Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Mankini-azaz goodbye Speedo

2010.09.10. 17:19 Nina Skye

Bizonyára mindenki kimondta egyszer életében az axiómát, miszerint Sean Connery az egyetlen hiteles Bond. Foghatjuk ezt  sármjára, vagy a nyaka alatt elhelyezkedő pézsmagallérnak induló nerctakaróra, az egyetlen lehetséges válasz akkor is :a MANKINI.

 

 

 

 

De miről is van szó.

Egy egyszerű ruhadarabról? Ugyan. Státusszimbólumról beszélünk itt, ami toronymagasan viszi a pálmát a babarózsaszín ing elől, ami eddig bátor hetero férfit szimbolizálta.De nem történt tragédia,az olasz divattervezők gyorsan kapcsoltak, és állították át gyártósoraikat a babarózsa pamutról a meghitt UV-zöld spandexre, láthatjuk itt is, hogy anyaga kellemes, szellős, használata közben a test szabadsága a lelket is könnyeddé, magabiztossá teszi, ami a mai rohanó brókervilágban nem elhanyagolandó kényelmi tényező. Anyagáról csak annyit, hogy titkos, de elárulhatom, kólában lebomlik, tengervízben  nem!

Tudósaink már dolgoznak a Savile Row-on, hogy az öltönyt kiváltó Suitkinit® tökéletesítsék,ami lehetségessé teszi slendrián mód öltözködő irodistáink részére az eleganciát-addig is be kell érnünk egy hétköznapi lezser fehér változattal, de latinos világunkban ez nemcsak előnyös, de egyenesen must have.

 

 

 

 

 Tudatosan választották ki az olaszok a leglehengerlőbb reklámarcokat termékük népszerűsítéséhez, ezért nem meglepő, hogy az eladási ráták megugrottak, a termék már a börzék legkedveltebb portfolióiban is aranyáron fut, és sikere megállíthatatlan.

Csak egy pár ismertebb arc, akiknek eme frenetikus sikertörténet köszönhető:

 

 

 

 

Nem is kérdéses, hogy kigyúrt, erőszakos népek megkezdték a hadi tanácskozásokat, és alattomban szervezkednek, hogy a szupertitkos összetevőit, és szabásmintáját eme csodálatos kelméből készült remekműnek eltulajdonítsák.

 

De mi nem adjuk, a MANKINI a fehér ember privilégiuma!

36 komment

Címkék: western szex egyház liberalizmus május1 zodiákus szellentés jappán papok végbél beöntés ánusz végbélnyílás szörcsi dagadt valaga oktatóanyag helószőr ágybaszarás asszonyállatok partnerválasztás

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr192285303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.09.10. 18:21:36

Sya! Te új vagy itt? Honnan? Korod? Nemed? :)

Amúgy engem még nem győztél meg. Miért is nem jó a normál alsónadrág? Szerintem ez az izé gátolja a kiegyenesedést csöppet. Másrészt pisilni is nehezebb benne szerintem. Vagy ennek van valamilyen nedvszívó hatása? Két sört kibír?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.09.10. 18:23:48

@bogancs: Hopsz! Most látom, kicsit sok a kérdőjel. Tejesember biztos dühös lesz.

De hát az újoncot ki kell kérdezni! Vagy ez csak Levéltáros álnickje?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.09.10. 18:55:30

ijen tangát csak a radai meg az igazán buzik hordanak!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.10. 19:07:17

@bogancs:

Irigylem a posztot ettől az új tagunktól, mert nagyon jó, de természetesen nem én vagyok. Esetleg te? Én már el vagyok veszve.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.09.10. 19:11:25

@Levéltáros:

Á, ez egy frankón profi posztoló. Én nem tudok ilyeneket írni. Csak átlagosakat.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.10. 19:26:31

@bogancs:

Én magam is elszégyeltem magam, mikor másnap elolvastam az átlagos dumát. Neked könnyebb, elfelejted, de én velem élek együtt.

killercsiga 2010.09.10. 19:43:54

Ilyet hol lehet kapni?
És miért van a tagek között a papok, zodiákus és a western?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.10. 19:53:29

@killercsiga:

Mert ők hordják.

Engem csak a "zseniális poszt" tag használata idegesít, az nem erre van fenntartva.

Nina Skye 2010.09.10. 20:03:58

@Levéltáros: Mivel az egyik olyan kollega vagy akit tisztelek is, a zsenialis poszt taget eltavolitottam.

@bogancs: szia Nina vagyok, aki nem Nena, szoval ha elkezded dudorasznia 99 luftballont, leutlek.

leginkább tejből 2010.09.10. 20:41:07

@bogancs:

elmész te a büdös picsába, te agyelszívó kapitalista te!

szanalmas 2010.09.10. 20:57:28

Küldtem meghívót Boratnak, de lehet, nem tud magyarul. Neki még ez is jól áll!

szanalmas 2010.09.10. 21:07:05

Megkezdődött az NFL öcséim!!!!!
Yipppíííí! A nyitómeccs uncsi volt kicsit, de tojás alakú az Isten!!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.10. 21:13:23

@Nina Skye:

Hehe, megijedtél az adminjogomtól mi, te kis újonc!

@szanalmas:

Biztos issza a sörét. Ezzel mára megnyertem a Gesztipéter díjat.

