Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

"Mi, mókás mártírok..."

2015.01.08. 22:29 "the dragon"

Rendhagyó poszt következik, s aki a szerző zsenialitás sziporkáira számít, az bizony csalódni fog, mert alább egy kedves olvasónk, a méltán ünnepelt komikus, Maska Zoltán levelét adjuk közre. Már meg sem lepődünk azon, hogy ő is rajongónk!

 

Kedves Barátaim, Humor Heroldok és Humor Hannák!

Noha még csak január elején járunk, nem kockáztatunk nagyot azzal, hogy szomorú év elé nézünk! Sötét fellegek borítják a humor egét, a komorság fekete csuklyás zsoldosai lépfeneként terjesztik a sótlanság kórját, a karótnyeltség Vlad Tepes udvarát idézi. Sehol egy vicces macskás videó, vagy egy mászókáról zakózó kiskölyök, kinek koponyaalapi törésén felhőtlenül kacaghatunk, és még Sas Jóska bácsi is öregszik!

Pedig én mindent megpróbáltam. Volt ez a csaj, aki telesírta az internetet azzal, hogy két órával a megerőszakolása után rábukott valami jóképű HÖK-ös farkára. Poszttraumatikus szex szidróma?! Ha-ha, gondoltam, a hírtévé mind a háromezer nézője velem nevet majd! Boldogságot csempészek az életükbe, ha csak percekre is. Mi lehet ennél szebb, felemelőbb, szentebb küldetés?!

Nem vártam persze hálát - a gázsin túlmenően -, de azért ami sok, az sok! A magyar sajtó homoszexuálisabb fele nőgyűlölőnek, kőbunkónak tart, és ami a legrosszabb, kicsit sem viccesnek. Agresszív, hangos kisebbség, akik terrorista módszerekkel próbálnak megszégyeníteni, alázni, és ELHALLGATTATNI engem. Engem, aki a '99-es vadúzi döntetlen után olyanokat mondtam, hogy az MLSZ új honlapjának a címe "Liechtenstein-Magyarország_egypont_húúú"!

De én hiszek a szólásszabadságban, hiszek a humor hegyeket mozgató erejében, hiszek a kritikai gondolatban, mely kivezetett minket a sötét középkorból, legyen ez akár formáját tekintve karikatúra, glossza, vagy legyenek benne vicces bábok, mint anno az Uborkában! És legfőképpen hiszek abban, hogy attól mert másnaposan egy ronda nő mellett ébredek pucéron, az nem jelenti automatikusan azt, hogy megerőszakoltak! (Csak ha a feleségem az, hihi.)

És riszpekt nektek is Charlie Hebdosok, derék harcostársaim, mert ti pontosan tudjátok mit is érzek most!

Sose csüggedj pajtás, lesz még lágy kenyér (csak nem 3,60-ér'), és legyen bár a 2015-ös a humor nemzetközi gyászéve, mi, mókás mártírok ha előbb nem is, de jövő Szilveszterkor visszatérünk!

maskahebdo.jpg

 

Maska Zoltán

Kelt, Kulánbátor, 2015.01.08.

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr787054879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.08. 22:40:59

Én kiállok az ártatlan megerőszakolók védelmében!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.08. 22:42:46

A két amúgy fotósopp, de nem ez a legrosszabb a poschtban, hanem aki írta!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2015.01.09. 09:21:37

ez úgy hüjeség ahogyan van az uram egyszer látta a Maska Zoltánt és nem is ilyen hájadék

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 14:23:28

Zseniális poszt! Kár hogy a kigondoltamot már nem olvassa a címlaptündér, pedig ez oda való!

szépen összeraktad, a kurva anyád!

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 14:24:04

@radairosseb: te beszélsz bazdmeg, akinek még az avatara is fotósopp! kurva anyád!

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 14:25:15

Az a legszörnyűbb, hogy orbán lélegzete elakad. Na ez a terror bazdmeg!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.09. 14:28:11

@fogyasztói magastartás: Gimp, bazmeg, hányszor mondjam, Gimp! Én nem vagyok lopós, hogy fotósoppoljak!

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 14:59:09

Egyébként érdekes, hogy maksa megél ebből a szarból. Soha nem nevettem egyetlen viccén sem. Ennél még a saskabaré is jobb, pedig attól konkrétan hányingerem van.

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 14:59:51

@zsanett- a csillagkútról: bele abba oda a kútra a főre ahol a háj hál

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2015.01.09. 18:33:36

Nézzétek, én nem tudom ki fia-borja ez a Charlie Hebdo, de rafkós kis zsidógyerek, annyi szent!

