Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Csak legyen tovább

2011.01.13. 12:00 Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa

1633.jpgTisztán hallottam, ahogy kiszakad belőlem. Egy nemzedéknyi szarban állunk, és inkább még egyszer körbehugyozzuk magunkat, mintsem hogy meglátnánk a valódi terjedelmét a világnak. Mikor legutóbb meghaltam, azt hittem valami változhat és mégis, ugyanott vagyunk, ugyanúgy.

Lásd be, ha valamit is alkottál, veled együtt veszik el, ha pedig meg is mentik, az csak valami önön hiúságtól hatva fog bekövetkezni.

Itt tartunk most. Még mondhatjuk ezerszer, hogy ennek nem így kellett volna lennie és úgy sem kerülünk közelebb a megoldáshoz. Ezért szépen, magunkat kihúzva és kihízva, hálát adva a jó sorsnak és mindennek, minek valaha a közelébe is jutottunk, de meg nem érintettük soha, mert akkor összedőlt volna mint az a kártyavár, ami ugyan csak félig készült el és csak bennük volt félig is készen, de még így rozoga talapzaton állva is szimbolizálta azt a kesze és kusza, elbaszott, elszart, nyegle világot, amely nagy óceánként fogja keresztül a mi jóreménységünk kicsi szigetét, a világ összes mocskát és szemetét kihordva rá, hogy vagyunk valakik.

Csak magunkban talán és csak magunk előtt. Ha kilépek az ajtómon, olyan mintha idegen világot látnék minden egyes alkalommal, mert ez nem az én korszakom és nem az én helyem. Mindegy is. Köszönjük meg, hogy vagyunk, ez sem apró dolog. Ami pedig marad, az harag, hány óra, húzóra, hogy áll a szemed, igyál.

*Koccintás*

44 komment

Címkék: esti kornél

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr172576776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friedmann Juci 2011.01.11. 16:59:29

könnybe lábad a szemem a búskomor férfiasságodtól szívem :*

szanalmas 2011.01.11. 17:31:23

@Friedmann Juci:

Jaja, a kamaszkori világfájdalom. Csak kár, hogy buzi!

büdösmackó 2011.01.11. 22:19:57

mikor kúrtál utoljára, drága kornélom?
a pina a legjobb antidepresszáns!

felírok neked egy hétre, hemendexet reggelire, napi három kúrást, délire csülköt pékné módra, estére pedik juhtúrós puliszkát, napi két liter jóféle veresbort, étkezés előtt két jó kupica törkölypályinkát, ozsonnára foszlós falusi kenyeret kacsazsírral és szeletelt paradicsommal és sózott vereshagymával + három kilométer séta a hegyekben minden nap!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.12. 11:29:43

@büdösmackó:
És kalács, bazdmeg.

Kornél, szerintem a blog sikerdíjából simán kifutja pár kör Szörcsi anyjával, szóval ha ez kell, mi örömest felajánljuk a lehetőséget az egészséged érdekében! Remek írás egyébként, még pár rózsaszín virág kéne bele, és tökéletes lenne! Proszit!

szanalmas 2011.01.12. 12:01:48

@LadyCarambole:

Aki nem tesz képet a posztjába, az ki van rúgva.
Ezt szörcsi üzeni(-), de most először életemben egyetértek vele, ez nem kupleráj, hanem európai blog bassza meg!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.12. 13:09:37

@szanalmas:
Én már tettem javaslatot a szerzőnek, engem csak ne baszogassál, pláne ne így szárazon!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2011.01.13. 13:48:19

az uram szerint aki a világtól elégtételt vár csak azért mert az anyja picsájból élve jött ki az vagy tényleg buzi lehet vagy annyira unja magát hogy téveszméket gyárt soroazatba és annyira belegabalyodik hogy már az alap ötletet is kimerítette azaz az elborult elme ősijátékaként azon töprenghet hogy az amit az éppen megfejtett de azon mód a feledésbe burkolt mi a fene lehet

szanalmas 2011.01.13. 14:09:15

Zsani, ez nagyon ott volt, üsd a kölkét, ne siránkozz!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.13. 15:31:56

Kornel, van megoldas, bumm a fejbe oszt helo!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.01.13. 16:07:21

Hadd idézzek egy klasszikus: "És mi lenne, ha megölnélek, te kis majom?"

