Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Az ökohívők

2011.05.18. 09:00 LadyCarambole

 

 

 

Mostanában roppant divatos, hogy a menő budapesti értelmiségiek -persze ez egy paradoxon, hiszen hogy lehetne már értelmes egy budapesti, de azért ha csak az elméletek szintjén is, vizsgáljuk meg a kérdéses csoportot is - maguk mögött hagyva a civilizációt, leköltöznek vidékre, és ott nem általlanak parasztnak állni!

Különösen az úgynevezett éhenhalós szakmák képviselői, úgymint színészek, festők, tanárok és közigazgatási rabszolgák fogékonyak arra különösen, hogy már ne pomázi luxusvillákba öljék nehezen összekuporgatott kis forintjaikat, ehelyett mostanában inkább a vadromantika felé hajlanak, és kihalás fenyegette festői falvakba, tanyákra menekülnek a szmogos városi lét elől, majd ott pár hét alatt igazi pionyírrá avanzsálva otthon szülnek, nem használnak eldobható pelust, komposztálnak, maguk termelik meg a garantáltan vegyszermentes zöldséget, gyümölcsöt, és jól felszerelt háztartásuk természetesen napkollektorról megy! Csakis gyógynövényekkel vagy energiával gyógyítják megfáradt testüket, természetesen hibrid autójuk van, és ha véletlenül vásárolnak is valamit, azok csomagolásán mindenképp szerepelnek a „bio”, vagy”házi” szavak, ráadásul gyakran vegetáriánusok is!

Egy új társadalmi réteg születésének vagyunk most tanúi, az ökohívőké! Ők azok, akik gyakran vizuálják maguk elé a társadalmi rend teljes összeomlását, valamint élelmiszer-, víz- és energiahiányt, mindenféle maja naptárakat emlegetnek, és erősen gyúrnak a túlélésre, melynek zálogát az önellátásban látják. Természetesen az állam kemény ökle előbb-utóbb lesújt majd e renitensekre is, hiszen adót minden magyar állampolgárnak ildomos fizetnie, e tekintetben pedig nem féltem a mindenkori kormány ötletességét!

Éredklődve várjuk, hogy vajon az értelmiségiek lesznek-e Magyarország új, röghöz kötött parasztjai!

56 komment

Címkék: homoszexualitás tudomány társadalom jövőbelátás huszonegyedik század városibuzik karambólé

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr692909132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2011.05.16. 23:16:51

Az a képen ott vörösiszap?!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.16. 23:39:33

Nahát. Ez az első tűrhető posztod. Valld be, hogy miközben pötyögted, Hansid épp hátulról fűrészelt, és az ihletett meg ennyire! (Még szerencse, hogy nem a kisfaszú osztrák férfiakról írtál.)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.05.16. 23:49:21

@"the dragon": Veled ellentétben én igenis szeretem hátulról, és legközelebb természetesen a kisfaszú túrázókról fogok írni!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.05.16. 23:50:52

@szanalmas: Most miért, ott legalább már biztosan nem kell vegyszerezni, tehát tökéletesen alkalmas ökológiai gazdálkodásra!

szanalmas 2011.05.17. 15:36:52

@LadyCarambole:

Amúgy én már kigondoltam rég, hogy a kiöregedett, alkoholisták szoktak ilyen helyekre költözni, mert sokkal könnyebben jutnak ingyen piához, ha végiglátogatják a falusiakat. Közben "művész úrnak" hívatják magukat, a helyiekkel dolgoztatják meg a kertjüket és azt sem veszik észre, hogy mindenki körberöhögi őket!
Azt meg végképp nem értem, hogy milyen "értelmiségiekről" beszélsz...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.05.17. 22:49:19

