Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A Második Páholy

2011.03.10. 07:08 Kadarka Jánoska

A csapás a gyengét eltöri, az erőset megedzi.
Wu Dang tanítás

Dolgozatomat az utókornak szánom, átlagos látogatóink számára nincs értéke; olvasása megterhelő az ideggyengéknek; és egyszerű embereknek akkor sem javallott, ha éppen öngyilkosság előtt állnak. Ennél sokkal érdekesebb például Pataki Attila ufó-élménye, vagy a legalább a bolygó Első Echelon-Tanújának Gazságügyi és szexuális világreform témában készített előadása, ezért megkérek mindenkit, hogy az előző linkekre kattintson, ne a továbbra.

A botor nem bátor, a bátor nem bölcs, a bölcs ezt nem olvassa.
Levéltáros Gedeon tanítása

A Kigondoltam Tudományos Műhelyét nem kell méltatni, mert már megtettem. Sokan írtuk, sokan kutattuk a témákat, még többen használták az eredményeinket, az emberiség óriási lépésekkel haladt a fejlődés útján nekünk köszönhetően.

A Műhelynek vége, az Első Páholyt lerombolták.

Az okokról, mögöttes indokokról évszázadokon keresztül fognak vitatkozni a történészek, az egyetemeken tanítani fogják a puccs és ellenpuccs módszerét, és kezdő diktátorok számára kötelező tananyag lesz a Kigondoltam Műhelye ellen elkövetett puccs, illetve a nagyszerű revans.

Itt most nem ez a lényeg, csupán tényszerűen megállapítom (szigorúan a jövő tudósai számára, hiszen olvasó ezt nem olvashatja), hogy megalakult a Második Páholy, a Kigondoltam főnixmadárként feltámadt, és működik tovább.

A Második Kigondoltam sokkal jobb, mint az Első, de minimum egyenértékű azzal, vagy legalábbis nem sokkal rosszabb.

44 komment

Címkék: gyerek tudomány puccs ufó szánalmas forradalom anarchia hős igazság izgalom kiskirály szörcsi dagadt valaga hagymázas emósok kikúrtál zseniális poszt

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr522726381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.09. 22:52:31

A címkék alapján pontosan rekonstruálhatók a történések.

Friedmann Juci 2011.03.09. 22:57:58

a kerdes sem tetszik a vegen, es most alul is teljesitettel magadhoz kepest. a posztban leirtak meg okorsegek, itt folyton csak rombolas van.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.09. 23:02:48

@Friedmann Juci:

Kérdésben igazad van, elimináltam. De a bírálatodat semmibe veszem, hiszen a.) sértődött vagy, még a dizájnt is vissza akartad venni, b.) a tojás ne kritizálja a tyúkot.

Ma ez a harmadik bölcsességem, Buddha vagyok!

szanalmas 2011.03.09. 23:10:05

"12 éves koromban egy gömbvillám becsapott mellettem."

Az, bazmeg, a gömbvillám arról híres! Hülye.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.09. 23:10:05

@Levéltáros:

Egy dagadt cigány lennél? Tán csak nem szörcsi down-kóros sziámiikertestvére?!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.09. 23:22:44

@szanalmas:

Hülye vagy, emiatt áll a kör közepén.

@"the dragon":

Te nyammadék, a bloghu nem rakja ki az egyszer használt címkéket, emiatt a címkeposztom nem teljesértékű, de annyi kiderül belőle, hogy zseni vagyok. Te meg sehol.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.09. 23:26:43

@Levéltáros:

Píha... Na tisztázzunk valamit, de gyorsan! Ki is volt olyan kérlelhetetlenül király arc, hogy noha csak pár napja tért vissza, máris kommentelt egy olyan jót, hogy azt az illetékesek azonnal a blog hitvallásává emelték?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.09. 23:27:31

Pataki Attila a legnagyobb király: "Az agyalakú Kárpát-medencének óriási szerepe lesz a 2007 és 2012 közötti időszakban."

