondasz ellent.Csakaszondom viszont, hogy feltéve, de nem megengedve.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.03. 10:45:27

@elbaszottangyal: Nojó, most az egycer a kedvedért lemegyek tudamányos ismeret erjesztőbe. Már az ókori görögök is tudták, hogy a férfi magva a gerincvelőn át összeköttetésben van az aggyal. Ezért is volt az, hogy az okosodni vágyó ifjak a vén, de okosnak gondolt faszokat szopkodták, hátha attól gyarapodik az agyi kapaticásuk.

Namost mivel mint itten is írod, te nem vagyol képes felfogni az érvelésemet, gondoltam, rád fér egy kis kapaticásnövelés, és mivel hajfestést nem válalok, marad a gecinyeletés.

Ha nem kérel belőle, a te dolgod, ahhoz is kell egy bizonyos értelmi szint, hogy valaki belássa, hogy nem elég okos még a föladathoz.

elbaszottangyal 2016.09.10. 01:03:03

@radairosseb: Nojó, ha az ókori görögök tudományos szintjén rekedtél-orvostudományilag-, akkor tényleg nincs abban semmi, hogy ti itt egymásét szopkodjátok.
Fasza!
Egy kísérletet még tán meg is érne a dolog, és esetleg meg is bírnátok magyarázni, hogy egy kísérlet miatt áldoztok a tudomány(....) oltárán,ugye.
De csak egyet..
No, de évek óta, és tömegesen, vice, meg a versa?
(kvázi rákaptatok az ízére)
És közben nincs tudomány, csak önmutogatás.
Szopkodás van és még büszkén ki is van nyilvánítva! :) Nem baj ez, kérem, csak ennek fényében módfelett nevetségessé válik az összes nőgyalázó megnyilvánulás.
Kimondottan belterjes a blog, ezt a vak is letapogatta a retinájával- vagy a makkjával, vagy mi, mert nem bírom átérezni én ezt a hímgerjedéses buzifílinget .
h Bizonnyal ezért is köpködtök ezerrel mindenkire, aki nem buzul itt saccperkábé öt éve, vagy szarom is le mióta. Felfognám én az érvelésed, b. kolléga, ha lenne neked olyanod.
És tényleg marad a gecinyeletés.
Neked,rada, neked.
Mert én elunom ezt a buzulásos szart és nézek más időtöltést, te meg maradsz itt és nyeled a kollégáid expertumát- bár ez az eufemizmusnak is csak kihipózott változata.
De ha nektek ez ízlik, nyeljétek egymásét.
Hali.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.10. 16:50:00

@elbaszottangyal: Én aztán nem szopkodok senkit, nekem elég a kapaticásom anélkül is! Látom amúgy élénken foglalkoztat a téma, szóval még nem vagy teljessen reménytelen!

elbaszottangyal 2016.09.11. 22:35:55

@radairosseb: csak szemlélődöm és provokálok.Ha válaszolsz, kész is bizonyíték.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.11. 22:51:18

@elbaszottangyal: Úgy magyarázod be magadnak, hogy körülötted forog a világ, ahogy akarod. Nem azért válaszolok, mert provokálol, hanem azért, mert sikertelenül próbálkozol vele.

elbaszottangyal 2016.09.11. 23:11:04

@radairosseb: Jamerigen, én magyarázom.És sikertelenül. Majd akkor szólj, ha a pöcsödet már nem csak a tükörben látod. Nem kell az ócska riposzt, hogy majd az én számban, mert hiába tukmálod hetek óta. Sajnálom, nem köllesz.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.11. 23:35:42

@elbaszottangyal: Majd a te szádban! És nem kérdeztem, hogy kell e, asztat majd én megmondom, hogy mi kell neked!

elbaszottangyal 2016.09.12. 00:17:54

@radairosseb: Nyehe.Tényleg esel széjjel.De majd tényleg örökítsd meg egy posztban, ha meglátod a kis csököttet.
Sajnálatos, hogy irkálsz marhaságokat össze-vissza és nem is emlékszel. Nem baj, Úgy magyarázod be magadnak, hogy körülötted forog a világ, ahogy akarod.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.12. 00:55:38

@elbaszottangyal: Ez árgumentum ád hóminem volt! Node sebaj, te tapló, viszonozni nem tudom, hiszen nem vagy hóminusch, viszont ennyi előnyt kapsz még simán!

elbaszottangyal 2016.09.12. 01:19:04

Még, vagy már? Szerencse, hogy tökre érdektelen.
Na, rada, picinke bogaram, akkor csevegjél te a mariskával, úgyis nagyon szerényen, ámbár ex cathedra kijelentette, hogy ő a szabadidejét, illetve a teljes lelkivilágát a ti balfaszkodásaitoknak szenteli.

elbaszottangyal 2016.09.29. 01:48:22

Az indikációt pont leszarom. Ellenberger látom, pörög itt az élet, mint majom faszán a stanicli! Nyííííhááá...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.29. 11:48:58

@elbaszottangyal: Metrószeszkulárisokat nem kérdeztünk a szarukról.
süti beállítások módosítása