Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Szavazz Rám

2010.04.11. 00:21 Csönd-Nesz-Rizs.®

"Nem tudom, megpróbáltál-e már elképzelni engem a slágerlista élén... Nyitott Mercedesen gördülök a reptéri úton, kétoldalt délceg motorosok kísérnek. Barátságosan integetnek. Kinyílik a gép ajtaja, kilép egy férfi... kizuhan - és szájon csókol. Keletről jött diplomatának gondolná az ember, pedig Alice Cooper az, megismerem a nyakában tekergő óriáskígyóról. Biztat... És én elkezdem választási beszédemet."

Szavazz rám!
Beváltom minden reményed.
Nincs hangod?
Használd az enyémet!
Elindulok,
Ha harc, legyen harc!
Szavazz rám,
Régóta engem akarsz!

Pokoli népszerű vagyok!
Iszonyú szavahihehetô vagyok!
Gyönyörűen fogok énekelni,
Ha kapok még egy szavazatot!
Szavazz rám!

Ha majd a csúcson leszek,
Akkor is szeretlek Téged!
A Népem leszel
És én a Népzenészed!

Szavazz rám!
Válassz tisztességesen!
Válassz meg,
Különben végeznek velem.
Válassz meg!
Hidd el, hogy jobban jársz velem!
Szavazz rám,
Bizalmadat úgy élvezem!

Én úgy vagyok szép,
Ahogy az Neked jó!
A Te szavad
A döntő szó,
Szavazz rám!

"Emlékezz majd arra, ami most van! Lépj be a fülkébe... Gondosan húzd be magad mögött a függönyt... A borítékban egy cédulát találsz... alaposan húzd át a másik nevet... Ragaszd le a borítékot... és dobd be az urnába!... Emlékezz majd arra, ami most van!"

Már meg is választottál!
- Valóra válik minden álmod.
Fontos döntést hoztál:
Sikerült engem megtalálnod.

Tudom, eddig mindegy volt,
Mostantól fontos lesz neked.
Mentsd meg a megmentőd!
Mentsd meg - hogy megmenthesselek.

"Lenin, Jagger és Clara Zetkin engem javasolt. Én vagyok a megbízható anti-futurista! A monumentális propaganda tárgya!
Szavazz rám!"


Szavazz rám!
Undor és rémület fog el!
Szavazz rám!
Mindenki minket figyel!
Szavazz rám!
Válassz meg!
Szavazz rám!

229 komment

Címkék: mszp fidesz jobbik voks10

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr941910256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.12. 00:53:34

@Flat Eric / sta press:

A mérhetetlen túlzásokban ne tarts semmi mértéket.

(Na ez nem az)

www.youtube.com/watch?v=huXh3M7bCs4

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.12. 01:45:28

التبولة هو مادة خام جيدة حقا ، وبعد أن رأيت هذا الفيديو انا ذاهب الى مثل هذا الرقص

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.12. 01:52:15

@Panther_V:

A szép a lányt visszavonom mert van itt másmilyen is, s nem tudom melyiknek a hangja, s részeg vagyok utánanézni.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.12. 02:02:43

@Flat Eric / sta press:

Kezdem azt gyanítani, hoy a többiek pártrendezvényeken vannak, kivéve persze Nyunyót, ki éppen Morvai csípejét linózza.

www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.04.12. 02:32:28

Szeretlek France Gall, vagy a kis Alizee...!

tasavallan presidentti yön 2010.04.12. 05:21:47

Barátságosan integeTEK (nem integetnek).
pedigLEN Alice Cooper az, megismerem a nyakában tekergő JELLEGZETES óriáskígyóról.
Mentsd meg a megmentőT!
Ments (NEM mentsd) meg, (vessző, nem kötőjel) hogy megmenthesselek.
antifuturista egybe

Ha már idézünk, idézzünk pontosan.

tasavallan presidentti yön 2010.04.12. 05:49:12

@Panther_V:
Szerintem szopd le csontig a lipicai ménes összes faszát, te jobbikos.