A jövő héten egy fele olyan hosszú újságot dobnak majd piacra, változatlan áron, és a szoksásos 60.0000 példányhoz képest több, mint 15x annyit!

cink.hu/egymillio-peldanyban-jelenik-meg-jovo-heten-a-charlie-h-1678220202

Kíváncsi vagyok, Farkasházy Teddy vajh' mikor lép a tettek mezejére!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2015.01.09. 18:35:13

@fogyasztói magastartás:

Valóban, a legszebb troll hagyományokat idéző poszt lett. Ha a címlaptündérnek írnék, akkor biztos szomorkodnék is, de nekem bőven elég, hogy itt szopja a faszt, az íróasztalom alatt!

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 20:16:30

@"the dragon": fogalmam sincs ki az a Hebdo, nem is érdekel. Az viszont sokkal érdekesebb, hogy kifejezetten ocsmány és műveletlen képekre mondják, hogy a szólasszabadságot képviseli. Hát nem. Azt sem tudják ezek a zsidó neolibsik, mi az a liberalizmus.

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 20:17:34

@"the dragon": mára már az index címlaptündére sem annyira kifinomult, hogy érse a mondanivalódat ezzel a poszttal. Mégegszer gratula baszki!

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 20:18:56

Megjegyzem mindenki el van ájulva Houellebecq próféciájától. Megjegyzem, hogy pl. Nostradamus és Spiró is megelőzte a nihilista alkesz libsi franciát.

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 20:32:13

@radairosseb: kurva anyádba bazdmeg, rekordot döntesz lassan abban, hogy hónapok óta semmi értelmeset nem kreálsz.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.09. 21:08:32

@"the dragon": Persze, mert direkt hagytam magam, hogy így járjak túl az eszeden!

@fogyasztói magastartás: Tudják, csak nem szeretik, mert az nekik túl konzervatikális!

fogyasztói magastartás 2015.01.09. 21:29:29

@radairosseb: kibaszott nagy baj, hogy a közízlést ennyire könnyû alakítani. Döbbenet! Én is írjak lassan egy index címlapos cikket, hogy minden libsi értse, hogy mekkora bunkóság bármelyik vallási csoport totemével froclizni?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.09. 21:38:56

@fogyasztói magastartás: Igazad van! Elég bajuk azoknak a barmoknak, hogy vallásossak!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.09. 21:39:15

@fogyasztói magastartás: Arra nem kell gyúrni, gyúrják azt a szójapépüzemben!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.09. 22:40:31

Én azt figyeltem meg, hogy mindenki azzal a humoristával mer szórakozni, akinél jobbnak gondolja magát. Ezért szidják szegény sasjóskát olyan sokan, meg a maksát is, mert ők alul vannak, és mindenki úgy gondolja, hogy beléjük rúghat.
Ezzel egyet is értek, ők tényleg a legalja. Na de hogy én sose hajlok le addig, az biztos. Majd megteszi az, aki ott van, például @"the dragon":

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.09. 22:44:33

@fogyasztói magastartás:

Amint a terroristák célkeresztjébe kerül a Kigondoltam, én bizony isten (vagy Allah, nem érdekel) kiadom az összes elérhetőséged, inkább téged vadásszanak le, mint engem.

Donald kacat 2015.01.09. 22:49:00

Ne legyen a szádon lakat,
mert hiszen a szólás szabad.
Ha nem szabad, az a nagy baj.
Könnyen elkap akkor agybaj.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2015.01.09. 23:59:09

Nagyon jók itt a hozzászólások, az viszont új volt nekem, hogy Dragon valójában Sarli Gyepargyő Zoltán. Na mindegy annyira nem lep meg. Ronda disznó azt tudtam.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2015.01.10. 03:19:51

@fogyasztói magastartás:

Örülök, hogy nem nekem kell előhozakodnom vele, de ezek a Mohamed karikatúrák tényleg elképesztő szarok. Mármint, nekem se ingem, se gatyám a fickó, azt leszámítva, hogy tisztelem benne a nagy gondolkodót és a fiatal lányok megkúróját egyaránt. De olyan ez, mintha amikor Csintalan Sándorból lett nemzeti hős, miután kicipőzte néhány kopasz...

Be kell látni, vannak olyan selejtek, akik arra sem jók, hogy mártírok legyenek!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2015.01.10. 03:26:57

@Kadarka Jánoska:

Maksa rugdosása tisztességes magyar ember számára nem érhet annyit, hogy ezerötszáz karaktert áldoz rá, hahó! Márpedig a poszt épp azokról szólt, akik az elmúlt napokban nem átalltak ezt megtenni... Hiszen van, amivel nem lehet viccelni! (Persze Mohameddel miért is ne.)

@fogyasztói magastartás:

Nem az a baj, de még Kadarka se!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2015.01.10. 03:31:29

@Donald kacat:

Még egy ilyen, és moderállak a gecibe!

