Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Unalom

2010.08.12. 11:47 leginkább tejből

A JóIsten az emberek megtervezésénél nagyon bőkezű volt; adott neki vagy hatmilliárd idegsejtet, faszán összegubancolva. Ezek az idegsejtek folyamatosan ingereket keresnek és tanulni vágynak. Szép és jó volt minden addig, míg csak pár millió ember lézengett a földön.

Manapság, mikor az egy főre eső ingerek és tennivalók száma a régi időkhöz képest elenyésző, az emberek elkezdtek unatkozni.  Egy átlagember tevékenységeit félmilliárd agysejt lötyögve ellátja, már a buszra szállás sem jelent kihívást.

Az emberek -kreativításuk megmaradván- mindenféle dolgot kitaláltak az unaloműzésre.

A modern társadalmakban az aktív unatkozás formája a televíziónézés vagy az internetezés. A kevésbé fejlett társadalmakban az emberek jobb híján kávéházakba ülnek és nézgelődnek. Lássuk be, az arabok nagyon magas szintre emelték az unatkozást. Régen a magyarok ugyanezt csinálták a kocsmákban, viszont nálunk bor több lévén mint kávé, az ittasodott szittyák ugráltak és csapkodták a bokájukat (ez lett a néptánc), majd jól összeverekedtek.

Mára jócskán egyszerűsödtek a dolgok: mindez néptánc nélkül történik.

52 komment

Címkék: népbutítás világuralom horgasorrúak

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr502216637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2010.08.12. 12:05:40

Most nem azért, én kurva rég voltam már kocsmában, de ott minden van, csak unatkozás nincs!
A lustaság félegészség!

Rokka 2010.08.12. 13:37:32

Rendkívül magvas, kidolgozott poszt, csak gratulálni tudok.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.12. 13:47:24

Lássuk be, ehhez a poszthoz száz agysejt is elég volt.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.12. 14:34:52

Minden egyes sorát végigizgultam.

leginkább tejből 2010.08.12. 15:17:04

váhá, sok lusta enber, észrte sem vette a tt-t a dt helyett!

mondanom sem kell, hogy ezért tart itt ez az ország!

leginkább tejből 2010.08.12. 16:00:43

@Levéltáros:

azzal a sok agysejttel, ami nekem van, öt perc alatt megvolt!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.12. 16:25:26

Ez a valaha volt legizgalmasabb posztod! Olvasása közben csak úgy sikoltoztak a halódó agysejtek a fejemben!

Rokka 2010.08.12. 16:35:43

@leginkább tejből: semmit, lécci magyarázz meg nekem mindent mer butuska vagyok!

leginkább tejből 2010.08.12. 19:53:09

@Rokka:

ilyen avatarral ez nem meglepetés!

szanalmas 2010.08.12. 20:20:26

De unalmasak vagytok!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.12. 21:00:31

Kimaradt a posztból egy nagyon lényeges unaloműző: az evés.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.12. 21:05:25

@bogancs:

Szóval dagadt vagy. Jut eszembe, olyat lopok tőletek a tudtadról, hogy magam is szégyenkezem, de ez van. Nem ide, hanem a magasirodalmi blogomba. A mellbimbós puncis popsis poszt megihletett, elvégzem a kísérletet.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.12. 21:13:50

@Levéltáros: Csak nem te is mélymagyar verset akarsz írni?

Amúgy engem meg a tejes poszt ihletett meg, illetve annak kommentjei. Egy csomó ilyen dilemma van még, amiről írni lehet:

Vaj vs. margarin?

Jó-e a 150 Ft-os 100%-os üdítő?

Hol vásároljunk? Szaladgáljunk mindenfelé az olcsó és jóért, vagy egy helyen a hiperben?

Hol jobb a minőség? Az ellenőrzött nagyiparban, vagy a házi előállításban?

Csupa jó téma. Majd beosztom, minden hónapra egyet, nehogy egysíkú félműveltséget sugározzunk.

leginkább tejből 2010.08.12. 21:17:16

@bogancs:

ebből a posztból sok minden kimaradt, untam az egészet.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.12. 21:31:34

@bogancs:

Téged az index címlap szédített meg, és nagyon sajnálatos, hogy csak sztereotípiákban tudsz gondolkodni.