Na, médiatörvény, új alkotmány van a sonkaalakú Ausztriában? Ugyeugye.

szanalmas 2011.03.09. 23:27:50

@Levéltáros:

Kár minden szóért, elárultad magad. Azóta már egy képünk is van rólad, mit ne mondjak, röhelyes:

www.manywallpapers.com/files/z/8R/gT/z8RgT61i86471892_800x600.jpg

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.09. 23:30:12

@szanalmas:

Miért lenne röhejes, csak te nem tisztelsz minket, megvilágosodott isteneket. Na ez a röhejes. Szégyellem, hogy mit írtam neked egy másik posztnál.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.09. 23:44:29

@Levéltáros:

Elmondom mit látok. Visszatérésem teljesen felkavarta az állóvizet, mert mindannyiótoknak újra kell definiálni skizoid módon jóarcnak gondolt önvalótokat. Hisz fényem olyan sprektumban ragyogja be a blogot - nem véletlenül datálod mostantól a blog újászületését sem! -, hogy magatoknak sem hazudhattok tovább, még túrónak sem mehetnétek el az alkarnyi faszomon!

De sebaj, keressétek csak a helyeteket - ott lesz valahol a statisztáknak fenntartott gardróbszekrényben -, van idő bőven, hisz egy könnyed fejbillentésemmel képes vagyok görbíteni még a tér-idő kontinumot is!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.09. 23:47:31

Friedmann Juci, téged pedig nyomatékosan megkérlek, hogy a jövőben ne bombázz privát üzenetekkel! Hiába fenyegetőzöl öngyilkossággal, akkor sem fogok ejakulálni a lábszáradra, te beteg állat.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.09. 23:54:50

@"the dragon":

Örülök, hogy ezt elmondtad, mert ez alapján visszaküldelek a gyogyóba. A díványról felkelhetsz, A foglalkozás kezdődik holnap hétkor a szokásos helyen, a kényszerzubbonyt 6:55-kor vesszük le rólad.

Valójában ez történt: titkos szerelmed, Nyunyó felizgult, amikor visszatértél, és elkezdte bizonyítani, hogy ő férfi: kivágta a nőket innen. Sajnos a melegszerelem már csak ilyen, nincs kontroll, ha megszimatolja a bránert a páciens. Most annyit kérek, ápold le szegényt, nehogy újra próbálkozzon.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.10. 00:01:32

@Levéltáros:

Most már elárulhatom, Nyunyókát sms-ben irányítottam, mint egy gregpáli szokpapetet!

Friedmann Juci 2011.03.10. 08:06:13

@"the dragon": tüdérmajomka. a vakfasz is láthatja, hogy nyunycival ugyanazt az elbaszott stratégiát használjátok, és a nép arcába hazudva próbáljátok velük elhitetni, hogy én bárki után is futok frikken kívül. rettenetese átlátszó.

de mármár majdnem izgató, hogy csak úgy a semmiből eszedbejutok 23:47kor - gondolom lefekvés előtt még egy kicsit bizguráltad a kis fütyidet, és rámgondoltál. egészségedre.

Nina Skye 2011.03.10. 08:11:12

@"the dragon": gregpal nem sockpuppet, ezt en allitom!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.03.10. 09:33:44

Nagyon örülnék, ha a t. kutatótársak nem plagizálnák el a zseniális_poszt cimkét, amit kizárólag a SAJÁT posztjaim számára hoztam létre, és semmi esetre sem illik más posztok alá, meg a kezedet is letöröm, ha még egyszer meglátom!
(Igazából a kurva Dragi lelőtte a Simon mondja poént, így kénytelen voltam mást kitalálni...)

Amúgy meg én is nagyon szeretem a puncsot, attól mindig beesek az asztal alá majdnem!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.10. 10:07:36

@Friedmann Juci:

Beavatlak egy apró műhelytitokba - persze nem bizalmaskodás, vagy magyarázkodás képpen... -, hogy nagyobb rálátással bírj extrovertált zsenimre!

