A 40 év fölötti magyar, személyi adatlapja szerint "férfi" szegmens a maimarketing szempontjai alapján még annyit se ér, mint a munkaerőpiacon. Tehát mint fogyasztó, abszolutte nullaértékű. Mégis a szolgáltatóágazat két szegmensében is szerezhet magának örömöt, persze, ha rendelkezik a szükséges zsozsóval. Még a politikai marketing számít ezekre a vén agyalágyulákra, mert a Magyar Televízió 20 évvel ezelőtti Walt Disney matinéin [Kacsamesék ; Chip and Dale] Felnőtt Mesék Sorozat [Bánó András: Esti egyenleg; Emanuelle], meg a kisújszállási Szalay Könyvkiadó Don Wismey sorozatán szocializálódott, tehát maimarketingszempontból még értékelhető férfi metroszexuális nemzedék számára már a Taxisblokád szó nagyjából olyan akusztikájú, mint a Tanácsköztársaság vagy A Nagy Amerikai Polgárháború.
Sajnos arra nem tudok példát mondani, hogyan lehet egy (1) egész szolgáltatáson belül teljesörömhöz jutnia egy 40 fölötti vén trottyos szarzsáknak, de a magyar statisztikai adatok alapján két fél összeadva majdnem 0,75%-ot tesz ki, illetve ugyanez a TÁRKI-nál 1,37 % is lehet, , ezért már érdemes egy leamortizált pöcsnek kétnapi jövedelmét beáldoznia.
Különösen a fiatal fodrászcsajszik
viselkednek hellókittyárnyalatú édybabbuságban a vén faszikkal, sokat csitcsattolnak az ollóikkal és keveset vágnak, csáábos vonaglások közepette nagyhangsúlyt fektetnek az ilyen marketingszempontból hullaértékű ügyfél fejbőre masszírozására és a könyökéhez nyomkodják a nadrágjuk középvarrását azzal a puha kettős párnácskás izével meg ilyesmi. Csúcsra pedig abban juttatja a korhadt geciládát, hogy végighallgatja az összes lét- futball- vagy pénzügytözsdefilozófiai fejtegetését: gyakorlatilag már az egyetlen nőnemű, aki legalább abban a negyedórában képes úgy csinálni, mintha érdekelné, mint bugyborékol a tetű rohadékja.
Ennek a kurvahosszú bejegyzésnek a tmbrloidan tömör lényege: Ha egy fogyasztóiszegmentációban nulla-nullum ember befizet egy magyar kurvánál, utána pedig gyorsan levágatja a haját is, akkor a két jellegzetesen magyar félszolgáltatásból összejön egy: A 10-es skálán lesz egy 3-as erejű orgazmusa. Itt jegyezném meg, hogy a 20-mínusz korosztályba tartozó fodrászcsajszikat szart se zavarja, ha a vén nyomingernek egyszál haja sincs, sőt!
(Marok Marcsa a legrosszabb periódusában 7-es erejű orgazmusra képes és jóformán ingyen) majd pedig magyargésajellegű álkedvességben, műempátiában és középárszínvonalú parfümgőzön átszivárgó fiatalnőtestillatban részesülhet meg tündérujjak matatásában a fején, Lyukmagyarországon, ahol 4000 Ft-ért 12 órát kell gályázni, a két félszolgáltatás szumma kb 7000 Ft-ba kerül, Budapestországban 10000. Kontrapunctus: Persze óbronzmetálszínű* volvós fiatal brókerpasik, akik egy másodperc törtrésze alatt összeforexelik maguknak egy diáklánykategóriás prosti gázsiját, elképzelni se tudják, hogy miről szerettem volna írni.
Ezúton tájékoztatom az index bloghú leányvállalatának portfólióblog güzülésben meg sültgalambkindzsázásban lenyüstölődött Bogi-jait, hogy az új marketingkoncepció jegyében havi tízezerért heti egy pornóblog bejegyzést írok Zuzy, a lakótelepi elhanyagolt kismamiként álcáskodó kurva élményei munkacím alatt -szakmai példaképem a Szvinger nőci vagyok írója lesz. Amennyiben promiszkuitív biszex tágításra tartana a Tisztelt Bloghú Adminság igényt, akkor beigérhetem Dragon von Büdösmackó barátom közreműködését is.
*Ez az új divatszín, a gyémánt-vagy gyöngyház- vagy kuwaitiemirfehér autószínt váltja. Előtte a fundarókaezüsmetál volt a divat, azelőtt meg a zöldmetál és a bordómetál (úgy 1998. mélységében).