@Panther_V:

Ha arra gondolsz, hogy én is fél percig képes vagyok ejakulálni, mint a sertések, akkor nem tévedsz. Csak győzd nyelni, cicó!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.10. 06:25:22

Kiváló, elgondolkodtató poszt!
A párhuzam már csak akkor ülne jobban, ha mondjuk Maska urat is lerohanja néhány felháborodott, fundamentalista nőijogharcos ügyvédboy-tár (hommage haha!) és megfujtják a hózentrógerükkel.

fogyasztói magastartás 2015.01.10. 13:59:31

@Kadarka Jánoska: erre rendkívül kicsi az esély, de ha épp valami terrorista ráhúz engem a faszára, előtte odaadom neki a névjegykártyád!

fogyasztói magastartás 2015.01.10. 14:00:29

@Donald kacat: heló, te szarzsák, szarok a verseid!

fogyasztói magastartás 2015.01.10. 14:01:48

@Panther_V: ez komoly sértés minden magyar embernek. amúgy jellemző, hogy a franciák még ezt a pár faszkalapot sem tudták szemmel tartani!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2015.01.10. 18:06:07

@ripők:

Haha, a zsindex már válaszolt is a posztra - persze ravaszul álcázták, mintha igazából a Heti Válasz cikkére reagáltak volna -, jobb ez, mint a címlap!

index.hu/velemeny/2015/01/10/arrol_hogy_mi_a_baj_maksaval_es_mi_a_baj_terroristakkal/

Mondjuk én azt a címet adtam volna a cikknek, hogy a "a gyilkosság rossz, a karaktergyilkosság jó, értem?"

fogyasztói magastartás 2015.01.10. 19:45:45

@"the dragon": meg ezt

index.hu/kulfold/2015/01/10/hebdo_ironia/

azért még vannak olyanok, az indexnél, akik nem droidként követik a ménsztrím libsiket. majd jól félrerakják őket is az újkomcsi kormánygecik.

fogyasztói magastartás 2015.01.10. 19:46:13

@Donald kacat:

kurva anyád
anyád kurva
még ma este
meg lesz kúrva

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.10. 21:04:30

@"the dragon":

Köszi, hogy elmagyaráztad a posztot, így nem kell elolvasnom.

szanalmas 2015.01.11. 00:30:39

Mi magyarok mindig is viccet csináltunk a hülye vallásokból, például Zsiga bácsi is, most közreadom az eredeti vers szövegét, amit a cenzúra átiratott!
Vasárnap tilos blogolni, szóval csak hétfőn olvasd, magyar paraszt!
Remélem, egy bazookát kaptok érte a seggetekbe, köcsög bloggerek!

Volt egy arab, Mohamed,
Sose látott tehenet.
Nem is tudta Mohamed,
Milyenek a tehenek.

Egyszer aztán Mohamed
Lát egy csomó tehenet.
Csudálkozik Mohamed,
Ilyenek a tehenek?

Én vagyok a Mohamed!
Mi vagyunk a tehenek!
Számlálgatja Mohamed,
Hány félék a tehenek.

Meg is számol Mohamed
Három féle tehenet:
Fehéret, feketét, tarkát,
Meg ne fogd a tehén farkát!

Nem tudta ezt Mohamed,
S felrúgták a tehenek!
Aztán a bika még meg is Mohamedezte!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2015.01.12. 08:41:30

@fogyasztói magastartás: ezen most jót kacagtam mert ebből egy szót se hallottam még de az uram azt monggya hogy csilicsálé

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2015.01.12. 08:57:39

@fogyasztói magastartás: ez egy válogatott káromkodás lesz azt monggya az uram hohy hányni járjon beléd a lélek az a gyomorforgató

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2015.01.12. 11:32:18

@fogyasztói magastartás: tegye fel és gondolja végig, bánat bánat de nehéz vagy

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.30. 23:09:35

@zsanett- a csillagkútról:

Nem győzöm újraolvasni zsanikám ezt a gyöngyszemet:

zsan-mese.blog.hu/2009/03/25/a_tajfun_keletkezese

Feltöltődöm általában három bekezdéstől, utána csak szemezgetek a csodából. Nem is tudom, az urad miért nem csinált pénzt belőled.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.30. 23:19:06

@Kadarka Jánoska: Mert terajtad kívül senki nem értékeli forintálisan, ha érted, hogy mondom!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.31. 22:45:07

@radairosseb:

Ahogy te mondod, úgy sose értem. Ha egyszer majd rádpillant az evolúció, és felemel hozzánk, akkor majd talán nem csak megértem, de el is olvasom a kommentárjaidat.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.02.01. 10:54:45

@Kadarka Jánoska: Segítek, mert látom, nem boldogulsz. Ha előbb olvasod, utána könnyebben megérted, már a néhány százaléknyi esélyhez képest, amire az intenigencinád determanál!
süti beállítások módosítása