Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Otthon, édes otthon...

2011.03.25. 07:00 Commandante Jayasuriya

Minden tapasztalt utazó ismeri a régi magyar közmondást, mely így szól: "Mindenhol jó, de legjobb otthon!"

Nemzedékek tapasztalatain és megfigyelésein alapul, a hazatérés semmihez sem fogható örömérzését quintesszenciaként egy mondatba sűrítő népi bölcsesség. Napjainkban, amikor lehetőségünk van keresztül-kasul utazni a világban, sőt dolgozhatunk és akár le is telepedhetünk hazánktól távoli országokban, új értelmet nyer, ismét tartalommal telik meg az eleink által megfogalmazott magvas gondolat.

Legyünk bár megbecsült tagjai külhoni közösségünknek, legyen jó munkahelyünk, kimagasló jövedelmünk, szép házunk, nagy autónk bármelyik országban. Vagy túl az anyagiakon, járván békésen zöldellő erdőkben, trópusi tájakon, ég felé törő hegycsúcsokon.

De az óceánpart aranyló homokja fölé hajló árnyat adó pálmafák árnyékában is jusson eszünkbe, hogy Túró Rudi a világon sehol sem kapható, csak Magyarországon!

38 komment

Címkék: utazás kdnp otthon commandante 10érv gyerehaza

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr992767064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.25. 09:44:55

Elvittük Kínába a rudit, szerintem max egy év, és ők fogják gyártani nekünk is!

Én is ezt mondom, nincs annál jobb, amikor a Lisztferihegyen orromba csap a fokhagymás testszagú biztonságiak perkeltszagú lehellete, s tudván tudom: most már magyar földön járok!
Nincs még egy ilyen ájer a világon, én mondom!

~Shadow~ 2011.03.25. 11:27:44

látom már a blog legutolsó senkije sem bír értekezést írni anélkül hogy becses nevemet ne említené a posztban! kétszeris!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.25. 13:13:20

@~Shadow~:

Nem mintha nem tudná megvédeni magát a Commandante, de nehogymár egy ilyen hazátlan szopadékkurva tetszelegjen itt az éceszgéber szerepében. Szóval a szerző nem a blog legutolsó senkije, bőven vannak még mögötte is. Najó legfeljebb csak egyvalaki.

Commandante Jayasuriya 2011.03.25. 13:43:08

@~Shadow~:

Ebből a hisztérikus viselkedésből arra a következtetésre jutottam, hogy egy jó nagy Rudi hiányzik neked, ami akár túrós is lehet.

@21méter:

Szóval hiányzik neki na...
Jobban szeretem szemmel tartani a csőcseléket, ezért senkinek sem engedem meg, hogy a hátam mögé kerüljön.
Persze vannak olyanok is, akik élvezik ha fartájon fixálják őket. Erős a gyanúm, hogy te is ezek közé tartozol.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.25. 13:56:32

@Commandante Jayasuriya:

Izmos félgömb farpofám esztétikai minőséget képvisel. Nem csoda, hogy fixírozzák mindkét nem képviselői. Ennél tovább csak kiváltságos hölgyek juthattak, akiknek volt lehetőségük arra, hogy belemarkoljanak, miközben a nevemet sikították kéjes extázisban.

Commandante Jayasuriya 2011.03.25. 14:13:02

@21méter:

Kéretik nam mellé beszélni!
A fixálás, amiről én beszélek, az egy másik kategória.

Commandante Jayasuriya 2011.03.25. 14:21:17

@LadyCarambole:

Felkavaró élmény, nekem is szinte minden alkalommal elszorul a torkom. (Szerencsére.)
Meg attól is, hogy mit a túrót keresek én itt.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.25. 14:52:16

@LadyCarambole:

Miközben a biztonságiak erre gondolnak: "Piszok gyorsan fejezze már be a farkam fixírozását ez a pelyhedző állú anorexiás bibircsóka, mert ha nem, menten behányok, itt hagyom ezt a kurva melót, aztán jöhetnek majd az arab pénzváltók mindenféle gyújtóbombával."

Vili bácsi 2011.03.25. 16:13:27

@"the dragon":

Milyen arab pénzváltókról beszélsz itten?
Van nekünk saját terrorszervezetünk, a Tiszavasváriban székelő Al-kaloida.
Csak már ezt is elkótyavetyélték a tudjuk kiknek, és ezért nincs ki beperelje Ózamát a névbitorlásért.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.25. 17:08:35

Az csak legenda, hogy a Túró Rudi (vagy más néven Shadow) magyar találmány. Mint minden fontos dolgot, úgy ezt is az oroszok találták fel.

büdösmackó 2011.03.25. 17:21:29

Mivel sokat utazok szerte a nagyvilágban, pár országba vittem túró rudit ajándékba, és megkóstoltattam velük nemzeti édességünket.
Hát azt látnotok kellett volna, ahogy eltorzul európa arca a mi imádott túró rudinkra!

büdösmackó 2011.03.25. 17:22:32

@~Shadow~:

na mostmár elég legyen! ilyen rossz kislányt a hátán nem hordott a föld! csúnyán el leszel fenekelve, meglásd!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.25. 18:02:14

@büdösmackó:
Nem tudom, nálunk szeretik a népek, legalább is mindig kell egy valaggal hoznom.

