Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Zámbó Jimmy

2010.11.29. 07:36 leginkább tejből

A magyar zene királya, zenész, énekes, zeneszerző és családfő.

Csodálatos hangját országszerte ismerték, dalait mindenki dúdolta. Fantasztikus orgánuma, karizmatikus személyisége magyar nők és férfiak millióit varázsolta el. Dalai döbbenetesek, érzelemtől fűtöttek. Négy oktávon énekelt a Király tökéletesen, nagynevű zenészek keresték azzal a kéréssel, hogy csak egy dalt énekeljenek együtt.

Egy átkozott hajnalon a királyt máig tisztázatlan körülmények között utolérte a halál, mely mindenkit megrázott. Temetésén ezrek gyászoltak. Drága emlékét lelkes csoportok őrzik, ezek közül a leglelkesebb vérig menő vitákat folytat, hogy mely budapesti utcákat nevezzenek el a Királyról. A kigondoltam is képviselteti magát a HAJ-on, és legutóbbi javaslatával, a Király szoborállítási javaslatával lelkes fogadtatásban részesült.

A részletekről a citált fórumon lehet tájékozódni.

38 komment

Címkék: fegyver életvezetés kakaó hormonok csápos szex

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr102477447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2010.11.29. 09:08:21

Egyszer megjavulok én, tírararaaaaaa!

leginkább tejből 2010.11.29. 09:56:33

@szanalmas:

Isteniek a szövegei. Imádom.

Na és a versek a HAJ-on!

ITT ÁLLOK ELÖTTED FÁZON, REMEGŐN.
S A KINTÓL SZENVEDŐN.
NÉZEM A KÉPED A HIDEG MÁRVÁNYON,
A KÖNNYCSEPP LEGÖRDÜL AZ ARCOMRÓL.
NEM, NEM LEHET,HOGY ITTHAGYTÁL, ELMENTÉL.
S ENGEM ELFELEJTETTÉL.
EMBEREK EZREI ARCÁN ÜL A DÖBBENET, A FÉLELEM,FÁJÓN,
HISZ TE ÉLNI AKARTÁL OLY NAGYON.
TITKOK FÁTYLA VESZ KÖRÜL ,
SZEMEIDBEN BÁNAT ÜL.
DE MI NEM FELEJTÜNK ,
S MINDIG SZERETÜNK!!

vagy

ez a csodálatos vers (írója egy zseni)

Itthagyál KIRÁLY,
Szívemet szorítja a rideg magány.
Elmentél, elhagytál,
Szeretetem feléd száll,
Az angyali űrbe utánad, veled.

Gyermekkori álmainkat
Minden nap öli a rideg valóság,
S mikor fájdalmunkban kitárjuk a kezünk,
Vígaszt ad hangod.

Tudjuk Velünk vagy örökké.

Álom vagy nékem,
szeretett KIRÁLYOM,
Mi nem felejtünk, köszönjük mit tettél,
Emléked mindíg bennünk él

Lelkünkben lobog az emlék lángja,
Soha ki nem húnyó, örök-mécses.
Az a durva s csúf hajnal nem fog
Közénk állni, mert emléked örök s fennséges.

leginkább tejből 2010.11.29. 09:59:26

mondjuk Barbarát imádom:

A szív keze

1. A halk dobbanás mély rejtekéről
egy gyönge kéz nyúl feléd,
nem szól, csak néz, s csendben ölel,
rád mosolyog arcán tiszta fénnyel.
2. Szelíden hajol föléd,
s kezdi lágy vígasz-énekét,
mert boldognak kíván téged,
fáj néki, hisz szemvedni látja léted.
3. Fáj a szok szitok s bántalom,
mi téged ér, sanyarú rút ártalom,
s várja az igaz teljességét,
hogy rejteni nem fognak minden semmiségért!
4. A semmiség, a nagy titkok,
melyek árnyékként lebegnek feletted,
eltakarják tiszta fényed,
de a dobbanás ölel, hogy énekeljen tiszta léted!

Barbi!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.29. 13:33:28

Végre valaki felfedezte Jakabot is!

leginkább tejből 2010.11.29. 13:35:39

@radairosseb:

gondolom azért izgultál be, mert egyesek szerint cigó volt!

mindenesetre a hintó a temetésén csodás ötlet volt!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.29. 14:14:21

@leginkább tejből: Egyesek szerint, mi! Irigykedsz, hogy minden nagy művész Római, Homoerósztól Bartókig és túl!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.11.29. 14:15:07

@radairosseb:

Szerintem azért lőtte főbe magát, mert azt mondtad neki, hogy Imre, ülj a fütyimre!

spájdernecc 2010.11.29. 14:55:25

a HAJasok még mögvannak?
de rég jártam arra

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.11.29. 15:51:25

Szép kis poszt, csak nem tudom, kiről szól, ezt a zenészt nem ismerem. De talán majd utánanézek, és korrigálom a hibámat, mert egyszer megjavulok én.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.29. 18:17:49

@21méter: Nem ő lőtte főbe magát, én durrantam el.