Tősgyökeres pestiként el kell árulnom, hogy tudományos szempontból meglehetősen tanulságos tanulmányozni a "vidéki embereket", a homo sapiens csökött alfajait. Mentségükre szolgál, hogy eszközhasználatban közelítik Cocó-t, a berlini állatkert hím gorilláját, mindazonáltal a tagolt beszédre való képességük kimerül a "Videoton álé" rigmus artikulátlan ismételgetésében, vezetni nem tudnak (agronómus-csizma effektus), a - náluk sokkal okosabb - felvilágosult világfiakról alkotott véleményüket nem rejtik véka alá, viszont földöntúli boldogságot árasztanak, amint megnyílik az első Börgerking "Az Aszfaltos" út mellett.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.05.18. 13:07:59

Azért túlzásnak tartom, hogy ökohívőknek nevezed azt a tömeget, akik az uzsorások miatt elárverezett házaikból maradó csekély összegből csak egy viharsarki koszhadt tanya megvásárlására futja. Az tény, hogy egyre többen vannak, és hogy már a szociális bolthálózat árszínvonala is magas számukra, ezért kénytelenek hazait fogyasztani. Szerintem a kormány majd igazságot tesz és elintézni a bankárárnyékkormányt, ahogy azt DSK-nal is tette!

killercsiga 2011.05.19. 00:43:24

ez egy szar alibiposzt

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.05.19. 08:51:01

@killercsiga: Így van, de sajnos tőlem elvárják, hogy ilyeneket írjak, mivel a zsenim túl dehonesztáló lenne az itteni szerzőtársaimnak.

Akvyr 2011.05.19. 14:45:31

Na most egyrészt tényleg van egy piacképtelen bölcsész réteg, aki max az osztálytalálkozón menőzik az öko életmóddal, valójában csóró, és nem tudott megélni a városban, vagy kinyomta a lakásmaffia. Ez semennyire sem tartozik az ökoházas kategóriába, ugyanis egy off-the grid ház mondjuk dupla áron épül, de utána nem igazán van rezsije, tehermentesíti a közüzemi hálózatot és valóban környezetbarát, emellett luxus életkörülményeket lehet benne teremteni. Ilyenbe sem a maja-hívő idióták költöznek ám. Ezt a társadalmi réteget a technológia szülte, ugyanis most már kapsz 5 milláért olyan szélturbinát ami ellátja a palotádat, 10 éve meg max a discoveryn láttad. Amúgy a magyarok nem tudnak előre tervezni, tehát OTG házakat inkább külföldön lehet találni, Angliában láttam sok ezzel foglalkozó vállalkozás apróhirdetését.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 14:57:19

@Monsanto:

Öko életmóddal maximum egy Szivárvány névre keresztelt kisegítő iskola öregdiák találkozóján lehet menőzni, mert egyébként kurvára gáz...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.05.19. 15:01:07

@Monsanto:

Van közöd ehhez? Csak a névegyezőség miatt kérdezem:

www.antalffy-tibor.hu/

Ez a poszt is innen plagizál.

Akvyr 2011.05.19. 15:44:20

@"the dragon": Kevésbé gáz, mint azt mondani, hogy életképtelen csóró vagy, és valójában ezért laksz vidéken, és díszíted tejes zacskóval a kerítést. Jobban hangzik, hogy öko.

@bogancs:

A cikket most nem olvastam el, de igen, a géntechnológiai óriásról van a nickem. Elég mocskos egy cég, sok a cikk róluk, főleg mert kábé a kezükben van az egész biotechnológia meg GMO biznisz.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 15:53:48

@Monsanto:

Ez nézőpont kérdése. Én inkább lennék csóró, mint annyira hülye, hogy bekajáljam, hogy az emberi tevékenységnek bármi köze is van az úgynevezett globális felmelegedéshez! Még szerencse, hogy egyik sem vagyok...