kiraaaaa 2011.01.13. 18:14:48

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ez maga a színtiszta esztétikum, mint maga szülőapád, Kosztolányi.

szanalmas 2011.01.13. 18:30:47

Egyébként ki a faszom időzítette be ezt mára, tegnap még a helyén volt! Jó lenne, ha merné vállalni az a buzeráns aki csinálta!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.13. 19:34:49

@szanalmas:

Ilyen ez, amikor elharapódzik a blogterrorizmus. Én a napi egy poszt híve vagyok, nem én voltam.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.01.13. 20:12:16

@Levéltáros: Ezért tart ott ez a blog, ahol. A hőskorban napi 3 poszt is volt. Ez az időszak most újra kezdetét vette.

killercsiga 2011.01.14. 00:25:30

a mélyen tisztelt szerző úrnak javaslom, hogy kurvagyorsan alapítson vallást (ha még nem tette meg), mert ilyen zseniális bullshitgenerátort parlagon hagyni bűn, sőt rosszabb, hiba

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.14. 01:10:35

@killercsiga: Már rég megtette. Csak ez eléggé titkos szekta. Neked elmesélem mert jófej vagy: a neve egyben a hitük is: BNPP bágyadtan nézzük pöttyhedt pöcsünket. Szerzônk ebben elsôrangú, további tájékoztatás nála.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.01.14. 08:36:18

Bazmeg, legalább egy normális posztot ne basszatok el a kurva inkompetenciátokkal, ami a képek beillesztését tekinti. Vertek titeket gyerekkorotokban, ha valamit jól csináltatok? Kibaszott csürhe, ezt is csinálhatom meg én, ÉN, aki az egyetlen jelentős elme vagyok itt.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.14. 09:07:23

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Khm. Úgy vélem, többek között még neked sem mutatkoztam be. Ripők vagyok. A belső laborba jogosító mágneskártyámon még rajta a védőfólia.
Ez lehet a magyarázata, hogy kommented utolsó tagmondatában tárgyi hibát ejtettél.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.01.14. 09:21:36

@ripők: Szervusz! Nem zárom ki a lehetőségét. Honnan érkeztél ide, hol elbaszott életű brókerek, és derékba tört karrierű bölcsészek végzik a szellemi onanizálás magas fokát?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.14. 09:54:07

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Egy apró trópusi szigeten születtem Fidzsitől dél-délkeletre. Egy hollywoodi produkció kedvéért hozott létre egy nemzetközi kutatócsoport, a modern géntechnológia segítségével. Ennek köszönhető, hogy szociális kompetenciáim nem fejlődhettek ki kellőképpen. Introvertált mimóza lettem, ezen szeretnék változtatni.
IRL infokat inkább csak a VIP páholyban osztanék meg.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.14. 10:17:54

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Úgy érted, utánam. De ma igen nyitott hangulatban vagyok, így nem bánom, ha megtanítasz rendesen képet beilleszteni, te olaszbuzi olasz!

szanalmas 2011.01.14. 10:19:38

@ripők: @Levéltáros:

Igazságtalanok vagytok és önzőek, Kornélnak tervei vannak a kigondoItam blog felvirágoztatására és a részeredmények láthatóak már is, hisz mondjuk az sslaziós blogjának utóbbi fél évi valamennyi törzskommentelőjét például maradéktalanul sikerült átcsábítania ide! Ez azért nem kis eredmény és ehhez tényleg nélkülözhetetlenek a normális, színvonalas posztok, szóval termelni-termelni-termelni, ahogy a mi házi Leninünk alias szörcsi mondaná!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.01.14. 11:07:57

@szanalmas: Miről beszélsz te állat? Napi sok száz látogató van, te tajparaszt! sslazio.blog.nepsport.hu/

@LadyCarambole: Kijelölöd a képet, fent pedig klikk, balra beilleszt, mert legtöbb esetben ott néz ki jól. Még neked is menni fog!

szanalmas 2011.01.14. 11:19:55

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

grandelazio.blog.hu/

Nem tudtam, hogy 15 db laziós blogot csinálsz egyszerre, te nyomorult, hogy legyen átlag havi 0,06 kommented! Lúzer olaszbuzi!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.01.14. 11:22:08

@szanalmas: Te agyatlan fasz, ha legalább egy kicsit is képbe lennél, elmagyaráznám, hogy mennyire megváltozott minden, de leszarlak. Mióta nem működik ez a blog? Te tájékozatlan buzi.

