Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A Formula 1 megdöglött

2011.03.28. 08:51 szanalmas

 Régen a Formula 1 autóversenyzés volt. Beültek a versenyzők -igen, akkor még autóversenyzőknek hívták őket- és versenyeztek. Váltottak, kormányoztak, előzgették egymást, szóval a Formula 1 olyan volt mint egy autóverseny.
Ma már egy kalap szar. Beülnek a túlhypolt, felfuttatott műmájerek a kormány(?) mögé, kapcsolgatnak 63 gombot, állítgatják az alkatrészeket jobbra-balra, tulajdonképpen nem is vezetik már az autót hanem navigálják. Űberszar.
Előzgetés nincs, vagy ha van, akkor csak egy gyenge csapat gagyi autóját előzik meg, vagy a 10(!) kör alatt szarrá kopott gumis, ide-oda csúszkálót.
"Taktikáznak" a csapatok, a legtöbb előzés a kerékcserék alatt van és kurvára ügyesnek hiszik magukat. Idióta szabályokat találnak ki, nem is csoda, hisz egy vén hülye a főnök.
Hermetikusan lezárt pályákon csak körbe-körbe mennek mint a vurstliban a lovacskás körhinta, de még így is szénné törik egymást ha néha egy-két élesebb szitu van! Ha ezek a pilótának nevezett izék meg átülnek egy normálisabb járműbe, akkor tutira összetörik magukat.
Szar az egész, csak a kimosott agyú, narkós, idióta emós hülyegyerekek veszik mára már komolyan meg a buzik, akiknek el lehet adni minden szart amire "rajonghatnak" meg kiverhetik! Ezért tart itt ez az ország, remélem a Miniszterelnök úr hamarosan betiltja a picsába ezt a szart és végre jó kis fogathajtás versenyek lesznek helyette, amik sokkal jobbak!
 

84 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr462777685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

büdösmackó 2011.03.28. 10:13:59

Fantasztikus poszt! Ide vezetett a liberális motorizáció!
Javasolnám a lóról hátranyilazási bajnokságok bevezetését!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.28. 10:17:49

"Idióta szabályokat találnak ki, nem is csoda, hisz egy vén hülye a főnök."

Eclestone nyolcvan éves, fiatal baba kis pörgettyűkkel nyomul folyamatosan, annyi pénze van, amennyit elképzelni sem tudunk, és kormányfők nyalják a seggét. Vén hülye az te vagy, Eclestone egy zseni, mert ebből a szarból ilyen életet biztosít magának!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.28. 14:35:57

És már néger is lehet pilóta. Nem lennék meglepve, ha előbb-utóbb egy nő is feltűnne rózsaszín járgánnyal, szőrmés kormánnyal, tapadós, latex overálban.
Mondjuk én leszarom, úgyis csak a rajtot nézem, aztán szunyókálok.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.28. 15:54:14

Nekem az egésszel az a legfőbb bajom, hogy mára a halálos balesetek is kivesztek a játékból... Akkor meg miért nézné bárki is?!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.28. 16:38:23

Kurváraigaz. Azishogy csak száncsi posztjait érdemes olvasni. Meg a saját hozzászólásaimat.

szanalmas 2011.03.28. 17:23:52

@Levéltáros:

És mégis, mi a fasznak neki az a sok pénz, mit vesz magának, vastüdőt?! Jellemző, hogy mindenkit leszopnál akinek tőbb pénze van mint neked, de azért az a 6 és fél milliárd még neked is nagy falat lesz, te turbófóka!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.28. 17:39:17

@Panther_V: Akkor itt a vége mindennek. Bár a Patrik az férfinév, nem?!

Egyébként sokkal izgalmasabbá kéne tenni az egész sorozatot; ha lennének kereszteződések, vasúti átjárók a pályán, tankoláskor meg minden versenyző bedobna egy dupla kevertet, a nézettség az egeket verné.

