Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Három Út Egyház

2011.06.17. 07:07 Kadarka Jánoska

A Három Út Egyház Nyilvános Hittétele

 

A Három Út Egyház választ ad minden kínzó kérdésre és egyedülálló módon megoldást kínál modern korunk valamennyi problémájára, amivel a történelmi- és a kisegyházak nem tudtak és tudnak megbirkózni. A Három Út Egyház a 21. század válasza hitetlenségre, az általános romlásra és a kiúttalanságra.

A Három Út Egyház szellemi vezetője Levéltáros, aki Aranyistenként szolgálja a gyülekezetet és terelgeti a nyáját a boldogság felé. Az Egyház legfőbb kvintesszenciáját a szentéletű Aranyisten a Hármasútban fogalmazta meg:

  • Az első út a hívek útja. Az Egyház minden bolyongó lelket a keblére ölel és megnyugvást ad nékik, a világ teljes pusztulása után pedig boldog öröklétet a Triparadicsomban.
  • A második út a máshívők útja. Az Egyház minden, máshol már nyugalmat talált lelket a keblére ölel és megnyugvást ad nékik, a világ teljes pusztulása után pedig boldog és hosszú létet a Triparadicsomban.
  • A harmadik út a hitetlenek útja. Az Egyház minden hitetlen lelket a keblére ölel és megnyugvást ad nékik, a világ teljes pusztulása után pedig boldog életet a Triparadicsomban.

Az Egyház egyedülálló módon nem csak a híveivel törődik, hanem más egyházak híveivel, sőt, az ateistákkal is. Ez a megkülönböztető jegye emeli a többi egyház fölé, és ez az az unikális érték, ami miatt hamarosan korunk egyeduralkodó világvallásává válik. Természetesen a legfőbb jó a Három Út Egyház híveinek jár, de jut mindenkinek belőle bőven, az Aranyisten nem szűkmarkú.

A Három Út Egyház hívei teljes vagyonukat felajánlják az Egyház részére, és amíg munkaképesek, minden erejükkel az Egyház érdekeit szolgálják, pontosan követve az Aranyisten részletes útmutatásait.

A Három Út Egyház a híveit térítés útján szerzi. A térítés jutalékos rendszerben történik, minden új betért után az Egyház vagyongyarapodásából 0,1%, de maximum 10 ezer forint a térítőt illeti meg. A térítő az általa megtérítettek térítései után is jutalékot kap, illetve az újtérítők térítetteinek térítése után is, ahogy az Aranyisten a Gyémántpiramis elveit lefektette. Ha egy térítő a jutalékok folytán vagyonossá válik, újra felajánlhatja vagyonát az Egyház részére, ezáltal duplán (esetleg triplán) bebiztosíthatja helyét az örök boldogságban.

Felhívjuk XVI. Benedek pápa, Tendzin Gyaco Dalai Láma, Ali Hamenei iráni ajatollah és Németh Sándor lelkész figyelmét, hogy híveiket haladéktalanul értesítsék a Három Út Egyház kezdeményezéséről, és számukra a lehető leggyorsabban biztosítsák az áttérés lehetőségét.

 

Kelt Világföldjén, az első év első napján

 

Aranyisten, egykor Levéltáros

76 komment

Címkék: egyház pápa pénz láma hit osztrákférfi garantált minőségű legkiválóbb poszt a címke kizárólagos használója levéltáros az illegális címkehasználat büntetendő ajatollah

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr672987458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.15. 22:34:34

Az első tíz hívő az Aranyisten felbecsülhetetlen értékű használati tárgyaihoz juthat hozzá!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.16. 22:30:52

Azt amúgy tudja valaki, hogy a dalai lámának miért van ilyen fasz neve? Bezzeg a Pápa megtisztelt minket, és magyarosította az övét... Javaslom, hogy ezt a tógás kopasz majmot is hívjuk inkább Kolompár Arisztídnek, az egyszerűség kedvéért!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.16. 23:41:00

@"the dragon":
Itt most a halhatatlan lelked a tét, ne viccelődj, te majom!

