Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A rövid hajú nők

2012.12.25. 18:18 szanalmas

halleb.jpg "Hosszú haj, rövid ész", vagy "az ész a fontos, nem a haj", jut eszünkbe a Bánfi hajszeszbe menekülők végső érve, arról nem is beszélve, hogy néhány impotens, pókhasú pasi megpróbálkozott a kopaszságát szexuális előnnyé kovácsolni (és itt most nyilván vadul röhög az ember, főleg ha a blogunk kopasz és ~odó tagjaira gondol!).

De van még szörnyűbb dolog is a földön a lúzer kopasz pasiktól, és az a rövid hajú nő! A természet nem véletlenül találta ki a hajat, és számtalan halhatatlan remekmű sem születhetett volna meg tar koponyák látványa alapján. Ugye köztudott, hogy az ősember a hajánál fogva kérte meg a szívszerelme kezét (Karinthy most irigykedik épp), arról nem is beszélve, hogy mennyi praktikuma van a hosszú női hajnak, melyek felsorolásától most eltekintek, nyilván mindenki álmából felébredve kántálja, mint papnövendék a pornószínésznők neveit, vagy dragon az egyetlen nővel történt szexuális élményének dátumát, bár az is a családban maradt nála. Mindezek ellenére a nők (miért is várnánk tőlük racionalitást!), megcsúfolva a hagyományokat levágatják a hajukat. 

A miértet az ember nem is próbálja kutatni, elég csak a indokokat hallani, hogy könnyebb kezelni, meg kiemeli a szép arcát, meg 40 fölött már... Hátbazmeg. Akinek véletlenül volt már rövid haja, az ugye tudja, hogy mekkora szívás elaludni és Pumukliként viszontlátnia magát a tükörben reggel, a szép arcra meg mindig a ronda nők hivatkoznak... Mivel a téma abszurditása nyilvánvaló, meg sem kérdezem, hogy van-e akinek bejönnek a rövid hajú nők, mert nyilván a porntube-osok a kopaszkutyát is röptében, szóval tekintsük evidenciának, hogy a kopasz nő gyagyás, esetleg jól átcseszte egy másik nő, hogy hónapokra kivonja a forgalomból a vadászterületén! Arról nem is beszélve, hogy a rövid hajú nők látens leszbik!

Nyilván nem kérdés, hogy kiknek is jó ez az egész dolog, és akkor már tuggyuk is, hogy régen miért volt jobb minden!

175 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr994981331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.17. 22:37:29

@titokmacsek: Én mikor ideges vagyok, általában jól seggbebaszok valakit, hogy a száján fröcsögjön belőle a vér meg a fos!

titokmacsek 2013.01.18. 18:40:40

@radairosseb: természetes stresszoldó módszer,bár kissé túlhajtott verzió.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.18. 18:52:46

@titokmacsek: A dóminanciámból következik, meg hogy ilyen adakozó vagyok még akkor is, amikor ideges vagyok!

2013.01.18. 19:34:07

@radairosseb: Volt egy reklám nőknek, sminkelésre vonatkozott, de jó az az egész életre, jó lesz neked is, mert látom, hogy itt sminkeled magad, de nagyon, szóval: Don't be ordinary! Be extraordinary!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.18. 19:58:40

@little troll: Nem kell itt menőzni, hogy tudsz franciául, ebadta!

2013.01.18. 20:03:39

@radairosseb: Na írjon neked ezután a radai rosseb! :D

titokmacsek 2013.01.18. 22:25:32

@radairosseb: ne idegeskedj, árt a szépségednek! utána meg nem győzöl anÁlizÉlni, hogy kisimulj és megmurdelsz végelgyengülésben.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.18. 22:51:43

@titokmacsek: A magyar nyelvben a nagybetűket a mondatok és egyes szavak elején használják, szemlátomást ez elkerülte a figyelmedet, te kutyatápcsökevény!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.19. 00:20:56

@titokmacsek:

Csak azért mert te egy tohonya geci vagy, nem kéne sajnálnod radától is ezt a kis testmozgást! Nem a szellem embere szegényem, legalább leköti magát... Bár felkötné inkább!

titokmacsek 2013.01.19. 09:31:40

@radairosseb: Nem is nyelvvizsgáztam magyarból.
@"the dragon": félreértettél: az általam elismert két mozgásforma a tánc és a szex, a többit bohóckodásnak tartom. Csak tanult kollegátok egészségéért aggódtam,mert amennyi időt a gép előtt tölt, már egy belőle kinézhető bruttó két perces aktus megölheti, olyan sokkot okozhat neki a szokatlan inger.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.19. 10:26:52

@titokmacsek: Ez az egyetlen oka annak, hogy nem buktál meg a vizsgán!

titokmacsek 2013.01.19. 15:55:02

@radairosseb: évek óta gondolkodom,mi lehetett az egyetlen oka a dolognak,erre így kell megtudnom?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.19. 16:03:27

@titokmacsek: Nem az a baj, hogy kócos épp a hajad, vagy hogy tejfölös a bajuszod! Mindkettő epillálható! A baj az, hogy uninteligánsan tudtad meg, ezen viszont sajnos nem változtathat semmi, még az évek sem!

titokmacsek 2013.01.19. 16:09:08

@radairosseb: jó, hát így mondtad el,nincs mit tenni, de ne ostorozd magad.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.19. 16:26:17

@titokmacsek: Miattam ne aggódj, megtanultam már kezelni az évek során a problémáimat, ha nincs alkalmas segg a megoldásra! Viszont ami téged illet, rád férne némi támogatás! Közoktatásnak hívják, ha érted, hogy mondom!

titokmacsek 2013.01.19. 16:35:28

@radairosseb: mintha már hallottam volna róla. már ha nem értettem félre a két osztályommal, amit 6 év alatt elvégeztem. Te az eltérőtantervű tagozaton ugyanolyan bizonyítványt kaptál,mint mi a normálban, ugye?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.19. 16:38:06

@titokmacsek: Éngem az Élet nevelt, nem az iskola! Leszámítva persze a pedellust, akitől kilenc éves koromban megtanultam, hogy a fasz jó végén kell állni a szeszkularitás kiteljesedéséhez! Azóta nem cserkészett be senki, pedig büszkén mondhatom, volt dolgom pár magasan jegyzett kannal!

msnick 2013.01.21. 22:02:47

@radairosseb: Mi? Hogy Ön azt képzeli, hogy az Élet nevelte? A pedellusos szöveget már unom, mintha olvastam volna egy párszor itt, és nem tudom kitől, de talán nem is fontos... Az utolsó mondatra, Ön cserkészte be a magasan jegyzett kanokat? Gratulálok. Élvezze az életet, ha az magának az élet, a cserkészésre gondoltam, azért remélem, van még más is....

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.21. 22:06:59

@msnick: Ha nem akarsz több ilyen értesítést kapni, itt kikapcsolhatod:

msnick 2013.01.21. 23:10:30

@radairosseb: Na jó, én is tudom, hol kell kikapcsolni. Csak most olyan kihalt itt minden.

msnick 2013.01.21. 23:14:17

"Ez egy értesítőlevél, ne válaszolj rá, mert senki nem olvassa." Ez olyan lelkesítő. Minek írunk akkor.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.21. 23:31:22

@msnick: Én olvastam. De ez az apácás avatár meglehetőst lelombozó. Ha van egy jó poszt-kezdeményed, egészalakos akttal kell jelentkezni, a tudomány emberei elvégzik a többit. Engem is így vettek fel.

msnick 2013.01.22. 00:19:12

@ripők: A válaszod is lelombozó. A finom részleteket (rúzs, cigi...) észre sem vetted. Ha ez nektek nem elég, akkor sajnáltam.
Nincs kedvem elképzelni az aktotokat az avatarotok alapján, nekem elég, ha az agyatok meztelen, fesztelen és esztelen.
Na sziasztok.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.22. 12:13:45

@msnick:

Szó sincs kihaltságról. Mindössze azt felejted el, hogy míg a blog szerzői ezen a felületen felfoghatatlan szellemi magasságokban szárnyaló ideológusok, azért a való életben mégiscsak a világ operatív vezetőgéniuszai is egyben! Kevésbé romantikus persze, de néha bizony nekünk is el kell végezni a napi rutint, például képviselni a nemzetközi tőke érdekeit a világ válságrégióiban, meg ilyesmi....

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2013.01.22. 17:04:13

én sem érek rá mostanában.
le is ült a hangulat.

msnick 2013.01.22. 20:16:00

Remélem, tetszik az új avatarom, fiJúkák! :D

msnick 2013.01.22. 20:19:52

@"the dragon": Szóval még nem haltatok ki, csak haldokoltok, hogy a nemzetközi tökötök száradna le!

