Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A család

2010.06.27. 07:58 radairosseb

A címlapgeciknek üzeni rada apátok, hogy először olvasni, aztán gondolkodni, utána írni, elolvasni, tanár nénivel leláttamoztatni, és csak a végén kommentelni, mert itt alkotó munka folyik, amit nem illik meggondolatlanul megzavarni!

***CímlaptündérPetike, köszi a főcímlapot!***

A család férfi és nő legszentebb egysége, mint azt Őszentsége IX. Pius pápa mondta. Az emberi közösségek építőköve és így társadalmunk alappillére. A szerencsésebbek közülünk is szerető családban nőttek fel, és mindannyian reménykedünk abban, hogy gyermekeink számára is biztosítani tudjuk az otthon melegét. (A "meleg" szót manapság sokan penoratív értelemben használják, ami azt jelenti, hogy mocskos buzit értenek alatta, de ez nem így van, mert a legtöbb buzi igenis tiszta, sőt, túl sokat is foglalkozik szépítkezéssel és tisztálkodással!)

Nem feledkezhetünk meg azonban arról, hogy amikor a fentiekről beszélünk, valójában azokat az üres frázisokat puffogtatjuk csupán, amelyeket jellemzően agglegények, házasságszédelgők, lelencházban felnőtt csirkefogók és - orvosi látlelet híján is - köztudomásúlag elmeháborodottak agyaltak ki, hiteles beszámolók szerint fenékpofájukat vakargatva, esetenként végbelükbe nyúlva és a prosztatájukat stimulálva. Ezeknek az embereknek soha nem volt családja (vagy éppenséggel esetenként több is, ami rosszabb a semminél), így aztán beszámolóik hitele olybá tűnik, mintha egy kisgyermek írna a nyugdíjasévek szépségeiről, avagy egy nő értekezne arról, milyen érzés két kétjegyű szám összeadásának eredményét öt percen belül húsz százalékos hibaküszöb alatt megtippelni.

A család ugyanis az idők kezdetétől fogva az elnyomás legfontosabb eszköze társadalmunkban. Hagyományosan valóban férfiból, nőből, továbbá gyerekekből áll, azonban egységről természetesen nem beszélhetünk. A család intézménye annak a legalizálása, hogy a nő a gyermekekre hivatkozva (amelyek puszta léte is már - vegyük észre - egyedül a nő hibája!) a férfit kizsigerelje. Amíg a nő otthon tollászkodik, főzőcskéz, tévét néz, ruhákat hajtogat, unalmában tesz-vesz, addig a férfi vért izzadva dolgozik, és ráadásul nem ritkán arra ér haza, hogy nem várja gőzölgő vacsora és készségesség! Nem csoda hát, hogy az évezredek során a férfiak annyira belefáradtak a megaláztatásba, hogy utóbb még szavazójogot is adtak a nőknek, csak menjenek el ők is dolgozni végre.

Amikor aztán a nők szavazni és dolgozni kezdtek (utóbbit persze csak ímmel-ámmal, alibimunkákat végezve), elszabadult a pokol. Eleinte csak azt lehetett megfigyelni, hogy a nők a fél életüket kávéházakban és plázákban töltik, ha már egyszer megengedtük nekik, hogy felügyelet nélkül elhagyják a családi tűzhelyet, később viszont - mivel a férfiak ezenközben tovább dolgoztak megállás nélkül - nem lehetett tudni, a másik felét hol. Törvényszerű volt, hogy előbb-utóbb felüti a fejét a leszbikusság: annak a nyilvánvaló jele, hogy egy magáról már így is túlontúl sokat képzelő állatfaj megvetéssel illeti az őt a gerinchúrosok szintjéről felemelő Embert.

Persze az Ember erős és szívós fajta, nem véletlenül emelkedett ki az állatvilágból, hiszen a legéletképesebb az összes élőlény közül. Így aztán erényt kovácsolt a megpróbáltatásokból. Hogy mi az Igaz Férfi válasza a család válságára, a tudásra szomjazó olvasó megtudhatja a kommentekből.

 

Mivel Szörcsi velem akarja reklámozni a futottak még szerzőit, itt egy további reneváns link az érdeklődőknek.

 

314 komment

Címkék: homoszexualitás család szexualitás férfiak nők gyerekek zsidók buziság zsidóbűnözés leszbikusok

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr872109608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 08:23:06

hát én eszt nem fogom elolvasni

kurva hosszú meg unalmas is mint állat

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 09:24:18

@bobolysz@: Csak tudod tán, hogy vót, ha el se birod olvasni, sajtkrémleves!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 09:27:45

Nagyon magyarnyalóan, magyarkodón fogtad eztet meg ecshém!
Először is a család az emberség fokmércéje.: Ki embernek mentű töb csalággya van, antúl emberebb, amit a gecibűrűjek fűrfinek mondanak. Az ember csinájja a gyereket, énnekem mán katonának se kellett menni, tizennyóc éves koromra két gyerekem vót, meg egy lyány. 32 éves koromtú nagypapa lettem, mert az asszony kínyeskedett, oszt nem engedte elhálni a lyányunkat, amíg a nyócat ki nem járta, úgyhogy mán 15 éves vót, amikor először szült. A vejkóm fajin gyerek, benne jis van a biznicben, neki is van mán hat csalággya.

Yvettebabacool 2010.06.27. 09:27:57

Itt meg csinos volt a rada, de mar ertem mert lett buzi.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 09:40:45

minek kell mindent tulbonyolitani

tik eccerűen nem veszitek figyelembe az igények vátozását
itt vagyok például én

nekem asztán irhattok ijen neveccségesen hosszú és bonyolult nyelvezetű posztokat
hát fogom én az érthetetlen hüjeségeiteket olvasni?

nem fogom

én vagyok az eccerű kommentelő akinek az igényeire senki nem figyel viszont már az kielégiti ha verbális uninteligenciáját legalább a lyó hejesirásával leplezni tuggya

naggyon buzik vagytok

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 09:46:54

Akinek nincsen csalággya, nem ember.
Nagyon sokan bennünket emberséges embereket valami primkó törzsi lényeknek akarnak látni. Pedig mink aztán belepancsótunk a levesbe!
történt pedig, hogy az asszony lepaktált a nőgyógyásszal, akitől pedig tiltottam, nehogy már idegen férfi nyúkájon a pinkulettájába! Na oszt, hát én megteszem, amit embernek kell tennie, mégse nem lesz terhes, harmadév óta! Fogom erre, egykicsit megigazíjjom, hát egybül kiderül, hogy a saagornéjával, a Julissal nem csak a piacra jártak, de a doktorhó is a városra, a szülészhez, oszt spirált rakattak fel maguknak. Na, kibaszok én ezzel a doktorral egy életre! Még egy kicsinyég odahatottam az asszonyra, egyből elkezdett rá emlékezni, hogy nem is emlékszik, mikor csinálta föl neki a spiráltot, vagyis nem is, mert elköttette magát! Akkor a csicskaügyvédemet megkérdeztem, kinek a sepcijalitás ez a téma, oszt badtam í bíróságra úgy, hogy mán amerikba is úgy tuggyák, hogy itten a magyarok direkt megkérdezés nélkül kötözgélik el az asszonyokat. De, a kurvannyát a doktorjának, majd emberségemben kórlátozzik engemet?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 09:48:57

@bobolysz@: Neked hány családod van, egyse, akkor ne gizdáskoggyá itten a nefürgyé le fajta csúfolkodós beszédeddel nem kabaré, nem telefony e!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 09:55:30

@Frick László Emlékzenekar:

ezzel tulajdonképpen eggyet tudok érteni

van ám nekem is egy pujám ne aggóggyá

releválhatnék mer mitt tuttok tik az igazi családi életről?

tennap is csak másoccorra indult az áhatos valami inercija gond aszonta a jóska

az asszony kért megin egy ötvenest mer elfogyott a parizer

a kistáskánknak még kuss van egyelőre de már nyitogyattya a csipáját

tiszta geci az élet

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 10:16:51

@Frick László Emlékzenekar: Arról a holnapi posztomban írok, hogy a család mint lurkó milyen módon szennyezi a társadalmat, bár finom utalásokat már itt is tettem rá!

Öreganyám idejében még tudták az asszonyok, hogy mire való a kötőtű. Ha elmarad a vérzés, csinálni kell, tanítsátok meg a lányaitoknak, ha már úgy kibaszott veletek az élet, hogy lányt szült nektek az asszony!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.06.27. 10:42:38

@radairosseb: Így a poszt elolvasása után már értem miért lettél buzi.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 10:44:02

@Lewyke:
már a poszt elolvasása előtt is buzi volt

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:04:48

@Lewyke: Én a poszt megírása előtt is tudtam, hogy te miért lettél az.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:05:42

@bobolysz@: Te meg Bubókám csinálj egy másik nicket, mert ezzel már kiírtad magad a partiképes szopógépek névsorából.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 11:09:22

@radairosseb: e, ez a Bubó nem leszerepelt már 1982-ben Kern 'Belváros'-ában?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 11:11:26

@radairosseb: Mielőtt pedig a Zedizony a kötőtűet föltalálta, eccerűbb vót megszülni. Vagy módosabb magyarparasztlyányok leugráltak a padról vagy beleültek egy dézsa forróvízbe. De pl IV. Henri egyik csaja 8 órátlovagolt 8hónapos terhesen, mégis meg kellett mérgezni ahoz, hogy a gyerek is odalegyen.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:14:07

@Frick László Emlékzenekar: Nem tudom, azidőtájt én a szabad világ levegőjét szívtam.

Ami a lovaglást illeti, rossz oldalról közelítette meg a dolgot. A lónak a faszát kellett volna használni, ha már nem elég kreatívak a kötőtűhöz!

szanalmas 2010.06.27. 11:31:13

Kocsma után első a család valamint pénz számolva, asszony verve!

Tita nick 2010.06.27. 11:34:09

A hozzád hasonló szarháziak, kedves posztíró, nagyon belelendültek mostanában. Két napja a hitet, ma a családokat, holnap a hazaszeretetet gúnyolják ki.

Tehetsz egy szívességet. Válj azzá, amit a cikked illusztrációjának választottál.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:35:24

@Tita nick: Nem gúnyolódom én a hazaszereteten, hiszen én nem tagadtam soha, hogy nem szeretem a hazádat, te meg csak magadat szereted, ezért érzed sértve magad az igazságot hallva.

