Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Történet a nyúlról meg egyebekről

2010.05.29. 08:49 periplaneta plumbum

Múltkoriban meg három napig kerülgették
a kocsivezetők azt az elütött menyétet ott a
bélakirálynál. Aztán eltűnt.
Valaki hazavihette.
Vagy eladta a nagybanin.
(négyzet báró: a menyét – Budapest, 2010)
 
Még mielőtt nekilátok, azt azért tisztázom, hogy nem értek egyet semmivel úgy általában, valamint, hogy szűz mária mentse lelketeket a pokol lángjaitól amiért minden szart kidobtok. Ez most nem lesz valami tudományos, ellenben tanulságos se.
 
Eszembe is jutott, belgiumban meg volt egy barátom, egy nyúl, akit nyár elején, de mindenesetre még július előtt gázolt halálra valaki valamivel. Nem voltunk országos cimborák, nem jártunk se meccsre, se kocsmázni, gondolom neki problémát jelentett, hogy egy dimenziót elvesztett nem sokkal azelőtt. Ellenben minden reggel, két hónapon keresztül várt rám a járda közepén a sarkon. Akkor úgy tűnt, mintha Andersen küldte volna külön nekem, olyan volt, mint egy kis gyufaáruslány, vagy ilyesmi. Délután is ott várt, az se kizárt, hogy nem nagyon mászkált, bár erről sose beszélt. Búcsúzóul még fénykép is készült, de már nincs meg. Azt hittem még utoljára elkísér a vonathoz, de fáradt volt, maradt a helyén.
Aztán meg az a helyzet, hogy azt mondja a hatvanegyes megállójában, hogy ‘ménem a kukába nyomod el te paraszt’, de arra meg nem gondol a kedves úr, hogy ha a kukába nyomom el, akkor is összetakarítják azt a nyomorult járdaszegélyt. Hát azt hiszi, hogy berlinben is magától villog csillog minden. Hát nem. Nem az erdőben élünk, legalábbis többnyire nem, erdőben meg nincs kuka, csak baglyok meg vaddisznók. Amúgy se vagyok paraszt, még a fűnyírástól is vízhólyagos lesz a kezem, a kocsi meg szervós, szóval gyenge is vagyok.
 
És hamár erdő, akkor a görögök meg minden balesetben elhúnyt autókázónak katedrálist emelnek az út szélén, konkrétan ott ahol. Legyen az erdő, mező vagy előváros. De aztán amikor a következő autóversenyző pont ott húny el, tovább írtva az erdőt, mezőt, elővárost és kidönti az aktuális katedrálist, azt nem renoválják, bővítik funkcióját, hanem helyére emelnek egy fényesebbet. A feleslegessé vált romot pedig hátrahagyják, mert hiszen kinek kell az a szar. Jó esetben egy nyúlcsalád kötözik oda, rossz esetben egy menyétcsalád.
Amúgy visszagondolva a nyúl nem volt egészen 2d, hiszen bal fülecskéje rendszerint égnek meredve figyelte a szomszédos fehérje feldolgozóból kiszűrődő zajokat. Ráadásul belgiumban eső után – azaz minden nap többször is – a járda valósággal hemzsegett az egyszer már használt esernyőktől. Csak úgy. Összedobálva.
 
Szóval az egész csak arról jutott eszembe, hogy ott volt az a menyét meg most lomtalanítás is van, arról meg majd máskor írok, hogy miket hoztam egy svejci szeméttelepről még ‘kilencszázkilencvenegyben.
 
(egy kerékpárt)

133 komment

Címkék: nyúl emlék fasizmus autóbaleset eutanázia

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr292033448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tasha 2010.05.30. 03:43:50

azt hiszem ez a homoszeulaitas melegagya itten:)
najsz-kislanyok tejat?