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 09:08:28

@Nina Skye: A buzi nők közül a rövidhajúak a butch-ok (azaz ők basznak és a másik nőnek elég csak tűrni ezt) .
Míg a pornóipar remekein látható "leszbikus" nők eredetileg, régen, mielőtt még immunissá nem váltak a szex iránt, heterók voltak.
néger butch: 25.media.tumblr.com/tumblr_lhrnjdcCgK1qhjq45o1_500.jpg

mesztic butch: literallytheory.files.wordpress.com/2010/06/pvt-vasquez.jpg

anglo-saxo butch: 3.bp.blogspot.com/-tJBqyDO2wMo/TyeMe0Bz_EI/AAAAAAABV6Q/bQbH6WcyymA/s1600/Joey+1-29-2012.jpg

Egy átlagos heteró nő onnan tudja, hogy butch vagy pedig europid férfi ujjazza-e, hogy általában az europid férfiak 2-3 ujjal szoktak ujjazni, míg a butch-ok legalább néggyel.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 09:10:05

@titokmacsek: Réggebben az eltések legzseniálisabbjai Csepelen szakmunkásképzőt is végezhettek.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 09:16:35

@Nina Skye: jaj és egy vicces eset, egy picsa magyar írónő felkarolt egy leszbikus párt, elkezdett küzdeni a jogaikért és amikor révbeért a házasság, akkor a butch megverte az asszonyt, mint a lovat. A picsa írónő meg szegény nem tudta ezt mire vélni.

1. A lovat nem fájdalmasan verik, csak oksoan , tanító jelleggel, mintegy jelképesen.

2. Abban a körben, ahol ez a házaspár él, ha az ember időnként sem veri meg az asszonyt, akkor az a nemszeretés és az érdektelenség jele (saját gyűjtésem: "Nem szerët mán ëngem az uram, meg se ver!"

függelék: Az egyik első ismert magyar leszbikus írónk, Vay Sándor gróf is butch volt, csak ő zokniból meg afrikból a havikötőjére applikálván készített magának baszótagot.
gr. Vay Sándor:
www.pontkiado.hu/magyar/getdata.php?id=589

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.24. 10:52:27

@Frick László Emlékzenekar:

Őszintén érdekel, hogy mi a fene vonz téged a magyar irodalmi életben. Az az érzésem, hogy görcsösebben vágysz az Élet és Irodalom olvasóinak - beleértve azokat is, akik csak előfizetnek rá, és hónuk alatt hurcolásszák a belvárosban, de olvasni nem olvassák - elismerésére, mint futballedző a vaskos végkielégítésre...

Csak azért kérdezem, mert ha objektíven szemléljük a dolgot, akkor az írók meglehetősen szartérő, buzeráns alakok.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.24. 11:31:13

@"the dragon": Zsenge korod és a matulista fikaista gonzóismus felé lövellt ábrándos pillantásaid alapján te még mindig nem tudod, hogy a szar nemes anyag! A lerabolt, meddővé tett közeg megtermékenyítője, renaissance-ának záloga; ha jól tudom, 1,45 yüanért cserél gazdát taelje Kínában manapság.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 11:36:08

@"the dragon": Mindig elfelejted azt, hogy a magyar irodalom fogalma a ,mi kétfejünkben nem egy.

Én ugyanis, veled ellentétben szoktam olvasni pl szépirodalmat is.

Míg a te fejedben arra a hívószóra, hogy magyar író , Konrád György, Wass Albert, Csurka István, Gács Anna, Nyírő József, Jókai Anna néni vagy pedig Fejős Éva ugrik be, persze vass Virággal, meg Imre Kertesz.

Ilyen baromságot írsz nekem, mint : >>vágysz az Élet és Irodalom olvasóinak elismerésére, mint futballedző a vaskos végkielégítésre... olyan légbőlkapott vagy, mint az index hatodik Hadtestjének a beszámoló szoktak lenni.
Bazdmeg, az Élet és Irodalom egy-egy számát nem olvassa el annyi ember, mint ahány írja. Igaz, hogy távoztatták már a legendás irodalmi szerkesztőt Dr Dérczy Pétert, aki soha semmit se olvasott el abból, amit beszerkesztett (persze könnyű kézzel adta le az anyagokat, mert csak és kizárólag megbízható jótollú szerzőktől vett be kézíratot illetve Esze Dórától is párszor... De Esze Dórát se kell elolvasni ahhoz, hogy a szerkesztő biztos legyen abban, nem fognak rátelfonálni magosabb irodalmi potentátok, hogy mi má megin ez a faszság a számban??)

Megpróbálom a számodra kivehetőbben leírni: NEM OLVAS SENKI SEMMIT BAZDMEG! Már még Zsadon Béla bácsi sem.

Csak én, de én is azért, mert olvasásbuzi vagyok.
De ha mégis érdekelne téged, hogy a magyar írók szartérő és buzeráns alakok-e, fölhívom a figyelmed Gelléri Andor Endrére, akitől olyan hot incesztust tartalmazó novella jelent meg már 1937 előtt, mint ide Nagykáta. Vagy ott vannak Mesterházy Lajos művei. De hogy majdnem kortárs írót mondjak neked, pl Béládi István. Vagy Az Igazi Frick. Aztán még egy halott a közelmúltból: Császár István. Csurka bácsi pl , aki t óöreg hibbant löpen-ként vitt el a piálás, a 70-es években pompás novellákat is írt. vagy ott van Marosi Gyula -ő még él. Sorolhatnám, Tóth Anikó medika egyszer, vagy húsz éve írt három jó novellát, bár igaz, hogy amikor utoljára láttam, akkor tüsihaja volt, mint egy butch-nak. Vagy pl Erdős Virág írónak milyen szép neve van, de Halász Margit viszont tud is írni.

És te ezeket mind-mind nem olvastad, de azért szartseérőzöl meg buzizol olyanokat, akikről fingod se lehet. Egy országban, ahol most 37903 dalit ember hajtja ki a feleségét a főutak mellé strichelni és eset azt a faszát adja az asszony szájába, amit a neveltlánya valagából frissen húzott ki vagy ahol a vas-szedők 12 éven aluli gyerekekkel bontatják az akkumulátorokat az ólomért és ahol a zalaménijomért több vér folyik, mint folyt Klondike-ban az utolsó talán szocialista ember, Jack London szépidejében. Egy ilyen felsőbbrendű, kereskedő vagy talán kshatríja kasztbéli ember, mint te is, mit tudnál a mi nyomorult shúdra életünkről, teee!

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 11:39:02

@ripők: Naugye. Einstein méhecskéi nélkül még csak elzakatolgat a világ pár évig, de ha máma plimm minden szar megszűnik, és ma szart utoljára minden lelkes és leketlenállat? De @"the dragon": -nak beszélsz ilyeneket, aki még a használtvastőzsdei ötletemre is csak fitymarázogatással se válaszolt??

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 11:43:57

@ripők: Az igazi buzeránsok egészen a messzemenőkig képesek magukat álcázni, ezért én egyből azt szoktam kitudni, ha biztos akarok lenni valakinek a genderje felől, milyen autója van. Nos a Volvo-t kizárólag buzik preferálják. Ugyanis az utolsó Volvo valamikor a 90-es évek elején gördült le a Jötebjorgban. Aztán elkezdték a fostalicskábavaló renault-kkal a kevercsélést, majd a Micu-Icsik következtek, aztán a Ford korszak, most meg kb a Volvo a Wink cipők színvonalán a Kínai Ipariforradalom előretolt helyőrsége lett.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.24. 11:53:15

@Frick László Emlékzenekar: Igazság szerint már a szar sem a régi... Csupa tartósító, pácsó meg taurin. Ez jut vissza a rukkolába és az édesköménybe, hogy egy lefelé kígyózó spirál végén az emberiség két lábon járó ipari hulladékká váljon. Rohanó világunkban a minőségi szarnak már leáldozóban van.
A buzerantok meg nem kocsival járnak, mert akkor nem tudják a tapipados okostabletjüket simikézni utazás közben.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 12:05:00

@ripők: A mai modernszar állagát jelentősen javítja a spermatartalom, mert a spermában van klór is, direkt a fertőtlenítésre. Ráadásul mindkét nem szarára érvényes ez a reményes tartalomfejlődés!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.24. 12:05:41

@Frick László Emlékzenekar:

Távol álljon tőlem, hogy megkérdőjelezzem a szövegértéssel kapcsolatos képességeidet, vagy akár félnótás baromnak tituláljalak, de arra mégiscsak fel kell hívjam a figyelmedet, hogy nem irodalomról, hanem irodalmi életről beszéltem. Tudod, az egy szubkultúra, aminek minden rezdülését igyekszel nyomon követni - a hozzászólásodban is van legalább két utalás, ami ezt a tényt támasztja alá -, már amennyire ez lehetséges a "körön kívülről". Ahelyett, hogy hagynád a sok nyomoroncot egymás spermájában fuldokolni!