Archenemy 2010.11.29. 18:22:17

A képen még él, nem?

szanalmas 2010.11.29. 19:29:05

@Archenemy:

Hogy élhet valaki egy képen ha közben meghalt, te fasz!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.11.29. 19:55:18

@radairosseb:
Ej Rada, ennél szebb szerelmi hómóerótikus történetet rég hallottam!
Biztosan megkönnyezed a mai napig is, ha arra gondolsz, hogyan göndrödtek puha kis hajfürtöcskéi a pélód köré!

leginkább tejből 2010.11.29. 20:43:44

@Archenemy:

többször hallottam énekelni, azután is, hogy meghalt.
döbbenet mire képes az orvostudomány!

leginkább tejből 2010.11.29. 20:55:23

@szanalmas:

látom nem érted az összefüggéseket.

A KIRÁLY ÉL!

szanalmas 2010.11.29. 21:56:13

@leginkább tejből:

Tudom, tudom: "Elvis nem halt meg, csak hazament."
Itt felvetődik Jimmy esetében is, hogy eléggé UFÓ képű egy család az is! Szerintem valahol a B-612-n tolják a koncerteket a white niggerrel, ők a három izéorr!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.11.30. 01:39:29

@radairosseb:

Ez volt a második tippem. Gondolom, mikor végre ráült, akkor a fülébe suttogtad, hogy Jimmybaba szeress belém. Na erre akkorát szorított a legszűkebb keresztmetszetén, hogy már nem bírtál tovább magaddal.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.30. 10:25:09

@LadyCarambole: Mi tagadás, nekem van állóképességem! A Jakab gyerek nem bírta, de bevallom: soha nem gondoltam, hogy hosszú távú kapcsolat lesz belőle!

@21méter: Tévedni tetszel. A buzibáros picsipacsi nótákat a te fajtád szokta énekelni, én tisztességes, keményfaszú férfi vagyok. Nincs szar, ami visszatart a kúrástól. Majd ha egyszer a farkadra húzol valakit, aki nem ájul el egy szimpla fogkiveréstől, beszélgethetünk a szűkségeidről, addig egy nyálas kis pinabaszó buzi vagy!

leginkább tejből 2010.11.30. 22:16:21

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

húbasszus, úgy érzem, valami nagyon durva dologra akadtunk ezzel a témával.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.11.30. 22:34:25

,,Arthur lekiáltott Trasbargnak: - Tudod, hogy honnan jönnek? Vagy hogy hová mennek?

- A Király birtokára! - kiáltotta válaszul Agg Trasbarg.

- Király? - kiáltotta meglepodve Arthur. - Milyen király? - A Teljesen Átlagos Vadtulok nyugtalanul ringatózott alatta.

- Hogyhogy milyen Király? - kiabálta Trasbarg. - A Király!

- Csak mert eddig sosem beszéltél egy királyról sem! - kiabálta vissza Arthur mélységesen megdöbbenve.

- Micsoda? - kiáltotta Agg Trasbarg. Az ezernyi pata robaját azonban nehéz volt túlkiabálni, és az öreg inkább arra összpontosított, amit csinált.

A madarat még mindig a magasban tartva lassan körbevezette a Vadtulkot, amíg az a csordával megegyezo irányba nem haladt. A Vadtulok követte. Trasbarg elore lépett. Az állat utána. Még egyet lépett elore. Az állat követte. Nagy nehezen végre poroszkálni kezdett.

- Azt mondtam, eddig még sosem beszéltél egy királyról sem! - ordította ismét Arthur.

- Nem is azt mondtam, hogy egy király! - méltatlankodott Agg Trasbarg. - Azt mondtam: a Király!

Visszahúzta a karját, majd minden erejét összeszedve elorelendítette. A pikkamadár felemelkedett az égre a csorda fölé. Ez igencsak meglepte a madarat, mivel egész addig oda sem figyelt arra, ami körülötte történt. Egy-két pillanat kellett, amíg rájött, mi a helyzet, aztán kibontotta kis szárnyait, széttárta oket, és tovarepült.

- Menj! - kiabálta Agg Trasbarg. - Menj, ahová a sorsod hív, Szendvicskészíto!

Arthur a maga részérol nem volt biztos benne, hogy oda akar menni, ahová a sorsa hívja. Csak oda akart menni, ahol végre leszállhat a lény hátáról. Egyáltalán nem érezte magát biztonságban a hátán.

A Vadtulok egyre jobban felgyorsított, ahogy a pikkamadarat követte. Nemsokára újra a menetoszlop szélére került. Egy-két másodperc múlva már el is felejtette a pikkamadarat, és lehorgasztott fejjel ismét a csordával együtt rohant a pont felé, amely majd elnyeli oket. Arthur és Ford az életükért kapaszkodtak a hatalmas szörny hátán, minden oldalról hegynyi méretu hömpölygo testek vették körül oket.