Mellesleg nem vagyok LMP-s. Baj?

tasavallan presidentti yön 2010.04.12. 05:52:59

@knédli farúd szárny:
Akkor a Sziget még nem Sziget volt, hanem nem volt.
Ez a szám 1980-as. Még bőven culilizmus (és akkor pl. a Szabó László c. számot előadni még tényleg bátorság volt).
Az első Sziget (Diáksziget) 1993-ban volt, bőven a rendszerváltás után, az akkorra betiltott Nap-Nap fesztivál (szintén III. kerület, Pálvölgyi-barlang előtti katlan) utódjaként.

tasavallan presidentti yön 2010.04.12. 06:03:23

@Panther_V:
Mi a faszom van, ilyen korán kidőltél, és elmentél aludni?

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.12. 08:33:46

@tasavallan presidentti yön:

Terrrrrrve.

a kutya nem olvasta el, de kösz.

amúgy a anyádat javítgasd, te atka!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.12. 08:36:53

@Panther_V: @Flat Eric / sta press:

Hát ti meg mi a jó édes anyátokat csináltatok itt?

Két öreg fasz nosztalgiázik?

Köcsögök, ennyi erővel szarosra ittátok volna magatokat egy buzibárban, még meg is masszíroztátok volna egymás prosztatáját!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.12. 08:43:50

@tasavallan presidentti yön:

igen, a dragi féle kis ótvar pánkok ezt nem értik. ők a mi lázadásunk ellen lázadnak, a tudatlan kis műveletlen konformista férgek

a különbség az az, hogy mi folyamatosan a sarkunkban rendőrökkel tüntettünk, tényleg kockáztattuk az egzisztenciánkat (én pl. volt hogy három karót kaptam a történelemtanárunktól, aki mellesleg a párttitkár volt, mert megkérdeztem, miért ünnepeljük november hetedikét, szerintem a magyaroknak nem kéne ünnepelni, és mikor volt a nagy októberi forradalom, ha mi novemberben ünnepeljük. Igazgatói intő is lett belőle, anyámat meg megfigyelték utána.

Ja, és egy egész télen keresztül tüntetőleg hóembert építettünk a gimi udvarán oroszóra helyett!

És megjegyezném, a rendőrök minket ténlyeg megrugdostak, megbotoztak, nem csak ismiztek meg gázt nyomtak, pedig csak a dunai erőmű ellen tüntettünk.

Ja, és akkor még viktor egész jó gyerek volt, mára már az anyjapicsáját.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.12. 14:15:58

@Flat Eric / sta press: Lófaszát már ebbe!
Hát kűggyé el a kurvaanyámba!
Mi az istenfasza van veletek, úgy bántok velem mint egy hererákossal az utolsó stádiumban...
Jó, hogy nem sztaniolba csomagoltok!

Így hogy szóljak be bárkinek is?
Még dragont se tudom provokálni, mert udvariasan kitér és enyhén meg is hajol közben, pfejjj!
De undorító.
Mi van, haldoklom?!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.12. 14:17:34

és észre se veszem....egyszer csak feldobom a pacskert..

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.12. 15:01:24

@gájricsi dezső:
Áh, nem értenek ezek az úri mókához, velem is udvariaskodnak, pedig verbále de szájba tosznám mindegyiket, csak ovisok az a baj.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.12. 15:09:24

@gájricsi dezső: kérlek kíméld magad, ilyen korban már minden dühös gondolat egy-egy koporsószeg!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.12. 15:43:53

@Nyunyóka:

várj, lehet hamvasztják, ősi hun szertartás szerint, máglyán

ezesetben a koporsószög nem indokolt!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.12. 15:44:42

@LadyCarambole:

nézd, többször is bebizonyítottad, hogy olyan hülye vagy, mint egy cintányér. mi nem bántjuk Isten kegyeltjeit.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.12. 15:46:36

@Nyunyóka:TE miről vakogsz, Nyunyó?
Fijad lehetnék, baszod!
Életem virágában vagyok!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.12. 15:52:11

@LadyCarambole: Semmi finomság, semmi kellem...pfff...csak ez a neutrális udvariasság
virtus baszki, szittya virtus!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.12. 15:56:32

@knédli farúd szárny:
Nem.
Hármas érckoporsót akarok, és a Duna medrébe temessenek a lovammal, két szolgával az íjammal és négy védett kerecsensólyommal, minden égtájnak egyet, hogy a lelkem a szellemdobon ők vigyék majd Csaba királyfi csillagösvényére