A Volvókat pedig biztos csak azért frickázod, mert Kadarkának és Spadlának is az van... Mondjuk az igaz, hogy buzik, te viszont kicsinyes vagy!

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 13:12:43

@"the dragon": Mágiscsak az írókat buzeránsoztad le meg szartseérőzted és én arra adtam mondolatot. Mertmivel nem olvasol semmit, tehát az írókról az irodalmiÉLETen keresztül lehet képed és nyilván csak azt VESZED ki a képből, akit ismerHETEL. Mint aghogy pl ha jóoldali stréber csekkolni akarja politikaimegfefelőségét, összesen három jobboldali író nevét tudja paszománytozni.
A korpusz -az az irodalmi életet éli. Amit meg ír az vagy irodalom vagy nem. Csurka bácsi attól, hogy félfasiszta barom volt, még jobb írónak, mint Szuily László, aki szegény annyira szeretne gonzóíró lenni, de úgy néz ki, ebből összesen a hülyéredrogozás jön össze neki. namost csurka bácsi meg hülyére piálta magát. Viszont ELŐTTE letett valamit az asztalra (ráadásul akkoriban Konrád bácsi barátja is volt...) Szily meg ugyan a jópofijára kapott Minőségi Újságírás díjat ezt-azt.. de összességében, eltekintve attól , hpogy politikailag megfelelő 8ami megfeleléshez ma hozzátartozik egy kis tettetett "nemmegfelelőség" ezért hazudgálták a felszopó blogtündérei azt, hogy politikai okokból kellett mennie)... stb-stb na látod már, mi a különbség élet meg irodalom között? Dosztojevszkij közírónak és politizálgató naródnyiknak akkora seggfej volt, mint a Blazsennyíj székesegyháőz vaéahánykupolája egybepakolva... mindez azonban a műveit nem érinti, tehát végülis íróságát sem.

Ha emlékszel, Polanski bácsi még aktív szexualitáősa szépidejében seggbekurrantott egy erre igen fogékony szexmániás és orgazmuséhes kis 13 éves nőt és tííítagózzni kellett, hogy nempedofil nempedpofil ááátatla ááátatlan, tehátugye, mint filmművész , érintetlen.

A Korpusz él, tehát pl zabálnia kell, meg költeni, kell a drogra a pénz, tehát egyáltalán nem mindegy ma sem, hogy politikailag mit gondolnak az emberről.

Ma ugyanúgy a stréber politikaiseggnyalóknak áll a világ, mint 40éve [ja! most lesz 40 éve, hogy elkezdtek hidegedni az évek! Fockot seggberúgták és Vályi a kokillába esett) és neked pénzüögyér tudósnak nem kell ugye magyaráznom a hosszútávú befektetés (Bajnai seggének a szapora nyalása) és a rövidtávú befektetés (Matolcsy seggének a nyalása) közti különbségeket.. Ráadásul Bajnai seggét nyalni kb 20-szor annyit fizet.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.24. 13:42:57

@Frick László Emlékzenekar: A klórtartalom és a szarállag összefüggéseiről nem tudok szart sem, de gyanúm szerint te is csak idepurcintottad ezt a jól hangzó féligazságot.
És egyébként meg egy igazi fafej vagy, ha bajnaizós sikamikára ócsítod le magad ahelyett, hogy megírnál például egy horror-regényt, aminek a többedik (nem a második) síkján leszednéd a keresztvizet azokról, akiket utálsz, úgy, hogy önként zabálnák is. Kötet lesz-e.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.24. 13:55:04

@Frick László Emlékzenekar:

Kezdem érteni ám, mire próbálsz kilyukadni! Csak még az nem világos, hogy Dopeman miképp is viszonyul ehhez az egészhez...

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 16:19:37

@ripők: Lelepleztél, mert a szar klórtartalmát csak úgy exchas blöfföltem egy tudományos szakkcikk alapján, ami a római tevere vizében, aminek 97%-a emberi vizelettel oldott fekália, 2 % kokaintartalmat mutattak ki. Na, gondoltam, ha ekkora baromségokat beetetnek a néppel, akkor jól fog hangzani ez a régiszép, még nem ilyen politagitpropos kigondoltamosidőket idéző blöff. Amúgy pl ez a technika jellemzi az indexnél , a h vg-nél, az orogonál, a sztori a sztármagazinnál, a life.hu-nál és a portfolio.hu -nál folyó un "újságírást" is.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 16:22:11

@"the dragon": Attól függ. Dopeman nem ismer határokat ,meg korlátokat, kivéve a Jógyerekek Hat Pontja, azt ő is betartja és pl ha valaki elkezdene buzizni, cigányozni vagy zsidózni, akkor nagyon gyorsan komnolyra fortdítja a pofikáját és gyorsan még a beszélgetőpartnerét is kigazítja, mint pl az egyébként jócskán bebaszott VV Évát is (vagy kit) hogy ilyent az Együtt 2014 mozgalom tagja nem mondhat.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 16:24:18

@"the dragon": Mostb különben Puzsér kezd inkább trendicsek lenni. A mai banyakendős és bosziszoknyás szoociológus hallgató lányok, főleg a HaHá-s szekció, már nem azzal szoktak dicsekedni, hogy Dopemant szopták le, hanem Puzsér gecijéről áradoznak.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.24. 16:25:45

@Frick László Emlékzenekar: ...hm... Persze egy Dr Vásárhelyi Mária féle irányítottlekérdezés kereteiben rájukbizonyíthatbnám, hogy Kadarka Jánoskát szeretik leszopni... hm.. nem is rossz ötlet...

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.24. 19:21:39

@Frick László Emlékzenekar:

Ha hithű társaimmal, Gordonnal nyerni fogunk, megíratom Szilyvel az életrajzodat, és taníttatni fogom az iskolákban!

titokmacsek 2013.01.24. 19:42:59

@Frick László Emlékzenekar: (viccet félretéve: azt mondtuk a gyereknek, mehet fősulira, egyetemre, de tanulnia kell előtte/közben egy szakmát is.)

Frick László Emlékzenekar 2013.01.25. 03:04:31

@Kadarka Jánoska: Kérlek, olvasd el A stréber című dolgozatomat, amiben megmutatom, mi a különbség a törtető (tehát akire tóóódítanál, hogy jellegzetes török gábori csummával a lényegről az olvasó figyelmét eltereld... mondjuk ezt nem Török Gábor fedezte föl, hanem Piolós Joli nyénnye déd-ük-üköreganyja és az a lényege, hogy a vén picsa, amikor kokirészegen háromkézláb tartott hazafelé, a szükséghelyzetben arra kényszerült, hogy egy kisfának kapaszkodva félkézzel úgy pisáljon, mint a lovak... namost a skandallum ellen a TÓDÍTÁS technikájával védekezett, vagyis a falu helységkalapáccsainak másnapi összeröfijére már messziról ordéjjva [egy nyelet pálinkával stimulált] "He lyányok, tegnap úgy be vótam baszva, kúsztam a sárba-ja hazafelé, mint a furu-féreg oszt össze is pisáltam magam) A tódítás lényege az, hogy a Jolánny nyanyus távollétében őt kipletykázó asszonytársakban a tódítás már-már részvétet vált ki, és még ők maguk állnak neki Joli nyanyus vígasztalni, hogy mindenki megissza a magáét és a múltkor a papné is részegen beseggelt a pöczegüdörbe-je )

vagyis Bajnai számára, mint Ferenc számára is, értékesebbek a "kritikus hangok" és a magadfajta álsemleges elegantok. Ferenc egyenesen elélvez azon, ahogy az indexiánusok baszogatják az ő zseniális profilját. Bajnai számára hasznosabb egy dacos és decens LMP, aki őt a 25 év bűnösei közé sorolja, aki majd összecsicskázza neki a lepattanó szavazatokat és úgy teszi a koalába, mint egy egyenesen seggnyaló LMP lenne. Tülekednek bajnai rózsás, steril ánuszánál elegen a direktnyalóak, már inkább a sokmindenféle nyáltól kapnak pemfiszt a későnfutók... ... A hívek ugyanis hívek, a törtetők nyilvánosan rajonganak, agitálnak, beszédeket harsognak, szóval úgy csinálják, mint Kulka János. Az ugyesek viszont, mint Magyari Péter vagy Szily László vagy az indexesek "fideszbérenc"-nek tituláltatják magukat vagy Török módjára az oldaldobozba rakják ki a mindenoldalról kapott súlyos kritikákat (ugye Szily elbeszélte, hogy Dezsőfi részegen pofán akarta veri) és ezektől a mindenoldali kritikáktól kap enyhe semleges stichet Török, miközben a Kész csoport pénzeli, ami hogy is mondjam.. A Szegfű túlsó oldalán 8tehát a trbeli szegfűről beszélek) de kb a haladó-reformtagozat-tal (ma DK néven is ismert) egy-ygökű. namost az játék persze, hogy te ingyen és szívmeggyőződésből vagy stréber, Török meg még meg is keresi a kaláccsába a mazsolára valót (úgy 5-6 portfólióblognyit havonta.. )

Azt hiszem Tanár úr, elég kimerítő voltam , ugye?