PesszimPista 2010.09.10. 21:27:41

Ez kész!
Meg kell hajtanom a főmet!
Amikor itt a múltkorában a még éppen éberségben lévő törzsgárdatagok estek nekem, egy személynek mindannyian, az bakfitty volt ehhez a poszthoz képest!
Ez kiütött, míg ők csak még felületi karcolásokat sem tudtak ejteni.
Míg az első képet csak megkönnyeztem, addig az utolsó képnél elsötétül egy pillanatra a világ. (A szövegkörnyezet meg . . . ezt hagyjuk az utókorra.)
Üss még!!!

PesszimPista 2010.09.10. 22:19:59

Eddig kerestem. Ténlyeg! (Na jó, azért olvasgattam körbekörbe egy kicsinység.)
Kurt Vonnegut után pontosan: "Kérdés: Mi az a fehér anyag a madárszarban?
Válasz: Az is madárszar."
Csak a pontosság kedvéért is.

szanalmas 2010.09.10. 22:31:08

@PesszimPista:

Te elmebeteg vagy, az kurvaisten.
Persze tény, hogy a poszt üt, mert a szerzője most épp rohadtul kipihent aggyal ráér.

Nina Skye 2010.09.10. 22:36:16

@szanalmas: Nina Skye 2010.09.10. 22:34:13

@szanalmas: en akartam meg maradnii OTT de amiota Jack Nicholson elektrosokkjanak hire ment a magamfele prominens hiressegeket egy-ket Vicodine/Prozac kura utan egyszeruen csak kiloknek a paparazzok villano vakui koze!

szanalmas 2010.09.10. 22:42:48

@Nina Skye:

Szerintem ne hagyd magad, azok nem vakuk, hanem kamionreflektorok!

Nina Skye 2010.09.10. 22:44:23

@szanalmas: akkor megint en voltam a meztelen veszett nő az autopalyan a teveben? Mindig van ilyen flessem , de a csaladom valami belyeget nyalat velem , utana meg nyugtatnak , hogy csak alom volt!

leginkább tejből 2010.09.10. 22:48:27

azt a delejezett hétszerbaszott őrült román kurva anyátokat azt!
anyátokba csevegjetek a mankinirőlbazdmeg!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.09.11. 13:07:29

Arra figyeljetek oda, hogy kettesével kell ezt venni, hogy ha az egyik mosásban van, vagy szárad, vagy csak más színűhöz van kedved, akkor napozás után ugyanolyan nyomot hagyjon mindkettő. Különben nem szép. Amúgy viszont nagyon szép lehet, amikor a nyaralás után ledobja az inget valaki és a csaj megkérdezi, hogy "ez mi a kurva anyád a válladon, erőművész vagy?"

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.11. 13:18:41

Mindig mondtam, nincs szebb a csíkosra sült prémes hímnél! Azok a természetes hatású pulóverek, beleborzong az ujjam begye is, ha csak rágondolok!

Az feltűnt már valakinek, hogy Szörcsi, az aljas, ismételten felbukkan egy fotó erejéig ebben a posztban is?!
Most már tényleg ideje, hogy megállítsuk ezt a nárcisztikus informatikust!

Nina Skye 2010.09.11. 16:36:40

@nosferato: alapvetoen a koncepcio a hetero ferfi szignifikans hetero mivoltat kiemelni. Ezt csak igazi ferfiak tehetik meg, akik aztan azt is be tudjak hazudni a szalonspicces fehernepnek, hogy o a Rippel brothers:2

Nina Skye 2010.09.11. 16:37:19

@LadyCarambole: Szorcsi nem ert ra a fotozaskor, ezert fizettem egy dubloZt.

leginkább tejből 2010.09.11. 18:43:27

@LadyCarambole:

nem is tudod, hány nő szeret kétméteres és százötven kilós, szép nagy erős ALFAhímek mellkasán pihegni, mellette sétálni, a hóna alá bújni! mikor én leülök sörözni és pipázni, irigy női szemek kísérik pillanatnyi partnernőmet, mikor hozz anekem az italt, és néznek szomorúan éppen aktuális partnerükre, akik hetven kilósak, és a meggykonzervhez is nyitót használnak!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.11. 20:44:55

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Ne gecizz már vele, az előbb olyan őszintén beszélt a fantáziáiról, hogy egész megesett rajta a szívecském!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.11. 21:14:43

@LadyCarambole:

Természetesen feltűnt szörcsi képe, de én nem akartam mondani, mert sok ellensége van, és beazonosítják.

@nosferato:

Egy profi mankinisnek szoláriumbérlete van, nem csíkosodik.

@leginkább tejből:

Alfahím te legfeljebb az Alfa holdbázison lennél, miután egyedüliként maradtál. Még a nők is megelőznek a hímskálán, nézd csak lédi keménységét például.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.11. 22:50:46

Királyok nudiznak, nem fecske meg egyéb miafaszomságok!

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.09.13. 22:15:05

@Nina Skye: a rippel brodazt hajlamos volNÁK összetéveszteni a csillagokháborújás szrípióval.

Tényleg, mi van, ha ezt fordítva veszed fel? Semmi? Vagy másik tengely mentén fordítva egy nagyon furcsa sapka!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.13. 23:34:29

@nosferato:

Modor Tibi dublőre! Traktorját kölcsönkaptad a goldenblog díjátvételre?

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.09.17. 13:36:57

@Levéltáros: igen, azzal mentem. Parkolás tök jó, mert pont a zöld oszlopok fölött nyílik az ajtaja, így mindegy, hová állsz. Kiszálláskor távirányítóval BLIP-BLIP, felhúzza az ablakokat és az ekét.
süti beállítások módosítása