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.12. 15:57:41

@gájricsi dezső:

megfontoljuk. ha más nem lesz, belevarrunk egy szürkemarha seggébe, és eladunk töltetéknek.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.12. 16:05:20

ricsi, amúgy tegnaptól ő a vezérünk

index.indavideo.hu/video/A_monogamia_zsido_furfang

ki lett nyomozva a weblapja:

turultv.hu/

figyelmedbe ajánlom a szertűz szertartást

turultv.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=14:szertuz&catid=13:osi-titkok-tudoi&Itemid=21

ezek nem viccelnek bazmeg

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.12. 16:19:24

@knédli farúd szárny:
Még jó hogy! De legalább felismertetek egy s mást igaz természetemből, ez is valami.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.04.12. 16:45:25

@gájricsi dezső:

Látod, ide jutott ez az elkorcsosult világ...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.12. 17:42:34

@knédli farúd szárny: Ezek nem.
EZ maga Frankó Néró baszki.
Árpád khagán vezérlőfejedelem inkarnációja. A sémita-szingli kultusznak huszárosan véget kell vetni! Parlagon asszonyállat nem maradhat! Mindet betörni! És a tűzszex-szertartás keretében pórázon a szenttűz körül vezetni, közben dobolunk feszt! Az összes sámán, meg táltos beleszakadásig gajdol. Aztán betörni őket, nem kérdezünk. Szittya nem kérdez. Szittya cselekszik.
Én már növesztem a varkocsokat, bele egy-egy veretes napkorongot fonok a jurtában jól csillan rajta a fény.

A legjobb az egészben, hogy - kilépve a hülye szerepből most - azt veszem észre, nem tudok olyan baromságot kitalálni, amit ne valósítottak volna meg, vagy ne tromfolnának meg kétszer akkora ökörséggel, amit hót komolyan gondolnak. Vérkomolyan.
Egyszerűen mindig le vagyok maradva.
Nagyon frusztrál ez baszki.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.12. 19:46:06

@gájricsi dezső:

azért valljuk be, az a temetési szertartás igen komoly. szóval addig, míg elugráltak a dobjaikkal, meg tüzet raktak, azt hittem, jólvan, majd kinüvik. de baszki ezek TÉNYLEG így temetnek el valakit, és komolyan csinálják.

a tömegszihológus szemével nézve ezek az enberek belecsúsztak a rílből egy álomba és ottmaradtak.

fles.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.04.12. 19:55:34

@gájricsi dezső: ebben momentán nincs igazad, nem lehetnék az apád-nem mintha biológiailag lenne valószerűtlen (hehehe), hanem csak simán azért, mert te egy pulzálva pisáló vén trotty vagy, én meg egy deli ifjú...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.13. 00:13:44

@tasavallan presidentti yön: Bagira mint jobbikos? HAHAHAHA

Én nem mondhatok mást, csak annyit, hogy elégedett vagyok. Nagyon. Az, hogy ebben kicsinyt az én munkám is benne van, nem csak a vasárnapi miatt, meg különösen jó érzés.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.13. 01:34:16

@Panther_V: Mondjuk az tényleg megmosolyogtatni való, hogy nem csak hogy tömeges csúsztatásokat tartalmaz ez a cikk, aminek angol fordítását olvastam, hanem még egy kiintést is megpróbál úgy beállítani mint karlendítést. Mindegy, hadd főjenek a levükben.
Tán te is tag voltál valahol, vagy arra célzol, hogy ahol szavaztál, ott nem láttad napszemüveges fejem, amint a naplementébe néz, kezében egy üveg jóféle szatmárival?

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.13. 09:25:32

@knédli farúd szárny: igen ez a gond, szerintem is... Egyébként, hogy még mindig komolykodó barom legyek, engem sem az zavar, hogy szittyásat játszanak, és temetgetnek, meg íjászkodnak, lovon visszafelé lovagolgatnak... A 60'-as években indiánoztak. Na bumm. Hót komolyan a hegyekben nyomták mint Féllábú Szarvas.
Ennek a népnek kellenek az ilyen menekülési útvonalak, játékok, legendák. Amikor a valóság túl borzasztó, vagy nehéz, belemenekül a játékba, mesébe.
Tegye.
Mosolygok egyet.

Az a gond, hogy beviszik a közintézményekbe, meg az a gond, hogy elkezdik a játékot komolyan venni, és ez alapján szelektálni az emberek között. Alap lesz az ő szelekciójára, ideológiát tud felépíteni rajta.

