Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Interjú: Ken Lee

2010.05.07. 18:20 pixelpiréz plüssvitéz

Íme egy fiatalember, aki őszinte, egyszerű, minden megjátszástól mentes gondolkodásával és hihetetlen nagy szakértelmével aratott osztatlan sikert a bloggolók között. Játékleírásai gémerek ezreinek segített, ráadásul letisztult fogalmazásával az egyszerű, hétköznapi emberek nyelvén képes megszólítani az olvasót.

Kihagyhatatlan, álcázott népművelői motívumokkal meghintett blógja itt található: kenlee.blog.hu

Ismerjük hát meg közelebbről is eme végtelenül szimpatikus, megkérdőjelezhetetlen szakmai tudással és tehetséggel bíró fiatalurat.


 
Kik játszanak számítógépes játékokat? Milyen egy tipikus játékos? Kockásing, morc tekintet, rejtett shotgun az ágy alatt...
Válaszom: Jelelleg szeríntem a mai világba leg főkép a fiatalok játcanak ilyesmikkel. Példáúl én is az vagyok. Ezekböl sok a fiú és van párnéhány lány is azér. Szerintem álltalába jó fejek de az igaz hogy vannak gorombák is a sokat játcósok körébe. De az azér nem baj hogy ők gemmáznak mer ha olyan játékot választnak (ölős vagy bunyózós) akor az életbe keveseb ilyen csúnyaságot követnek majd el pszickológiailag. Vegyesen öltöszködnek de szerintem azér szépen.


Mik a számítógépezős játékok előnyei és a hátrányai? Okosabb lesz tőle az ember? Vagy szebb?
Válaszom: Nagyon sok elönye van. Példáúl ügyeseb lesz az a valaki aki játcik. Jó refekszei alakúlnak meg. Ha fantáziás vagy RGP játékal tölti a drága idejét (Például a Végsö Képzelgés 1-13 ilyen) akor joban fejlödik a kébzellö ereje és ügyes regény iró lehet belölle. Az is még az elönye hogy az agreszív emberek ki túdják magukbol adni a veszélyes vágyaikat és ezér az életbe nem fognak gonoszkodni.
Hátrányárol nem túdok be számolni tapasztalatom szerint de a jó tanácsom az hogy mértékel gemmázzon valaki (példáúl naponta makszimálisan 2 vagy hét végén 4 óra a meg engedet.) És közbe tesék renceresen eni meg ini mer az fontos!


Szerinted mennyire van köze eme játékoknak a világunkban terjedő erőszakhullámhoz? Te mennyire érzed magadon, erőszakosabb lettél, mióta játszol?
Válaszom: Én se mennyire nem letem erőszakosab. Ere kűlön osztag ügyel a családba (anyum és mamám). Ha az agreszió jeleit mutatnám (arcul csapnám Latikát vagy a tesóm) akor eggyböl a sarokba mutatna az irányom. De ere még nem volt példa sose. A világba se túdom össze kötni a ketöt mer szerintem aki a játékokra fogja a disznolkodását az egyépként is sötét lelkületű valaki és e nélkül is ölne csak akor másra kenné az ürügyet (a kábitó szerre vagy a lányokra példáúl).


Mit szólsz a kalózkodáshoz? (Mármint nem a szomáliai, hanem a torrentezős.)
Válaszom: Engem nem zavar ha valaki ott veszi meg a játékokat. Én álltalába boltba vagy unoka tesómtol szerzem mer a PS3-oromra nem kapható a torentezős sitéken. Többet eröl nem túdok nyiladkozni kérem a következö kérdést.


A tesódról (aki lány) mit kell tudni? Ő is szokott-e játszani, hány éves, milyen méretei vannak, miegyéb.
Sok mindent el mondott rolla tisztelt interjuvolo úraság (példáúl hogy lány és a tesóm). Ő is szokott játcani magába vagy együt velem. Kedvencei közé tartozik a Locco Rokko a Litlle Big Planéta a Patapón és az ilyesmi aranyos játcások. Ezen kivül szereti a cicákat a kedvencét Rozikának szolitjuk. 145 cm magasságu ha jol emlékszek. A személyiségi okaiból töbet nem árulhatok el rolla.


A mamád mit szól a bloggoláshoz, illetve a játékok iránti szexuális vonzalmadhoz?
Válaszom: Mamám elég jól büzke rám mindig ki olvassa a cikkjeimet és el mondgya a véleményét. Álltalába dicséröleg! Ezt a kérdést csak félig értetem a második fele szerintem hibás!