Apropó, Sándor atya visszejelzett már? Remélem biztosítottátok arról, hogy továbbra is vidámak lennének a vasárnapjai, csak most már munka közben!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.16. 23:50:07

@LadyCarambole:

Én a krisztusi úton szándékozok üdvözülni, míg a te lelkedet az örök kárhozat emészti majd, miután egy paki gyrosos megbök (késsel, hogy ne örülj) egy emlérgesedő hitvita folyományaképpen!

Rosszindulatú Vászka 2011.06.17. 06:20:21

Mindég is írígyellettem a keresztes lovagokat. Vagyishogy klerikális okbúl írtani meg meghágni a pogányokat. Most is érdekel a dolog. Mesebeli afrika...

Ez majdnem ojan jó. Én benne vagyok.

A némethsándorosokat nem-e lehetne-e tesztelni előtte? Tejjes bemerítkezéses vagy mittomén... az oxigén-e az Eördogh( bocsessz, vadmagyar billentyűzet) műve-e?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 08:22:23

@"the dragon":

Nem kell izgulni, ha meghal a jelenlegi dalai láma, akkor utána lesz kettő, mert a népi kína elintézi, hogy náluk is újjászülessen egy. Annak pedig normális neve lesz, mert a vallással is meg akarják hódítani a világot, ahogy a kínai piacokkal tették.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 08:24:48

@Rosszindulatú Vászka:

Első körben neked a Ku Klux Klannal kellene próbálkozni, megalakíthatnál valami vidéki baráti kört, két lepedő kell hozzá, meg egy fakereszt égetés. Ha még mindig úgy érzed, hogy tetszik az ügy, akkor egy allinclusive turistaúttal a helyszínen tájékozódj. Érted, fokozatosan merülj a témába!

S7őK3C1KŁoИ 2011.06.17. 09:50:54

gratulálok, ez minden idők legnagyszerübb agymenése
szerintem ésszerü lenne beszerezni egy saját dalai lámát
Sanyibácsit üdvözlöm
a világvégéről intézkedtetek már? vagy azt is nekem kell?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 10:13:33

@S7őK3C1KŁoИ:

Nem vagy túl járatos az elméleti fizikában, az látszik. A világvége meg lesz tartva, minden nagy fizikus alátámasztja ezt az állításomat. Nem kell semmit intézned, legfeljebb rakj el néhány májkrémkonzervet magadnak, mert a boltok is zárva lesznek.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 10:14:29

@S7őK3C1KŁoИ:

Ja köszi a dícséretet, pénz nem jár hozzá? Elvégre nem szórakozásból blogolunk.

S7őK3C1KŁoИ 2011.06.17. 10:44:16

@Levéltáros: hát látom benned is folyik valami vér valószinüleg valakikből, hogy rögtön a pénzt kéred...kár
mikor lesz megtartva? mert pénteken dolgom van
igen nagy gondolat lehet, ha ennyi fizikus kell már csak ahhoz is, hogy kiékeljék a gondolatot billegés ellen

Commandante Jayasuriya 2011.06.17. 11:58:51

A poszt íróját már csak egy egészen pici apróság különbözteti meg Bhagwan Shree Rajneeshtől.
Bhagwan a punei ashramban kizárólag nőkkel végzett, egyébként dugásnak nevezett speciális meditációs gyakorlatokat, Levéltáros nem tesz különbséget a nemek közt.