Frick László Emlékzenekar 2013.01.25. 03:26:37

@titokmacsek: Abban az országban, ahol én rohadok elevenen, már az un "szakmá"-ra is fittyethánynak a gyerekek, mindenki minősített hegesztő akar lenni, illetve a lányok "szopókurvák" [ez kézimunkázását jelenti a kotonba bújtatott fasznak az o-t mutató és namileszmnáá!-t lihegő szájunkó előtt büdös ruhában, hogy a faszinak ne támadjon máshoz gusztusa, míg a faszi faszát előgombolítja, arról beszél telcsin a munkatársnőjével, hogy csillámpóniszínű flitterek dőlnek a büdös zöld folyásából és elfelejtett betétet hozni] a főútvonalak mentén. A Caterpillar például a nyárileállás hónapjára nettó 180ezret fizet. Ráadásul a caterpillarnál szkafanderben kell dolgozni, így a dissou nem sorvasztja el a csávó ínyeit meg tüdőléghólyagjait 10 év alatt.

Még néhány adalék az un "főiskolai képzéshez". Az egyik vidéki tanítóképzőn egy tanár azzal szórakozott pár éve, hogy a tanító-jelölteket auz általános iskola 4. osztályos olvasási felmérésének (néma értő olvasás) tette ki és nem egy, de szinte az egész csoport nem tudott megfelelni a minimumkövetelménynek.

Ha egy gyerek valami értelmes diplomát szeretne, amivel el is lehet helyezkedni és elhelyezkedés után nem kell szembesülnie azzal, hogy kb LÓFASZT se tud (ezt az iskolarendszert nevezik a mai egyetemiifjúsági körökben magyarbálintizmusnak, ami ilyen zselés lógecit se érő papírokat ad... pl jogi diplomát, amivel ma már még hivatalszolgának se veszik föl az embert, amikor egy felsőfokú OKJ-s jogiasszisztens is jól mutat sort állni a postán vagy a földhivatalban, de nem kell neki annyit fizetni) ... tehát ha a gyerek egy értelmes diplomát akar, akkor először el kell végeznie 3-4 évet valami büfészakon, valami szar6tseérő papírt szerezni és majd AZUTÁN célozhatja meg újabb 2-3 évvel azt a papírt, ami már ér is annyit, amennyit a keménytábla, ami magábafoglalja. Az igazán okos gyerekek viszont a szülők azomn attitüdjében, hogy "Tanuljál fiam, amíg megteheted, tart még nagyanyád egyik takarékbetétje" sorban végzik el a magyarbálintiánus büfészakokat, elkezdik a felsőfokú tanulmányaikat 18 évesen és ha elég ügyesen törtetnek, nyalnak, meg fúrnak és adnak a professzoroknak is az elsikkasztott diákönki pénzekből, akár országos HÖK elnökök is lehetnek 32 éves egyetemista korukban. Az ilyen faszikat annakidején 1968-ban Cohn-Benditék kikötözték egy fához és lehúgyozták, mint a reakció szekértolóit. Most meg a Felnőtt Bácsik egyetlen reménye egy ilyen a forrógesztenyekikaparásban :D Nekem a képletben az tetszik, hogy a munkanélküli frissdiplomás fiatal még Magyar Bálint szépidejében kezdte az ipart és szerezte meg a harmadnapos lóhúgyot se érő papírját, viszont annyira buta földrajzból, hogy nem tudja, naponta ezer afrikai csávó szökik be nagy-Brittanniába, hogy ott pizzafiú lehessen, viszont nem csak angolul beszél anyanyelvi szinten, de franciául is, viszont az albérletben nincsen szüksége ágyra, mert ő ahhoz szokott, hogy csak úgy lekucorodik a földre,, ahol van, kakaóscsigalagzatban és alszik is, tehát egy szobában a puszta padlón húsz ilyen néger tud aludni, míg a magyar gyerekek max egy szobát négy ághgyal tudnának elképzelni , de azt se sokáig. valamint az afrikaiak testén a flóra és fauna ép és a büdösséget adó gombikat hasznos baktériumaik falják föl, tehát az se baj, ha hetente zuhanyoznak. De ezt a "Banánból van a kolbászkerítés Belgiumban!" típusú blogok írói (főállásban a Külföldi munkák c. hirdetésiújság munkatársai és résztulajdonosai) is vééééletlenül elfelejtik megírni...

Tudom Szivem, hogy jó sokat írtam neked, de azért, mert szeretném, ha Kadarka Jánoska valamit olvashatna az életről is a sok agitációspropaganda anyag mellett, amivel a jóoldali politikailag megbízható sajtó tőőti föl...

titokmacsek 2013.01.25. 19:03:21

@Frick László Emlékzenekar: szóval a "lányomnak mondom,hogy menyem is értsen belőle" módszert alkalmaztad. Hát, most, hogy kimutattad a fogad fehérjét -miszerint nem is nekem szólt a kiselőadás- már nem is vagyok olyan baromira meghatódott a Szívem megszólítástól :D

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.25. 20:36:10

@Frick László Emlékzenekar:

Néha tényleg azt hiszem, hogy te komolyan elempésnek gondolsz. Szerintem a magyar politika legkártékonyabb alakzata az szdsz volt, még gyurcsányt is viszi, meg viktort is. És az elempé egy jelentős része az szdszből jött, vagy azzal szimpatizált. Aki meg nem, az beengedte őket, ergo eddig ők voltak a rejtőzködő ártány. Ha hatalomra kerülnének, akkor pont olyan sunnyogósan mosnák mindig a kezüket, miközben csinálnák a legszarabb dolgokat, mint azt régen az szdsz tette. Pont azzal a technikával, amit te nekem tulajdonítasz. Bajnai eléggé nagy bajban lesz, ha az én szimpátiámra számít, mert én leginkább a picsába küldöm.

Ebből az következik zsenikém, hogy benned annyira összefügg az én írói stílusom a politikával, hogy nem vagy képes elszakadni attól, hogy a stílus az nem egyenlő a politikai hovatartozással. Szart se ér az éleslátásod, ha mindig ugyanabba a lyukba kukkantasz bele, mert mást nem tudsz észrevenni.

Én bezzeg nem esek ebbe a hibába, mert hiába használod te is az indexizmust az indexesek ellen, én mégse mondom, hogy elempés vagy. De ez csak azért van, mert nekem nincs csőlátásom, meg nem vagyok rögeszmés.

Ja, és nem kell majd leírnod, hogy ez a kommentem is az állítasodat igazolja. Hát persze, hogy azt igazolja, bármit, ismétlem bármit írok, az a te elméletedet igazolja. De ez csakis azt bizonyítja, hogy nekem van igazam, vagyis rögeszmés vagy. Sajnos ezt beszoptad.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.25. 21:34:32

@Kadarka Jánoska:

Megmondom az őszintét, ilyen fals érvelést O.J. Simpson ügyvédjétől hallottam utoljára! Ennyi erővel azt is mondhatnád, hogy ugyan azonos neműekkel szoktál közösülni, de nem vagy buzi, mert nem hordod kívül az alsóneműdet...

Régen megmondták már, a stílus maga az ember! Te LMP-s burnyák vagy, Frick meg egy háborodott elméjű taxisofőr.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.25. 23:12:53

@Kadarka Jánoska:

Tényleg, akkor most szakadtok, vagy sem? Te melyik oldalon állsz?

Bár erről inkább Fricket kéne kérdeznem, te úgy is csak elmismásolnád a választ...