Akvyr 2011.05.19. 16:05:10

@"the dragon": Szerintem megint csak vitát akarsz provokálni azzal, hogy mondasz egy ilyen középkori tudásszínvonalú butaságot, hogy én felháborodva megcáfoljam.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 16:15:34

@Monsanto:

Szerintem meg csak szeretnéd azt hinni, így kibújhatsz az érvelés feladata alól. A helyzet viszont az, hogy a világ vezető államának lakosai döntő részt osztják a nézetem, akárcsak a bezzegországunk, a Cseh Köztársaság elnöke... És nem hagyjuk magunkat szőnyeg alá söpörni!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.05.19. 16:16:56

@Monsanto:

Ne kéresd magad, mint egy fürdőskurva! Állj ki az igazadért, én biztos vagyok benne, hogy dragon a tutit mondja, sosincs hátsó szándéka.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 16:30:07

@21méter:

Nézd, heteroszexuális fehér férfi maximum azért lehet környezetvédő, mert amúgy nincs sikere a lányoknál, és így talán összejöhet neki egy-két rusnya raszta.

Montalbano felügyelő pedig átlátta, hogy ez egy tudományos műhely, ahová zömmel férfiak járnak megvitatni az élet ügyes-bajos dolgait, így nem érzi szükségét annak, hogy játssza az agyát... És én ezt meg tudom érteni!

Akvyr 2011.05.19. 16:31:10

@"the dragon": Jó, egy közvélemény kutatásnak aztán nagy bizonyítóereje van egy tudományos kérdésben, gondolom ugyanennek a lakosságnak 20%a nem tudja mi a háromszög, utálja piréziát, és be szeretné tiltani a H2O-t, mert fulladásos halált és addikciót okoz. Nálam sokkal nagyobb emberek próbálnak tudást hinteni a népnek például ebben a témakörben, kábé nulla sikerrel, mert még az alapfogalmak sincsenek meg többnyire. Az utcán leszólított emberek közül szerintem senki nem tudná elmagyarázni az üvegházhatást, pedig alsótagozatban oktatják. Ezért nem hiszem, hogy nagyon mérvadó lenne a véleményük a kérdésben egy tudóséval szemben.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 16:37:57

@Monsanto:

Faszkalap, már megint felültél a magas lóra! Láttál te már "tudóst" munka közben?! (Hétköznapi tudósokra gondoltam, nem olyan géniuszokra, akik ezen a blogon alkotnak, és pro bono megmondják az igazságot)

Na, akkor most elmondom neked, hogy mivel tölti egy "tudós" a napjait. Azon ügyködik, hogy igazolja a saját "hasznosságát". Hogy megmaradjon a tanszéke, a faszomtudjaintézei állása, és még szakértőként is alkalmazza az ilyen-olyan minisztérium, meg a tévék háttérműsora...

Azon gondolkozzál el, hogy mihez kezdene a sok "klímakutató", ha hirtelen bizonyságot nyerne, hogy a globális felmelegedés egy mezei mítosz! Bizony, el kéne menniük igazi munkát végezni... És ők ezt nagyon nem akarják!

Akvyr 2011.05.19. 16:46:33

Igen, gyakorlatilag ez az egyetlen meg-nem-cáfolt érve az "ellentábornak", hogy ha nem lenne igaza a tudósnak, akkor nem lenne munkája sem, ezért hülye lesz bevallani. Ettől függetlenül ez nem cáfolat a klímaváltozáshoz kapcsolódó dolgok ellen.

Most tényleg koptassam a számat, amikor tele van lebutított információkkal az internet? Azt sem tudom hol kezdjem, például az "úgynevezett globális felmelegedés"-t említesz, pedig ez már egy ideje úgy van nevezve, hogy klímaváltozás, és abszolút nem vita tárgya már sehol, hanem régóta bizonyított, mért, és tapasztalt tény, ezer és egy példával. Ennek a jelenségnek a létét ezért elfogadod?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 16:47:05

"Az utcán leszólított emberek közül szerintem senki nem tudná elmagyarázni az üvegházhatást, pedig alsótagozatban oktatják."