Commandante Jayasuriya 2011.06.17. 12:03:13

@S7őK3C1KŁoИ:

Felhívom a figyelmedet arra, hogy ezen a blogon nem toleráljuk a rasszista megnyilvánulásokat!
Egyébként pedig nyilvánvaló, hogy azért nem érsz rá pénteken, mert a közös templomi imát nem hagyhatod ki.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 12:09:24

@"the dragon":
Megmondom őszintén, mélységesen tiszteletben tartom e kívánságodat, és nem is tartóztatlak, hiszen rengeteg jó egyházi ember felkerült már a Mennyek országába, szóval ha minden jól megy, téged eredeti mennyei mannával bekent stömpszlivel várnak majd annak kapujánál!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 12:21:28

@S7őK3C1KŁoИ: A Lajost rúgd ki, ha melegben nem tud rendesen megbaszni.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 12:51:30

@Commandante Jayasuriya:

Engem a hozzád hasonló törpeértelmek nem tudnak megsérteni, csak elnézően mosolygok a sok butaságon, amit összeguglizol itt kivagyiságból. Majd ha újjászülettél párszor a mostanidnál sokkal okosabb létformában (éticsiga pl.), akkor talán lesz rálátásod az életre, a világmindenségre meg mindenre.

S7őK3C1KŁoИ 2011.06.17. 13:10:59

@Commandante Jayasuriya: már ne is haragudj, én semminemű rasszot, fajt, népcsoportot nem emlegettem fel, és különben sem veled beszéltem, minek szólsz bele? nem telefon
és ha jól vettem észre nem tolerálják, hanem díjazzák
és Anyaisten, egykor Levéltáros a Háromk Út egyház feje szerintem túl elnéző volt hozzá, amikor az éticsigát javasolta létezésed formájául

S7őK3C1KŁoИ 2011.06.17. 13:35:14

@Levéltáros: na. mi van! ugye?
van még mit tanulnod, de majd korrepetállak, ilyen apróságokon nem szabad fennakadni egy vallás fejének, nagyapám is mindig azt mondja "ennyi hiba a zsebórában is van" namármost ez a pár betű nem bosszanthat fel, ha igazán nagy vagy, de hát...

spájdernecc 2011.06.17. 14:57:29

és őhusznnégykarátossága miben szedi a centumot?
tudom, hogy részletkérdés, de ott lakik a zördög

Commandante Jayasuriya 2011.06.17. 15:09:52

@Levéltáros:

Ó, mondd...!
Mi lett belőled Levéltáros?
Igazán kezdek aggódni érted!
Eddig egy ifjonti hevülettől földöntúli fényben égő szemű, alföldi papucsos, szimatszatyros, torzonborz hajú, szakállas hippi srác voltál. Bomlottak érted a koleszos bölcsész csajok, de te csak mosolyogtál ezen, szégyenlősen almavodkás üveged mögé rejtve arcod. Igaz, kicsit furcsának tartottam ízlésed, amikor azt állítottad magadról, hogy a kalkuttai Teréz anya a csajod. De akkortájt ez még belefért, ezt még betudtam annak, hogy mindig szeretted különcnek láttatni magad. Most meg ez a ökomenista izé. Különben is, mire jó ez az egész?
Na én megmondom neked, hogy semmire se. Erre az állam nem ad egy peták támogatást, ezért ennek így semmi értelme.

Francba ezzel a butasággal, egyházat mindenki tud alapítani. Tessék egy kormánypártot gründolni, mert az már azért valami!

Commandante Jayasuriya 2011.06.17. 15:19:25

@S7őK3C1KŁoИ:

Ha nem vetted volna észre, ezen a blogon nem divat az általad képviselt agresszív stílus. Ide csak olyanok kommentelhetnek, akik észérvekkel támasztják alá mondandójukat, és tiszteletben tartják mások véleményét még abban az esetben is, ha nem értenek vele egyet.

A fentiekből láthatod, hogy én a szelíd szavak híve vagyok, de ha sokat okoskodol kurvára pofon leszel ütve...!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 15:57:20

@S7őK3C1KŁoИ:

Nagyapád a zsebórája miatt lekéste a randevúját azzal a csinos és gyönyörű nővel, akit el akart venni, így lett aztán a pótlékként tartott kis butuska a felesége és a te nagyanyád, és ennek a levét mi most isszuk. Ennyit nagyapád dumáiról és a pontosságról.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 16:00:19

@Commandante Jayasuriya:

Szerintem hülye, aki az államot akarja pumpolni az egy százalék miatt. Én a hívek vagyonának a 100%-ra hajtok. Elég volt a bölcsészlétből, mostantól gazdag egyházvezető akarok lenni!