Csak megjegyzem, hogy a tejes posztotokhoz a legnagyobb szakértőt, @leginkább tejből: -t nem kerestétek meg.

Pedig adtott volna interjút egy kiló aranyért.

leginkább tejből 2010.08.12. 21:34:08

@Levéltáros:

honnan tudod, hogy a tudtad miért lett hirtelen főcímlapos? mőhehe!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.12. 21:35:31

@leginkább tejből:

Háromszor egy héten belül, tényleg tudnak a fiúk. Nyalni.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.12. 21:43:29

@Levéltáros: Nem arról van szó, hogy megszédített, bár megvan a veszélye az kétségtelen.

A sztereotípiákra tudatosan építek a posztokban, ez igaz. Sok hülyeség illetve végletesen leegyszerűsített "megoldások" keringenek a világban és a médiában, ezekről szerintem jó dolog leleplező posztot írni. A kommentlők meg hozzáteszik a véleményüket, ebből meg sok tanulságot le lehet vonni. Szerintem ez hasznos nekünk is, és az olvasóknak is.

Ahhoz viszont, hogy sokan olvassanak (ma már 20ezer felett járunk), muszály az index címlap. Az index címlaphoz meg mulyály egy közönségcsalogató cím.

Közönségcsalogató címekben szerintem világverő a hirkereso.hu.

Például ez a cím: Döbbenet! Autóbalesetben meghalt a miniszterelnök. - Ráklikkelek, hogy úristen, erre kiderül, hogy egy srí lankai államtitkárról van szó..

Na erre varrjál gombot.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.12. 22:10:58

@bogancs:

Hát beszarok, muszályos ember vagy. Muszáj az ilyet javítani.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.12. 22:11:10

@bogancs: "bár megvan a veszélye az kétségtelen." Ezt persze csak magamra értettem. Droli a szerénység mintaképe. Én hajlamosabb vagyok sajnos ilyesmire.

@Levéltáros: Most esik le: Honnan veszed ezt a dagadtságot? Jó géneket örököltem tudtad? Ehetek sokat, mégsem hízok el. Elmegyek a blogtalira és majd meglátod. Persze csak ha állod az egész esti fogyasztásomat. Úgyis rászántad a pénzt, norbi haverod meg nem nagyon kapott rá az ötletre.

leginkább tejből 2010.08.12. 22:13:49

@bogancs:

ezt nagyon benézted. olvasd el a releváns kommentet újra!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.12. 22:22:32

@leginkább tejből: Nem baj! A muszály után már mindegy nekem mára. Csak unaloműzőként írogatok.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.12. 22:24:46

@bogancs:

Igen, mindig volt egy olyan érzésem, hogy a középszer vagytok, mit ebben a sasjóska szintű szarban is. Már meg ne sértődj, de mi megnemértett művészek nem bírjuk, ha a középszer a középszert olvassa. Én például simán megcsinálnám azt, amit Rideg Sándor a Kossuth-díja átvételekor.

leginkább tejből 2010.08.12. 22:26:57

@bogancs:

a tumbler és a fészbúk az ördög műve, olyat mi nem nyitogatunk.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.12. 22:29:19

@leginkább tejből: Nyisd csak meg. Én meg itt a wikit nyitogatom, hátha megtudom, mit csinált Rideg Sándor a Kossuth díja átvételekor.

leginkább tejből 2010.08.12. 22:31:46

@bogancs:

ha ezt nem tudod, menj inkább kommentelni a csajok és pasik blogra!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.12. 22:33:58

@leginkább tejből: Gondolod, ott meg tudják mondani nekem? Benned bíztam, csak nem értetted a célzást.

Amúgy én a subbát szeretem.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.12. 22:34:23

@bogancs:

Höhö, Sanyi bácsi laghátul ült. Felolvasták a nevét, hogy Kossuth-díj, Rideg Sándor. Semmi mozgás, ismételt felszólítás után a szpíker megjegyezte, hogy előree kell jönni átvenni. Mire Rideg Sándor:

- Nekem is?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2010.08.12. 22:44:45

@Levéltáros: Csak mindent a maga helyén. Mintha egy kapak alá vennéd a tudományt a szórakoztatással. Én külön kezelem ezeket.

