Nem vagyok én teknősbéka, hogy száz évig éljek!
/Radics Béla, ismert múltszázadi cigány gitáros/
NEMPISZKÁLJA!
Aki valamelyik vezető márka commonrail-szuperdízelautóját megveszi, üzletszerű használatban másfél év alatt belenyom 150000 km-t, amikorra beszarik az összes porlasztó sorban, megnő az üzemanyagfogyasztás 40%-kal, de az utánégető eltünteti a füstjeleket és a csávó akkor dübörög rá, mi van, ha:
-a mindössze 157000 km-t futott autójában a dugattyúk legalább 75%-a kilyukad a pangó égés, magas hő miatt...
-ésvagyplusz még: beszarik az összes porlasztó meg a magasnyomású üzemanyagkompresszor, ez 600000 Ft-os alkatrészár plusz munkadíj (20 óra)
Zabadschag és Rend! Mert ahol nincs Rend, ott nincs Zabadschag!
Vagyis a barom felhasználó a hibás, mért nem húzta le az utánégető csövét és nézte meg, hogyMEEEKKOOORÁT füstöl a füstmentesnek látszó autója.
Mert az alkalmanként 63400-127512 Ft-ba kerülő szervíz során a szervízkompjuterrel való lekérdezés után hibakódot törölték és lám, újralekérdezve nem jött ki a hibakód (csak szervíz után 57 km-rel)
És amikor a faszi idegösszeropit kap:
"2010-et írunk baz'meg, mit akarsz, ez nem malacorrú Egykilenc-Dé Passat vagy Szivar Ódi vagy 123-as Kettőnégy-Dé Merci, bazmeg, toljad neki 150ezerig oszt kuka, hátha megveszi egy vidéki paraszt...