Frick László Emlékzenekar 2010.05.30. 05:04:57

@tasha: Én a szűzlány TEJet szeretem, rámfexx, ujjazom, s közben cicivel kínál s szorgalmas szopogatás után könnyszerűen sós nedvecske a jutalom. Nem sok, de fincsi.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.30. 05:10:54

@tasha: Végre egy kívülálló nem csak olvas hanem kommentel is! Tartsd meg jó szokásod!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.30. 09:50:24

@pixelpiréz plüssvitéz:

És mi lesz a következő, hogy egyenrangú partnerként tekintesz rá?! Szerintem te valami biszexuális vagy.

gyarló síkok 2010.05.30. 10:04:36

@Panther_V:

esténként egy fél palack veresbor garantáltan jó alvás

gyarló síkok 2010.05.30. 10:05:11

@tasha:

natebüdös lurker, most elkaptunk!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 12:51:07

@"the dragon":

Héló, ember fia, azért mindennek van ám határa!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 13:14:20

@"the dragon":

Megjegyzem, ősi fajtád kihalóban van az nagy evolúciós versenyben.

Az igazi férfi bár felsőbbrendű, de az okos igazi férfi felemeli maga mellé asszonyát.

Nézd a czivilizációk összecsapását:

Ott van az Ámerikai Nép (szexésnyújork népe), keresztbe-kasul felmossák a padlót bármely "az asszonyt előreküldöm az aknamezőn" arabbal.

Vagy ott van Ízráél, ahol a nők is szőrösek és katonák, akik tízszeres túlerő ellenében is lenyomnak bármilyen turbánost.

Vagy említsem a biszex németeket, akik iparral gyaláznak, netán a Minden Ország Példaképét, a Svéd Álmot, ahol a négerek is három másodperc alatt felejtik el identitásukat?

Szóval győzelmed a nők felett elismert és tiszteletreméltó ugyan, de pürroszi: génjeid nem élnek sokkal tovább Tenálad.

Kihalsz, és mi többiek múzeumokban fogjunk adózni emléked előtt.

tasha 2010.05.30. 13:25:24

@Frick László Emlékzenekar: az csak a sajat nyalad ami a csaj mellbimbjan megult.és a hves szopogatastol megizzadva keveredik a lecseppeno izzadsagcseppel

tasha 2010.05.30. 13:26:30

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: hat nemtom,nem mindig szolok bele a fiuk dolgaiba:)

tasha 2010.05.30. 13:27:39

@gyarló síkok: ezt kbkonkretan kurvara nem ertem ezt a bmx bandita szlenget

tasha 2010.05.30. 13:29:01

@"the dragon": hivj Natashanak nyugodtan.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 13:41:09

@tasha:

Kurvára idegesítô kurvafejed van. A stílusod is. Bírlak.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 13:44:47

@Panther_V:

mindig is sejtettem, hogy buksz a baltaarcú lányokra

Nyunyókettő 2010.05.30. 13:47:53

@pixelpiréz plüssvitéz: "egy fél csepp szekszésnyújorkos életérzés is (az igaziból, nem a elferdített-picsogósból)"

baszd_meg!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 13:51:55

@21méter:

És jól. Nem bírom a finom vonásokat. Mndig elképzelem, ahogy öregednek, s esnek szét a vonalak. Az ilyen Natasha félék nem sokat változnak a korral, csak aszódnak, ha már nem baszódnak.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.30. 13:53:42

@pixelpiréz plüssvitéz:

Ha úgy veszed észre, hogy a civilizációk összecsapásából hosszú távon az amik jönnek ki jól (pláne a zsidrások!), akkor emlékeztetnélek, hogy még a világ leggázabb országában (ez lenne Afganisztán) is alázzák az űrtechnikával parádézó négereket...

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 14:00:20

@"the dragon":

Áhh, aszittem legalább Kínával jössz vagy ilyesmi, ahol szintén csak azóta fut a szekér (és tényleg szekér, esetleg trabant), amióta komcsik lettek (női témában nem kell részleteznem).

Attól, hogy Afganisztánban lőnek 1-2 szépítő gólt a bekapott 10 mellé, még nem ők fogják gyarmatosítani a Plútót*...

