Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Melegfelvonulás

2013.07.06. 11:23 **büdösmackó**

melegfelv2.jpgA melegek egyre bonyolultabb néven kódolják ocsmány hajlamaikat. Mostanra már annyira égő buzinak lenni, hogy LMBTQ-nak kell őket hívni.

A mai napon Budapest megint tökéletesen bedugul, és a hétköznapi, atlétatrikós-klottgatyás családapáknak, -akiknek nem elég, hogy drága a sör, és hétköznap esténként komoly harcot vívnak a távirányítóért- egész napos, autómentes külön programot kell találniuk valahol a városon kívül, ha nem akarják, hogy a gyerekeik vonagló buzeránsokat lássanak adóforintjainkon rendberakott városunk legszebb útjain.

Én nem értem, miért fontos, hogy az LMBTQ-k vagy ki a fenék milliárdos költségeken védve apácajelmezben vonulgassanak!

Világosan megmondtuk, hogy a buzik (LMBTQ-k) a hortobágyra valóak a mellrákért sétálgatósokkal ( http://kigondoltam.blog.hu/2010/12/27/varosi_futoverseny ), legalább ott meleg van.

Most, hogy a Nemeti Színház végre felszabadult, és végre nem HIV fertőzött, fel-alá rohangáló, egzaltált buzikat -a transzvesztita és homoszeksuális igazgatóval az élen- kell nézegetni a nemzet színpadán, a polgároknak toleránsan el kell viselni, hogy a buzik ellepik a várost és színpadnak tekintik azt!

E sorok írója ellentolerancia-tesztnek vetette alá az LMBTQ-kat tegnap este a new orleans klubban, ahol is kulturáltan, hétköznapi férfi ruhában (nyakkendőben és nyári öltönyben) szeretett volna egy színelőadást megnézni, majd részt venni az azt követő zenés mulatságon. Döbbenettel tapasztaltam az LMBTQ-k intoleráns viselkedését: jegyvételnél a toleranciát elvárók lenézték a büszke átlagembert, és a biztonságiak be sem engedtek az est programjaira, semmibe véve az akkor igecsak kisebbséget képviselő átlagpolgár jogait!

24 komment

Címkék: hortobágy hülye buzik az intoleráns kurva anyátok

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr885393349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.07.06. 15:00:13

Ki ez a félresikerült kardinálispinty a fotón, és miért van bepelenkázva?!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.06. 15:25:13

Az ide pride sokkal jobb lesz, mint az eddigiek, mert ezt már - legalább három cikkben olvastam - a Prezi is támogatja! Csak tudnám, mi a rücskös fasz az a Prezi, és miért legitimálna ez bármit is...

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2013.07.06. 23:36:44

Leszbi, Meleg, Biszex, Transznemű

De mi a qu az a Q?

szanalmas 2013.07.07. 15:37:59

Én ugyan még melegfelvonulást se, de még nemzetis HIV előadást sem láttam, de erősen elgondolkodtatott, hogy a büszke szerző mi a lófaszér' akart páváskodni épp egy buzibárban, nyilván valami homoerotikus musical megtekintését követően! No persze ezt a tesztelős dumát nem vesszük be, és remélem, hogy jól megkapta azt amiért ment, hihi!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.07. 19:43:31

Nem vagyok száz százalékig biztos abban, hogy a hülye homoszexuálisok miatt veszítettem ma a lovin, de nem lennék meglepve, ha pár ördögi perverz a pridera szervezve az éj leple alatt abuzálta volna a favoritjaimat... Biztos, ami biztos, a kurva anyjukat!

aktatáskarádió 2013.07.09. 03:38:14

melegfelvonulásos (vagy tolulásos) önökkérték mé nincs?
a poszthoz tartozó kép értelmezhetetlen. talán a szelektív hulladékgyűjtésre sarkall a fiatalember, de nem biztos.
melegem van. vagyis nincs.
ez meleg helyzet.

2013.07.09. 18:26:17

@aktatáskarádió: Szelektív hulladékgyűjtésre? Azt hittem, úszni készül.

@**büdösmacZkó**: a Google nem ismeri fel a fotód. Te vagy rajta?!

fat.acceptance 2013.07.20. 17:49:44

a q queert jelent :)
egyébként kár, hogy ilyen ocsmány fröcsögéssel töltitek időtöket, a felvonulás isteni volt! buliztunk egyet a barátainkkal, minden szép színes, a hangulat remek... nem ér el oda az ilyen gyűlölethullám, ami kívül látszik. :) egy délutánra végre jó volt budapestinek lenni!

