Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Vicces

2013.05.17. 04:04 Kadarka Jánoska

Sokszor próbáltam meg előlépni a szürkeségből, saját műsort csinálni egy kisebb tévében, vagy haknizni vidéki nagyvárosokban, ahol azért még értik az entellektüel humort is, de mindig megbuktam. Talán a hangomban lehet valami, hogy a hangszínem olyan ellenszenves féle, mert hiányoznak a meleg regiszterek, esetleg a kinézetem miatt, fogalmam sincs. Csak az a biztos, hogy amikor én mondom a szövegeimet, akkor sosincs nevetés. De ha egy befutott humorista, legyen az fiatal sztár, vagy évtized óta a pályán lévő nagy öreg, akkor mindig dől a közönség. Pedig ugyanaz a duma, az enyém. Csak egyszer én mondom, máskor meg az, akinek eladtam. Egyszer bukás, máskor siker.

A szórakoztatóiparban vagyok elég régóta. Szöveget írok humoristáknak, ötleteket adok karikaturistáknak, gegekkel dobom fel a humorosnak szánt filmeket, vagy éppen reggeli rádióműsorokba szállítom a jópofa témákat, poénostul. Elég jól megélek belőle, mert a humorra igen nagy szükség van mindenhol.

Sok a kiégett sztár, akik még hozzák a pénzt, csak tölteni kell beléjük a tartalmat. Hát én töltöm. Mindig a háttérből, mindig névtelenül. Mert az emberek nem azt akarják hallani, hogy itt a híres művész, a humoripar nagyágyúja, és most elmondja az Ismeretlen Szerző szövegeit. Nem, az emberek makacsul hinni akarják, hogy viccesnek lehet maradni tíz éven keresztül, heti sok órában. Megkapják.

Az idők során specializálódtam, mert nincs az az ember, aki mindenféle humort tud mindig magas minőségben szállítani. Én a középszerű viccek professzionális megalkotója vagyok.

124 Vicces_1.jpg

Tudnivaló, hogy egy showműsor nagyon szigorú poénstruktúrával épül fel. Amerikában csiszolták tökélyre a formátumot, ezt használja az egész világ kisebb nagyobb változtatásokkal, mi is itt Magyarországon. Nem lehet ugyanis egy 42, vagy 65 perces műsort állandó humorszinttel végigvinni (ezek a legelterjedtebb formátumok, a reklámokkal kitöltve így lesznek egy, vagy másfél órás műsorok a tévében). Kellenek csúcsok és pihenők, néha egy-egy rossz poén is, hogy annál nagyobbat üssön majd a fontos rész. Bemelegítés lagymatag viccekkel, egy közepes felütés az első negyed kétharmadánál. Utána még két-három erős poén, hogy a reklám után visszajöjjenek a nézők. És minden reklám utáni rész kicsit gyengén, már-már unalmasan kezdődik. Mert kell időt hagyni a visszakapcsolásra, meg az újbóli műsorra hangolódásra. Na ez az én igazi terepem, ez a reklám utáni lagymatag rész.

Nem szar poénokat kell itt elképzelni, de nem ám! Csak nem olyan ütőseket, amiket utána napokig idéz az egész ország. Olyanok inkább, mint egy kellemes hétvégi délutáni ejtőzés. Senki nem tudja pontosan, mivel is ment el az idő, de ez nem baj, mert a közérzetünk jó lett tőle.

Tudok persze jó poénokat is kitalálni, akár egészen komolyakat. Már úgy értem, humorosakat. Van olyanom, amiből konkrétan vicc lett, még ma is visszahallom néhanapján. Csak az ilyen jókból kevesebb jön, valahogy nem ezekben vagyok a legjobb. Hanem a középszerben. Ami persze nem az a középszer, ami az átlagembert jellemzi, hanem a szórakoztatóipar leghumorosabb pillanataihoz képest közepes csupán.

Most be kell fejeznem, mert eszembe jutott egy poén. Nem írom ide, inkább figyeljétek a tévét. Ahol nem nevettek, na az lesz az.