szanalmas 2011.01.14. 11:24:37

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Nem tudom, mióta nem működik mert nem szoktam ilyen szarokat olvasni, de mint ahogy látom más sem!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2011.01.14. 11:27:24

@szanalmas: Jaj, hát ez a szánalmas riposzt, miután felsültél kis kísérleteddel, pontosan rád illik.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.01.14. 11:45:38

a cikk brilliánsan parodizálja a jellegzetes értelmiségi nyafogást, gratulálok hozzá!

szanalmas 2011.01.14. 11:50:35

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Ahaha, mi változott meg, papírt kaptál róla, hogy elmebeteg vagy, vagy rájöttél, hogy a népsport blogon több a debil?! Fociblog, bazmeg, szétröhögöm magam! Háháhá!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.01.14. 12:12:20

nagyon örülök, hogy visszatért ide Kornyál. Hallod Kornyál, figyelj, már nem neheztelek rád.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.14. 12:24:53

hogyvanmabeillesztveakepheeeeeeeeeeeeee

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.14. 13:04:30

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Eddig azt hittem, hogy ott tudnám megrendelni azt az öt csík kokszot, amitől a zindexesek is olyan jó fejek - már amennyiben a blog termelne profitot. De mivel befolyó jövedelmünket sajnos világuralmi terveihez szipkázza el legkedveltebb informatikusunk, ezért még sose nyomtam rá!

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:
Cuki a nyuszid.

killercsiga 2011.01.14. 17:28:16

@Panther_V: ez neked vallás? és hol marad a pénz, pina, móka, kacagás? a bágyadt pöcsnézés titkos szektája nem vonzza a fizetőképes keresletet
hol marad a profizmus, kérem szépen?

Frick László Emlékzenekar 2011.01.15. 05:51:57

Tudom már, ez lett vona Schnitt Elnökúr beszéde eredetileg, az, amit a konyhában vettek föl a cicaszéken ülvést.

Frick László Emlékzenekar 2011.01.15. 05:55:34

@zsanett- a csillagkútról: A te urad is olyan, mint Gávölgyi János Kossuth -díjas művész, úgy tesz, mint aki hülyéskedik , de a szerződésében nem felejti el érvényesítteni a Kossuth -díjat, mint szorzót, ezért cserében viszont a Heti Hetesben jól megmondja nekünk a tuttit arról, hogy melyik a jóoldal.
Mindig irigyeltem az ilyen igazi férfiakat.

Frick László Emlékzenekar 2011.01.15. 05:58:05

@Lewyke: Én illesztettem be a képet, nem ismered föl a stílusjegyem?

Frick László Emlékzenekar 2011.01.15. 06:02:47

@Levéltáros: Csak a B-oldal, Tékozló Homár, Strangeandfashion , Subba és a Török Gábor Elemez típuusú blogok nem öregednek meg soha. Az egtyik fő titok, hogy a célt erre tűzöd ki, de közben arra trafálsz. Egy Horgáész Blog óhatatlanul is a szeniorkori végelgyöngülésbe fullad, de ha Pecás Blognak édeskésen kicsinnycized, akkor kitart addig, amíg akarod.

Ha Holdrabló aus Basahalom a blogjának valódi nevet ad
GECIZD FIKÁZD KÓSÁT akkor előbb utóbb behal. De amíg ez a blog aAz Első Debrecen Blog cimkét viseli (GoldenBlog díjas) addig Kósa halála sem jelenthet akadályt, hiszen kunbélázni még ma is lehet.

büdösmackó 2011.01.15. 08:52:40

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Megértem Kornél a fájdalmadat, ki is veszem azt a szörnyű képet, és berakok valami igazán odavalót!

büdösmackó 2011.01.15. 08:58:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Habár a kutatók véleménye vegyes rólad, én egyre jobban érzem, veled színes igazán a blog!
Beraktam egy képet, ami szerintem megfelelően konszolidált és a te szellemi szintedhez talán méltó.
Amennyiben nem tetszik, kérlek szólj!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2011.01.17. 08:49:18

@Frick László Emlékzenekar: az uramat Gálvölgxy úrral egy magaságokban emlegetni az Gálvölgyi úrra nem vet jó fényt amúgy az uram lelkes rajonója tisztekője és egyéb a zseniális Gálvölgyi úrnak
süti beállítások módosítása