* pontosabban kb. max a Plútó jut nekik

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 14:13:28

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Ez azért már több a soknál!
Ezennel betelt a pohár, jelentelek Rudikánál!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 14:24:56

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Majd ha térdencsúszva könyörögsz, talán!

Te is egy fasiszta joghallgató vagy, TUDOM!!4!

Yvettebabacool 2010.05.30. 16:41:39

@"the dragon": dragonka, most ezt ugye nemgondolod komolyaaaaaaan, hogy ez az eeeeen, ugyenem.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.30. 16:44:34

@Yvettebabacool:

Mivel a kép kamu, és csaj létére hozzá mer szólni, értelemszerűnek látszott...szmájli

Yvettebabacool 2010.05.30. 16:49:38

@"the dragon": ismered a nudlit?
lehet h nem is csaj

Yvettebabacool 2010.05.30. 16:54:58

@"the dragon": nem feltetlenul, van ott egy csomo ketes szexualitasu pompomfijucska is

Yvettebabacool 2010.05.30. 17:07:00

@Csönd-Nesz-Rizs.®: nihao puceszkam:)
ja szmajlizok, mert 2 napja eloszor tudtam kakilni

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.30. 17:25:47

@Yvettebabacool:

akkor bogyóztál mint az őzike!
tessék inni nagy bödön cickafark és kamillateát.

Yvettebabacool 2010.05.30. 17:27:29

@Csönd-Nesz-Rizs.®: egy vodor tejet iszom eppen a pizzam melle

gasztrocsucs , tudom...

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 17:55:48

@Yvettebabacool:

nagyon kellemesen, köszönöm kérdésed, jó volt a quimby tegnap, nagyot buliztam

rég láttunk minálunk, most hol vagy?

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.30. 18:36:42

@Yvettebabacool:

Ezt ismerem, ez egy hiphápbojz szám, cukorsüveg!

Frick László Emlékzenekar 2010.05.31. 09:42:00

@tasha: Rossz lehet neked, hogy nem szívtál még eléggé fincsi nőimellbimbót. A kedvencem rubintpiros és savanyúcukoralakú.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.31. 09:47:20

@tasha: @Yvettebabacool: @Csönd-Nesz-Rizs.®:
Általában a farce férfinickek nőinevek alatt, főleg, ha az édy vagy a babba benne van a nickben, az ávátárá-választásukon buknak le, ugyanis nő ilyet, mint Yvifaszkó és Tashapoetzsch , nem választ. Nő nőkommentelő ávátárája anime, manga vagy édes cukkíniáálattka vagy valami nyamiság. Az a nő, akinek Tasha ellopta a fotóját, bohóckodik ugyan, de ávátárá szerűen nem szeretné látni kiállóarccsontjait, amit nem szeret.

Yvettbaba meg régi közismert faszinger.

Yvettebabacool 2010.05.31. 09:50:04

@Frick László Emlékzenekar:
"Yvettbaba meg régi közismert faszinger. "

ja es kapd be a faszom tovig akkor te majom:)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.31. 09:59:51

@Frick László Emlékzenekar:
Vagy avatár nélküliek, ugye, Irénkém? Hánycukorral kéred, basszájba, a kafuccsínót? Muhhaha!

Frick László Emlékzenekar 2010.05.31. 13:21:06

@Yvettebabacool: Dufflán lebuktál, mert nőnek maXXX kisfasza van. Ha tudnád, de nemtudod ;)

Frick László Emlékzenekar 2010.05.31. 13:24:12

@LadyCarambole: Csücsköm, az avatarnélküli az az üldözésimániás ááálattfajta, aki nem szeretne lőelem lenni a szíjájjé jóvoltából a pöntyagónnál. Cukor nélkül szeretem, mert akkor nyalás közben a sóskás íz fincsibb.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.31. 13:25:31

@Yvettebabacool: Viszont akkor is lebuXXX, ha a kisfaszodat kapatod be. Ez az a kuttyaszorító, ami most A Cigány és bandája nyakán horul, a szurkoss, az! Tökmindegy mit mondasz, rosszválasz!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.31. 13:30:17

@Frick László Emlékzenekar:
Szijájé már a spejzben van, és zabálják a tavalyi lekváromat, hogy rohadnának meg!
Frick, mi a véleményed a hónalj-szexről?