Commandante Jayasuriya 2011.03.28. 18:03:12

@ripők:

Bernie egyik legnagyobb tévedése az, hogy a pályán egyirányú forgalom van. Mennyivel érdekesebb volna a verseny, ha szembejövő forgalom is lenne, valamint kivilágítatlan részeg biciklisták dülöngélnének a villanyfényes futamokon.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.28. 18:19:55

@Commandante Jayasuriya: Csak nekem szembetűnő, hogy Ecclestone úr feltűnően hasonlít Sólyom Lászlóra??! Ha a sejtésem helyes, akkor félelmetes összefonódások lehetnek a háttérben.
images.planetf1.com/09/07/800x600/bernie-ecclestone-nurburgring_2327529.jpg

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.28. 18:29:40

Nekem régi javaslatom, hogy legyen pótkerék, s maguk cseréljék, ha defektes. Láthatósági mellényben persze.

Commandante Jayasuriya 2011.03.28. 18:32:16

@szanalmas:

Azt meg aztán végképp nem értem, hogy a gumiseggű brazil csajok miért nem a Copacabanan, vagy a szambaversenyen rázzák a valagukat valami jópofa zsinórtangában, a hülye Critical Mass helyett.

@ripők:

Jól mondod, biztosan a bánáti bazsarózsa körül megy a suskus.

Commandante Jayasuriya 2011.03.28. 18:33:56

@Panther_V:

Ez az egyik lánya az öregnek, de a másik sem kutya...
Bevállalnám őket, pesze szigorúan csak a hozományukért.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.28. 18:34:51

@Panther_V: Manapság egy ilyen plasztikai műtét egy hétvége alatt megvan. Hozzá kell tennem, hogy az Elnök úr előnyére változott, mióta nem láttam.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.28. 18:38:30

@Commandante Jayasuriya: Köszönöm, hogy szóltál. Eddig azt hittem ő Bernie.

killercsiga 2011.03.28. 18:38:37

ha nem teccik F1, nézzé WTCC-t vagy Moto3-at, azok nehezebben űrhajónavigációsodnak el.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.28. 18:40:45

@killercsiga: Én a ralit szeretem, mióta Kimi ott van lehet sokat nevetni.

kuttyogató 2011.03.28. 19:41:11

@szanalmas: vagy! Próbálnál csak meg annyi kallantyút és tekerentyűt kezelni, miközben őrületes sebesség mellett próbálod az aszfaltcsíkon tartani a vasat!
Áhh, maradj inkább a lengőtekénél!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.28. 19:44:54

@kuttyogató: Azért annyira nem nagy szám. Egy majom is meg tudja csinálni.

kuttyogató 2011.03.28. 19:59:07

@Panther_V: Hemilton még nem bizonyíték, lehet, hogy csak kósza kivétel.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 20:21:31

Nagyon jó poszt. Bezzeg régebben, még a kocsihajtányos versenyek az Arénában, na az igen. A szünetbe a jó kis gladiátorhentelésekkel. Nomeg, amiket a Vezér rendeztetett, na azok is jók voltak. De mostanság? Mióta a Palik úr nem mond okosakat hozzá, engemet nem is érdekel az egész. Évek óta egy rendesebb tömegbaleset se volt, mostmá a Túrdefransz is izgalmasabb.

_nyuszi_ 2011.03.28. 20:40:16

szánalmas ez a csomó sportfaszság itten ezen a blogon.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.28. 20:50:35

@márnyuszi.: Mióta a női tagok száműzetésbe vonultak (a heterofób Nyunyó kibaszta őket), tényleg egy fiú tornaöltöző atmoszférája lengi be ezt a jobb sorsra érdemes helyet.

_nyuszi_ 2011.03.28. 20:55:14

@ripők:
faszblog lesz? no, akkor jó fasszopást!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.28. 20:58:07

@kuttyogató: Te rasszista. Én az alonzóra gondoltam.

kuttyogató 2011.03.28. 21:00:13

@márnyuszi.: Azért gondolom becsüccsensz néha.

kuttyogató 2011.03.28. 21:03:33

@Panther_V: Tudom, ki ne gondolna rá a helyedben...! Azonban el kell keserítselek, már van csaja:
www.znanegwiazdy.pl/foto/14/raquel-del-rosario-macias-8278.jpg

_nyuszi_ 2011.03.28. 21:04:08

@kuttyogató:
meglátom. hiszen inkább a pasik, mint a nők lapja.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 21:07:09

@márnyuszi.: nyugi, már készül a Tanulmányom az igazi sportokról. Ojan helotásokról.