Ezzel mire akartál célozni? Vélhetően a fluxuskondenzátor működési elvét sem tudná elmondani senki, pedig jó eséllyel látta a "vissza a jövőbe" filmeket... De ez nem probléma, hiszen egyik sem létezik a valóságban!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 16:49:44

@Monsanto:

Ja, a Föld hőmérséklete változik, mint története során oly sokszor... Ugye nem azt akarod mondani, hogy a jégkorszakok is azért voltak, mert a köcsög mammutok telefingották a légkört?

Akvyr 2011.05.19. 17:01:45

@"the dragon":

Igen, láttam már ilyen tudóst munkában, vannak olyanok, akik laborban dolgoznak egész életükben, és vannak olyanok, akik mint sarkítva leírtad, csak elvannak, konferenciákra járnak semmitmondó beszédeket tartani, publikálnak, mások publikációi ellen oponensként lépnek fel, és inkább diplomáciai tevékenységet folytatnak, sem mint kutatást.

Viszont a következő bejegyzésed felvet egy nagy kérdést: az üvegházakban sem hiszel? Sem a gravitációban? Az is csak zsidó machináció? Ezt nem gondolhatod komolyan, mondom, hogy ez csak egy paródia blog.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 17:08:58

@Monsanto:

Az üvegházakban miért ne hinnék, hm? Azok olyanok, mint a fóliasátrak, csak drágábbak sokkal.

De azt be ne mesélje már nekem senki, hogy sok kilométerre a földtől a tehénböfögés összeáll egy páncéllá, ami a Nap sugarait, ha azok a Föld felé mennek átengedi, ha meg már visszafelé, akkor nem. Azon kéne elgondolkodnod, hogy az üveg sem gázból van, ugyebár!

Akvyr 2011.05.19. 17:24:10

@"the dragon": te jó ég, az általános iskolában nem kérdeznek ilyen butaságot, tényleg elszomorító az emberek tájékozatlansága, és hogy ilyen tájékozatlanul elkezdenek véleményt formálni.

A Nap (ami nem a Föld körül kering, hanem fordítva, bár lehet ezzel is újat mondtam), elektromágneses sugárzást bocsájt felénk, aminek egy része visszaverődik (pl világos felületekről), egy része pedig elnyelődik. Ami fényt nyel el, az melegedni kezd, és a többlet energiát infravörös spektrumon bocsájtja ki, ami elméletileg rendíthetetlenül távozna a világűr felé, azonban itt jön be az üvegházhatás. Néhány gáz (pl szén-dioxid, metán, stb) ugyanis a Napból érkező rövid hullámhosszú sugárzást átengedi, azonban a kimenő hosszú hullámhosszú infravörös sugárzást már sokkal kevésbé, azaz ami bejön nem tud kimenni teljesen. Ez az energiacsapda hasonló az üvegházak működéséhez, innen az elnevezés. Most pedig ebédszünet gyerekek, mindenki keresse meg a párját, és kettes sorban lemegyünk a konyhás nénihez!

A lényeg az, hogy például a hőmérséklet százezer évekre visszavezetve is ugyanúgy mozgott egy tartományon belül, mint a széndioxid koncentráció. Meg lehet nézni a grafikonokat, tele van vele minden. Na most, ha ötven év alatt megduplázzuk a CO2 koncentrációját a légkörben, szerinted nem lesz hatással semmire? Vagy esetleg cserébe elolvad a jég és gleccserek fele? Ó, pont ez történt! Hmm, biztos semmi köze semminek semmihez.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 17:32:22

@Monsanto:

Kacag a vakbelem az efféle akadémiai okoskodás hallatán... Mondd csak, anyád, vagy apád volt fókazsírszagú inuit, hogy ennyire szíveden viseled a szaros jégkockák sorsát?! Észre kéne venned végre, hogy a Holnapután című alkotás műfaját tekintve sci-fi, nem pedig dokumentumfilm! Csak hogy értsd, kitaláció, mint a Csillagok háborúja... Hopp, remélem nem lőttem le a poént!

