Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Az egérfogó

2011.09.24. 06:06 ripők

 Régen az emberek kénytelenek voltak megosztani hajlékukat az egerekkel, éppen emiatt - nem sokkal az első érintkezés után - nevezték el őket házi egereknek. (Mus musculus) Egerek és emberek ritkán ápolnak bensőséges viszonyt, általában abból nem is sül ki semmi jó.  

 Első pillantásra szeretetreméltó kis szőrmókok, akik a legkisebb neszre is eliszkolnak biztonságos menedékükbe, de hihetetlenül szaporák, előbb-utóbb mindent elözönlenek. 
 Az egér rendkívül kártékony állat, megrág mindent, büdös, megdézsmálja a spejzben tárolt disznósajtot valamint a horgászati felhasználásra szánt szemestakarmányt is.
 Általában a családfőre hárul a feladat, hogy a kártevő-mentesítés érdekében lépéseket tegyen. A feladat nem egyszerű, hisz nem kizárólag bent a házban, de odakünn, a szabadban is szembetalálhatjuk magunkat ezekkel a falánk rágcsálókkal.
 A szájtáti állatvédők sivalkodásával mit sem törődve, egy gondos gazda ilyenkor egérfogókat kihelyezve óvja meg szeretteit és értékeit.

 

39 komment

Címkék: összeesküvés egér egérfogó antigravitáció ripők szörcsi dagadt valaga emósok nyakunkon 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr773239787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.09.24. 11:56:39

Mennyit kaptál ezért a posztért te spammer? Eladtad a lelked az egérfogógyártóknak.

szanalmas 2011.09.24. 12:33:57

Érti ám mindenki a Viktor Multi-Kill üzenetedet, és majd viszünk virágot a temetésedre!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.24. 13:01:42

És az egerek tehetnek a macska háziasításáról is, bár a domesztikálás terén itt mintha némi hiányosságot figyelhetnénk meg...

-Tom- 2011.09.26. 11:38:06

Erről a Hamlet c. frázissorsba süppedt klasszikus jut eszembe, annak is az "Egérfogó-jelenete".
Van, amikor az egér hasznos állat, sőt.
A megboldogult Krétakör előadásában három mester adja elő a teljes darabot, utcai ruhában, Opheliát is első rangúan - orális szexet tűrhetően imitálva- eljátsszák...fasza az egész...

Egyébként egyik ismerősöm kisállat-kereskedést üzemeltet. Bedőlt a cég. Négy kékesszürke patkányt, és tizennyolc törpehörcsögöt (plusz harminc nimfapapagájt) és némi guppikolóniát, nyulat piros szemekkel, na meg egy kibaszott nagy gekkót betolt hozzám, hogy ő most ezt az árukészletet hová tegye, adjak tanácsot...
Végül is örültem neki. Jól festett az irodában, adott egy hangulatot...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 18:24:58

@tomsawyer: Csincsilla nincs? Vagy olyan cuki bojtos farkú egér? Vinnék.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.27. 19:13:27

@neccharisnyás útonálló:

A legkevésbé sem lep meg, hogy a rocksztárod mellett hozzászoktál a büdös állatokhoz...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 19:19:18

@"the dragon": Felébredtél, Mókamiki? Hakapeszi majmot hol hagytad?

-Tom- 2011.09.27. 20:45:43

@neccharisnyás útonálló: Az nincs. De minden más - és eledel az dögivel - van. (köles és hasonló finomságok, nyamm. )
Itt Észventúrázom hát taknyosan egy rakás papagájjal és hörcsöggel karöltve.
Na jó... ehh...persze-persze rögtön elvitettem innét sürgősen az egész bagázst, ez itt nem az "Orwell sugárút" negyvenkettő, bár volt aki első percben íziben a lórikat tanította be az öszödi beszédre, volt aki meg nyúlpörköltet akart főzni, ergo erősen sikerrel járt a dolog. Azt mondták, vonzom a fura fazonokat, mondtam ez a fasz tök normálisnak, sőt épeszűnek látszott, amikor vásároltam nála macskaalmot és kaparófát, meg a kutyának nyakörvet, nem tűnt fel, hogy egyébként olyas' forma, hogy berongyol az első, messziről, nagy távolságból jogásznak látszó ismerőséhez a teljes árukészlettel, pánikban, amikor megtudja, a NAV felszámolást kezdeményezett ellene.
A patkányok furán néztek ki egyébként, és volt vadászgörény is - ezt el is felejtettem. De legjobb a gekkó volt. A Józsika hagyta űrt tudta volna pótolni... meg minden más űrt - vécélefolyót, ásott gödröt, Mariana-árkot stb. - is eldugított volna, mert inkább varánusz nagyságú volt...(mondjuk lehet azért, mert az volt a márkája, nem gekkó, fasz se tudja).

