Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Ismeretlen szerző posztja

2011.08.02. 07:07 Kadarka Jánoska

Az ilyen rövidebb, szinte csak a kezem szaladását lekövető mini-dolgozatokat úgy szoktam írni, hogy elolvasok négy-huszonöt véleményformáló médiát, azoknak öt-huszonnégy cikkét, és ami fennakad a szűrőmön, ahhoz odarakom azt, amit egy tudós odarakhat: a lényeget.

Na most olvasgatom az internetet, és min akad meg a szemem? Hát semmin. Világválság jön, Amerika bekrepál, a kínai növekedés kamu volt, dajcstomi vicceskedik, az Index fizetésképtelen, a cukorbetegeknek mégis kiflit kéne enni zsemle helyett, és még megannyi hülyeség. Miről írjak így? Mondhatnám, hogy a semmiről, de ezt egy semmirekellő már elsütötte, ezért kénytelen vagyok témát keresni, hogy a Kigondoltam! hűséges olvasói ne maradjanak téma nélkül.

Mai témám tehát a témakeresés.

Mit tehet egy közlési vággyal megvert szerző, aki szinte bármiről tudna olyat írni, ami akár az [origo] címlapjára is kikerülhetne – az Indexére bármikor –, de nincs témája? Hát témát keres.

Elsőnek adja magát a szex, de amint kikértem a nyilvántartásokból a szerzőink és az olvasóink libidójára vonatkozó felméréseket, meg kellett állapítanom, hogy ez vakvágány. Ugyanis:

- „the dragon”, ripők, -=büdösmackó=-, Rosszindulatú Vászka, LadyCarambole, Panther_V, szanalmas, Friedmann Juci, Levéltáros, Commandante Jayasuriya, Nina Sky, Frick László Emlékzenekar, Zsit (nyau és rémizé) és még az olyan elveszett művészlelkek is, mint pl. piréz, egyértelműen aszexuálisak, nem lehet tanulmány-sorozatot indítani velük a szexszel kapcsolatban.

- Az olvasóinkról most nem is beszélek, mindenki számára világos, hogy márnyuszi., ~Shadow~, tomsawyer, killercsiga, Hannibal, borivoje surdilovics, meg a sok egyéb globálos blogger, és végül bogáncs, meg a sok álnikkje alkalmatlan arra, hogy egy tisztességes szexuális posztot értsenek, ráadásul a hasznát vegyék.

Politika? Hát kérem megint csak hiába pörögnék, ezek vagy liberálisok, vagy jobbosok, vagy balosok, de mindenképpen olyanok, hogy leszarják, ha egymásnak akarnám őket ugrasztani, csak szajkóznák a magukét, de semmi komoly agresszió nem sülne ki belőle.

Mi marad? Hát a régi, mindig beváló módszer, a bunkóskodás. Most úgy döntöttem, hogy álnév alatt csinálom, megjelentetem ezt a cikket valamelyik lúzer neve alatt, és meglátom, mit csinálnak magukkal a hülyék. Haha, én magam pedig maradok az ismeretlen felforgató.

152 komment

Címkék: aljasság

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr83113183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.02. 23:10:26

@bogancs:

Azt ugye tudod, hogy már lenyomoztunk, gecó? Ezt vedd figyelembe, amikor a káromra próbálsz viccelődni...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.02. 23:14:16

@"the dragon":

No, majd szavazok rátok cserébe az összes nickkemmel a Goldenblogon. Hátha tényleg ti lesztek a legjobb egyéb blog.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.08.02. 23:23:53

bejottem REALHOZAM-ozni
meg egy kicsit hangosabb KURVAANNYAT kiabalni

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.02. 23:31:36

@bogancs:

Gondolhattam volna, hogy neked is több faszbúkidentitásod van... Állítom, hogy azt a félmilliárd regisztrációt néhány tucat hozzád hasonló elbaszott nickszédelgő hozta össze!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.02. 23:36:43

@"the dragon":

Ácsika! Mindig csak akkor hoztam létre új nicket, amikor valahonnan kimoderéltek. Például innen, zolivagyokról, michaelknightről, tudtadról.