Tita nick 2010.06.27. 11:36:16

@radairosseb: Melyikünknek melyik is a hazája? Nekem Magyarország. A tied? :-)

szanalmas 2010.06.27. 11:36:30

@Tita nick:

A képen a posztíró van személyesen, szóval jobb lenne a rasszizmusodból visszafogni kicsit!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 11:36:44

azér járok ide mer itten érzem azt a megbecsülést amit máshol is mindig kerestem

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:37:33

@Tita nick: Jobb híján kénytelen vagyok Magyarországon élni, de nem szeretem semmivel sem jobban, mint ahogyan "ő" szeret engem.

@bobolysz@: Ezt rosszul érzed.

Tita nick 2010.06.27. 11:39:28

@radairosseb: El lehet innen menni. Az Isten mondta neked 2006-ban. Miért is élsz itt, ha nem szereted? Kihasználod, fikázod. Erre mondják, hogy parazita. Kedves Parazita Radairosseb. Takaroggy! Monnyá le!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:40:01

@bobolysz@: Igyekszem. Az én koromban már ne ugráljon az ember. A kiégettség méltóságteljes, tiszteletet parancsol. Ezért is tisztelnek engem itt. Meg persze mert félnek, hogy egyszer elkapom őket hátulról, mint ahogyan hamarosan ezt a kitmatkát.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:40:57

@Tita nick: Dehogy megyek innen. Eltart az állam a hozzád hasonló csicskák adójából. Jól érzem itt magam - de miért is szeressem a hazádat csak azért, mert eltart. Szeresd te, aki a hazádnak köszönhetően eltarthatsz engem.

Tita nick 2010.06.27. 11:43:09

@radairosseb: No comment, te véglény. Szánalmas csak azért nem vagy, mert azt emberre szokás mondani. Állat azért nem vagy, mert megsértem vele az állatokat. Mi marad? Írhatnám, de azt meg tiltja a törvény :-)

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.06.27. 11:43:56

@Tita nick: Aki megtanult magyarul, már eleget szívott. Nehogy már itt bárkit, bármit szeretnie is kelljen.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:44:05

@Tita nick: Ne húzd fel magad, mindenkinek így a legjobb. Te szeretgeted a hazádat, én meg kihasználom. Mindenki azt kapja, amit szeretne, hiszen te kihasználni nem akarod, én meg szeretni.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 11:44:37

@radairosseb:
aggyá neki nem ellenfél

hászhoz jött az anuszgépért

(remélem télleg egy bakroma vagy ahogy a többijek mongyák)

Tita nick 2010.06.27. 11:45:08

Van itt valaki más is, akivel beszélhetnék?

Idézet a Gyalog galopp c. filmből.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:45:59

@radairosseb: Ó, a faszom, most nézem csak, megint címlaposak lettünk. Így már értem, mit keresnek itt a kitmatka-féle ganajtúróbogarak, akik ugyan magyarul helyesen írni még nem tanultak meg, de kurvára szeretik a hazájukat.

Gondolom, apád sokat szokott farkalgatni, innen a családi összetartozás érzése is nálad, nem, szöszi?

Tita nick 2010.06.27. 11:46:02

@bobolysz@: hászhoz.... Tényleg nem vagy magyar.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:47:16

@Tita nick: Társkeresőn próbálkozz, ha beszélgetni akarsz.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 11:48:41

@Tita nick:
te meg ne haggyad hogy egy kigyurt buzi itten csicskásztasson

hát hogy lehet eszt agyarországon az ezeréves multunkal meg a turulos túrós keményfaszú szittyakirájokkal mektenni

szanalmas 2010.06.27. 11:49:29

@radairosseb:

Sajnos sokan egy kanál vízbe folytanák azt aki nem úgy gondolkodik mint ők!
Az ilyen Titák félék miatt fognak puskát a tisztességes cigányokra is és vannak a népírtó háborúk. Persze ők azt hiszik, hogy semmi baj velük, pedig őket állítják falhoz legelőbb, ha eljön az igazság pillanata!

Tita nick 2010.06.27. 11:49:57

@bobolysz@: Akkor beszélgessetek egymás közt, mint jó zs ratyik.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 11:51:27

@Tita nick:
na végre
húzz a picsába te hun legenda

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:51:38

@szanalmas: A magyarok között is van pár becsületes ember, ne általánosítsunk egyből. Kitmatka pedig csak egy pattanásos tini, akit odaengedtek a nagyok a nevelőintézet tévéjéhez, hallott valamit a családról, hazáról meg istenről meg ilyesmikről, és most azzal akar felnőttnek látszani, hogy ezt visszhangozza.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:52:23

@bobolysz@: Hagyd már, látod, hogy nem magyar, úgysem érti, amit írsz. Csak töri a nyelvet, a neve is külföldiül van.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 11:52:29

@szanalmas:
ez szánalmasabb mint te bazmeg

mijen lehet a családi élete ennek

szanalmas 2010.06.27. 11:54:58

@bobolysz@:

Szerintem ő a te feleséged gecó és szivatsz itt minket!

2010.06.27. 11:54:59

Ez igen!

45 komment 6-7 billentyűzetből.
Komoly értekezés folyik egy komoly témában, egy komoly blogon! :D

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 11:55:29

@radairosseb:
te ne szójjá rám mert ráhuzlak a faszomra és mekpörgetlek em egyenlő erszer omegával

szanalmas 2010.06.27. 11:55:51

@radairosseb:

Ez bizony a liberális média bűne!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:56:27

@Hivatásos beszólóművész: Mink itten tudományos kutatómunkát végzünk. Arról nem tehetünk, hogy a hozzád hasonló címlapgecik megleptek minnket, megzavarva az alkotó contemplatiót!

szanalmas 2010.06.27. 11:56:53

@Hivatásos beszólóművész:

És az ilyen komoly kommentek miatt tart itt ez az ország, mint a tied...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 11:56:54

@szanalmas:
a feleségem egy remek családanya

jó ha hetente eccer megver és a gyerek se fél mindig tőle

most egyépként ebédel
ha jó leszek leszopogathatom a csontokat

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:57:51

@bobolysz@: Próbálkozni lehet. Gipszet, járókát hozz magaddal, és készülj fel rá, hogy néhány hétig nehezedre esik majd leülni.

@szanalmas: Ne kerteljünk, mondjuk ki nyíltan: a családcentrikusságot és hazaszeretetet is a zsidók találták ki, hogy vakítsák a parasztot!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 11:58:33

@bobolysz@: Mármint ezt olvasta fel tegnap a mamád a kifestőkönyvből.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 11:58:50

@Hivatásos beszólóművész:
észrevehetnéd már magad te impotens buzi

az ijenek azér kommentelnek mer a pöcsüket már huzni se tuggyák nemhogy tolni

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:00:26

@radairosseb:
maj a randink után beszéjj

amikor fingani akarnál egy recsegőset és csak az jön ki hogy haaahhhh

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:02:20

@szanalmas:

a jobboldali médiatulsuly felelős az áldatlan állapotokér!

és be kéne tiltani a blogszférát is

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:03:05

@bobolysz@: Másszál csak ki az intimszfénámból, pöcsfej! Miből gondolod, hogy szoktam fingani, te végbéllény! Különben se offold szét a kommenteket, mert kimoderéllek, te herélt zsidó!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:05:41

@radairosseb:
metélt
nem herélt

te műveletlen szörösbuzi

látom félsz tőlem

múvemáccsó 2010.06.27. 12:08:46

szegény.
csak nem félrekúrt a nőd?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:11:10

@bobolysz@: Metélve is vagy ezek szerint. Nekem csak féloldalasan van metszve a fitymám. Kilencszázhetvenkilenc őszén, az egyik legemlékezetesebb ann harbor-i kalandom során harapta le a helyi rögbicsapat egyik flankere (a nevét már elfelejtettem). Mindenesetre azóta mindig meggyőződöm szopatás előtt, hogy a helyükön vannak-e a páciens fogai. Ha nem, akkor kiapplikálom őket néhány alapos rúgással.

szanalmas 2010.06.27. 12:11:35

@radairosseb:

Ez bizony vallástörténetileg is bizonyított, hisz a leghíresebb zsidónak nem volt családja, de még a nőügyeről is mélyen hallgatnak. Ez felveti a kérdést az egészséges szexuális orientációjú emberekben, hogy akkor miért is van túlhájpolva melegfelvonulás?!
Arról nem is beszélve, hogy kik fecskendezik be a szüzek vérét a küszöbük alá! Elárulhatom, hogy nem épp a küszöbmajmok azok!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:11:47

@múvemáccsó: Na végre, hogy előkerültél! Mesélte, hogy épp téged tolt seggbe egy partvisnyéllel!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:13:01

@szanalmas: Nekem elég megbízható forrásból vannak értesüléseim annak a bizonyos zsidónak a szeszkulális orientácinóját illetően, de ezt inkább privátban lihegem a füledbe seggbekuki közben, mert a végén még ki kell moderéljem magam!

biopszia 2010.06.27. 12:22:34

ez nagyon finom vasárnapi ebéd lett. le is ugrom a kocsmába. de előtte szundítok egyet.

szanalmas 2010.06.27. 12:22:55

Most volt a tvpaprikán, hogy cd lemezt sütöttek mikrohullámú sütőben. Azt hiszem, hogy itt a vége a magyar mezőgazdaságnak! Remélem, a család mint intézmény ezt megsínyli végre helyrehozhatatlanul!!

gerzsonbácsi 2010.06.27. 12:23:15

A család a nők kizsigereléséről és elnyomásáról szól, nem a férfiakéról. Ez az iromány enyhén szólva egyoldalú és elfogult!

szanalmas 2010.06.27. 12:24:55

@gerzsonbácsi:

Ez hazugság, te valami kibaszott randa nő lehetsz, akit fényévek óta nem kúrt meg a kutya sem!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:25:49

@múvemáccsó:
honnan szivárognak ezek a lapostetvek

@radairosseb:
hetvenkilencbe még a szőlőt is tőjőnek montad te csibráki füstösputri ivadék

faszt jártá te micsigenbe jó lesz az mezőkovácsházának is

ezér a tóditásér kétés negyed percre kitiltalak

gerzsonbácsi 2010.06.27. 12:27:21

@szanalmas: Én kérek elnézést. Most látom, hogy rossz helyen járok. Nomen est omen.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.27. 12:29:25

@szanalmas: ezaz száncsi, akartam is mondani, nomen est omen!

szanalmas 2010.06.27. 12:30:53

@gerzsonbácsi:

Anyád bezzeg nem ezt mondta!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:31:12

egyépként a tényői családapának hasonló véleménye volt a dolgok állásárol

szerencsére kéznél volt az egy rántásra induló röcögője

az odaégetett piritos volt az oka
a piritos meg azér égett oda mer a mocskos kurvája csak a karierjével volt elfoglalva nem a reggelivel

(ezér mos jár nekem fél perc tiltás de az igasságot ki kell mondani)

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:31:45

@biopszia: Gondolom, anyuci rántott husikát főzött rizibizivel.