51 komment

Címkék: traktor szentírás rpg zacskósleves

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr605303811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.17. 05:33:48

Épp ideje volt, hogy valaki felhívja a figyelmet a mennyiségi humor létjogosultságára! Én pont a másik véglet vagyok, nekem 2012-ben jutott eszembe egyetlen zseniális poen, addig és azóta semmi.
Akár így, akár úgy, a honi humoripar tisztes kenyérkeresetet biztosít, tennünk kell a nyugati agyelszívás ellen. Nem engedhetjük meg mégegy Eddie Murphy elveszítését.

szanalmas 2013.05.17. 09:54:50

Hát, ez nem volt vicces. De kell a középszer a blogba is!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.17. 09:59:14

@ripők:

Te tényleg véglet vagy, de alulról. Sajnos most kell, hogy szembesítselek a valósággal, remélem, túléled önnön zsenialitásod szétfoszlását.

@szanalmas:

Így van! Honnan lehetne kitűnni, ha nem a középszerből? Ha minden mindig zseniális lenne, akkor az lenne a középszer. Remélem, bevállalod a kitűnést egy zseniális poszttal, jól megágyaztam neked ezzel a közepessel. Ripők meg ír majd utána egy szart, és akkor teljes lesz a paletta.

szanalmas 2013.05.17. 10:02:27

@Kadarka Jánoska:

Te összekeversz engem ripőkkel! Nyehehe.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.17. 10:09:42

@Kadarka Jánoska: Én túlélem, csak a világ lesz szegényebb ezáltal! De ez már legyen az ő baja!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.17. 10:47:00

Korábban voltak áverzióim és béverzióim is még, mikor blogkommunikánk feminin tagjai (s különösen Frici, Nyunyó, na és persze Kerékpáros) énbloggozás felé vették az irányt, de ezt a poschtot kivételesen jó alkotásnak tartom! Remek életrajzi regény alapját képezhetné, tökéletes fejlődési ívet ír le, hogyan jut el hősünk Á-ból Bé-be, szem előtt tartva a szabályt, hogy akire Á-t mondanak, arra mondjanak Bé-t is, és már meg se kell mozduljon, hogy Á-ból Bé-be jusson!

szanalmas 2013.05.17. 12:05:36

@radairosseb:

És akkor a diverziódról még nem is beszéltél!

spájdernecc 2013.05.17. 15:18:11

korrekt
másrészt a szerzőt inkább afféle karinthyánus intellektüelnek véltem, mint fábry-féle gagmannek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.17. 15:46:52

@spájdernecc: Művelt fickó, sok helyről lopkodja össze magát!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.17. 19:14:38

@spájdernecc:

Entellektüel vagyok, te gyökér, olyan, hogy intellektüel, csak a te fejedben van!

@radairosseb:

Bárcsak lenne erre egy jó válaszom, de nem jut eszembe, honnan tudnám hirtelen ellopni.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.17. 19:37:40

@radairosseb:

Homoszekszuális rasszista retorikából inkább nem merítek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.17. 19:40:26

@Kadarka Jánoska: Libenális LMP-s kerékpáros vagy, azért! Fogadjunk, hogy homoszeszkuláris toneráns retonikát te is muzsikolnál!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.18. 09:17:17

@radairosseb:

Ha az liberalizmus, hogy nem tiltalak ki innen, akkor vállalom. Még öt percig.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2013.05.18. 09:37:48

Van egy középszerű francia vígjáték, a főszereplő egy ilyen kreatív sorozatgyártó gyerek, neki mondja a csaja, hogy ez a dolog harminc éves korig még elmegy, de azután... de aztán a gyerek megharagszik a csajra, mert karrierista, és lesz egy másik csaja, aki művész.

**büdösmackó** 2013.05.18. 09:39:41

Nagyon jó írás, fantasztikus poszt!
Jókat nevettem a finoman felépített, nagy csattanókon!

drága jó Izraelita nénikéd jutott eszembe, aki mindig azt mondta nekem a poénjaidra:
'secciv tlov men nálatlágye'

és mennyire igaza volt!

**büdösmackó** 2013.05.18. 09:40:19

@Dinamuki: hihehtetlenül izgalmas filmnek tűnik.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.18. 10:03:30

@Dinamuki:

Eléggé középszerűen mesélted el, de még így is százszor izgalmasabb lehet, mint az életed.