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.25. 23:34:20

@"the dragon":

Hát kérlek ennyire egyszerűen csak a buták látják a világot, ezek szerint Frikkel vagy egy csoportban. Azt a dumát, hogy az ellenségem ellensége a barátom, már sok millióan beszopták, miután rájöttek, hogy az ellenség az csak ellenség.

Ha én pl. kiröhögöm a rovásírást, az nem azt jelenti, hogy az elempét imádom, hanem azt, hogy a rovásíráson lehet röhögni, az elempén meg nem. Frikk sajnos ezt nem képes megérteni, mert ő egy sakktáblán él, minden fekete és fehér. Illetve minden fekete.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.25. 23:39:02

@"the dragon":

Jávor Benedek sajnos fiatalon futott bele ebbe a pofonba, nem fogja tudni kinőni magát. Nem lesz belőle egy új Gyurcsány, elbukik még az igazi aljassága kiteljesedése előtt.

A kis Sifi pedig hiába próbálkozik, csak nem tud becsajozni, lehet akármennyire hithű és elvszerű. Próbálkozhat bármivel, nem lesz belőle sztár, akire ragadnak a nők.

Emiatt a szakadás törvényszerű, a lúzer politikus és a lúzer férfi szövetsége felbomlik. Mindegyik akart valamit ebből a formációból, egyiknek se jött be, minek maradnának együtt?

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.25. 23:44:36

@titokmacsek:

Helóka, te elolvastad?!

@Frick László Emlékzenekar:

Ekkora kommentet csak a csigába gömbölyödött angliai néger bevándorlók olvasnak, mit képzelsz, kik járnak ide?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.26. 00:08:33

@Kadarka Jánoska:

Ezt írd már meg posztban, csodálatos lenne! Ha filmre vinnék ezt a komédiát, le merném fogadni, hogy Schiffert Dustin Hoffman, Jávor Benedeket pedig Gary Oldman játszaná...

Frick László Emlékzenekar 2013.01.26. 03:19:57

@Kadarka Jánoska: Bocsáss meg, ez érdekes, amit az SZDSZ-ről írsz, de melyikről beszélsz? A "feltisztított"-ról (tehát az ál-SZDSZ 1994. után) vagy az igaziról?
Az elmúlt 25 év legrövidebb történetén dolgozom, igyekszem 24 mondatba beszorítani. Az egyik mondat így hangzik. "Az MSZP igazából a "jobboldal" pártjain csak röhögött vagy jól szórakozott, hanem a két liberális párt, azokat tekintette a fő ellenségnek." Az MSZP összetett konglomerát, elképesztően csekély összetartó eszmeianyaggal... ezek közüöl az egyik az volt, hogy ha majd ezt a sok politikaibalfaszt kibekkelik, megteremtik ők az Új Demokrácia politikaipalettáját.

Érdemes talán a kezdetekre tekinteni: Az ős-SZDSZ TÖMEG-párt volt, népfrontos jelleggel. A demokrácia alapja az, hogy a TÖMEG, ezek hús vér, így tehát néha büdös emberek is, KÉPVISELVE van. namost én az LMP-t egy indexiánis aljasgeci netokratv kezdeménynek tartom, a magyar politikatörténet egyik legocsmányabb mélytorkoztatása. Ez egy. A másik azonban az, hogy az LMP 30-40ezer HÚSVÉR élő valódi embert KÉPVISEL. Tekintsüük az LMP-t a netokratív politikaiképződmény 1.0-ás verzoiójának. ne bassza már meg azonban a hétrédgörnyedt kaporszakállú lőcsfaszú Kurvajisteny, hogy flashmobiánis 2.0-ás verziójú netokratív kezdemény NULÉLATÖMG-gel (pnt ez a lényege a flasmobiánus pártnak: amikor kell, akkor kamón a mob, de abban a pillanatban, amikor már nem kell a mob, akkor püikkpakk, sehol lesz másik. Így kerülik el azokat a baleseteket, amik az SZDSZ-szel vagy most az MSZP-vel előfordulnak.

Ugyanis az SZDSZ létező párt. A TÖMEGE megvan csak apparátusa "elméleti"... Persze nem Fodoly Gábolyka vagy Kuncze bácsi fog majd az apparátja lenni ennek a létezőtömegnek.
És a leges legröhelyesebb az, hogy pont az 1994-ben lehagyott, kikukázott, picsába kűűűdött Vidéki SZDSZ adja ezt a TÖMEGET.

Mit gondolsz, az indexes jógyerekek az anyjuk aranyerektől függőlyös picsájába is beledugják a kandikamerájukat, de a Legszegényebb Faluba menet meg százszámra mentek el "észbevétlenüül" utolsóharcolóeszdéeszes bácsik mellett... sőt, pár néni is van...

Frick László Emlékzenekar 2013.01.26. 03:23:00

@Kadarka Jánoska: @"the dragon": Gyorsan, röviden, szakmaiasan, velősen. Fogjátok meg a Kigondoltam középkorai szakaszának a bejegyzéseit, aztán gyorsan tegyétek mellé a mostani korszak termését, majd nézzétek össze, én meg kilövöm magam a telihóóóóóódba a Gönczöl-szekéren által, nehogy azt higgyétek, hogy a számolhatatlanulrengetegsok monomániáim pengetném megint.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.26. 03:24:39

@titokmacsek: Az én móccerom ez: "Nézd meg a lányát, nyald ki az anyját!"

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.26. 07:51:52

@Frick László Emlékzenekar:

Igen igen, változott a termés. De te azt mondod, hogy ez az én bomlasztó indexista hatásom miatt van, én meg azt mondom, hogy nem.

Spadla z oblakov 2013.01.26. 08:09:14

@Frick László Emlékzenekar: próbálj kicsit szabadabban gondolkodni. képzeld el azt a halyzetet, mikor mi kurvára leszarjuk egymást, az indexet és ez így igaz fordítva is. nem tartunk normákat, mert nincsenek. senki nem szab meg semmit a másiknak, max kuvanyázik.

nagyon nehéz, értem én szabályok és elvárások nélkül létezni, pusztán alapvető és minimális morális standardokat tartva, de látod, csak-csak eldöcög a kigondoltam nélkülük immáron évek óta.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.26. 10:24:19

@Frick László Emlékzenekar:

Lehet, hogy a rendszerváltás hajnalán még szervező ereje is volt a lábszag, illetve a pinanyalás iránt érzett beteges vonzalomnak - megtámogatva mindez a filozófusperből származtatható, mellesleg igen porózus erkölcsi és intellektuális tőkével -, de ma már szerencsére nincs. És ez így is van rendjén, te masztodon!

titokmacsek 2013.01.26. 12:14:33

@Kadarka Jánoska: úgy látszik,némi mazochista hajlam szorult belém. Vagy csigába gömbölyödött angliai néger bevándorló vagyok. Csak albinó.
@Frick László Emlékzenekar: végülis virágzik a milf-kultusz. De elkezdtem aggódni (magamért is)mi lesz így a fiús anyákkal.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.27. 02:30:26

@Spadla z oblakov: matolcsizni szabály [szigorú betartása], kb olyan, mint a mi időnkben az iskolaköpenyt még nyakig is gombolni. Olyan vagy, mint ha 1969-ben pemzlivel a kezedben a kátrányos palánkra veled vagyunk Vietnám! feliratot p9ingálván beszélnél arról, hogy szarsz a KISZ-re, a hippikre meg a békelibákra. Próbáld már megérteni,, hogy a levéltárosgedeonizmusnak megadással az történt veletek [ez neked is szól @ripők: ] ami a Fleetwood Mac zenekarral is ...
www.youtube.com/watch?v=FVrgYyFMEd0
www.youtube.com/watch?v=hesy7GBjr1Y

most nem arra célzok, hogy a hasonlatban én lennék Peter Green, aki leugrott cigiért... Kár őrjöngened ripők, én levéltáros urat személyesen nem ismerem, van persze elgondolásom róla, milyen lehet, sármos középkorú nagyon értelmes és ennek ellenére még intelligens férfinek gondolom, míg pl én az énképemben meglehetős seggfej vagyok. Néha megállok és elképedek: hiszen én lényegében egy mekkora [latolgatom] seggfej vagyok. Ez ugyanis az alap attitüdöm: csalás nélkül nézni.