Akvyr 2011.05.19. 17:48:47

Akadémiai okoskodás? Ezt tanítják alsó tagozatban! 10 éves gyerekek írnak belőle fogalmazást! Bejön a fény, és teljes egészében nem tud távozni, tehát melegebb lesz. Ha több üvegház gáz van, akkor több hő ragad benn. Ezt most halál komolyan nem érted? Egyszerűen ez borzasztó lehet :S Nem csodálom, hogy együgyű magyarázatokban keresed az élet kérdéseire a választ, és képtelenség másról meggyőzni, mert egyszerűen nem értenéd! Ellenérvek helyett meg elkezdesz személyeskedni ilyen gettó stílusban, tipikus.

Tudod ebben az a szomorú, hogy mégis olyan hangerővel mondod a magadét, mintha értenél hozzá, vagy bármihez. Ezzel pedig elnyomod azoknak a hangját, akik valóban képzettek, vagy utána jártak a témának. Én abszolút nem vagyok egy ilyen ember, viszont szeretnék érteni hozzá, ezért pl. nyáron megyek egy norvég északi sark kutató hajóra dolgozni, hogy erőteljesebb véleményt mondhassak. Ha addig átrágod magad a második osztályosoknak való természetvédelem könyvön, akkor beszélhetünk a témáról. Ha anyázáson kívül van valami hozzáfűzni valód, akkor írd le, most mennem kell, de majd reflektálok rá. Bye.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 18:47:34

@Monsanto:

Húha, te olvasod is azt a sok képtelenséget, amit írsz? Ha ennyire okos vagy, meg tudnád magyarázni, hogy sok-sok kilométer magasan, ahol ezek az állítólagos melegtükröző gázok lakoznak, miért van mínusz ötven fok, tehát farkas ordító hideg?! Na, erre varrjanak gombot azok a híres-neves tudósok...

Egyébként őszintén értékelem az állhatatosságod, hogy második osztályos tanulmányaid miatt elmész pár marcona viking köcsögének, de ennyi erővel akár kopott kacagányban is kutathatnál a kincs, de legalábbis egy körtemuzsika, vagy holmi hetyke csizma után!

Ja és még valami. Ha netalántán keresztezné az utatokat egy szintén norvég bálnahalász-hajó, akkor állj ki gyorsan az orrba, mint Kate Winslet, és jelentőségteljesen rázd az öklöd irányukba!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.05.19. 19:13:06

@Monsanto:Szerintem elég undorító, amit csinálsz. Az itteniek többsége bérmentve, önként veszi a fáradtságot, hogy szóba elegyedjen veled, és megvitassa a nevetséges felvetéseidet, de te hála gyanánt önérzeteskedsz és közönséges, kocsmai beszólogatás felé viszed el a dolgot, ha már nem tudsz érvekkel vitázni. Én ugyan kevéssé ismerem az itteni fiúkat, de annyit mondhatok, mindenki türelmét alaposan próbára tenné ez a sok buziskodás...nézz már magadba, ember! szerinted olyan magasan hogy lehetne már meleg és hogy jöhetne onnan lefele? egyáltalán, mitől lesz az a "széndioxidpajzs", amiről beszélsz?? a halott bébirozmárok lelke tartja egyben, vagy mi a fasz?? eh, hülye buzi...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.05.19. 19:24:14

@Monsanto: @"the dragon":

mOST, HOGY VÉVIGILVASTAM A VITÁTOKAT, EGY KÉRDÉS MERÜLT FEL BENNEM. aZ ADDIG OKÉ, HOGY (bocs, a gyerek mindig azzal szórakozik, hogy benyomja a CapsLock, NumLock, ScrollLock-ot, hogy világítson a három bigyula jobb fölül, és nincs kedvem újragépelni az elejét), szóval hogy oké, hogy melegszik a klíma, most is, és a múltban is , de mitől fordul meg a folyamat időnként? Nyilván eddig is sokszor megfordult már, most miért ne fordulna meg egyszer? (Persze tudtam én erre a választ, csak elfelejtettem, mert nem tartottam fontosnak, de most meg érdekel, és nincs kedvem utánanézni.)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 19:25:50