Na ki itt az igazi kommentbajnok? Lásd be, hogy teljesen jogos volt az eliminálásod.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.02. 23:40:38

@bogancs:

Ezek közül egyiket sem olvasom. Bár az rémlik, hogy a tudtadon te valami szerzőféle is voltál, és ajánlottál minket. Mindig is kíváncsi voltam - ez persze nem igaz, tulajdonképpen közepesen leszarom csak -, hogy miért pateroltak ki onnan. Szóval?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.02. 23:58:57

@bogancs:

Ez egy csodálatos blog, de elég elhanyagoltnak tűnik. Mindenesetre kommenteltem egyet, a miheztartás végett!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.03. 00:01:45

@"the dragon":

Túlzottan nem indokolta. Kivágott és kész. Szerintem nagyjából ugyanazért, mint ti.
Slanger úgy ítélte, hogy rossz társaságba keveredtem (közétek, akkor még szerettetek), és a vallási-politikai-kulturális-tudományos-életvezetési-moderálási-trollkodási nézeteimmel sem értett maradéktalanul egyet.

Ezenkívül nagy zolivagyok fan volt, én meg őt sem kedveltem túlságosan.

Ja és mert fikáztam a kommentbajnok blogját. Mert azt is utáltam. (Nem is lettem kommentbajnok, mint ti.)

Valójában meg azért, mert ő volt a gyorsabb, és nem én vágtam ki őt a francba. Meg a nagy szívem ugye, mert az mégiscsak az ő blogja volt.

Meg azért is, mert odajártatok kommentelni, amit ő trollkodásnak vett és engem hibáztatott.

Meg azért, mert...

Szóval sok oka volt. Már nem is emlékszem pontosan. A hivatalos verzió ott van az utolsó posztban. Droli barátom igazi politikus módjára fogalmazta meg. tudtad.blog.hu/2010/08/24/bucsu_itt_a_vege

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.03. 00:10:42

@"the dragon":

Most aztán ég a pofám! Ha visszakeresi, hogy honnan jött az olvasó..

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 00:18:51

@bogancs:

"szanalmas 2010.08.28. 00:04:53
VAN ISTEN!!!!"

Muhahaha, már csak ezért megérte elolvasnom ezt a szar csöpögős, érdektelen posztot...

Viszont köszönöm a felvilágosítást, cserébe én is elárulom, hogy mi nem azért utálunk, mert ne értenénk egyet (pedig nem értünk!) a vallási-politikai-kulturális-tudományos-életvezetési-moderálási-trollkodási nézeteiddel. Hanem egész más miatt!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 00:21:43

@bogancs:

Azért azt igazán nem mondhatod, hogy ne értenék a nők nyelvén!

szanalmas 2011.08.03. 00:45:25

@bogancs:

Szeretném, ha tudnád, én nem vettem részt a kitiltásos dolgokban soha, bár téged én is kitiltanálak szívesen!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.08.03. 01:05:10

nyavogos klimaxos venemberek vagytok!

szanalmas 2011.08.03. 01:17:05

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:

Ha még egyszer ékezetek nélkül kommentelsz, megcsúfolva szent anyanyelvünket, akkor kimoderállak örökre! Bár ha jobban belegondolok akkor is ha nem.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 08:02:51

@bogancs:
csak ezért viselem el a ratyikat
mert figyelnek a részletekre

de hiába hízelegsz, nálam ez nem jön be

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.03. 08:44:13

@bogancs:

kurvára el vagy tévedve, soha nem szerettünk, kifejezetten rühelljük, hogy itt kommentelsz, te ostoba fasz!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.03. 08:44:54

@borivoje surdilovics:

ez buzi bazdmeg, BUZI!

verjük meg, miatta emelkedik a svejci frank!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 09:06:15

@-=büdösmackó=-:
itt meg egy másik meleg hízeleg

faszom kivan tőletek

próbálok szép csendben elbújni, meghúzni magam, még a kommentbajnokí címemmel sem kérkedtem, de ezek az anyapótló-keresők mindig megtalálnak

keressetek magatoknak valami szőrös kis kedvencet, (ott van pl a radairosseb, vagy az a dagi a leginkább tejből) és azzal próbáljatok meg nyáladzani

a bogáncsot meg veri az élet, én nem emelném a kezem egy negyvenkilós pattanásos kiskamaszra

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 09:11:05

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
Kikérem magamnak, én fiatal vagyok!