@spájdernecc:

Feltételezem, hogy nem értetted meg a posztot. Nem szedek én semmit, minden az enyém, a híveknek nincs vagyona, csak nekem van! És főleg nem olyan dolgokat nem szedek, amikről azt se tudom, hogy micsodák.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 16:03:30

@rühösmackó:

Örülök, hogy tetszik, és mondd, mikor hajtjuk végre a megtérési procedúrádat, meg a vagyonátutalásodat?

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 16:38:09

@Levéltáros:

szeretnék az egyházhoz csatlakozni.
nagyon komolyan gondolom, így beadom a rám eső államadósság harmincéves, kamatos kamattal emelt annualizált, inflációval korrigált kötelezettségét

cserébe megkapom a gyarapodás 0,1%-át, max -10.000 forintot. Ezt kérlek azonnal utald át a Fidesz RT. adósságcsökkentő alapjába,mely megintcsak gyarapítha a három út egyházat.

nem kell megköszönnöd semmit, még csak ölelned sem kell engem, ezt megteszi veled a radai rosseb.

Commandante Jayasuriya 2011.06.17. 16:54:47

@Levéltáros:

Teszentségeseminenciád jócskán félreértett !

Én nem egy rongyos százalékról beszéltem, azt tartsák meg maguknak.
Én állampártról beszéltem, ahhoz képest mindenféle egyház smafu!

killercsiga 2011.06.17. 17:01:32

A három úttal kapcsolatban nem világos, hogy milyenek az egyház keblei, és hogy mi van ha valaki nem akar megnyugodni.
Egyébként meg nekem nem kell örökélet, csak ingyensör, ahhoz meg nem kell térdelni és szeretni (2-3. utca).

Egyébként meg örülök, hogy tisztelt Levéltáros néni végre talált egy értelmes elfoglaltságot blogírás helyett.

S7őK3C1KŁoИ 2011.06.17. 17:50:54

@Commandante Jayasuriya: kurva jöhet, a pofont megtarthatod, látod, én nem fenyegetlek és mégis miket nem szégyellsz leirni, ezt a kommented alapján vettem észre, ha szükség van rá akkor megtámogatlak szivesen pár tenyeressel, ez remélem alátámasztja a kommentet is

S7őK3C1KŁoИ 2011.06.17. 17:57:37

tisztelt AnyaurIsten, régebben Levélgyáros
lenne egy kérdésem a valláshoz, rendben van, hogy csak ugy megalapitod, de ez hivatalosan is el volt intézve, vagy csak fű alatt térülnek az emberek jobb létre?
oszt mégvalami, mi lesz a világvége után? nem lesz nagyon meleg? szerintem hivatásos széltolókat kéne alkalmazni, vagy katasztrófális világvégék ellen (ha már meg lesz tartva, amugy szerintem minden hónapban kéne egyet legalább) naplopókat kéne átképezni, hogy meteorlopásra is alkalmasak legyenek, hogy mégse legyen egészen vége a világnak, legalábbis ne nagyon, csak egy kicsit különben hívek sem maradnak

Commandante Jayasuriya 2011.06.17. 18:44:45

@S7őK3C1KŁoИ:

Ne válogass baszki!
Eszed, nem eszed ez van...!

S7őK3C1KŁoИ 2011.06.17. 19:04:01

@Commandante Jayasuriya: neked ki osztott lapot magint? mit szólsz bele? nem telefon. van véleményed? nem akarsz róla hallgatni?