Rosszindulatú Vászka 2011.03.28. 21:19:07

Én sosenem tudtam komojan venni ezeket a sofőröket. Nemár, hogy azok a 150 centis gnómok legyenek a soprtemberek - ráadásul több etnikum is van közöttük, ami oj zsenánt - vezetni még egy bunkó pösti takszis is tud, mi abba a kunszt? Bezzeg a Klicskó fivérek, na ők sportemberek.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.03.28. 21:27:29

@márnyuszi.:
mi a baj a hormonlappal?
Tiszta fények, tavaszi szellő ájerja lengi be a sorokat, üde, fiatalos tekintet csillanva figyel le ránk a címlapokról, és még séffer bözsi is szokott benne értekezni
Nem beszélve a társkereső rovat gyöngyszemeiről.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.28. 21:34:03

@Zsit (nyau és rémizé): Vekerdyt olvasom el szinte kizárólag. A Grecsó Krisztiántól és a fekete hajú csajtól még nem olvastam élvezhetőt, a Séfer néni meg komolyan felbasz a détóttal egyetemben.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.03.28. 22:03:08

@ripők:
ki az a fekete hajú? annak a nevit nem tudod? bezzeg a Grecsó, az megy! Buzi vagy, ez tény most már!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.28. 22:08:13

Amikor én Forma 1-es konstruktőr voltam, még nem erre a biztonsági - és unalmas - futamokra hajtottunk. Olyan is volt, hogy egy hétvégi teszt során 10 gépet törtünk össze. Azok voltak az igazi matchboxok!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.28. 22:37:26

@Levéltáros:

Emlékszem, még a Népligetben is volt futam. Még a nézők sem voltak biztonságban!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.03.28. 22:44:35

@ripők:
szeirntem inkább gyakorold a fekvenyomást, mert a többi fijjjú leköröz a nagyotmondó vörsönyben

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.28. 22:56:54

@Zsit (nyau és rémizé): Erre csak annyit tudok mondani, hogy nyolcvankilós nyikhajként fillér nélkül mentem le a kocsmába, felesért ment a szkander és az első tíz mindig az enyém volt. Tudod, sportiskola, napi három óra edzés, érmek és kupák..
Az utóbbi 7-8 évben ugyan elhagytam magam, szuszogok a lépcsőfordulóban, a szórakozóhelyi beszólásoknál (kurva ritkán járok ilyen buzis helyekre) inkább félmosollyal süketet tettetek, de itt a tavasz, jövő héttől futni fogok. Hehe (nem).

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.03.28. 23:01:16

@ripők:
ühüm, kicsi vagy és vézna, sosem ittál még alkoholt, ráadásul tejjel próbálsz buzibárokban a perverziódhoz (Nők Lapjára rejszolni) partnert találni.
Monnyuk azt elhiszem, hogy süket vagy.
Nem baj, szép-színes palettán elférsz te is. Csak ne lennél olyan csökött.

kuttyogató 2011.03.28. 23:19:02

@Zsit (nyau és rémizé): Fájdalom, nem vagyunk szinkronban, most nem kötözködősre, hanem barátságosra ittam magam. (Ritka alkalom, becsüld meg.) Ezért hát eltekintek attól, hogy porig alázzalak intellektuális eszköztáram legkíméletesebb instrumentumával, a szánalmas női mivoltodra való hivatkozás összetekert frottírtörölközőjével.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.03.28. 23:25:22

@kuttyogató:
moderájjak, bébi? ha már vakra is sikerült innod magad?
azért ájláv (röhögök!)

kuttyogató 2011.03.28. 23:36:16

@Zsit (nyau és rémizé): Inkább posztolj egy lenyűgözőt! Megcsinálnád a napomat, ha én lehetnék az első lájkolód! Amolyan belsős infókat szerintem szívesen venne a nép; miféle harcok zajlanak a színfalak mögött a vezetőségben, hányszáz zseniális, bár félkész poszt pihen az adminfelületen, ki kivel... tudod. Höhh, amúgy az tényleg igaz, hogy szanalmasnak egy pénisz lóg a homlokán?! Bennfentes infókat kéne csepegtetned (komoly zsarolási potenciál) és a hímsoviniszta felsőház azonnal admin rangot lobogtatna a hallgatásodért cserébe.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.03.28. 23:55:50