Elkezdik összekeverni, mi a játék, mi a realitás. Hol a határ.

És egy csoport a csalódottságukat kihasználja tudatosan ráépítkezik az ő mese iránti igényükre. Az ilyen mesékbe menekülés olyan mint a drog, elvonja a figyelmet a napi gondokról a közélet összes szarjáról, a gazdasági kínokról, mindenről. Ezért kell ezért menekül bele egy réteg.
És egy csoport ezt kihasználja, ideológiát épít rá, abból kiindulva egy szelekciót, ellenségképet kreál és a szép játékból lesz egy veszélyes töltet a kezében, amit bevisz a közintézményekbe, beviszi a napi politikába, és használja.

nah jó, hagyjuk az evidenciákat. pff...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.13. 09:44:54

Azistenfaszát! Leépülök már! Evidenciákkal szennyezem a szellemi műhely...hogy a csodaszarvas szarna az ujjamra amikor baromságot begépelem

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.13. 10:14:10

@gájricsi dezső:

képzeld, vágom miről vakerálsz. de valóban, műhelyünket ilyen magadfajta, minden tudományos alapot nélkülöző, megtévesztő tanokkal elárasztani főbűn.

szerintem vezessük vissza a dolgot arra, hogy gyurcsány a jövőből jött, vonát meg ellene küldte a nyolcvanéves morvai időhurkot kötögetvén karosszsékében, hogy itt, a mi jelenünkben vívják meg a harcot.

tudod ott brusszelben már nagyon előrehaladott a teknika.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.04.13. 10:19:19

na mi van buzi jobbikosok a fővárosban megint alulmaradtatok csak az ELEMPÉ

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.13. 10:22:54

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

zsani, jobbikos a kurva anyád. én fasszal szavaztam!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.13. 10:29:25

@knédli farúd szárny: És a cél az új messiás világraszülésének megakadályozása, amit a Krisztina (mint az Ősanya toposz megtestesítője) megtermékenyítésével akart elérni a gaz Gyurcsány az askenázi métely injektálása után. A zsidó-mítosz újjáélesztésén fáradoznak, a komcsirobotok amiből levezethető, hogy tulajdonképpen egy sémita ántikrisztust akartak a világra szabadítani.
Vonamátor egy híró, aki ez ellen a förtelem ellen harcol. És eddig sikerült megakadályozni.
Az Ősanya mondjuk azért küldte vissza, tulajdonképpen csak a munkáját végzi.
Megmenti a Földet.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.13. 10:52:13

@gájricsi dezső:

azért nem tudom, hányan vágják a obbikban, hogy krisztike egy igencsak tűzről pattant, vérmes zsidónő, le sem tagadhatná.

hehe.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.13. 11:16:48

@knédli farúd szárny: Teljesen kifordult, görbe tükör az egész mindenség, mivel ahogy elnéztem a pártközpontban több roma szimpatizáns volt mint a 8.kerben a cigánysoron.
Az, hogy Krisztina se tiszta szittya már csak a hab...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.04.13. 11:27:58

@knédli farúd szárny: ahán te buzi leszel
@gájricsi dezső: csaltak de a szocik mert nem akarták megnyerni

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.13. 11:40:56

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: Értem, gondolom, mert már elmutyizták a hont tel-avivba, és az volt a cél, hogy más vigye el a balhét. Aztán majd lehet lájtos autodafé keretében megfeszíteni a Moszad fogatókönyv által kijelölt mártírokat.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.04.13. 12:30:58

@gájricsi dezső: éleslátású vagy csak annyiban tévedsz hogy nem tel aviv hanem dob utca

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.13. 14:55:45

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: Istenem. Hát mégis áttétes...
Holnapot megérem még, vajh'...

És a Dohány utcában nem földalatti mozgalom szerveződik-e a Zsinagóga alagsorában?
De bizony de.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.13. 15:22:49

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: @gájricsi dezső:

jelentem a dolgokat a síp utcából irányítják, én a tízben nőttem fel, bár nem karolt föl soha egyetlen kibaszott milliárdos sem, és nem kaptam zsíros állást ezért.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.13. 16:21:32

@gájricsi dezső:
Akkor a Nyújork kávéház-Dob utca tengely is nálunk húzódik, nem?! De!