@bobolysz@: Hetvenkilencbe bele, az az!

@gerzsonbácsi: Csókoltatom a családod!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:32:23

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:
az oment nem nézd meg este

beszarsz

öccsém az a hegedűs vinnyogás

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:34:04

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: Borzi, nem is tudtam, hogy te ócigányból is érettségiztél! A Római nép iránti tiszteleted lenyűgöz, már-már méltónak talállak arra, hogy kéthavonta leharapdáld a lábujjamról a körmöt és a bőrkeményedést!

szanalmas 2010.06.27. 12:35:15

@bobolysz@:

A kutya egy értelmes állat, ráadásul az ember leghűségesebb társa, szóval ilyesmit egy kutya sohasem tenne!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:35:26

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:
a hatalommal való visszaélés okozta merevedés erőst a cezarománija jele

kezeltetni kéne

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:36:02

@bobolysz@: Merevedésnél még nem tart, de hidd el, igyekszik, nagyon igyekszik!

szanalmas 2010.06.27. 12:36:39

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Nyunyesz bazmeg tegyél rendet mert nem állok jót magamért!

sovesztomesz 2010.06.27. 12:36:59

Hát, nem t'om! Először tán a férfi kifejezést kéne kivesézni...
Ki, vagy mi a Férfi?

Na, ha nem megy, akkor csak annyit: a felvetés a zsigerelésről még csak-csak, de hogy kit lehet zsigerelni, az más kérdés; szerintem a Férfit nem.

Vannak ugyan hímek, akiket az asszony képes zsigerelni, de azokat én nem nevezném férfinek. Más kérdés, hogy szubjektív véleményem szerint minden férfinek van nője, de nem biztos, hogy van gyereke, családja; nem a házasságtól válik férfivá!!!

Szóval a család-zsigerelés felvetése részben oké, a tálalás viszont...

...persze gondolom kigondoltam-nak elsősorban a hatásvadászat a célja!

No, arra Qrva jó ez! Másra? Nem t'om.

De azért örülök, hogy felmerült ez a zsigerelés dolog :-)! Üdv!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:37:41

@szanalmas:
te nem használod az internetet?

mindenhol a kutyák basszák az unatkozó háziasszonyokat

most nem akarom idemásolni a könyvjelzők mappámat bizonyitékként

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:39:13

@sovesztomesz:
te meg mijafaszról hadoválsz?

nem látod hgy itten komoj kutatómunka fojik?

inebhedj - szerintem 2010.06.27. 12:40:51

A család az az intézmény, amely biztosítja az egyedülállók (gyk.: szinglik) számára, hogy ne haljanak éhen nyugdíjas korban.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:40:54

@sovesztomesz: Végre egy konstruktív hozzászólás! Ha megadod a telefonszámodat, összehozhatnánk egy randit a Kálvária téri Ászok férfi mosdójában. Előtte a sör-hubit te fizeted, cserébe ha hozol óvszert, a fejedre húzhatod közben.

Trójai 2010.06.27. 12:41:20

húha, ennyi helyesírási hiba egy poszton belül, azt hiszem rekord

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:42:05

@inebhedj: Valójában a gyermeknemzés egyik értelme ez. A másik az, hogy addig is, amíg erősebb vagy a purdénál, el tudod venni tőle, amit aznap lopott!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:43:17

@Trójai: Az egy mondatra jutó helyesírási és központozási hibák számában mindenesetre rám vertél ezzel a kommenttel. Ha ez volt a cél, akkor gratulálok!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:44:06

@radairosseb:
egyre szimpibb vagy te nekem

szal akkor az Ászokban?
menny előre és hajojj le

ne féjj előtte bekenem wdnegyvennel vagy fúró-vágó-üregelövel

szanalmas 2010.06.27. 12:44:22

@Trójai:

Egy kommenteden belül is az. Gondolom te írod az intelligenciát is egy l-lel, mert egyszer 31 pontot sikerült elérned!
A témához valamit?!

szanalmas 2010.06.27. 12:46:07

Épp ideje lenne egy poszt a hős családgyilkosokról is!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:46:10

@bobolysz@: Húzz sorszámot a személyi asszisztensemnél.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:48:27

@szanalmas:
hijába könyöröksz nem irom meg

csak ha fizettek sok pénct érte

szanalmas 2010.06.27. 12:50:04

@radairosseb:

Már ennyire nem tisztelik a kort sem a kölykök manapság?! Én eltörném a gerincüket, elvégre könnyebb másikat csinálni mint az ilyet megnevelni!

Bambano 2010.06.27. 12:50:31

a szó, amit keresel: pejoratív

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 12:50:48

@bobolysz@: Napi betyártalléromat mindet felajánlom neked.

szanalmas 2010.06.27. 12:51:08

@Bambano:

Köcsög informatikusokkal nem tárgyalunk!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:51:52

@radairosseb:
szal akkor este hétre legyél ott

vegyél fel egy bébidollt és kis fityula legyen a fejeden
a magassarkúhoz nem ragaszkodok ismerem a környéket még a végén letörne a sarka aszt sirnál nekem hogy fizessem ki

még az elején tisztázzuk, csak brokit kapsz pénz az káncsi
vili?
sőt ha hozol magaddal lét azt elveszem felmerülő egyéb költségeim- ugymint utolagos tisztálkodás sör-vodka kombó- fedezésére

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:53:23

@Bambano: Egy másik nyelven igen. Sőt, van olyan nyelv is, amelyiken "pejorative"-nek írják, meg olyan is, amelyiken "pejoratief"-nek.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:53:54

@Frick László Emlékzenekar:
má megin ittvagy

akkor nem sokáig huzom
jössz majd az unalmas bölcsészdumával mega végigolvashatatlan hosszúságú senkitsemérdekel kommentekkel

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 12:54:50

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

egy bambinónak ijet mondani?

ez még nem ártott a légynek sem

baszd ki innen ne is lássam többet

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:55:53

@bobolysz@: Én minden este ott vagyok hétkor, kivéve, ha az ukránokat kell megrakni a Telekinél.

Ha már a hoznivalóknál járunk: te meg feltétlenül hozz magaddal fényképezőgépet vagy kamerát, hogy megörökíthesd magad utoljára fogakkal a szádban. Meg persze ha szeretnéd, a végbeledről is csinálhatunk egy közelit, mielőtt kap százötven-hatvan köbcenti tágítást.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 12:58:25

@bobolysz@: A női pacsmagokat nem szeretem. Pálinka, vodka, matrózrum, hubi jöhet, az aperitifeket igya meg, aki beleokádta a pohárba.

biopszia 2010.06.27. 12:58:37

@radairosseb: természetesen jól gondolod, volt hozzá szilvabefőtt is, de nem volt kimagozva. apám bezzeg főzött volna belőle inkább pálinkát. dehát a nő az úr mindenhol.

Mike36 2010.06.27. 12:58:41

kicsit ki van sarkítva, ugyanakkor figylmeteket felhívnám arra a honi bírói gyakorlatra, hogy váláskor általában a nőknek ítélik a gyereket, jó eséllyel a házat is, apuka meg mehet ahová akar, meg lehet vasárnapi apuka
mintha a gyerek csak a nőé lenne

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:00:36

@Mike36: Nem értem, itt mindenki csak általánosságban hadoválva fikáz, érdemi hozzászólás nincs a témára. Ezek szerint itt nincs egyetlen Igaz Férfi sem, aki választ keresne a család válságának problémájára!

Csalódtam bennetek, legalább próbálkozhatnátok!

sovesztomesz 2010.06.27. 13:01:00

Én is sokat szoktam unatkozni a melóhelyen hétvégenként, akkor én is sokat morfondírozok, hogy pl. ha túl sokat beszélek a nőkről, közben megkeseredik a shincha fukamushi teám, 'azt baszhatom.
No, talán a Zatrák hagyományőrző blogommal egyszer én is felkerülök a főoldalra :-)!!!
Éljenek a csajok, de ha zsigerelnek, elmehetnek a búsba...!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:02:21

@biopszia: Pálinkát tilos otthon főzni, ezt anyukád nagyon jól tudja látod! Nemsokára kötelező lesz, és akkor majd nem lesz szilvabefőtt az ebédhez!

Hiába, no, Gyúrcsányék idejében még jó világ volt! Manapság már a vasárnapi ebéd és a családi tűzhely sem a régi!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 13:03:00

@Mike36:
ez az igazi szabaccság nem?

minden Férfi erre vár de azok a szutyok karrierrista picsák csak nem akarnak elválni

én már soksok éve fingom tele a hitvesi ágyat meg szarok segíteni a házimunkában de ez a sárkány annyira el van foglalva egyéb dolgokkal hgy észre se veszi

szanalmas 2010.06.27. 13:03:28

@biopszia:

Egy igazi életközösségben az úgy van, hogy a szilvából attól függően lesz lekvár vagy pálinka, hogy kinek nem lesz törött a keze mielőtt a fához ér!

Trójai 2010.06.27. 13:05:10

@bobolysz@: De be ám!
@radairosseb: Ja.
@szanalmas: Pontosan!
A témához valamit? Hát, egyszer volt egy családom. még mindig megvannak, de már nem tartjuk a kapcsolatot. Hát ennyi.

Továbbá megemlíteném a közhelyet, miszerint a barátait megválogathatja az ember, viszont a családtagjait nem.

A kizsigerelés pedig ősi szokás, nézz csak szét...a méhecske zsigereli a virágot a virágporért, a virág zsigereli a méhecskét, mert azzal poroztatja be magát.

Sőt, az asszony főz, mos, takarít a férjére, sőt, még szexuálisan is kielégíti. Na most ez mennyibe kerülne a férfinek, ha takarítónőre, szakácsra, valamint kurvára költene! Nem? De.

Gyerekek, azaz család esetén pedig egyszerre korrepetitor (leckecsinálásban segítés) ápolónő (sebek ellátása), pszichológus (lelki problémák megbeszélése), fodrász (haj lenyírása), stb, stb.

Na szóval akkor így más perspektívából megvilágítva, ki is zsigerel ki kit?

szanalmas 2010.06.27. 13:05:30

@bobolysz@:

Eddig azt sem vettük észre, hogy egyáltalán írni tudsz!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:06:52

@sovesztomesz: Nem kell frusztrált legyél, amiért nem kerülsz címlapra. Sok munkával elérhető az álmod!