Frick László Emlékzenekar 2010.05.31. 14:01:55

@LadyCarambole: Tudod jól, hogy a nyomorgó emberállat üres kenyeret hajmával, vagy pedig édesgyökeret ás ki (ilyenkor megismerni, olyan a levele, mint az akácnak, de cserlye és nincs tüsije) vagy pasajtot eszik vagy ilyesmi. Úgyhogy nekem az a véleményem a hónaljszexről, biztos jó, aki nagyon únja a szembőlbabámhaszereccet, én a magam részéről megelégednék (ne részletezzem, miután, ugye?) a középső és gyűrűs ujjam leszopogatásával is.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.31. 14:04:27

@LadyCarambole: És ráírtad a befőttekre, hogy előbb vegye le a celofányt, aztán nyúkájjon bele! -mert ez az amerikai szabvány. Szétperelik a frizurádat, ha lófarokból is, különben a szijjékok, mert bezzegamerikában precedensjog van és egy Fernado Valstejn nevű fószer sijkerrel nyert meg egy pört valami háziasszony ellen, amiután lenyelte a celofánt betörés közben, amikor naranja-lekvárra éhezett meg.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.31. 14:14:34

@Frick László Emlékzenekar:
A gecik, remélem az üveget nem eszik meg!

Most kicsit csalódtam, tudván mennyire rajongsz mindenért, ami egy nőn gyöngyözhet.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.31. 14:30:05

@LadyCarambole: te ezt kigondoltad valahonnan, hogy én válogatás nélkül minden gyöngyöző sósat benyalok? Csókolózni is nyitott szemmel szoktam, mióta megvan A csók 111 törvénye nekem is.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.31. 14:31:15

@LadyCarambole:

Így nem kell legalább megélnünk azt, hogy legközelebb a homlokodat ajánlgasd a vén kecskének!

tasha 2010.05.31. 16:49:55

@Panther_V: Jól van, jól van csak ne oly izgatottan.

tasha 2010.05.31. 16:54:14

@21méter: persze hogy nem, mind faszból vagytok.

tasha 2010.05.31. 17:21:20

@Panther_V: nos, ennek orulok Jani:)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.31. 19:15:06

@Frick László Emlékzenekar:

"Yvettbaba meg régi közismert faszinger."

Na és honnan olan közismert, he?

Amúgy igen, én is sokáig min 50%-ot adtam arra, hogy y-ka is van neki az ereiben az x-ek mellett, de a blogja után elbizonytalanodtam.

Szerinted képes lenne egy pöcsös ennyi energiát fektetni egy "fake life" felépítésére, meg ennyi érzelmi faszság összehordására?

De ne magadból indulj ki Frikikém (Freaky-kém), rólad ezt azonnal elhinném!

A Szörcsinger állítja, hogy találkozott már vele, ami mondjuk (jó napom van) +1%-ot ad a hitelességhez, mivel én már láttam a Szörcsöt, vagyis egy faszit, akire (hellyelközzel) illett a dagadt brókerkazánfűtő leírása (vagy méginkább a Lostos Hurley-é)... viszont mivel annyit vetít, mint egy közepes méretű amerikai állam mozihálózata, azért mérget nem veszek egyik állítására sem.

((A másik meg, hogy Yvettke sokszor pont olyan értetlen, mint egy nő, ehehe. És nem úgy, mint amikor egy faszi tetteti értetlennek magát, a női típusú férfigondolatmegnemértést szerintem nem lehet tanulni.))

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.31. 19:23:11

@LadyCarambole:

Te most lenőzől engem, benő?