Dezső ne izgulj már, még nem rendeltünk virágot! Nyugodt lehetsz, ezek hamarabb húgyoznak a sírodra!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.13. 16:22:33

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
Kezd összeállni a kép, akkor a Kökin kezdted a kazánfűtést is.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.04.13. 23:26:23

Nem lesz szép új poszt?:)

Csókolok Mindenkit:)

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.14. 00:57:37

@Lewyke:

nem. a blog bezárt, inkább matyizunk.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.04.14. 14:46:03

@Csönd-Nesz-Rizs.®: héka számba matyiznál hogy mosolyogjak egy kicsit

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.04.14. 14:48:13

@gájricsi dezső: ennyi ésszel holnaputánig is eléldegélhetsz

@Csönd-Nesz-Rizs.®: a síp utca meg keresztezi a dob utcát

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.04.14. 22:37:32

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Példás a bloggerek férfiereje, nagyon hosszú a menet.

.,;<====8

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.14. 23:50:53

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Híjjad meg inkább Lewykét is. Sokan vagyunk, de nem elegen!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.15. 10:06:32

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Mi lelt titeket? Amíg én is valami nívótlant kiizzadok azért nyomhatnátok valamit, mi bajotok lett?

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: Mi van?
Nálam ostobább nincsen Zsanika, ne szórakozz velem! Máma amúgy is meghalok.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.15. 21:11:34

@gájricsi dezső:

mi a jó anyádért nem termelsz? baszki kitörnek a vulkánok, eltévednek a delfinek, üstökösök repülnek a napba, erre te lazsálsz!

te tetű!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.17. 13:54:32

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Az van, hogy elbizonytalanodtam magamban, le tudok-e írni egy tőmondatot, vagy nem tudok leírni még azt sem?
Amolyan Hamletos fílingben nyomom.

EGyébként Léjdi franciás posztja megihletett,(állandó múzsám ő) gyorsan összedobtam egyet a magyarokról, fél óra. Na, elküldöm egyik ismerősömnek, mit szól hozzá, elmegy-e?
Erre azt írta fos, túl hosszú és keserű, de egyébként puhaseggű vagyok, mi a fasz van velem?
Erre kivettem a felét, és hát úgy jó-e?
Erre: ez még mindig fos, de most rövid fos.
Puhaseggű.
Úgyhogy itt állok egy rövidfos, puhaseggű poszttal a magyarokról.
Képet keresek hozzá, de rövidfos, puhaseggű posztokhoz nehéz képet találni.
Legalább a képpel üssek már, ha egyébként puhapöcsű-seggű...szóval az egész csípővidék lagymatag.
Tudod valami nívósabb, keményeggű posztal akartam akadémiai székfogalót tartani itt.
Nem egy rövidfos puhaseggűvel.
De mindegy-
Képet keresem.
Lehet addig berakom a posztot, hogy elbíráljátok nagyon szar, puhaseggű ezért ne menjen, vagy elég fos puhaseggű de már úgyis itt a vulkánhamu, arra fél napra amíg nem karulunk fel, meg elmegy.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.17. 16:18:57

@gájricsi dezső:

megállapítom hogy kisebbségi komplexusod észveszejtő.

szóval lesd szavam:

férfiember leszarja, mit gondolnak róla.

POSZOLSZBAZDMEG ÉRTED?

Az eredetit, vágatlanul.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.19. 16:34:08

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

szevasz te ronda lepke!

rég néztél be hozzánk, tessék többet benézni!

azanyád!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2010.04.20. 14:50:32

@"the dragon": legyen úgy, hogy benézni benézek, de nem szólok be

vagy inkább fordítva?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.20. 15:12:39

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Doktor Lektűr, jöjjön bátran, májat együtt sütni mindig élvezet!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.20. 18:37:48

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Máj volt az, nagyszemű babbal, hozzá jó chianti. Látom még ehhez sem értesz...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.21. 23:12:53

@A Hannibal Lektűr-attitűd: @"the dragon":

Hidd el Hannibal, fáj ez nekem, de most kivételesen egy platformra kényszerülök nagyotmondó barátunkkal.

szanalmas 2010.04.22. 13:25:27

@LadyCarambole: @"the dragon":

A Hannibal végén Krendlernek sütött az agyából, amit megetetett vele (iszonyú jó ötlet volt ám!).
Szóval szép a szerelem turbékoló galambocskák, de máj is vót, meg agy is.
A velőrózsa meg imho jobb!
süti beállítások módosítása