Legalábbis nálad fényévekkel fiatalabb, idegenszívű vén picsa!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.03. 09:16:11

@borivoje surdilovics:

dragi régóta >>kis<< szőrös állatkákat dug föl magának és szerelmének, nyunyókának.
ápropó, lévén, hogy szakállad van tehát szőrös vagy, jelentkezz draginál, hátha megszán és vendége lehetsz egy análpartira!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 09:18:17

@-=büdösmackó=-:
csak most szólsz?!

elvesztegettem az életemből több hónapot!

tudtam hogy valamiért nagyon utállak!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 09:25:35

@-=büdösmackó=-:
annyit még hozzátennék, hogy a szakállam csak álszakáll
hét sékelért vettem a piacon nagy alkudozás után

(de ezt a draginak ne áruld el kérlek!)

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.03. 09:31:12

@borivoje surdilovics:

Ha az a problémád, hogy öreg, kövér és ragyás vagy, azon nem tudok segíteni.

@-=büdösmackó=-:

Megmondom mit csinálunk! Létrehozok egy új nicket, és azon majd jókat haverkodunk. Részemről természetesen csak poénból.

@"the dragon":

Hát vannak jó pillanataid, egyenlőre ott figyel a kommented. De még azért nem borult a nyakadba, ha ez lenne a célod. Kicsit gyúrjál, mert bajban leszel, ha Mukival találod szemben magad egy romantikus küzdelemben. Nem is beszélve arról, ha nyersz.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 10:16:12

@borivoje surdilovics:

Nahiszen, hét sékelért manapság egy üveg kólát ha kapni... Két dolog lehetséges, nagyon jó alkusz vagy, vagy pedig az álszakáll hónaljszőrből készült!

Amúgy melyik kommentbajnok vagy? Elkezdtem olvasni, de a legtöbb olyan szar, hogy nem sokáig bírtam...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 10:19:33

@bogancs:

Én ilyen Mukikat eszek reggelire! Tündércukorborsóból mondjuk kitelne három-négy reggeli is...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 10:34:31

@"the dragon":
Ojan hüjeségeket tudsz kérdezni, hogy már biztosan tudom, te tényleg a rabbiképzős kis köcsög Blumentahl vagy!
Hát természetesen az eddigi legjobb!

Kiszámoltam a hetes buszon terjengő szandál-zokni kombó kvóciensét bazdmeg!

A Higgins bozont lesz a következő hasonló nagyságrendű tudományos igazság, ha egyáltalán lesz kedvem megtalálni, mostanában nem nagyon érek rá, nem is gyorsul az LHC-ben semmi!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 11:25:52

@borivoje surdilovics:

Felteszem, nem csak a tudományos érdeklődés következtében keveredtél a hetes buszra, ebből adódóan csóró lehetsz, esetleg környezetvédő... Ha kérhetném, a jövőben hanyagoljuk egymást, mert fajtád nem tesz jót az imidzsemnek!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 12:13:34

@"the dragon":
ha leborotválnád a barkódat, levennéd a sábeszdeklit, már csak nőnöd kéne huszonöt centit, meg az orrodat átszabni, és máris jól mutatnánk együtt

te, a sztöpszli, meg én a szép és okos.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 12:33:45

@borivoje surdilovics:

Még egy ilyen burkolt célzás származásomra, és örökre kimoderállak, te kis zsebnáci! Egyébként meg nem is vagyok büdös zsidó.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 12:39:31

@"the dragon":
már megint tévedsz, de még nem fáradok, kijavítalak megint

akivel összekeversz, az a vászka.

a származásoddal kapcsolatos problémáidat pedig a jó édes anyáddal beszéld át, mielőtt kifutsz az időből, és a fia szerencsétlensége miatt érzett fájdalmában megmurdel!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.03. 14:37:57

@bogancs:
Szerintem eddig te voltál itt a legjobb admin - rajtam kívül természetesen.

Persze, ha elárulnád, hogy mi is történt valójában a szombati művészeti délutánok alkalmával a Nívón, akkor mindjárt nagyobb lenne a respekted itt is!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.03. 16:02:10

@LadyCarambole:

Eléggé mérsékelten vagy képben úgy látom. Ugye nem arra megy ki a játék, hogy kérjek tőled is bocsánatot?

Szombatonként tök jól elvagyunk. A hétre legyen elég ennyi a sztorizgatásból. Avagy szeretnél csatlakozni? Ahhoz referenciákat kell ám villantani.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 16:43:41

@"the dragon": Megmentettelek a fölösleges szívrohamtól? Ótejóég! Közelembe ne gyere, mer fejbeváglak a lapáttal.