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Hogy a meleg levegő felfelé áramlik, nem pedig lefelé, azt majd csak negyedik osztályban tanulja majd e derék legény... Fog ő még itt bocsánatunkért esedezni, meglássátok! És én - bár a ti nevetekben nem beszélhetek - keblemre ölelem majd a tékozló fiút!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.05.19. 19:26:28

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Kérdés, hogy a co2 fajsúlyosabb-e a levegőnél. Mert ha nem..

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 19:27:07

@bogancs:

Mert Isten úgy akarja, hacsak a végítélet közbe nem szól!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.05.19. 19:28:29

@"the dragon":

Nekem tetszik a srác(?)! Rutinosan próbálta áthárítani az érvelés terhét rád. Majdnem sikerült is. Fikázni mindig könnyebb, mint érvelni. És verbálisan is könnyebb így győztesként kikeveredni a vitából.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.05.19. 19:30:43

@"the dragon":

Ez az érv mindent visz! Be is vetem majd, ha egy kereszténybloggerrel hoz össze ismét ne adj' isten a sors. Hátha bejön.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.19. 19:34:19

@bogancs:

Meggyőződésem, hogy csak egy tekintetben tudna fölém kerekedni, és az a "kinek van több LMP-s/homoszexuális/cigány barátja" verseny lenne...

Egyébként meg fel sem veszem a személyeskedő, néhol bizony kimondottan sértő - már-már mocskolódó - megjegyzéseit. Aki a tudomány talaján áll - mellettem -, annak nincs mitől félnie!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.05.19. 20:04:54

@"the dragon":

Nekem meg az a meggyőződésem, hogy mindig az ilyen "meggyőződött" figurákkal van a legtöbb baj. Nehéz őket meggyőzni.

büdösmackó 2011.05.19. 20:56:04

@bogancs:

én azon gondolkodnék el a helyedben, vajon mivel tölteném el az utolsó egészséges napjaimat.

Akvyr 2011.05.20. 00:50:32

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Az a baj, hogy például te túljátszod a szerepedet, és nagyon levágós, hogy kamu. The dragon jól csinálja, nála még mindig nem tudom eldönteni, hogy hülye, vagy profi troll. Ha az előbbi, akkor ajánlom a Légkör -re keresést googleben és jó olvasgatást, ott kiderül hol és miért sűrűsödnek az egyes légköri komponensek. Amennyiben troll, úgy grat, jól nyomja.
Egyébként itt puccs van vagy mi?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.20. 01:23:23

@Monsanto:

Ha valaki túljátssza a szerepét, az te vagy. Csak mert Norvégiába készülsz, még nem kéne minden fjord meredélyében trollokat vizionálni...

Rákerestem a "Légkörre", de semmi újat nem tudtam meg. Pláne nem sikerült cáfolnod azon állításomat, miszerint a meleg levegő felfelé áramlik, bárhogy is szeretted volna! Ugyanis ez tény.

spájdernecc 2011.05.20. 05:25:44

ha inog az elméleted, változtass a terminológián!
/ ősi szingaléz bölcsesség /

szanalmas 2011.05.20. 08:41:59

@büdösmackó:

Elfelejtettem a mélcímem, vajon mi lehet, hahaha!

@Monsanto: Engem az érdekelne, hogy mi lesz a légköri komponensekkel ha nagyon besűrűsödnek, egyszerűen leesnek, vagy mi?! Vagy mi lesz a széndioxiddal pl., hová tűnik, vagy esetleg lesz belőle szén és oxigén, és a szén leesik, vagy hol van az a sok széndioxid ami évezredek óta összegyűlt! Hát ennyi, köszi!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.05.20. 10:26:16

@Monsanto: na jó, bevallom, az egészet a rozmárbébis félmondatért sütöttem el! ez persze nem változtat az alap meggyőződésemen, tudniillik hogy áltudományos faszságokkal próbálsz elbűvölni minket, Nemere Pista!