_nyuszi_ 2011.06.17. 19:30:49

@Levéltáros:
mit tudsz felajánlani? habokra nem váltok vallást.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 19:42:35

Szeretném felhívni a kommentelők tisztlet figyelmét az idevágó posztra, amiből Kerékpáros lopta az ötletet.
Mondjuk nem lepődünk meg, hiszen mind tudjuk, ki itt az igazi zseni!

kigondoltam.blog.hu/2010/11/26/a_szektas

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.17. 20:15:40

@LadyCarambole:

Egy csöppet sem lep meg, hogy szükséged volt egy napra, míg eszedbe jutott, valaha írtál egy ilyen semmitmondó posztot...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 20:25:40

@"the dragon":
Felismerem a szenialitást, ha látom, főleg, ha az a sajátom!
Én veletek ellentétben nem lopom a napot, ma is letekertem egy laza tizenötöst a bringával, utána meg 1,5 óráig nyújtottam, és még sört is vettem az uramnak!

Commandante Jayasuriya 2011.06.17. 20:33:44

@S7őK3C1KŁoИ:

Nem kérdezel, kussolsz!
Ne bosszants, mert kimoderállak a picsába.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.17. 20:40:17

@LadyCarambole:

A szenilitást én is felismerem, főleg, ha az a tiéd...

A 15 kilométer gyalog is kevésnek számít, főleg biciklivel. Utóbbival még béna is!

Commandante Jayasuriya 2011.06.17. 20:45:27

@"the dragon":

Ne légy igazságtalan!
A lédi méreteivel minden kilométer duplán számít.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.17. 21:00:34

@Commandante Jayasuriya:

Viszont az segítségére lehetett, hogy a gyerekbiciklihez rögzített seprünyélnél fogva végig Jürgen tolta...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 21:12:33

@LadyCarambole:

Zsenikém, tőled akkor is megalázó lenne nekem ötletet lopni, ha az egyetlen értelmes tevékenység, amire képes leszek, a nyál kicsorgatása lesz a szám szélén. Elég szektásan gondolkodsz a posztírásról, lehet, hogy ott kéne hagynod a dogmatikus saolinokat.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 21:14:36

@S7őK3C1KŁoИ:

Minden el van intézve, a szavam már csak elég legyen! A világvége pedig se nem meleg, se nem hideg, hiszen vége van mindennek, a melegnek és a hidegnek is! Utána csak kánaán van, már persze annak, aki belépett a HÚE-ba, és nekem adta a vagyonát.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 21:16:06

@rühösmackó:

Csavaros az eszed te brókerszörny, de hiába próbálkozol, az adósság az nem vagyon, azt add másnak, nekem pénz kell, arany, dollár, zsírosrészvény, ingatlan!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 21:17:58

@killercsiga:

Jól nyomod, szólok az érdekedben néhány szót Szánalmasnak, lehet, hogy meghív a blogjába, szerintem tökéletes admin leszel ott.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 21:18:41

Akinek nem válaszoltam esetleg, az adjon saját magának egy nagy pofont, mert megérdemled.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 21:23:15

@Levéltáros:

ha az adósság nem lenne vagyon, akkor a bankok miből gazdagszanak meg!

nem értesz te semmit! az adósság egyenes út a gazdagsághoz!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 21:29:34

@rühösmackó:

Értem rabbi, akkor kérem, hogy gazdagítsd a Gyúrcsányt!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 21:31:54

@"the dragon":
Hegynek felfele nem hinném, persze tudom, hogy te lapos(tetű)hoz vagy hozzászokva!

@Levéltáros: Jó, hogy mondod, már úgy is rég röhögtem azon, hogy nyilvánvalóan ez az egyetlen irányzat, amit ismersz, valószínűleg ezt is csak hallomásból!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 21:38:42

@Levéltáros:

nézd meg, Gyúrcsány eladósította magyarországot, és milyen gazdag! nem beszélek én butaságot!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 22:39:42

@LadyCarambole:

Valóban, balettal és kungfuval nem foglalkozom.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.17. 22:40:44

@rühösmackó:

Tényleg, erről akár egy leleplező tanulmányt is írhatnál, amit vagy megjelentetünk itt, vagy méginkább megzsaroljuk vele Gyúrcsányt.