_nyuszi_ 2011.08.03. 17:44:52

én igenis hasznát venném egy szekszes posztnak.
mindig is érdekelt a szeksz.
már szét is tettem a lábam, mindenre nyitott vagyok!
taníts te állat!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 17:46:49

@neccharisnyás útonálló:

Azt majd én eldöntöm. Nem tudom, hogy a nők milyen alapon vindikálnak magukuknak holmi beleegyezési jogot, miközben a kutya nem kíváncsi arra, mit gagyognak... Egy klasszikust idézve, a békákat sem kérdezik meg a mocsár lecsapolásáról!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 18:23:28

@"the dragon": Beleegyezési joggal SZÜLETÜNK, édesapa. Meg egy bazi nagy szájjal, hogy mindenkit emlékeztetni tudjunk, mindig, örökké, ezen veleszületett jogunkra.
A békák meg mennek a levesbe.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.03. 18:49:01

@márnyuszi.:
engem az érdekelne télleg akkora-e a melled, mint ahogy a fáma szól!

teljesen felizgultam, még a kérdés feltevésétől is!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 19:04:16

@neccharisnyás útonálló:

Én még egy régi, szebb, tisztább kor gyermeke vagyok, ahol születni esetleg előjogokkal lehetett... Egy koré, melyben a nők csak akkor nyitották ki a szájukat, ha előtte letérdeltek. Szóval ehhez tartsd magad!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 19:08:28

@"the dragon": Az igazság az, hogy egy kivénhedt dinka dinó vagy -küldeném is neked sok szeretettel a Denver, dinó jóbarát c. akusztikai csodát-, aki képtelen lépést tartani a korral, így a világ macskatápnak bedarálja, a csontjaiból meg enyvet főz. Pucolás az elefánttemetőbe, mielőtt rád küldök pár szenegáli orvvadászt!

-Tom- 2011.08.03. 19:10:01

@"the dragon": Andrássy gróf? Te vagy? Dhrááága cousin...beh szépen írtad.

-Tom- 2011.08.03. 19:23:35

Látom, megzavartam a társalgás évődős folytatólagosságát. Szorri.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 19:34:43

@tomsawyer:

Cousin? Tán csak nem lyuksógorom vagy, mélyen tisztelt Kaiser und König?!

-Tom- 2011.08.03. 19:35:26

@"the dragon": Egyébként abban a korban akkor térdeltek és tátották a szájukat elsősorban a nők, amikor a szent ostyát magukhoz vették a templomban áldozás ürügyén ájtatos arckifejezéssel, és nyakig szőrös pinával...de nem érdekes.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 19:39:34

@neccharisnyás útonálló:

Liba-liba-liba. Nem lehetek dínó, mivel azok már kihaltak. De ezt már egyszer elmagyaráztam, leszel szíves visszaolvasni...

kigondoltam.blog.hu/2011/06/06/a_dinoszauruszok_kihalasanak_tudomanyos_magyarazata#c13672481

Egyébként meg az idézett sorozatban juszt is mindig miszer Maszlag Morton Fizzbacknek szorítottam!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 19:42:57

@"the dragon": Honnan veszed, hogy tudok olvasni? Tudod, abban a korban, mikor a nők akkor nyitották ki a szájukat, mikor térdre ereszkedtek, ilyen úri huncutságokért, mint az olvasás, máglya járt. Vagy szégyenketrec a főtéren. Ergo analfabétának hazudták magukat.

-Tom- 2011.08.03. 19:44:35

@"the dragon": Már ha te vagy az idézett gr. Andrássy akkor sajnálatos módon valószínűsíthető, hogy veled is rokonságban vagyok, de ha ez megnyugtat, legalább hat kukásautó vezető vagy kalmár meg bróker (nem, nem Büdösmacira gondolok) is volt a családban... a faszom mondjuk a rokonokkal már kivan, Mikszáthnak igaza volt e téren. Véred szíjják - félrenézel... a disznók zabálják a májadat. Hamm.

Neccharisnyával közelebbi kapcsolatot nem ápoltam, de ez egy sajnálatos hiátus, néha ott sírok miatta, ahol senki se lát. És százszor megcsókolok egy szál ibolyát.

-Tom- 2011.08.03. 19:46:07

@neccharisnyás útonálló: A szemöldököd? Helyes. Brezsnyev nem az esetem. De ezt itt már említettem egyszer.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 19:46:35

@"the dragon": Má megin bókolsz? Szappanos vízzel mosd ki a szád. Most!