@kuttyogató:
én csak szart tudok posztolni, bébi- észleled, hol jársz, ugye?
A blog-jogaimmal meg nincs probléma, de köszi, hogy aggódsz. (száncsi télleg faszfej, de hogy ezt te honnan tudtad!, az összes belsős infómat megosztom veled: kurva jó a lábam!)

kuttyogató 2011.03.29. 00:07:29

@Zsit (nyau és rémizé): A posztjaid minőségéről ne nyissunk vitát, nem kétlem, hogy igazad van. A "jó" lábadról készült fotográfiákat hajlandó vagyok megtekinteni egy kis unszolás ellenében.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.29. 09:29:23

@Zsit (nyau és rémizé): Pfff. Ennek aztán mondhatod... Se hall, se lát, ha nagyon belelendül. Amikor észreveszi magát, akkor meg már késő.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.29. 09:47:50

én igazából azt várom, amikor - mintának tessék tekinteni a különvélemény c. tom "szci" cruise filmet - a versenyzők egy virtuális autóban ülnek majd egy szimulátorban, a pályán pedig a távvezérelt vasak szelnek majd. Végre lehet majd növelni a teljesítményt 1700 lóerőig, 16 hengerrel és 420 kilcsiperórás végsebességig. Az leszen az aranykor, én mondom.

Commandante Jayasuriya 2011.03.29. 09:52:05

De hova tünt Démon Hill...?!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.29. 10:14:50

@Commandante Jayasuriya:

Ezt épp a minap tisztáztam, te szerencsétlen! Gondolom esti tagozaton végezted a tudományos szocializmust, ha még az éberségre sem tanítottak meg becsülettel...

kigondoltam.blog.hu/2009/12/14/intelligencia_3#c13038690

Commandante Jayasuriya 2011.03.29. 10:54:00

@"the dragon":

Eddigi sikeres és tartalmas életem során számtalan hülyeséget kellett elolvasnom, de azért mindent szart mégsem...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.29. 13:11:30

fittipaldi meg lauda még igazi autóversenyzők voltak

a lola t meg mindent vitt

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.03.29. 13:14:13

@A Hannibal Lektűr-attitűd: sztem nehezebb 25 gombot percenként 40szer kontrolláltan nyomogatni ÉS vezetni, mint csak vezetni:)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.29. 13:44:38

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Te képes vagy Laudát autóversenyzőnek nevezni, azok után, hogy beszólt a buziknak? Meglásd, ennek az lesz a vége, hogy a jövőben nem hívnak meg előadónak a Liberális Internacionálé kongresszusaira! Mármint szintetizátoron, Pet Shop Boyst.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.29. 14:03:00

@"the dragon": ne engedd, személyes érintettséged okán érthető haragod elfogulttá és elvakulttá tegyen

a PetShopBoys a szintipop császárai, a Liberális Internacionálé kongresszusai viszont száraz a pogácsa és jó bibsi szokás szerint fél éves késéssel ha fizetnek

lauda meg autóversenyző

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.29. 14:24:15

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Ellenkezőleg! Én eddig szarba sem vettem a torzarcú osztrákot - az autósport-Riberyjeként tekintettem rá -, de mióta nyíltan kiállt a normalitás mellett, becsülöm nagyon! Élő példa arra, hogy hiába van valakinek több szeme, mint füle, azért még megmaradhat embernek!

Commandante Jayasuriya 2011.03.29. 15:23:17

@"the dragon":

Hát nem tudom...
Nézd meg ezt a repülőgépet, jómagam néhány nappal ezelőtt testközelből szemlélhettem meg. Erős gyanú fogalmazódott meg bennem, hogy Laudának nem csak a füle hiányos, hanem a farka is.
A NIKI felirat még jó hogy nem rózsaszínű, és hát az a kis méhecske vagy micsoda ott az orrésznél...

www.flugzeuge.de/s/Verkehrsflugzeuge/Airbus-/Niki-Airbus-A320/832

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.29. 17:12:02

@vészmadár (pica pica):

Terepasztal, az kellene neked! Én versenyeztem hatalmas modell-pályán, vagy hogy kell hívni, állat jó volt, lehetett sávot váltani, előzgetni, kiütni a másikat, és csak vissza kellett rakni a játékautót a pályára. 1700 lóerő vagy 0.17, az mindegy is.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.29. 17:14:51

@Commandante Jayasuriya:

Ez már tönkrement, nem? Mintha a Lufthansa megvette volna Lauda cégét. Fene se szállna bele egy ilyenbe, én amikor utazom, mindig azt kérem, hogy ződfehérre fessék át a gépet, és szárnyalok, mint a sasok.