Egyes rosszindulatú pletykák szerint az írásaidban néhol elkövetsz egy-egy helyesírási hibát, emiatt sokan megszólnak. Mennyire veszed a szívedre ezeket az aljas bántásokat? Szerinted miért ilyenek ezek a nagyképű emberek?
Válaszom: Eggyáltalán nem veszem soha bántásnak ha ki javítnak vagy ilyesmi. Úgy képzelem el ilyenkor hogy kedves emberek jó índúlatbol csinálják (álltalába igazuk van meg szoktam nézni a szó tárba hogy valóba úgy kéne irni). Nagyon kevésszer kaptam bántólagos meg nyilvánúlást de szerintem csak rosz napjúk volt azoknak a valakiknek. Szóval nincs benem tűske ilyesmi dolgok miat senki se féljen hogy most haragszok rá.


Nem szokványos, hogy valaki a blogján így felvállalja személyazonosságát. Nem félsz, hogy egyszer szélsőséges nyelvőr-terroristák fognak rádtámadni az utcán? Vagy autogramot követelő gamerek, természetesen.
Válaszom: Ebbe az értelembe véve nincs a szívem mélyébe rettegés! Aszt figyeltem meg hogy nem akarnak bántani ha meg a névszerűség miat lelkesedésböll keresnek fel ara bűszke leszek. De edig ilyesmi dologgal nem kelet szembe néznem szóval nyugottak a napjaím manabság.


Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? Az újságírói vagy magyartanári pálya eléggé adja magát.
Válaszom: Eggyik títkos vágyam az ujjság írós dolog. Tanárnak nem készülök az a foglalkozás nem szímpatikus. De lehet hogy nem sikerűlnek az álmaim maj meg látyuk!


Sokan meghatottan olvasták a macskákról szóló bejegyzéseid, melyek szépen illusztrálják, egy igazi gamerben milyen mély érzelmek tudnak lakozni. Miért pont a macskák a kedvenc állataid? Raktál már macskát mikróba?
Válaszom: Ki igazítást követelek! Az ugyan igaz hogy a kedvenc élő lényem (az emberiséget ki véve) Latika aki eggy macsek de a fajokat számba tartva az a kedvenc álatom hogy: a lajhárt. Szerettem is volna ide haza tartni ilyet de sajnos a hívatalba meg hiusitották ezt a tőrekvésemet :S A macskákat azér kedvelem mer job hiján. Itthon van pár ilyen faju álatúnk és jól össze barádkoztunk. Mirkó hulámba még nem tetem ilyesmit. Szerintem bántólag hatna rájuk.


Bár tudományos ismeretterjesztő központként távol áll tőlünk a bulvárkodás, de mintegy oldandó az eddigi súlyos kérdéseket, illetve főként női olvasóink kedvéért: mi a kedvenc színed? Kedvenc zenéd? Kedvenc könyved (biztosan sokat olvasol)?
Válaszom: Semi baj a könyed kérdésekel se! Válaszolok!
Nincs kedvenc szinem nem akarok diskriminálózni ilyenekkel. Mínd szép lehet!
Kedvenc zemém kérdése könnyű: https://www.youtube.com/watch?v=uEbV5M59Xc8 Nagyon meg ható és gyorsan a szívembe lopta magát ez a dal. Késöbb még visza térek rá!
Kedvenc kőnyvem: A Dűnés sorozat let a kedvencem. Apumtol kaptam meg és blogoztam is rolla hogy miröl szól meg ilyesmi.

Milyen szexuális tanácsokkal tudnál szolgálni egyedülálló játékosoknak? És nem egyedülállóknak?
Válaszom: Ez míndenki privát szérája nem akarok bele szólni!


És végül: honnan van a névválasztás? Igaz-e, hogy egy híres bolgár énekesnő adta az ihletet, akibe talán titkon szerelmes is vagy?
Válaszom: Félig medíg igaz. Az előb el kűldöt youtubés videóba látható zene miat választotam az úgy nevezet kamu nickemet erre jól értesűlt a tisztelt koléga úraság. Ellenbe aszt meg cáflom hogy titkon szerelmes lenék belé. Nem vagyok az se titkosan se nyílvánosan se! Színpatikus a néni de leg fejjeb művészi el ismeréssel illetőleg tudom dijjazni a remeklését. Csak ilyen értelembe tartom a szívembe.
 

Kedves Ken Lee professzor (ha meg nem sértem), köszönjük az interjuhot!