Frick László Emlékzenekar 2010.08.14. 07:02:17

Korunk legfaszább motívuma az unalom.
A fáravalók annó, amikor a síremlékeiket építették, azal baszták át a jónépet, hogy az épület igazából nekik állít majd emléket meg a matematikai és csillagászati ismereteiknek.. volt akkoriban az embereknek vagy három hónap unatkozni való ideje, akkora tervezték a nagy piramisépítő dzsemborikat, este mindegyik büdösparaszt a főpapi klán számára kikiséréletezett sört vedelhette, a parasztnőknek pedig nemzetikötelessége volt szolgálni a tábor férfijait. Szerencsére ennek a korszaknak vége és ma már mindeni úgy unatkozik vadul, ahogy akar, pl bringás meg alterzenés álkocsmákban vagy szigetel vagy ilyesmi. Vagy a balcsiparton nézdegéli a Bakony felől az eget, lesz-e ma 10 perc napoztatni a tésztaszínű, nyálkás testét.

magyar-magyar szótár 2010.08.14. 07:53:20

De fasza blogmottónak valót leltem!
A [blog neve] felfuttatása nem valósulhatott volna meg bloggerbarátaim (Izomtibi, Kocsmáros Rudi, nosferato, nathanp), és az Index-blog.hu címlapszerkesztők - közülük is cadix, [kurzív]a leghelyesebb srác[kurzív] - és tumbászgerillái nélkül sem, eleve a törzsolvasók is századennyien lennének nélkülük.

magyar-magyar szótár 2010.08.16. 05:34:34

@Levéltáros: A netizmóban három nap egy esztendő, hat sor egy enciklopédia A-G, F-K és L-O kötete összterjedelme, de a hét bloggere három hétig az, sőt, volt már másfélhónapig is hétbloggere valaki. Namost kezdjük azon, hogy a Goldenblog maga A Modoros-ság.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.16. 10:34:23

@magyar-magyar szótár:

Ha jól emlékszem, nosferato 5 hónapon keresztül volt a hét bloggere, ez világcsúcs ebben a "három nap egy esztendő" gyorsvilágban. Ha a Modoros nyerte a Goldenblogot, akkor nincs semmi baj ezek szerint.

Én csak azt sajnálom, hogy a Kigondoltam nem tarolt le mindent.

szanalmas 2010.08.16. 11:03:39

@Levéltáros:

Az a baj, hogy aki a világ dolgait érti és értelmezi az már 98%-ban a kigondoltamon van, ezért a többi buta miatt nem tarolhatunk, hisz ők nem értenek semmit! Remélem érthető volt!

szanalmas 2010.08.16. 11:04:40

@Levéltáros:

Az a baj, hogy aki a világ dolgait érti és értelmezi az már 98%-ban a kigondoltamon van, ezért a többi buta miatt nem tarolhatunk, hisz ők nem értenek semmit! Remélem, érthető volt!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.16. 11:04:52

@Levéltáros:
Dehogynem. Csak szégyenükben nem adnak díjat, de hát lássuk be, nem is lenne méltó önzetlen munkásságunkhoz.

leginkább tejből 2010.08.16. 12:02:41

@Levéltáros:

kiestünk a pixisből bazdmeg, addig idegeltük a blogdémont. meghát a bédia spinoff uralja a főcímlapot, mint tudjuk.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.16. 16:03:45

@leginkább tejből:

Én meg ma beestem a pixisbe, éppen főcímlapos vagyok haha! Most várom az exclusive contractomat az Indextől. Hiába, elválik a szar a májtól.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.08.16. 16:59:36

@Levéltáros: Ha igaz kigondoltamos lennél, öncélú kérkedés helyett megmutathatnád Szarcsinak a mélytoroktechnikádat, hogy ismét méltó helyére kerüljön a bloggunk!

leginkább tejből 2010.08.16. 19:05:21

@Hamis Levéltáros:

mőőőőhehe

ez jó poén, a kurva anyád!
süti beállítások módosítása