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 20:57:20

@tomsawyer: Vadászgörény?! És nem mondod? Elhoztam volna. Jah, várj. Lehet megeszi a madarat. Akkó mégse.
Józsika nosztalgia RULZ!
Patkányok csupaszok voltak-e? Az a varánusz meg lehet kaméleon volt. Egyszer láttam. Nagyot. Durván bandzsított. És nem elég, hogy kétfelé nézett, még mozgatta is a szemeit.

De a legdurvább állat, tényleg a legdurvább a meztelen tengerimalac. Gondolom külön a peruiak kérésére tenyésztették ki, hogy főzés előtt ne kelljen megkopasztani. Na az kész. Pont, mint a mexikói meztelen kutya. Malac formájú, dagi, ráncos, foltos, és valami irdatlan bárgyún mosolyog, nagy büszkén arra a 3 szál szőrre, ami képes volt a homloka közepén kinőni. Ez már nem is állatkínzás. Rosszabb! Emberkínzással kombinált vizuális környezetszennyezés.
Meg úgy alapból: egy csupasz emlőssel mit csinálsz? Nincs szőre, amit simizz. Ennél 5x jobb érzés a saját lábam tapogatni. Főleg, hogy ugyanúgy kell testápolózni meg napkrémezni, mint azt a dögöt, ami ráadásul még csak nincs is ébren akkor amikor te.

-Tom- 2011.09.27. 21:27:50

@neccharisnyás útonálló: Szerintem volt szőre a dögöknek, bár elég rövid. Kerestem hasonlót a kurva nagy webes tajgán, íme: patkanyokrol.blog.hu/ a russian silver fantázianevű egyedek lestek az tárgyaló közepén a mahagónifa asztalon egy ketrecben, kissé vaksi viceházmester orcaszerkezettel figyelgetve.

Ez nem mozgatta a szemét - mármint az álgekkó, viszont járkált, méltóságteljesen és bután kicsit bandzsin nézett közben. Azt hittel Matolcsy György jött be elsőre (rá emlékeztetett). Aztán láttam hogy áhhh, túl nagy ahhoz ennek a farka meg valahogy olyan közömbös a világ dolgaira, szóval nem lehet.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.27. 21:43:08

Most szólok, hogy az összes buzi kis hobbiállatozót ki fogom tiltani a picsába! Nincs nektek nemi éltetek, hogy állandóan itt lógtok?!
Mert ha ez a baj, azon könnyen segíthetünk!

-Tom- 2011.09.27. 22:20:26

@LadyCarambole: Nincs.
Kérném a közönség segítségét.

-Tom- 2011.09.28. 11:46:47

@Zsit (nyau és rémizé): hm jaja. Nem tudom, a kurva anyád megfelelő beírás, vagy az is okoz némi stílustörést és megbontja a harmóniát?

-Tom- 2011.09.28. 11:47:37

igyekszem nagyon megfelelni

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.28. 17:46:42

@LadyCarambole: Úgyis tudom, hogy a mahagóni tárgyalóasztalra rágtál be. Valakinek ilyenek a munkakörülmények, valakinek olyanok.

szanalmas 2011.09.28. 18:00:05

@neccharisnyás útonálló:

Nahaha, nem éppen az a baja, inkább az, hogy ő is imádja a peteket, de nem mer fecsizni róla, mert kinyírnánk érte!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.28. 18:51:49

@szanalmas:
Jajistenem! Súlyos kidumálatlan témák miatti szorongásokkal harcoló egyedek kíméljenek! Akkor inkább beszéljen hasat a luk... izé lukat a hasamba!

Madártémában verhetetlen vagyok!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.28. 18:52:23

@szanalmas:
Te áruló!

@neccharisnyás útonálló:
Valóban szép emlékeim vannak egy mahagóni tárgyalóasztalról, de ez nem tartozik ide, mert ez itt kérem minden demoralizáló komment ellenére is egy komoly műhely!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.28. 18:53:51

@neccharisnyás útonálló:

Anélkül, hogy túlmutatnék a homályos utalgatások határain, erre bizony ráhibáztál! Tomnak az a legnagyobb baja az említett íróasztallal, hogy szűkös a hely alatta, így mindig beáll a háta, amikor épp ott kell torkoskodnia...

szanalmas 2011.09.28. 19:00:35

@LadyCarambole:

Én innám a szavaidat, de épp dragival együtt vagy szűkszavú mostanában, így azt kell gondolnom, hogy mindketten feladtátok a korábban hangoztatott elveiteket! Nyehehe!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.28. 19:10:25

@szanalmas:
Nono, nem vagyok én Terézanya!