Itt most a vita NICK-ről folyik, a nick nem ember. Nyilván a "frikk" -be kerül valami saját civil seggfejségemből. Nyilván a "Levéltáros gedeon" -nicknek vannak "személyestulajdonságai"

Nyilván, amit Spadla ÍRT nekem most a kommentjében, azt válasznak szánta -de saját magát hitegeti.
Moist pedig te következel drágám @"the dragon": Itt van ez a "gusztustalan lábujjszopás" namost ez egy nagyon-nagyon ócska, kb 5000 éves logikai trükk. Saját magadat szopattad meg, ugyanúgy, mint azok a csajok, akik először kezdtek el pthfeőjjölni Juci lábszagán. Azért, mert a te lábod BŰZLIK, nem lehet azt feltételeznui, hogy Juci (NICK BAZD MEG NICK!!!] lába is bűzluik ugyanúgy. Aki csak egy iciripicirit ismeri a nőket, tudja, hogy súlyozónak számító nagytömegben, már 100 nőből kimérhető tömegről beszélünk és ez TUDOMÁNYOS TÉNY vannak olyan nők, akiknek az ánusza, a nap néhány félpercnyi szakaszától eltekintve sterilebb, mint más nőtársak szája a mérésre legkedvezőbb pillanatokban is.

vannak lábfetisiszták, akik az erre szakosodott kurváknak kikötik nem csak a háromnapos mosatlan harisnyában és műbőrcsizmában előpállasztást, de még a lábak speciális öszeretkelését is. Szó sem volt arról, hogy én SAJTSZAGOT akár 8ami tényleg nem kellemetlen annyira) szopogáltam volna Juci lábairól, csak nagyon szórakoztató volt ez a(ugyanez a reakció a "fújj, pinaszag!" ra.. minthogy tényleg van egy komoly nőoszegmens, aki a pinájának a szagát csak büdösségek formájában ismeri, a vidám, felindult, mókás vagy szerelmeshangulatú vagy éppen csábításra felkészült pinája inyes-illatorgoáit nem.
Ugyanez a reflex a pinaszőrrel kapcsolatban, aki 12 éves korától borotválja a pináját, csak borosta formájában ismeri és nem pedig kasmirselyemnél lágyabb 8a zsenge csemegekukorica csúőcsúscán van ilyen, majd nyáron autózás közben egy csövelő kukoricásnál álljál meg csövelni és taperolj pár kifejlett kukoricacsövet ezügyben...) A pisi szokott itt a pinaszőrnél a lényeg lenni, hogy a ripőkhöz hasonló bájoslelkű gyermekek tudatában a pinaszőrhöz a kukkorok szájüregben kuckándozása és a húgykótól szőke és a húgyízű kunkorok jelennek meg.

Amíg az ember kopaszpina bnyalás közben rá nem dübörög, hogy egyrészt a kopaszpina a pamacs hiánya miatt mégpisisebb lesz pisilés közben és egy borotváltpina is lehet úgy húgyos, mint egy szőröspina nemhúgyos.

De ezekben nem a BUZISÁG a PERVERZIÓ a lényeg, ezek nagyon érdekes ősi rethorikai-filozófiai alap-játékok...
amiknek csúnyán beugrottatok.

@titokmacsek: A fiús anyáknak ott lehet reménye, hogy a buzi férfiak KÜLÖNÖSEN ápoltak, szendék és kedvesek és a heterókhoz hasonlóan őket is elfogja a kapuzárási pánikhoz hasonló, ésbár egyébként egyrefiatalabb pasikat szedbnek föl, meg-megejtegélik az anyukáikat is, mert sok +40 milf tisztábban tartja a rectumát, mint a buzi kisfia. Valamint a +40 milfek kedvelt pornóágazata a gay, tehát nekik is izzgi és az öntudatukat is fényezi az akkora nőivonzerejük, hogy még egy buzit is képesek voltak eltéríteni egy numerára.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.27. 02:50:07

@ripők: Teljesen igazad van. Aztán a következő feladat megtanulni olyan igazságokat is felismerni, amik kívüled vannak, tőled függetlenül is fennálnak, nem a tiéid. Nem tudom, ki korpusz hordozza Levéltárost, de alkalmazott olyan húzásokat és megoldásokat, amiket olyn csávóktól ismertem meg, akiktől frusztrálódtam. egyszerűen nem birok bizonyos megoldásokat. Tudom, hogy kel csinálni, de nem visz rá a gusztus. Levéltáros nem tehet róla.
Tudom, hogy Síkbolygón a faszbúkiánus világkép és az egodeista vallás miatt ez a szerecc-szeretlek nemszerecc-nemszeretlek a két lehetséges dimenzió. Úersze a szavak alakja lehet megtévesztő, pl kigondoltamul a szeretlek hangozhat úgy is, a te buzi hangalakban...

Leváltárossal egy darabig ment az a "civódás" kommentiálisan -de egyébként magánleveleztünk is.
Az Igazi Frikk cuccal borult meg minden, nem tudom, hogy te erről mit tudsz. Az Igazi Frick-et nagyon fontos figurának tartom és amikor még megtudhattam volna róla valamit, nem érdekelt. ma meg iszonyúan nehéz róla megtudni bármit is. tehát amikor TGeci [ez a Gedeon beceneve] barátunk előállt az Igazi frikk-kel rögtön nagyot dübbent a szívem, mert kislányosan naív bájjal (ami kép a csajokban él a sármos le éltáros bácsiról) abból indultam ki, hogy csakis és biztos és tényleg és hűha. nem azzal foglalkoztam, hogy ő most az értelmiségi raffináltakra jellemző sunyi, ámde kimagyarázható lövervágással gyön. A faszomat se érdekelte ez az ócska trükk, tele van ilyennel a padlás, nem Levéltáros az első de nem is az utolsó, aki ilyennel jön. Vágjon, a faszomat se érdekli, megvan az igazi Frikk!
Hú, aztán kurvárta rosszul esett, amikor kiderült, hogy nincsen meg, lófasz.
és tudod itt van megfogva az egész: ha levéltáros tényleg olyan, mint amit pampogott az igazi frikk leleplezés -kor meg akit te is védelmezel itt nekem, akkor az akkor konszolidált (sőt!) magánlev' kapcsolatban is... vagy hogy... szóval érted??? Szerintem nem érted. tehát sokmindenben hibás vagyok én is, a frusztráltságom és ugye ebben ez a lényeg, a frusztrált ember hibát-hibára halmoz. Ez afféle... mint sakk-ban vagy ökölvívásban (vagy politikában) az embernek megadnia magát az érzelmeinek. [ezt unásig fejtegettem a jógyerekek az óvodában képpel...]

Frick László Emlékzenekar 2013.01.27. 07:46:41

@"the dragon": @Spadla z oblakov: @Kadarka Jánoska: @ripők:
Arra gondoltam, hogy a Kigondoltam! a születésekor isegy vééééletlenül pont akkor aktuális blogtrendnek a legközepébe tapicskált bele. most meg, hogy ezek a zseniálisok szépen így elbaszták a politikaiközéletet, a netokratív néppártot mint olyant [LMP-t] a sajtóéletet, a Minőségi Újságírás Díjat meg amit csak tudta, most a pornóblog lesz a trend, úgy nyő a pornóblog, mint gomba a vagonba. Úgyhogy egy ilyen twitteroid faszbúkiánus pornóblogot kéne csinálni a dekreativitás jegyében, főleg lopott pina és picsaképek beillesztésével, nem? -magenta fejlécbetűkkel. Pl Olga szerepét Marok Marcsámra osztanám meg ilyesmi. Hm?

Frick László Emlékzenekar 2013.01.27. 07:49:24

@Spadla z oblakov: ja, az is az egymásnak a hogyleszarása jele volt, ahogy Ripők bácsi kikelt Levéltáros bácsi védelmnére...

mondani[= gondolni] ésvagy tenni

ez kettő

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.27. 08:15:56

@Frick László Emlékzenekar: Sajnálom, elborult az agyam.
Amit a saját és más igazságok felismeréséről írtál, abban pont nincs igazad. Őszintén irigylem a magabiztosságodat, amikor egy-egy témában megnyilvánulsz; nincs benned kétely, szépen helyére pattintod a kirakós darabjait és leszarod, hogy ki és milyen más igazságot próbál mutatni a maga suta kifejezőeszközeivel.
A magamfajtának pont az okoz nehézséget, hogy igyekszem felfedezni a többi igazságot is és egyre gyakrabban sikerül. Ex contradictione sequitur quodlibet.
Igény lenne itt a te meglátásaidra is, de nehezen hihető, hogy Leltáros Geci a felelős az afrikai burgonyavészért és az importhús minőségéért. Ez tényleg óvodai kép. (Tudom, ne ismételd el mégegyszer, a pottyantós mögött a kukiját mutogatta, most meg szépen sorakozik.) Kinőhetnél már ebből, visszataszító egy visszeres lábú trottyos napozóban, u-szöges csúzlival a kezében. Inkább mesélhetnél, hogy okuljunk.