Commandante Jayasuriya 2011.03.29. 17:27:25

@Levéltáros:

Lehet, de a gépek festése most is ilyen. Elég sok dekkol belőlük Schwechaton.
A zöld - fehér színkombináció tetszetős álláspont, de csak részben helyes. Igaz magyar csak turulszárnyon, vagy a csodaszarvas hátán röpköd.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.29. 17:33:11

@Commandante Jayasuriya:

TurulAir. Kizárólag belföldön. Főbb uticélok: Kassa, Temesvár, Japán.

Commandante Jayasuriya 2011.03.29. 18:50:50

@Levéltáros:

Természetesen.
Málta, Goam, Celebesz,
Magyar volt és Magyar lesz...

Frick László Emlékzenekar 2011.03.30. 06:38:08

Az első mondatnak is olyan faszának kellett volna lennie, mint az utolsónak.

Vagy nem akartok már címlaposok lenni?

szanalmas 2011.03.30. 08:28:35

@Frick László Emlékzenekar:

Nézd már meg az index címlapot, baszki, oda kerüljünk be?! Minek?!
"Aki nem lép egyszerre, az kibukik a sorból!"
Remélem emlékszel erre!

Frick László Emlékzenekar 2011.03.30. 08:33:19

@Levéltáros: Ma sajnos az APO már nem annyira izgalmas, mint laskatos elvtárs idejében. Bár GálJé színt vitt a dologba, de aztán Ficsor Ádámmal (akit éééérdekes módon az index nemfikázott, tabu volt) a dögunalom ideje gyött el megint. nagyon ritka az olyan eset, mint az index 2009. május 19-i Bajnai Nyaló áltárgyilagos és műsemleges "változó"riportja. A megjelenés óráhjában még két szerzője volt, ha lenne a lapnak úgy története, mint a wikipediában, tehát elő lehetne az első óra, a negyedik óra a 12 óra, aztán az egyik szerző faszi eltűnésének órája utáni állapotokat keríteni, akkor nem is kéne semmit magyaráznom a mai APO működéséről. Sajnos a jobberek is alkalmazzák a szisztemet, pl a MN nagyonggyorsan kiír cvalami kormánydisznóságot, hogy ne a NOL legyen (lehessen) az első.

Természetesen ezzel a "kormány"-nyal kapcsolatban az APO feltételezése is röhej, egy 30 évvel ezelőtti üzemilap 8szerkesztette a Szabó család egyik szereplője) na, az igen, az kommunikáció volt, de amit ez a KZ művel. na metg a Mandi ner, hagyjuk már.

De te LG nagy májer vagy és ha érdekelnek az újságírás APO-isztikus rejtelmei, összesen az egy Bajnai nyaló cikken (sajnos ism.: előtörténet nélkül.. én olyan ostoba fasz voltam! nem mentegettem le a változatokat... kb a hatodik szövegváltozat mélységében döbbentem rá, hogy Uj eltáss hogyan adja az iránymutatásokat.

Egy másik trükk:

Az index habosra nyalta bajnai valagát.
2. lépésben ezt a "nyugati sajtó" átvette.
majd az index visszakopizta, mint "független nyugati sajtóvélemények szerint Bajnai gfaszagyerek"

Ugye, fölmerült a kérdés a nyugati független sajtómunkásban, hogy ki a fasza túrója ez a bajnai és keresőmotorral nekieset és na kiknek a véleményébe bökkent, na kiknek a véleményébe?

Külön izgalom, ahogy csiki-csuki-ba szorítva a "kormány" idegennnyelvűkommunikációját is előre sínra tették bajnaiék.
Sajnos a magyar réthorika történetének van az 8igazságbeszéd után is csúcsteljesítménye, ez pedig bajnai Búcsúbeszéd-e tavaly májusban. A kedvencem. Külön szép az benne, hogy trágárságok nél írja körül, hogy jár az, aki valami Kozirjev-féle ostobaságból ki meri mondani a csőbetű végére a döbetűt.