Ajánlom örökbecsű művemet szakirodalom gyanánt, melyet az épp akkreditáció előtt álló címlapgeci-képzés kötelező tananyagként akar felvenni az MA-programjába:

kigondoltam.blog.hu/2009/12/25/cimlapgecik

sovesztomesz 2010.06.27. 13:07:09

@radairosseb: Pl. IX. Pius!!! Na az okozta a válságot, amikor barbárnak titulálta, hogy a Férfinak nem csak egy felesége lehet stb, stb.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 13:07:44

@radairosseb:
a család az egy álszent dolog
először úgy néz ki hogy van kit tömni és az mijen jó még fürödni se kel mint régen a diszkóba menés előtt

meg jön a gyerek az totyog aranyosan és mongya hogy apa

asztán az asszony lassan löttyedik össze a gyerek meg egyre szemtelenebb

Trójai 2010.06.27. 13:09:28

@szanalmas: Ja, még annyit, hogy a szeretet emlegetése a család kontextusában teljesen újkeletű intézmény. A régi tanok is csak tiszteletet írnak elő a gyerek részéről, a szülők részéről pedig gondoskodást.

Amúgy megemlíteném még azt a római törvényt, amely szerint a gyerek nem tartozott tovább engedelmességgel az apjának, ha az már legalább háromszor adta el őt rabszolgának.

szanalmas 2010.06.27. 13:10:26

@Trójai:

Kicsit túlértékeltelek a harminceggyel, mert nyilvánvalóan látszik a kommentedből, hogy amiről te még nem hallottál soha az a szimbiózis bazmeg!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:10:35

@Trójai: Erre is van megfelelő szakirodalom tanult barátom, Zalai Béla tollából:

estikornel.blog.hu/2010/04/09/hogyan_lettem_feminista

Nem akarom a szavait ismételni, már csak azért sem, mert az egész posztot tőlem lopta a rohadék, mikor elpofáztam neki egy sörhubi mellett az aznapi elmélkedéseim eredményét!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:11:52

@Trójai: A Római jog leggyengébb pontja ez a törvény. Ha már egyszer eladta, akkor sem neki tartozik engedelmességgel, hanem a gazdájának.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 13:12:05

@radairosseb:
ebben a korábbi posztban az a szörnyű hogy karácsonykor voltál szives publikálni
idáig olvastam tovább nem is fogom mer hosszú
meg ismétlés is

ezér nam kapsz védénegyvenet csak szárazon tollak bazmeg

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 13:14:23

@szanalmas:
csak gyere az ászokba este
és a seggjukadon kiforditva mész haza

Trójai 2010.06.27. 13:14:43

@szanalmas: Úgy látszik én is túlértékeltelek téged, mert azt feltételeztem, hogy majd képes leszel megérteni és felfogni a cinizmust.

Persze így jár az ember, ha nem direkt, hanem indirekt módon próbálja rávezetni a balgákat a tudás helyes ösvényére.

@radairosseb: A feminizmus azért elég nagy szélsőség, abban nem veszek részt.

De amikor olyasmikkel jönnek, hogy minden ember egyenlő és hasonló baromságok

Az elmélet mindig jobban megy, mint a gyakorlat...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:14:48

@bobolysz@: Miért, mi van karácsonykor, leáll a blogmotor - na ugye, hogy nem!

Trójai 2010.06.27. 13:16:46

@radairosseb:

Az oké, de kiválthatta magát, plusz meg is szökhetett. Mármint a gazdájától.

A kiváltás ugyan évekig is eltartott, na de milyen ciki már az, hogy évek kemény munkájával végre szabad lesz, hazamegy, aztán másnap megint eladják ugyanoda.
Érted na.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:18:33

@Trójai: A cikk ide vonatkozó revelanciája az, hogy a nők nem szakképzettek azokban a munkákban, amiket elvégeznek, s tehát sarlatánokként nem is lehetnek jogosultak hasonló anyagi juttatásokra, mint egy takarító vagy egy szakács. Az egyetlen, amihez értenek, az, hogy szétteszik a lábukat - s tehát hivatásos prostituáltnak tökéletesek. Már persze azok számára, akik nőkre fanyalodnak.

Trójai 2010.06.27. 13:18:35

@bobolysz@:

Én is téged.
Izé. Akarom mondani játsszál kökölyszvel.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:19:12

@Trójai: Ott a bibi, hogy minek megy haza. Ha annyi esze van, meg is érdemli, hogy ismét eladják!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 13:19:19

@Trójai:
a belgák nem erre vannak hanem szánalmas ágya alatt

eccer bekopogtak hozzá hogy merre van a keleti mire ez a gyökér eljáccott egy légiriadót és betuszkolta őket az ágya alá

azóta háborus idegállapotba reszketnek de legalább a porcicáknak nincs eséjük

reader613 2010.06.27. 13:22:16

jó ez a blog, csak sok itt a köcsög.

szanalmas 2010.06.27. 13:23:14

@Trójai:

Kár itt menteni a menthetetlent, gyorsan kiszúrom ám ha valaki annyira buzi mint te!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:26:12

@reader613: Nem is értem, miért kellett gyarapítanod a számukat.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.27. 13:26:55

@radairosseb:
már most nem azért, de generaítv vannak olyanok, akik még azt sem
Tehát nem terpeszt!
Most nem tudom, pucsítással ez vajon kiváltható tevékenység-e?

Trójai 2010.06.27. 13:27:14

@radairosseb:

Hm a probléma az, hogy ha egy nő szerez valamilyen szakképzettséget, és el próbál helyezkedni, akkor kevesebb bért kap, mint egy ugyanannyi idős, ugyanolyan szakképzettséggel rendelkező férfi.

Plusz még olyan munkákat is rá akarnak sózni, ami nem tartozik a munkak9ri leírásába. (kávéfőzés, a főnök orális fixálása, stb)

Na most egy férfinek nem kell ilyesmikkel szembesülnie munkája során.

Továbbá, egy nőt fel sem vesznek, mert előbb-utóbb el fog menni szülni. ű

Ha pedig már gyereke van, akkor azért nem, mert a gyerek megbetegedhet, és akkor a munkaerő lóg majd a melóból.

Továbbá a gyerekkel rendelkező munkaerőt nem lehet olyan intenzitással és mértékben kizsigerelni a magyar munkaerőpiacon, mint a gyermektelent. (este 8-ig túlórázás, hétvégi túlórázás, stb) Mert ugye el kell érte menni az oviba, meg a suliba, meg stb.

Amúgy is elvonja a munkaerő energiáit a munkáról.

Abban az esetben pedig, ha a leendő munkaerő már egy felnőtt -törődést nem igénylő- gyerekkel rendelkezik, akkor szintén nem veszik fel, mert már öreg. Túlkoros: nem rugalmas, nem továbbképezhető, nehezen alkalmazkodik, nem naprakész a tudása, és nem tud beilleszkedni a fiatal, versenyképes csapatba.

Ennyit a nők munkavállalásáról.

Tovább, az, hogy valakinek nincs képesítése valamiről, nem jelenti azt, hogy nem ért hozzá. Esetleg még jobban is, mint a 4 papírral rendelkező.

Te pedig ne ringasd magad illúziókba, Magyarország nem az az ország, ahol egy keresetből (a férfiéből) meg tudna élni egy család. Így kénytelen-kelletlen a nők is dolgoznak, családfenntartási céllal.

szanalmas 2010.06.27. 13:28:39

@bobolysz@:

Olyanok, hogy belgák, olyanok nincsenek is, te nyámnyila hobbit!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 13:31:54

@szanalmas: Sőt, egyre rémbohózatszerűen nincsenek belgák. Már a választások is alkotónemzetenként folynak.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.06.27. 13:31:58

Gyuri vagyok a címlapról. Ez nagyon gáz. :(

xahib 2010.06.27. 13:32:12

Kigondoltam for president!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.27. 13:33:07

@Trójai:
ezeket mind lehet ám
A gyerek tök okos, hamar feltalálja magát, szóval nyugodtan maraggy dógozni késeig - mert betanítod, hogy talál haza, és még a hűtőből is kiszógájja magát. A szociális tevékenységeit meg bonyolíccsa le magának az intézménybe', azér' jár oda.

szanalmas 2010.06.27. 13:34:45

@Trójai:

Remélem ez azt jelenti, hogy végre visszatakarodsz a malackarajra meg a menzárdra, ahol kéjeleghetsz háborítatlanul a tieid közt!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.27. 13:34:51

@bobolysz@: Te bölcsészezel le engem a tipkusan kommunikációszakos ávátáráddal meg újságírószakos karczagilacikásodásoddal, meg a belgázással? Azt se tudod, mi a bëlga.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 13:37:32

@Frick László Emlékzenekar:
eszméletlen hogy belémzúgtál te makrancos picsa!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:37:35

@Zsit (nyau és rémizé): Nem vagyok szakavatott, csak hallomásokra alapozva vetettem fel a kérdést.

@Trójai: Igazából senki nem kényszeríti a nőket ebbe a helyzetbe. Az orvostudomány talált már rá módszert. Nem hiszem, hogy ezek az aggályok felmerülnek akkor, ha a nő az életrajza mellé egy igazolást mellékel arról, hogy el van kötve a petevezetéke.

Sőt, arra sincsenek kényszerítve a nők, hogy munkát vállaljanak. Ha egyszer tisztességes munkakör betöltésére - az általad elmondottak alapján is - alkalmatlanok, érjék be azzal, hogy van koszt-kvártély-pipere, és babázhatnak kedvükre cserébe a szakképzetlen munkáért, amit végeznek.

Persze, a papír nem garancia arra, hogy valaki ért is ahhoz, amit csinál. De ha nincs papírja, az még kevesebb garancia rá.

Magyarországon valóban vannak nők, akik dolgoznak, bár ez csak bizonyos rétegeket érint. Mifelénk a férfiak se dolgoznak, elvégre azért vannak a lurkók, hogy kapjuk utánuk a segílykét.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:39:27

@Judea: Edwin, hát te is zsidó lettél, ezt nem hiszem el!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 13:40:53

@Trójai:
felsoroltad az érveket amellett mér kell egy nőnek kevesebb bért adni

hát mindenféle mással foglalkoznak csak a melójukkal nem!

de a szájuk az tud járni rendesen!

majd ha tejjesítenek akkor lehet a kondérhoz fáradni!

addig meg marad a hússzázalékkal kissebb bér amit megérdemelnek

Rusher4587 2010.06.27. 13:42:14

Hát a te anyád is jobban tette volna, ha nem enged az "elnyomásnak"....