Spadla z oblakov 2013.01.27. 10:54:12

Ezt hívom bölcsész önfasz-szopásnak. Valahogy én ettől én nagyon messze vagyok...

Frick László Emlékzenekar 2013.01.27. 15:56:52

@ripők: Nagyon szép példa az, amikor arra hívom föl a figyelmeteket -nem én mondom, nem én pattintom össze, nem az én kirakósom, még a kurva anyámba se kell elmennem, egyszerűen ez tőlem független igazság, nézd meg a korai Kigondoltamos cuccokat és... ezt sem a kisujjamból szopom, napiprammpramm van. Minden NAPra van valami, amit nyomni kell a jóoldali sajtóban... ne adja isten, hogy egy nap tényleg történjen is valami,mert az egyszerre nyomizni kiadottak lekötik az energiákat. Az a baj, hogy engem vádolsz ujjbólszopással, de pl én évek óta minden frissülő kiajánlóoszlopot megnézek és amióta kétféle van, azokat is... bedobják a disznóknak a napidöglöttcsirkét és már marják is széjjel... oszloponként legalább öt bejegyzés szól a napéiprampramm-ról... pedig rétest se kapnak estére... Na és Levéltárosnak vagy 4-5 ilyen írása volt, amikor 7-14 napos késéssel egy-egy ilyen napi agitproppót megírt: itt: a Kigondoltamban. Tehát ilyen Őrjöngjünk Vecám, meg Kettős Mérce szintű anyagokról beszélek,föllazítva egy kis hírcsárdaisztikus humorral. Akkoriban azt hittem, hogy ez érdekes. Hogy pl Levéltáros szeretne jobban dolgozni vagy pl meghaladni a Hírcsárda siralmas színvonalát... és hát nem mondom, hogy nem a Kigondoltamon megszokott... hogy is mondta Spadla, mindenki szarik mindenkire, ezek a műdurvulások, amikor pl Radairossebb az ő fényes elméjével egyszerre jeleníti meg a jobbos tudatában élő karikatúracigányt meg a cocojolojógijajit is (mérmint amint ezt ő gondolja ugye..) na, d ezek az alkotói szabadságok. Én nem azt mondtam, ami nálatok szokás, hogy "Levéltáros buzi" én azt, hogy a Hírcsárda munkatársa, ami egyébként kb annyit tesz, mintha azt mondanám, hogy buzi (bárugye humnorizálni szeretne és ugye ő ugy gondolja, hogy az ő humora színvonalasabb meg fejlettebb a hírcsádaisztikusnál, szeriőzebb.
Nem kétlem, hogy Levéltáros szeriőz -én meg egy büdösbunkó vagyok.
De azzal ne baszogass öcsém, hogy én az én igazságomat szajkózom és nem hallgatok meg mást, amikor pl olyat mutatok, amiben nemhogy nem vagyok benne, de ha a hóóódba fellövöm magam, akkor is úgy van

ahogy van. Márpedigv az, hogy van Levéltáros Féle Kigondoltam -ez tőlem független tény.Nem án rakom ki, hozzá se kell nyúlnom.

Másutt is erről vitatkozunk, hogy ki mit akar látni és nemakar látni. Én mindent akarok látni... sokmindennel lehet illetni, hogy bunkó vagyok, féműveltségemmel villogok vagy mittudomén, egzaltált(nak tűnök, holott kutyabajom... de hát bepiáltsággal is szokás vádolni, ugye)

Amikor még azt hittem, érdekes lehet a véleményem Levéltárosnak, ne vegye bántásnak... afféle "szerkesztőségi kritika" volt... amit mondtam,lehet szubjektív is persze... de érdekes, hogy AKKOR viszont nemnagyon szóltatok bele.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.27. 19:15:29

@Frick László Emlékzenekar: Érdekes, a kukorica haja szerintem is éppolyan undorító, mint a pinaszőr! Nem gondoltam volna, hogy van valami, amiben egyetértünk, Fricc! Nagyot nőttél a szememben!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.27. 20:43:32

@Frick László Emlékzenekar:

Ha az volt a célod, hogy felforduljon a gyomrom, ám sikerrel jártál. Nem tudom, hányadszor kell már tisztáznom, hogy igazi férfi nem nyal pinát. Sem szőröset, sem borostásat, sem csupaszt. Alfelet lefetyelni a kutyák szoktak, Ungár Klára, meg jóanyád, ha dobok neki egy gyulaszázast. Stimm?!

www.youtube.com/watch?v=RANBAdgVnrI

A Fleetwood Maces parabolát sajnos nem értettem. Biztos, hogy a maga hippi szar módján az is értékes zene, de a korszakból én sokkal inkább ezt emelném ki:

www.youtube.com/watch?v=WUMBDYzbe2w

Spadla z oblakov 2013.01.27. 20:54:00

@Frick László Emlékzenekar: nem szóltam bele, bár értem (végrebazdmeg) hogy mit akarsz mondani. aki kigondoltam tag, azt ír, amit akar, úgy, ahogy akar. ha épen címlapgecikre vágyik, akkor kurrens dolgot. Én pl. a kastélyokról írtam, mint a teljes szellemi elkorcsulás szimbólumairól, ami ugyebár direkte kurvára marginális kérdés a mai agyarországon, mikor nincs pénz a kőccsönre meg minden szar és ráadásul a fidesz kibaszottul rászedte a választóit...

esélytelen a címlapra. és valaki fogta ott, a Zindexben, és merte felbaszni, bár az autoranker seperc alatt kiejtette a faszba. nem tudom, ki volt az, akinek volt annyi vér a pucájában, hogy be merte ajánlani, de szívesen meghívnám egy jóféle pálinkára.

más meg másról ír. ki így kommentel, ki úgy. kurvára tele vagyunk szabályokkal, nehogymár megszabja bárki is, hogy itt hogyan és miről írunk.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2013.01.27. 21:30:54

@"the dragon":
második sornál felröhögtem, no persze nem annál, amit írtál, hanem amit linkeltél!

mondjuk a zenei ízlésed létezését továbbra is kétségbe vonjuk - megjegyzem teljes joggal!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2013.01.27. 22:16:33

@Frick László Emlékzenekar:
ennek az lehet az oka, hogy már akkor is eget verő baromságnak tartottuk.
továbbá eleinte poénnak gondolván még rá is tettünk egy lapáttal, de most már rég túl vagyunk azon is, hogy valószínűleg komolyan gondolod.
mivel mindenki tojáshéjon lépked körülötted, kimondatlanul is a tiszteletünk okán, sajnos kénytelen vagyok megjegyezni, hogy most már csak egyszerűen kibaszott unalmas állandóan ezt hallgatni tőled.

és valahol szomorú is.

valamint van ilyesfajta diskurzusok céljára kialakított csevegőfelületünk, kéretik azt használni, a posztokat pedig lehetőség szerint hagyjuk meg a tudománynak.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.28. 07:45:22

@Spadla z oblakov: Vannak bármit és vannak valamit író (jegyző) blogok.

"Blog az bármi, ami ebben a technikai keretben megnyilvánulhat"

A kurva pedig a josepk heller-i értelembe véve az, aki nem bármit ír, hanem valamit.

Valamit író blog a neszeszer, a velvet, a picsablogok, a Kettős Mérce, az Örjöngjünk Vecám vagy pl a Hírcsárda. Az összes portfólió blog az ilyen, azok a nyomorúságok, amiket az index irodaorabszolgaszemélyzetének kell írnia vagy gondoznia. Valami a subba meg effélék, az ilyen koncepció blogok a termelői szféráól. A kampf az valami. A bármi az nem kampf.

Vegyük ezt az alapesetet, ki vagy rúgva matolcsyra. Mint átlegember ugye beszoptad a maszlagot, az átlgembernek kell egy bűnbak, olyan jó elhinni, hogy matolcsy baszta el és ha nincsen matolcsy, akkor nincsen ez a rossz és bassza meg az MSZP is a kurva anyját -gondolod, hogy ezzel helyre van rakva az egyensúly, pl a hírcsárdában is ezt gondoljáűk. Tóta is úgy gondolta, hogy a Feljövetelben tökéletes egyensúlyozásban mindkét oldal pofájába beleverte a... geci imitálásra használt nyállal hígított öcsisajtot.
Ezek mind valamik.
Sok un "blogger" rábaszott már ezzel, hogy kírt valami Vállalati Küldetés -félét, egyszer jártam egy váűgotszeműek által működtetett pompás gyárban, ahová az volt felirva, hogy "Mink Cégüng A Legtisztab GYar! és közben úgy nézett ki, mint egy shanghaji kutyakifőzed kuktájának a valaga, annyira mocskos volt.