@**büdösmackó**:

Ha nem vetted volna észre, ez volt benne a duplacsavar! Többiek benyelték, hogy vicces, de a te éles eszedet nem tudom átvágni.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.18. 11:21:09

@Kadarka Jánoska: Nem! Az a libenalizmus, hogy utálod a rászistákat!

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2013.05.19. 22:23:00

egyébként történnek az emberrel jó dolgok, dehát nem lehet mindent leírni az internetre, főleg nem erre a tudósblogra, ahol pl. a dicső szerelemről a többségének testnyílások jutnak eszébe!

Néger Ignácz nyug. m. kir. sóhivatali tárnok 2013.05.19. 23:16:35

Együtt érzek a szerzővel; nem lehet könnyű avval szembesülni, hogy már nem vezet út fölfelé, és élete hátralévő részét flitteres ruhában flangáló, szuicid hajlamú transzvesztitaként kénytelen leélni, miközben középszerű humoripari segédmunkásként keresi meg a kenyérre valót. Hiába, no, nem becsüljük meg eléggé a nagy tálentommal megáldott felebarátainkat; és merjük kimondani végre: ezért tart itt ez az ország! (A régi szép időkben pedig minden sokkal jobb volt!)

Néger Ignácz nyug. m. kir. sóhivatali tárnok 2013.05.19. 23:21:05

@Kekszemu: Az igazat megvallva, föl nem foghatom, miért tulajdonítanak egyesek ekkora (sőt, egyáltalán bármekkora) jelentőséget ennek az Eurovíziós giccsparádénak, melynek színvonala alulról karistolja a "Zenés ajándékkosár az NDK-ból" című műsorét.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.19. 23:31:49

@Dinamuki:

Ezt nem tudom, miért írtad, mintha negatívan értékelnéd, hogy benne vagyok minden showban és a tenyeremből esznek a humor nagyágyúi.

Velem csakis jó dolgok történnek. Amik meg mégis rosszak, még azok is valahogyan jók. Hiába, ilyen pozitív az életszemléletem.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.19. 23:34:22

@Néger Ignácz nyug. m. kir. sóhivatali tárnok:

Nemcsak, hogy együtt érzel velem, de még inkább magaddal, hiszen a képet a te számítógépedről csentem, a c:\titkos\perverziók\minden_ami_nem_büntetendő\ mappából. Összehasonlítva a büntetendő mappás képeiddel, kijelenthetem, hogy te vagy ezen IS.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2013.05.20. 08:54:34

@Kadarka Jánoska: Nekem is eszembe jutott egy rossz vicc, hogy pl. mikor átszerveznek valamit, azt reorganizációnak hívjuk, amikor pedig Ferencet visszahívják a színpadra, hogy mondjon valamit, azt referenciának.

Néger Ignácz nyug. m. kir. sóhivatali tárnok 2013.05.20. 21:28:17

@Kadarka Jánoska: Elszomorít, hogy buzis nyavalygásodra írott együtt érző, empatikus kommentáromra minden alapot nélkülöző, személyeskedő vagdalkozás a válaszod, de hát ezt sanyarú gyermekkorod számlájára írom. Megértem, hogy neheztelsz édesanyádra amiatt, hogy suttyó legényke korodban kisleánynak öltöztetve gyermekszépségversenyeken kellet produkálnod magad, de azt azért túlzásnak tartom, hogy ezért láncra verve tartod a pincében szegényt! (Tudod, a negyedik parancsolat, te kis Honey Boo Boo epigon...)

aktatáskarádió 2013.05.21. 17:36:58

Hogy Ti mennyire csípitek ezt az aranyszerkót?!?! Csak az nem derült ki, hogy ez most a legolcsóbb, vagy a legdrágább szériából van. De azt hiszem tudom. Középszerkó.

aktatáskarádió 2013.05.21. 18:03:28

forrázás:

gazdagisztan.blog.hu/2013/01/08/aranying_gusztustalan_vagy_meno

Kedves Kadarka Jánoska!

Írhatnál egy posztot hogyan vált be az inged, tapadnak-e rád azóta a hölgyek/urak.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.21. 20:42:08

@aktatáskarádió:

Majd ha az ihlet úgy akarja, írok posztot az ingemről. Én nem iparos vagyok, aki megrendelésre dolgozik, hanem érzékeny művész, aki a világ történéseire lelkének rezdülésével reagál.