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 13:47:57

@Rusher4587: Még egy szövegértelmezési problémákkal küszködő troll, aki magában beszél. Minek ezeknek internet, fogalmuk sincs az interperszonális kommunikácinó alapjairól!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.27. 13:51:23

@reader613:

Na végre egy éleslátó!
Azt persze ne hidd, hogy ettől még nem kaphatod be*!

(* nem az enyimét, én csak az óvóbácsi vagyok itt)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.27. 13:54:15

@xahib:

Ne nyalizz, az itten nem a stíl! Küldj sört, vagy unikumot, vagy repjegyet Szlovákiába.

szanalmas 2010.06.27. 13:58:45

@radairosseb:

Biztos ő is csak inorizált. Ezek még az inorizálást is inorizálják, olyan ez, mint ha a negatív számot négyzetre emelik és csak a lényegét veszti el!
Gondolom rossz családba született ez is, mint te!

szanalmas 2010.06.27. 14:00:54

@pixelpiréz plüssvitéz:

Olyan, hogy Szlovénia, olyan nincs is!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:03:15

@szanalmas: Azt, hogy hova születik az ember, nem választhatja meg. Viszont aki nem olyan nyomorék, mint ez itten, az képes kitörni, akármilyen mélyről is jött.

scorpioscorpio 2010.06.27. 14:04:52

Kicsit sok itt a hím soviniszta....

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:06:31

@scorpioscorpio: Sőt, a női soviniszta is, errefelé ugyanis nem szeretjük a hozzád hasonló libsibibsiket, legfeljebb nyársra húzni és faszénen sütögetni.

több biztosító 2010.06.27. 14:08:07

na, ahogy nézem, még mindig jól mennek itten a dolgok, de hol a picsában van a dragon, meg az a másik fasz, az a csőrdzsinnagy vagy mi?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.27. 14:10:28

@több biztosító:húzhatsz vissza kutyakukit nyelni, ha nem tetszik valami, bolygózsidó!

több biztosító 2010.06.27. 14:12:41

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: téged ki kérdezett, te borzavári pondró?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:15:18

@több biztosító: Hol a faszban lennének, úgy döntöttem, kézbe veszem a dolgokat, és kitettem őket a picsába.

több biztosító 2010.06.27. 14:17:40

@radairosseb: hát itt volt az ideje, az biztos

élesztő 2010.06.27. 14:19:58

hát igen, ilyen röviden összefoglalni, hogy szerencsétlen férfiaknak milyen szar. Ezért b..k egymást, ugye? Menjen a toszba a topikíró! Menjen ki egy arab országba, éljen együtt egy viskóban egy arab hapsival, aztán talán megbecsüli a magyar nőt, aki mos, vasal, főz, bevásárol, míg a fasz férje a net előtt ül és vagy pornót néz vagy hülyeségeket írkál.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:21:26

@élesztő: Lássuk csak, vajon te épp pornót nézel, vagy hülyeségeket írkálsz a net előtt ülve.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:22:49

@radairosseb: Azt se felejtsük ki, hogy ha már arab országban laknék, négy készséges és engedelmes arab nővel, talán még meg is engedném, hogy felváltva nyalogassák a herémet, miközben az öccsüket tolom. Szóval ez a párhuzam is eléggé ki van forgatva!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.27. 14:23:23

@élesztő: mos, vasal, főz, bevásárol? hogy ez így összejöjjön, már kétszáz éve is hátbarúgásokat kellett szétosztani a pinák közt, ma meg már a tüskés ösztöke sem elég...

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.27. 14:23:47

@szanalmas:

De van.
Ha nem tudnád, a szlovének azok a kiöregedett szlovákok, akik velencétől nem messze nyaralnak.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:24:35

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: Ez itt a probléma gyökere! Az ember egész nap vért hugyozva dolgozik, utána meg könyörögnie kell azért, ami jár neki!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:26:08

@pixelpiréz plüssvitéz: Már értem, mi köze egymáshoz Velenc_ének_ meg a szlov_ének_nek.

több biztosító 2010.06.27. 14:27:06

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: vigyázz a szádra, nyomorult!

@pixelpiréz plüssvitéz: na te is valami különlegesen hülye alak vagy, ahogy látom

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.27. 14:29:12

@radairosseb: a dilemmát tovább mélyíti, hogy a kártékony, "egyenjogúsággal" kecsegtető liberalista nézetek ellensúlyozásaképpen bevetett átgondolt fizikai erőszaknak-a modern időkben-már olyan radikális formákat kéne öltenie, ha okító célzatú, hogy az a nőstény fiziológiai állapotának maradandó károsodásával, és így teljesítményének komoly leromlásával járna, főleg, ha a fenyítés a futóműveket, vagy a kardántengelyt éri!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.27. 14:29:23

@több biztosító:

Dragon megnősült, azóta gyereket pelenkáz, teszkóba vásárol és müllert olvas.

Csőrdzsinnről meg kiderült, hogy kerékpáros buddhista, aki elkótyavetyélte a családi örökséget valami ismeretlen tőzsdén. Manapság a blahán szoktuk látni ingyenebéd-osztáskor (a gyorshetesről integetve), de zavaros tekintetével már nem ismer fel minket.

szanalmas 2010.06.27. 14:31:53

@radairosseb:

Arról nem is beszélve, hogy aztán jön ide észt osztani a sok 13 éves, akik az apjuknak sírnak, hogy kell nekik új ájfón meg guccsi cipő, a blogokban meg a nők jogaiért sírnak. Abszurdia családmodellje ez! Sőt, nem átallnak még az anyjukat is megvédeni a családfői pofonok elől! Na, ezért tart itt ez az ország!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:32:10

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: El is jutottunk akkor a konklúziónkhoz: marad az elhasznált és hasznavehetetlen géppark szanálása.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 14:41:49

itten két okos enber van

ez a nyulházi tojsztoj, meg ez a bakroma ragyásrossebb

és én aki megláttya ezt

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:44:04

@bobolysz@: Nem, Bubó, akkor sem nyalókázhatsz farbatoszás előtt!

több biztosító 2010.06.27. 14:45:10

@bobolysz@: rosseb egy ostoba fasz, te ostoba fasz

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 14:47:47

@több biztosító:
tégedet ki fognak vezetni a rencerből

csak a vektor jusson hatalomra

@radairosseb:
én erre igényt tartok mer egy úr vagyok
behatolás előtt udvarolok hogy ellazujj és a vizeskancsó méretű makkom ne fesziccse szét a ragyás segedet

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 14:51:07

@bobolysz@: Nem akarlak elkeseríteni, de egy-két hónapja olvastam egy tanulmányt a Journal of Psychology-ban, miszerint csak asztinens buzik asszocinálnak vizeskancsóra a makkról.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 14:58:44

@radairosseb:
a tanulmány stimmel
az nem stimmel hogy te ijeneket olvastál

az nem stimmel hogy olvastál

má jösz megin a micsigeni kalandokkal
kifejthetnéd

hogy én absztinens? ne égess már bazmeg az asztal alá iszlak asztán megkurlak

Madarsky 2010.06.27. 15:13:36

Azt gondolom, hogy az alapvető probléma, hogy a gyereknevelés kérdését engedjük túlhájpolni. A gyerekre 0-24-ig figyelni kell, a gyerekkel tíz éves koráig otthon kell lenni, a gyereknek meg kell venni hússzor annyi dolgot mint amire a gyereknek igénye van, csúcsszuper oviba isibe kell járatni ahol szuahéli módszer szerint tanítják pisilni... Mindeközben a társadalmi problémák esetlegesen csökkenő tendenciája nem igazolja azt hogy a csúcsszuperjó nevelés és súlyos évek gyerekre való költése javítana a személyiségfejlődésen. Nem lesz több adakozó, nem lesz kevesebb erőszakos cselekmény, nem lesz több türelmes, megértő, környezetére érzékenyebb gyerek, nem lesz kevesebb társadalmi probléma.

Továbbá. A családon belüli szerepek (nyilván némi minimális kifutás után) elvileg megcserélhetőek lennének, de ugyanúgy ahogy a nő esetleges egyetemi tanulmányai elvégzése után már hajlamos inkább a családalapításon gondolkozni a karrier helyett, ugyanúgy a férfi is hajlamos inkább maradni a megszokott ritmusban, ahelyett hogy eröltetné a szerepcserét, és ezzel is megmutatná, hogy azért nem csak a játszótéren való egész napos receptcserére lehet rásütni a gyereknevelés bélyegét, hanem adott esetben kreatív tevékenységet is lehet végezni két pelenkázás között.

Összefoglalva tehát az igazi férfi válasza a család válságára az, hogy bassza meg az a néhány vezető szerepkörben lévő féleszű, aki segíti a dolgok ilyen irányba való mozdulását.

na.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 15:18:17

@Madarsky: Egy tóttól ez egész istenes beszéd volt!

Fejlett, nyugati demokráciákban a gyerekeket öt éves kortól bányába küldik napi 12-16 órát dolgozni. Belőlük - illetve azokból, akik megérik közülük a felnőttkort - öntudatos, felelősségteljes állampolgárok válnak. Bezzeg nálunk már katonaság sincs, hogy ott tisztességre tanítsák a taknyosokat!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 15:34:49

@Madarsky:
erre válaszolni kell vazze

ne hagyd annyiba
mondanám én is de nekem nincs hozzá szókincsem
de te ojan pallérozottnak láccol

Madarsky 2010.06.27. 15:45:58

lényegében átestünk a ló túloldalára az elmúlt évtizedekben, de mivel a ló alsó részén található dolgokkal való foglalkozás egyrészt kevesebb melóval jár, másrészt sokkal nagyobb binzisz van benne, így egyelőre kérdéses hogy hogyan sikerül visszaterelni a dolgokat normális kerékvágásba ^^

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 15:47:33

@Madarsky: arra gondolsz hogy a szarnak a lóba való visszalapátolása meglehetősen macerás művelet?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 15:49:50

meggyőződésem hogy a nők létezése egyépként nem más mint egy evolúcios trükk

ajjas módon hozzánőttek a pinához

Madarsky 2010.06.27. 15:50:59

@bobolysz@: egyrészt igen, másrészt még macerásabb új megoldásokat kitalálni a szar eltüntetésére, ahelyett hogy erőszakosan análisan ingereljük a jószágot, miközben csak jobban szarosak leszünk

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 15:53:22

@Madarsky:
te megerőszakoltál egy lovat?

@szanalmas:
szánalmas ezt nézd van nálad is szánalmasabb

@radairosseb:
ragyás!
ezt visszük az ászokba

Madarsky 2010.06.27. 15:54:42

@bobolysz@: becsszóra nem, ő is akarta!

több biztosító 2010.06.27. 15:58:18

@bobolysz@: a kurva anyjukat fogják kivezetni legfeljebb, te szerencsétlen

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 16:01:33

@több biztosító:

az. tiszta gregpal, halálra lehet szívatni!
csak nézi bambán a képernyőt, mint lendvai választások után !