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2013.07.20. 22:09:05

@fat.acceptance:

Önnek teljesen igaza van! Szörnyű ami itt folyik! Jelen poszt szerzőjét is feszt cikizik csak azért, mert olyan egyszálbél, hogy még a szarszag is átérzik rajta. Nemhiába a találó nickneve.

Mondjuk egyszer én is mondtam már neki, hogy figyelj ide egykomám! Ha így folytatod, zuhanyozás közben szét kell tárnod a karod, nehogy lefojjál a lefolyón. Máskor meg azt kérdeztem tőle: Tudod ki az abszolút sovány? Akinek még a gondolata is látszik.

Legközelebb meg majd azt fogom neki mondani, hogy olyan sovány vagy, hogy beférsz a plakát és a fal közé.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 22:16:51

@ccactus:

Ne is mondd, rakatott be magának valami gyomorgyűrűt, szóval már egy grammal se több 115 kilónál! Szinte rá sem ismer az ember, úgy elfogyott...

fat.acceptance 2013.07.20. 22:19:50

@ccactus: Nem vagyok a cikizés pártolója. Tőlem lehet bárki bármilyen sovány, nekem is van barátnőm, aki 5x annyit eszik mint én és jó ha eléri az 50 kilót. Szerintem senkit nem szabad cikizni azért, ahogy kinéz. Atért, mert hülye, unintelligens, szarfröcsögő majom, azért kapja meg, ami jár neki, mert ha másoknak is ezt adja, ne csodálkozzon, ha ezt kapja... De ne a külseje miatt cikizzék, hanem mert egy seggfej.

Archenemy 2013.07.29. 03:29:51

@ccactus: "De mi a qu az a Q? "

szerintem a kurvák angolul.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.05. 22:28:02

@fat.acceptance: Nézd, Faci, valakit a testesség zavar, valakit az unintenigencia. Valakit meg az önjelölt próféták.

Mink itt toneráljuk a butaságot, mert arról senki nem tehet, ha a Jóisten nem adott elég észt neki. Ha meg ettől aggresszív, az nem azért van, mert rossz ember, hanem mert küzd a saját démonaival, és ez bizony fájdalommal, idegeskedéssel, feszültséggel jár. Attól még, hogy hülyeséget beszél, vagy támadólag lép fel, mink meghallgatjuk, legfeljebb ha mi is idegesek leszünk tőle, elküldjük a halál rektes kurva faszára. Ahova aztán vagy elmegy, vagy nem!

Viszont azt azért tudjuk, hogy a kövérség sok esetben együtt jár az egészségtelen táplálkozással, a testmozgás hiányával. Persze nem minden esetben, valakinél betegség az oka. De amíg arról, ha valaki hülyének születik, senki sem tehet, arról nagyon sokan tehetnek, hogy elhíznak!

Azt is tudjuk, hogy akik a kövérséget reklámozzák, a gyermekeink egészségét veszélyeztetik. Szerintem az, ha pár elmebeteg, mint amilyen ez a Dragony meg Arcenemy itt, fröcsög egy sort az interneten, amiből minden értelmes ember leszűri, hogy kötözni való bolondok, nem olyan veszélyes, mint amikor te arra akarod rávenni az ártatlan gyerekeinket, hogy nézzenek ki úgy, mint egy bálna, és ha netán kiverem a kezéből a nutellás csülkös babot, hogy ne zabáljon folyton, mert elhízik, akkor azzal jön a kis rohadék, hogy olvasta az interneten is, hogy a testalkata miatt nem szabad kiközösíteni másokat!

Remélem, ha majd szívkoszorúelégtelenségben meghal negyvenkét évesen, vállalod a tetteidért a felelősséget!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 06:47:22

@radairosseb: A tudomány itt is segít:

biology.about.com/od/cellbiology/ss/fat-cells-to-nerve-cells.htm

Hát csak így csintalankodj a jövő e szépreményű ígéretével, te kákabélű!

fat.acceptance 2013.08.07. 22:24:39

@Archenemy: mondom, hulye vagy. magyarul.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.08.07. 23:00:28

@fat.acceptance:

Még van pofád ide szemetelni, azok után, hogy moderáltál a zsírtanya blogodon?! Pedig olyan mókás kommentben boncolgattam volna öreganyád állítólag vegyészi karrierjét, hogy csak na...

**büdösmackó** 2013.08.07. 23:11:07

@fat.acceptance: a kurva anyádba járj, oda de ne ide te szarzsák! Hogy vesznél el a hájredôidben, te szarzacskós zsírpajor, te!
süti beállítások módosítása