A szavaim ivását meg majd személyesen, te hóhányó!

szanalmas 2011.09.28. 19:21:22

@LadyCarambole:

Azt mindjárt gondoltam, hogy nem vagy Terézanya, mert akkor két fejjel magasabb lennél!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.28. 19:29:14

@szanalmas:

A tény, hogy LadyKorodbeli halálosan szerelmes belém, nem annulálhatja a gerontofíliával szembeni ellenérzéseimet...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.28. 19:33:06

@"the dragon":
...és törpeundorodat, akkor már legyünk pontosak!
Igazából csak a szukpupetemmé szeretnélek tenni, azt hittem, ennyi igazán belefér a barátságunkba!

@szanalmas:
Hárommal, drágám, hárommal!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.28. 19:36:34

@"the dragon":
Mahagóni tárgyalóasztal nem pont fagyinyalásra való. Ezzel Tom szerintem tisztában van, csak részedről feltételezek alulinformáltságot a témában.

-Tom- 2011.09.28. 20:23:41

Jól van basszátok meg, ennyire nem volt érdekes tényleg az a kurva asztal, beismerem. Csak próbáltam valamivel kiragyogni a kórusból, mint Molnár Ferenc Ibolyája, nem volt jobb ötletem, életem dögunalom pillanatait gyúrtam egy pászkába és kevés kisállatmorzsával tuningolni próbáltam.
A kvantumfizikát már unásig lerágtátok, és attól tartok a hidegfúziónak Levéltáros a tudója, budai nyárspolgárként meg tocsogós cigányszexxel nem versenyzek itt egyesekkel,(bár volna véleményem persze) hát mi a fasszal jöjjön az ember, ha nem egy böhöm nagy varánusszal.

Mindenkinek kurva anyja, ezt még hozzátenném.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.09.28. 21:01:14

@tomsawyer:
a tiéden már semmi sem ronthat
segítek: a kurva anyád!

szanalmas 2011.09.28. 21:10:40

@tomsawyer:

Egy böhöm nagy varánusszal maximum dragon valaga környékén tudsz versenyezni a csókjáért!

-Tom- 2011.09.28. 21:52:17

@Zsit (nyau és rémizé): Anyánknak össze kéne jönnie, nézném, ahogy iszapbirkóznak. Te is beszállhatsz. Ne fürggyé' le előtte.
Mer' minek.

-Tom- 2011.09.28. 21:56:20

@szanalmas: ne magadból indulj ki, a te preferenciáid engem hidegen hagynak. Konkrétan minden idevetődő fiatal, tel-avivi homoszexuális faszára célzok ezzel a mondattal - mint hibernáló tényezőre.

Mi van már veletek bazmeg, úgy el vagytok anyátlanodva. (Ja, aki amúgy kurva.
De ez mellékes szál most)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.09.28. 22:38:08

@tomsawyer:
na annak se lenne sportértéke!
Bezzeg ha te szállnál be anyád mellé

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.29. 01:24:57

@neccharisnyás útonálló:

Félreértettél, tomsawyer a gyíkot szokta ott torokra venni, és még véletlenül sem a varánuszát! (Egyébként az ánuszhoz is van köze, de ez már egy másik történet...)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.29. 01:36:10

@LadyCarambole:

Hélóhaló, én egyáltalán nem undorodok a törpéktől, legfeljebb akkor, ha buzik is. Alapjáraton viszont vicces kis jószágok!

Még azt is elárulom, hogy Matthew McConaughey Kisördögök c. filmjén röhögtem eddig a legtöbbet minden vígjátékot figyelembe véve (a Schindler listáját és a Hotel Ruandát most nem számolom ide)! Képzeld el, összegyűjtötték benne a világ kábé összes törpeszínészét, és tök úgy éltek, mint az igazi emberek... Szédületes ötlet!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.29. 08:37:57

@"the dragon":
Láttam, te fasz! A legviccesebb meg akkor is Minime, és ebben megingathatatlan vagyok!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.29. 09:38:52

@LadyCarambole:

Heteroszexuális fehér férfiként kiráz a hideg Mike Myers életművétől, tehát vitatkozni vagyok kénytelen. Minime egy csíra.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.29. 10:54:46

@"the dragon":
Nem tudom, hogy túl tudom-e tenni magam valaha a sokkon, amit vallomásod okozott...szkander vagy tortadobálás, válassz!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.29. 13:48:15

@LadyCarambole:

Mivel a csuklóddal ellentétben a tortáért kár volna, maradjunk a szkandernél! De figyelmeztetlek, még Kasztrióta Gyuri is megirigyelné a technikámat...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.29. 14:01:11

@"the dragon":
Hát ha róla mintázod a technikádat, akkor igazán nincs félnivalóm, muhaha!
süti beállítások módosítása