@tomsawyer: Kutya még mindig lesajnál?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 19:48:13

@tomsawyer: Akkó Mágenheim Julcsa is kiesett? Huhh. Megnyugodtam. Az ám a kemény dolog: lenyomni a Nagy Fehér ostobenkó liba csimotáját.

-Tom- 2011.08.03. 19:48:47

@neccharisnyás útonálló: Mármint engem? Vagy tégedet? Majd megharapom.

-Tom- 2011.08.03. 19:51:40

@neccharisnyás útonálló: Jucsikának a haja állása tetszett. Olyan jó kislányos volt a forgója. Dragon is szereti az ilyet. Be is rakott egy 2.0-ás verziót a legutóbbi poszthoz.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 19:53:14

@tomsawyer: A futásban alulmaradt, heveny vádlisorvadásban senyvedő falkavezérét.

Hú, falkavezérről szólva, találtam egyet, mondtam már? Igazi fullos falkavezér. A kóbor felem ajánlásával. Pöcsét a pö... talpán. Félelmetes! A frász se gondolta volna, hogy ilyen van.

-Tom- 2011.08.03. 19:53:20

@neccharisnyás útonálló: Egyébként le. De a macska jobban.
Mondjuk Sztálintól csodát az ember ne várjon.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 19:53:50

@neccharisnyás útonálló:

Még vacsora előtt, vagy utána is jó lesz?

@tomsawyer:

Légyszi vedd át a picsa pesztrálását, mer' elmegyek meccset nézni, oszt nem szeretném, ha kihülne...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 19:54:38

@tomsawyer: Várjá, neki sok haja volt. A virginitása korút mondod vagy iután elkezdték bárcás rüfkének sminkelni a tetovált szemöldök alatt?

-Tom- 2011.08.03. 20:00:14

@neccharisnyás útonálló: Ne mondja...! Aztán nehogy arra ébredjen, hogy leharapta azt az ennivaló lába ujját az a dög!
Öcsémnek van egy farkaskutyája...hát baszki, oldalazva közlekedek, ha nála vagyok...a farkam elé tett kézzel. Mert ha nem vigyázok, ez odakap...és mehetek az x-factorba férfiszopránnak vonyítani.

-Tom- 2011.08.03. 20:01:36

@neccharisnyás útonálló: Amikor még folyton csodálkozó arckifejezéssel nézett és buta, kicsit pufók arccal minden valamirevaló férfival toszott, kivéve Vágási Ferit és a taxis bácsit, Lenke néni urát.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 20:02:38

@tomsawyer: A grúz névrokona? Macskák ilyenek. Azé vagyok én is kutyás. Próbáltam cirmivel szocializálódni, eredmény: megfelelően egyenlő módon antiszocok, önzők, gátlástalanok, szeretetigényesek, territoriálisak vagyunk mindketten, csak más ritmusban. Azóta cirmi a nagyobb balekokra vadászik, én meg a macskás pasasokra.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 20:05:33

@tomsawyer: Nem csinál ez olyat(max. engedéllyel). Kipróbáltam.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 20:07:48

@tomsawyer: Hú, láttam egy részt, ahol egyszerre kettő pacák tolta. Meg egy másikat, amiben barátnője sikerén felbuzdulva, álmodozott milyen jó lehet kitartott ribinek lenni. Horváth Ádám-féle népnevelés, ugyebár...

-Tom- 2011.08.03. 20:13:35

@neccharisnyás útonálló: Na látja. Egy pre-glammodell. Azért mondom, van benne cselendzs.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 20:18:46

@tomsawyer: Csak ő nem dubajt járta meg, hanem a csodálatos, tejjel-mézzel folyó Jugoszláv Népköztársaságot! Tito marsall ajánlásával!

_nyuszi_ 2011.08.03. 20:31:35

@borivoje surdilovics:
azt se tudod, mi az a fáma. honnan tudnád, miről szól...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.03. 21:19:28

@neccharisnyás útonálló:

Ha homoszexuális szárazbarát után vágyakozol, ripőköt tiszta szívből tudom ajánlani...

szanalmas 2011.08.03. 21:34:35

@Levéltáros:

Látom, leckéket vettél 21-től riposztolásban, néha már el is mosolyodok!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.03. 21:50:50

@szanalmas:
Tényleg, merre jár az a pernahajder pázmánypéter?!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.08.03. 22:13:29

@"the dragon": Nyomatékosan megkérlek, hogy ne ajánlgass engem mindenféle beszédült spinéknek, hisz még olyan érzékeny vagyok, az idő még nem gyógyította be szívem vulnus scissumait.
@neccharisnyás útonálló: Dugunk?