Akvyr 2011.05.20. 11:36:09

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

A fókabébi jobb hasonlat amúgy, mert a rozmárbébi undorító, a fókabébi meg aranyos.

Most úgy teszek mintha nem tudnám, hogy trollkodtok, és válaszolok, mint egy eltévelyedett gyereknek, ahogy eddig, hátha idetéved valami külső szemlélő.

@"the dragon": Nem tudom miért akarod, hogy cáfoljam ezt az állítást, hogy a meleg levegő felfelé száll, ezzel soha nem vitatkoztam. Egyszerűen nem értem a problémádat, igen, felfelé száll, néhány kilométer magasban lehűl és aztán lefelé száll, tehát elkeveredés van. Hol a dilemma?
Egyébként pedig azért kellett volna, hogy megnézd a légkör linket, mert a tagozódásból látszik, hogy ugyan pl. 10km-en minusz 70 van, 60-70km-en az UV sugarak elnyelődése miatt pedig olyan meleg van mint a felszín közelében. A szennyeződések persze nem jutnak ilyen magasra, csak kb 10km-ig, ebben az alsó 10km-es burokban van a légkör molekuláinak a túlnyomó része, tehát itt zajlik le az üvegház reakciók nagy része is, nem pedig rohadt magasan.

@szanalmas: Fotoszintézis.

szanalmas 2011.05.20. 12:01:58

@Monsanto:

10 km-es magasságban mi a faszom fotoszintetizál szerinted? Te tök hülye vagy a témához!!!

spájdernecc 2011.05.20. 15:30:00

@szanalmas:
ballonban fölküldött kaktusz
pl.

büdösmackó 2011.05.20. 16:50:16

@Monsanto:

"
Egyébként pedig azért kellett volna, hogy megnézd a légkör linket, mert a tagozódásból látszik, hogy ugyan pl. 10km-en minusz 70 van, 60-70km-en az UV sugarak elnyelődése miatt pedig olyan meleg van mint a felszín közelében. A szennyeződések persze nem jutnak ilyen magasra, csak kb 10km-ig, ebben az alsó 10km-es burokban van a légkör molekuláinak a túlnyomó része, tehát itt zajlik le az üvegház reakciók nagy része is, nem pedig rohadt magasan."

öreg, te össze-vissza beszélsz. egyszer azt mondod odafönn nincsenek molekulák, aztán azt mondod, hogy olyan meleg van mint a földfelszínen. tudhatnád, hogy ahhoz, hogy meleg legyen, kell valami anyag.

szörnyen megtévesztő vagy.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.05.20. 17:36:47

@büdösmackó:

Ne foglalkozz vele, menthetetlenül hülye. Amint megcáfoljuk az egyik képtelen állítását, rögtön előhozakodik egy újabbal... Ez egy igazi troll!

büdösmackó 2011.05.20. 17:46:09

@"the dragon":

de engem borzasztóan zavar, hogy ennyire nem látja át a dolgokat. lehetnél türelmesebb is, én például legújabb posztomban elmagyaráztam neki az ózonjúkokat!

killercsiga 2011.05.21. 13:54:50

@LadyCarambole:
a konformizmus a minőség ellensége

killercsiga 2011.05.21. 14:04:36

@Monsanto inverz troll

szanalmas 2011.05.21. 20:08:27

@killercsiga:

Szerintem meg traverz, de nem tudom, honnan veszed magadnak a bátorságot arra, hogy itt minősítgess bárkit is! Kitiltalak örökre!

szanalmas 2011.05.22. 00:54:55

@killercsiga:

Nehogy azt hidd, hogy viccelek!
süti beállítások módosítása