Úgy kezdek neki az alkotófolyamatnak, hogy megnézem kik kommentelték az adott posztot - természetesen Frikk nem számít, mert az övét csak akkor olvasom, ha három sornál rövidebb - majdan mindenkinek megmondom a frankót arról, hogy mekkora buzi/ribanc valójában. Tegnap szánalmas és közted kellett döntenem, de mivel szánalmas esetében fennforog a nomen est omen helyzet, téged pedig még alig gyaláztalak, - nem mellesleg donga lábaid lehetnek - ezért rád esett a választásom. De semmi személyes!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.10. 10:10:03

@Nina Skye:

Csak néhány hetet üzekedtél vele a vadregényes manitobai fenyvesekben, és máris a pártjára állsz?! Skarlát betű lesz ennek a vége, én mondom!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2011.03.10. 12:14:14

az uram szerint csak ez a zsidó Hitler volt képes lepaktálni az ufókkal akik persze mint később kiderült antisemiták

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.10. 12:31:59

@zsanett- a csillagkútról:

Hitler? Hogy tudd, a képen Orbán Viktor látható... egy karszalagos hinduista társaságában.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.10. 12:54:15

@LadyCarambole:

Most csak idegesíteni akarsz, ugye? Klikkelj már rá a zseniális_poszt címkére, és rájössz, hogy azt ki hozta létre és kinek a joga azt kizárólagosan használni. Észrevettem, hogy elkezdted lenyúlni az ötletemet, de ez a gyanusítgatásod már minden határon túlmegy.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2011.03.10. 13:00:57

@"the dragon": te most arra célozgatsz hogy Orbán cigány? vigyázz mert radai lerángat a fáról és úgy fogsz sikítani mint a lányok

Commandante Jayasuriya 2011.03.10. 14:01:32

@"the dragon":

De nagyon tudod, hogy kik láthatóak az 500 évre titkosított okmányok tárából előkerült képen.
Talán csak nem te is ott voltál a csúcstalálkozón, mint a két fél felkent és címzetes tanácsadója?
Figyeljük ám a tevékenységedet barátocskám!
Nem lesz itt újra sandán felmelegített, évekig rejtett paktum, mert most akaratlanul előjöttetek a farbával.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.11. 08:49:14

@LadyCarambole:

Szóval lusta voltál kattintani a címkére, pedig láthatnád az igazságot. Szívem összeszorul egy ilyen árulás láttán.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.11. 21:36:48

@Commandante Jayasuriya:

Én majdnem mindent tudok. A maradék dolgot, "csak" sejtem, ami annyit tesz, hogy annak igazolásához még kell némi idő. De itt szó sincs erről, hisz a képen látható fotót személyesen én készítettem! Épp a Vezér szomorú utazását terveztük a Hold sötét oldalára. De nem kell félni, hamar jő a kambekk! Lásd Iron Sky...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.03.11. 21:38:27

Ez a poszt olyan jó, hogy kijár neki a saját muzsika is, egyfajta topichumu.... himnusz!

www.youtube.com/watch?v=QZXc39hT8t4

Frick László Emlékzenekar 2011.03.13. 06:02:38

spoooh!*

*nem bánja meg, aki utánajár a zappaológiában, mit jelent a spoooh

Friedmann Juci 2011.03.13. 09:01:53

elég volt, fejezd ezt be frikk! különben.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.03.13. 23:37:09

@Frick László Emlékzenekar:

Elmagyarázhatnád, mi több, posztolhatnád. Nem találtam semmit az erre a témára fordítható max. 10 másodperces intervallumban.

Frick László Emlékzenekar 2011.03.14. 04:59:07

Lüke Ponty a 2:00-nál! wah-wah 2:48-nál stb (= etc.)

Nina Skye 2011.03.14. 21:32:15

@"the dragon": ne Iron-izalj a skyommal
azt hitted egy zsizsego kis pipiter vagyok akit maga ala gyur egy webketto? Naivitasod lenyugoz kisbaratom, s meg kozeleben sem vagy a nagy Igazsagnak!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.04.13. 13:57:52

Tényleg srácok, mit szóltok ehhez az FBI általi ufóakta szivárogtatáshoz? index.hu/tudomany/2011/04/11/ujabb_bizonyitek_az_ufok_letezesere/

Szerény véleményem szerint csak arról a tényről próbálják elterelni a figyelmet, hogy Obama néger - nekem legalábbis a hír olvasása után három-négy óráig eszembe sem jutott -, szóval a következő elnökválasztásig még kiderülhet néhány érdekes dolog!

szanalmas 2011.04.13. 14:44:44

@"the dragon":

Obama annyira néger, hogy még a vak is látja, mint ahogy azt is, hogy a szivárogtatás véletlenül pont április 1-én történt. Muhaha!
süti beállítások módosítása