Commandante Jayasuriya 2011.06.18. 07:47:06

@"the dragon":

Lehet.
De az is lehet, hogy egy kis rózsaszínre festett vázú háromkerekűvel közlekedik. Na azzal tizenötöt letekerni, az már valami.

Commandante Jayasuriya 2011.06.18. 08:01:23

@LadyCarambole:

Az tény, hogy a kisebb kerekű bicóval sokkal többet kell tekerni.
Nálam egy 30 kilométeres Velencei tó kőrrel kezdődik a bemelegítő jellegű kerékpározás.

Frick László Emlékzenekar 2011.06.20. 08:48:18

Az a csudálatos, hogy a felsorolt három egyházvezető közül négy is kakukkfióka, pl Gyjatszo úr is.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.20. 11:15:25

@Frick László Emlékzenekar:

Látom szakértő vagy, szóval kérlek segíts eldönteni az emberiség egyik legnagyobb dilemmáját, és az alábbiak közül válaszd ki, hogy melyik a kakukktojás!

fecsketojás, tyúktojás, kakukktojás, Thürmer Gyula

spájdernecc 2011.06.20. 11:37:10

na, ez egy sárkámyfog-vetemény

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.20. 13:12:32

@spájdernecc:

Hékás, te aztán jó nagy paraszt vagy, ha ennyire értesz a gazdálkodáshoz!

spájdernecc 2011.06.20. 14:55:55

@"the dragon":
na hallod
ha csak fele ennyire lenne omnipotens a lakosság ötöde, nem itt tartana az ország

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.20. 18:58:25

@spájdernecc:

Figyelj, miket egyáltalán nem érdekelnek ám a merevedési problémáid!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.06.20. 19:37:45

@"the dragon":

Közben szanalmas a csettopicban jelezte, hogy őt bizony nem hagyja hidegen a dolog, és bár nem tisztem játszani a kerítőt, ha akarsz egy önfeledt hétvégét, írj neki privátot bátran!

Frick László Emlékzenekar 2011.06.21. 02:44:55

RÉMesen egyszerű a megoldás, bárki megtanulhatja, csak a motista [kínai. Mo Ti kínai matematikus gondolkodó-filózóról kapta a nevét...] filozófia alaptételsorát kell megismernie, miszerint a fehér ló nemló vagy Lady Gaga nem szopik torkosan és egyelőre csak maszturbálván lesz orgazmusa.... A felsoroltak között hét a kakukktojás. Pedig ráadásul Thürmert rögtön ki is zárhatjuk a vizsgálatból és azzal meg is van az első mégiscsaktojásunk. A tyúk tojik, de önmagában az, hogy fecske vagy kakukk még nem elegendő a tojáshoz, hiszen nemkevés fecske vagy kakukk SOHA-SOHA nem tojik csak tojóz [meg]. Ez olyan, hogy Levéltáros úr csak tanít, de soha nem tanul és így soha nem tudja meg, mi a különbség az egyház és a klérus között [egyház akkor is van, ha Gyjatszo urtat csokorba kiötve gyúccsrányórbánnal meg még Hoffmann Rózsát is fellőjük a fényességes telihóóódba megspékelve Ratzinger úrral és Kocsis atyával, aki közismert plébános bíbornoki kipával]Végül -anélkül, hogy az összeset [a] számba venném... természetesen a kakukk tojása akkor is kakukktojás lenne a felsoroltak közül, ha a kakukktojó maga költené ki. Ugyanis akkor nem kelne ki a tojás, mert a Kakukkokból leépült a költésiláz, nem érné el a kellő hőmérsékletet a tojása. Innen már aztán persze könnyen kitalálhatjátok, mért szopnyal [= sziveskedik] töretlenül a magyar sajtómunkásság Gyurcsánynak. Azért, mert minden magyar (egy szűk réteg kivételével, pl a Kigondoltam! van csak Levéltáros úr, Vászenyka meg még páran okosak, a többik elmehetnek a levesbe a hülyemagyarokkal, természetesen ebben benne az osztrák háziasszonyszegmens is!!)