Ezt leaggyoztuk levéltárossal, az index bizonyos szempontból oylan lett, mint az RTL klub meg a TV" beimportálta a kint jólmenő cuccokat.
Csak tudod erre a Reteknek meg a Csigakettőnek van alapos indoka ott ugyanis a külföldi tulajok megkövetelik a kopit.

De az indexnél ez nem fenyegetett, sőt a szerkesztőség kb annyira függött a tulajdonostól, mint a Népszabadság a Ringiertől 2000-2002 között.

Csak uggye magyaroszágon a Nekrlóg cuccost nem lehetett rendesen megcsinálni.

tehát az még belefér a bármi kategóriájába, ha egy szerző kedve arra szottyan, kiveri Hoffman Rózsa arcépére és felteszi bejegyzésnek. Politikai megfelelő is lesz és rögtön bátor faszagyerek. (Itt jegyzem meg, hogy próbálja meg valaki Osztolykán Ágnes arcképére ráveretni...) [puzsérizmus, ami = egy adag frikkizmus és két adag doktor kiszel tündeizmus)
A valami a rendszer[esség] -től lesz, tehát levéltáros rendszert csinált a VALAMI-nek a feltételéből és ennek a Csimborázó -ja volt az, amikor a kiadott napipram-prammot is megírta (az ő magánügye, hogy 4-12 nap spät-tel)

A Levértárosista Kigondoltam! a valamivé züllött Kigondoltam! korszaka lett. És sajnos ez tőlem függetlenül igaz. Voltak kisebb megtévelyedések, amikor még sikerült kikerülni a valamivé válásból, gondolok a Goldenblog bakira ...

Levéltáros azzal a jellegzetse indexiánus tódítással szeretett volna tompítani és kompenzálni, hogy elkezdte kabarészerűen előadni azt, ő felülmúlhatatlan zseni.. hogy nevessünk már.
Csak hát nem volt min nevetni, mert: tényleg felülmúlhatatlan zseni.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.28. 07:48:35

@LadyCarambole: Mentségemre szólva csak annyit, hogy régmúlt posztok alatt megcsettopikolni valamit az kb annyira inszinuitív, mintha a Tilos Rádió hajnali műsorsávjában [reggel 4-5 körül] LIVE! tárgyalnánk ki.

az unalmas viszont stimmol

Spadla z oblakov 2013.01.28. 08:56:45

@Frick László Emlékzenekar: baszódj meg, ha értem mit akarsz mondani.
egy biztos: te szeretnél valamit a kigondoltamtól, amit az nem fog megadni. ezerszer megmondtam már: nincs szerkesztve, nincs rendszerezve, nincs központi figurája, nincs tematikája, nincs díjazva és nincs értéke.

Nincs CÉLJA bazdmeg.

Van, létezik.

aztán ha megunjuk, akkor meg nem írunk.
akkor nem fog létezni.

hát így megy ez.

amennyiben ez így elfogadható, akkor gyere és posztolj, legyél újra aktív tag, elvállalva, hogy a porba döngölünk és lefikázunk, ha éppen ahhoz van kedvünk. te pedig vagy felveszed a kesztyűt és vitatkozol a vita kedvéért, vagy épp lekurvanyázol.

amennyiben nem tetszik ez az egész, akkor pedig ne posztolj. azt kommentelsz, amit akarsz, mi meg azt fogunk rá reagálni, amit éppen reagálunk.

ja, és levéltáros nem zseni, viszont akkor, azt és úgy ír, ahogy akar. megjegyzem hányingerem van a széthúzástól.

szanalmas 2013.01.28. 09:34:27

@Spadla z oblakov:

Már hogyne lenne tematikája baszki, a provokáció!!!!4!4!!! Kurva nagy poén volt amikor elmagyaráztam ezt "valakinek", és a nőgyűlölős posztodon annak ellenére is felháborodott! Na, ezért tart itt én! Broáf...

Frick László Emlékzenekar 2013.01.28. 09:58:10

@Spadla z oblakov: A szerkesztés meg a szerkesztőségi elvek olyan [egy közösségi blogban!!], mint a punkzenekarnak a 220 vagy a valamennyi Volt. Tágak, tágak a keretek, beszarásig részegen a színpadon elesni, hányni ... de érdekes módon az a kibaszottul kispolgári és konformista 220 V az kell, érdekes, hogy a pankgitaros is a jack-et nem a hangszóró membránba bassza bele, hanem az erősítő megfelelőlyukába.

Az is érdekes, hogy wenn tuu libst mich, jah ich lieb tich ez oké, ez nem zavar senkit, ez a főzöcske, tüchtige hausfrau és az én kutyusom a cicám! blogokra jellemző lavva, hogy ha te szeretsz, én szeretlek és ha ő szeret, te is szeresd és ha ő szeret, te meg nem szeretd őt akkor unalmas bunkó vagy... ez a picsa attitüd nem zavar, mi?

Frick László Emlékzenekar 2013.01.28. 09:59:28

@Spadla z oblakov: A másik az, hogy én nem széthúzok, hanem elhúztam (innen) már jó régen, mint vertsereg.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.28. 10:00:05

@Spadla z oblakov: Sőt azóta már mindenütt vereséget szenvedtem.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.01.28. 11:09:29

@Spadla z oblakov:

"ja, és levéltáros nem zseni, viszont akkor, azt és úgy ír, ahogy akar. megjegyzem hányingerem van a széthúzástól. "

Ezzel a mondatoddal pont a széthúzás magvát vetetted el, te takonypóc.

@Frick László Emlékzenekar:

Meg vannak az olyan bloggerek, te jutsz legelőször eszembe, akik hirdetik, hogy a moderálás a blogolás halála, aki moderál, az jógyerek. Aztán nem a kommentet, de az egész posztot teszed vázlatba, ha olyan komment van, ami nem illik a képbe.

Ez a picsa attitűd nem zavar?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.01.28. 11:29:38

@Spadla z oblakov:

Miféle széthúzásról beszélsz, kucu? Itt legfeljebb Frick húzogat, ő is csak az előbőrt csoffadt péniszén, már ha a nyolcvanas évek végén meg nem vállt tőle a kávéházi értelmiséghez dörgölőzés jegyében...

Levéltáros pedig olyan amilyen, leginkább egy Galla Miklósba oltott Palotás Jánosnak mondanám!

Frick László Emlékzenekar 2013.01.28. 12:38:29

@"the dragon": körülmetélt vagyok, de nem kaphatod be a makkom

Frick László Emlékzenekar 2013.01.28. 12:48:09

@Kadarka Jánoska: Ezt tisztáztuk OTT, hogy nem a komment miatt került NEMLÁTHATÓ-ba, de nem kukába. Tehát éppen elő lehet venni. Jó, hát lehet, hogy ilyen megfellebezhetetlen szeriőz és zseniális úriemberrel nem bírnék el egy kommentpárbajban, mint te, de egyébként ha ugyan sem raffináltja (egymócceros csávók, mindig ilyemikkel jönnek, hogy "nélkülözik a tényeket az állításaid" meg "konfúzus vagy" de hogy hol, azt persze nem árulják el, ezek a raffináltak*.. a brávók sokkal jobbak, ők olyanok, mint @"the dragon": vagyis nem kezdenek el szeriőzösködni meg nem vigyáznak a kiskezükre vagy a glasszékesztyűjükre, hanem jól pofán rágják a parasztot oszt lessen, ha erős a paraszt akkor hatan mennek rája oszt annyi neki.

*a raffináltak biztos benne vannak a kedvenc Merle-sorozatodban a XVI. sz. másodikfelében volt fénykoruk, a brávókról meg, ha nem a mai indexiánus jógyerekekről beszélünk, akkor régi olasz pestisregényekben olvashatsz, Északon az urak fogadtak ilyen fickókat, divatosan öltözködtek, általában facér vallon zsoldosok, eszük nemsok, de morál az meg semmi... A brávó morál az, hogy ha a paraszt egyszálkarddal van akkor ők kettőt fognak rá, ha spédája is van a kard mellé akkor ketten mennek rá, vagy ha túl jól vív, akkor négyen, ha ketten vannak a parasztok, akkor nyolcan mennek rájuk ésígytovább. Ha meg túl sok a a paraszt, elszaladnak és másik úrhoz állnak.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.28. 13:23:56

@"the dragon": Föltettem @Spadla z oblakov: egy igazi Frick szkennelést a frickzenekar blogba (ldd profilom másikja)
süti beállítások módosítása