Akit érdekel az agitációspropaganda ma is természetesen a kútfőhöz járul, ami pillanatnyilag most nem a kormányoldalon van. Na de hát te láttál ár olyan ostoba spekulánst, aki ottmaradt a csődbevitt cég vezetésében?

A korai Gyurcsány-szférában még a Népszabinak is osztottak le valamit, de mára már a levesben van az is.

Ha az APO hatását meg akarod figyelni, akkor vizsgáld meg a napi leiratok mennyire egyszerre léptetik Eszter torkára is az origo-t, az fn-pont-hu-t és az indexet. A hírszerző-pont-hu szokott néha más ütemben lépni.. Talán ök mutatnak némi függetlenséget az APO
tól.

Az un "kormányoldal" kb, mint a gyönge sakkozó, a menővel szemben, annyira a saját lépéseit tudja lépni.

Viszont tanulékonyak a fickók, pl LJ széjjelszopatta az index száját, a toitalcar beképzelt, jeéllegzetesen nagypofájú riporterét "A Jani" és sofőrje nagyon csúnyán megszopatta, öröm vót nézni. Gondolom, a csávó meg is kapta a beosztását, máskor ne rongyoljon má' bele ennyire mindenbe. Úgyhogy, ha megnézed, így oszt nem is lett téma LJ új (fiatalhasznált) autója.

Frick László Emlékzenekar 2011.03.30. 08:35:23

@szanalmas: A bloghú-belsőcímlap kattogásértéke a nagy-nagy nulla. Erről már sokszor szó volt, kurvára széthúz a szórás, egy indexkiajánlós
pl a piroslapok.hu MINDEN NAP TERMEL VALAMIT!
Hja, ha benneteket nem zavar, hogy a Bástya Nyugdíjas Sakk Kör meg a Sas Jóska Emlékzenekar (Hírcsárda) kenterbe ver benneteket, akkor okés.

Frick László Emlékzenekar 2011.03.30. 08:36:59

@szanalmas: Az a lébnyeg, hogy a felütésben és a végecsapóban legyen valami orbán vagy fideszgecizés meg még középre is jusson a nagyátlóba.
Futottak még a VV4 amit senki nem néz, de azért hatásos.

megérne mondjuk egy misét az, hogy 3 hét alatt a bloghú lájkolása 600ra kúszott az6tán 3 nap alatt megduplázódott és hogyan.

szanalmas 2011.03.30. 08:40:54

@Frick László Emlékzenekar:

Értelek, tehát fogjunk egy napi szar aktuálidióta hírt és húzzuk le róla a 17. bőrt, mint a piroslap?! Azért mindennek van határa, hahó!
Senki sem próféta blablabla!

szanalmas 2011.03.30. 08:42:47

@Frick László Emlékzenekar:

Na, erről beszéltem pont. Mi tudósok vagyunk, nem vesztesek!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.03.31. 22:55:03

@szanalmas:

Az Forma-1! Csak a nemi iránytévesztettek és azok a buták hívják formulának, akik így akarnak okosabbnak, látszani a témában.

Egyébiránt egyetértek.

szanalmas 2011.03.31. 23:09:12

@bogancs:

Te olyan hülye vagy, hogy a hasonló nevű kutya ezerszer okosabb mint te!
Nézd már meg a hivatalos logót:

hu.wikipedia.org/wiki/Formula%E2%80%931

Bokortalan HajIéktalan 2011.03.31. 23:14:03

@szanalmas:

Te a foci EB-t is Európa Kup-nak hívod?

szanalmas 2011.03.31. 23:21:22

@Bokortalan HajIéktalan:

Nem, azt Juró2012-nek, vagy focikutyának. De nekem egy hajléktalan ne ugasson a fociról!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.31. 23:39:52

@szanalmas:

Pedig hajléktalan-fociban nagyon jók vagyunk ám!

sportgeza.hu/futball/hirek/2010/06/16/magyarorszag_is_indul_a_rioi_hajlektalan_foci-vb-n/

Bár azt mondanom sem kell, hogy egy riói retúr árából akár fél évig is bérelhetnének egy kőbányai panelt... De hát a hajléktalanokat nem az eszükért szeretjük! Sőt, én például kifejezetten utálom őket.

szanaImas 2011.03.31. 23:42:17

@"the dragon":

Ha kormányon lennénk, akkor mi csak az odautat fizetnénk ki, hahaha!
süti beállítások módosítása