- Gyerünk! - kiabálta Trasbarg. - Száguldjatok! Lovagoljátok meg a Teljesen Átlagos Vadtulkot! Gyia, gyia!

Ford Arthur fülébe ordított: - Mit is mondott, hová megyünk?

- Valami Királyról magyarázott! - üvöltötte vissza Arthur, s közben kétségbeesetten kapaszkodott.

- Miféle Király?

- Én is ezt kérdeztem! O csak annyit mondott: a Király!

- Nem is hallottam még ilyen a Királyról! - kiáltotta Ford.

- Én sem! - kiáltotta Arthur is.

- Kivéve persze a Királyt - üvöltötte Ford. - De nem hinném, hogy rá gondolt!

- Miféle a Király?

A kijárat már szinte csak egy karnyújtásnyira volt. Elottük egyre-másra vágtattak a semmibe és váltak köddé a Teljesen Átlagos Vadtulkok.

- Hogyhogy miféle a Király? - ordította Ford. - Én nem tudom, miféle Királyról beszélt! Annyit mondtam csak, hogy arról a Királyról nem beszélhetett, úgyhogy nem tudom, kire gondolt.

- Ford, nem értem mirol beszélsz!

- Na és aztán? - kérdezte Ford. A csillagok hirtelen feléjük lódultak, pörögni-forogni kezdtek a fejük körül, majd ugyanilyen hirtelen újra sötét lett. "

Nina Skye 2010.12.01. 13:04:58

@Panther_V:
El volt keseredve. A küldetése a megfigyelés volt. Méghozzá a titkos megfigyelés. De őszintén szólva
már torkig volt a küldetésével. Meg volt győződve róla, hogy a küldetése nem csak a vég nélküli tévézésből áll. Biztos hoztak magukkal egy rakás olyan műszert is, amelyeknek megvan a magukrendeltetése, de sajnos véletlenül elfelejtették, mi célból is jöttek ide. Érezte, hogy szükség lenne valami életcélra, s az asztrológiához is azért fordult, mert azzal próbálta kitölteni a lelkében és az agyában tátongó űrt. Remélte, hogy valamit segít majd neki

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.01. 14:02:16

@Nina Skye:

- Melyikotök az?

- Nem tudjuk. Mindannyian elvesztettük az eszünket.

Nina Skye 2010.12.01. 14:47:51

@Panther_V:
- Te... - nyögte. Aztán szörnyen lassan összerokadt.
Vakta kiejtette a kezéből a fegyvert, és zokogva térdre borult.
- Úgy sajnálom! - hüppögte. - Annyira sajnálom! Annyira borzasztóan sajnálom...

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.01. 14:58:51

@Nina Skye:

- Képzeld csak - mondta Ford, miközben beindította a hajtómuveket -, megkérdeztem tole, hogy tényleg az idegenek rabolták-e el, és tudod, mit felelt?

- Kicsoda?

- Hát a Király - De hát milyen király? Ja, ezt már egyszer végigjátszottuk.

- Nem érdekes - mondta Ford. - Azt felelte, hogy nem. Önszántából tartott velük.

- Még mindig nem tudom, kirol van szó - mondta Arthur.

Ford megrázta a fejét.

- Figyelj csak - mondta -, van ott néhány kazetta toled balra, abban a dobozban. Nem tennél be valami zenét?

www.youtube.com/watch?v=xTYg2Q-vDJ0

Nina Skye 2010.12.01. 15:07:20

@Panther_V:

Hiába hajtotta végre az őszerinte szörnyen pozitív cselekedetet, mégis pocsék hónap köszönt rá. Majdnem ugyanolyan volt, mint az eddig eltelt hónapok, azzal a kivétellel, hogy most már semmi nem ment a televízióban. Helyette hallgatott hát egy kis könnyűzenét

www.youtube.com/watch?v=7nIUgvYOtGk

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.01. 18:05:17

@21méter:

Annak pont a 21 fele. Nem vagyok egy számmisztikus, de ha megbaszódom, akkor nagyon nagyot fog változni a világ!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.02. 08:54:37

@21méter:
Tudjuk, hogy perverz álmaidban az apokalipszis után vágyakozol, de sajnos azt már tavaly lefújtuk!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.12.02. 21:37:42

Micsoda rajongói menet volt itt kérem. Az összes vogon szerepében: 21méter.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.03. 12:55:04

@Levéltáros:

Te ne vagonozz itt nekem, tee süsüvasutas!

Commandante Jayasuriya 2010.12.03. 14:34:00

@Levéltáros:

Vajon szendvics van-e még, vagy megették az álruhás vakok.
süti beállítások módosítása