A fecskle pl azért kakukktojás, mert még Thürmer Gyula homo sapiens-nél is okosabb, ugyanis Thürmer nem tudja, hogy ha legyet akar enni BIZTOSAN, akkor a vidékiparaszt körül 8-as alakzatokat repülve egyszerűen gyűjtheti tele a bögyét 8ami nincs neki, hanem a csőrüregét) marhalegyekkel meg bögölyökkel is, nembeszélve a szúnyogok sokaságáról. A felsoroltak közül a fcske abban is kakukktojás, hogy az egyetlen állat a listában, amelyik nem fél és útálkozik ember-től.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.21. 09:40:48

@Frick László Emlékzenekar:

Megkérdeztem személyesen is az egyházvezetőket, hogy mennyi kakukktojás van köztük, hárman azt mondták, hogy egy, a perzsa meg azt mondta, hogy három.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.21. 09:43:17

@Frick László Emlékzenekar:

"Ez olyan, hogy Levéltáros úr csak tanít, de soha nem tanul"

Elárulom neked, hogy kalandos életem első négy évét intenzív tanulással töltöttem. Minden szükséges tudományt magamba szívtam, és azóta is abból élek és építkezem. Szóval tanultam én, és mindent, amit kell!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.21. 16:55:49

@Frick László Emlékzenekar:
Már osztrák háziasszonyok is kommentelhetnek ide?! Skandallum!

Frick László Emlékzenekar 2011.06.22. 04:14:30

@LadyCarambole: Miattatok kedveseim, voltam kénytelen kihagyni az egyébként méltán népSZARúságra igényt tartó tudományosigényű művemből, A kriptoprostutíció egyes atipusos változatainak vizsgálata Alsó-És felsőAusztrában -kitekintéssel Burgenland-ra -ból egy lényeges passzust. Legyen ez elég, jó?

Frick László Emlékzenekar 2011.06.22. 04:35:03

@Levéltáros: Gida, az egyik fő bajod az, hogy elveszel az indexista korszerűségben és feszt a Matula magazin kaptafáira nagyonkönnyű, gyors és olcsó poenokat gyártasz. Magad se gondolod végig, azért tartod FRAPPÁNS-nak ezeket... Ilyen volt ez a kommented is. Vehetném sértésnek is, de alapvetően jóindulatot feltételezek rólad.

Nos, nézzük meg akkor rendesen.

A lámabuddhizmus sem klérus szerűen működik. Sokan egy szovjet filmben a bogumilok mécsesfénynél szótt összeesküvésének a jeleneteit látják, miszerint a lámákokok agyalnak, hogy na, akkor most miylnkisfiúval basszuk is át a népet a következő szezonra... Innen asszociálna a katolikusokra és így születnek az ilyen viccesnek gondolt ötle5tek is, mint a tiéd. (Nemrég olvstam azt, hogy a kínaiak mittudomén nagyonnagy, több, mint 75%-a nem vallásos, ez a tévedés azon alapul, hogy a kínaivallás eleve nem egy vallás, hanem univerzista vallás, azaz megengedő, valamit ugye "istentelenek a kanaiak, mert ...használjam ezt a szót a kedvedért tovább.. a vallásuk Istent mint olyat nem nevez meg, ezt a figyelmetlen oksotojás egyből valamiféle panteizmusnak vagy ateizmusnak vagy deizmusnak téveszti... Holtott praktikusan arról van szó, hogy a kínai, mert nemragozó nyelv, hát igen asszociatív, nincsen szükség tehát egyszóra ahhoz, amire ezerszó sincsen jó...