Tísztelt Vitéz ur! Köszönöm szépen az interjut!

 

36 komment

Címkék: játék szórakozás gamer magyar nyelv csápos szex számítógépezés

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr281972693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.07. 18:30:15

Nem telyesen értek eggyet azal a fel tevéssel hogy aki akciogémekel le vezeti a fursztrációjit, aból nem lessz adot esetben tömegyilkos! De én bisztos nem is merem ki magam ebe a villágba...

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 18:55:08

@"the dragon":

Én kurvára egyetértek vele. Nem szoktam ilyesmikkeljátszani, s gyilkos hangulatban leledzem sokszor. Viszont például sokat játszom stratégiai játékot, s nem is támadtam még meg egy orságot sem.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.07. 19:12:43

Megkőszönnyük az rendelkezésre álást a Ken Leenak

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 19:38:30

@"the dragon":

Úgy tudtam a Kornél az olasz. A Józsi Szovjet. Drága Albán urat viszont még lehet hallgatni. Egy darabig.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.05.07. 19:43:10

Bulgár Györgyöt hallgat, ti buznyadt internacionapisták!

Amúgy meg énszerintem nem a játék öl, hanem az ember, ezt jól fontoljátok meg!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 19:46:35

Megnéztem azt a zenét amit szeretsz Ken Lee, s szerintem az a csaj ellopta ezt a számot. Szóval plagizál. Ezt eredetileg a tökmás amerikai csaj énekli. Csak szólok.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 19:48:00

@radairosseb:

Ebben lehet valami, de talán az ember is csak eszköz.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 19:54:47

@Panther_V:

Ugyanmár!
Nem plagizált ő, hanem újraértelmezte a művet, ahogy a Neotón Famylia is a Sándokánt.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 19:56:32

@radairosseb:

Ritkán van, hogy egyetértek veled, de most kivételesen beletrafáltál.

www.youtube.com/watch?v=xC03hmS1Brk

Bár megjegyzem, hogy pantervé finom Albán úr utalását nem vette a radaod.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.07. 20:07:48

Csódás ezaz inter jú, csakk gattuláni tuddok!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.07. 20:16:29

Ki dobta tűzre a helyesírást?
És most nyugodtan haragudhat rám! Anyukája beállíthatná, esetleg térdepeltethetné egy kicsit kukoricán a sarokban, minden hibája után 5 perc. Utána meg lehet hálóban Virtual Knee Surgeryt játszani.

A Kee Lee ugye jól érzem, hogy valami kockásinges pattanásos, izomtalan kiskölyök?

De az interjúver egy állat!MÉééég!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 20:21:30

@Lewyke:

Szerintem igyál a riporterrel. Kurvára rátok fér.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 20:58:55

@Csönd-Nesz-Rizs.®: @Panther_V:
Mi ez itt, youtube párbaj? Elmentek a picsába, sudribunkók, még a végén minden idetévedő linkolni fog!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.07. 21:24:18

@Lewyke:

Példaértékû, de kitezek egy 12-es O-át.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.05.07. 22:04:59

kétszer elolvastam, egyszer a tetejéről lefele, aztán az aljáról felfele és a második tán még az elsőnél is jobb. az a jutubos videó, ellenben bántó.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.08. 04:44:42

Szolgálati Vélemény - majd töröljétek:
Túl sok a hang és a betű, sz'al értitek, ugye h mre g'ok.? Előre a fejlett SMSnyelvi kultura kiterjesztéséért az ahogyleszúgy lesz (Nádasdy Ádám) féle jövőbe.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.08. 07:16:29

@LadyCarambole:

anyádnak szólongass be, te eurószívű bérenc!

Ciяkaloo · http://cirkaloo-graphic.blog.hu 2010.05.09. 21:03:01

Jól beszél a csávó, az a helyzet.:)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.09. 21:08:34

@krążownik:

Te valami indexes vagy?! Mert nem emlékszem, hogy bárki felhatalmazott volna, hogy kommentelj a blogomra!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.12. 01:45:19

@Lewyke:

Ne ítélj gyorsan, Ken Leeből ha nem is újságíró, de nyelvészprofesszor vagy örökös miniszterelnök még válhat.

Viszont mivel vajjal kenegetsz, szavazhattok, kicsoda genitáliáit fogjunk még könyörtelen kérdéseink metszőollójába. Soma Mama Géza? Tornyi Barnabás? Vagy egyenesen a Vezénylő Tábornok Úr?
süti beállítások módosítása