@"the dragon":
Figyi, a látomássaiddal elég menő lehettél volna a középkorban, mivel akkor még volt respektje a kamuszakmának, de manapság a méltán nagyhírű BpTV kimúlása után már csak az EzoTV-nél teremne neked babér, bár ahhoz azért képernyőképesnek kéne lenned.
Az meg ugye...

büdösmackó 2011.03.25. 18:04:38

@LadyCarambole:

az olaszok majdnem elhányták magukat, a görögök illedelmesen kiköpték, a spanyolok arca eltorzult, a franciák kinevették, a svájciak lesajnálták. az angolok közölték, hogy érdekes, a finnek azt mondták, hogy ez egy orosz édességre hasonlít.

Commandante Jayasuriya 2011.03.25. 18:08:05

@büdösmackó:

Pont ezért lesz jó a kínaiaknak.
Akik megeszik a kutyát és a 100 napos tojást, azoknak teljesen mindegy.

Commandante Jayasuriya 2011.03.25. 18:11:13

@LadyCarambole:

Ne légy ilyen gonosz vele. Anettka mellett pont olyan jól mutatna, mint a néhai Rezső.

büdösmackó 2011.03.25. 18:11:22

@Commandante Jayasuriya:

a kínaiak félállatok. ezt tapasztalatból mondom. iszonyat népség!

Commandante Jayasuriya 2011.03.25. 18:14:37

@büdösmackó:

Ezt én is megerősíthetem.
Nem elég hogy köpködnek, de még büdösek is a sárgái.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.25. 19:01:10

@LadyCarambole:

Minden tisztességes magyar ember tudja, hogy tanulni a tudásvágy miatt érdemes, aki viszont a szakmájában is helyezkedik el, az menthetetlenül lúzer. Példának okáért te sem fasztarisznyának tanultál, oszt mégis az lett belőled, ráadásul jól is csinálod!

büdösmackó 2011.03.25. 20:32:57

@~Shadow~:

a csettopikba csak és kizárólag a beavatottak és a legnagyobb tudósok juthatnak be. ott nincs helyed, némber!

~Shadow~ 2011.03.25. 20:47:07

@büdösmackó:
én minden tudós felett állok,
én egy múzsa vagyok!
mindenkit megihletek s inspirálok,
te is úgy lettél büdösmackó,
hogy én macikáztalak le előtte te tapló!

:)

büdösmackó 2011.03.25. 21:46:57

@~Shadow~:

te buta tyúk, nina kitilt, én meg másnap visszaeresztelek! csak akkor már szüppögve ülsz a sarokban!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.25. 21:47:14

@LadyCarambole:

Csináld meg inkább valamelyik dolgozatodat!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.25. 21:48:30

@büdösmackó:

Brumikám, mondd, másvalami is nyomja a bundás lelkecskédet?

büdösmackó 2011.03.25. 21:51:05

@Levéltáros:

igen. tegnap romlott kolbászt ettem a tótoknál. kurva anyjukat.

büdösmackó 2011.03.25. 21:51:58

@"the dragon":

gömböc ám a kurva nénikéd! én elhiszem, hogy hatalmas termetem, baltaarcom, fantasztikus bicepszméretem és mellkasátmérőm kisebbségi érzést kelt benned, de a túlzásaid észveszejtőek!
legközelebb akkora leszek mint godzilla, és azt fogod elhitetni mindenkivel, hogy akkora seggem van, hogy ha ráfosok a fukushimai atomerőműre, leáll a láncreakció!

ez már több a soknál, münchausen

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.25. 22:00:30

@büdösmackó:

Ha akkora lenne a bicepszed, mint az arcod, talán tisztelne valaki, de mivel a hasad akkora, mint az egód, ezért mindenki lenéz.

büdösmackó 2011.03.25. 22:06:34

@Levéltáros:

nézd, elhiszem, hogy irigyled a kockahasam, de azért ekkorát ne lódíts! a bicepszem óriási, viszont szerénységem nem ismer határokat!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.25. 22:33:48

@büdösmackó:
Akkor jó lenne, ha ráinnál arra a romlott kolbászra egy kis savanyú tejecskét is, mert nagyon melegszik a pite! Szerintem ilyen kivételes helyzetben egy olyan géppel, amivel a bálnákat is mentik, simán a helyszín fölé tudna juttatni a NATO parancsnokság!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.26. 00:00:23

@büdösmackó:

Legközelebb a kongresszusunkon lemegyünk a legaljába: szkanderverseny, fiúknak messzihugyozás, lányoknak csöcsrázás.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.26. 23:19:56

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: Jobb is, itt most belezés lesz, nem szellemi fogyatékos rodie-knek való.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.27. 20:02:44

@ripők: anyad! ha nem erted mirol beszelek, ne dumalj hozzam...
süti beállítások módosítása