Nyugi, téged Férfi Számba Veszlek. (mehehe)

(Uramisten, én meg megbuzultam, hogy már idézőjeleket is használok...?)

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.31. 19:25:26

@pixelpiréz plüssvitéz:

te béna fasz meg a másik, baba ízig-vérig nő, és hihetetlenül jó figura!

(hogy mondhatok ilyet egy nőről!....)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.31. 20:54:22

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Miket nem mondasz!
Azonnal kérj bocsánatot!

@LadyCarambole:

Már most is, de csitt.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.31. 21:18:08

@LadyCarambole:

kettőötvennél mindent elmondok, aztán úgyis bezárunk, vége.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.31. 21:30:30

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
Hogy te vagy Uj Péter? Azt már tudjuk időtlen idők óta.

Yvettebabacool 2010.05.31. 21:53:33

@pixelpiréz plüssvitéz: ne izejj mar, mit kell itt bizonygatnom hogy egy olcso kis lotyo vagyok?

szanalmas 2010.05.31. 21:59:22

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Bocsika, de ki nem szarja le Uj Pétert?!

szanalmas 2010.05.31. 22:05:12

Majd elfelejtettem, ez a poszt kurva jó ám! Plumi egy zseni ez nem is vitás.
Kár, hogy nem sünt írt bele, azok most hullanak mint a legyek.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.01. 05:43:39

@tasha: @pixelpiréz plüssvitéz:
Más az élet és más az ágy.
Leginkább az autóvezetésben/el tudom ezt szemléltetni. Egy nagyrakás autónak már a mozgásából is látni, hogy nő vezeti. Mindennek racionális magyarázata van, enek pedig az, hogy a nők túlnyomó része 11ó5p karállásszögben vezet, vagyis csöcsre vett krmánnyal. Ennek is van racionális magyarázata, mégpedig az, hogy "nem éri el a pedálokat" . Ennek is van racionális magyarázata: Olyan pozícióban akar ülni, hogy az autó orrát láthassa, pl kanyarodáskor. Ezéltal a csipeje (popsija) hátrébb kerül az ülésen, lábacskái tehát messzebb a pedáloktól, ezt úgy ellensúlyozza, hogy még annális közelebb veszi az ülést a kormányhoz.

Mivel a kezei 11ó5p állásban merevek a kormányzáshoz (amit un. fejősnő modorban fej egyébként, miközben persze nem kézimunkázna a világért sem, hiszen a fasz rémes, és büdös, ezért is inkább dug már 13 éves kora óta, amire ma már, hogy 23, úgy emlékszik, öt éve volt...)

Tehátez autó, bár a kamion fülkemagasságából beláthatatlan éspl egy Audi A4 jellegzetes cikkcakkban "talál be" lekanyarodáskor az úttorkolatba, és ha abban a pillanatban, amikor az autó orrát ellenőrzi, a helyén van-e még, egy nyugger majopm hiszi azt a tétovázásából, hogy átengedi BIMMM elkapja a vén disznót.

Más nők viszont nem olvasnak kiskegyedet, minden testrészüket elsősorban is arra használják, amire való, 10ó 10 p karállásban a támlát is döntve csipejük előretolódik, nem vezetnek magassarkúban autót, mert az lebasza a gázpedálttaposó láb sarokrészéről a mázt és így tovább, és kanyarodáskor az utat nézik, mert a tampont is odanézés nélkül bele tudják vágni a kisvödörbe, ámmeny.
Ennek megfelelően viszont nincsen az a nő, aki saját magáról olyan képt tenne föl, de olyan se, ami kifejezetten idegen PICSÁK (itt hallanui kell azt ahogy egy nő más nőt TUD picsázni) képével ávátárázzozzon.
Azaz minden face az, ami, de az ávátárválasztás, az művészet. És akinek nincsenek művészi ambíciói, az vagy édes vagy plüssálat vagy animeképet választ vagy édybbabságot, de nem egy másik picsa képét, valami ilyesmi. Bonyolult?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.01. 06:50:52

Nnna. Találtam egy igazi nőcis ávátárát egy nőcis bloghoz, oorrokat befogni, amikor bementek a blogba, mert 4 féle parfüm, 6 féle dezodor, fog és egyéb krémek, indiai és mittomén füstölők, potpurri meg a faszom se szeretné dudnyi, mennyi szag orgiája, félhomály (sajtillat, mert álmában fingik egy picit)
blog.hu/user/266333

tasha 2010.06.01. 12:17:54

@Frick László Emlékzenekar: tashék???

