Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A balatoni bicigliút

2015.09.04. 23:37 Kadarka Jánoska

Annyi, de annyi fontos dolog történt az elmúlt időben, amiről írnom kéne ide, hogy a széles nagyközönség megértse, miről is van szó lényegében. A menekültek, a Cink megszűnése, a vietnámi belpolitikai válság, a FED emel vagy nem emel satöbbi. De nem jutok időhöz, Orbán óránként hívogat, hogy mit mondjon a tárgyalásain, szóval gyorsan elmondom, ami a legfontosabb, hogy szar a balatoni bicikliút.

Én egy kimondott sportember vagyok, atletikus alkat, széles a vállam, izmos a combom, és most, hogy végigvettem a sportokat így magamban – nemcsak az olimpián szereplőket –, azt mondhatom, hogy mindegyikben benne lehetnék az első ötben. Világviszonylatban, nem helyiben.

A kerékpár – a bicigli – régi szerelmem. Sokat tekerek, és most mentem egy Balaton kört, néhány év kihagyás után újra. Hát elkeseredtem.

143_a_balatoni_bicigliut_1.jpg

Volt fejlődés néhány helyen, ahol az önkormányzat elhitte, hogy a buckás, szűk bicikliút nem fog több turistát a településre vonzani. Szélesítettek, újraaszfaltoztak, és remélhetőleg profitáltak belőle. Én minden olyan helyen ittam egy fröccsöt, ahol elégedett voltam az úttal. A Balaton-kör végére nem rúgtam be, ezért kénytelen voltam kitekerni a sztrádára, az tényleg sima, utána már volt okom leküldeni pár üveg bort.

Mivel olyan ember vagyok, aki nem károg, hanem megoldja a problémákat, itt a megoldás:

- Egy mobil GPS zavarót kell minden menekült-konvoj mellé telepíteni.

- Hamis jeleket is kell sugározni a menekülteknek, hogy miközben Bécs felé menetelnek, valójában a Balatont kerüljék meg.

- A média online közvetíti a konvojt. A balatoni polgármesterek rögtön elszégyellik magukat, amint meglátják, hogy a romos bicikliútra hackelt konvojt a CNN mutatja. Lesz fejlesztés, az biztos.

Ennyi*.

 

* ”Annyi”-val kezdtem, „Ennyi”-vel fejeztem be, ez gyönyörű.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr177761664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

havaz.petty.rianás 2015.09.05. 20:44:13

Hihetetlen szinergiák! Ismét egy zseniális poszt kerékpárostól!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.09.05. 21:05:02

@havaz.petty.rianás:

Hát még, ha elárultam volna a titkot, hogy postáskerékpárral mentem, a vállamon meg egy leveles-postástáska volt.

Páska Süme 2015.09.06. 15:49:31

Vettem egy csomó pénzért biciklilláncot, és a lakatja 2 hét után elromlott!! Számzárasat fogok venni basszameg,

annamari4063 2015.09.06. 15:56:56

@Kadarka Jánoska: Ha már olyan hatalmas befolyással bírsz Orbán úr felett, egyszerűbb lenne őt arra sarkallni, hogy hozassa rendbe a bicikliutakat. Esetleg valamelyik migráns nem a modern technika szerint migrál, és Jóska bácsit kérdezi meg a benzinkút mellett, merre van Bécs. Az meg, ugye, megmondja. Sőt, az egész istenverte világsajtó azt lesi, hogy dobálják el szegény menekültek az ásványvizet, s lehet, ők is sunyi módon elmondják a népvándorlóknak, hol kell balra fordulni. Könnyen dugába dőlhet a terved.
(Bátor ember vagy, hogy azzal dicsekszel, te vagy a nagyvezír tanácsadója!)

annamari4063 2015.09.06. 19:19:12

Na jó, a terv újszerű és majdnem zseniális.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.09.07. 07:46:12

"Orbán óránként hívogat, hogy mit mondjon a tárgyalásain"

Végre lelebbent a fátyol arról, miért beszél annyi hülyeséget!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2015.09.07. 09:06:57

legalább elmondhatja a t szerző hogy neki volt eleje mint annyi és volt vége mint ennyi bárcsak a világ mindentáján elmondhatnák ezeket a hármónikus életelméleteket bár speciel a balaton körök örök dolgok és hogy kerékpár vagy tricikli vagy moped vagy illegális migránsok tekerednek körbe és körbe annyira lényegtelen és most pipiskedem egyet mert elnyújtoztam ahogyan ejtőztem

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.09.07. 13:06:50

@annamari4063:

Viktorral a focira mentünk rá, PR szempontból még egy sport nem fér bele a felépített karakterébe.

Nem vagyok én bátor, csak szimplán nagyon okos.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.09.08. 06:31:13

A szerző nyíltan bujtogat és a törvényes rend ellen lázít, amikor a cangaúton történő gyalogos közlekedés mellett agitál. Egyszer és mindenkorra tudomásul kéne vennie, hogy civilizációnk, az európai, keresztyén társadalom fundamentumából rugdalja a lazábbnak tűnő építőköveket, amikor szamizdat-jellegű fércművével de facto szembehelyezkedik azzal. Abcúg!

annamari4063 2015.09.08. 20:07:54

@ripők: Ma már az arab, az iszlám a divat, haladni kell a korral. Az egész ország egy bazinagy sétatér. Ha az M1-esen törvényesen lehet ténferegni rendőri asszisztenciával, majd pont a bicikliúton való sétafika kelt közfelháborodást. Alkalmazkodni kell az új kihívásokhoz! Legyünk toleránsak, vetkőzzük le a korábbi RENDbe (legalábbis annak illúziójába) vetett hitünk elavult, szakadozott ködfátyolát!

Páska Süme 2015.09.08. 21:29:34

Mivel a bevándorlók többsége rosszarcú 20-as 30-as férfi, ezért a szép nőket bizonyára otthagyták még Törökországban. A nők érdekesebbek, mint a bicikli. És ők is éppolyan meenkültek! Tehát jogtalanság történt, mert otthagyták őket!!
Ezért a fele férfit vissza kell vinni, és a nőket idehozni.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.09.09. 05:40:35

@annamari4063: Nézd, nem roppanhatunk össze az anarchia első, pisla jeleire. Néhány renitens kecskepásztor törvényszegése még nem ok arra, hogy sutba dobjuk egy évezred eredményeit, mert beláthatatlan következményekkel szembesülhetünk. Ma még csak a kerékpárút, de maholnap már mosogatás nélkül dobjuk a Nutellás üveget a szelektívbe vagy műanyagkosár nélkül bóklászunk a közértben. Hát hova vezetne ez, kérdem én!

annamari4063 2015.09.09. 16:34:41

@ripők: Hol van már az első jel! A 17 ezrediknél tartunk! De a Nutellás üveggel kapcsolatos megjegyzésed szíven ütött! Hogy európai embernek egy ilyen skandalum egyáltalán megfordul a fejében, az mindenképpen kultúránk közelgő hanyatlásának végzetes képét vetíti elénk. Így kúszik be alig észrevehetően, de biztosan az idegen befolyás gondolkodásunk, életszemléletünk, a világegyetem működésével kapcsolatos elképzeléseink rendszerébe.

Páska Süme 2015.09.16. 23:50:53

Ami térhatású, az billeghet.
nem billeg az alkonyat,
Ide a vándorbotot,
hűs asztal mellől.
süti beállítások módosítása