Egyébként még nem láttam olyan nőt, akit egy aranyinggel ne lehetne meghódítani. Az olyanok, akiknek esélyük sincs egy aranyinges férfira, persze azt mondják, hogy ők aztán nem buknak az aranyra, de hát nekik savanyú a szőlő.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.21. 20:54:41

@Kadarka Jánoska: Azért ha már unblockisch leugattad a nőket (amiben persze teljes mértékeben egyetértek veled), a jómodor legalább annyit megkövetelt volna, hogy hozzátedd, hogy akinek nem inge, ne vegye magára!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.21. 20:56:16

@Kadarka Jánoska: Bár azt hozzáteszem, hogy ismerek pár tesót, akit nem zavar, hogy a más aranyingében nőzik be, de hát én is voltam kiskamasz, amikor még nem tudtam leteríteni egy kifejlett kandisznót, úgyhogy jobb híján nőkkel próbálkoztam!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.21. 22:19:03

@radairosseb:

Na végre kibújt a szög a zsákból. Próbálkoztál te a nőknél, de nem kellettél nekik. Szép kitárulkozás, megírhatnád egyszer a Sikertelen csajozási sztorijaidat. De zanzásítva, hogy legyen türelmem elolvasni.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.21. 22:30:04

@Kadarka Jánoska: Zanzásítva ennyi:

Próbálkoztam nőknél, de nem szőrös a seggük! Így aztán máshol próbálkozom.

Remélem, nem volt megterhelő dekódizálni a betűket!

aktatáskarádió 2013.05.21. 22:41:32

@Kadarka Jánoska:

Ez nem megrendelés, hanem pusztán egy könnyed rávezetés jó poszttémára. De ha már nem rezdül a lélek, mert nem fújja a paraszt, akkor mindegy, vissza is szívtam iziben az előző hozzászólásom.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.25. 00:45:30

@aktatáskarádió:

Nem bírom az ilyen semmiszellő megjegyzéseket. Volt egy ötleted, az első negatív kritikára visszaszívtad. Most akkor egy ennyire konfliktuskerülő ember vagy, akivel még egy komoly csörtéje se lehet senkinek? Vagy ennyire szar alak vagy, hogy csakis lúzer ötletekkel szállsz be a versenybe? Akárhogy is, ezen változtatnod kell, minálunk nincs helye a nádszálaknak. Lengeni majd otthon, itten acélnak kell lenni.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.25. 00:53:00

Egyébként most, hogy újra elolvastam ezt a zseniális írást, még jobban tetszik, mint amikor írtam.

2013.05.25. 22:21:32

@Kadarka Jánoska: Jól van na, te vagy a hungarian jay leno, csak én meg nem tudom figyelni "A" tévét, mert nekem olyanom nincs.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.05.25. 23:26:30

@little troll:

Hát pont ezt nem értetted meg, zsenikém, hogy én csak a magyar hangja vagyok, egy nímand, egy fogaskerék a sztár mögött. Nem véletlenül veled kommentelek itt, nem pedig egy igazi celebbel a kertévékből. Lúzerek vagyunk mink, láthatod.

aktatáskarádió 2013.05.28. 12:09:15

@Kadarka Jánoska:

Kedves Kadarka Jánoska!
Azt szívok vissza, amit akarok! A visszaszívás alapvető emberi jog!
Aztán persze a part nélküli, meddőséghez vezető, a pohár fenekéig sem látó vita meg egy másik műfaj, azt duhaj, öncéltalan, siheder korában műveli az ember fia, abból meg már kiöregedtem, ahogy nézem Te sem ifjonti éveidet taposómalmozod, bár lehet ezt a többedik gyermekkori problémád generálja, ld.: különböző kis csecsebecsékhez való vonzódásod, hol a legolcsóbb, hol a legdrágább kategóriából. Ezen apró kötekedéseid meg igazán nem tudják felzavarni senki álló vizét.

kiraaaaa 2013.05.31. 13:47:59

Szerintem az Index címlapja a vicces
süti beállítások módosítása