szanalmas 2011.08.03. 22:19:20

@LadyCarambole:

Digi-dragi látta valahol Pesten bolyongani, biztos keresi a szavakat!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 22:53:35

@ripők: Homárokkal? Nem vagyok én oceanográfus. Sipírc vissza a sarokba magaddal játszani!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.04. 00:21:27

@szanalmas:

Tévedsz. Commandante az egyetlen kommunista, akivel beszélő viszonyban vagyok...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.04. 14:53:11

@"the dragon":

Hehe! Én úgy látom, hogy máris ki vagy tiltva a csodálatos blogról.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.04. 15:21:37

@bogancs:

Ilyenek ezek a média szakos hallgatók... Sebaj, cenzor még lehet ebből a túlsúlyos sátánimádó lendvaiildikóból!

Frick László Emlékzenekar 2011.08.09. 11:10:05

@Levéltáros: Én nem vagyok aszexuális. Minden héten legalább egyszer-kétszer megdógoztatom Marok Marcsám alapossan.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.09. 11:47:05

@szanalmas:

És te mire eszméltél rá így két év után? Hogy szeretnéd lóval csinálni, de úgy, hogy az van felül?

Mindenesetre azt jó tudni, hogy a katonáink mit is csinálnak Afganisztánban...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.09. 12:08:54

@Frick László Emlékzenekar:

Ha mindkettőtöknek jó, akkor rendben, de ha Marok Marcsád nem kapja meg a lelki törődést a szex után, ha csak egy eszköznek tekinted, akkor előbb-utóbb nagy válság lesz nálad.

Frick László Emlékzenekar 2011.08.09. 12:48:34

@Levéltáros: Marcsám pl gitározhat is utána, meg autót is szerelhet. Sőt én magam manikűrözöm is.
Más. Mikor akarjátok levakarni azt az égő & uni goldenfos lábtörlőt az oldaldobozról, hogy az a gennyesen jópofáskodó ballansztja is lecsesződhessen fölüle? Vagy tik is az aranymellényre pályáztok, mint Modor Tibor?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.09. 13:04:45

@Frick László Emlékzenekar:

Felőlem ki lehet venni, csak az a monty pythonos szar ne kerüljön vissza...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.09. 13:20:50

@Frick László Emlékzenekar:

Én nagyon boldog lennék, ha nyernénk, de a sok troll kolléga miatt biztos, hogy az utolsók közt fogunk végezni, mert nagy az elutasítottságunk. Még nem sikerült teljesen átalakítanom a blogot, de dolgozok rajta keményen elhiheted, és a végén píszí leszünk, meg minden, ami kell a sikerhez. De majd kiveszi, aki berakta, gondolom pár hónap múlva.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.09. 13:37:07

@Levéltáros:

Ó, te csacska lélek, akár 90%-os elutasítottság mellett is simán nyerhetnénk... A probléma inkább az, hogy faszbúkos a szavazás, amin köztudottan csak buzik és a buta nők vannak fent, tehát nem éppen a célcsoportunk! (Azért csináltam egy kamu profilt, szóval egy szavazatunk már biztosan van...)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.09. 14:00:21

@"the dragon":

Én fenn vagyok Levéltárosként a facebookon, és szavaztam is, ez már dobogós helyezés szerintem!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.09. 14:23:14

@Levéltáros:

Én maximum 70 szavazatra számítok. Ami az ezernyi olvasónkhoz képest nem sok, ellenben én már örülnék ennyi igaz embernek is, akik vállalják, hogy szavazatuk miatt felkerülnek a tudjukkik által vezetett listára, és életük hátralevő részében könyörkenyéren kell majd tengődniük...

spájdernecc 2011.08.09. 15:20:23

@szanalmas:
kigondoltad?
nem fog összejönni

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.09. 16:01:17

@spájdernecc:

Nézd, nem tudom, hogy milyen előnyökre számítasz gátlástalan seggnyalásod eredményeként, de azt hiszem, hogy a többiek nevében is mondhatom, legjobb esetben is csak lófaszt lehet osztályrészed... (Persze azért ne hagyd abba!)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.09. 19:04:45

@spájdernecc:
annyira kemény vagy!

leszel a példaképem?

@"the dragon":
nem tudod kivel emberkedsz!
ez egy hétdanos gombaszakértő!
süti beállítások módosítása