Az egyház eleve kakukktojás, ugyanis az egyház nem világisrekezet. Azt az intézményrendszert, amit "egyház" címén tárgyal a közjog és pl baszogatnak a magukatb liberálisnak kb úgy gondoló jógyerekekk, ahogy fejkedős anyókák kalászos Nagyboldogasszonyra néznek (aki Gaia Őcspicsa Fősitennő még azelőttről, hogy a FASZisták átvették a z uralmat és fölállították ezt a friss fiatal még alakuló , alig ötezer éves apajogú rendszert.. szóval az egyház más. [NÉV]+ egyház -ez névképzési technika és ott alakul ki, pl az USÁ-ban, ahol jelentős államitámogatások + adójóváírás indokolják... Amikor a pap a szószékról az egyházról beszél, az azt jelenti: Tejeljetek, tejeljetek, tartsátok el aA Szervezetet. De filozófiai szempontból ez olyan, mint amikor a lest a tévészpíker bemondja és mindenki a focira gondol. ÁMDE filozófiai szempontból (teghát ha HARCCOLOK a népbutítás ellen) akkor praktikusan baszogatás közben mindig a klérus-ra (azaz A Szervezet-re kell gondolnom)
Az egyházat ugyanis csak a zsurnálizmusban lehet baszogatni, hogyaszongya a kattólikússok, a kocsistyákokok meg Dajtszo úr.
Az egyház azt is jelenti, mint pl: nagyon sok jógyerek váltot jegyet Gyjatszo úr előadására a félház egyébként egyházbaszogatással divatszerűen trendicsek foglalkozgatgató jógyerekekből állt és még az index sem meri igazából baszogatni Gyjatszo urat.

Vagyis az egyház az Írás előtti foglom. Segítelek a megértésben, ha elárulom neked, hogy én egyébként Gyjatszo urat őszentségének szoktam magamban szólítani és Ratzinger urat is. (Ratzinger úr ugyanis RENGETEGET fejlődött II. János Pál seggehelyén [ez sofőrkifejezés, amikor az embernek azt mondja, hogy hoölnaptóél FLX 704-gyel jársz, az a sofőr számára azt jelenti, hogy G. Szabolcs seggehelyére fog ülni, aki közismerten spórol a WC papírral.

Gyakorlott munkásbuszoningázó asszonybrigádok tagjai pl ülőpáőrnákat visznek magukkal a munkásbuszba, mert nőknél meg pláne nem mindegy, ki picsa gombás seggehelyére illeti az ember lánya a habtiszta baktérimmmentes citrátillatú popsikáját

Gida Gida, használd ki a nyarat és próbáld meg kiolvasni J.D. Salinger Kilenc történet című besztszellerét, jót tesz a stréber-nyaló indexista megfelelésigörcsök ellenn...

utóirat
Abban a pillanatban, amikor feladtad a tanulást (ez tippem szerint valamikor kezdő kispapakorodban lehetett páréve) véged is volt. Pl a gondolataid tanulmányozása is tanít engem, sokmindenre. Nehéz volt elképzelnem, hogyb százévvel Oleg Kosevoj után hogy lehet minta jógyerek Jávor Benedek, de most már könnyebb -nekem....

Frick László Emlékzenekar 2011.06.22. 04:37:02

@"the dragon": Ha LadyC méltatlanul elhanyagolt balcsecsbimbójára gondoltál, hogy kapjam, hát szívom is!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.22. 09:51:01

@Frick László Emlékzenekar:

Rendben, kiolvasom Salingert, és kényszeres stréber-nyaló indexista megfelelésigörcsömet átugratom rád, ősztől kényszeres frikkmegfelelési görccsel fogok itt boldogítani mindenkit.

Segghely nagyon jó amúgy, köszi. Írhatnál belőle egy tanulmányt ide.
süti beállítások módosítása