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 16:02:19

@több biztosító:

egyébként a kuva nénikédet, írj posztot, te lusta dög, fél éve nem TERMELSZ!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 16:09:55

@bobolysz@:

mostmár biztos, hogy buzi vagy és rózsaszínűre fested kétnaponta a lábujjkörmeidet!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 16:11:00

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
semmitse tucc

naponta és feketére

kövér nigger

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 16:13:51

Rada, azonnal linkeld be a családon belüli erőszakot, mert nem állok jót magamért!

A nők felszabadítása legalább akkora faszság volt, mint a rabszolgatartás eltörlése!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 16:18:00

@bobolysz@:

tudtam hogy kövér néger vagy, én titokban tartottam, de most hogy elárultad magad elmondhatom a világnak, bobolysz egy raszta néger, aki hétvégeken titokban a tükör előtt kis bajszot ragaszt, magassarkút vesz , felteszi szeretett'Heil Motorstandarte' bakelitjét, és imádott vezére előtt melltartóban és piros női tangában, szőrös mellkassal lenget Adolf képe előtt!

Szörnyű szokás emberek, ne feledjük, a tolerancia fő erényünk!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.27. 16:26:35

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
megint melléfogtál

csak a seggem partya szörös az is csak azér hogy a heti paksi mogyoró készletedet elő tuggyam állítani amit a norbi erobik kazid fekve nézegetése közben majszolgacc el kilószám

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 16:29:24

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Faszom, minden az én dolgom, minek tartalak téged!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 16:29:43

@bobolysz@:

látom kismókus, két hete nem bírod felvenni a fordulatszámot. segítek, van egy fasza blog: fridabogi.blog.hu

keresd rudit !

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 16:30:34

@radairosseb:

én már belinkeltem a tradicionális kigondoltam címlap-mantrát, a tartalomért te vagy felelős, te koszos cigány!

szamoca@Shaw.ca 2010.06.27. 17:38:12

@radairosseb: semmiert sem kell konyorogni////csak egy kis simogatas a hatgerincen//es a hegyet is a haton.....

szamoca@Shaw.ca 2010.06.27. 18:19:17

@Csönd-Nesz-Rizs.®: amit firkal nemide valo///es undorito...legalabb/vicces lenne///de attol nagyon mesze van....

több biztosító 2010.06.27. 18:20:48

@Csönd-Nesz-Rizs.®: még sose írtam ide posztot, te buzeráns?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.27. 19:11:03

@szamoca@Shaw.ca: Szerencséd, hogy régen jártam már Canadában, mert most úgy hátgerincen simítanálak, hogy megemlegetnéd!

Friedmann Juci 2010.06.27. 20:08:49

mi ez a kibaszott nagy tömeg?

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 21:03:47

@szamoca@Shaw.ca:

kibaszott jó írás, mivel a nők elnyomása szükségszerű!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 21:04:58

@több biztosító:

sosem bazmeg. lusta dög!
pedig itt senki nem mondaná meg neked a témát, szabad vagy, mint a madár, de látom, lelked petié!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.27. 23:26:43

@Zsit (nyau és rémizé):

gyorsan befogod ám a szád, itt a nők csakis a sparhelt mellett szüszöghetnek, véleményük nem lehet!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.27. 23:46:20

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
jjjááááájjjjjj, én mán meg se szólaltam, elmegyek álunni inkább a gecibe-e

Nőiszabó 2010.06.28. 00:07:33

Édesek vagytok. Még mindig nehéz elképzelni, hogy vannak, akik ilyen elvakultan hisznek valamiben...
Az is aranyos, ahogy szájkaratéztok, és egymást akarjátok seggbe rakni éteren keresztül. Habár így már érthető a nők gyűlölete... ahogy a feminista leszbikustól, úgy a hím soviniszta buziktól is ments meg engem Uram...

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.28. 00:43:00

@Nőiszabó:

te buta tyúk, ha jobban átnéznéd, vannak közöttünk női kutatók is, mondjuk ők megütötték a felvételi tesztet, a 160-as IQ-t, nem úgy mint a magadfajta ostoba véglény, aki csak fekete-fehéren látja a világot!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.28. 00:47:10

@Nőiszabó: Elárulom, mert látom, a kommenteket nem tanulmányozod, amint a helyesírási szótárt sem: amiről te beszélni szeretnél, azt az anyanyelveden hímsovinisztának hívják. A hím soviniszta egy pösset mást jelent, úgy en bloc minden sovinisztát értünk alatta, akinek farka van, függetlenül attól, hogy a farkára veri-e, vagy a farkát veri rád.

A sovinizmust is szívesen elmagyaráznám, hogy mit jelent, de egy örökbecsű klasszikus szerző már formába öntötte mondandómat, és hát minek ismételjem, ha idézni is tudom:

排外主義(はいがいしゅぎ、ショーヴィニスム)とは、外国人や外国製の商品、思想を排斥すべきだとする立場。ショーヴィニスムと言う名前の由来は、石版画と戯曲に登場し、ナポレオン・ボナパルトを崇拝したとされるフランス兵のニコラ・ショーヴァンから。民族主義の偏狭性が噴出した主義である。

排外主義が発生する要因は主として長期的な経済不況や政情不安によるもので国民の不満のはけ口を国内の外国人移民に向ける事が多い。排外主義の類義語として好戦的愛国主義(ジンゴイズム)と言う言葉もある。

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.28. 00:47:25

@Nőiszabó:

Teljesen féleérted a blogot, bár ezt a 70/A miatt elnézzük neked. Fogadjunk, hogy még biciklid is van, blöe!

Itt kérlek kőhideg objektivizmussal elemzett tényfeltárás alkalmazása folyik, mely a világban tapasztalható jelenségeket magyarázza meg az egyszerű nép fiának kérlelhetetlen pontossággal és pengeéles tudományossággal.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.28. 00:49:18

@radairosseb: Ó, de mit is beszélek! Mit klasszikus! Ez maga a Nép hangja, a Népköltészet és Népi Bölcsesség elegye, Wikipaedia istennő maga!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.28. 01:02:55

@radairosseb:

ezek a kibaszott kis sztereotip HR-es kockapicsák miért nem xilluka blogján basszák a rezet?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.28. 01:45:35

@Csönd-Nesz-Rizs.®: 1. Kérdezel. 2. Használod a HR betűszót, amit csak homoszeszkulálisok használnak. 3. xillukára hivatkozol, akiről a faszom tudja, hogy kicsoda.

A réz meg a baszás stimmel, de amúgy megválogathatnád a szavaidat, mikor hozzám beszélsz! Ezek után még azt is kinézem belőled, hogy strandon a vízbe húgyozol, te ecethal!

Yvettebabacool 2010.06.28. 07:49:19

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Gregpalt ismerem , hamar szopatasrol van szo, akkor Suck nagyon FAIL, hahahaha-mindenkit anuszba toltott a mucuska!

Nőiszabó 2010.06.28. 19:35:30

Na jó. Meguntalak titeket. Biciklim nincs, falábbal nem tudok rendesen tekerni.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.28. 19:58:42

@Nőiszabó:

fantasztikus reakcióidőddel elmehetsz koalamackónak az állatkertbe!

Yvettebabacool 2010.06.28. 20:03:31

@Csönd-Nesz-Rizs.®: szia apuka! hamár család, nyehehe

Yvettebabacool 2010.06.28. 21:13:27

@Csönd-Nesz-Rizs.®: most baszogatsz az alkedveskedessel, hogy megint befussak a csobe, es elvehesd a lego technicsemet, valld be te rohadt felnott!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.28. 21:35:00

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Kurva sok időd lehet, ha ilyeneket olvasol, közben meg rohad a bodza, baszod, a bodza!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.29. 01:37:21

@Tita nick: 37,48%-ban vagyok magyar. És tessék, a tréfástáblagyártók nem gondoltak rám, hiába tallózom A Legjobb Édesanya és a Nefürgyé le meg Bocs, de leelőztelek táblák között csak 100% magyart találok. Bassza meg, apám pedig 0,0% magyar.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.29. 01:40:44

@Zsit (nyau és rémizé): Majd megtudnád bébi, ha te is olyan porszáraz lennél, mint a címlaptündér, pisilés előtt milyan fájdalmasan tapadnak szét a szikkadt szirmok. Jóhogy oda kell neki nyálazni ujjal, mielőtt!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.29. 01:48:09

@Madarsky: Semmit se tud maga a gyerekről. Először is van az első gyerek, a kis istencsászárfiú, amelyik ölbőlvezette a viselős (máma már fahordásra használt) Nullahetest. Az elsőszülött istencsászára fiút az arra méltatlan menytől elveszik és a Nagy Mamó neveli az Ember Anyja. 10 éves korától a Bömöst felügyelet mellett, 14 éves korától önállóan vezeti. A gyreknek már az emberséget igen korán meg kel tanulnia. Máskülönben vannak szegények is, akik a családi pótlékból élnek, a családi pótléknak kb a 10-30%-át fordíccsák a gyerekre. A lyányokra nem kell annyit kőteni, pl lyányt lehet iskolába kűdeni bűrharisnyában. Mindig van valami ingyir, potyára, pl lomtalanításkor kirakja a paraszt az utcára, de néha annyiba nézik a szegény népet, hogy ócska holmikat is kiraknának, oszt csak lesnek, amikor a kukásótóba rakják a szegínymunkások. Kinek kell mán lekopott sarkú meg orrú cipő, heeaa? Mán nem sok minden van, de még mondjuk azért a csalággyáért az ember is kitépi elevenyen a szívit, nemhogy az asszony! Ullyan csak a parasztokná van, hogy ottan kuporgassák a pízeket, hogy mibű lesz meg ez, meg az, esetleg akkor vállalnak még egy családot, ha az első nem gyerek, csak lyány, vagy akkor lesz nekik három csalággyuk, ha a második is lyány. Mert azért igazábú a gyerekre pályázik még a paraszt is. Csak az a gizda Gankszta Zólli jaz, aki egy lyánnyal megelégszik milljárdos létire!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.29. 01:49:49

@xahib: Bazmeg, Ali [Hewson] fotr president. Illetve magyarul Lujza for president.