Gyatra levezetés, de azért szerethető búza vagy te.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.01. 13:16:55

@tasha: Hű, előző életedben nem voltál te Élet és Irodalom főszerkesztője?
Amúgy le vagyok kapva: a mandiner fideszfaszista blog indexutánozós naggyűlésriportjában én vagyok a heresérves bácsi barna öltönyben (a zoknim is barna!) kalapban.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.01. 16:58:06

@Frick László Emlékzenekar:

rég láttam ilyen olvashatatlanul szar dizájnt és tartalmat egyben.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.06.01. 22:23:22

@Frick László Emlékzenekar:

Te Frick, ez miért nem poszt? Menne az autós vonalhoz. A végén egy önvallomással, hogy te 3ó4perccel vezetsz.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.02. 06:54:27

@Levéltáros: Basszusgitározd meg, hol művelődtél te? Úriember, mint pl Dr Kovács ÉS-főtulajdonos és főszerkesztő, vagy Temesi Ferenc pl, ha talál, fogja, viszi és megírja, nem szőröz ajánlatokkal. Plug & play!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.02. 07:34:40

@Levéltáros: Ahogy hoaxitásodat tanulmányozom, azt látom, hogy nem ösmered a magyar utak magyar igazságait, mármint nem te, hanem szellemialkotásod, az a fasza nick. Ezért ingyen felhasználásodra bocsájtom az alábbiakat, szoktam ezzel sámánt játszani taxizás közben:
Látunk pl egy tanulóautót, valamilyen autósiskola és a hátsó ablakon át látni, hogy az oktató karja a vezetőülés fejtámlája mögött fekszik esetleg a kéz vállat tapiz.
Megfejtés: a tanuló nő

Autó lassul előtted, majd lassan húz be a felezővonalra, lassul, még billent az orrával, már át is a felezővonalon?
JOBBRA fog hirtelen levágni.

Nem hitted el, hogy ki fog hajtani eléd, de kihajt. Nem, dehogy gyorsít, hiszen már úgyis satufékeztél mögötte.
Megfejtés: FASZ vezeti és amikor betépve kirontasz megelőzni, AKKOR fog balra egy másik mellékutcába levágni természetesen BALRA.

Alföldi falu káromkodások kacskaringóit követő főutcával, az előtted cammogó Suzuki Ignis hirtelen levág egy keskeny mellékutcába és kilő, mint ááá, ááááá, áálatt. Majd a faluvégén felbukkan előtted az orra féktávon belül egy jobbos mellékutcából. Kihajt-e eléd? És ha kighajt, előtte elnéz-e jobbra a fasz, hogy ha kihajt eléd, ki tudod-e kerülni vagy szembe GYÖN a délibusz.

Ugyanez más tanya helyen, pl Kőbányán, Kispesten sakktábla utcákban is előfordulhat.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.06.02. 16:33:12

@Frick László Emlékzenekar:

Én még a temesiferenci út elején járok, nem lopok, hanem kitalálok. Majd lesz plágium is, ha megsértődök az egész világra.

Gyűjteményed mindenesetre érdekes, lehet, hogy felhasználom, és egy új, általam kreált kontextusba helyezem, Esterházyhoz hasonlóan azzal dolgozva, amit találok.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.03. 06:13:43

@Levéltáros: Akkor nem is leszel egy Händl vagy gróf Esterházy
süti beállítások módosítása