Trójai 2010.06.29. 15:38:26

@Zsit (nyau és rémizé):
Tényleg ilyesmikre volna képes egy 3-4-5 éves gyerek? Húazannya! Egyedül hazamenni az oviból és egyedül kaját készíteni? Csak halkan jegyzem meg, hogy gyereket bizonyos kor alatt egyedül hagyni otthon bűncselekmény. A ködös Albionban ez 12 éves kor, nálunk nem tudom mennyi.

@szanalmas: ügyes vagy, hogy meg tudtad nézni az aktivitásomat. Mondjuk ezt nem néztem volna ki belőled, hogy tudod kezelni a Zindex felületét.

@radairosseb:

Először is: állásinterjún elvileg tilos lenne megkérdezni, hogy a delikvens akar e majd gyereket szülni, mert jog- és szabálysértő. Különben meg azt hazudhat, amit akar.

Továbbá felhívnám a figyelmet az "ember tervez, Isten végez" mondásra. Lehet valaki nem tervezi a gyerekvállalást, aztán mégis meggondolja magát, mert megismeri a nagy Ő-t. Vagy becsúszik egy gyerek az antibébi mellett is, aztán mesebeli alanyunkat megszállja a szentlélek és úgy dönt, hogy mégsem veteti el, hanem megtartja.

Az általad említett petevezeték elköttetés-es papírról csak annyit, hogy nem kötik el azt csak úgy szíre -szóra. Ha már van 2 vagy 3 gyereked, akkor esetleg kérvényezheted, aztán majd elbírálják.

Továbbá: Az lehet, hogy az orvostudomány szakavatott, ezt nem is vitatom, vannak már módszerek. Nade mi van, ha a delikvensek (a nők) AKARNAK gyereket? Mert beléjük van kódolva genetikailag. Erre nem gondoltál?

NA de mire fel és hova szüljenek először is: "előbb ól aztán disznó".

Na mármost, mire megalapozzák az ólat, (nem ám csak úgy hitelre vett lakásba, meg plazmatévé elé pottyantják a gyereket mint manapság) na addigra már elmúltak 30. 30-tól 35-ig meg nem lehet olyan sok gyereket összehozni. 35 felett pedig már veszélyes szülni, az meg már más kérdés, hogy öregen már nem olyan rugalmasak az izmok, és a szülés utáni regeneráció sem olyan gyors és teljes.

NA és kinek szüljenek gyereket, amikor a 30-35 korosztályú férfiak jó részének eszében sincs megállapodni és gyereket csinálni.

A másik dolog, hogy mire 40 lesz, úgyis lecseréli egy fiatalabb nőre, aztán kuporgathat a gyerektartásból, már ha kap.

A poén az amúgy, ami szinte már groteszk, nem is abszurd, hogy az intelligens, dolgozni akaró, hozzáértő és 2-3 nyelvet felsőfokon beszélő nők nem kapnak rendes munkát Magyarországon. EZÉRT mennek el inkább szülni.

Kapnának persze munkát, csak ugye ott le kell szopni a főnököt, mert ez a sok amatőr nem tudja szétválasztani a munkáját a magánélettől. A szeretőnek kérem külön lakás dukál, ahova fel lehet ugrani ebédidőben, meg bármikor. A munkaerő meg addig dolgozzon ugye, de legalábbis értsen ahhoz, amit csinál. Máshol legalábbis ez az elsődleges szempont állásinterjún, nem pedig a kebelméret.

Továbbá a karrierépítésben és karriertervezésben is igen nagy kimaradás az az 1-2 év (egy gyerek esetén csak). Ilyesmikkel egy kannak nem kell számolnia ugye. Két gyerek esetén pedig 4 év, annyi kihagyás után azért igencsak kihívás visszatérni, akármilyen szférában is dolgozik.

Ja, és 2 éves gyerek még igencsak gondozásra szorul, magyarán a 8 óra meló után a nő még a gyerekkel foglalkozik, aztán főz-mos-takrít-vasal-bevásárol. Ezalatt pedig kedves "ura" csak tesped a kanapén a tv előtt, vagy a számítógép előtt. Miért is van joga ehhez? Mert ő keres többet, még ha ugyanolyan végzettsége is van mint a feleségének. Mert ugye a nők diszkriminációja... (vagy mert az asszony a gyereknevelés mellett csak részmunkaidőben dolgozik és nem teljesben).

Na mindegy, örülök azért, hogy nem nőnek születtem és nem élek már otthon, sokat kéne szopnom. (szó szerint és átvitt értelemben is)

Yvettebabacool 2010.06.29. 16:41:35

@Trójai: nagyon nem vagy ott a szeren-
halistennek....

Trójai 2010.06.29. 20:54:04

@Zsit (nyau és rémizé):
sőt, még komcsi zsidó paraszt is

@Yvettebabacool: Igaz, mert nincs ilyen trendi nickem, mint neked.Ha lenne, akkor én is a szeren lennék.

Igaz, nem is vagyok az ELTÉN másodéves kommunikáció vagy andragógia szakos,-azt is apuci pénzén, mert csak költségtérítésesre vettek fel- aki azt hiszi, hogy ő szarta a MagyarNemzetet.

Yvettebabacool 2010.06.29. 21:01:15

@Trójai: te kibaszott barom, szallj le az apamrol.

Trójai 2010.06.29. 21:15:07

@Yvettebabacool:

Ilyen ocsmány beszéddel és bunkó viselkedéssel ott lehet lenni a szeren? Ezt áruld már el nekem, mert adok a véleményedre. Látom, hogy te vagy valaki.

Erre a csúnya beszédre is apukád tanított?
Gyerekkorodban nem mosta ki a szádat szappannal ha így beszéltél?

Vagy mi a baj, tragikusan meghalt szegény? Azóta is azt dolgozod fel? Sajnálom, tényleg, nem tudtam ám.

Nyugodj meg, egészen biztos büszke lenne rád, ha olvasna most.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.29. 21:16:20

@Trójai:

kurva anyádba kérdezősködj, te kerékpáros béta fasz!

Trójai 2010.06.30. 16:24:57

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
a kurva anyádba kurvaanyázz te analfabéta parasztbróker.

@Panther_V: ez fél éve sem volt nagy szám, már akkor is láttam

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.30. 16:26:11

@Trójai: szeva, trójai!
képzeld, most felvételizem, hát nem izgalmas?

Trójai 2010.06.30. 17:00:12

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

szia te borzaváras-nyuszifüles-gázmaszkos.

Micsoda örömhír, eggyel több ingyenélő fog résztvenni a csodálatos magyar felsőoktatásban.

De legalább addig sem a munkanélküliek sorát gazdagítod, hanem fogyasztóként vagy jelen az egyik egyetemen.

Gondolom valami elképesztően hasznos szakra jelentkeztél, mint szabad bölcsész, szociográfus, filozófus, vagy karmester.

Az is öröm, hogy évente több száz filozófust képeznek az adófizetők pénzéből, akik majd úgyis csaposok / kamionosok/bébiszitterek lesznek Londonban, taxisok Budapesten, vagy takarítók Ausztriában.

Na majd menj a POP-ra, 22-én lesz.

Azért a legjobbakat kívánom.

Trójai 2010.06.30. 17:01:44

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

ELTE rajz szak mi?
Vagy magyar?
Csak ne kommunikáció-andragógia, könyörgöm.

szanalmas 2010.06.30. 17:20:53

@Trójai:

Te mekkora egy lúzer pöcs vagy bazmeg!
Leírsz itt egy rakat baromságot annak igazolására, amit meg akarsz cáfolni.
Faszomnak ír egy ekkora análfabéka, ha sík hülye?! Igen bazmeg pont arról szól a poszt, hogy a hozzád hasonló köcsög liberális-egyenjogúságbuzik miatt esett szét a család és a harmónia, mert a nőkbe bele van kódolva genetikailag, hogy kölykedzenek és gondoskodjanak.
Csak az ilyen hozzád hasonló elbaszott birkák azt hiszik, hogy milyen jó is mindenkinek, ha azt csinálják ami jól esik nekik! Pedig ez bassza szét a gazdaságot is! Azért keresnek keveset pl. a férfiak, mert a hülye picsák olcsóbban dolgoznak, és letörik a fizetéseket! Hogy mennének az ilyen lúzer zászlólobogtatók az uránbányába vagy az öntődébe, ott bekussolnának ám!
Nyilván a te szaros véleményedre meg a kutya sem ad, téged kirúgott a saját családod is, te nyomi homokos!

szanalmas 2010.06.30. 17:23:35

@Trójai:

Nem lehet mindenki inszeminátor, mint te!

Trójai 2010.06.30. 17:36:08

@szanalmas:

Remélem megnyugodott kicsiny érzékeny lelked most, hogy mindezt ideböföghetted.
A családi életem köszönöm optimális, bár lehet, hogy erről neked jobb és naprakészebb információid vannak?

Amúgy a szövegértelmezést még mindig nem tanítják kommunikáció szakon? Igaz, általános iskolában kéne.

Na mindegy.

Ja, még annyit, hogy ne használj olyan szavakat, amiknek nem ismered a jelentését.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.30. 18:28:46

@Trójai:

hogy baszódnál már meg te mélabús kurvaokos lúzer! kúszol-mászol utánunk, látjuk mi ezt de csak nem engeded, hogy dragi betolja a kékerest tágult ánuszodba!

Trójai 2010.06.30. 19:51:38

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Ezúttal nem írnál kivételesen valami eredetit nekem?

Ugyanis a sablonszövegeid és az innen-onnan összelopott beszólogatásaid már 1 hét után unalmasak.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.30. 20:25:59

@Trójai:
te nem veszed elég komolyan magad - szerintem tarts tisztítókúrát, léböjtöt, és próbálkozz a fényevéssel

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.30. 20:36:12

@Trójai:

Akkor tudod, hogy nagyon bírlak. Írjál nekünk egy rövid posztot, hogy mihez tartsuk magunkat, arról.

Trójai 2010.06.30. 20:44:56

@Zsit (nyau és rémizé):

Tévedés. Én titeket nem veszlek komolyan, nem magamat.

@Panther_V:

Húha. Nyílt színi vallomás? Én is bírlak, de csak mint barátot tudod, csak semmi buzulás. Ha lehetséges, továbbra is a megszépítő messzeséget választanám jövendőbeli kapcsolatunkra nézve.

A felkérést köszönöm, de félek nem tudok neki eleget tenni. Grafomán lévén különben sem állnék meg 10 oldal alatt.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.30. 20:55:17

@Trójai:
akkor valami probléma lehet a látásommal*, mert a metakommunikációs jeleidet nehezen értelmezem - így írásban

*ami egy ilyen vén szatyortól nem is meglepő

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.30. 20:58:55

@Trójai:

ó, te beszélsz te fasz, aki unalmasabb gregpalnál!
a szar klisé válaszaidat már előre tudjuk, te lengyelországban dolgozó személyzetis!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.30. 21:06:01

@Trójai: vagy mondjuk....szociológiára?
amúgy ismételten konstatálnám, mekkora egy ótvar álszent képmutató kétkulacsos svihákgecó vagy te...frickblogon teszed az agyad, és elítélően, méltóságteljes megvetéssel nyilatkozol az "öncélú anyázásról" és a mi kis "infantilis játszóterünkről", aztán meg jössz ide suttyomban oltogatni? megkérdezném, hogy nem sül-e le a képedről a bőr, ha nem tudnám, hogy mély átéléssel vagy képes a cigányság nyomorúságos helyzetéről értekezni, miközben a fontos szavaknál a polgárok pénzén vett ájfónnal kopogtatod az asztal üvegét...

Yvettebabacool 2010.06.30. 21:08:32

ennek ez a kommunikacio-androgun kombo a psziches himvesszeje.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.30. 21:15:00

@Yvettebabacool:

nehezen, de ellopta ezt a kifejezést is tőlünk, bár teljesen rosszul használja!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.06.30. 21:22:30

@Csönd-Nesz-Rizs.®: valamiért él benne az az elképzelés, hogy mi is türelmesen, udvarias bólogatással végigböngésszük a négyoldalas okoskodásait....szerinted sejti, hogy általában az első és az utolsó sor, ami a lelkihányásaiból méltónak találtatik az átfutásra?

szanalmas 2010.06.30. 21:53:51

@Trójai:

Melyik szó zavart össze pubi?!

Trójai 2010.06.30. 23:19:17

Nocsak, nocsak, már az egész bagázy összegyűlt a tiszteletemre?

Sok lúd disznót győz?
hehe

Röff

@Zsit (nyau és rémizé):
na látod, ez nem az én bajom

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
nem lehet mindenki magyarországi bróker

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Én nem oltogatok fiam, csak jöttem ide röhögni. De ma elég gyengén hozzátok a tőletek megszokott -alantas- szintet.

@Yvettebabacool:
Mindig csak a hímvesszőkön jár az eszed?

@szanalmas: az összes :)

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.07.01. 02:23:10

@Trójai:

Jellemzô, hogy ezzel a buta mondással jössz. A libahús köztudottan értékesebb mint a sertés, illetve esetedben ártány.

Frick László Emlékzenekar 2010.07.01. 05:13:38

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Hőkkenten nem ismerek rá a xilluci blogra, most már annyira nyilvánvalóan paródia, hogy xilluci vagy Babarczy Eszter vagy Radairossebb vagy a kettő között.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.07.01. 10:54:23

@Frick László Emlékzenekar:

xilluka törölte a blogját

mőőőőőőőőőőőőőőhehheeee

Trójai 2010.07.01. 15:13:47

@Panther_V:

A "buta mondás" szakszerűen elnevezve: közmondás, szólás.

Jelzem, hogy fent emlegetett közmondás tartalma nem a liba-, valamint a disznó húsát, illetve értékét hivatott összehasonlítani, hanem teljesen más tartalommal bír.

Amúgy annak oka, hogy visszautasítottam megtisztelő kérésedet, az, hogy annak idején az ötödikeseim jobb fogalmazásokat írtak, mint az itteni posztok. Igaz kevesebb helyesírási hibával.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.07.01. 22:13:15

@Trójai:

Ismeri azt a szólást, hogy a nád susog, magának meg a kurva anyját?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.07.01. 22:17:46

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

A telefonszámát legalább meghagyhatta volna a hülye kurva.

@Trójai:

Na mutass egy hejesírási hibát te vén fasz grammarnáci!

Trójai 2010.07.02. 10:10:15

@Panther_V:
igazán nincs mit

@21méter: most már ismerem a szólást, köszönöm. (a kurva anyádat eddig is ismertem)

@pixelpiréz plüssvitéz:

javaslom sajátítsd el az irónia és a szarkazmus kifinomultabb formáit is. (értsd: kevésbé egyértelmű, direkt és gyerekesen primitív)

szanalmas 2010.07.02. 10:15:12

@Trójai:

És azt ismered, hogy ha olyan messze laknál mint amilyen hülye vagy, sose érnél haza?!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.02. 23:04:03

@Yvettebabacool: de meg ám! holnap délután kiderül, mi lett a foganattya!

@Trójai: bwuhahah, remélem azért húztál egyet a gatyón, hogy ilyen bátrat mertél mondani...amúgy meg elég visszatetsző, hogy csak azért fikázod pirit, mert piszkos a vére!

Trójai 2010.07.03. 10:21:10

@szanalmas:

Ismerem igen, ez is elég régi. Valami kreatív és önálló nincs raktáron véletlenül?

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Nem mondtam én semmit, csak írtam, ezért felvetésed nem helytálló.

Na de szőrszálhasogatást félretéve, melyik az a piri? "FIKÁZNI" nem szoktam, főleg nem "piszkos vér" miatt.

szanalmas 2010.07.03. 10:27:08

@Trójai:

Azt nem értenéd meg bazmeg!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.03. 16:08:24

@Yvettebabacool: nem tölt be ez a szaros egyetemi honlap, a sok suttyó raszta befagyasztja!

Yvettebabacool 2010.07.03. 16:25:45

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: najo, azert tudosits, a sok geek meg huzzon le a webrol vegre, a nagyok akarnak jatszani!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.03. 16:54:51

@Yvettebabacool: egyáltalán nem vagyok biztos a továbbjutásomban, tanulmányrajzban közepes vagyok ( ropeliker.deviantart.com/#/d2t5qxj, ropeliker.deviantart.com/gallery/#/d2t5r8n ), és rengeteg a szakközepes, jól skiccelő riválisom...

szanalmas 2010.07.03. 17:45:23

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Nem is tudtam, hogy a lédikarámból-e modellt ült neked, te kis huncu! Megnunáztad?! Wehehe.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.07.03. 18:12:29

de kurva jó kis alkotások!

index.hu/kultur/klassz/2010/07/03/autistak_hekkeltek_meg_a_kortars_kepzomuveszetet/

hehe, bazzeg, a kérdés, hogy a kortársak idióták vagy az idióták kortársak!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.03. 19:26:23

áhhhhhn, bennvagyok...blogtali jövőhét hétfőkeddszerdájának valamelyikén, kecsegék?

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.07.03. 21:07:19

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

geccó, ezt meg kell ünnepelni!

az ötlet jó, irány a csettopik!

szanalmas 2010.07.03. 21:47:57

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Remélem te végre lediplomázol, hogy legyen egy értelmiségi még rajtam kívűl ezen a köcsög blogon!

Frick László Emlékzenekar 2010.07.04. 06:11:35

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:
Engem mért nem vettek föl rajz -ra? Mert akkoriban hiánycikk volt a 6B-s ceruza és beértem 2 B-sel és ilyen un "tónusgyengék" lettem a rajzaim. valamint szép ruhában mentem felvételizni és kezdés előtt ott ültem a kurvasok csaj között a folyosón. Eséllyel az felvételizett, aki befejezés előtt negyedórával kopogtatás nélkül félrészegen, zsíros farmerben és retkes bőrdzsekiben, zsíros haját a mocskos tenyerei között söndörgetve lazán odalépett az elnökséghez és kért egy (persze puha) szenet meg egy papírt, mert azt se hozott és SHUITTT fölszálkázta kb 5 perc alatt a vén faszit, meg három perc alatt a terem sarkát, aztán odakönyökölt beszélgetni a felvételi bizottsághoz. Így lényegében a földrajz felvételije tökmindegy volt (nem is tudott semmit) föl is lett véve. Gondolom, ma annyi a különbség, hogy a lányok nem mikiegeret tudnak kopírozni vajpapírral (a fent leírt faszi mellé még egyet vetek föl s a többi aztán mikiegérrajzolós lány lett, hogy ez a két faszi válogathasson a házinyusszkókban)
MŰŰVÉSZNEK KELL LENNI MINDENESTÜL
és szerez 6B-s cerkát de méginkább jó szenet! (a ficzkó a hálózatirajzot iss szénel csinálta, de kevesebb vonallal, mint ahány tárgy összesen vót, 2 szekrény meg hat hasáb meg kocka meg ilyesmi)
Pedig utána milyen jót hánytam a Béke tanszék látogatás következtében!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.04. 08:26:59

@Frick László Emlékzenekar: szénnel tízperces lendületrajzokat gyártani a könnyű út, aminél aztán csak elrontani könnyebb, a kidolgozás során...egyébként hálásan olvasom, amit írsz, a legtöbb fel-nem-vett keserű fintorgások közepette a protekcióra hivatkozik, de a helyzet tényleg bonyolultabb..beszélgetés és találkozás a vizsgabiztosokkal csak most lesz, úgyhogy még van időm előtúrni valami lájkmájfájör hipófoltos pólót, és olyasféle mozgáskultúrát fölvenni, mint Jonny Deppé volt a karib tenger kalózaiban! ja és ki kell gondolnom valami nagyvonalú baromságot, amit foghegyről odavethetek, mint művészetszemléletet, állítólag az is bejön!

pirlipat 2010.07.04. 13:01:05

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: Képzőre felvételizel, Alekszej? Sok sikert, állítólag a harmadik körben már nem nagyon szokták kiszórni az embert. :-)

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.07.04. 13:12:54

@pirlipat:márpedig minimum húszat kénytelenek lesznek! de nagyrészük remélhetőleg színestatyós pirszinges punetti lesz (ehehe!), akiknek a beszédkészségéről és kreativitásáról van talán némi fogalmunk!

szanalmas 2010.07.04. 15:40:46

@pirlipat:

Pirlipat, az avatarodon te vagy?!
Hasonlítasz Rákosi elvtársra, mondták már?!

Trójai 2010.07.05. 16:57:23

@szanalmas: tégy egy próbát és ha mégsem érteném meg ne szívd mellre, én is sok értetlenkedésed felett szemet hunytam már.

@Yvettebabacool: Hiszek neked!

Yvettebabacool 2010.07.05. 18:31:29

@Trójai: szerintem hazudsz, nekem sose higyj!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.07.05. 20:02:42

@szanalmas:

Mii vaan?? Te értelmiségi vagy?? Már baszlak is ki azonnal!

@Trójai:

Mi itt soha nem irónizálunk! Minden halálosan komoly! Hátnemigazmár ezasok buzi!

szanalmas 2010.07.06. 09:39:22

@pixelpiréz plüssvitéz:

Irigykedsz gecó! Nem lehet mindenki juhász mint te!
süti beállítások módosítása